Постанова
від 27.05.2025 по справі 939/927/25
БОРОДЯНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 939/927/25

ПОСТАНОВА

Іменем України

27 травня 2025 рокуселище Бородянка

Суддя Бородянського районного суду Київської області Стасенко Г.В., за участі прокурора Бородянського відділу Бучанської окружної прокуратури Київської області Храпи Ю.О., особи, яка притягається до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 , розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі судових засідань Бородянського районного суду Київської області в селищі Бородянці Бучанського району Київської області по вул. Шевченка, 3 справу про адміністративні правопорушення, передбачені ч. 1 ст. 1726 КУпАП,яка надійшлаз Київськогообласного управлінняДепартаменту внутрішньоїбезпеки Національноїполіції України,відносно ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , уродженця селища Бородянки Київської області, громадянина України, який на цей час працює на посаді комплектувальника в ТОВ "Алюпол" в селищі Бородянці Бучанського району Київської області, проживає по АДРЕСА_1 ,

ВСТАНОВИВ:

ОСОБА_1 , обіймаючи з 30 липня 2021 року до 29 вересня 2023 року посаду поліцейського сектору реагування патрульної поліції відділення поліції № 2 Бучанського РУП ГУНП в Київській області, будучи суб`єктом відповідальності за правопорушення, пов`язані з корупцією, відповідно до підпункту "з" п. 1 ч. 1 ст. 3 Закону України "Про запобігання корупції" від 14 жовтня 2014 року № 1700-VII, в порушення вимог ч. 1 і 2 ст. 45, пункту 27 розділу ХІІІ "Прикінцеві положення" Закону України "Про запобігання корупції", а також Закону України "Про внесення змін до деяких законів України про визначення порядку подання декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, в умовах воєнного стану" від 20 вересня 2023 року № 3384-ІХ, несвоєчасно, а саме 03 жовтня 2024 року, без поважних причин, подав щорічну декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2023 рік, а також несвоєчасно 03 жовтня 2024 року, без поважних причин, подав декларацію особи, яка припиняє діяльність, пов`язану з виконанням функцій держави або місцевого самоврядування, за період, неохоплений раніше поданими деклараціями "при звільненні", чим вчинив адміністративні правопорушення, пов`язані з корупцією, відповідальність за які передбачена ч. 1 ст. 1726 КУпАП.

Під час розгляду справи ОСОБА_1 пояснив, що до 27 вересня 2023 року він працював у відділенні поліції № 2 Бучанського РУП ГУНП в Київській області і на той час не потрібно було подавати декларації; у подальшому, після його звільнення з посади в поліції, коли було відновлено подачу декларацій, йому ніхто про це не повідомив; після того як йому надійшов лист з НАЗК, він дізнався про необхідність подачі ним декларацій, у зв`язку з чим в жовтні 2024 року він подав необхідні декларації; також зазначив, що поважних причин неподання декларацій у нього не було, він просто не знав про необхідність їх подання, а йому ніхто цього не роз`яснив.

Вислухавши пояснення ОСОБА_1 , дослідивши матеріали справи, вислухавши думку прокурора Храпи Ю.О., яка просила визнати ОСОБА_1 винуватим у вчиненні адміністративних правопорушень,передбачених ч. 1 ст. 1726 КУпАП, і застосувати до нього адміністративне стягнення у виді штрафу у розмірі 17000 грн, суддя приходить до такого висновку.

Відповідно до наказу Головного управління Національної поліції в Київській області від 30 липня 2021 року № 196, о/с сержанта поліції ОСОБА_1 призначено поліцейським сектору реагування патрульної поліції відділення поліції № 2 Бучанського районного управління поліції ГУНП в Київській області.

Наказом Головного управління Національної поліції в Київській області від 29 вересня 2023 року № 205 о/с старшого сержанта поліції ОСОБА_1 звільнено з посади поліцейського сектору реагування патрульної поліції відділення поліції № 2 Бучанського районного управління поліції ГУНП в Київській області з 02 жовтня 2023 року.

Згідно з ч. 1 ст. 17 Закону України "Про Національну поліцію" поліцейським є громадянин України, який склав присягу поліцейського, проходить службу на відповідних посадах у поліції і якому присвоєно спеціальне звання поліції.

Відповідно до п. 1 ч. 1 ст. 18 Закону України "Про Національну поліцію" поліцейський зобов`язаний неухильно дотримуватися положень Конституції України та законів України та інших нормативно-правових актів, що регулюють діяльність поліції, та Присяги поліцейського. Незнання законів не звільняє від юридичної відповідальності.

Отже ОСОБА_1 є суб`єктом декларування, на якого поширюється дія Закону України "Про запобігання корупції" та є суб`єктом відповідальності за вчинення правопорушень, пов`язаних з корупцією.

Згідно з приміткою до ст. 1726 КУпАП, суб`єктами правопорушень у цій статті є особи, які відповідно до ч. 1 і 2 ст. 45 Закону України "Про запобігання корупції" зобов`язані подавати декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування.

Згідно з ч. 1 ст. 45 Закону України "Про запобігання корупції" особи, зазначені у пункті 1, підпунктах "а", "в", "ґ" пункту 2 частини першої статті 3 Закону України "Про запобігання корупції", зобов`язані щорічно до 01 квітня подавати шляхом заповнення на офіційному веб-сайті Національного агентства декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік за формою, що визначається Національним агентством.

Відповідно до Закону України "Про внесення змін до деяких законів України про визначення порядку подання декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, в умовах воєнного стану" від 20 вересня 2023 року № 3384-ІХ та пункту 27 розділу ХІІІ "Прикінцеві положення" Закону України "Про запобігання корупції" особи, які у 2022-2023 роках не подали декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, відповідно до ст. 45 цього Закону і кінцевий строк для подання яких настав до дня набрання чинності Законом України "Про внесення змін до деяких законів України про визначення порядку подання декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, в умовах воєнного стану", подають такі декларації не пізніше 31 січня 2024 року.

Наказом НАЗК від 08 листопада 2023 року № 252/23 "Про затвердження форми декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, та Порядку заповнення та подання декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування" визначено порядок заповнення та подання декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, відповідно до якого щорічна декларація, яка подається відповідно до частини першої статті 45 Закону "Про запобігання корупції" (щороку) і така декларація охоплює звітний рік (період з 01 січня до 31 грудня включно), що передує року, в якому подається декларація, та містить інформацію станом на 31 грудня звітного року. І крім того, декларація при звільненні декларація, яка подається відповідно до абзацу першого частини другої статті 45 Закону "Про запобігання корупції" протягом 30 днів з дня припинення діяльності і така декларація подається за період, не охоплений раніше поданими деклараціями, та містить інформацію станом на останній день такого періоду, яким є останній день здійснення діяльності.

Тобто ОСОБА_1 , будучи поліцейським, зобов`язаний був подати щорічну декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за 2023 року до 00 годин 00 хвилин 01 квітня 2024 року, а декларацію особи, яка припиняє свою діяльність, пов`язану з виконанням функцій держави або місцевого самоврядування, за період, не охоплений раніше поданими деклараціями "при звільненні", до 31 січня 2024 року.

Відповідно до відомостей з Реєстру, щорічну декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2023 рік ОСОБА_1 подав лише о 20-й годині 48 хвилин 03 жовтня 2024 року, а декларацію особи, яка припиняє діяльність, пов`язану виконанням функцій держави або місцевого самоврядування, за період не охоплений раніше поданими деклараціями, подав лише о 20-й годині 55 хвилин 03 жовтня 2024 року, тобто несвоєчасно.

Будь-яких поважних причин несвоєчасного подання щорічної декларації за 2023 рік та декларації особи, яка припиняє діяльність, пов`язану з виконанням функцій держави або місцевого самоврядування, за період, неохоплений раніше поданими деклараціями, ОСОБА_1 не навів.

Оцінюючи досліджені докази, суддя вважає доведеною винуватість ОСОБА_1 увчиненні адміністративних правопорушень, передбачених ч. 1 ст. 1726КУпАП, як несвоєчасне подання без поважних причин декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування та несвоєчасне подання без поважних причин декларації особи, яка припиняє діяльність, пов`язану з виконанням функцій держави або місцевого самоврядування, за період неохоплений раніше поданими деклараціями.

При накладенні стягнення враховується характер і обставини вчинених правопорушень, особа порушника, ступінь його вини.

У відповідності до п. 1 ч. 5 ст. 4 Закону України "Про судовий збір" з ОСОБА_1 в доход держави підлягає стягненню судовий збір в розмірі 605 грн 60 копійок.

Керуючись ст. 23, 33, 283 КУпАП,

ПОСТАНОВИВ :

Визнати ОСОБА_1 винуватим у вчиненні адміністративних правопорушень, передбачених ч. 1 ст. 1726 КУпАП, і застосувати до нього адміністративне стягнення у виді штрафу в розмірі п`ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, що становить 850 (вісімсот п`ятдесят) гривень.

Стягнути з ОСОБА_1 в доход держави судовий збір в розмірі 605 (шістсот п`ять) гривень 60 копійок (ГУК у м. Києві/м. Київ/22030106, код отримувача(кодза ЄДРПОУ) 37993783,банк отримувача казначействоУкраїни (ЕАП),рахунок отримувача UA908999980313111256000026001, код класифікації доходів бюджету 22030106).

Відповідно до ч. 1 ст. 307 КУпАП штраф має бути сплачений порушником не пізніше як через п`ятнадцять днів з дня вручення йому копії постанови про накладення штрафу, а в разі оскарження такої постанови не пізніше як через п`ятнадцять днів з дня повідомлення про залишення скарги без задоволення (ГУК у Київській області/Бородянська селищна громада, код отримувача (код ЄДРПОУ) 37955989, банк отримувача казначейство України (ЕПА), рахунок отримувача UA158999980313000106000010744,код класифікаціїдоходів бюджету 21081100).

На підставі ст. 308 КУпАП у разі несплати штрафу у встановлений строк стягнути суму штрафу в порядку примусового виконання постанови у подвійному розмірі.

Строк пред`явлення постанови до виконання три місяці з дня набрання постановою законної сили.

Постанова може бути оскаржена до Київського апеляційного суду через Бородянський районний суд Київської області.

Суддя Геннадій СТАСЕНКО

СудБородянський районний суд Київської області
Дата ухвалення рішення27.05.2025
Оприлюднено29.05.2025
Номер документу127677026
СудочинствоАдмінправопорушення
КатегоріяАдміністративні правопорушення, пов’язані з корупцією Порушення вимог фінансового контролю

Судовий реєстр по справі —939/927/25

Постанова від 27.05.2025

Адмінправопорушення

Бородянський районний суд Київської області

Стасенко Г. В.

Постанова від 27.05.2025

Адмінправопорушення

Бородянський районний суд Київської області

Стасенко Г. В.

Постанова від 13.05.2025

Адмінправопорушення

Бородянський районний суд Київської області

Стасенко Г. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні