Ухвала
від 09.05.2025 по справі 369/8201/25
КИЄВО-СВЯТОШИНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 369/8201/25

Провадження №1-кс/369/1452/25

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

09.05.2025 року м. Київ

Києво-Святошинський районний суд Київської області в складі слідчого судді ОСОБА_1 , при секретарі ОСОБА_2 , за участю слідчого ОСОБА_3 , розглянувши у судовому засіданні у залі суду м. Києва клопотання слідчого СВ Бучанського РУП Головного управління Національної поліції в Київській області майора поліції ОСОБА_3 про надання дозволу на проведення огляду, за матеріалами досудового розслідування, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №12025111050000033 від 11.02.2025, за ознаками кримінального правопорушення передбаченого ч. 4 ст. 191 КК України,

ВСТАНОВИВ:

Слідчими СВ Бучанського районного управління поліції Головного управління Національної поліції в Київській області здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні за № 12025111050000033 від 11.02.2025, за ознаками кримінального правопорушення передбаченого ч. 4 ст. 191 КК України.

Нагляд за додержанням законів під час проведення досудового розслідування у формі процесуального керівництва у вказаному кримінальному провадженні здійснюється Бучанською окружною прокуратурою Київської області.

Досудовим розслідуванням встановлено, що із матеріалів кримінального провадження вбачається, що до Бучанського РУП ГУНП в Київській області надійшли матеріали Бучанського РВ ГУ СБУ у м. Києві та Київській області за фактом привласнення бюджетних грошових коштів під час виконання робіт за договором № 054/11/88 від 06.11.2023 по об`єкту будівництва «Капітальний ремонт пожежної сигналізації», на суму 2 877 000 грн. Замовник: КНП Київської обласної ради «Київський обласний центр ментального здоров`я» Підрядник: ТОВ «Центр пожежних послуг». Можливе порушення: завищення вартості виконаних робіт, сума збитків встановлюється (ЖЄО 753).

Проведеним оглядом закупівлі, що міститься на майданчику державних публічних закупівель «Prozorro», унікальний номер закупівлі UA-2023-10-18-005030-а-а1 по об`єкту будівництва «Капітальний ремонт пожежної сигналізації» за посиланням https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2023-10-18-005030-a встановлено:

Інформація про закупівлю: Капітальний ремонт системи пожежної сигналізації (Облаштування системи протипожежної сигналізації та оповіщення про пожежу закладу) за адресою :08296, Київської обл., Бучанський р-н, смт Ворзель, вул. Паркова, 4.

Очікувана вартість: 2 877 000,00 грн, з ПДВ.

Обгрунтування та план закупівлі UA-P-2023-10-16-003314-b:

Капітальний ремонт системи пожежної сигналізації (Облаштування системи протипожежної сигналізації та оповіщення про пожежу закладу) за адресою :08296, Київської обл., Бучанський р-н, смт Ворзель, вул. Паркова, 4,

?Сума

2 877 000UAH

UA-P-2023-10-16-003314-b ? ab1266ebe33441658d2519f1594170bd

Оголошено тендер

Опубліковано: 16 жовтня 2023 14:33

Електронний підпис накладено. Перевірити

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2023 рік

Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

Замовник чи не замовник

1. Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Київської обласної ради "Київський обласний центр ментального здоров`я"

2. Код згідно з ЄДРПОУ: #01991702

3. Місцезнаходження: Україна, Київська область, смт Ворзель, 08296, вул. Паркова, 4

4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Порядок визначення предмета закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Капітальний ремонт системи пожежної сигналізації (Облаштування системи протипожежної сигналізації та оповіщення про пожежу закладу) за адресою :08296, Київської обл., Бучанський р-н, смт Ворзель, вул. Паркова, 4,

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:

Про класифікатор ДК 021:2015

ДК021-2015: 45310000-3 - Електромонтажні роботи

7. Код згідно з КЕКВ:

КЕКВ: 3132 - Капітальний ремонт інших об`єктів

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 2 877 000 UAH

Джерело фінансування закупівліОписСумаМісцевий бюджет 2877000 UAH

9. Процедура закупівлі: Відкриті торги з особливостями

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: жовтень, 2023

11. Примітки: Зміни до річного плану закупівель на 2023 рік

Документи замовника

16 жовтня 2023 14:36Електронний протокол річного плануВідкрити у PDF

При переході до оголошення проведеної закупівлі встановлено:

Капітальний ремонт системи пожежної сигналізації (Облаштування системи протипожежної сигналізації та оповіщення про пожежу закладу) за адресою :08296, Київської обл., Бучанський р-н, смт Ворзель, вул. Паркова, 4,

Очікувана вартість

2 877 000,00UAH

UA-2023-10-18-005030-a ? 389cd6ffe08b41de878203834544ee1d

Відкриті торги з особливостями Завершена

Електронний підпис накладено. Перевірити

Всі закупівлі замовника

На що звернути увагу потенційному постачальнику

? Протокол розкриття

Контакти

ОСОБА_4 НОМЕР_1 ІНФОРМАЦІЯ_1 Оголошення про проведення Друкувати оголошення PDF ? HTML Друкувати звіт про результати проведення процедури PDF ? HTML Перейти до обґрунтування та плану закупівлі

Інформація про замовників

Як обирати замовника потенційним постачальникам

Найменування:Комунальне некомерційне підприємство Київської обласної ради "Київський обласний центр ментального здоров`я"Код ЄДРПОУ:01991702Місцезнаходження:08296, Україна , Київська обл., смт Ворзель, вул. Паркова, 4Контактна особа:ОСОБА_4 НОМЕР_1 ІНФОРМАЦІЯ_1 Категорія:Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Гід по строкам проведення торгів

Дата оприлюднення:18 жовтня 2023 11:33Звернення за роз`ясненнями:до 23 жовтня 2023 00:00Оскарження умов закупівлі:до 23 жовтня 2023 00:00Кінцевий строк подання тендерних пропозицій:26 жовтня 2023 12:00Очікувана вартість:2 877 000,00 UAH з ПДВРозмір мінімального кроку пониження ціни:14 385,00 UAHРозмір мінімального кроку пониження ціни, %:0,50%Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції:Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи

Згідно зі змінами до річного плану закупівель

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі

1 роботи

Капітальний ремонт системи пожежної сигналізації (Облаштування системи протипожежної сигналізації та оповіщення про пожежу закладу) за адресою :08296, Київської обл., Бучанський р-н, смт Ворзель, вул. Паркова, 4,

Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08296, Україна, Київська область, с.м.т.Ворзель, вул.Паркова,4

Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023

ДК 021:2015: 45310000-3 - Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

ПодіяОписТип оплатиПеріод, (днів)Тип днівРозмір оплати, (%)Виконання робіт Пiсляоплата5Робочі100

Тендерна документація

Як учасник може впливати на якість тендерної документації

Критерії вибору переможця

Ціна:100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Переглянути

Вимоги до тендерної пропозиції:

Переглянути

18 жовтня 2023 11:38Електронний підписДрукувати оголошення PDF18 жовтня 2023 11:33ТД ПОЖЕЖНА СИГНАЛІЗАЦІЯ 2023. (2).docx

Роз`яснення до процедури

Як та коли подавати скарги

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2023-10-18-005030-a.c1

Статус:

Відхилено

Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "СТАТУС", Код ЄДРПОУ:41360428

Дата подання: 19 жовтня 2023 10:04

Щодо скасування вимоги стосовно надання гарантійного листа від виробників протипожежного обладнання, що буде монтуватися Учасником

Незрозуміло чому Замовник вимагає «Гарантійний лист від виробника(ів) (представництва, філії - якщо їх відповідні повноваження поширюються на території України) протипожежного обладнання, що буде монтуватися Учасником (прилад приймально - контрольний пожежний, сповіщувач пожежний ручний, сповіщувач пожежний димовий, сповіщувач пожежний тепловий, моноблок, модуль цифрового автодозвону, гучномовці) або імпортера, або дилера, або дистриб`ютора, уповноваженого на це виробником (з наданням документу, який підтверджує такі повноваження), в якому гарантуватимуть учаснику поставку обладнання для належного монтажу та у встановлені строки згідно з даною закупівлею. Гарантійний лист має містити інформацію про номер процедури закупівлі в системі електронних закупівель, а також назву предмета закупівлі та назву замовника. У разі надання гарантійного листа від представництва, філії виробника, імпортера, дилера, дистриб`ютора, Учасники мають надати гарантійний лист від виробника(ів) протипожежного обладнання (прилад приймально - контрольний пожежний, сповіщувач пожежний ручний, сповіщувач пожежний димовий, сповіщувач пожежний тепловий, моноблок, модуль цифрового автодозвону, гучномовці), виданий такому представництву, філії, імпортеру, дилеру, дистриб`ютору, із зазначенням номеру процедури закупівлі, предмета закупівлі та назви замовника.». Чому не влаштовує гарантійній лист від Учасника закупівлі щодо поставки обладнання для належного монтажу та у встановлені строки згідно з даною закупівлею. Враховуючи що, сам Замовник у тендерній документації вже визначився з потенційними виробниками, які багато років працюють в сфері постачання протипожежного обладнання та мають позитивну репутацію. Вимога стосовно отримання Гарантійного листа від виробника(ів) в терміни, що передбачені для підготовки тендерної пропозиції є нереальною. Це може свідчити, що Замовник вже визначився з переможцем, який заздалегідь отримав відповідні листи. Зазначена вище вимога не дає рівних можливостей учасникам закупівлі. Враховуючи наведене, просимо зазначену вимогу вилучити з тендерної документації, як таку що порушує права та інтереси в рамках неупередженого та рівного ставлення до усіх учасників процедур закупівлі, а також нехтує приписами Закону України «Про публічні закупівлі», Постанови №1178 від 12.10.2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».

Рішення замовника: Вимога відхилена

20 жовтня 2023 11:07

Доброго дня. Шановний, Учаснику, дякуємо за увагу до нашої закупівлі! Розглянувши Вашу вимогу, повідомляємо наступне:

Відповідно до вимог тендерної документації роботи будуть виконуватися в Комунальному некомерційному підприємстві Київської обласної ради «КИЇВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР МЕНТАЛЬНОГО ЗДОРОВ`Я», де одночасно буде перебувати велика кількість людей, тому Замовника цікавить можливість надання послуг якісно та у встановлені терміни. Підтвердження від виробника, представництва, філії виробника, представника, дилера, дистриб`ютора, постачальника, імпортера уповноваженого на це виробником (гарантійний лист) гарантуватиме Замовнику поставку необхідного протипожежного обладнання для належного монтажу та у встановлені тендерною документацією строки для надання послуг, що є предметом даної закупівлі.

У зв`язку з ситуацією, яка склалася в Україні (військова агресія Російської Федерації проти України, що стало підставою для введення воєнного стану із 05 години 30 хвилин 24.02.2022 року строком на 30 діб, відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» та продовження строку дії воєнного стану в Україні на 90 діб Указом Президента України від 17.08.2023 № 451/2023 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні»), Замовник хоче та має право отримати підтвердження від виробника, представництва, філії виробника, представника, дилера, дистриб`ютора, постачальника, імпортера уповноваженого на це виробником про здійснення поставки протипожежного обладнання, необхідного для встановлення пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу у встановлені терміни.

Крім того, зазначаємо, що дана вимога не є дискримінаційною та не обмежує коло потенційних учасників, оскільки є можливість надання гарантійного листа не тільки від виробника, а й від його представництва, філії, або дилера, дистриб`ютора, представника, постачальника, імпортера. До того ж, хочемо зауважити, що в учасників є шість «робочих» днів, яких цілком достатньо для отримання підтвердження від виробника, представництва, філії виробника, представника, дилера, дистриб`ютора, постачальника, імпортера. Тому, учасником у своїй вимозі не обґрунтовано та не доведено неможливість надання гарантійного листа від виробника обладнання або представника, дилера, дистриб`ютора, постачальника, імпортера уповноваженого на це саме виробником запропонованого обладнання

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій

PDF ? HTML Дата і час розкриття: 26 жовтня 2023 12:00

УчасникПервинна пропозиціяОстаточна пропозиціяВідповідність критеріямДокументиТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР ПОЖЕЖНИХ ПОСЛУГ"2 798 306,83 UAH з ПДВ2 798 306,83 UAH з ПДВВідповіді учасникаДокументи

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDF ? HTML

Що робити після перемоги в аукціоні

УчасникРішенняПропозиціяОпублікованоТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР ПОЖЕЖНИХ ПОСЛУГ" #42142359Переможець2 798 306,83 UAH з ПДВ31 жовтня 2023 12:59

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 жовтня 2023 12:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDF ? HTML

УчасникПропозиціяДокументиТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР ПОЖЕЖНИХ ПОСЛУГ" #421423592 798 306,83 UAH з ПДВДокументи

Укладений договір

КонтрактСтатусОпублікованоЕлектронний підписукладений06 листопада 2023 14:52Договір Кап.ремонт пож.сигнал.Локальні кошториси .Пояснювальна.pdfукладений06 листопада 2023 14:51

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівліКількістьОдиниці виміруЦіна за одиницюКапітальний ремонт системи пожежної сигналізації (Облаштування системи протипожежної сигналізації та оповіщення про пожежу закладу) за адресою :08296, Київської обл., Бучанський р-н, смт Ворзель, вул. Паркова, 4,1роботи2 798 306,83 UAH з ПДВ

Під час проведення досудового розслідування, згідно матеріалів виконаного доручення ГУ СБУ у м. Києві та Київській області за вих. № 51/30-282 нт від 18.03.2025 встановлено, що в ході проведення слідчих (розшукових) дій встановлено, що договір №054/11/88 від 06.11.2023 щодо капітального ремонту системи пожежної сигналізації у КНП КОР «Київський обласний центр ментального здоров`я» укладався між посадовими особами КНП КОР «Київський обласний центр ментального здоров`я» - в.о. генерального директора ОСОБА_6 ІНФОРМАЦІЯ_2 , РНОКПП НОМЕР_2 , н.м.т.: НОМЕР_3 , НОМЕР_4 , (зареєстрована за адресою: АДРЕСА_1 ) та ТОВ «Центр пожежних послуг» - директором ОСОБА_7 ІНФОРМАЦІЯ_3 , РНОКПП НОМЕР_5 , н.м.т.: НОМЕР_6 , НОМЕР_7 , (зареєстрований за адресою: АДРЕСА_2 ).

В подальшому встановлено, що відповідальною особою у КНП КОР «Київський обласний центр ментального здоров`я» за підготовку тендерної документації, розгляд закупівлі, здійснення розгляду документів поданих учасниками, перевірку поданих учасниками документів на відповідність чинному законодавству в сфері закупівель є ОСОБА_4 ІНФОРМАЦІЯ_4 , РНОКПП НОМЕР_8 , н.м.т.: НОМЕР_9 , (зареєстрований за адресою: АДРЕСА_3 ).

Окрім того, за результатами проведення слідчих (розшукових) дій отримано реєстраційні дані КНП КОР «Київський обласний центр ментального здоров`я» код ЄДРПОУ 01991702 та ТОВ «Центр пожежних послуг» код ЄДРПОУ 42142359.

Також, в ході аналізу тендерної документації виявлено невідповідність в якій замовник торгів встановив вимогу щодо надання документів для підтвердження технічних, якісних характеристик предмету закупівлі, а саме:

«Учасники процедури закупівлі на підтвердження цінової (тендерної) пропозиції до кінцевого строку подання тендерних пропозицій надають, відповідно до своєї початкової ціни інформацію про обсяг та перелік всіх видів робіт, зазначених у Технічному завданні Додатку № 3 (у форматі pdf), а саме кошторисну документацію.

Кошторисна документація, що повинна бути складена відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» із застосуванням програмного комплексу АВК-5 або у програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації з наданням ліцензії на програмний комплекс, у якому буде розроблена кошторисна документація, завірена підписом інженера-кошторисника у частині кошторисної документації (надати кваліфікаційний сертифікат інженера - проектувальника в частині кошторисної документації, документ(-и) щодо отримання ним відповідної освіти та кваліфікації (сертифікат/свідоцтво/диплом) та сертифікат/свідоцтво/ диплом про проходження навчання програмного комплексу АВК (або іншої спеціалізованої програми для розробки кошторисної документації), та документи, що підтверджують його працевлаштування (копія наказу, або копія трудової книжки, або копія трудового договору, або копія цивільно - правового договору чи угоди)), у складі: Договірна ціна (динамічна) з пояснювальною запискою; Локальні кошториси; Підсумкову відомість ресурсів; Дефектні акти.»

Учасником на виконання даної вимоги було надано кошторисну документацію файл ЦПП Кошторис.pdf, яка НЕ ВІДПОВІДАЄ зазначеним вимогам, а саме в кошторисному розрахунку Договірна ціна не зазначено, згідно якого нормативного документу він був виконаний, що підтверджується наступним скрін-шотом:

Таким чином, кошторисна документація не підтверджує відповідність пропозиції технічним, якісним та інших характеристикам предмета закупівлі, не містить інформацію про те, що Договірна ціна складена згідно з вимогами «Кошторисні норми України. Настанова з визначення вартості будівництва».

Зокрема, в ході аналізу тендерної документації виявлено що здійснювалось налагоджування сповіщувачів СПД-3, СПД-2Б. Так як сповіщувачі нові, вони не підлягають додаткового налагоджування кожного сповіщувача окремо, а налагоджується система пожежної сигналізації та оповіщення в цілому.

Окрім чого, приймання виконаних робіт Замовник здійснює з дотриманням вимог Наказу від 05.07.2013 № 293 Про прийняття національного стандарту ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, але ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Правила визначення вартості будівництва скасовано у 2021 році.

Враховуючи вищевикладене, посадові особи КНП КОР «КОЦМЗ» код ЄДРПОУ 01991702 та ТОВ «Центр пожежних послуг» код ЄДРПОУ 42142359, за попередньою змовою групою осіб, з корисливих намірів, шляхом внесення завідомо неправдивих відомостей вчинили привласнення та розтрату бюджетних коштів по договору № 054/11/88 від. 06.11.2023.

Також встановлено, що 17.11.2023 між комунальним некомерційним підприємством Київської обласної ради «Київський обласний центр ментального здоров`я» код ЄДРПОУ 01991702 і ФОП « ОСОБА_8 » код НОМЕР_10 укладено договір № 90 про здійснення технічного нагляду по об`єкту «Капітальний ремонт системи пожежної сигналізації (облаштування системи протипожежної сигналізації та оповіщення про пожежу закладу)» за адресою: Київська область, Бучанський р-н, смт Ворзель, вул. Паркова, 4, вартість робіт 26 873,09 грн.

В подальшому, в двосторонньому порядку було підписано акт № 1 від 22.12.2023, за грудень 2023 року, надання послуг з технічного нагляду до договору № 90 від 17.11.2023.

Згідно платіжної інструкції № 88 від 26.12.2023 на рахунок ФОП « ОСОБА_8 », були перераховані кошти в розмірі 26 873,09 грн, згідно акту № 1 від 22.12.2023 форми КБ-2в.

Встановлено, що комунальне некомерційне підприємство Київської обласної ради «Київський обласний центр ментального здоров`я» код ЄДРПОУ 01991702, зареєстрована та фактично здійснює діяльність: Київська область, Бучанський район, сел. Ворзель, вул. Паркова, буд. 4.

Також встановлено, що ТОВ «Центр пожежних послуг» код ЄДРПОУ 42142359 зареєстроване та фактично здійснює діяльність: Київська область, м. Обухів, вул. Київська, буд. 127.

Встановлено, що ФОП « ОСОБА_8 » код НОМЕР_10 , зареєстрований та здійснює діяльність за адресою: АДРЕСА_4 .

06.05.2025 по кримінальному провадженні призначено проведення судової будівельно-технічної експертизи.

З метою всебічного, повного й неупередженого розслідування, встановлення всіх обставин, що мають значення для кримінального провадження та підлягають доказуванню, отримання відомостей, котрі є необхідними для належної кваліфікації вчиненого діяння, в ході досудового розслідування виникла потреба в проведенні огляду об`єкта будівництва «Капітальний ремонт системи пожежної сигналізації (облаштування системи протипожежної сигналізації та оповіщення про пожежу закладу)» за адресою: Київська область, Бучанський р-н, смт Ворзель, вул. Паркова, 4, згідно договору на надання послуг № 054/11/88 від 06.11.2023, що перебуває у володінні комунального некомерційного підприємства Київської обласної ради «Київський обласний центр ментального здоров`я» код ЄДРПОУ 01991702, яке зареєстроване та фактично здійснює діяльність за адресою: Київська область, Бучанський район, сел. Ворзель, вул. Паркова, буд. 4, із залученням відповідних спеціалістів та/або судових експертів.

Для участі в огляді може бути запрошений потерпілий, підозрюваний, захисник, законний представник та інші учасники кримінального провадження. З метою одержання допомоги з питань, що потребують спеціальних знань, слідчий, прокурор для участі в огляді може запросити спеціалістів та судових експертів.

При проведенні огляду дозволяється вилучення лише речей і документів, які мають значення для кримінального провадження, та речей, вилучених з обігу. Усі вилучені речі і документи підлягають негайному огляду і опечатуванню із завіренням підписами осіб, які брали участь у проведенні огляду. У разі якщо огляд речей і документів на місці здійснити неможливо або їх огляд пов`язаний з ускладненнями, вони тимчасово опечатуються і зберігаються у такому вигляді доти, доки не буде здійснено їх остаточні огляд і опечатування.

Фактичною підставою для проведення огляду є наявність достатніх відомостей, що вказують на можливість досягнення його мети. При наявності достатніх даних, що вказують на необхідність проведення огляду, слідчий чи прокурор приймає рішення про його проведення.

Відповідно до ч. 2 ст. 237 КПК України огляд житла чи іншого володіння особи здійснюється згідно з правилами цього Кодексу, передбаченими для обшуку житла чи іншого володіння особи.

Частиною 2 ст. 234 КПК України передбачено, що обшук проводиться на підставі ухвали слідчого судді місцевого загального суду, в межах територіальної юрисдикції якого знаходиться орган досудового розслідування.

Таким чином, без проведення огляду вищевказаного об`єкта будівництва «Капітальний ремонт системи пожежної сигналізації (облаштування системи протипожежної сигналізації та оповіщення про пожежу закладу)» за адресою: Київська область, Бучанський р-н, смт Ворзель, вул. Паркова, 4, згідно договору на надання послуг № 054/11/88 від 06.11.2023, що перебуває у володінні комунального некомерційного підприємства Київської обласної ради «Київський обласний центр ментального здоров`я» код ЄДРПОУ 01991702, яке зареєстроване та фактично здійснює діяльність за адресою: Київська область, Бучанський район, сел. Ворзель, вул. Паркова, буд. 4, із залученням спеціалістів та/або судових експертів неможливо буде виконати покладені на орган досудового розслідування завдання кримінального провадження передбачені ст. 2 КПК України, в частині захисту осіб, суспільства та держави від кримінальних правопорушень, забезпечення швидкого, повного та неупередженого розслідування і судового розгляду з тим, щоб кожний, хто вчинив кримінальне правопорушення був притягнутий до відповідальності в міру своєї вини, жоден невинуватий не був обвинувачений або засуджений, жодна особа не була піддана необґрунтованому процесуальному примусу, і щоб до кожного учасника кримінального провадження була застосована належна правова процедура.

Беручи до уваги вище викладене та враховуючи, що для досягнення повноти, всебічності та неупередженості розслідування вищезазначеного факту, виникла необхідність в проведенні огляду об`єкта будівництва «Капітальний ремонт системи пожежної сигналізації (облаштування системи протипожежної сигналізації та оповіщення про пожежу закладу)» за адресою: Київська область, Бучанський р-н, смт Ворзель, вул. Паркова, 4, згідно договору на надання послуг № 054/11/88 від 06.11.2023, із залученням спеціаліста та/або судового експерта, що перебуває у володінні комунального некомерційного підприємства Київської обласної ради «Київський обласний центр ментального здоров`я» код ЄДРПОУ 01991702, з метою встановлення порушень під час будівництва, об`ємів фактично виконаних будівельних робіт, наданих послуг та витрачених матеріалів.

Враховуючи вищевикладене, наявність обґрунтованих підстав для забезпечення кримінального провадження, слідчий просив суд надати дозвіл у кримінальному провадженні № 12025111050000033 від 11.02.2025, за ч. 4 ст. 191 КК України - слідчим групи слідчих у кримінальному провадженні: слідчому СВ Бучанського РУП ГУНП в Київській області ОСОБА_3 ; слідчому СВ Бучанського РУП ГУНП в Київській області ОСОБА_9 ; слідчому СВ Бучанського РУП ГУНП в Київській області ОСОБА_10 ; слідчому СВ Бучанського РУП ГУНП в Київській області ОСОБА_11 , а також іншим слідчим, що входять до групи слідчих та прокурорам групи прокурорів на проведення огляду об`єкта будівництва «Капітальний ремонт системи пожежної сигналізації (облаштування системи протипожежної сигналізації та оповіщення про пожежу закладу)» за адресою: Київська область, Бучанський р-н, смт Ворзель, вул. Паркова, 4, згідно договору на надання послуг № 054/11/88 від 06.11.2023, із залученням спеціаліста та/або судового експерта, що перебуває у володінні комунального некомерційного підприємства Київської обласної ради «Київський обласний центр ментального здоров`я» код ЄДРПОУ 01991702, з метою виявлення та фіксації відомостей щодо обставин вчинення кримінального правопорушення, із залученням відповідних спеціалістів, в тому числі судових експертів з метою встановлення порушень під час будівництва, об`ємів фактично виконаних будівельних робіт, наданих послуг та витрачених матеріалів.

У судовому засіданні слідчий клопотання підтримав. Просив суд його задовольнити.

Дослідивши клопотання, вислухавши думку слідчого та надані до нього матеріали, слідчий суддя вважає, що клопотання слід задовольнити з наступних підстав.

Згідно ст. 237 КПК України, огляд місцевості, приміщення, речей та документів проводиться з метою виявлення та фіксації відомостей щодо обставин вчинення кримінального правопорушення. Огляд житла чи іншого володіння особи здійснюється згідно з правилами цього Кодексу, передбаченими для обшуку житла чи іншого володіння особи.

Частиною другою ст. 233 КПК України передбачено, що слідчий, прокурор має право до постановлення ухвали слідчого судді увійти до житла чи іншого володіння особи лише у невідкладних випадках, пов`язаних із врятуванням життя людей та майна чи з безпосереднім переслідуванням осіб, які підозрюються у вчиненні злочину. У такому випадку прокурор, слідчий за погодженням з прокурором зобов`язаний невідкладно після здійснення таких дій звернутися з клопотанням про проведення обшуку до слідчого судді. Слідчий суддя розглядає таке клопотання згідно з вимогами ст.234 цього Кодексу, перевіряючи, крім іншого, чи дійсно були наявні підстави для проникнення до житла чи іншого володіння особи без ухвали слідчого судді.

У відповідності до ч. 3 ст. 237 КПК України для участі в огляді може бути запрошений потерпілий, підозрюваний, захисник, законний представник та інші учасники кримінального провадження. З метою одержання допомоги з питань, що потребують спеціальних знань, слідчий, прокурор для участі в огляді може запросити спеціалістів.

В свою чергу, слідчий суддя, вивчивши клопотання заявника та долучені до нього матеріали, вважає, що у ньому наявні в цілому відомості визначені ст.234 КПК України, а обставин, регламентованих частиною 5 вказаної статті, які б слугували підставою для відмови у задоволенні клопотання, у судовому засіданні, слідчим суддею не встановлено.

Порушень вимог ст. 234 КПК України, Глави 20 КПК України - слідчі (розшукові) дії, та Глави 2 КПК України - засади кримінального провадження, у судовому засіданні, слідчим суддею не виявлено.

Крім того, слідчий суддя враховує, що згідно ч. 5 ст. 9 КПК України, кримінальне процесуальне законодавство України застосовується з урахуванням практики Європейського суду з прав людини.

У справі «Бакланов проти Росії» (рішення від 9 червня 2005 р.), так і в справі «Фрізен проти Росії» (рішення від 24 березня 2005 р.), ЄСПЛ зазначив, що досягнення справедливого балансу між загальними інтересами суспільства та вимогами захисту основоположних прав особи лише тоді стає значимим, якщо встановлено, що під час відповідного втручання було дотримано принципу «законності» і воно не було свавільним.

Окрім того, у справі «Ізмайлов проти Росії» (п. 38 рішення від 16 жовтня 2008 р.) ЄСПЛ встановив, що для того, щоб втручання вважалося пропорційним, воно має відповідати тяжкості правопорушення і не становити «особистий і надмірний тягар для особи».

Слідчим суддею, у судовому засіданні, не було встановлено відомостей, які б беззаперечно свідчили, що надання дозволу на огляд становитиме особистий та надмірний тягар, тобто апріорі таке втручання не є свавільним, оскільки отримання дозволу на його проведення здійснено з дотриманням принципу законності та воно є пропорційним до тяжкості вчиненого правопорушення та відповідає справжнім інтересам суспільства.

З огляду на обставини вчинення кримінальних правопорушень, внесеного до ЄРДР за ч. 2 ст. 186 КК України, вивчивши документи долучені слідчим до клопотання про надання дозволу на проведення огляду, слідчий суддя приходить до висновку, що вказане клопотання підлягає задоволенню.

На підставі викладеного, керуючись ст. ст. 233 , 234 , 237 , 309 КПК України, слідчий суддя,-

ПОСТАНОВИВ:

Клопотання слідчого СВ Бучанського РУП Головного управління Національної поліції в Київській області майора поліції ОСОБА_3 про надання дозволу на проведення огляду, за матеріалами досудового розслідування, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №12025111050000033 від 11.02.2025, за ознаками кримінального правопорушення передбаченого ч. 4 ст. 191 КК України - задовольнити.

Надати дозвіл у кримінальному провадженні № 12025111050000033 від 11.02.2025, за ч. 4 ст. 191 КК України - слідчим групи слідчих у кримінальному провадженні: слідчому СВ Бучанського РУП ГУНП в Київській області ОСОБА_3 ; слідчому СВ Бучанського РУП ГУНП в Київській області ОСОБА_9 ; слідчому СВ Бучанського РУП ГУНП в Київській області ОСОБА_10 ; слідчому СВ Бучанського РУП ГУНП в Київській області ОСОБА_11 , а також іншим слідчим, що входять до групи слідчих та прокурорам групи прокурорів на проведення огляду об`єкта будівництва «Капітальний ремонт системи пожежної сигналізації (облаштування системи протипожежної сигналізації та оповіщення про пожежу закладу)» за адресою: Київська область, Бучанський р-н, смт Ворзель, вул. Паркова, 4, згідно договору на надання послуг № 054/11/88 від 06.11.2023, із залученням спеціаліста та/або судового експерта, що перебуває у володінні комунального некомерційного підприємства Київської обласної ради «Київський обласний центр ментального здоров`я» код ЄДРПОУ 01991702, з метою виявлення та фіксації відомостей щодо обставин вчинення кримінального правопорушення, із залученням відповідних спеціалістів, в тому числі судових експертів з метою встановлення порушень під час будівництва, об`ємів фактично виконаних будівельних робіт, наданих послуг та витрачених матеріалів.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя: ОСОБА_1

СудКиєво-Святошинський районний суд Київської області
Дата ухвалення рішення09.05.2025
Оприлюднено29.05.2025
Номер документу127651948
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про огляд житла чи іншого володіння особи

Судовий реєстр по справі —369/8201/25

Ухвала від 09.05.2025

Кримінальне

Києво-Святошинський районний суд Київської області

Скрипник О. Г.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні