Рішення
від 28.05.2025 по справі 400/612/25
МИКОЛАЇВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

МИКОЛАЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

28 травня 2025 р. справа № 400/612/25 м. Миколаїв

Миколаївський окружний адміністративний суд, у складі судді Мороза А.О., в загальному позовному провадженні, в письмовому провадженні, розглянув адміністративну справу

за позовомОСОБА_1 , АДРЕСА_1 ,

до відповідачівCнігурівського районного суду Миколаївської області, вул. Героїв України, 69, м. Снігурівка, Баштанський р-н, Миколаївська обл., 57303, Територіального управління Державної судової адміністрації України в Миколаївській області, вул. 68 Десантників, 2, м. Миколаїв, 54009,

проскасування наказу від 21.01.2025 року № 16-к в частині, скасування наказу від 12.11.2024 року № 140-к, зобов`язання вчинити певні дії

В С Т А Н О В И В:

ОСОБА_1 (далі - позивачка) звернулася з позовом до Cнігурівського районного суду Миколаївської області (далі - відповідач 1), Територіального управління Державної судової адміністрації України в Миколаївській області (далі - відповідач 2), в якому просить суд::

1) скасувати наказ Снігурівського районного суду Миколаївської області від 21.01.25 р. № 16-к «Про встановлення надбавок за вислугу років на державній службі керівнику апарату суду та заступнику керівника апарату суду на 2025 рік» в частині встановлення на 2025 р. з 1 січня 2025 р. надбавки за вислугу років на державній службі ОСОБА_1 , заступнику керівника апарату суду - 12 відсотків посадового окладу, як такій, стаж державної служби якої станом на 1 січня 2025 р. становить 06 років 01 місяць 19 днів.;

2) скасувати наказ Снігурівського районного суду Миколаївської області від 12.11.24 р. № 140-к «Про встановлення надбавки за вислугу років на державній службі ОСОБА_1 ». щодо встановлення з 12 листопада 2024 р. заступнику керівника апарату суду ОСОБА_1 надбавку за вислугу років на державній службі в розмірі 12 відсотків посадового окладу за наявного стажу роботи станом на 12 листопада 2024 року - 06 років 0 місяців 0 днів.

3) зобов`язати Снігурівський районний суд Миколаївської області видати наказ щодо встановлення з 12 листопада 2024 р. заступнику керівника апарату суду ОСОБА_1 надбавки за вислугу років на державній службі в розмірі 18 відсотків посадового окладу за наявного стажу роботи станом на 12 листопада 2024 р. - 06 років 0 місяців 0 днів.

4) зобов`язати Територіальне управління Державної судової адміністрації України в Миколаївській області здійснити розрахунок та виплату надбавки за вислугу років на державній службі, з урахуванням раніше виплачених сум, заступнику керівника апарату Снігурівського районного суду Миколаївської області відповідно до статті 52 Закону України «Про державну службу» та наказу Снігурівського районного суду Миколаївської області , який має бути виданий на підставі пункту 3 заявлених вимог, а саме; з 12 листопада 2024 р. у розмірі 18 відсотків посадового окладу за наявного стажу роботи станом на 12 листопада 2024 року - 06 років 0 місяців 0 днів.

В обґрунтування своїх вимог позивачка зазначила, що на виконання частини першої статті 52 Закону України Про державну службу наказом від 08.12.23 р. № 131-к їй було встановлено з 12.11.23 р. надбавку за вислугу років на державній службі у розмірі 15 відсотків посадового окладу, оскільки вислуга років на державній службі становила 5 років. Однак, на виконання пункту 12 розділу Прикінцеві положення Закону України Про Державний бюджету України на 2024 рік було прийнято наказ від 12.11.24 р. № 140-к «Про встановлення надбавки за вислугу років на державній службі ОСОБА_1 » мені встановлено надбавку у розмірі 12 відсотків посадового окладу за наявного стажу роботи станом на 12.11.24 р. 6 років. Також, на виконання зобов`язального листа ТУ ДСА України в Миколаївській області № 4/2-44/25 від 09.01.25 р. та відповідних роз`яснень (вказівок) НАДС, наказом № 16-к від 21.01.2025 «Про встановлення надбавок за вислугу років на державній службі керівнику апарату суду та заступнику керівника апарату суду на 2025 рік» на підставі пункту 13 Прикінцевих положень Закону України «Про державний бюджет України на 2025 рік» позивачці було здійснено перерахунок надбавки за вислугу років та встановлено надбавку за вислугу років на державній службі на 2025 р. (з 01 січня 2025 р.) у розмірі 12 відсотків посадового окладу, оскільки вислуга років на державній службі становить 06 років 01 місяць 19 днів років. Проте, позивачка вважає, що спірні накази порушують її права на належний рівень оплати праці державних службовців, гарантовані статтями 50 та 52 Закону України «Про державну службу», оскільки стаж державної служби обчислюється відповідно до статті 46 Закону України «Про державну службу» та Порядку обчислення стажу державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2016 р. № 229.

Позовна заява залишалась без руху ухвалою від 27.01.25 р.

Суд ухвалою від 03.02.25 р. відкрив провадження у справі за правилами загального позовного провадження.

Ухвалою від 06.03.25 р. суд закрив підготовче провадження та призначив справу до розгляду по суті.

08.04.25 р. суд ухвалою відмовив у задоволенні клопотання Територіального управління Державної судової адміністрації України в Миколаївській області про зупинення провадження у справі.

Від відповідачів відзиви до суду не надходили, ухвала про відкриття провадження отримана ними через підсистему «Електронний суд» 03.02.25 р., ухвала про закриття підготовчого провадження та призначення справи до розгляду по суті отримана ними через підсистему «Електронний суд» 06.03.25 р. та ухвала про відмову в зупиненні провадження у справі отримана через підсистему «Електронний суд» 08.04.25 р.

Відповідно до ч. 6 ст. 162 КАС України у разі ненадання відповідачем відзиву у встановлений судом строк без поважних причин суд вирішує справу за наявними матеріалами.

Справу розглянуто в порядку письмового провадження.

Вирішуючи спір, суд виходить з наступного.

Позивачка працює на посаді заступника керівника апарату Снігурівського районного суду Миколаївської області, що підтверджується записом трудової книжки позивачки, а також наказом Територіального управління Державної судової адміністрації в Миколаївській області від 19.05.23 р. № 18-ос.

Наказом від 08.12.23 р. № 131-к позивачці встановлено з 12.11.23 р. надбавку за вислугу років на державній службі у розмірі 15 відсотків посадового окладу, оскільки вислуга років на державній службі становила 5 років.

01.01.24 р. набрав чинності Закон України Про Державний бюджет України на 2024 рік, відповідно до абзацу другого пункту 12 розділу Прикінцеві положення якого надбавка за вислугу років на державній службі встановлюється на рівні 2 відсотків посадового окладу державного службовця за кожний календарний рік стажу державної служби, але не більше 30 відсотків посадового окладу.

На виконання пункту 12 «Прикінцевих положень» Закону України «Про державний бюджет на 2024 рік» наказом від 12.11.24 р. № 140-к «Про встановлення надбавки за вислугу років на державній службі ОСОБА_1 » мені встановлено надбавку у розмірі 12 відсотків посадового окладу за наявного стажу роботи станом на 12.11.24 р. 6 років.

З 01 січня 2025 р. набрав також чинності Закон України «Про державний бюджет України на 2025 рік» № 4059-ІХ, який продублював, що надбавка за вислугу років на державній службі встановлюється на рівні 2 відсотків посадового окладу державного службовця за кожний календарний рік стажу державної служби, але не більше 30 відсотків посадового окладу.

Наказом № 16-к від 21.01.25 р. «Про встановлення надбавок за вислугу років на державній службі керівнику апарату суду та заступнику керівника апарату суду на 2025 рік» на підставі пункту 13 Прикінцевих положень Закону України «Про державний бюджет України на 2025 рік» позивачці здійснено перерахунок надбавки за вислугу років та мені було встановлено надбавку за вислугу років на державній службі на 2025 р. (з 1 січня 2025 р.) у розмірі 12 відсотків посадового окладу, оскільки вислуга років на державній службі становить 06 років 01 місяць 19 днів років.

Вважаючи, що їй протиправно зменшено розмір надбавки за вислугу років державного службовця з 15 до 12 відсотків посадового окладу, позивачка звернулася до суду з цим позовом.

Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, що виникли між сторонами, суд виходив з такого.

Виключно законами України визначаються організація і діяльність органів виконавчої влади, основи державної служби, організації державної статистики та інформатики (пункт 12 частини першої статті 92 Основного Закону України).

Згідно з частинами другою та третьою статті 5 Закону України Про державну службу відносини, що виникають у зв`язку із вступом, проходженням та припиненням державної служби, регулюються цим Законом, якщо інше не передбачено законом.

Дія норм законодавства про працю поширюється на державних службовців у частині відносин, не врегульованих цим Законом.

Відповідно до пункту 4 частини першої статті 7 Закону України Про державну службу державний службовець має право на оплату праці залежно від займаної посади, результатів службової діяльності, стажу державної служби, рангу та умов контракту про проходження державної служби (у разі укладення).

Частиною першою статті 50 Закону України Про державну службу визначено, що держава забезпечує достатній рівень оплати праці державних службовців для професійного виконання посадових обов`язків, заохочує їх до результативної, ефективної, доброчесної та ініціативної роботи.

Згідно з частиною другою статті 50 Закону України Про державну службу заробітна плата державного службовця складається з:

1) посадового окладу;

2) надбавки за вислугу років;

3) надбавки за ранг державного службовця;

6) премії.

Стаж державної служби дає право на встановлення державному службовцю надбавки за вислугу років, надання додаткової оплачуваної відпустки (частина перша статті 46 Закону України Про державну службу).

Відповідно до частини першої статті 52 Закону України Про державну службу надбавка за вислугу років на державній службі встановлюється на рівні 3 відсотків посадового окладу державного службовця за кожний календарний рік стажу державної служби, але не більше 50 відсотків посадового окладу.

Пунктом 12 розділу Прикінцеві положення Закону України Про Державний бюджет України на 2024 рік встановлено, що у 2024 році заробітна плата державного службовця державного органу, який провів класифікацію посад державної служби, складається з посадового окладу, надбавки за ранг державного службовця, надбавки за вислугу років, місячної або квартальної премії, компенсації за додаткове навантаження та за вакантною посадою, грошової допомоги, що виплачується з наданням щорічної основної оплачуваної відпустки, матеріальної допомоги для вирішення соціально-побутових питань та інших доплат, передбачених законами України.

Надбавка за вислугу років на державній службі встановлюється на рівні 2 відсотків посадового окладу державного службовця за кожний календарний рік стажу державної служби, але не більше 30 відсотків посадового окладу.

Грошова допомога, що виплачується державному службовцю під час надання щорічної основної відпустки, визначається у розмірі суми посадового окладу, надбавки за вислугу років та надбавки за ранг державного службовця станом на останній день місяця, що передує першому дню такої відпустки, незалежно від фактично відпрацьованого часу в місяці.

Норми Закону України Про державну службу щодо умов та порядку оплати праці державних службовців застосовуються в частині, що не суперечить цьому Закону.

Відповідно до пункту 13 розділу Прикінцеві положення Закону України Про Державний бюджет України на 2024 рік умови оплати праці державних службовців, передбачені цим Законом, не застосовуються для державних службовців у державних органах, що не провели класифікацію посад державної служби. Оплата праці таких державних службовців здійснюється відповідно до умов, встановлених на 2023 рік, при цьому стимулюючі виплати можуть бути нараховані в граничному розмірі до 50 відсотків посадового окладу на місяць.

Також, з 1 січня 2025 р. набрав також чинності Закон України «Про державний бюджет України на 2025 рік» № 4059-ІХ, який продублював, що надбавка за вислугу років на державній службі встановлюється на рівні 2 відсотків посадового окладу державного службовця за кожний календарний рік стажу державної служби, але не більше 30 відсотків посадового окладу.

Відповідно до п. 13 Прикінцевих положень Закону України «Про державний бюджет України на 2025 рік» у 2025 році оплата праці державного службовця державного органу, який провів класифікацію посад державної служби, складається з:

1) сталої заробітної плати - посадового окладу, надбавки за вислугу років, надбавки за ранг державного службовця, грошової допомоги, що виплачується з наданням щорічної основної оплачуваної відпустки, інших доплат, передбачених законами України;

2) варіативної заробітної плати - премій, компенсацій за додаткове навантаження у зв`язку з виконанням обов`язків тимчасово відсутнього державного службовця та за вакантною посадою державної служби, матеріальної допомоги для вирішення соціально-побутових питань.

Надбавка за вислугу років на державній службі встановлюється на рівні 2 відсотків посадового окладу державного службовця за кожний календарний рік стажу державної служби, але не більше 30 відсотків посадового окладу.

Грошова допомога, що виплачується державному службовцю під час надання щорічної основної відпустки, визначається у розмірі суми посадового окладу, надбавки за вислугу років та надбавки за ранг державного службовця станом на останній день місяця, що передує першому дню такої відпустки, незалежно від фактично відпрацьованого часу в місяці.

Норми Закону України "Про державну службу" щодо умов та порядку оплати праці державних службовців застосовуються в частині, що не суперечить цьому Закону.

Таким чином, законодавством передбачено наявність в 2024 та 2025 р.р. двох систем оплати праці державних службовців, кожна з яких передбачає різний розмір надбавки за вислугу років.

Відтак, спір у цій справі зводиться до того, що необхідно встановити в якому розмірі у 2024-2025 р.р. повинні отримувати надбавку за вислугу років державні службовці державного органу, що провів класифікацію посад державної служби, а саме: який встановлений частиною першою статті 52 Закону України Про державну службу чи абзацом другим 12 розділу Прикінцеві положення Закону України Про Державний бюджет України на 2024 рік та Закону України Про Державний бюджет України на 2025 рік.

Відповідно до частини першої статті 58 Конституції України та інші нормативно-правові акти не мають зворотної дії в часі, крім випадків, коли вони пом`якшують або скасовують відповідальність особи.

В абзацах четвертому і п`ятому пункту 5 мотивувальної частини рішення Конституційного Суду України від 12.07.19 р. № 5-р(І)/2019 Конституційний Суд України прийшов до висновку, що за змістом частини першої статті 58 Основного Закону України новий акт законодавства застосовується до тих правовідносин, які виникли після набрання ним чинності. Якщо правовідносини тривалі і виникли до ухвалення акта законодавства та продовжують існувати після його ухвалення, то нове нормативне регулювання застосовується з дня набрання ним чинності або з дня, встановленого цим нормативно-правовим актом, але не раніше дня його офіційного опублікування.

Закон не має зворотної дії в часі, оскільки не поширюється на безстрокові трудові договори, укладені до його прийняття, а передбачає припинення цих договорів з моменту набрання ним чинності та можливість продовження трудових правовідносин на умовах контракту між професійними творчими працівниками (художнім та артистичним персоналом) і державними та комунальними закладами культури. Таким чином, Закон спрямований на регулювання тих правовідносин, які виникнуть після набрання ним чинності, а трудові правовідносини, що виникли раніше, повинні бути приведені у відповідність із новим юридичним регулюванням.

Відповідно до пункту 3 частини третьої статті 43 Закону України Про державну службу зміною істотних умов державної служби вважається зміна умов (системи та розмірів) оплати праці або соціально-побутового забезпечення.

Згідно з абзацом першим частини четвертої статті 43 Закону України Про державну службу про зміну істотних умов служби керівник державної служби письмово повідомляє державного службовця не пізніш як за 30 календарних днів до зміни істотних умов державної служби, крім випадків підвищення заробітної плати.

З вищевикладеного слідує, що новими актами законодавства можуть змінюватися умови оплати державних службовців (система та розміри), зокрема зменшуватися розміри надбавки за вислугу років на державній службі, а відповідні відносини публічної служби (трудові правовідносини), які виникли раніше, повинні бути приведені у відповідність із новим юридичним регулюванням.

Водночас нове нормативне регулювання розмірів надбавок за вислугу років на державній службі застосовується з дня набрання чинності відповідним нормативно-правовим актом або з дня, встановленого цим нормативно-правовим актом, але не раніше дня його офіційного опублікування.

Нові умови оплати праці державних службовців в 2024-2025 р.р. були встановлені Законом України Про Державний бюджет України на 2024 рік, який набрав чинності 01.01.24 р. та Законом України Про Державний бюджет України на 2025 рік, який набрав чинності 01.01.25 р..

У рішеннях від 09.07.07 р. № 6-рп/2007, від 22.05.08 р. № 10-рп/2008 та від 30.11.10 р. № 22-рп/2010 Конституційний Суд України дійшов висновку, що законом про Державний бюджет України не можна вносити зміни до інших законів, зупиняти їх дію чи скасовувати їх, оскільки з об`єктивних причин це створює протиріччя у законодавстві; у разі необхідності зупинення дії законів, внесення до них змін і доповнень, визнання їх нечинними мають використовуватися окремі закони.

В абзаці третьому пункту 4 мотивувальної частини рішення від 28.08.20 р. № 10-р/2020 Конституційний Суд України вкотре наголосив на тому, що скасування чи зміна законом про Державний бюджет України обсягу прав і гарантій та законодавчого регулювання, передбачених у спеціальних законах, суперечить статті 6, частині другій статті 19, статті 130 Конституції України.

Відповідно до першого речення частини третьої статті 8 Конституції України норми Конституції України є нормами прямої дії.

Таким чином, у разі суперечності між правовими нормами Закону України про Державний бюджет України та правовими нормами спеціальних законів України, якими врегульовано ті ж самі правовідносини, застосуванню підлягають правові норми спеціальних законів України.

Тому у спірних правовідносинах застосуванню підлягають правові норми спеціального Закону України, а саме: частини першої статті 52 Закону України Про державну службу, а не пункту 12 розділу Прикінцеві положення Закону України Про Державний бюджет України на 2024 рік та Закону України Про Державний бюджет України на 2025 рік.

Відтак, права позивачки були порушені наказами від 21.01.25 р. № 16-к в частині встановлення на 2025 р. з 1 січня 2025 р. надбавки за вислугу років на державній службі ОСОБА_1 , заступнику керівника апарату суду - 12 відсотків посадового окладу, як такій, стаж державної служби якої станом на 1 січня 2025 р. становить 06 років 01 місяць 19 днів та наказом від 12.11.24 р. № 140-к «Про встановлення надбавки за вислугу років на державній службі ОСОБА_1 » щодо встановлення з 12 листопада 2024 р. заступнику керівника апарату суду ОСОБА_1 надбавку за вислугу років на державній службі у розмірі 12 відсотків посадового окладу за наявного стажу роботи станом на 12 листопада 2024 року - 06 років 0 місяців 0 днів, тому вони є протиправними і підлягають скасуванню.

Звернення за захистом порушеного права у сфері публічно-правових відносин з зазначенням способу, який, на думку суду, не призводить до захисту права, не може бути підставою для відмови в позові, тобто, захисті права, що порушується. Суд, установивши порушення вимог законодавства, має захистити права та охоронювані законом інтереси, самостійно обравши спосіб, який би гарантував дотримання і захист прав, свобод, інтересів від порушень з боку суб`єктів владних повноважень.

Поряд з цим, відповідно до частини третьої статті 245 КАС України у разі скасування нормативно-правового або індивідуального акту суд може зобов`язати суб`єкта владних повноважень вчинити необхідні дії з метою відновлення прав, свобод чи інтересів позивача, за захистом яких він звернувся до суду.

Суд встановив, що до прийняття оскаржуваного наказу позивачка отримувала надбавку за вислугу років у розмірі, встановленому наказом від 08.12.23 р. № 131-к, яким їй було встановлено з 12.11.23 р. надбавку за вислугу років на державній службі у розмірі 15 відсотків посадового окладу, оскільки вислуга років на державній службі становила 5 років.

В подальшому станом на 12 листопада 2024 р. її вислуга років склала 06 років 0 місяців 0 днів, що відповідає 18 відсотків посадового окладу.

Відтак, вимога позивачки щодо зобов`язання Снігурівського районного суду Миколаївської області видати наказ про встановлення з 12 листопада 2024 року заступнику керівника апарату суду ОСОБА_1 надбавки за вислугу років на державній службі у розмірі 18 відсотків посадового окладу за наявного стажу роботи станом на 12 листопада 2024 р. - 06 років 0 місяців 0 днів, підлягає задоволенню.

При цьому, вимога позивачки в частині зобов`язання Територіального управління Державної судової адміністрації України в Миколаївській області здійснити перерахунок та виплату позивачці надбавки за вислугу років на державній службі відповідно до статті 52 Закону України «Про державну службу» та наказу Снігурівського районного суду Миколаївської області , який має бути виданий на підставі пункту 3 заявлених вимог, а саме: з 12 листопада 2024 р. в розмірі 18 відсотків посадового окладу за наявного стажу роботи станом на 12 листопада 2024 р. 06 років 0 місяців 0 днів, є передчасною, оскільки наказ Снігурівського районного суду Миколаївської області має бути видано на виконання зазначеного рішення суду. Тобто, відсутні підстави вважати, що права позивачки у зазначеній частині після видання наказу щодо встановлення з 12 листопада 2024 р. їй надбавки за вислугу років на державній службі у розмірі 18 відсотків посадового окладу за наявного стажу роботи станом на 12 листопада 2024 р. - 06 років 0 місяців 0 днів, будуть порушені.

Оскільки судовому захисту підлягають порушені права чи інтереси особи, а не ті, що можливо/ймовірно будуть порушені у майбутньому, у задоволенні цих позовних вимог необхідно відмовити, як передчасних.

Правові підстави допустити рішення до негайного виконання відсутні, оскільки ст. 371 КАС України містить вичерпний перелік рішень, до яких рішення зобов`язального характеру (якими є позовні вимоги по даній справі) не відноситься.

Згідно з ч. 1 ст. 139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Судовим витратами у справі є судовий збір, який позивачка сплатила в розмірі 1 937,92 грн., доказів понесення інших судових витрат учасники справи суду не подавали.

З урахування задоволення позовних вимог, судовий збір підлягає стягненню на користь позивачки за рахунок бюджетних асигнувань відповідача, Снігурівського районного суду Миколаївської області в сумі 1 937,92 грн., оскільки права позивачки були порушені саме наказами Снігурівського районного суду Миколаївської області, які були скасовані.

Керуючись ст. ст. 22, 139, 241-246, 255, 295, 297 КАС України, суд, -

В И Р І Ш И В:

1. Позов ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 , РНОКПП НОМЕР_1 ) до Снігурівського районного суду Миколаївської області (вул. Героїв України, 69, м. Снігурівка, Миколаївська область, 57303, ЄДРПОУ 02892712), Територіального управління Державної судової адміністрації України в Миколаївській області (вул. 68 Десантників, 2, м. Миколаїв, 54009, ЄДРПОУ 26299835), задовольнити частково.

2. Визнати протиправним та скасувати наказ Снігурівського районного суду Миколаївської області (вул. Героїв України, 69, м. Снігурівка, Миколаївська область, 57303, ЄДРПОУ 02892712) від 21.01.25 р. № 16-к «Про встановлення надбавок за вислугу років на державній службі керівнику апарату суду та заступнику керівника апарату суду на 2025 рік» в частині встановлення на 2025 р. з 1 січня 2025 р. надбавки за вислугу років на державній службі ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 , РНОКПП НОМЕР_1 ), заступнику керівника апарату суду - 12 відсотків посадового окладу, як такій, стаж державної служби якої станом на 1 січня 2025 р. становить 06 років 01 місяць 19 днів.

3. Визнати протиправним та скасувати наказ Снігурівського районного суду Миколаївської області (вул. Героїв України, 69, м. Снігурівка, Миколаївська область, 57303, ЄДРПОУ 02892712) від 12.11.24 р. № 140-к «Про встановлення надбавки за вислугу років на державній службі ОСОБА_1 ». щодо встановлення з 12 листопада 2024 р. заступнику керівника апарату суду Науменко Юлії Валеріївні ( АДРЕСА_1 , РНОКПП НОМЕР_1 ) надбавку за вислугу років на державній службі в розмірі 12 відсотків посадового окладу за наявного стажу роботи станом на 12 листопада 2024 р. - 06 років 0 місяців 0 днів.

4. Зобов`язати Снігурівський районний суд Миколаївської області (вул. Героїв України, 69, м. Снігурівка, Миколаївська область, 57303, ЄДРПОУ 02892712) видати наказ щодо встановлення з 12 листопада 2024 р. заступнику керівника апарату суду Науменко Юлії Валеріївні ( АДРЕСА_1 , РНОКПП НОМЕР_1 ) надбавки за вислугу років на державній службі у розмірі 18 відсотків посадового окладу за наявного стажу роботи станом на 12 листопада 2024 року - 06 років 0 місяців 0 днів.

5. У задоволені решти позовних вимог відмовити.

6. Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Снігурівського районного суду Миколаївської області (вул. Героїв України, 69, м. Снігурівка, Миколаївська область, 57303, ЄДРПОУ 02892712) на користь ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 , РНОКПП НОМЕР_1 ) судовий збір в сумі 1 937,92 грн. (одна тисяча дев`ятсот тридцять сім гривень дев`яносто дві копійки).

7. Рішення суду першої інстанції набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи в порядку, визначеному ст. 255 КАС України. Апеляційна скарга може бути подана до П`ятого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня його проголошення.

Суддя А. О. Мороз

СудМиколаївський районний суд Миколаївської області
Дата ухвалення рішення28.05.2025
Оприлюднено30.05.2025
Номер документу127692910
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи, що виникають з відносин публічної служби, зокрема справи щодо проходження служби, з них

Судовий реєстр по справі —400/612/25

Рішення від 28.05.2025

Адміністративне

Миколаївський окружний адміністративний суд

Мороз А. О.

Ухвала від 08.04.2025

Адміністративне

Миколаївський окружний адміністративний суд

Мороз А. О.

Ухвала від 06.03.2025

Адміністративне

Миколаївський окружний адміністративний суд

Мороз А. О.

Ухвала від 03.02.2025

Адміністративне

Миколаївський окружний адміністративний суд

Мороз А. О.

Ухвала від 27.01.2025

Адміністративне

Миколаївський окружний адміністративний суд

Мороз А. О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні