Ухвала
від 19.05.2025 по справі 27/116б
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

61022, м. Харків, пр. Науки, 5, тел.:(057) 702-07-99, факс: (057) 702-08-52,

гаряча лінія: (096) 068-16-02, E-mail: inbox@dn.arbitr.gov.ua,

код ЄДРПОУ: 03499901, UA368999980313151206083020649


У Х В А Л А

19.05.2025р. Справа № 27/116б

Господарський суд Донецької області у складі судді Харакоза К.С.,

секретар судового засідання Пелих Т.В.,

у справі за заявою кредитора Маріупольського об`єднаного управління Пенсійного фонду України м. Маріуполя Донецької області (правонаступник Лівобережного об`єднаного управління Пенсійного фонду України м. Маріуполя Донецької області),

до боржника Товариства з обмеженою відповідальністю Лікувально-діагностичний центр м.Маріуполь (код ЄДРПОУ 24810815),

про банкрутство

за участю представників сторін:

від кредиторів - не з`явились,

ВСТАНОВИВ:

Господарським судом Донецької області ухвалою від 24.06.11р. порушена справа про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю Лікувально-діагностичний центр м.Маріуполь відповідно до ст.52 Закону України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом.

Постановою суду від 20.07.11р. ТОВ Лікувально-діагностичний центр м.Маріуполь визнано банкрутом, відкрита ліквідаційна процедура строком на 3 місяці до 20.10.11р., ліквідатором призначено ініціюючого кредитора Управління Пенсійного фонду України в Орджонікідзевському районі м.Маріуполя.

Ухвалою суду від 08.11.11р. припинені повноваження ліквідатора - УПФУ в Орджонікідзевському районі м.Маріуполя, ліквідатором призначений арбітражний керуючий Демидов О.В.

У зв`язку з проведенням на території міста Донецька антитерористичної операції судове засідання 22.07.14р. не відбулося, матеріали справи №27/116б втрачені.

Ухвалою господарського суду Донецької області від 26.04.16р. відновлено втрачену справу №27/116б про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю Лікувально-діагностичний центр, м.Маріуполь, за заявою Управління Пенсійного фонду України в Орджонікідзевському районі м.Маріуполя Донецької області №14192/10 від 13.07.15р.

Ухвалою суду від 19.03.19р. замінено кредитора у справі №27/116б Лівобережне об`єднане управління Пенсійного фонду України м.Маріуполя Донецької області (код ЄДРПОУ 41250905) на його правонаступника - Маріупольське об`єднане управління Пенсійного фонду України Донецької області (код ЄДРПОУ 42171861).

21.10.19р. введено в дію Кодекс України з процедур банкрутства. Подальший розгляд даної справи про банкрутство здійснюється відповідно до норм Кодексу України з процедур банкрутства.

Ухвалою Господарського суду Донецької області від 12.03.2020р. задоволено клопотання Маріупольського об`єднаного управління Пенсійного фонду України Донецької області №2846/34-1/19 від 04.02.20р.; відсторонено Демидова О.В. від виконання повноважень ліквідатора Товариства з обмеженою відповідальністю Лікувально-діагностичний центр у зв`язку з припиненням діяльності арбітражного керуючого; розгляд питання з визначення кандидатури арбітражного керуючого для призначення ліквідатором у справі відкладено, в т.ч. вирішено здійснити електронний запит на автоматичне визначення кандидатури арбітражного керуючого для призначення ліквідатором у даній справі.

Розпорядженням керівника апарату Господарського суду Донецької області від 29.10.2020 у зв`язку із відрахуванням судді Тарапати С.С. зі штату суддів Господарського суду Донецької області справа №27/116б передана на повторний автоматичний розподіл справ, та відповідно до витягу з протоколу повторного автоматизованого розподілу судової справи між суддями визначений новий склад суду для розгляду справи №27/116б - суддя Харакоз К.С.

Ухвалою суду від 21.11.2023 справу №27/116б про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю Лікувально-діагностичний центр м.Маріуполь (код ЄДРПОУ 24810815) прийнято до провадження судді Харакоза К.С.; зобов`язано кредиторів надати суду кандидатуру арбітражного керуючого для призначення ліквідатором у справі №27/116б за його письмовою згодою.

Ухвалою суду від 11.12.2023 замінено кредитора у справі №27/116б Маріупольське об`єднане управління Пенсійного фонду України Донецької області (код ЄДРПОУ 42171861) на його правонаступника Головне управління Пенсійного фонду України в Донецькій області (код ЄДРПОУ 13486010).

30.09.2024 здійснено заміну кредитора у справі №27/116б Регіональне відділення Фонду державного майна України по Донецькій області (код ЄДРПОУ 13511245) на його правонаступника - Регіональне відділення Фонду державного майна України по Донецькій та Луганській областях (код ЄДРПОУ 43023403).

Господарським судом Донецької області повторно здійснено електронний запит на визначення кандидатури арбітражного керуючого для призначення ліквідатора у справі.

На відповідний запит судом отримано довідку від 31.03.2025 щодо кандидатури арбітражного керуючого, згідно якої автоматизованою системою з відбору кандидатів на призначення арбітражного керуючого у справах про банкрутство з числа осіб, внесених до Єдиного реєстру арбітражних керуючих (розпорядників майна, керуючих санацією, ліквідаторів), визначено Заболотного Артура Анатолійовича (свідоцтво № 2006 від 02.12.2021).

Ухвалою від 31.03.2025 запропоновано арбітражному керуючому Заболотному Артуру Анатолійовичу надати Господарському суду Донецької області заяву про згоду на участь у даній справі.

17.04.2025 через канцелярію суду надійшла заява арбітражного керуючого Заболотного Артура Анатолійовича про участь у справі №27/116б.

Ухвалою від 29.04.2025 суд призначив судове засідання для розгляду питання щодо призначення ліквідатором у справі арбітражного керуючого Заболотного Артура Анатолійовича на 19.05.2025 року.

19.05.2025 через систему «Електронний суд» надійшла заява ГУ ДПС у Донецькій області б/н від 16.05.2025, в якій заявник просить суд замінити кредитора у справі №27/116б про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю «Лікувально-діагностичний центр» (код ЄДРПОУ 24810815), а саме: Маріупольську об`єднану державну податкову інспекцію Головного управління Міндоходів у Донецькій області (ЄДРПОУ 38674064) на правонаступника - Головне управління ДПС у Донецькій області (ЄДРПОУ ВП 44070187), як відокремлений підрозділ Державної податкової служби України.

В судове засідання 19.05.2025 представники кредиторів не з`явилися.

Неявка у судове засідання будь-якого учасника справи за умови, що його належним чином повідомлено про дату, час і місце цього засідання, не перешкоджає розгляду справи по суті, крім випадків, визначених цією статтею.

Розглянувши матеріали справи, заяву Головне управління Державної податкової служби у Донецькій області про заміну кредитора у справі №27/116б, суд дійшов висновків про наявність підстав для заміни кредитора правонаступником, з огляду на нижче наведене.

Відповідно до ч. 1 ст. 2 Кодексу України з процедур банкрутства провадження у справах про банкрутство регулюється цим Кодексом, Господарським процесуальним кодексом України, іншими законами України.

Пунктом 2 ч. 1 ст. 512 Цивільного кодексу України встановлено, що правонаступництво є однією з підстав заміни кредитора у зобов`язанні.

Статтею 516 Цивільного кодексу України визначено, що заміна кредитора у зобов`язанні здійснюється без згоди боржника, якщо інше не встановлено договором або законом.

Частиною 1 статті 104 Цивільного кодексу України встановлено, що юридична особа припиняється в результаті реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення) або ліквідації. У разі реорганізації юридичних осіб майно, права та обов`язки переходять до правонаступників.

Для правильного вирішення питання заміни кредитора у справі про банкрутство його правонаступником слід встановити чи були визнані кредиторські вимоги правопопередника та в якому розмірі, а також обсяг переданих правонаступнику прав вимоги до банкрута. При цьому, оцінюючи обсяг переданих прав, слід врахувати загальновизнаний принцип приватного права "nemo plus iuris ad alium transferre potest, quam ipse haberet", який означає, що ніхто не може передати більше прав, ніж має сам (аналогічний висновок зазначено у постановах Верховного Суду від 04.12.2018 у справі № 31/160(29/170(6/77-5/100), від 02.03.2021 у справі №910/12257/13, від 18.06.2024 № 910/18029/16).

Як вбачається з матеріалів справи провадження у справі про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю Лікувально-діагностичний центр було порушено на підставі положень Закону України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом. На момент відкриття провадження у справі (24.06.11р.), та ухвалення постанови суду про визнання боржника банкрутом (20.07.2011), діяла редакція Закону України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом від 25.05.2011.

Статтею 24 Закону України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом (в редакції від 25.05.2011) було передбачено, що у ліквідаційній процедурі господарський суд розглядає скарги на дії учасників ліквідаційної процедури та здійснює інші повноваження, передбачені цим Законом.

Законом України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" не передбачено заборони на перехід прав кредиторів за грошовими зобов`язаннями до іншої особи у провадженні у справі про банкрутство. Особа, до якої перейшли права кредитора під час провадження у справі про банкрутство, отримує статус учасника провадження відповідно до абзацу двадцять другого статті 1 Закону.

Як встановлено абзацом 22 статті 1 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (в редакції від 25.05.2011), учасники провадження у справі про банкрутство - сторони, арбітражний керуючий (розпорядник майна, керуючий санацією, ліквідатор), власник майна (орган, уповноважений управляти майном) боржника, а також у випадках, передбачених цим Законом, інші особи, які беруть участь у провадженні у справі про банкрутство, Фонд державного майна України, державний орган з питань банкрутства, представник органу місцевого самоврядування, представник працівників боржника, уповноважена особа акціонерів або учасників товариств з обмеженою чи додатковою відповідальністю.

Згідно з абзацом 21 статті 1 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (в редакції від 25.05.2011), сторони у справі про банкрутство - кредитори (представник комітету кредиторів), боржник (банкрут).

Відповідно до статті 1 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (в редакції від 25.05.2011), кредитор - юридична або фізична особа, яка має у встановленому порядку підтверджені документами вимоги щодо грошових зобов`язань до боржника, щодо виплати заборгованості із заробітної плати працівникам боржника, а також органи державної податкової служби та інші державні органи, які здійснюють контроль за правильністю та своєчасністю справляння єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування, податків і зборів (обов`язкових платежів). Конкурсні кредитори - кредитори за вимогами до боржника, які виникли до порушення провадження у справі про банкрутство. До конкурсних кредиторів відносяться також кредитори, вимоги яких до боржника виникли внаслідок правонаступництва за умови виникнення таких вимог до порушення провадження у справі про банкрутство. Поточні кредитори - кредитори за вимогами до боржника, які виникли після порушення провадження у справі про банкрутство.

Згідно пункту 5 статті 52 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (в редакції від 25.05.2011), ліквідатор письмово повідомляє про визнання господарським судом відсутнього боржника банкрутом усіх відомих йому кредиторів відсутнього боржника, які в місячний строк з дня одержання повідомлення можуть направити ліквідатору заяви з вимогами до банкрута.

В наявному в матеріалах справи звіті арбітражного керуючого Демидова О.В. про хід ліквідаційної процедури ТОВ Лікувально-діагностичний центр у справі №27/116б станом на 01.08.2013р. значиться, зокрема, що до ліквідатора звернулася ДПІ у Орджонікідзевському районі м.Маріуполя про визнання кредиторських вимог на суму 28,44 тис.грн. Кредиторські вимоги розглянуті і визначені ліквідатором такими, що підлягають визнанню у повному обсязі та включенню до реєстру вимог кредиторів.

В листі-зверненні ліквідатора №01-21/47 від 01.04.2014 до кредиторів про визначення кандидатури арбітражного керуючого у зв`язку з ануляцією свідоцтва арбітражного керуючого Демидова О.В., останній в переліку кредиторів зазначає Маріупольську об`єднану державну податкову інспекцію Головного управління Міндоходів у Донецькій області.

На виконання постанови Кабінету Міністрів України №981 від 21.09.2011 року проведена реорганізація Державної податкової інспекції у Орджонікідзевському районі м.Маріуполя, державної податкової інспекції у м.Маріуполі та Державної податкової інспекції у Іллічівськом районі м.Маріуполя шляхом їх злиття та утворення Маріупольської об`єднаної державної податкової інспекції Донецької області Державної податкової служби.

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 20.03.13р. №229 Про утворення територіальних органів Міністерства доходів і зборів проведена реорганізація Маріупольської об`єднаної державної податкової інспекції Донецької області Державної податкової служби щляхом перетворення на Маріупольську об`єднану державну податкову інспекцію Головного управління Міндоходів у Донецькій області.

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 06.08.2014 № 311 «Про утворення територіальних органів Державної фіскальної служби та визнання такими, що втратили чинність, деяких актів Кабінету Міністрів України» Маріупольська об`єднана державна податкова інспекція Головного управління Міндоходів у Донецькій області (ЄДРГІОУ 38674064) була реорганізована та приєднана до Маріупольської об`єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Донецькій області (ЄДРГІОУ 39883670).

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 28.03.2018 № 296 «Про реформування територіальних органів Державної фіскальної служби» та наказу ДФС України від 10.05.2018 № 281 «Про реорганізацію територіальних органів ДФС у Донецькій області» Маріупольську об`єднану державну податкову інспекцію Головного управління ДФС у Донецькій області реорганізовано шляхом приєднання до Головного управління ДФС у Донецькій області.

Постановою Кабінету Міністрів України від 19.06.2019 № 537 «Про утворення територіальних органів Державної податкової служби» (далі - Постанова № 537) постановлено: 1. Утворити як юридичні особи публічного права територіальні органи Державної податкової служби за переліком згідно з додатком 1; 2. Реорганізувати деякі територіальні органи Державної фіскальної служби шляхом їх приєднання до відповідних територіальних органів Державної податкової служби за переліком згідно з додатком 2; 3. Установити, що територіальні органи Державної фіскальної служби, які реорганізуються, продовжують здійснювати свої повноваження до передачі таких повноважень територіальним органам Державної податкової служби.

На виконання п. 1 Постанови № 537 до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (далі - ЄДР) внесено Запис про реєстрацію 31.07.2019 Головного управління ДПС у Донецькій області.

На виконання п. 2 Постанови № 537 - 07.08.2019 розпочата реорганізація Головного управління ДФС у Донецькій області шляхом приєднання до Головного управління ДПС у Донецькій області.

В свою чергу, Кабінетом Міністрів України прийнято Розпорядження від 21.08.2019 № 682-р про початок роботи Державної податкової служби України, яке було оприлюднене на Урядовому порталі та яким впорядковано, що функції і повноваження Державної фіскальної служби з реалізації державної податкової політики, державної політики з адміністрування єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування, державної політики у сфері боротьби з правопорушеннями під час застосування податкового законодавства, а також законодавства з питань сплати єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування та законодавства з інших питань припиняються, контроль за дотриманням вищезазначеного покладається на Державну податкову службу.

Постановою Кабінету Міністрів України від 30.09.2020 № 893 «Деякі питання територіальних органів Державної податкової служби» (п. 1 Постанови) ліквідовано як юридичні особи публічного права територіальні органи Державної податкової служби за переліком згідно з додатком, зокрема Головне управління ДПС у Донецькій області (ЄДРПОУ 43142826).

Згідно інформації з ЄДР, 30.09.2020 зареєстровано (запис: 1000741030008085321) Філію (інший відокремлений підрозділ) Державної податкової служби України Головне Управління ДПС у Донецькій області ЄДРПОУ ВП 44070187, Україна, 87515, Донецька обл., місто Маріуполь, вул. Італійська (Центральний район), будинок 59.

Наказом ДПС України № 643 від 12.11.2020 затверджено Положення про територіальні органи ДПС, зокрема про Головне управління ДПС у Донецькій області (далі - ГУ ДПС у Донецькій області).

Згідно п. 1 зазначеного Положення ГУ ДПС у Донецькій області є територіальним органом, утвореним на правах відокремленого підрозділу Державної податкової служби України та є правонаступником майна, прав та обов`язків Головного управління ДПС у Донецькій області (ЄДРПОУ 43142826).

Пунктом 4 зазначеного Положення передбачено, що ГУ ДПС у Донецькій області відповідно до покладених на нього завдань здійснює, зокрема: погашення заборгованості з інших платежів, контроль за справлянням яких віднесено до компетенції ДПС, - здійснює погашення податкового боргу, стягнення своєчасно ненарахованих та/або несплачених сум єдиного внеску та інших платежів; забезпечує стягнення сум простроченої заборгованості суб`єктів господарювання перед державою за кредитами (позиками), залученими державою або під державні (місцеві) гарантії, а також за кредитами з бюджету в порядку, визначеному Податковим кодексом України та іншими законами; проводить роботу щодо застосування до платників податків (платників єдиного внеску) процедур банкрутства відповідно до законодавства з питань банкрутства; звертається до суду у випадках, передбачених законом.

В цьому випадку має місце публічне правонаступництво (повне або часткове передання (набуття) адміністративної компетенції одного суб`єкта владних повноважень до іншого, внаслідок повного чи часткового припинення його адміністративної компетенції). Публічне правонаступництво органів державної влади є окремим, особливим видом правонаступництва, під таким терміном розуміється перехід в установлених законом випадках прав та обов`язків одного суб`єкта права іншому. При цьому обов`язок по відновленню порушених прав особи покладається на орган, компетентний відновити такі права. Такий підхід щодо переходу до правонаступника обов`язку відновити порушене право відповідає принципу верховенства права, оскільки метою правосуддя є ефективне поновлення порушених прав, свобод і законних інтересів. Отже, правонаступництво в сфері управлінської діяльності органів державної влади (публічне правонаступництво) передбачає повне або часткове передання (набуття) адміністративної компетенції одного суб`єкта владних повноважень (суб`єкта публічної адміністрації) до іншого або внаслідок припинення первісного суб`єкта, або внаслідок повного чи часткового припинення його адміністративної компетенції. У такому випадку також відбувається вибуття суб`єкта владних повноважень із публічних правовідносин. Коли відбувається публічне правонаступництво, вирішальним є встановлення факту переходу повністю чи частково функцій (адміністративної компетенції) від одного суб`єкта владних повноважень до іншого, а не факту державної реєстрації припинення вибувшого з публічних правовідносин суб`єкта владних повноважень як юридичної особи.

Згідно ч.1 ст. 52 ГПК України у разі смерті або оголошення фізичної особи померлою, припинення юридичної особи шляхом реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення), заміни кредитора чи боржника в зобов`язанні, а також в інших випадках заміни особи у відносинах, щодо яких виник спір, суд залучає до участі у справі правонаступника відповідного учасника справи на будь-якій стадії судового процесу.

Відповідно до статті 43 Кодексу України з процедур банкрутства, у разі вибуття чи заміни кредитора у справі про банкрутство господарський суд за заявою правонаступника або іншого учасника (учасників) справи здійснює заміну такої сторони її правонаступником на будь-якій стадії провадження у справі. Усі дії, вчинені у справі про банкрутство до вступу у справу правонаступника, обов`язкові для нього так само, як вони були обов`язкові для особи, яку правонаступник замінив.

Правонаступництво кредитора у справі про банкрутство здійснюється на підставі спеціальної процесуальної норми яку містить Кодекс України з процедур банкрутства, яка підлягає переважному застосуванню щодо норм ГПК України, оскільки існує відмінність між регулюванням правонаступництва у справі про банкрутство, передбаченого статтею 43 Кодексу України з процедур банкрутства і процесуальним правонаступництвом, передбаченим статтею 52 ГПК України.

Процесуальне правонаступництво за статтею 52 ГПК України допускає заміну сторін у справі - позивача, відповідача, і не має наслідком внесення змін до затвердженого ухвалою місцевого суду реєстру вимог кредиторів щодо особи кредитора.

Згідно зі статтею 43 Кодексу України з процедур банкрутства здійснюється правонаступництво кредитора у справі про банкрутство. Заміна кредитора у справі про банкрутство правонаступником відповідно до статті 47 Кодексу України з процедур банкрутства тягне за собою внесення змін до затвердженого ухвалою господарського суду реєстру вимог кредиторів щодо особи кредитора.

Процесуальне правонаступництво у справах про банкрутство у разі припинення юридичної особи допускається на будь-якій стадії судового процесу.

Враховуючи викладене, суд дійшов висновків про задоволення заяви Головного управління Державної податкової служби у Донецькій області (ЄДРПОУ 44070187), заміну кредитора у справі №27/116б Маріупольську об`єднану державну податкову інспекцію Головного управління Міндоходів у Донецькій області (ЄДРПОУ 38674064) на правонаступника - Головне Управління ДПС у Донецькій області (ЄДРПОУ 44070187).

Керуючись статтями 1, 2, 9, 43 Кодексу України з процедур банкрутства, статтями 3, 12, 46, 52, 86, 234, 235, 255 Господарського процесуального кодексу України, суд

УХВАЛИВ:

Задовольнити заяву Головного управління Державної податкової служби у Донецькій області (ЄДРПОУ 44070187) про заміну кредитора у справі №27/116б.

Замінити кредитора у справі №27/116б про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю Лікувально-діагностичний центр м.Маріуполь (код ЄДРПОУ 24810815) Маріупольську об`єднану державну податкову інспекцію Головного управління Міндоходів у Донецькій області (ЄДРПОУ 38674064) на правонаступника Головне Управління ДПС у Донецькій області (ЄДРПОУ 44070187).

У судовому засіданні 19.05.2025 складено і підписано вступну та резолютивну частини ухвали.

Повний текст ухвали складено 26.05.2025.

Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання суддею та може бути оскаржена до Східного апеляційного господарського суду в порядку та строки, встановлені статтями 254-257 Господарського процесуального кодексу України.

Інформацію по справі, що розглядається можна отримати на сторінці суду на офіційному веб-порталі судової влади України в мережі Інтернет за веб-адресою: http://dn.arbitr.gov.ua.

Суддя К.С. Харакоз

СудГосподарський суд Донецької області
Дата ухвалення рішення19.05.2025
Оприлюднено28.05.2025
Номер документу127643661
СудочинствоГосподарське
КатегоріяСправи позовного провадження Справи про банкрутство, з них: банкрутство юридичної особи

Судовий реєстр по справі —27/116б

Ухвала від 19.05.2025

Господарське

Господарський суд Донецької області

Харакоз Костянтин Сергійович

Ухвала від 19.05.2025

Господарське

Господарський суд Донецької області

Харакоз Костянтин Сергійович

Ухвала від 19.05.2025

Господарське

Господарський суд Донецької області

Харакоз Костянтин Сергійович

Ухвала від 29.04.2025

Господарське

Господарський суд Донецької області

Харакоз Костянтин Сергійович

Ухвала від 31.03.2025

Господарське

Господарський суд Донецької області

Харакоз Костянтин Сергійович

Ухвала від 24.03.2025

Господарське

Господарський суд Донецької області

Харакоз Костянтин Сергійович

Ухвала від 24.03.2025

Господарське

Господарський суд Донецької області

Харакоз Костянтин Сергійович

Ухвала від 12.03.2025

Господарське

Господарський суд Донецької області

Харакоз Костянтин Сергійович

Ухвала від 06.03.2025

Господарське

Господарський суд Донецької області

Харакоз Костянтин Сергійович

Ухвала від 17.02.2025

Господарське

Господарський суд Донецької області

Харакоз Костянтин Сергійович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні