ТРЕТІЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
П О С Т А Н О В А
і м е н е м У к р а ї н и
22 травня 2025 року м. Дніпросправа № 160/28859/24
Третій апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів:
головуючого - судді Семененка Я.В. (доповідач),
суддів: Бишевської Н.А., Добродняк І.Ю.,
за участю секретаря судового засідання Поспєлової А.С.
розглянувши у відкритому судовому засіданні в м.Дніпрі апеляційну скаргу Східного міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків
на рішення Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 06 лютого 2025 року (головуючий суддя Ільков В.В.) по справі №160/28859/24 за позовом Публічного акціонерного товариства «АрселорМіттал Кривий Ріг» до Східного міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення, -
В с т а н о в и В :
ПАТ «АрселорМіттал Кривий Ріг» звернулося до суду з позовом, в якому просило визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення №000/773/32-00-07-06-19 від 13.08.2024 за формою В1, яким зменшено суму бюджетного відшкодування з податку на додану вартість у сумі 10141950,00 грн. та застосовано штрафні (фінансові) санкції у розмірі 5070975,00 гривень.
В обґрунтування заявлених вимог позивач посилався на безпідставні висновки перевіряючих осіб щодо нереальності правочинів, укладених в перевіреному періоді. Позивач вказував на реальність господарських операцій, за наслідками яких позивачем визначено фінансовий результат діяльності товариства.
Рішенням Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 06 лютого 2025 року позов задоволено.
Задовольняючи позов, суд першої інстанції дійшов висновку про реальність господарських операцій, які не визнаються відповідачем та підтвердження цих операцій належним чином оформленими первинними документами. З цих підстав суд вказав на неправомірність податкового повідомлення-рішення, яким зменшено розмір від`ємного значення суми ПДВ.
Не погоджуючись з рішенням суду першої інстанції, відповідач подав апеляційну скаргу, в якій посилаючись на порушення судом норм матеріального та процесуального права, просить скасувати рішення суду першої інстанції та прийняти нову постанову про відмову у задоволенні позову. Апеляційна скарга фактично обґрунтована висновками перевіряючих осіб, які зроблено в Акті перевірки та яким, на думку заявника апеляційної скарги, судом першої інстанції не надано належної правової оцінки.
У відзиві на апеляційну скаргу позивач просить рішення суду першої інстанції залишити без змін з огляду на його законність та обгрунтованість.
Перевіривши в межах доводів апеляційної скарги законність та обґрунтованість судового рішення, оцінивши правильність застосування судом першої інстанції норм
матеріального та процесуального права, суд апеляційної інстанції дійшов висновку, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню з огляду на таке.
Встановлені судом першої інстанції обставини справи, які не заперечуються сторонами, свідчать про те, що на підставі пп. 20.1.4 п. 20.1 ст. 20, пп. 78.1.8 п. 78.1 ст. 78, гл. 8 розд. II ПКУ та на підставі наказу ДПС України від 18.06.2024 № 136-п Про проведення документальної позапланової невиїзної перевірки ПАТ АРСЕЛОРМІТТАЛ КРИВИЙ РІГ проведено документальну позапланову невиїзну перевірку ПУБЛІЧНОГО АКЦIОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА АРСЕЛОРМІТТАЛ КРИВИЙ РІГ (код ЄДРПОУ 24432974) (далі ПАТ АРСЕЛОРМІТТАЛ КРИВИЙ РІГ) з питання законності декларування від`ємного значення податку на додану вартість, яке становить більше 100 тис. грн., по декларації з податку на додану вартість за квітень 2024 року (від 17.05.2023 року вх. № 9134086759) з урахуванням уточнюючих розрахунків.
За результатами перевірки складено Акт від 18.07.2024 року № 690/32-00-07-04- 14/24432974 з питання законності декларування від`ємного значення податку на додану вартість, яке становить більше 100 тис. грн, у тому числі заявленого до бюджетного відшкодування по декларації з податку на додану вартість за квітень 2024 року від 17.05.2024 року № 9134086759 (з урахуванням уточнюючих розрахунків).
Згідно висновків Акту встановлено порушення ПАТ АРСЕЛОРМІТТАЛ КРИВИЙ РІГ, зокрема: пп. а п. 198.1, абз. 1-3 п. 198.2, абз. 1, 2 п. 198.3, п. 198.6 ст. 198, п.200.1, абз. б) п. 200.4, ст. 200 з урахуванням норм п. 44.1 ст. 44 ПКУ (із змінами та доповненнями), внаслідок чого підприємством завищено податковий кредит за квітень 2024 року, що призвело до завищення суми, що підлягає бюджетному відшкодуванню у квітні 2024 року на суму ПДВ 10 141 950 гривень.
Такі висновки контролюючого органу, з огляду на акт перевірки, грунтуються на такому.
Перевіркою встановлено відображення позивачем в податковому обліку господарських операцій з ТОВ БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ МЕТКОМ ІНВЕСТ, ТОВ АЛЬФА ПРЕМІУМ ГРУП ; ТОВ БІО ТРАНС СЕРВІС; ТОВ ТОРГОВА КОМПАНІЯ ЕЛЄГІН; ТОВ НІКОПРОГРЕСБУД; ТОВ МЕТАЛЛМАШ; ТОВ БУДІВЕЛЬНО-ІНЖЕНИРІНГОВЕ ПІДПРИЄМСТВО ІНВЕСТИТОР; ТОВ ІНТЕР ТРЕЙД КАПІТАЛ; ТОВ МАШПРОМСЕРВІС ПРАТ СПЕЦСПЛАВ; ТОВ НВП СПЕЦІНСТРУМЕНТ; ТОВ ПРОМХІМТЕХ ЛТД; ТОВ ГАЛА-ЮГ з приводу придбання товарів, робіт/послуг.
Вказані господарські операції контролюючий орган вважав нереальними. Нереальність господарських операцій пов`язував з тим, що постачальники позивача не мали можливості здійснювати задекларовану господарську діяльність через недостатності чисельності працюючих, відсутності (незначна наявність) основних засобів, відсутність технічної та матеріальної бази для виконання робіт/надання послуг; не встановлення ланцюга постачання товарів; наявність кримінальних проваджень; неналежність складення первинних документів та не підтвердження цими документами факту здійснення господарських операцій.
З цих підстав контролюючим органом зроблено висновок про неправомірність формування позивачем податкового кредиту по господарським операціям з вказаними постачальниками, що вплинуло на правильність визначення бюджетного відшкодування у квітні 2024 року.
На підставі акту перевірки було прийнято податкове повідомлення-рішення від 13.08.2024 року №000/773/32-00-07-06-19 за формою В1, яким зменшено суму бюджетного відшкодування з податку на додану вартість задекларовану на рахунок платника у банку на суму 10141950,00 грн. та застосовано штрафні (фінансові) санкції у розмірі 5070975,00 гривень.
Правомірність та обгрунтованість вказаного податкового повідомлення рішення є предметом спору, який передано на вирішення суду.
За наслідками перегляду справи суд апеляційної інстанції вважає за необхідне зазначити таке.
Так, встановлені обставини справи свідчать про те, що завищення позивачем бюджетного відшкодування контролюючий орган пов`язує з нереальністю господарських операцій між позивачем та вищезазначеними постачальниками, внаслідок чого позивачем неправомірно сформовано показники податкового кредиту, що вплинуло на визначення від`ємного значення і, як наслідок, на правильність визначення сум бюджетного відшкодування.
Відповідно до ч.2 ст.73 КАС України предметом доказування є обставини, які підтверджують заявлені вимоги чи заперечення або мають інше значення для розгляду справи і підлягають встановленню при ухваленні судового рішення.
Таким чином, у спірних відносинах, з огляду на позицію податкового органу щодо нереальності укладених правочинів, враховуючи приписи ч.2 ст.73 КАС України, має бути доведеним (спростованим) факт (реальність) здійснення господарських операцій між позивачем та зазначеними контрагентами, а також підтвердження цих операцій належним чином оформленими первинними документами.
Відповідно до ч.2 ст.73 КАС України предметом доказування є обставини, які підтверджують заявлені вимоги чи заперечення або мають інше значення для розгляду справи і підлягають встановленню при ухваленні судового рішення.
Таким чином, у спірних відносинах, з огляду на позицію податкового органу щодо нереальності укладених правочинів, враховуючи приписи ч.2 ст.73 КАС України та висновки, які зроблені судом касаційної інстанції у цій справі, має бути доведеним (спростованим) факт (реальність) здійснення господарських операцій між позивачем та зазначеним контрагентом, а також підтвердження цих операцій належним чином оформленими первинними документами.
Судом першої інстанції встановлено та підтверджено матеріалами справи те, що:
стосовно взаємовідносин ПАТ АРСЕЛОРМІТТАЛ КРИВИЙ РІГ та ТОВ Будівельно-інженирінгове підприємство ІНВЕСТИТОР (код ЕДРПОУ 19358796), слід зазначити про таке.
Так, згідно матеріалів справи господарські операції з ТОВ Будівельно-інженирінгове підприємство ІНВЕСТИТОР (код ЕДРПОУ 19358796) підтверджуються укладеним договором №53 від 18.01.2024р. з додатками.
Згідно умов якого постачальник зобов`язується поставити товар, а покупець прийняти та оплатити його відповідно до умов договору.
Перехід права власності на товар підтверджується прибутковим ордером №5025654240 від 02.04.2024р. на загальну суму без ПДВ 31449,00 грн., видатковою накладною №РН-0000152 від 02.04.2024р. на загальну суму з ПДВ 37738,80 грн. з відбитком штампу про в`їзд на територію ПАТ АрселорМіттал Кривий Ріг, оплату за поставлений товар здійснено на підставі рахунку №СФ-0000169 від 02.04.2024р. на загальну суму 37738,80 грн., сертифікатом якості №5 від 14.03.2024р., паспортом №194 від 15.03.2024р., паспортом №2; прибутковим ордером №5025654253 від 02.04.2024р. на загальну суму без ПДВ 9000,00 грн., видатковою накладною №РН-0000153 від 02.04.2024р. на загальну суму з ПДВ 10800,00 грн. з відбитком штампу про в`їзд на територію ПАТ АрселорМіттал Кривий Ріг, оплату за поставлений товар здійснено на підставі рахунку №СФ-0000170 від 02.04.2024р. на загальну суму 10800,00 грн., паспортом №1 від 02.02.2024р., товарно-транспортною накладною №59 від 02.04.2024р. (видаткові накладні №№152-156); прибутковим ордером №5025654255 від 02.04.2024р. на загальну суму без ПДВ 600,00 грн., видатковою накладною №РН-0000154 від 02.04.2024р. на загальну суму з ПДВ 720,00 грн. з відбитком штампу про в`їзд на територію ПАТ АрселорМіттал Кривий Ріг, оплату за поставлений товар здійснено на підставі рахунку №СФ-0000171 від 02.04.2024р. на загальну суму 720,00 грн., паспортом №1/02/2024 від 24.01.2024р.; прибутковим ордером №5025654285 від 02.04.2024р. на загальну суму без ПДВ 2000,00 грн., видатковою накладною №РН-0000155 від 02.04.2024р. на загальну суму з ПДВ 2400,00 грн. з відбитком штампу про в`їзд на територію ПАТ АрселорМіттал Кривий Ріг, оплату за поставлений товар здійснено на підставі рахунку №СФ-0000172 від 02.04.2024р. на загальну суму 2400,00 грн., паспортом №163 від 01.03.2024р.; прибутковим ордером №5025654291 від 02.04.2024р. на загальну суму без ПДВ 48400,00 грн., видатковою накладною №РН-0000156 від 02.04.2024р. на загальну суму з ПДВ 58080,00 грн. з відбитком штампу про в`їзд на територію ПАТ АрселорМіттал Кривий Ріг, оплату за поставлений товар здійснено на підставі рахунку №СФ-0000173 від 02.04.2024р. на загальну суму 58080,00 грн., паспортом на з`єднувачі рейкові стикові типу СРС; прибутковим ордером №5025639558 від 27.03.2024р. на загальну суму без ПДВ 4980,00 грн., видатковою накладною №РН-0000148 від 27.03.2024р. на загальну суму з ПДВ 5976,00 грн. з відбитком штампу про в`їзд на територію ПАТ АрселорМіттал Кривий Ріг, оплату за поставлений товар здійснено на підставі рахунку №СФ-0000159 від 27.03.2024р. на загальну суму 5976,00 грн., товарно-транспортною накладною №58 від 27.03.2024р., паспортом; прибутковим ордером №5025629935 від 21.03.2024р. на загальну суму без ПДВ 64000,00 грн., видатковою накладною №РН-0000140 від 21.03.2024р. на загальну суму з ПДВ 76800,00 грн. з відбитком штампу про в`їзд на територію ПАТ АрселорМіттал Кривий Ріг, оплату за поставлений товар здійснено на підставі рахунку №СФ-0000147 від 21.03.2024р. на загальну суму 76800,00 грн., сертифікатом якості №147 від 20.03.2024р., товарно-транспортною накладною №54 від21.03.2024р.; прибутковим ордером №5025606074 від 13.03.2024р. на загальну суму без ПДВ 174505,00 грн., видатковою накладною №РН-0000125 від 13.03.2024р. на загальну суму з ПДВ 209406,00 грн. з відбитком штампу про в`їзд на територію ПАТ АрселорМіттал Кривий Ріг, оплату за поставлений товар здійснено на підставі рахунку №СФ-0000133 від 13.03.2024р. на загальну суму 209406,00 грн., сертифікатом якості №0019-2024 від 13.03.2024р., товарно-транспортною накладною №48 від 13.03.2024р.; прибутковим ордером №5025501894 від 17.01.2024р. на загальну суму без ПДВ 34800,00 грн., видатковою накладною №РН-0000016 від 17.01.2024р. на загальну суму з ПДВ 41760,00 грн. з відбитком штампу про в`їзд на територію ПАТ АрселорМіттал Кривий Ріг, оплату за поставлений товар здійснено на підставі рахунку №СФ-0000033 від 17.01.2024р. на загальну суму 41760,00 гривень.
Стосовно взаємовідносин ПАТ АРСЕЛОРМІТТАЛ КРИВИЙ РІГ з ТОВ ПРОМХІМТЕХ ЛТД (код ЕДРПОУ 32387748.
Вказані господарські взаємовідносини відбувались на підставі договору №173 від 07.02.2024р. з додатками.
Згідно умов вказаного договору, постачальник зобов`язується поставити товар, а покупець прийняти та оплатити його відповідно до умов договору. Перехід права власності на товар підтверджується прибутковим ордером №5025625014 від 19.03.2024р. на загальну суму без ПДВ 33200,00 грн., видатковою накладною №15 від 19.03.2024р. на загальну суму з ПДВ 39840,00 грн., що підтверджується відмітками на зворотньому боці видаткової накладної про в`їзд транспортного засобу, оплату за поставлений товар здійснено на підставі рахунку №15 від 19.03.2024р. на загальну суму 39840,00 грн., товарно-транспортною накладною №4 від 19.03.2024р., прибутковим ордером №5025564443 від 23.02.2024р. на загальну суму без ПДВ 50960,00 грн., видатковою накладною №05 від 23.02.2024р. на загальну суму з ПДВ 61152,00 грн., що підтверджується відмітками на зворотньому боці видаткової накладної про в`їзд транспортного засобу, оплату за поставлений товар здійснено на підставі рахунку №05 від 23.02.2024р. на загальну суму 61152,00 грн., товарно-транспортною накладною №4 від 19.03.2024р., сертифікатом якості №54 від 07.12.2023 року.
Стосовно взаємовідноси ПАТ АРСЕЛОРМІТТАЛ КРИВИЙ РІГ та ТОВ АЛЬФА ПРЕМІУМ ГРУП (код ЕДРПОУ 35961770, ліцензія серія АЕ №292127 від 03.06.2014р.)
Вказані господарські взаємовідносини відбувались на підставі договору №400 від 26.02.2021 року з додатками.
Так, згідно умов вказаного договору, виконавець зобов`язується надати послуги з охорони об`єктів охорони, а замовник прийняти та оплатити її відповідно до умов договору. Надання послуг охорони Металургійного виробництва, цехів АДД, ГД ГОКу, ГД підтверджується: рахунком на оплату №51 від 24.04.2024р. на загальну суму 6534855,84 грн., актом надання послуг №51 від 29.04.2024 року на загальну суму 6534855,84 грн., листом візування до акту наданих послуг у квітні 2024 року загальною чисельністю - 124 особи; рахунком на оплату №49 від 22.04.2024р. на загальну суму 7613081,93 грн., актом надання послуг №49 від 29.04.2024 року на загальну суму 7613081,93 грн., листом візування до акту наданих послуг у квітні 2024 року загальною чисельністю - 191 особи + 3 пости (охоронець кінолог із службовою собакою); рахунком на оплату №52 від 23.04.2024р. на загальну суму 729948,24 грн., актом надання послуг №52 від 29.04.2024 року на загальну суму 729948,24 грн., листом візування до акту наданих послуг у квітні 2024 року загальною кількістю осіб 14 осіб.
Стосовно взаємовідносин ПАТ АРСЕЛОРМІТТАЛ КРИВИЙ РІГ та ТОВ Будівельна компанія МЕТКОМ ІНВЕСТ (код ЕДРПОУ 37007132, ліцензія №15-Л від 21.03.2018р.).
Вказані господарські взаємовідносини відбувались на підставі договору підряду №1874 від 20.08.2021 року.
Відповідно до умов вказаного договору, підрядник зобов`язується виконати будівельно-монтажні роботи на об`єкті Нове будівництво хвостосховища ІІІ карта шламового господарства рудозбагачувальної фабрики на території Гречаноподіївської та Новолатівської сільських рад Широківського району Дніпропетровської області ПАТ АрселорМіттал Кривий Ріг, Перший пусковий комплекс, а покупець прийняти та оплатити виконані роботи відповідно до умов договору. Виконання будівельно-монтажних робіт підтверджується: рахунком на оплату №73 від 29.03.2024р., на загальну суму 13959651,12 грн., актом приймання виконаних будівельних робіт №10/03-1874 від 29.03.2024р. на загальну суму 13959651,12 грн., листом візування до акту №10/03-1874 від 29.03.2024р.; актом №78 за березень 2024р. про витрату давальницьких матеріалів на загальну суму 19906070,74 грн.; рахунком на оплату №80 від 29.03.2024р., на загальну суму 103680,00 грн., актом приймання виконаних будівельних робіт №06/03-1874 від 29.03.2024р. на загальну суму 103680,00 грн., листом візування до акту №06/03-1874 від 29.03.2024р.; рахунком на оплату №79 від 29.03.2024р., на загальну суму 2786400,00 грн., актом приймання виконаних будівельних робіт №07/03-1874 від 29.03.2024р. на загальну суму 2786400,00 грн., листом візування до акту №07/03-1874 від 29.03.2024р., реєстром змонтованого обладнання від 29.03.2024р., накладною №1303-01 від 13.03.2024 року з відбитком штампу про перетин КПП; рахунком на оплату №72 від 29.03.2024р., на загальну суму 1621540,80 грн., актом приймання виконаних будівельних робіт №09/03-1874 від 29.03.2024р. на загальну суму 1621540,80 грн., листом візування до акту №09/03-1874 від 29.03.2024р.; рахунком на оплату №70 від 29.03.2024р., на загальну суму 400896,00 грн., актом приймання виконаних будівельних робіт №08/03-1874 від 29.03.2024р. на загальну суму 400896,00 грн., листом візування до акту №08/03-1874 від 29.03.2024р., журналами оператора насосної станції; рахунком на оплату №78 від 29.03.2024р., на загальну суму 196209,64 грн., актом коригування вартості дизельного пального №12-03 від 29.03.2024р. на загальну суму 196209,64 грн., листом візування до акту №12-03 від 29.03.2024р., розрахунком збільшення вартості дизельного палива до акту коригування №12-03 за період з 08.03.2024 по 11.03.2024р.; рахунком на оплату №71 від 29.03.2024р., на загальну суму 10730,76 грн., актом коригування вартості дизельного пального №09-03 від 29.03.2024р. на загальну суму 10730,76 грн., листом візування до акту №09-03 від 29.03.2024р., розрахунком збільшення вартості дизельного палива до акту коригування №09-03 за період з 16.02.2024; рахунком на оплату №77 від 29.03.2024р., на загальну суму 213990,24 грн., актом приймання виконаних будівельних робіт №12/03-1874 від 29.03.2024р. на загальну суму 213990,24 грн., листом візування до акту №12/03-1874 від 29.03.2023р.; рахунком на оплату №75 від 29.03.2024р., на загальну суму 27146,82 грн., актом коригування вартості дизельного пального №11-03 від 29.03.2024р. на загальну суму 27146,81 грн., листом візування до акту №11-03 від 29.03.2024р., розрахунком збільшення вартості дизельного палива до акту коригування №11-03 за період з 08.03.2024 по 08.03.2024р.; рахунком на оплату №76 від 29.03.2024р., на загальну суму 65730,00 грн., актом приймання виконаних будівельних робіт №11/03-1874 від 29.03.2024р. на загальну суму 65730,00 грн., листом візування до акту №11/03-1874 від 29.03.2023р.; рахунком на оплату №74 від 29.03.2024р., на загальну суму 5652933,60 грн., актом коригування вартості дизельного пального №10-03 від 29.03.2024р. на загальну суму 5652933,60 грн., листом візування до акту №10-03 від 29.03.2024р., розрахунком збільшення вартості дизельного палива до акту коригування №10-03 за період з 16.02.2024 по 11.03.2024 року.
Стосовно взаємовідносин ПАТ АРСЕЛОРМІТТАЛ КРИВИЙ РІГ та ТОВ БІО ТРАНС СЕРВІС (код ЕДРПОУ 41669300).
Вказані господарські взаємовідносини відбувались на підставі договору про надання послуг №800 від 15.05.2020р. з додатками.
Відповідно до умов вказаного договору виконавець зобов`язується надати послуги зі зменшення витрат щодо споживання природного газу, а замовник прийняти та оплатити їх результат відповідно до умов договору. Надання послуг підтверджується: рахунком на оплату №04 від 01.04.2024р. на загальну суму 14481281,60 грн., актом надання послуг по зменшенню витрат споживання природного газу на обертових печах №2, 3 у березні 2024 року №04 від 01.04.2024 року на загальну суму 14481281,60 грн., листом візування до акту наданих послуг №04 від 01.04.2024р.; ваговими від 01.03.2024р. загальною вагою 116,12 тн., товарно-транспортними накладними №Б061, №7025, Б062, №7026, №7029 від 01.03.2024р.; ваговими від 02.03.2024р. загальною вагою 109,3 тн., товарно-транспортними накладними №Б063, №7034, №7035, №7029, №7037 від 02.03.2024р.; ваговими від 03.03.2024р. загальною вагою 145,62 тн., товарно-транспортними накладними №Б064, №Б066, №Б065, № №7040, №7039, №7041 від 03.03.2024р.; ваговими від 04.03.2024р. загальною вагою 94,64 тн., товарно-транспортними накладними №7048, №Б067, №7086, №Б068 від 04.03.2024р.; ваговими від 05.03.2024р. загальною вагою 150,74 тн., товарнотранспортними накладними №Б069, №7101, №Б070, №7135, №7090, №Б071, №7136 від 05.03.2024р.; ваговими від 06.03.2024р. загальною вагою 107,22 тн., товарно-транспортними накладними №7154, №7155, №Б072, №7156, №7157 від 06.03.2024р.; ваговими від 07.03.2024р. загальною вагою 109,1 тн., товарно-транспортними накладними №7163, №7173, №Б073, №7177, №7176, №7181 від 07.03.2024р.; ваговими від 08.03.2024р. загальною вагою 113,12 тн., товарно-транспортними накладними №7192, №Б074, №7194, №7196, №7199 від 08.03.2024р.; ваговими від 09.03.2024 р., загальною вагою 119,76 тн., товарно-транспортними накладними №7209, №Б075, №7210, №7215 від 09.03.2024р.; ваговими від 10.03.2024р. загальною вагою 94,36 тн., товарно-транспортними накладними №7223, №Б076, №7225 від 10.03.2024р.; ваговими від 11.03.2024р. загальною вагою 134,84 тн., товарно-транспортними накладними №7229, №Б077, №7239, №7242, №7243, №7245 від 11.03.2024р.; ваговими від 12.03.2024р. загальною вагою 131,72 тн., товарно-транспортними накладними №7260, №Б078, №7256, №7258, №7259, №7249, №72650 від 12.03.2024р.; ваговими від 13.03.2024р. загальною вагою 136,08 тн., товарно-транспортними накладними №Б079, №7272, №7275, №7277, №7280 від 13.03.2024р.; ваговими від 14.03.2024р. загальною вагою 88,72 тн., товарно-транспортними накладними №7284, №7291, №7292, №7320, №7322 від 14.03.2024р.; ваговими від 15.03.2024р. загальною вагою 91,00 тн., товарно-транспортними накладними №7331, №7326, №7335, №7336 від 15.03.2024р.; ваговими від 16.03.2024р. загальною вагою 66,24 тн., товарно-транспортними накладними №7348 від 16.03.2024р., №7338 від 15.03.2024р.; ваговими від 17.03.2024р. загальною вагою 134,48 тн., товарно-транспортними накладними №7352, №102, №7362, №7363, №7365, №7367 від 17.03.2024р.; ваговими від 18.03.2024р. загальною вагою 184,08 тн., товарно-транспортними накладними №103, №104, №7369, №106, №107, №105, №108 від 18.03.2024р.; ваговими від 19.03.2024р. загальною вагою 140,70 тн., товарно-транспортними накладними №112, №111, №114, №110, №109, №115 від 19.03.2024р.; ваговими від 20.03.2024р. загальною вагою 208,32 тн., товарно-транспортними накладними №119, №118, №116, №117, №120 від 20.03.2024р.; ваговими від 21.03.2024р. загальною вагою 127,52 тн., товарно-транспортними накладними №122, №123, №121, №124, №125 від 21.03.2024р.; ваговою від 23.03.2024р. вагою 26,76 тн., товарно-транспортною накладною №126 від 23.03.2024р.; ваговою від 28.03.2024р. вагою 27,16 тн., товарно-транспортною накладною №128 від 28.03.2024р.; ваговими від 29.03.2024р. загальною вагою 108,82 тн., товарно-транспортними накладними №7658, №129, №130, №7675, №131 від 29.03.2024р.; ваговими від 30.03.2024р. загальною вагою 121,84 тн., товарно-транспортними накладними №7684, №7688, №133, №132, №134, №135 від 30.03.2024р.; ваговими від 31.03.2024р. загальною вагою 164,52 тн., товарно-транспортними накладними №136, №138, №137, №140, №139 від 31.03.2024р.; актом готовності Виконавця для надання послуг від 07.07.2020р.; актом введення в експлуатацію №1 від 06.07.2020р.; актом введення в експлуатацію №2 від 24.12.2021р.; листом щодо необхідності дозвільних документів.
Стосовно взаємовідносин ПАТ АРСЕЛОРМІТТАЛ КРИВИЙ РІГ та ТОВ МЕТАЛЛМАШ (код ЕДРПОУ 43683877).
Вказані господарські взаємовідносини відбувались на підставі договору поставки №1138 від 24.07.2020р. з додатками.
Згідно умов цього договору постачальник зобов`язується поставити товар, а покупець прийняти та оплатити його відповідно до умов договору. Перехід права власності на товар підтверджується прибутковим ордером №5025705701 від 22.04.2024р. на загальну суму без ПДВ 410400,00 грн., видатковою накладною №38 від 22.04.2024р. на загальну суму 492480,00 грн., зворотній бік якої містить відмітку про в`їзд на територію ПАТ АрселорМіттал Кривий Ріг. Перевезення придбаного у постачальника товару здійснювалось його власними силами, за допомогою транспортного засобу постачальника, що підтверджується товарно-транспортною накладною №22/04-24-1 від 22.04.2024р., оплату за поставлений товар здійснено на підставі рахунку №38 від 22.04.2024р. на загальну суму 492480,00 грн., сертифікатом якості №36 від 19.04.2024р. сертифікатом якості №37 від 19.04.2024р.; прибутковим ордером №5025704766 від 19.04.2024р. на загальну суму без ПДВ 37520,00 грн., видатковою накладною №35 від 19.04.2024р. на загальну суму 44700,00 грн., зворотній бік якої містить відмітку про в`їзд на територію ПАТ АрселорМіттал Кривий Ріг. Перевезення придбаного у постачальника товару здійснювалось його власними силами, за допомогою транспортного засобу постачальника, що підтверджується товарно-транспортною накладною №19/04-23-1 від 19.04.2024р., оплату за поставлений товар здійснено на підставі рахунку №35 від 19.04.2024р. на загальну суму 44700,00 грн., сертифікатом якості №32 від 19.04.2024р.; прибутковим ордером №5025704714 від 19.04.2024р. на загальну суму без ПДВ 74500,00 грн., видатковою накладною №34 від 19.04.2024р. на загальну суму 89400,00 грн., зворотній бік якої містить відмітку про в`їзд на територію ПАТ АрселорМіттал Кривий Ріг. Перевезення придбаного у постачальника товару здійснювалось його власними силами, за допомогою транспортного засобу постачальника, що підтверджується товарно-транспортною накладною №19/04-23-1 від 19.04.2024р., оплату за поставлений товар здійснено на підставі рахунку №34 від 19.04.2024р. на загальну суму 89400,00 грн., сертифікатом якості №33 від 19.04.2024р.; прибутковим ордером №5025705396 від 22.04.2024р. на загальну суму без ПДВ 238400,00 грн., видатковою накладною №36 від 22.04.2024р. на загальну суму 286080,00 грн., зворотній бік якої містить відмітку про в`їзд на територію ПАТ АрселорМіттал Кривий Ріг. Перевезення придбаного у постачальника товару здійснювалось його власними силами, за допомогою транспортного засобу постачальника, що підтверджується товарно-транспортною накладною №22/04-24-1 від 22.04.2024р., оплату за поставлений товар здійснено на підставі рахунку №36 від 22.04.2024р. на загальну суму 286080,00 грн., сертифікатом якості №34 від 19.04.2024р.; прибутковим ордером №5025705504 від 22.04.2024р. на загальну суму без ПДВ 104400,00 грн., видатковою накладною №39 від 22.04.2024р. на загальну суму 125280,00 грн., зворотній бік якої містить відмітку про в`їзд на територію ПАТ АрселорМіттал Кривий Ріг. Перевезення придбаного у постачальника товару здійснювалось його власними силами, за допомогою транспортного засобу постачальника, що підтверджується товарно-транспортною накладною №22/04-24-1 від 22.04.2024р., оплату за поставлений товар здійснено на підставі рахунку №39 від 22.04.2024р. на загальну суму 125280,00 грн., сертифікатом якості №35 від 19.04.2024 року.
Стосовно взаємовідносин ПАТ АРСЕЛОРМІТТАЛ КРИВИЙ РІГ та ТОВ Торгова компанія ЕЛЕГІН (код ЕДРПОУ 38680853).
Вказані господарські взаємовідносини відбувались на підставі договору №248 від 01.03.2024р. з додатками.
Відповідно до умов якого постачальник зобов`язується поставити товар, а покупець прийняти та оплатити його відповідно до умов договору. Перехід права власності на товар підтверджується прибутковим ордером №5025639876 від 27.03.2024р. на загальну суму без ПДВ 2032000,00 грн., видатковою накладною №ТК-0000029 від 27.03.2024р. на загальну суму з ПДВ 2438400,00 грн., що підтверджується відмітками на зворотньому боці видаткової накладної про в`їзд транспортного засобу, оплату за поставлений товар здійснено на підставі рахунку №ТК-000026 від 26.03.2024р. на загальну суму 2438400,00 грн., товарно-транспортною накладною №ТК-0000002 від 27.03.2024р.; свідоцтво про приймання №1 від 01.10.2021р., свідоцтво про приймання №1 від 30.12.2021 року.
Стосовно взаємовідносин ПАТ АРСЕЛОРМІТТАЛ КРИВИЙ РІГ та ТОВ ІНТЕР ТРЕЙД КАПІТАЛ (код ЕДРПОУ 40200387).
Вказані господарські взаємовідносини відбувались на підставі договору №45 від 16.01.2024р. з додатками.
Відповідно до умов якого постачальник зобов`язується поставити товар, а покупець прийняти та оплатити його відповідно до умов договору. Перехід права власності на товар підтверджується прибутковим ордером №5025711801 від 24.04.2024р. на загальну суму без ПДВ 1069,89 грн., видатковою накладною №ІК-0000629 від 22.04.2024р. на загальну суму з ПДВ 1283,87 грн., що підтверджується відмітками на зворотньому боці видаткової накладної про в`їзд транспортного засобу, оплату за поставлений товар здійснено на підставі рахунку №ІК-0000261 від 22.04.2024р. на загальну суму 1283,87 грн., товарно-транспортною накладною №ІК-0000403 від 22.04.2024р. паспортом якості №24-04-17-08 від 17.04.2024р.; прибутковим ордером №5025711799 від 24.04.2024р. на загальну суму без ПДВ 25131,00 грн., видатковою накладною №ІК-0000630 від 22.04.2024р. на загальну суму з ПДВ 30157,00 грн., що підтверджується відмітками на зворотньому боці видаткової накладної про в`їзд транспортного засобу, оплату за поставлений товар здійснено на підставі рахунку №ІК-0000262 від 22.04.2024р. на загальну суму 30157,00 грн., товарно-транспортною накладною №ІК-0000403 від 22.04.2024р., паспортом якості №24-04-12-12 від 12.04.2024р.; прибутковим ордером №5025711780 від 24.04.2024р. на загальну суму без ПДВ 1672,40 грн., видатковою накладною №ІК-0000635 від 22.04.2024р. на загальну суму з ПДВ 2006,88 грн., що підтверджується відмітками на зворотньому боці видаткової накладної про в`їзд транспортного засобу, оплату за поставлений товар здійснено на підставі рахунку №ІК-0000267 від 22.04.2024р. на загальну суму 2006,88 грн., товарно-транспортною накладною №ІК-0000405 від 22.04.2024р., паспортом якості №24-04/12-09 від 12.04.2024р.; прибутковим ордером №5025711791 від 24.04.2024р. на загальну суму без ПДВ 4678,20 грн., видатковою накладною №ІК-0000636 від 22.04.2024р. на загальну суму з ПДВ 5613,84 грн., що підтверджується відмітками на зворотньому боці видаткової накладної про в`їзд транспортного засобу, оплату за поставлений товар здійснено на підставі рахунку №ІК-0000268 від 22.04.2024р. на загальну суму 5613,84 грн., товарно-транспортною накладною №ІК-0000405 від 22.04.2024р., паспортом на ручку валика; прибутковим ордером №5025711523 від 24.04.2024р. на загальну суму без ПДВ 15352,80 грн., видатковою накладною №ІК-0000633 від 22.04.2024р. на загальну суму з ПДВ 18423,36 грн., що підтверджується відмітками на зворотньому боці видаткової накладної про в`їзд транспортного засобу, оплату за поставлений товар здійснено на підставі рахунку №ІК-0000265 від 22.04.2024р. на загальну суму 18423,36 грн., товарно-транспортною накладною №ІК-0000404 від 22.04.2024р., сертифікатами якості, висновком державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 17.05.2021р. №12.2-18-3/9221; прибутковим ордером №50255687617 від 12.04.2024р. на загальну суму без ПДВ 21000,00 грн., видатковою накладною №ІК-0000563 від 12.04.2024р. на загальну суму з ПДВ 25200,00 грн., що підтверджується відмітками на зворотньому боці видаткової накладної про в`їзд транспортного засобу, оплату за поставлений товар здійснено на підставі рахунку №ІК-0000199 від 12.04.2024р. на загальну суму 25200,00 грн., товарно-транспортною накладною №ІК-0000376 від 12.04.2024р., паспортом якості №2024-04-11-02 від 11.04.2024р., висновком державної санітарноепідеміологічної експертизи від 14.10.2022р. №12.2-18-1/6507; прибутковим ордером №5025685783 від 15.04.2024р. на загальну суму без ПДВ 77309,20 грн., видатковою накладною №ІК-0000562 від 12.04.2024р. на загальну суму з ПДВ 92771,04 грн., що підтверджується відмітками на зворотньому боці видаткової накладної про в`їзд транспортного засобу, оплату за поставлений товар здійснено на підставі рахунку №ІК-0000198 від 12.04.2024р. на загальну суму 92771,04 грн., товарно-транспортною накладною №ІК-0000375 від 12.04.2024р., сертифікатом відповідності №UA.062.СВ.010-21 від 27.09.2021р., додатком до сертифіката від 27.09.2021р.; прибутковим ордером №5025642252 від 28.03.2024р. на загальну суму без ПДВ 41294,00 грн., видатковою накладною №ІК-0000546 від 25.03.2024р. на загальну суму з ПДВ 49552,80 грн., що підтверджується відмітками на зворотньому боці видаткової накладної про в`їзд транспортного засобу, оплату за поставлений товар здійснено на підставі рахунку №ІК-0000185 від 25.03.2024р. на загальну суму 49552,80 грн., товарно-транспортною накладною №ІК-0000369 від 25.03.2024р., паспортом якості №24-03-22-12 від 22.03.2024р., паспортом якості №24-03-22-08 від 22.03.2024р.; прибутковим ордером №5025642181 від 28.03.2024р. на загальну суму без ПДВ 16754,00 грн., видатковою накладною №ІК-0000549 від 25.03.2024р. на загальну суму з ПДВ 20104,80 грн., що підтверджується відмітками на зворотньому боці видаткової накладної про в`їзд транспортного засобу, оплату за поставлений товар здійснено на підставі рахунку №ІК-0000188 від 25.03.2024р. на загальну суму 20104,80 грн., товарно-транспортною накладною №ІК-0000369 від 25.03.2024р., паспортом якості №24-03-22-12 від 22.03.2024р.; прибутковим ордером №5025642227 від 28.03.2024р. на загальну суму без ПДВ 32284,40 грн., видатковою накладною №ІК-0000548 від 25.03.2024р. на загальну суму з ПДВ 38741,28 грн., що підтверджується відмітками на зворотньому боці видаткової накладної про в`їзд транспортного засобу, оплату за поставлений товар здійснено на підставі рахунку №ІК-0000187 від 25.03.2024р. на загальну суму 38741,28 грн., товарно-транспортною накладною №ІК-0000369 від 25.03.2024р., паспортом якості №24-03-22-08 від 22.03.2024р.; прибутковим ордером №5025642229 від 28.03.2024р. на загальну суму без ПДВ 19896,20 грн., видатковою накладною №ІК-0000547 від 25.03.2024р. на загальну суму з ПДВ 23875,44 грн., що підтверджується відмітками на зворотньому боці видаткової накладної про в`їзд транспортного засобу, оплату за поставлений товар здійснено на підставі рахунку №ІК-0000186 від 25.03.2024р. на загальну суму 23875,44 грн., товарно-транспортною накладною №ІК-0000369 від 25.03.2024р., паспортом якості №24-03-22-08 від 22.03.2024р.; прибутковим ордером №5025553420 від 15.02.2024р. на загальну суму без ПДВ 84000,00 грн., видатковою накладною №ІК-0000454 від 14.02.2024р. на загальну суму з ПДВ 100800,00 грн., що підтверджується відмітками на зворотньому боці видаткової накладної про в`їзд транспортного засобу, оплату за поставлений товар здійснено на підставі рахунку №ІК-0000085 від 14.02.2024р. на загальну суму 100800,00 грн., товарно-транспортною накладною №ІК-0000302 від 14.02.2024р., паспортом якості №2024-02-13-02 від 13.02.2024р., висновком державної санітарноепідеміологічної експертизи від 14.10.2022р. №12.2-18-1/6507; прибутковим ордером №5025522723 від 29.01.2024р. на загальну суму без ПДВ 92400,00 грн., прибутковим ордером №5025521808 від 29.01.2024р. на загальну суму без ПДВ 42000,00 грн., видатковою накладною №ІК-0000413 від 26.01.2024р. на загальну суму з ПДВ 161280,00 грн., що підтверджується відмітками на зворотньому боці видаткової накладної про в`їзд транспортного засобу, оплату за поставлений товар здійснено на підставі рахунку №ІК-0000035 від 26.01.2024р. на загальну суму 161280,00 грн., товарно-транспортною накладною №ІК-0000277 від 26.01.2024р., паспортом якості №2024-01-26-02 від 26.01.2024р., висновком державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 14.10.2022р. №12.2-18-1/6507; прибутковим ордером №5025513953 від 25.01.2024р. на загальну суму без ПДВ 71048,00 грн., видатковою накладною №ІК-0000403 від 22.01.2024р. на загальну суму з ПДВ 85257,60 грн., що підтверджується відмітками на зворотньому боці видаткової накладної про в`їзд транспортного засобу, оплату за поставлений товар здійснено на підставі рахунку №ІК-0000024 від 22.01.2024р. на загальну суму 85257,00 грн., товарно-транспортною накладною №ІК-0000275 від 22.01.2024р., паспортом якості №2024-01-22-12 від 22.01.2024р.; прибутковим ордером №5025513942 від 25.01.2024р. на загальну суму без ПДВ 54450,50 грн., видатковою накладною №ІК-0000406 від 22.01.2024р. на загальну суму з ПДВ 65340,60 грн., що підтверджується відмітками на зворотньому боці видаткової накладної про в`їзд транспортного засобу, оплату за поставлений товар здійснено на підставі рахунку №ІК-0000026 від 22.01.2024р. на загальну суму 65340,60 грн., товарно-транспортною накладною №ІК-0000275 від 22.01.2024р., паспортом якості №24-01-22-12 від 22.01.2024р.; прибутковим ордером №5025485750 від 09.01.2024р. на загальну суму без ПДВ 47712,00 грн., прибутковим ордером №5025485716 від 09.01.2024р. на загальну суму без ПДВ 86688,00 грн, видатковою накладною №ІК-0000387 від 08.01.2024р. на загальну суму з ПДВ 161280,00 грн., що підтверджується відмітками на зворотньому боці видаткової накладної про в`їзд транспортного засобу, оплату за поставлений товар здійснено на підставі рахунку №ІК-0000004 від 08.01.2024р. на загальну суму 161280,00 грн., товарно-транспортною накладною №ІК-0000268 від 08.01.2024р., паспортом якості №24-01-08-02 від 08.01.2024р., висновком державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 14.10.2022р. №12.2-18-1/6507.
Стосовно взаємовідносин ПАТ АРСЕЛОРМІТТАЛ КРИВИЙ РІГ та ТОВ МАШПРОМСЕРВІС (код ЕДРПОУ 44744249).
Вказані господарські взаємовідносини відбувались на підставі договору №61 від 29.01.2024р. з додатками.
Згідно умов вказаного договору відповідно до якого постачальник зобов`язується поставити товар, а покупець прийняти та оплатити його відповідно до умов договору. Перехід права власності на товар підтверджується прибутковим ордером №5025725800 від 25.04.2024р. на загальну суму без ПДВ 30600,00 грн., видатковою накладною №22 від 23.04.2024р. на загальну суму з ПДВ 36720,00 грн., що підтверджується відмітками на зворотньому боці видаткової накладної про в`їзд транспортного засобу, оплату за поставлений товар здійснено на підставі рахунку №23 від 23.04.2024р. на загальну суму 36720,00 грн., товарно-транспортною накладною №1/24.04.24 від 24.04.2024р , сертифікатом якості №41 від 18.04.2024р.; прибутковим ордером №5025725833 від 25.04.2024р. на загальну суму без ПДВ 161670,00 грн., видатковою накладною №21 від 23.04.2024р. на загальну суму з ПДВ 194004,00 грн., що підтверджується відмітками на зворотньому боці видаткової накладної про в`їзд транспортного засобу, оплату за поставлений товар здійснено на підставі рахунку №22 від 23.04.2024р. на загальну суму 194004,00 грн., товарно-транспортною накладною №1/24.04.24 від 24.04.2024р.; сертифікатом якості №41 від 18.04.2024р.; прибутковим ордером №5025725837 від 25.04.2024р. на загальну суму без ПДВ 21400,00 грн., видатковою накладною №23 від 23.04.2024р. на загальну суму з ПДВ 25680,00 грн., що підтверджується відмітками на зворотньому боці видаткової накладної про в`їзд транспортного засобу, оплату за поставлений товар здійснено на підставі рахунку №24 від 23.04.2024р. на загальну суму 25680,00 грн.; сертифікатом якості №41 від 18.04.2024р.; прибутковим ордером №5025641689 від 27.03.2024р. на загальну суму без ПДВ 160140,00 грн., видатковою накладною №17 від 26.03.2024р. на загальну суму з ПДВ 192168,00 грн., що підтверджується відмітками на зворотньому боці видаткової накладної про в`їзд транспортного засобу, оплату за поставлений товар здійснено на підставі рахунку №18 від 26.03.2024р. на загальну суму 192168,00 грн., товарно-транспортною накладною №1/26.03.24 від 26.03.2024р.; сертифікатом якості №37 від 22.03.2024р.; прибутковим ордером №5025641398 від 27.03.2024р. на загальну суму без ПДВ 30050,00 грн., видатковою накладною №18 від 26.03.2024р. на загальну суму з ПДВ 36060,00 грн., що підтверджується відмітками на зворотньому боці видаткової накладної про в`їзд транспортного засобу, оплату за поставлений товар здійснено на підставі рахунку №22 від 23.04.2024р. на загальну суму 194004,00 грн., товарно-транспортною накладною №1/26.03.24 від 26.03.2024р.; сертифікатом якості №39 від 25.03.2024р.; сертифікатом якості №37 від 22.03.2024р.; прибутковим ордером №5025641695 від 27.03.2024р. на загальну суму без ПДВ 219000,00 грн., видатковою накладною №16 від 26.03.2024р. на загальну суму з ПДВ 262800,00 грн., що підтверджується відмітками на зворотньому боці видаткової накладної про в`їзд транспортного засобу, оплату за поставлений товар здійснено на підставі рахунку №17 від 26.03.2024р. на загальну суму 262800,00 грн., товарно-транспортною накладною №1/26.03.24 від 26.03.2024р.; прибутковим ордером №5025641699 від 27.03.2024р. на загальну суму без ПДВ 12600,00 грн., видатковою накладною №19 від 26.03.2024р. на загальну суму з ПДВ 15120,00 грн., що підтверджується відмітками на зворотньому боці видаткової накладної про в`їзд транспортного засобу, оплату за поставлений товар здійснено на підставі рахунку №20 від 26.03.2024р. на загальну суму 15120,00 грн., товарно-транспортною накладною №1/26.03.24 від 26.03.2024р.; сертифікатом якості №37 від 22.03.2024 року.
Стосовно взаємовідносин ПАТ АРСЕЛОРМІТТАЛ КРИВИЙ РІГ та ТОВ СПЕЦІНСТРУМЕНТ (код ЕДРПОУ 30591625).
Вказані господарські взаємовідносини відбувались на підставі договору №107 від 09.02.2023р. з додатками.
Згідно умов цього договору, постачальник зобов`язується поставити товар, а покупець прийняти та оплатити його відповідно до умов договору. Перехід права власності на товар підтверджується прибутковим ордером №5025511900 від 24.01.2024р. на загальну суму без ПДВ 2122,00 грн., видатковою накладною №34 від 16.01.2024р. на загальну суму з ПДВ 2619,60 грн., оплату за поставлений товар здійснено на підставі рахунку №33 від 16.01.2024р. на загальну суму 2619,60 грн., гарантійним листом №2 від 16.01.2024р.; прибутковим ордером №5025673678 від 10.04.2024р. на загальну суму без ПДВ 869,00 грн., видатковою накладною №116 від 08.04.2024р. на загальну суму з ПДВ 1042,80 грн., оплату за поставлений товар здійснено на підставі рахунку №117 від 08.04.2024р. на загальну суму 1042,80 грн., гарантійним листом №6 від 08.04.2024р.; прибутковим ордером №5025673680 від 10.04.2024р. на загальну суму без ПДВ 869,00 грн., видатковою накладною №119 від 08.04.2024р. на загальну суму з ПДВ 1042,80 грн., оплату за поставлений товар здійснено на підставі рахунку №120 від 08.04.2024р. на загальну суму 1042,80 грн., гарантійним листом №6 від 08.04.2024р.; прибутковим ордером №5025673603 від 10.04.2024р. на загальну суму без ПДВ 7720,00 грн., видатковою накладною №111 від 08.04.2024р. на загальну суму з ПДВ 9264,00 грн., оплату за поставлений товар здійснено на підставі рахунку №112 від 08.04.2024р. на загальну суму 9264,00 грн., гарантійним листом №6 від 08.04.2024р.; прибутковим ордером №5025673620 від 10.04.2024р. на загальну суму без ПДВ 932,00 грн., видатковою накладною №114 від 08.04.2024р. на загальну суму з ПДВ 1118,40 грн., оплату за поставлений товар здійснено на підставі рахунку №115 від 08.04.2024р. на загальну суму 1118,40 грн.; прибутковим ордером №5025673621 від 10.04.2024р. на загальну суму без ПДВ 1660,00 грн., видатковою накладною №97 від 08.04.2024р. на загальну суму з ПДВ 1992,00 грн., оплату за поставлений товар здійснено на підставі рахунку №98 від 08.04.2024р. на загальну суму 1992,00 грн.; прибутковим ордером №5025673622 від 10.04.2024р. на загальну суму без ПДВ 2320,00 грн., видатковою накладною №101 від 08.04.2024р. на загальну суму з ПДВ 2784,00 грн., оплату за поставлений товар здійснено на підставі рахунку №102 від 08.04.2024р. на загальну суму 2784,00 грн.; прибутковим ордером №5025673633 від 10.04.2024р. на загальну суму без ПДВ 9256,40 грн., видатковою накладною №102 від 08.04.2024р. на загальну суму з ПДВ 11107,68 грн., оплату за поставлений товар здійснено на підставі рахунку №103 від 08.04.2024р. на загальну суму 11107,68 грн.; прибутковим ордером №5025673634 від 10.04.2024р. на загальну суму без ПДВ 3060,00 грн., видатковою накладною №100 від 08.04.2024р. на загальну суму з ПДВ 3672,00 грн., оплату за поставлений товар здійснено на підставі рахунку №101 від 08.04.2024р. на загальну суму 3672,00 грн.; прибутковим ордером №5025673639 від 10.04.2024р. на загальну суму без ПДВ 11070,00 грн., видатковою накладною №99 від 08.04.2024р. на загальну суму з ПДВ 22464,00 грн., оплату за поставлений товар здійснено на підставі рахунку №100 від 08.04.2024р. на загальну суму 22464,00 грн.; прибутковим ордером №5025673640 від 10.04.2024р. на загальну суму без ПДВ 11966,00 грн., видатковою накладною №98 від 08.04.2024р. на загальну суму з ПДВ 14359,20 грн., оплату за поставлений товар здійснено на підставі рахунку №99 від 08.04.2024р. на загальну суму 14359,20 грн.; прибутковим ордером №5025673642 від 10.04.2024р. на загальну суму без ПДВ 141,00 грн., видатковою накладною №105 від 08.04.2024р. на загальну суму з ПДВ 169,20 грн., оплату за поставлений товар здійснено на підставі рахунку №106 від 08.04.2024р. на загальну суму 169,20 грн.; прибутковим ордером №5025673643 від 10.04.2024р. на загальну суму без ПДВ 1691,80 грн., видатковою накладною №104 від 08.04.2024р. на загальну суму з ПДВ 2030,16 грн., оплату за поставлений товар здійснено на підставі рахунку №105 від 08.04.2024р. на загальну суму 2030,16 грн.; прибутковим ордером №5025673611 від 10.04.2024р. на загальну суму без ПДВ 2145,00 грн., видатковою накладною №109 від 08.04.2024р. на загальну суму з ПДВ 2574,00 грн., оплату за поставлений товар здійснено на підставі рахунку №110 від 08.04.2024р. на загальну суму 2574,00 грн.; прибутковим ордером №5025673608 від 10.04.2024р. на загальну суму без ПДВ 4482,00 грн., видатковою накладною №110 від 08.04.2024р. на загальну суму з ПДВ 5378,40 грн., оплату за поставлений товар здійснено на підставі рахунку №111 від 08.04.2024р. на загальну суму 5378,40 грн.; прибутковим ордером №5025673612 від 10.04.2024р. на загальну суму без ПДВ 808,00 грн., видатковою накладною №113 від 08.04.2024р. на загальну суму з ПДВ 969,60 грн., оплату за поставлений товар здійснено на підставі рахунку №114 від 08.04.2024р. на загальну суму 969,60 грн.; прибутковим ордером №5025673617 від 10.04.2024р. на загальну суму без ПДВ 869,00 грн., видатковою накладною №112 від 08.04.2024р. на загальну суму з ПДВ 1042,80 грн., оплату за поставлений товар здійснено на підставі рахунку №113 від 08.04.2024р. на загальну суму 1042,80 грн.; прибутковим ордером №5025673616 від 10.04.2024р. на загальну суму без ПДВ 869,00 грн., видатковою накладною №115 від 08.04.2024р. на загальну суму з ПДВ 1042,80 грн., оплату за поставлений товар здійснено на підставі рахунку №116 від 08.04.2024р. на загальну суму 1042,80 грн.; прибутковим ордером №5025673659 від 10.04.2024р. на загальну суму без ПДВ 1800,00 грн., видатковою накладною №107 від 08.04.2024р. на загальну суму з ПДВ 2160,00 грн., оплату за поставлений товар здійснено на підставі рахунку №108 від 08.04.2024р. на загальну суму 2160,00 грн.; прибутковим ордером №5025673657 від 10.04.2024р. на загальну суму без ПДВ 13735,00 грн., видатковою накладною №108 від 08.04.2024р. на загальну суму з ПДВ 16482,00 грн., оплату за поставлений товар здійснено на підставі рахунку №109 від 08.04.2024р. на загальну суму 16842,00 грн.; прибутковим ордером №5025673618 від 10.04.2024р. на загальну суму без ПДВ 87,00 грн., видатковою накладною №117 від 08.04.2024р. на загальну суму з ПДВ 104,40 грн., оплату за поставлений товар здійснено на підставі рахунку №118 від 08.04.2024р. на загальну суму 104,40 грн.; прибутковим ордером №5025673619 від 10.04.2024р. на загальну суму без ПДВ 5377,50 грн., видатковою накладною №103 від 08.04.2024р. на загальну суму з ПДВ 6453,00 грн., оплату за поставлений товар здійснено на підставі рахунку №104 від 08.04.2024р. на загальну суму 6453,00 грн.; прибутковим ордером №5025673662 від 10.04.2024р. на загальну суму без ПДВ 3060,00 грн., видатковою накладною №106 від 08.04.2024р. на загальну суму з ПДВ 3672,00 грн., оплату за поставлений товар здійснено на підставі рахунку №107 від 08.04.2024р. на загальну суму 3672,00 грн., гарантійним листом №8 від 18.04.2024р.; перевезення придбаного у постачальника товару здійснювалось його власними силами, за допомогою транспортного засобу постачальника, що підтверджується відмітками на зворотньому боці видаткової накладної про в`їзд транспортного засобу (Нова пошта).
Стосовно взаємовідносин ПАТ АРСЕЛОРМІТТАЛ КРИВИЙ РІГ та ТОВ НІКОПРОГРЕСБУД (код ЕДРПОУ 36391685).
Вказані господарські взаємовідносини відбувались на підставі договору №259 від 17.02.2022р. з додатками.
Згідно умов якого відповідно до якого підрядник зобов`язується виконати комплекс робіт по проведенню капітальних ремонтів вантажопідйомних кранів конверторного цеху на об`єкті Сталеплавильний департамент у повному обсязі основних та супутніх зобов`язань згідно Договору та додатків до нього, а замовник прийняти та оплатити його відповідно до умов договору. Виконання зобов`язань підтверджується: актом приймання виконаних будівельно-монтажних робіт №30/03/259 від 29.03.2024р. на загальну суму з ПДВ 960889,20 грн., листом візування до акту №30 за березень 2024 року; оплату за виконані роботи здійснено на підставі рахунку №465 від 29.03.2024р. на загальну суму 960889,20 грн., актом про витрату давальницьких матеріалів №1-03/259 від 29.03.2024р. на загальну суму 721940,37 грн., реєстром змонтованого обладнання до акту №1-03/259 від 29.03.2024р. на загальну суму 2441766,40 грн., актом на оприбуткування матеріалів, конструкцій, деталей, отриманих при розбиранні (демонтажу) основних фондів під час ремонту, і їх використання №13-02/259 від 29.03.2024р., актом на оприбуткування матеріалів, конструкцій, деталей, отриманих при розбиранні (демонтажу) основних фондів під час ремонту, і їх використання №16-02/259 від 29.03.2024р.; актом приймання виконаних будівельно-монтажних робіт №32/03/259 від 29.03.2024р. на загальну суму з ПДВ 183987,60 грн., листом візування до акту №32 за березень 2024 року; оплату за виконані роботи здійснено на підставі рахунку №467 від 29.03.2024р. на загальну суму 183987,60 грн., актом про витрату давальницьких матеріалів №3-03/259 від 29.03.2024р. на загальну суму 10437,06 грн., реєстром змонтованого обладнання до акту №2-03/259 від 29.03.2024р. на загальну суму 2191879,00 грн., актом на оприбуткування матеріалів, конструкцій, деталей, отриманих при розбиранні (демонтажу) основних фондів під час ремонту, і їх використання №15-02/259 від 29.03.2024р., актом на оприбуткування матеріалів, конструкцій, деталей, отриманих при розбиранні (демонтажу) основних фондів під час ремонту, і їх використання №18- 02/259 від 29.03.2024р.; актом приймання виконаних будівельно-монтажних робіт №31/03/259 від 29.03.2024р. на загальну суму з ПДВ 95020,80 грн., листом візування до акту №31 за березень 2024 року; оплату за виконані роботи здійснено на підставі рахунку №466 від 29.03.2024р. на загальну суму 95020,80 грн., актом про витрату давальницьких матеріалів №2-03/259 від 29.03.2024р. на загальну суму 305937,51 грн., актом на оприбуткування матеріалів, конструкцій, деталей, отриманих при розбиранні (демонтажу) основних фондів під час ремонту, і їх використання №14- 02/259 від 29.03.2024р., актом на оприбуткування матеріалів, конструкцій, деталей, отриманих при розбиранні (демонтажу) основних фондів під час ремонту, і їх використання №17-02/259 від 29.03.2024 року.
Стосовно взаємовідносин ПАТ АРСЕЛОРМІТТАЛ КРИВИЙ РІГ та ПрАТ СПЕЦСПЛАВ (код ЕДРПОУ 30268695).
Вказані господарські взаємовідносини відбувались на підставі договору №532 від 24.05.2022р. з додатками.
Відповідно до умов якого, постачальник зобов`язується поставити товар, а покупець прийняти та оплатити його відповідно до умов договору. Перехід права власності на товар підтверджується прибутковим ордером №5025415218 від 05.12.2023р. на загальну суму без ПДВ 358800,00 грн., видатковою накладною №39 від 04.12.2023р. на загальну суму з ПДВ 430560,00 грн., що підтверджується відмітками на зворотньому боці видаткової накладної про в`їзд транспортного засобу, оплату за поставлений товар здійснено на підставі рахунку №39 від 04.12.2023р. на загальну суму 430560,00 грн., товарно-транспортною накладною №231204/1 від 04.12.2023р., сертифікатом №043 від 04.12.2023р.; прибутковим ордером №5025002516 від 07.06.2023р. на загальну суму без ПДВ 220800,00 грн., видатковою накладною №7 від 06.06.2023р. на загальну суму з ПДВ 264960,00 грн., що підтверджується відмітками на зворотньому боці видаткової накладної про в`їзд транспортного засобу, оплату за поставлений товар здійснено на підставі рахунку №9 від 06.06.2023р. на загальну суму 264960,00 грн., товарно-транспортною накладною №230606/1 від 06.06.2023р., сертифікатом №007 від 06.06.2023 року.
Стосовно взаємовідносин ПАТ АРСЕЛОРМІТТАЛ КРИВИЙ РІГ та ТОВ ГАЛА-ЮГ (код ЕДРПОУ 38152125).
Вказані господарські взаємовідносини відбувались на підставі договору про надання міжнародних транспортно-експедиційних послуг №393 від 26.04.2023р. з додатками.
Згідно умов цього договору замовник доручає і надає для перевезення вантаж, а експедитор зобов`язується надати послуги з транспортно-експедиційного обслуговування та організувати перевезення вантажу автомобільним транспортом у міжнародному сполученні відповідно до умов цього договору та заявок замовника, а замовник зобов`язується сплатити погоджену сторонами вартість послуг. Надання транспортно-експедиційних послуг підтверджується актом №ГЮ-0001670 здачі-прийняття робіт (надання послуг) від 15.03.2024 року на загальну суму з ПДВ 14160,00 грн., оплату проведено на підставі рахунку-фактури №ГЮ-0001670 від 15.03.2024р. на загальну суму 14160,00 грн., товарно-транспортною накладною №80273158 від 14.03.2024р.; актом №ГЮ-0000859 здачі-прийняття робіт (надання послуг) від 15.02.2024 року на загальну суму з ПДВ 14160,00 грн., оплату проведено на підставі рахунку-фактури №ГЮ-0000859 від 15.02.2024р. на загальну суму 14160,00 грн., товарно-транспортною накладною №80269174 від 14.02.2024р.; актом №ГЮ-0001594 здачі-прийняття робіт (надання послуг) від 21.03.2024 року на загальну суму з ПДВ 14160,00 грн., оплату проведено на підставі рахунку-фактури №ГЮ-0001594 від 21.03.2024р. на загальну суму 14160,00 грн., товарно-транспортною накладною №8002650347 від 20.03.2024 року.
З наданих позивачем первинних документів, копії яких долучено до матеріалів справи, можливо встановити зміст та обсяг господарських операцій, в них визначено найменування придбаного товару, виконаних робіт/наданих послуг, їх кількість та вартість, визначено сторони господарських операцій. Тобто, вказані документи, у розумінні Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», підтверджують факт здійснення між сторонами господарських операцій.
Наявність вказаних первинних документів не заперечувалася і відповідачем, яким не було висловлено і грунтовних зауважень щодо правильності складення вищенаведених документів.
Натомість, позиція відповідача полягає в тому, що постачальники позивача не мали можливості виконати зобов`язання за вказаними договорами через недостатність чисельності працюючих, відсутності основних засобів, відсутність технічної та матеріальної бази для виконання робіт/надання послуг. Така позиція відповідача обгрунтована посиланням на данні, що містяться в інформаційних базах контролюючого органу.
З приводу таких аргументів контролюючого органу слід зазначити те, що такі доводи відповідача є лише припущеннями та жодними доказами не підтвердженні. При цьому, контролюючим органом, з огляду на специфіку укладених договорів, не визначено та необгрунтовано необхідної кількості трудових ресурсів для виконання таких послуг, не визначено та необгрунтовано необхідної кількості, найменування техніки для виконання робіт/надання послуг.
З приводу аргументів відповідача щодо недоведеності факту постачання та придбання позивачем товару, у зв`язку із неможливістю встановлення походження такого товару за ланцюгом постачання, суд апеляційної інстанції вважає за необхідне зазначити те, що позивач позбавлений можливості впливати на його контрагентів в частині здійснення ними господарської діяльності в рамках чинного законодавства України, не зобов`язаний та не має об`єктивної можливості під час придбання товару у постачальника встановлювати його походження по «ланцюгу постачання», а тому не може нести відповідальність за можливі порушення, які були допущені контрагентами прямих постачальників.
Отже, відносини постачальників позивача із третіми особами у ланцюгах постачання, з якими позивач не вступав у господарські відносини, самі по собі, за відсутності інших об`єктивних та підтверджених даних про порушення позивачем податкового законодавства, не можуть бути самостійною та достатньою підставою для висновку про нереальність господарських взаємовідносин.
Стосовно аргументів відповідача про те, що під час перевірки позивачем не було надано доказів оплати поставлених товарів (робіт/послуг) слід зазначити те, що жоден із вище перелічених договорів не передбачав передоплати, у свою чергу, контролюючим органом перевірявся період квітень 2024, в якому позивачу фактично було поставлено товар (роботи/послуги), але оплата за ці товари (роботи/послуги) проводилася в наступні періоди, після квітня 2024 року, а тому ці обставини не були відображені в акті перевірки, так як інші періоди контролюючим органом не перевірялися. Вказані обставини фактично не заперечувалися і представником відповідача в судовому засіданні, яким не спростовано і факт подальшої оплати поставлених товарів (робіт/послуг), на підтвердження чому представником позивача надавалися відповідні докази.
При цьому, слід врахувати і те, що сам факт відсутності доказів оплати на час перевірки не може бути підставою для висновку про неправомірність формування позивачем спірного податкового кредиту, оскільки у відповідності до п.198.2 ст.198 ПК України датою віднесення сум податку до податкового кредиту вважається дата тієї події, що відбулася раніше: дата списання коштів з рахунку (оплата за поставлений товар) або дата отримання платником податку товарів/послуг.
У спірному випадку позивачем сформовано податковий кредит за першою подією датою отримання товару (робіт/послуг).
Стосовно аргументів відповідача про не підтвердження товарно-транспортними накладними факту здійснення господарських операцій слід зазначити те, що ТТН не є первинним документом, у розумінні Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», стосовно підтвердження господарських операцій з приводу поставки товарів. ТТТ є первинним документом в господарських взаємовідносинах з приводу надання послуг з перевезення, але таких господарських операцій у спірному випадку позивач не мав, окрім транспортно-експедиційних послуг, які надавалися ТОВ «ГАЛА-ЮГ», але ці господарські взаємовідносини підтверджено належним чином складеними товарно-транспортними накладними, що не заперечувалось відповідачем.
Крім цього, обгрунтовуючи свою позицію щодо нереальності господарських операцій, відповідач посилався на те, що постачальники позивача не мали у власності (користуванні) транспортних засобів, якими могло б здійснюватися перевезення товарів. З цього приводу відповідач посилався на отриману від регіональних сервісних центрів інформацію.
Так, згідно листа Регіонального сервісного центру ГСЦ МВС в Дніпропетровській та Запорізькій областях від 06.12.2024 року №4797/5/32-00-05-04-06 встановлено, що з 01.01.2019 по 10.12.2024 роки у ТОВ Будівельна компанія МЕТКОМ ІНВЕСТ (код ЕДРПОУ 37007132), ТОВ ІНТЕР ТРЕЙД КАПІТАЛ (код ЕДРПОУ 40200387), ТОВ МАШПРОМСЕРВІС (код ЕДРПОУ 44744249), ПРАТ СПЕЦСПЛАВ (код ЕДРПОУ 30268695), ТОВ НВП СПЕЦІНСТРУМЕНТ (код ЕДРПОУ 30591625), ТОВ ПРОМХІМТЕХ ЛТД (код ЕДРПОУ 32387748) транспортні засоби не реєструвались та з обліку не знімались.
Також, згідно наданої відповіді Регіонального сервісного центру ТОВ БІО ТРАНС СЕРВІС має лише три позиції автомобілів, а саме RENAULT DUSTER, що на думку податкового органу не кореспондується з наданими тимчасовими довгостроковими перепустками.
У зв`язку з цим податковий орган ставить під сумнів належність, допустимість, достатність відповідних документів та достовірність даних, які в них зазначені.
Разом з тим, контролюючий орган не враховує можливість для залучення, з метою перевезення товарно-матеріальних цінностей інших суб`єктів господарювання, які спеціалізуються на наданні послуг перевезення автомобільним транспортом.
У свою чергу судом встановлено, що згідно з товарно-транспортних накладних, складених контрагентами позивача (замовники транспортних послуг), перевізниками товарно-матеріальних цінностей, що постачаються на адресу ПАТ АРСЕЛОРМІТТАЛ КРИВИЙ РІГ є: - щодо ТОВ ІНТЕР ТРЕЙД КАПІТАЛ (код ЕДРПОУ 40200387) ФОП ОСОБА_1 (РНОКПП НОМЕР_1 ); - щодо ТОВ МАШПРОМСЕРВІС (код ЕДРПОУ 44744249) ТОВ ІТРЗ РЕММАШ (код ЕДРПОУ 43302923); - щодо ПРАТ СПЕЦСПЛАВ (код ЕДРПОУ 30268695) ФОП ОСОБА_2 (РНОКПП НОМЕР_2 ); - щодо ТОВ НВП СПЕЦІНСТРУМЕНТ (код ЕДРПОУ 30591625) ТОВ НОВА ПОШТА (код ЕДРПОУ 3136718); - щодо ТОВ ПРОМХІМТЕХ ЛТД (код ЕДРПОУ 32387748) ФОП ОСОБА_3 (РНОКПП); - щодо ТОВ БІО ТРАНС СЕРВІС (код ЕДРПОУ 41669300) ТОВ РУБІКОНЛОГІСТІК (код ЕДРПОУ 41864416), ФОП ОСОБА_4 (РНОКПП НОМЕР_3 ). Щодо господарських взаємовідносин позивача з ТОВ Будівельна компанія МЕТКОМ ІНВЕСТ (код ЕДРПОУ 37007132), як генеральним підрядником, перевезення дизельного пального до місця будівництва промислового об`єкту (ІІІ карта хвостосховища) або матеріалів підрядників (субпідрядників) здійснюється безпосередньо на адресу субпідрядних організацій, перелік яких затверджено у додатку №3 до додаткової угоди №12 від 22.11.2023 року до договору №1874 від 20.08.2021 року, що підтверджується видатковими накладними, які додані до матеріалів справи та товарно-транспортними накладними №00000004588 від 16.02.2024р., №00000004595 від 19.02.2024р., №00000004614 від 22.02.2024р., №00000004623 від 23.02.2024р., №00000004635 від 26.02.2024р., №00000004659 від 28.02.2024р., №00000004670 від 01.03.2024р., №00000004675 від 04.03.2024р., №00000004706 від 06.03.2024р., №00000004711 від 07.03.2024р., №00000004720 від 08.03.2024р., №00000004721 від 11.03.2024р.
Отже, твердження податкового органу, на обгрунтування своєї позиції щодо нереальності господарських операцій, про відсутність транспортних засобів зазначених у товарно-транспортних накладних безпосередньо у контрагентів позивача є безпідставними.
При цьому, відповідних запитів до Регіональних сервісного центру щодо наявності транспортних засобів саме у перевізників, контролюючий орган не направляв.
Стосовно аргументів відповідача про надання документів іноземною мовою.
Так, позивачем не заперечувалося те, що позивачем, на підтвердження інформації щодо проведення тендерної процедури по ТОВ БІО ТРАНС СЕРВІС, були подані документ складені на англійській мові.
Однак, як правильно зазначив суд першої інстанції, надані дані у табличному форматі не є первинними документом, та складені англійською мовою для певних користувачів, а саме іноземних працівників вищої ланки ПАТ АРСЕЛОРМІТТАЛ КРИВИЙ РІГ і не стосуються інших, будь-яких зацікавлених осіб.
У спірному випадку контролюючим органом також встановлено факт надання позивачем документів, складених російською мовою, але вказані документ стосувалися складського обліку товарів у позивача, у зв`язку з чим суд першої інстанції обгрунтовано вказав на те, що такі документи не мають статусу первинних документів, так як не містять у собі інформації щодо господарських операцій, відображених позивачем у спірному випадку в податковому обліку, а тому їх складення іноземною мовою не може мати значення для правильності ведення податкового обліку.
Стосовно аргументів відповідача про те, що деякі постачальники позивача є «фігурантами у кримінальних провадженнях» слід зазначити те, що жодного вироку у кримінальному провадженні стосовно постачальників позивача встановлено не було, доказів цьому відповідачем не надано, а сам факт наявності кримінальних проваджень не може свідчити про встановлений факт фіктивної діяльності постачальників позивача.
Отже, проаналізувавши вищенаведені аргументи відповідача, суд апеляційної інстанції вважає, що оскільки контролюючим органом не було наведено переконливих доводів, що ґрунтуються на об`єктивній інформації та спростовують факти господарських операцій, засвідчені первинними документами, а також не представлено жодних доказів на підтвердження того, що відомості, які містяться в цих документах, неповні, недостовірні та (або) суперечливі, то суд першої інстанції дійшов обгрунтованого висновку про безпідставність позиції відповідача щодо нереальності вказаних господарських операцій.
Підсумовуючи вищевикладене, суд апеляційної інстанції приходить до висновку про те, що судом першої інстанції правильно встановлено обставини справи та ухвалено рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права, у зв`язку з чим підстав для його скасування не існує.
На підставі викладеного, керуючись п.1 ч.1 ст.315, ст.ст.316, 321, 322, 325 КАС України, суд,-
У Х В А Л И В:
Апеляційну скаргу Східного міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків залишити без задоволення, а рішення Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 06 лютого 2025 року по справі №160/28859/24 без змін.
Постанова набирає законної сили з дати ухвалення та може бути оскаржена в касаційному порядку у випадках та строки, визначені ст.ст.328, 329 КАС України.
Вступну та резолютивну частину проголошено 22.05.2025
Повне судове рішення складено 23.05.2025
Головуючий - суддяЯ.В. Семененко
суддяН.А. Бишевська
суддяІ.Ю. Добродняк
Суд | Північно-західний апеляційний господарський суд |
Дата ухвалення рішення | 22.05.2025 |
Оприлюднено | 26.05.2025 |
Номер документу | 127587916 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них |
Адміністративне
Третій апеляційний адміністративний суд
Семененко Я.В.
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Ільков Василь Васильович
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Ільков Василь Васильович
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Ільков Василь Васильович
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Ільков Василь Васильович
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Ільков Василь Васильович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні