Донецький окружний адміністративний суд
Новинка
Отримуйте стислий та зрозумілий зміст судового рішення. Це заощадить ваш час та зусилля.
РеєстраціяУкраїна
Донецький окружний адміністративний суд
Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
26 травня 2025 року Справа№640/17454/22
Донецький окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Дмитрієва В.С., розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження (в письмовому провадженні) справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «Оріон-Транс» до ІНФОРМАЦІЯ_1 , ІНФОРМАЦІЯ_2 , третя особа Товариство з обмеженою відповідальністю «Персей-Логістик» про визнання дій протиправними та зобов`язання вчинити дії, -
В С Т А Н О В И В:
До Окружного адміністративного суду міста Києва звернулось Товариство з обмеженою відповідальністю «Оріон-Транс» з позовом до ІНФОРМАЦІЯ_1 з вимогами:
-визнати протиправними дії ІНФОРМАЦІЯ_1 при залученні транспортних засобів під час мобілізації;
-визнати протиправним та скасувати Акт приймання-передачі транспортних засобів та техніки №117/моб від 08.04.2022 та Акт приймання-передачі транспортних засобів та техніки №116/моб від 08.04.2022;
-зобов`язати ІНФОРМАЦІЯ_1 повернути ТОВ «Оріон-Транс» вилучені транспортні засоби, зокрема спеціалізований вантажний сідловий тягач-Е MAN TGX 18.440 (реєстраційний номер АА1744ОЕЮ номер шасі (кузова, рами) НОМЕР_1 та KOEGEL SN 24P державний номерний знак НОМЕР_2 , номер шасі (кузова, рами) НОМЕР_3 .
В обґрунтування позовних вимог зазначено, що представниками відповідача не був вручений керівнику підприємства частковий мобілізаційний наряд, здійснено самостійний відбір транспортних засобів без уточнення їх технічного стану та відповідності потребам мобілізаційним заходам. Також акти приймання-передачі транспортних засобів підписані зі сторони їх власників неуповноваженими особами, відсутні у спірних актах підпис і печатка командира військової частини.
ІНФОРМАЦІЯ_3 подав відзив на позовну заяву, в якому просив відмовити у задоволенні позовних вимог, оскільки акти приймання-передачі транспортних засобів підписані уповноваженою особою відповідача ОСОБА_1 технічним директором позивача. Крім того, спірні акти містять печатки і підписи уповноважених осіб військових підрозділів.
Ухвалою судді Окружного адміністративного суду міста Києва від 24.10.2022 відкрито провадження в адміністративній справі, вирішено здійснити розгляд справи за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін.
Ухвалою судді Донецького окружного адміністративного суду від 03.02.2025 вирішено прийняти до провадження адміністративну справу №640/17454/22, розгляд справи продовжити суддею одноособово за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні). Запропоновано відповідачу надати відзив на адміністративний позов.
Ухвалою судді Донецького окружного адміністративного суду від 16.04.2025 вирішено залучити до участі у справі №640/17454/22 другим відповідачем ІНФОРМАЦІЯ_4 (місцезнаходження: АДРЕСА_1 , код ЄДРПОУ НОМЕР_4 ).
Суд, розглянувши матеріали справи, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, встановив наступне.
Відповідно до свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу НОМЕР_5 від 21.09.2017 року Товариству з обмеженою відповідальністю «Оріон-Транс» (код ЄДРПОУ 38180530, м. Київ, вул. Васильківська, б. 30 Д) належить спеціалізований вантажний сідловий тягач-Е MAN TGX 18.440 (реєстраційний номер АА1744ОЕЮ номер шасі (кузова, рами) НОМЕР_1 .
Згідно із свідоцтвом про реєстрацію транспортного засобу НОМЕР_6 від 30.11.2021 року Товариству з обмеженою відповідальністю «Персей-Логістик» (код ЄДРПОУ 43909605, м. Дніпро, вул. Любарського, б. 163) належить напівпричіп бортовий KOEGEL SN 24P, державний номерний знак НОМЕР_2 , номер шасі (кузова, рами) НОМЕР_3 .
На підставі договору оренди транспортних засобів №1/02/2022 від 01.02.2022 року, укладеного між ТОВ «Оріон-Транс» та ТОВ «Персей-Логістик», напівпричіп бортовий KOEGEL SN 24P, державний номерний знак НОМЕР_2 , номер шасі (кузова, рами) НОМЕР_3 , знаходився у платному користуванні у ТОВ «Оріон-Транс».
15.03.2022 ІНФОРМАЦІЯ_3 директору Товариства з обмеженою відповідальністю «Оріон-Транс» складено частковий наряд №46/моб/24 про необхідність протягом 08.04.2022 року поставити, серед інших, вантажний автомобіль MAN.
08.04.2022 ІНФОРМАЦІЯ_3 директору Товариства з обмеженою відповідальністю «Персей-Логістик» складено частковий наряд №83/моб/24 про необхідність протягом 08.04.2022 року поставити напівпричіп бортовий KOEGEL SN 24P.
08.04.2022 було складено акт №117/моб про приймання-передачу транспортного засобу, а саме: спеціалізований вантажний сідловий тягач-Е MAN TGX 18.440 (реєстраційний номер НОМЕР_7 номер шасі (кузова, рами) НОМЕР_1 , балансова вартість 520833,33 грн. Акт підписано від позивача ОСОБА_1 , від відповідача начальником ІНФОРМАЦІЯ_5 полковником ОСОБА_2 , від військової частини № НОМЕР_8 підполковником ОСОБА_3
08.04.2022 було складено акт №116/моб про приймання-передачу транспортного засобу, а саме: напівпричіп бортовий KOEGEL SN 24P, державний номерний знак НОМЕР_2 , номер шасі (кузова, рами) НОМЕР_3 , балансова вартість 130 000 грн. Акт підписано від позивача ОСОБА_1 , від відповідача начальником ІНФОРМАЦІЯ_5 полковником ОСОБА_2 , від військової частини № НОМЕР_8 підполковником ОСОБА_4 .
До позовної заяви позивачем додані вказані акти без підпису та печатки представника військової частини.
Не погодившись із діями щодо вилученням техніки позивач звернувся до суду.
Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, суд керується наступним.
Згідно з частиною 3 Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» від 24 лютого 2022 року № 64/2022у зв`язку із введенням в Україні воєнного стану тимчасово, на період дії правового режиму воєнного стану, можуть обмежуватися конституційні права і свободи людини і громадянина, передбачені статтями30 - 34,38,39,41 - 44,53 Конституції України, а також вводитися тимчасові обмеження прав і законних інтересів юридичних осіб в межах та обсязі, що необхідні для забезпечення можливості запровадження та здійснення заходів правового режиму воєнного стану, які передбачені частиною першою статті 8 Закону України "Про правовий режим воєнного стану".
Відповідно до п. 4 ч. 1ст. 8 Закону України «Про правовий режим воєнного стану»№389-VIII від 12.05.2015(далі-Закон №389-VIII) в Україні або в окремих її місцевостях, де введено воєнний стан, військове командування разом із військовими адміністраціями (у разі їх утворення) можуть самостійно або із залученням органів виконавчої влади, Ради міністрів Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування запроваджувати та здійснювати в межах тимчасових обмежень конституційних прав і свобод людини і громадянина, а також прав і законних інтересів юридичних осіб, передбачених указом Президента України Про введення воєнного стану, такі заходи правового режиму воєнного стану: примусово відчужувати майно, що перебуває у приватній або комунальній власності, вилучати майно державних підприємств, державних господарських об`єднань для потреб держави в умовах правового режиму воєнного стану в установленому законом порядку та видавати про це відповідні документи встановленого зразка.
Аналіз цих положень п. 4 ч. 1ст. 8 Закону №389-VIIIвказує, що за умови введення в Україні воєнного стану, військове командування може здійснювати такий захід правового режиму воєнного стану, як примусове відчуження майна, що перебуває у приватній власності.
Згідно з ч. 1ст. 3 Закону №389-VIIIвійськовим командуванням, якому згідно з цим законом надається право разом з органами виконавчої влади, військовими адміністраціями, Радою міністрів Автономної Республіки Крим та органами місцевого самоврядування запроваджувати та здійснювати заходи правового режиму воєнного стану, є: Головнокомандувач Збройних Сил України, Командувач об`єднаних сил Збройних Сил України, командувачі видів та окремих родів військ (сил) Збройних Сил України, командувачі (начальники) органів військового управління, командири з`єднань, військових частин Збройних Сил України та інших утворених відповідно до законів України військових формувань.
Абзацом шістнадцятимстатті 1 Закону України «Про оборону України» визначено, що органами військового управління є Міністерство оборони України, інші центральні органи виконавчої влади, що здійснюють керівництво військовими формуваннями, утвореними відповідно до законів України, Генеральний штаб Збройних Сил України, інші штаби, командування, управління, постійні чи тимчасово утворені органи у Збройних Силах України та інших військових формуваннях, призначені для виконання функцій з управління, в межах їх компетенції, військами (силами), з`єднаннями, військовими частинами, військовими навчальними закладами, установами та організаціями, які належать до сфери управління центральних органів виконавчої влади, а також територіальні центри комплектування та соціальної підтримки, що забезпечують виконання законодавства з питань військового обов`язку і військової служби, мобілізаційної підготовки та мобілізації.
Пунктами 1 та 2 частини 1статті 1 Закону України «Про передачу, примусове відчуження або вилучення майна в умовах правового режиму воєнного чи надзвичайного стану»(далі-Закон №4765), примусове відчуження майна - позбавлення власника права власності на індивідуально визначене майно, що перебуває у приватній або комунальній власності та яке переходить у власність держави для використання в умовах правового режиму воєнного чи надзвичайного стану за умови попереднього або наступного повного відшкодування його вартості; вилучення майна - позбавлення державних підприємств, державних господарських об`єднань права господарського відання або оперативного управління індивідуально визначеним державним майном з метою його передачі для потреб держави в умовах правового режиму воєнного чи надзвичайного стану.
Згідно із приписами частин 1, 2статті 3 Закону №4765 примусове відчуження майна в умовах правового режиму воєнного чи надзвичайного стану може здійснюватися з попереднім повним відшкодуванням його вартості.
У разі неможливості попереднього повного відшкодування за примусово відчужене майно таке майно примусово відчужується з наступним повним відшкодуванням його вартості.
Згідно з частиною 1статті 4 Закону № 4765-VIпримусове відчуження або вилучення майна у зв`язку із запровадженням та виконанням заходів правового режиму воєнного стану здійснюється за рішенням військового командування, погодженим відповідно з Радою міністрів Автономної Республіки Крим, обласною, районною, Київською чи Севастопольською міською державною адміністрацією або виконавчим органом відповідної місцевої ради.
Статтею 7 Закону № 4765-VIвизначено вимоги до акта про примусове відчуження або вилучення майна.
Відповідно до частини першої зазначеної статті про примусове відчуження або вилучення майна складається акт. Бланк акта про примусове відчуження або вилучення майна (далі - акт) виготовляється за єдиним зразком, затвердженим Кабінетом Міністрів України. В акті зазначаються: 1) назва військового командування та органу, що погодив рішення про примусове відчуження або вилучення майна, або військового командування чи органу, що прийняв таке рішення; 2) відомості про власника (власників) майна, зокрема,: для фізичних осіб - прізвище, ім`я, по батькові, постійне місце проживання та ідентифікаційний номер у Державному реєстрі фізичних осіб - платників податків та інших обов`язкових платежів, крім осіб, які з релігійних або інших переконань відмовилися від ідентифікаційного номера, про що мають відповідну відмітку у паспорті; 3) відомості про документ, що встановлює право власності на майно (у разі наявності); 4) опис майна, достатній для його ідентифікації. Для нерухомого майна - відомості про місцезнаходження (адреса), для рухомого майна (наземні, водні та повітряні транспортні засоби) - відомості про реєстраційний номер транспортного засобу, марку, модель, номер шасі, рік випуску та інші реєстраційні дані; 5) сума виплачених коштів (у разі попереднього повного відшкодування вартості майна).
Відповідно до ч. 5ст. 7 Закону № 4765-VIу разі відсутності особи, у якої відчужується або вилучається майно, або її законного представника під час складання акта про примусове відчуження або вилучення майна такий акт складається без її участі. У такому разі власник майна або його законний представник має право на ознайомлення з актом про примусове відчуження або вилучення майна. Примірник акта та документ, що містить висновок про вартість майна, вручаються під розписку особі, у якої відчужується або вилучається майно, або її уповноваженому представнику.
Постановою Кабінету Міністрів України від 24.02.2022 № 181-р Питання запровадження та забезпечення здійснення заходів правового режиму воєнного стану в Україні затверджено План запровадження та забезпечення заходів здійснення правового режиму воєнного стану в Україні (далі - План).
Відповідно до пункту 5 Плану відповідальним за виконання такого заходу правового режиму воєнного стану як примусове відчуження майна, що перебуває у приватній або комунальній власності, вилучення майна державних підприємств, державних господарських об`єднань для потреб держави в умовах правового режиму воєнного стану в установленому законом порядку та видання про це відповідних документів встановленого зразка, строком виконання якого є час введення воєнного стану, є рада оборони відповідного регіону або військові адміністрації (у разі утворення), військове командування. Органами що залучаються до здійснення даного заходу визначено Мінагрополітики, Міненерго, Мінреінтеграцїї, Мінмолодьспорт, Мінстратегпром, Мінцифри, Мінекономіки, МВС, Міндовкілля, МЗС, Мінінфраструктури, МКІП, МОН, МОЗ, Міноборони, Мінрегіон, Мінсоцполітики, Мінветеранів, Мінфін, Мін`юст, Управління державної охорони, АТУкрзалізниця, Укравтодор, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні (районні) держадміністрації, військові адміністрації (у разі їх утворення), органи місцевого самоврядування всіх рівнів.
Положення про військово-транспортний обов`язок, затвердженепостановою Кабінету Міністрів України від 28.12.2000 № 1921(в редакціїпостанови КМУ від 17.06.2015 № 405), що визначає порядок виконання військово-транспортного обов`язку для задоволення потреб Збройних Сил, інших утворених відповідно до законів військових формувань, а також правоохоронних органів спеціального призначення, Держспецзв`язку та Держспецтрансслужби (далі - військові формування) на особливий період транспортними засобами і технікою усіх типів і марок вітчизняного та іноземного виробництва, їх повернення під час демобілізації та компенсації шкоди, завданої транспортним засобам і техніці внаслідок їх залучення під час мобілізації (п.1 Положення).
Дія цього Положення поширюється на центральні органи виконавчої влади, інші державні органи, місцеві держадміністрації, органи місцевого самоврядування, підприємства, установи та організації незалежно від форми власності, а також громадян - власників транспортних засобів.
Згідно п.2 Положення №1921 унормовано терміни: зведений наряд - розпорядчий документ голови місцевої держадміністрації, в якому встановлено в мирний час для керівників підприємств, установ та організацій завдання з підготовки до передачі військовим формуванням під час мобілізації визначеної кількості за типами і марками транспортних засобів і техніки, а також порядок, пункти та строки передачі. Голова місцевої держадміністрації та керівник територіального центру комплектування та соціальної підтримки підписують зведений наряд і скріплюють підписи своїми печатками; частковий наряд- розпорядчий документ голови місцевої держадміністрації, в якому встановлено під час мобілізації для керівників підприємств, установ та організацій завдання з передачі військовим формуванням визначених транспортних засобів і техніки, а також порядок, пункти та строки передачі. Голова місцевої держадміністрації та керівник територіального центру комплектування та соціальної підтримки підписують частковий наряд і скріплюють підписи своїми печатками.
Пунктом 3 Положення №1921 встановлено, що під час мобілізації задоволення потреб військових формувань здійснюється шляхом безоплатного залучення транспортних засобів і техніки підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності на умовах повернення їх після оголошення демобілізації.
Відповідно до п.6 Положення №1921 посадові особи та громадяни несуть відповідальність за невиконання або неналежне виконання військово-транспортного обов`язку відповідно до закону.
Згідно п.6 Положення №1921 військово-транспортний обов`язок є складовою частиною мобілізаційної підготовки і мобілізації в державі та включає в себе проведення заходів, пов`язаних з військовим обліком, завчасною підготовкою, перевіркою готовності до передачі та передачею в особливий період транспортних засобів і техніки військовим формуванням.
Указом Президента України №69/2022 у зв`язку з військовою агресією з метою забезпечення оборони держави, підтримання бойової і мобілізаційної готовності Збройних Сил України та інших військових формувань, оголошено загальну мобілізацію, що діяла на момент залучення транспортних засобів і діє на даний час.
Згідно з п. 14 Положення №1921 передбачено, що керівник підприємства, установи та організації зобов`язаний: здійснювати разом із представниками територіальних центрів комплектування та соціальної підтримки та військових формувань відбір транспортних засобів і техніки за типами і марками, технічним станом відповідно до наданих зведених або часткових нарядів; забезпечувати дотримання вимог до технічного стану та укомплектованості транспортних засобів і техніки, призначених для задоволення потреб військових формувань на особливий період; утримувати транспортні засоби і техніку, призначені для задоволення потреб військових формувань на особливий період, у стані постійної готовності до передачі військовим формуванням; забезпечувати своєчасну доставку транспортних засобів і техніки, призначених для задоволення потреб військових формувань на особливий період, до визначених пунктів передачі відповідно до часткових нарядів.
Керівники підприємств, установ та організацій забезпечують доставку і передачу військовим формуванням в установлені строки у визначених пунктах передачі транспортних засобів і техніки у технічно справному стані з відповідними реєстраційними документами та документами, що засвідчують їх технічний стан, а також укомплектованих запасними частинами, шанцевим інструментом і заправним інвентарем, відповідно вимогам, визначеним у додатку 2 ( п. 21 Положення №1921.)
Залучення під час мобілізації транспортних засобів і техніки оформляється відповідним актом приймання-передачі за формою згідно з додатками 4 і 5.
Акт приймання-передачі складається у трьох примірниках і підписується керівником підприємства, установи та організації або його уповноваженим представником, керівником територіального центру комплектування та соціальної підтримки або його уповноваженим представником та командиром (начальником) військової частини (підрозділу), установи та організації військового формування або його уповноваженим представником, якому передається транспортний засіб або техніка, і скріплюється печатками ( п. 27 Положення №1921).
В акті приймання-передачі транспортних засобів і техніки зазначається залишкова (балансова) вартість транспортного засобу або техніки, визначена відповідно до даних балансу підприємства, установи та організації, складеного на останню звітну дату (останній день кварталу (року) ( п. 28 Положення №1921).
Доводи позивача про те, спірні акти підписані неуповноваженою особою суд вважає неспроможними, оскільки відповідно до ч. 5ст. 7 Закону № 4765-VIу разі відсутності особи, у якої відчужується або вилучається майно, або її законного представника під час складання акта про примусове відчуження або вилучення майна такий акт складається без її участі. У такому разі власник майна або його законний представник має право на ознайомлення з актом про примусове відчуження або вилучення майна.
Суд зазначає, що відповідно до п. 14 Положення №1921керівник підприємства, установи та організації зобов`язаний: здійснювати разом із представниками територіальних центрів комплектування та соціальної підтримки та військових формувань відбір транспортних засобів і техніки за типами і марками, технічним станом відповідно до наданих зведених або часткових нарядів; забезпечувати дотримання вимог до технічного стану та укомплектованості транспортних засобів і техніки, призначених для задоволення потреб військових формувань на особливий період; утримувати транспортні засоби і техніку, призначені для задоволення потреб військових формувань на особливий період, у стані постійної готовності до передачі військовим формуванням; забезпечувати своєчасну доставку транспортних засобів і техніки, призначених для задоволення потреб військових формувань на особливий період, до визначених пунктів передачі відповідно до часткових нарядів.
Керівники підприємств, установ та організацій подають територіальним центрам комплектування та соціальної підтримки щороку до 20 червня та 20 грудня інформацію про наявність транспортних засобів і техніки, їх технічний стан, а також про громадян, які працюють на підприємствах, в установах та організаціях на таких транспортних засобах і техніці, за формою згідно з додатком 1 (п.15 Положення №1921).
Тобто це обов`язок керівників підприємств, а ні право, здійснювати разом із представниками територіальних центрів комплектування та соціальної підтримки та військових формувань відбір транспортних засобів і техніки за типами і марками, технічним станом відповідно до наданих зведених або часткових нарядів.
Крім того, відповідно до п.6 Положення №1921 посадові особи та громадяни несуть відповідальність за невиконання або неналежне виконання військово-транспортного обов`язку відповідно до закону.
Досліджуючи доводи позовної заяви прийманняпередачі транспортних засобів для потреб Збройних Сил України (а зокрема: невручення часткового мобілізаційного наряду, відсутності підпису уповноваженої особи та печатки військової частини, перебування майна у заставі банка, які за своєю суттю не перешкоджають ідентифікувати приналежність транспортного засобу певному власнику), то суд зазначає,що наданняперевагиу застосуванні наслідків недотриманняпорядку складанняприведених документівє неприпустимим з огляду наперебування України в умовах воєнного станутаневідкладноїнеобхідностівідсічіЗбройними Силами України та народом Українизбройної агресії РФз метою забезпечення її національної безпеки, державної незалежностіта територіальній цілісності та збереження життямільйонам громадян України.
Суд дійшов висновку, що залучення відповідачем під час мобілізації транспортних засобів проведено у відповідності до вимогЗакону України"Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію"та Положення про військово-транспортний обов`язок, а оскаржувані дії відповідають вимогам ч.2ст.19 Конституції України, ч.2ст.2 КАС України, а доводи позивача та представлені ним докази наразі не є обґрунтованими.
При цьому, що Президентом України не приймалось жодних рішень про повну демобілізаціюпровадження комплексу заходів, спрямованих на планомірне переведення національної економіки, органів державної влади, інших державних органів, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ і організацій на роботу і функціонування в умовах мирного часу, тому у відповідача відсутні правові підстави для повернення позивачу транспортних засобів.
Згідно ч.1ст.77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. Частиною 2статті 77 КАС України визначено, що в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
Враховуючи встановлені обставини справи, оцінивши докази у справі в їх сукупності та норми чинного законодавства, що регулюють спірні правовідносини, суд дійшов висновку про наявність підстав для відмови у задоволенні позовних вимог.
Оскільки у задоволенні позовних вимог відмовлено розподіл судових витрат не здійснюється.
Керуючись ст.ст.241-246,250,255 КАС України, суд -
ВИРІШИВ:
У задоволенні позовної заяви Товариства з обмеженою відповідальністю «Оріон-Транс» (місцезнаходження: м. Київ, вул. Васильківська, б. 30 Д, код ЄДРПОУ 38180530)до ІНФОРМАЦІЯ_1 (місцезнаходження: АДРЕСА_2 , ЄДРПОУ НОМЕР_9 ), ІНФОРМАЦІЯ_2 (місцезнаходження: АДРЕСА_1 , код ЄДРПОУ НОМЕР_4 ). третя особа Товариство з обмеженою відповідальністю «Персей-Логістик» (місцезнаходження: м. Дніпро, вул. Любарського, б. 163, ЄДРПОУ 43909605) про визнання дій протиправними та зобов`язання вчинити дії -відмовити.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Апеляційна скарга на рішення суду подається до Шостого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.
Текст рішення розміщений в Єдиному державному реєстрі судових рішень (веб-адреса сторінки: http://www.reyestr.court.gov.ua/).
Суддя В.С. Дмитрієв
Суд | Донецький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 26.05.2025 |
Оприлюднено | 28.05.2025 |
Номер документу | 127624590 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Донецький окружний адміністративний суд
Дмитрієв В.С.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні