Постанова
від 30.11.2010 по справі 2а-12198/10/18/0170
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВН ИЙ СУД

АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИ М

вул. Київська, 150, м. Сімферо поль, Автономна Республіка К рим, Україна, 95493

ПОСТАНОВА

Іменем України

30.11.10 Справа №2а-12198/10/18/0170

Окружний адміністрати вний суд Автономної Республі ки Крим у складі головуючого судді Лавреенчук О.В., за учас тю секретаря Асєєвої Л.О., роз глянувши у відкритому судово му засіданні адміністративн у справу

за позовом Прокурора Нижн ьогірського району АР Крим в інтересах держави в особі Дж анкойської об' єднаної держ авної податкової інспекції в АР Крим

до Фермерського господарс тва «Веста»

про стягнення,

за участю представників:

від прокурора - не з' явив ся;

від позивача - не з' явився;

від відповідача - не з' явив ся.

Суть спору: Прокурор Нижньо гірського району АР Крим в ін тересах держави в особі Джан койської об'єднаної державно ї податкової інспекції в АР К рим звернувся в Окружний адм іністративний суд Автономно ї Республіки Крим з адмініст ративним позовом до Фермерсь кого господарства «Веста» пр о стягнення 12450,31грн. заборгова ності, у тому числі 141,18грн. пода тку з доходів фізичних осіб, 28 2,36грн. штрафних (фінансових) са нкцій, 12026,77грн. пені.

Ухвалами суду від 23.09.2010р. було відкрито провадження у адмі ністративній справі, закінче но підготовче провадження та справу призначено до судово го розгляд.

Позовні вимоги обґрунтова ні тим, що у порушення вимог п. 1.15., ст. 1, п.п. 8.1.2 п. 8.1 ст. 8, п.п. 9.12.2 п. 9.12. с т. 9 Закону України «Про подат ок з доходів фізичних осіб» в ідповідачем самостійно не сп лачується заборгованість по податку з фізичних осіб в роз мірі 141,18грн., за що позивачем бу ло нараховано пеню в розмірі 12026,77грн. та 282,36грн. штрафних (фіна нсових) санкцій.

Прокурор та позивач явку св оїх представників у судове з асідання, що відбулося 30.11.2010р., н е забезпечили.

До дня розгляду справи від п озивача надійшло клопотання про розгляд справи без участ і представника позивача.

Відповідач у судове засіда ння 30.11.2010р. явку свого представн ика не забезпечив, про дату, ч ас та місце судового розгляд у повідомлений належним чино м - рекомендованою кореспон денцією з повідомленням про вручення. Надіслані на адрес у відповідача адміністратив ний позов з доданими до нього документами та судова повіс тка повернулися до суду з поз начкою пошти: «За закінчення м терміну зберігання», що роз цінюється судом як відмова в ід отримання та не є підставо ю для відкладення розгляду с прави або оголошення перерви .

Суд, приймаючи до уваги нена дання відповідачем доказів н еможливості участі його пред ставника у судовому засіданн і з поважних причин, відсутні сть у матеріалах справи його клопотання про неможливість розгляду справи без участі й ого представника, керуючись ст. 128 КАС України, вважає можли вим продовжити розгляд справ и на підставі наявних доказі в.

Розглянувши матеріали спр ави, дослідивши надані доказ и, суд

В СТАНОВИВ:

Фермерське господарство « Веста» зареєстроване в якост і юридичної особи Нижньогір ською районною державною адм іністрацією АР Крим 29.07.2008р., що п ідтверджується свідоцтвом п ро державну реєстрацію юриди чної особи серії А 01 № 290024 (ідент ифікаційний код 32369247) (а.с.24).

Фермерське господарство « Веста» 17.06.2003р. року взяте на обл ік як платник податків у ДПІ в Нижньогірському районі, про що свідчить довідка про взят тя на облік платника податкі в від 17.06.2003р. № 1518/10 (а.с. 23).

Згідно зі статтею 4 Закону У країни «Про систему оподатку вання», платниками податків і зборів (обов' язкових плат ежів) є юридичні і фізичні ос оби, на яких відповідно до Зак онів України покладений обов ' язок сплачувати податки і збори (обов'язкові платежі).

Згідно п. 3 ст. 9 Закону Україн и «Про систему оподаткування » платники податків і зборів (обов' язкових платежів) зоб ов' язані сплачувати належн і суми податків і зборів (обов ' язкових платежів) у встано влені законами терміни.

Відповідно до п. 1 ст. 11 З акону України «Про державну податкову службу в Україні» органи державної податкової служби у випадках, в межах ком петенції та у порядку, встано влених законами України, маю ть право здійснювати докумен тальні невиїзні перевірки (н а підставі поданих податкови х декларацій, звітів та інших документів, пов'язаних з нара хуванням і сплатою податків та зборів (обов'язкових плате жів) незалежно від способу їх подачі), а також планові та по запланові виїзні перевірки с воєчасності, достовірності, повноти нарахування і сплати податків та зборів (обов'язко вих платежів).

Згідно статті 9 Закону Украї ни «Про систему оподаткуванн я» одним із обов' язків плат ника податків є сплата у вста новлені законом терміни сум податків і зборів (обов' язк ових платежів).

Судом встановлено, що Держа вною податковою інспекцією в Нижньогірському районі АР К рим проведено планову виїзну перевірку Фермерського госп одарства «Веста» з питань до тримання вимог податкового з аконодавства за період з 01.04.2007р . по 31.12.2009р., валютного та іншого г осподарства за період з 01.04.2007р. по 31.12.2009р.

За результатами перевірки складено акт перевірки від 30. 03.2010р. № 298/23-00/32369247 (а.с.6-13).

Перевіркою було встановле но, зокрема, порушення Закону України «Про податок з доход ів фізичних осіб» № 889-IV від 22.05.2003 р. зі змінами та доповненнями та донараховано податку з до ходів фізичних осіб у сумі 12167,9 5грн., у тому числі у порушення п. 1.15 ст. 1, п.п. 8.1.1 п. 8.1. ст. 8 п.п. 9.12.2 п. 9.12 ., ст. 9 Закону України «Про пода ток з доходів фізичних осіб» № 889-IV від 22.05.2003р. до авансового зв іту прикладено квитанцію про оплату послуг СПД - ФО ОСО БА_1, дані патенту відсутні, д онараховано податку з доході в фізичних осіб у сумі 141,18грн.

У порушення п.п. 8.1.2 п. 8.1. ст. 8 Зак ону України «Про податок з до ходів фізичних осіб» № 889-IV від 22.05.2003р. встановлено порушення в имог податкового законодавс тва під час перевірки питань щодо своєчасності перерахув ання податку з доходів фізич них осіб за період з 01.04.2007р. по 31.12. 2009р., нараховано пеню у сумі 12026,77г рн.

Судом встановлено, що за пор ушення п. 1.15 ст. 1, п.п. 8.1.1 п. 8.1. ст. 8 п.п. 9.12.2 п. 9.12., ст. 9 Закону України «Про податок з доходів фізичних о сіб» позивачем прийнято пода ткове повідомлення - рішення №0004741700/0 від 08.04.2010р., яким нарахован о штрафних (фінансових) санкц ій в розмірі 282,36грн. (а.с.18).

Вказане податкове повідом лення - рішення №0004741700/0 від 08.04.2010р. н е оскаржене відповідачем у в становленому діючим законод авством порядку.

Таким чином за відповідаче м станом на час розгляду спра ви склалась заборгованість з а не сплату податку з доходів фізичних осіб, пені та штрафн их санкцій станом в розмірі 124 50,31грн. Але відповідач обов' я зок по сплаті суми податку та штрафних санкцій не виконав .

Дослідивши матеріали спра ви, оцінивши докази по справі в їх сукупності, суд прийшов д о висновку про те, що позовні в имоги позивача є обґрунтован ими та підлягають задоволенн ю з наступних підстав.

Згідно з частиною 1 статті 2 К АС України завданням адмініс тративного судочинства є зах ист прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтере сів юридичних осіб у сфері пу блічно-правових відносин від порушень з боку органів держ авної влади, органів місцево го самоврядування, їхніх пос адових і службових осіб, інши х суб' єктів при здійсненні ними владних управлінських ф ункцій на основі законодавст ва, в тому числі на виконання д елегованих повноважень.

Відповідно до п. 4 частини 1 ст атті 17 КАС України компетенці я адміністративних судів пош ирюється на спори за звернен ням суб' єкта владних повнов ажень у випадках, встановлен их законом.

Пунктом 7 частини 1 статті 3 К АС України дано визначення с уб' єктів владних повноваже нь, до яких належать орган дер жавної влади, орган місцевог о самоврядування, їхня посад ова чи службова особа, інший с уб' єкт, який здійснює владн і управлінські функції на ос нові законодавства, в тому чи слі на виконання делегованих повноважень.

Частиною 1,3 статті 4 Закону У країни «Про державну податко ву службу в Україні» від 04.12.1990 р оку № 509-ХІІ Державна податков а адміністрація України є це нтральним органом виконавчо ї влади. Державні податкові і нспекції у районах, містах (кр ім міст Києва та Севастополя ), районах у містах, міжрайонні та об'єднані державні податк ові інспекції підпорядковую ться відповідним державним п одатковим адміністраціям в А втономній Республіці Крим, о бластях, містах Києві та Сева стополі.

Відповідно до підпункту 2.1.4 п. 2.1. статті 2 Закону України «П ро порядок погашення зобов' язань платників податків пе ред бюджетами та державними цільовими фондами» № 2181-ІІІ ві д 21.12.2000 року податкові органи ви знані контролюючими органам и стосовно податків і зборів (обов' язкових платежів), які справляються до бюджетів та державних цільових фондів. О тже, вони наділені компетенц ією, визначеною підпунктом 2.2. 1 пункту 2.2. статті 2 Закону здій снювати перевірки своєчасно сті, достовірності, повноти н арахування та сплати зазначе них податків.

Отже, органи державної пода ткової служби у відносинах з суб' єктами господарювання , під час реалізації своїх зав дань та функцій, встановлени х законодавством України, є с уб' єктами владних повноваж ень.

Таким чином, судом встановл ено, що Джанкойська об' єдна на державна податкова інспек ція в АР Крим є суб' єктом вла дних повноважень.

Відповідно до ст.2 Зако ну України «Про державну под аткову службу в Україні» № 509 в ід 04.12.1990 року завданням органів державної податкової служби є здійснення контролю за дод ержанням податкового законо давства, правильністю обчисл ення, повнотою і своєчасніст ю сплати до бюджетів, державн их цільових фондів податків і зборів (обов'язкових платеж ів), а також неподаткових дохо дів, установлених законодавс твом (далі - податки, інші плат ежі).

Таким чином, судом встановл ено, що Джанкойська об' єдна на державна податкова інспек ція в АР Крим уповноважена зд ійснювати контроль за додерж анням податкового законодав ства.

Закон України «Про державн у податкову службу в Україні » передбачає стягнення до бю джетів і державних цільових фондів сум недоїмок, пені у ви падках, порядку і розмірах, пе редбачених законами України .

Згідно статті 2 Закону Украї ни «Про державну податкову с лужбу в Україні» одним із зав дань органів державної подат кової служби є здійснення ко нтролю за дотриманням податк ового законодавства, повною і своєчасною сплатою до бюдж етів податків і зборів.

Закон України «Про державн у податкову службу в Україні » передбачає стягнення до бю джетів і державних цільових фондів сум недоїмок, пені у ви падках, порядку і розмірах, пе редбачених законами України .

Порядок оподаткування дох одів фізичних осіб визначаєт ься Законом України «Про под аток з доходів фізичних осіб » № 889-ІV від 22.05.2003 р. (із змінами та д оповненнями).

Відповідно до п.1.8. ст. 1 Закону № 889 наймана особа - це фізичн а особа, яка безпосередньо вл асною працею виконує трудову функцію виключно за доручен ням або наказом працедавця з гідно з умовами укладеного з ним трудового договору (конт ракту) відповідно до закону. П ри цьому усі вигоди від викон ання такої трудової функції (крім заробітної плати такої найманої особи, інших виплат чи винагород на її користь, пе редбачених законодавством), а також усі ризики, пов'язані з таким виконанням або невико нанням, отримуються (несутьс я) працедавцем.

Відповідно до п.1.15. ст. 1 Закону № 889 податковий агент - юридичн а особа (її філія, відділення, інший відокремлений підрозд іл) або фізична особа чи предс тавництво нерезидента - юрид ичної особи, які незалежно ві д їх організаційно-правового статусу та способу оподатку вання іншими податками зобов 'язані нараховувати, утримув ати та сплачувати цей подато к до бюджету від імені та за ра хунок платника податку, вест и податковий облік та подава ти податкову звітність подат ковим органам відповідно до закону, а також нести відпові дальність за порушення норм цього Закону.

Відповідно до п.3.1. ст. 3 Закону № 889 об'єктом оподаткування ре зидента є: загальний місячни й оподатковуваний дохід; чис тий річний оподатковуваний д охід, який визначається шлях ом зменшення загального річн ого оподатковуваного доходу на суму податкового кредиту такого звітного року; доходи з джерелом їх походження з Ук раїни, які підлягають кінцев ому оподаткуванню при їх вип латі; іноземні доходи.

Відповідно до п.3.4. ст. 3 Закону № 889 при нарахуванні доходів у будь-яких негрошових формах об'єкт оподаткування визнач ається як вартість такого на рахування, визначена за звич айними цінами, помножена на к оефіцієнт, який розраховуєть ся за такою формулою: К = 100 : (100 - Сп ), де К - коефіцієнт; Сп - ставка п одатку, встановлена для таки х доходів на момент такого на рахування. Вартість такого н арахування визначається вих одячи із звичайної ціни, збіл ьшеної на суму: податку на дод ану вартість, якщо особа, яка з дійснює таке нарахування, є п латником податку на додану в артість; акцизного збору, якщ о надається підакцизний това р. У такому ж порядку визначає ться об'єкт оподаткування дл я сум надміру витрачених кош тів, отриманих платником под атку на відрядження або під з віт та не повернутих у встано влений строк.

Відповідно до п.4.1. ст. 4 Закону № 889 загальний річний оподатк овуваний дохід складається з суми загальних місячних опо датковуваних доходів звітно го року, а також іноземних дох одів, одержаних протягом так ого звітного року.

Відповідно до п. 4.2.1. ст. 4 Закон у № 889 до складу загального міс ячного оподатковуваного дох оду включаються доходи у виг ляді заробітної плати, інші в иплати та винагороди, нарахо вані (виплачені) платнику под атку відповідно до умов труд ового або цивільно-правового договору.

Підпунктом 4.2.9. п. 4.1. ст. 4 Закону № 889 передбачено, що до складу з агального місячного оподатк овуваного доходу включаютьс я, зокрема, дохід, отриманий пл атником податку від його пра цедавця як додаткове благо (з а винятками, передбаченими п унктом 4.3 цієї статті), а саме у вигляді:

а) вартості використання жи тла, інших об'єктів матеріаль ного або нематеріального май на, наданих платнику податку у безоплатне користування, з а винятком, коли таке надання зумовлене виконанням платни ком податку трудової функції чи передбачене нормами труд ового договору (контракту) аб о відповідно до закону, у вста новлених ними межах, а також з а винятком користування авто мобільним транспортом, надан их платнику податку його пра цедавцем-резидентом, який є п латником податку на прибуток підприємств;

б) вартості майна та харчува ння, безоплатно отриманого п латником податку, крім випад ків, визначених у підпункті 5.4 .1 пункту 5.4 статті 5 Закону Укра їни «Про оподаткування прибу тку підприємств»;

в) вартості послуг домашньо го обслуговуючого персоналу , безоплатно отриманих платн иком податку, включаючи прац ю підпорядкованих осіб, а так ож осіб, що перебувають на вій ськовій службі чи є заарешто ваними або ув'язненими.

Під терміном «послуги дома шнього обслуговуючого персо налу» розуміються послуги з побутового обслуговування ф ізичної особи, членів її сім'ї або від імені чи за їх доручен ням - будь-якої третьої особи, включаючи ремонт або спорудж ення об'єктів рухомого чи нер ухомого майна, що належать та ким особам або використовуют ься ними;

г) суми грошового або майнов ого відшкодування будь-яких витрат або втрат платника по датку, крім тих, що підлягають обов'язковому відшкодуванню згідно із законом за рахунок бюджету або звільняються ві д оподаткування згідно з цим Законом;

д) суми фінансової допомоги , включаючи суми боргу платни ка податку, анульованого кре дитором за його самостійним рішенням, не пов'язаним з проц едурою банкрутства;

е) вартості безоплатно отри маних товарів (робіт, послуг), а також суми знижки з ціни (вар тості) товарів (послуг), що пер евищує звичайну, розраховану за правилами визначення зви чайних цін (у розмірі такої зн ижки), крім випадків, передбач ених пунктом 4.3 цієї статті.

Якщо додаткові блага надаю ться у формах, відмінних від г рошової, об'єкт оподаткуванн я обчислюється за правилами, визначеними пунктом 3.4 статті 3 цього Закону.

Якщо додаткові блага надаю ться особою, що не є працедавц ем платника податку, чи особо ю, яка діє від імені або за дор ученням такого працедавця, т о такі доходи прирівнюються з метою оподаткування до под арунків з їх відповідним опо даткуванням.

Відповідно до п. 6.3.2. ст. 6 Закон у № 889 платник податку подає пр ацедавцю заяву про самостійн е обрання місця застосування податкової соціальної пільг и (далі - заява про застосуванн я пільги) за формою, визначено ю центральним податковим орг аном. Податкова соціальна пі льга починає застосовуватис я до нарахованих доходів у ви гляді заробітної плати з дня отримання працедавцем заяви платника податку про застос ування пільги. Пільга не заст осовується до доходу, нарахо ваного до моменту отримання такої заяви, крім випадків, за значених у підпункті 6.3.3 цього пункту. Працедавець відобра жає у складі річної податков ої звітності всі випадки отр имання заяв платників податк у про застосування пільги та заяв про відмову від такої пі льги. Податкова соціальна пі льга застосовується за місце м отримання платником податк у основного доходу (визначен им у трудовій книжці) на дату н абрання чинності цим пунктом , без подання заяви про застос ування пільги. Порядок надан ня таких документів та їх скл ад визначається Кабінетом Мі ністрів України.

Відповідно до п. 7.1. ст. 7 З акону № 889 ставка податку стан овить 15 відсотків від об'єкта оподаткування, крім випадків , визначених у пунктах 7.2 - 7.3 цієї статті.

Відповідно до п. 8.1.2. ст. 8 Закону № 889 податок підлягає с платі (перерахуванню) до бюдж ету під час виплати оподатко вуваного доходу єдиним платі жним документом. Банки не маю ть права приймати платіжні д окументи на виплату доходу, я кі не передбачають сплати (пе рерахування) цього податку д о бюджету. Якщо оподатковува ний дохід нараховується, але не виплачується платнику по датку особою, що його нарахов ує, то податок, який підлягає у триманню з такого нараховано го доходу, підлягає сплаті (пе рерахуванню) до бюджету у стр оки, встановлені законом для місячного податкового періо ду.

Підпунктом «г» п.п. 4.2.2 п. 4.2. ст. 4 Закону України «Про порядок погашення зобов' язань пла тників податків перед бюджет ами та державними цільовими фондами» передбачено, що кон тролюючий орган зобов'язаний самостійно визначити суму п одаткового зобов'язання плат ника податків у разі якщо згі дно з законами з питань опода ткування особою, відповідаль ною за нарахування окремого податку або збору (обов'язков ого платежу), є контролюючий о рган.

На підставі вказаних норм Д ержавною податковою інспекц ією в Нижньогірському районі в АР Крим було самостійно виз начено суму податкового зобо в' язання, що було відображе но в акті перевірки .

Підпунктом 5.2.1 пункту 5.2 статт і 5 Закону № 2181 передбачено, що п одаткове зобов'язання платни ка податків, нараховане конт ролюючим органом, вважається узгодженим у день отримання платником податків податков ого повідомлення.

Згідно з п.п.5.3.1 п.5.3 ст.5 Закону № 2181 у разі коли відповідно до з акону контролюючий орган сам остійно визначає податкове з обов'язання платника податкі в за причинами, не пов'язаними із порушенням податкового з аконодавства, платник податк ів зобов'язаний сплатити нар аховану суму податкового зоб ов'язання у строки, визначені у законі з відповідного пода тку, а за їх відсутності - прот ягом тридцяти календарних дн ів від дня отримання податко вого повідомлення про таке н арахування.

Таким чином, податкове зобо в' язання по податку з доход ів фізичних осіб, що було визн ачено у зазначеному податков ому повідомленні - рішенні № 0004740700/0 від 08.04.2010р., узгоджено відп овідачем у встановленому пор ядку, в апеляційному або судо вому порядку прийняте податк ове повідомлення не оскаржув алося, але на час розгляду спр ави зазначене податкове зобо в' язання не сплачено.

Підпунктом 5.4.1 пункту 5.4 статт і 5 Закону № 2181 встановлено, що у згоджена сума податкового зо бов'язання, не сплачена платн иком податків у строки, визна чені цією статтею, визнаєтьс я сумою податкового боргу пл атника податків.

Відповідно до п.1.3 ст.1 Закону № 2181 податковий борг (недоїмка ) - податкове зобов'язання (з ур ахуванням штрафних санкцій з а їх наявності), самостійно уз годжене платником податків а бо узгоджене в адміністратив ному чи судовому порядку, але не сплачене у встановлений с трок, а також пеня, нарахована на суму такого податкового з обов'язання.

Згідно із пп.16.1.1 п.16.1 ст.16 Закону №2181 після закінчення встанов лених строків погашення узго дженого податкового зобов'яз ання на суму податкового бор гу нараховується пеня. Пункт ом 16.4 статті 16 цього Закону вст ановлено, що пеня нараховуєт ься на суму податкового борг у (включаючи суму штрафних са нкцій за їх наявності) із розр ахунку 120 відсотків річних обл ікової ставки Національного банку України, діючої на день виникнення такого податково го боргу або на день його (його частини) погашення, залежно в ід того, яка з величин таких ст авок є більшою, за кожний кале ндарний день прострочення у його сплаті. Зазначений розм ір пені діє щодо всіх видів по датків і зборів (обов'язкових платежів), крім пені щодо пору шення строків розрахунків у сфері зовнішньоекономічної діяльності, що встановлюєть ся окремим законодавством.

Як вбачається з матер іалів справи, відповідач не с платив у повному обсязі пода тковий борг, не спростував жо дних фактів з приводу необґр унтованості позовних вимог т а доказів про сплату податко вої заборгованості у повному обсязі суду не надав.

На підставі вищевикл аденого, суд вважає, що позовн і вимоги позивача про стягне ння заборгованості з податку з доходів фізичних осіб та пе ні є обґрунтованими, та таким и, що підлягають задоволенню .

Суд також бере до уваги, що З акон України «Про державну п одаткову службу в Україні» п ередбачає стягнення до бюдж етів і державних цільових фо ндів сум недоїмок, пені у випа дках, порядку і розмірах, пере дбачених законами України.

Оскільки спір виріше но на користь суб'єкта владни х повноважень, звільненого в ід сплати судового збору, а та кож за відсутності витрат по зивача - суб'єкта владних повн оважень, пов'язаних із залуче нням свідків та проведенням судових експертиз, судові ви трати (судовий збір) стягненн ю з відповідача не підлягают ь.

В судовому засіданні прого лошені вступна та резолютивн а частини постанови.

Постанова у повному обсязі виготовлена у строк, визначе ний ч. 3 ст. 160 КАС України.

Керуючись ст.ст. 158-163, 167 КА С України суд,

ПОСТАНОВИВ:

1. Позов задовольнити.

2. Стягнути з Фермерського г осподарства «Веста» (97152, АР Кр им, Нижньогірський район, с. С адове, вул. 40 років Перемоги, б. 91; ідентифікаційний код 32369247; р/ р 2600141388, ВАТ «Райффайзен банк «А валь» м. Київ, МФО 380805, або іншог о рахунку) податкову заборго ваність в розмірі 12450,31грн. (двон адцять тисяч чотириста п' ят десят гривень тридцять одна копійка), у тому числі 141,18грн. по датку з доходів фізичних осі б, 282,36грн. штрафних (фінансових ) санкцій, 12026,77грн. пені до місце вого бюджету Садовської сіль ської ради, код платежу 11010100, ба нк УДК в АРК, м. Сімферополь, МФ О 824026, р/р 33219800700209.

3. За заявою позивача після н абрання постановою суду зако нної сили видати виконавчий лист.

Постанова набирає законно ї сили через 10 днів з дня її про голошення. Якщо проголошено вступну та резолютивну части ну постанови або справу розг лянуто у порядку письмового провадження, постанова набир ає законної сили через 10 днів з дня її отримання у разі непо дання апеляційної скарги.

У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо й ого не скасовано, набирає зак онної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного про вадження або набрання законн ої сили рішенням за наслідка ми апеляційного провадження .

Апеляційна скарга подаєть ся до Севастопольського апел яційного адміністративного суду через Окружний адмініс тративний суд Автономної Рес публіки Крим протягом 10 днів з дня проголошення. У разі прог олошення вступної та резолют ивної частини постанови або розгляду справи у порядку пи сьмового провадження, апеля ційна скарга подається протя гом 10 днів з дня отримання.

Копія апеляційної скарги о дночасно надсилається особо ю, яка її подає, до Севастополь ського апеляційного адмініс тративного суду.

Суддя Лавренчук О.В.

СудОкружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Дата ухвалення рішення30.11.2010
Оприлюднено11.12.2010
Номер документу12751994
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-12198/10/18/0170

Постанова від 30.11.2010

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Лавренчук О.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні