Герб України

Рішення від 22.05.2025 по справі 400/2256/25

Миколаївський окружний адміністративний суд

Новинка

ШІ-аналіз судового документа

Отримуйте стислий та зрозумілий зміст судового рішення. Це заощадить ваш час та зусилля.

Реєстрація

МИКОЛАЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

22 травня 2025 р. № 400/2256/25 м. Миколаїв

Миколаївський окружний адміністративний суд у складі судді Брагар В. С. розглянув адміністративну справу у порядку спрощеного позовного провадження

за позовомОСОБА_1 , АДРЕСА_1 ,

до відповідачаВідділ надання соціальної підтримки населення №3 Казанківського управління соціального захисту населення Баштанської районної державної адміністрації, вул. Миру, 193,с-ще Казанка,Баштанський р-н, Миколаївська обл.,56002,

треті особиУправління соціального захисту населення Баштанської районної державної адміністрації, вул. Полтавська, буд.13,м. Баштанка,Миколаївська обл., Баштанський р-н,56101,

провизнання бездіяльності протиправною та зобов`язання вчинити певні дії,

До Миколаївського окружного адміністративного суду звернулася ОСОБА_1 із позовом до Відділу надання соціальної підтримки населення №3 Казанківського управління соціального захисту населення Баштанської районної державної адміністрації, третя особа Управління соціального захисту населення Баштанської районної державної адміністрації та просить суд:

-Визнати протиправною бездіяльність Відділу надання соціальної підтримки населення №3 Казанківського управління соціального захисту населення Баштанської районної державної адміністрації щодо ненарахування та невиплати ОСОБА_1 тимчасової допомоги на дітей, щодо яких встановлено факт відсутності бітьківського піклування та які тимчасово влаштовані в сім`ю родичів, знайомих, прийомну сім`ю або дитячий будинок сімейного типу "Дитина не одна", за період з 01.06.2024 по 01.09.2024 року у сумі 15980,00 грн. щомісяця;

-Зобов`язати Відділ надання соціальної підтримки населення №3 Казанківського управління соціального захисту населення Баштанської районної державної адміністрації нарахувати та виплатити ОСОБА_1 тимчасову допомогу на дітей, щодо яких встановлено факт відсутності батьківського піклування та які тимчасово влаштовані в сім`ю родичів, знайомих, прийомну сім`ю або дитячий будинок сімейного типу "Дитина не одна", за період з 01.06.2024 по 01.09.2024 року у сумі 15980,00 грн. щомісяця, а загалом у сумі 47940,00грн.

В обґрунтування позову зазначає, що зверталась до спеціаліста відділу соціального захисту населення Казанківської селищної ради у відділі ЦНАП із письмовою заявою та переліком необхідних документів для призначення допомоги, але працівником відділу заяву не було прийнято, внаслідок чого позивачем не було отримано вказану допомогу.

Ухвалою суду від 11.03.2025 року було відкрито провадження у справі та призначено до розгляду за правилами спрощеного позовного провадження. Цією ж ухвалою було призначено судове засідання.

У судове засідання сторони не з`явились, позивач подала до канцелярії суду заяву про розгляд справи без її участі.

Відповідач в межах встановленого ухвалою суду строку відзив на позовну заяву до суду не подав.

Дослідивши докази, суд, -

ВСТАНОВИВ:

Позивач є особою, яка тимчасово влаштувала дітей, щодо яких встановлено факт відсутності батьківського піклування. Відповідно до наказу Служби у справах дітей Баштанської районної військової адміністрації № 21 від 29.05.2024 року 30.05.2024 влаштовано двох неповнолітніх дітей в прийомну сім`ю ОСОБА_1 та ОСОБА_2 до прийняття рішення органу опіки і піклування адміністрації Заводського району міста Миколаєва для подальшого влаштування терміном більше як шість місяців.

Позивач звернулася до начальника Відділу надання соціальної підтримки населення №3 Казанківського управління соціального захисту населення Баштанської районної державної адміністрації із заявою про призначення допомоги "Дитина не одна" , яка передбачена Постановою Кабінету Міністрів від 22 березня 2024 р. № 331.

Відповідачем було призначено допомогу позивачу на період з 01.09.2024 по 30.11.2024.

Позивач вважає бездіяльність відповідача стосовно непризначення та невиплати допомоги з моменту її звернення протиправною.

Механізм призначення і виплати тимчасової допомоги на дітей, щодо яких встановлено факт відсутності батьківського піклування та які відповідно до вимог Порядку провадження органами опіки та піклування діяльності, пов`язаної із захистом прав дитини, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24 вересня 2008 р. № 866 "Питання діяльності органів опіки та піклування, пов`язаної із захистом прав дитини" (Офіційний вісник України, 2008 р., № 76, ст. 2561), тимчасово влаштовані в сім`ю родичів, знайомих, прийомну сім`ю або дитячий будинок сімейного типу, "Дитина не одна" визначає Порядку призначення і виплати тимчасової допомоги на дітей, щодо яких встановлено факт відсутності батьківського піклування та які тимчасово влаштовані в сім`ю родичів, знайомих, прийомну сім`ю або дитячий будинок сімейного типу, "Дитина не одна", затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 22.03.2024 № 331 (далі - Порядок № 331).

Відповідно до пункту 3 Порядку № 331, право на призначення тимчасової допомоги має особа, до сім`ї якої тимчасово влаштовано дитину (дітей), щодо якої (яких) встановлено факт відсутності батьківського піклування та яка постійно проживає на території України (крім осіб, які проживають на тимчасово окупованих Російською Федерацією територіях відповідно до переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією, затвердженого Мінреінтеграції, або які перебувають за кордоном).

Тимчасова допомога призначається на підставі наказу служби у справах дітей про тимчасове влаштування дитини, щодо якої встановлено факт відсутності батьківського піклування, на строк тимчасового влаштування дитини, зазначений у такому наказі, у разі:

смерті або загибелі батьків або одного з батьків у разі, коли інший з батьків не виконує своїх обов`язків;

невиконання батьками своїх обов`язків з причин перебування батьків або одного з батьків у разі, коли інший з батьків не виконує своїх обов`язків, на територіях, які з 24 лютого 2022 р. перебувають в тимчасовій окупації, оточенні (блокуванні)/тимчасово окупованій території відповідно до переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією, затвердженого Мінреінтеграції;

перебування батьків або одного з батьків у разі, коли інший з батьків не виконує своїх обов`язків, у розшуку як зниклих безвісти за особливих обставин або визнання такими, що зникли безвісти за особливих обставин (відсутності свідоцтва про смерть батьків дитини);

якщо батьки або один з батьків у разі, коли інший з батьків не виконує своїх обов`язків, є військовополоненими (перебувають у полоні держави-агресора);

позбавлення батьків або одного з батьків у разі, коли інший з батьків не виконує своїх обов`язків, особистої свободи (затримання, взяття у заручники) органами влади держави-агресора (її окупаційних адміністрацій та збройних формувань);

тимчасового влаштування дитини, щодо якої встановлено факт відсутності батьківського піклування, у прийомну сім`ю або дитячий будинок сімейного типу.

У наказі служби у справах дітей про тимчасове влаштування дитини обов`язково зазначається підстава, яка спричинила тимчасове влаштування дитини, яка залишилася без батьківського піклування, та строк, на який влаштовується така дитина.

Відповідно до п. 5 Порядку № 331 заява про призначення тимчасової допомоги (далі - заява) за наявності технічної можливості може бути подана структурному підрозділу з питань соціального захисту населення районних, районних у мм. Києві та Севастополі держадміністрацій (військових адміністрацій), виконавчих органів міських, районних у містах (у разі їх утворення) рад (далі - органи соціального захисту населення) в електронній формі через офіційний веб-сайт Мінсоцполітики, інтегровані з ним інформаційні системи органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування або Єдиний державний вебпортал електронних послуг.

Заяви з необхідними документами для призначення тимчасової допомоги приймаються уповноваженими посадовими особами виконавчого органу сільської, селищної, міської ради відповідної територіальної громади та посадовими особами центру надання адміністративних послуг, які передають їх протягом трьох робочих днів з дати надходження відповідному органу соціального захисту населення з формуванням електронної справи.

Заяви з необхідними документами для призначення тимчасової допомоги (після формування електронної справи) у паперовій формі передаються відповідному органу соціального захисту населення не рідше ніж раз на тиждень.

За наявності технічної можливості заява формується засобами Єдиного державного вебпорталу електронних послуг в довільній формі, придатній для сприйняття її змісту, відповідно до відомостей, визначених у додатку.

Відомості, необхідні для формування заяви, можуть бути отримані шляхом електронної інформаційної взаємодії між інформаційно-комунікаційними системами та публічними електронними реєстрами органів державної влади.

У разі відсутності документів та (або) інформації, передбаченої абзацами другим - четвертим пункту 6 цього Порядку, в інформаційно-комунікаційних системах, які видані/створені або перебувають у володінні та (або) користуванні, та (або) розпорядженні суб`єкта надання публічних (електронних публічних) послуг, інших органів державної влади, органів місцевого самоврядування, державних реєстраторів, суб`єктів державної реєстрації, державних та комунальних підприємств, установ та організацій, можуть надаватися копії відповідних документів.

Згідно з пунктом 6 Порядку № 331 орган соціального захисту населення призначає тимчасову допомогу за заявою особи, до якої тимчасово влаштована дитина (далі - заявник), за формою згідно з додатком, до якої додаються:

копія свідоцтва про народження дитини (за наявності) (у разі, коли відомості про народження відсутні в Державному реєстрі актів цивільного стану громадян);

копія наказу служби у справах дітей про тимчасове влаштування дитини;

медичний висновок про дитину з інвалідністю віком до 18 років, виданий в установленому МОЗ порядку (у разі тимчасового влаштування дитини з інвалідністю).

Як встановлено судом із матеріалів справи, позивачем було підготовлено відповідну заяву та додано до неї встановлені Порядком № 331 документи.

У пункті 7 Порядку № 331 зазначено, що рішення про призначення тимчасової допомоги або про відмову в її призначенні у разі невідповідності умовам, зазначеним у пункті 3 цього Порядку, приймається органом соціального захисту населення протягом 10 календарних днів з дня подання заяви. Таке рішення із зазначенням причини відмови та порядку оскарження цього рішення орган соціального захисту населення видає або надсилає заявникові невідкладно, а за наявності обґрунтованих причин - не пізніше ніж через три робочих дні з дати прийняття відповідного рішення.

У разі коли до заяви не додані всі необхідні документи, орган соціального захисту населення повідомляє заявнику, які документи повинні бути подані додатково. Якщо вони будуть подані не пізніше ніж протягом одного місяця з дня отримання зазначеного повідомлення, місяцем звернення за призначенням допомоги вважається місяць прийняття або відправлення заяви.

Відповідно до п. 2 Положення про прийомну сім`ю, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 26 квітня 2002 р. № 565 прийомна сім`я - сім`я або окрема особа, яка не перебуває у шлюбі, що добровільно за плату взяла на виховання та спільне проживання від одного до чотирьох дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування. Діти, уражені ВІЛ-інфекцією, можуть влаштовуватися для виховання та спільного проживання у прийомній сім`ї за наявності відповідних висновків органів опіки та піклування і закладів охорони здоров`я, а їх загальна кількість не повинна перевищувати чотирьох осіб.

Прийомні батьки - подружжя або окрема особа, яка не перебуває у шлюбі, які взяли на виховання та спільне проживання дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування.

Під час дії на території України надзвичайного або воєнного стану у прийомні сім`ї можуть тимчасово влаштовуватися діти, які залишилися без батьківського піклування, на умовах тимчасового влаштування в межах передбаченої граничної чисельності дітей у прийомній сім`ї.

Прийомні діти - діти-сироти і діти, позбавлені батьківського піклування, влаштовані до прийомної сім`ї.

Прийомні діти проживають і виховуються у прийомній сім`ї до досягнення 18-річного віку. Після досягнення 18-річного віку такі особи у разі продовження навчання в закладах загальної середньої, професійної (професійно-технічної), фахової передвищої та вищої освіти можуть за їх вибором продовжити проживати і виховуватися у цій прийомній сім`ї до закінчення відповідних закладів освіти.

Виплата державної соціальної допомоги на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, які перебувають у прийомних сім`ях, грошового забезпечення прийомним батькам, а також сплата єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування за прийомних батьків здійснюється за рахунок коштів, передбачених у загальному фонді державного бюджету Мінсоцполітики за відповідною програмою, згідно з Порядком призначення і виплати державної соціальної допомоги на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, грошового забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім`ях за принципом "гроші ходять за дитиною", затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 26 червня 2019 р. № 552 (Офіційний вісник України, 2019 р., № 53, ст. 1840) (ппункт 18).

Відповідно до п. 4 Порядку №552 призначення і виплата державної соціальної допомоги, грошового забезпечення здійснюються структурними підрозділами з питань соціального захисту населення районних, районних у м. Києві держадміністрацій (військових адміністрацій), виконавчих органів міських, районних у містах (у разі їх утворення) рад (далі - структурний підрозділ з питань соціального захисту населення) з використанням (за технічної можливості) функціоналу Єдиної інформаційної системи соціальної сфери (крім виплат, які здійснюються відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 7 березня 2022 р. № 215 "Про особливості нарахування та виплати грошових допомог, пільг та житлових субсидій на період дії воєнного стану" (Офіційний вісник України, 2022 р., № 25, ст. 1302) на підставі підготовлених службою у справах дітей документів, що зберігаються протягом п`яти років після припинення виплати соціальної допомоги та грошового забезпечення.

Відповідно до п. 5 Порядку №552 структурний підрозділ з питань соціального захисту населення призначає державну соціальну допомогу та грошове забезпечення за заявою батьків-вихователів і одного з прийомних батьків, до якої додаються:

рішення районної, районної у м. Києві держадміністрації, виконавчого органу міської, районної у місті (у разі її утворення) ради про влаштування дитини до дитячого будинку сімейного типу або прийомної сім`ї;

документи, що підтверджують статус дитини;

інформація органу державної виконавчої служби про розмір аліментів;

довідка з місця навчання про розмір стипендії;

копія висновку медико-соціальної експертної комісії або витягу з рішення експертної команди з оцінювання повсякденного функціонування особи, або медичного висновку лікарсько-консультативної комісії закладу охорони здоров`я про дитину з інвалідністю, що видані в установленому МОЗ порядку;

копія посвідчення громадянина, який проживає, працює (навчається) на території гірського населеного пункту, виданого відповідно до Закону України "Про статус гірських населених пунктів в Україні".

Заяви з необхідними документами та/або відомостями для призначення державної соціальної допомоги та грошового забезпечення (далі - заяви з необхідними документами та/або відомостями) приймаються від заявників структурними підрозділами з питань соціального захисту населення районних держадміністрацій (військових адміністрацій) лише в разі надіслання їх із використанням засобів поштового зв`язку або в електронній формі (через офіційний веб-сайт Мінсоцполітики, інтегровані з ним інформаційні системи органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування або Єдиний державний вебпортал електронних послуг).

Посадова особа структурного підрозділу з питань соціального захисту населення, яка приймає заяви з необхідними документами та/або відомостями, зокрема надіслані з використанням засобів поштового зв`язку, реєструє їх та формує електронні особові справи з використанням функціоналу Єдиної інформаційної системи соціальної сфери.

Заяви з необхідними документами та/або відомостями також приймаються уповноваженими посадовими особами виконавчого органу сільської, селищної, міської ради (далі - посадові особи виконавчого органу) та посадовими особами центру надання адміністративних послуг, які передають їх в електронній формі не пізніше наступного робочого дня з дати їх надходження відповідному структурному підрозділу з питань соціального захисту населення.

Якщо для отримання державної соціальної допомоги та грошового забезпечення необхідно подати документи та/або відомості, що містяться в інформаційно-комунікаційних системах, або якщо такі документи та/або відомості можуть бути отримані або підтверджені шляхом електронної інформаційної взаємодії з інформаційно-комунікаційними системами та публічними електронними реєстрами органів державної влади, такі документи та/або відомості не подаються, а в заяві зазначаються відомості, необхідні для верифікації особи та отримання даних з відповідних реєстрів і надання державної соціальної допомоги та грошового забезпечення.

Посадова особа виконавчого органу або центру надання адміністративних послуг з використанням функціоналу Єдиної інформаційної системи соціальної сфери приймає заяву з необхідними документами та/або відомостями (формує заяву, роздруковує, надає заявнику для підписання, сканує підписану заяву з необхідними документами та/або відомостями та реєструє) та формує електронну особову справу і не пізніше наступного робочого дня надсилає електронну особову справу відповідному структурному підрозділу з питань соціального захисту населення з дотриманням вимог Законів України "Про електронні документи та електронний документообіг", "Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги", "Про захист інформації в інформаційно-комунікаційних системах".

У разі коли до заяви не додано всіх необхідних документів та/або відомостей, структурний підрозділ з питань соціального захисту населення повідомляє заявнику, які документи та/або відомості мають бути подані додатково. Якщо їх буде подано не пізніше ніж протягом одного місяця з дня одержання зазначеного повідомлення, днем (місяцем) звернення за призначенням державної соціальної допомоги та грошового забезпечення вважається день (місяць) прийняття або відправлення заяви.

Згідно з п. 6 Порядку №552 призначення державної соціальної допомоги та грошового забезпечення здійснюється з дати влаштування дитини у дитячий будинок сімейного типу або прийомну сім`ю включно до дня досягнення дитиною 18-річного віку, а в разі навчання у закладі загальної середньої, професійної (професійно-технічної), фахової передвищої та вищої освіти - до 23-річного віку або до закінчення відповідного закладу освіти.

Розмір державної соціальної допомоги становить 2,5 прожиткового мінімуму для дітей відповідного віку, для дітей з інвалідністю - 3,5 прожиткового мінімуму для дітей відповідного віку. Для осіб з числа дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, віком від 18 до 23 років, які навчаються у закладах загальної середньої освіти, за денною формою навчання у закладах професійної (професійно-технічної), фахової передвищої та вищої освіти, до закінчення відповідних закладів освіти розмір державної соціальної допомоги становить 2,5 прожиткового мінімуму для працездатної особи, для осіб з інвалідністю - 3,5 прожиткового мінімуму для працездатної особи (п. 7).

Рішення, дії чи бездіяльність органу соціального захисту населення про призначення тимчасової допомоги чи про відмову в її призначенні можуть бути оскаржені в порядку адміністративного оскарження відповідно до Закону України "Про адміністративну процедуру" та (або) в судовому порядку. (пункт 12 Порядку №331).

Як встановлено із матеріалів справи, позивач отримувала допомогу з 01.09.2024 по 30.11.2024 року. Між тим відповідач не довів, що у питанні розгляду заяви позивача від 30.05.2024 він діяв з дотриманням норм закону, тому наявні підстави для задоволення позову.

Відповідач належним чином не розглянув заяву позивача та не прийняв будь-яке рішення, яке б породжувало юридичні наслідки.

Частиною четвертою статті 245 КАС України визначено, що у випадку, визначеному пунктом 4 частини другої цієї статті (визнання бездіяльності суб`єкта владних повноважень протиправною та зобов`язання вчинити певні дії), суд може зобов`язати відповідача - суб`єкта владних повноважень прийняти рішення на користь позивача, якщо для його прийняття виконано всі умови, визначені законом, і прийняття такого рішення не передбачає права суб`єкта владних повноважень діяти на власний розсуд.

Відповідно до ч. 1 ст. 72 КАС України доказами в адміністративному судочинстві є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.

Частиною 1 ст. 77 КАС України передбачено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення.

Частиною 2 ст. 77 КАС України передбачено, що в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Згідно із ст. 90 КАС України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні.

Згідно із частиною першою статті 139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Позивачем при поданні позову сплачено судовий збір у розмірі 1211,20 грн.

Керуючись ст. 2, 19, 139, 241, 244, 242 - 246 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ВИРІШИВ:

1. Позов ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 , , РНОКПП НОМЕР_1 ) до Відділу надання соціальної підтримки населення №3 Казанківського управління соціального захисту населення Баштанської районної державної адміністрації ( вул. Миру, 193,с-ще Казанка,Баштанський р-н, Миколаївська обл.,56002, ідентифікаційний код 03194476), третя особа Управління соціального захисту населення Баштанської районної державної адміністрації (вул. Полтавська, буд.13,м. Баштанка, Миколаївська обл., Баштанський р-н,56101, ідентифікаційний код 03194476) задовольнити повністю.

2. Визнати протиправною бездіяльність Відділу надання соціальної підтримки населення №3 Казанківського управління соціального захисту населення Баштанської районної державної адміністрації (вул. Миру, 193,с-ще Казанка,Баштанський р-н, Миколаївська обл.,56002, ідентифікаційний код 03194476) щодо ненарахування та невиплати ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 , , РНОКПП НОМЕР_1 ) тимчасової допомоги на дітей, щодо яких встановлено факт відсутності бітьківського піклування та які тимчасово влаштовані в сім`ю родичів, знайомих, прийомну сім`ю або дитячий будинок сімейного типу "Дитина не одна", за період з 01.06.2024 по 01.09.2024 року у сумі 15980,00 грн. щомісяця;

3. Зобов`язати Відділ надання соціальної підтримки населення №3 Казанківського управління соціального захисту населення Баштанської районної державної адміністрації ( вул. Миру, 193,с-ще Казанка,Баштанський р-н, Миколаївська обл.,56002, ідентифікаційний код 03194476) нарахувати та виплатити ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 , , РНОКПП НОМЕР_1 ) тимчасову допомогу на дітей, щодо яких встановлено факт відсутності батьківського піклування та які тимчасово влаштовані в сім`ю родичів, знайомих, прийомну сім`ю або дитячий будинок сімейного типу "Дитина не одна", за період з 01.06.2024 по 01.09.2024 року у сумі 15980,00 грн. щомісяця, а загалом у сумі 47940,00грн.

4. Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Відділу надання соціальної підтримки населення №3 Казанківського управління соціального захисту населення Баштанської районної державної адміністрації (вул. Миру, 193,с-ще Казанка,Баштанський р-н, Миколаївська обл.,56002, ідентифікаційний код 03194476) на користь ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 , , РНОКПП НОМЕР_1 ) судовий збір в розмірі 1211,20 грн., сплачений квитанцією № 9447-0579-1953-1056.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга може бути подана до П`ятого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня його проголошення.

Суддя В. С. Брагар

СудМиколаївський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення22.05.2025
Оприлюднено26.05.2025
Номер документу127549608
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи зі спорів з приводу реалізації публічної політики у сферах праці, зайнятості населення та соціального захисту громадян та публічної житлової політики, зокрема зі спорів щодо соціального захисту (крім соціального страхування), з них сімей із дітьми

Судовий реєстр по справі —400/2256/25

Рішення від 22.05.2025

Адміністративне

Миколаївський окружний адміністративний суд

Брагар В. С.

Ухвала від 11.03.2025

Адміністративне

Миколаївський окружний адміністративний суд

Брагар В. С.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні