Герб України

Постанова від 27.05.2025 по справі 160/34566/24

Третій апеляційний адміністративний суд

Новинка

ШІ-аналіз судового документа

Отримуйте стислий та зрозумілий зміст судового рішення. Це заощадить ваш час та зусилля.

Реєстрація

ТРЕТІЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

П О С Т А Н О В А

і м е н е м У к р а ї н и

27 травня 2025 року м. Дніпросправа № 160/34566/24

Третій апеляційний адміністративний суд

у складі колегії суддів: головуючого - судді Добродняк І.Ю. (доповідач),

суддів: Бишевської Н.А., Семененка Я.В.,

розглянувши у письмовому провадженні в місті Дніпрі апеляційну скаргу ОСОБА_1 в інтересах малолітньої дитини ОСОБА_2

на рішення Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 21 березня 2025 року (суддя Голобутовського Р.З.)

у справі №160/34566/24

за позовом ОСОБА_1 в інтересах малолітньої дитини ОСОБА_2

до Управління праці та соціального захисту населення Виконкому Покровської районної в місті ради

про визнання дій протиправними та зобов`язання вчинити певні дії, -

ВСТАНОВИВ:

ОСОБА_1 в інтересах малолітньої дитини ОСОБА_2 звернулася до Дніпропетровського окружного адміністративного суду з позовною заявою до Управління праці та соціального захисту населення Виконкому Покровської районної в місті ради, у якій просила:

- визнати незаконними дії Управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Покровської у місті ради, щодо не поновлення довідки ВПО ОСОБА_2 з дня звернення для її призначення;

- зобов`язати Управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Покровської у місті ради поновити статус ВПО ОСОБА_2 з 21.04.2022;

- зобов`язати Управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Покровської у місті ради виплатити ОСОБА_2 допомогу відповідно до п. 3 Постанови №332.

В обґрунтування позовних вимог позивачка вказувала, що для виконання рішення в адміністративній справі №160/20223/22 в повному обсязі ОСОБА_1 звернулася до Мінсоцполітики з питаннями щодо уточнення дати подання нею та її дитиною заяви про призначення допомоги ВПО. Після отримання відповіді Мінсоцполітики позивач звернулася до Управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Покровської у місті ради про поновлення довідки ВПО з моменту звернення про її призначення через застосунок «Дія». На своє звернення від 30.10.2023 позивачем була отримана відповідь №02-08/5511 про неможливість поновлення довідки ВПО з моменту звернення через застосунок «Дія», оскільки відсутня інформація стосовно подання цієї заяви. Позивач вважає дії Управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Покровської у місті ради не законними, що стало підставою для звернення до суду з цим позовом.

Рішенням Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 21 березня 2025 року у задоволенні позову відмовлено.

Суд виходив з того, що позивачкою не надано до позовної заяви жодного доказу звернення за призначенням допомогу на доньку ОСОБА_2 у квітні 2022 року, натомість офіційні листи Міністерства соціальної політики України та Державного підприємства «Інформаційно-обчислювальний центр» Міністерства соціальної політики України, а також рішення Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 03.03.2023 у справі №160/20223/22, та постанова Третього апеляційного адміністративного суду від 14.06.2023 у справі №160/20223/22 свідчать про звернення за призначенням допомоги на ОСОБА_2 у червні 2022 року.

Окрім того, підстав для призначення грошової допомоги на проживання внутрішньо переміщеним особам з березня 2024 року у ОСОБА_1 відсутні, оскільки нею не подано заяву у відповідності до чинного законодавства.

Не погодившись з рішенням суду першої інстанції, позивачка подала апеляційну скаргу, в якій, посилаючись на порушення судом норм матеріального та процесуального права, просить скасувати рішення суду першої інстанції та прийняти нове рішення, яким відмовити у задоволенні позовних вимог.

Скаржник зазначає, що, як вбачається з матеріалів справи, відповідні листи не можуть бути доказом, а також спростовувати довідку видану раніше щодо дати подання моєї заяви разом з моєю дитиною, оскільки відповідно до рішення суду у справі №160/20223/22 на підтвердження підстав позову була надана довідка щодо призначення допомоги разом з дитиною, натомість довідка Міністерства соціальної політики України від 29.08.2023 №2478/0/290-23/19 була надана на вимогу Управління праці та соціального захисту населення Виконкому Покровської районної в місті ради після відповідного рішення, щодо бездіяльності відповідача, та оскільки Міністерство соціальної політики України є розпорядником коштів які Управління праці та соціального захисту населення Виконкому Покровської районної в місті ради повинно буде виплатити у разі задоволення позовних вимог.

Представники сторін в судове засідання не з`явились, про час і місце судового засідання означені особи повідомлені судом належним чином, що відповідно до ч.2 ст. 313 КАС України не перешкоджає розгляду справи.

Відповідно до ч.1 ст.308 КАС України суд апеляційної інстанції переглядає справу за наявними у ній і додатково поданими доказами та перевіряє законність і обґрунтованість рішення суду першої інстанції в межах доводів та вимог апеляційної скарги.

Перевіривши законність та обґрунтованість рішення суду в межах доводів апеляційної скарги, дослідивши матеріали справи, суд апеляційної інстанції вважає, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню, з огляду на таке.

Як встановлено судом та підтверджено матеріалами справи, ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , є матір`ю неповнолітньої дитини - ОСОБА_2 , ІНФОРМАЦІЯ_2 .

21.04.2022 ОСОБА_1 через мобільний додаток Порталу «Дія» до відповідача подано заяву про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи. Позивачкою зазначено, що заява нею була сформовано як відносно надання статусу ВПО на себе так і стосовно неповнолітньої доньки ОСОБА_2 .

Разом з тим, згідно до матеріалів справи, а саме відповіді Міністерства соціальної політики України від 29.08.2023 №2478/0/290-23/19 та листа Управління праці та соціального захисту населення Виконавчого комітету Покровської Районної в місті ради від 17.08.2023 №04-05/4338, судом встановлено, що В Єдиній інформаційній базі даних внутрішньо переміщених осіб відсутня заява позивачки від 21.04.2022 стосовно ОСОБА_2 .

За заявою позивачки від 21.04.2022, подану через Портал «Дія», 21.04.2022 сформована довідка ВПО відносно ОСОБА_1 .

06.06.2022 ОСОБА_1 звернулась до відповідача з заявою про видачу довідки ВПО в паперовому вигляді та в інтересах своєї доньки ОСОБА_2 з заявою про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи, де зазначила: «останнє задеклароване/зареєстроване місця проживання внутрішньо переміщеної особи з місця переміщення: АДРЕСА_1 ; фактичне місце проживання/перебування: АДРЕСА_2 ».

06.06.2022 ОСОБА_1 видана довідка від 21.04.2022 №1210-7500334999 про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи - ОСОБА_1 . Відповідно до інформації, викладеної у довідці, фактичне місце проживання/перебування: АДРЕСА_3 .

14.06.2022 ОСОБА_2 видана довідка від 10.06.2022 №1210-1210-5001747084 про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи ОСОБА_2 . Відповідно до інформації, викладеної у довідці, фактичне місце проживання/перебування: АДРЕСА_3 .

14.06.2022 позивачка звернулась до відповідача з заявою про надання допомоги ВПО на проживання їй та її дитини.

Рішенням від 20.06.2022 про призначення допомоги переміщеним особам на проживання ОСОБА_1 було призначено допомогу ВПО в сумі 5000,00 грн (3000,00 грн на дитину та 2000,00 грн на дорослого).

Рішенням від 05.07.2022 про припинення допомоги переміщеним особам на проживання припинено виплату допомоги переміщеним особам на проживання у зв`язку з виявленням уповноваженим органом факту подання недостовірної інформації або неповідомлення про зміну обставин, які впливають на призначення грошової допомога, та надано час для надання документів, які б підтверджували переміщення території адміністративно-територіальної одиниці, на якій проводяться бойові дії.

Відповідно до пп. 5 п. 1 ст. 12 Закону України «Про забезпечення прав і свобод внутрішньо переміщених осіб» від 20.10.2014 №1706-VII, Рішеннями від 05.08.2022 про скасування дії довідок про взяття на облік внутрішньо переміщених осіб скасовано дії довідок №1210-5001747058 від 10.06.2022, яка видана ОСОБА_2 , та №1210-7500334999 від 21.04.2022, яка видана ОСОБА_1 .

Позивачкою оскаржено до суду дії Управління праці та соціального захисту виконавчого комітету Покровської у місті ради щодо призупинення статусу ВПО ОСОБА_1 та ОСОБА_2 протиправними.

Рішенням Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 03.03.2023 у справі №160/20223/22 адміністративний позов ОСОБА_1 та ОСОБА_1 , яка діє в інтересах малолітньої дитини ОСОБА_2 до Управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Покровської у місті ради про визнання протиправними дій, зобов`язання вчинити певні дії задоволено частково.

Визнано протиправним та скасовано рішення Управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Покровської у місті ради від 05.07.2022 року про припинення допомоги переміщеним особам на проживання ОСОБА_1 та ОСОБА_2 .

Зобов`язано Управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Покровської у місті ради поновити статус внутрішньо переміщених осіб ОСОБА_1 та ОСОБА_2 та призначити (відновити) допомогу на проживання внутрішньо перемішеним особам відповідно до Порядку надання допомоги на проживання внутрішньо переміщеним особам, затвердженого Постановою КМУ від 20 березня 2022 року №332.

В задоволенні решти позовних вимог відмовлено.

Постановою Третього апеляційного адміністративного суду від 14.06.2023 апеляційну скаргу Управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Покровської у місті ради залишено без задоволення, рішення Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 03 березня 2023 року в адміністративній справі №160/20223/22 - залишено без змін.

30.10.2023 позивачка звернулась до Управління праці та соціального захисту населення Виконкому Покровської районної в місті ради зі зверненням з питання поновлення довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи ОСОБА_2 .

Листом Управління праці та соціального захисту населення Виконкому Покровської районної в місті ради від 30.10.2023 №02-08/5511 повідомлено, що відповідно до інформації, яка отримана від Міністерства соціальної політики України від 29.08.2023, стосовно подання заяв через портал «Дія», ОСОБА_2 станом на 01.09.2022 відсутня в списках по Дніпропетровській області. Відповідно до Єдиної інформаційної бази даних про внутрішньо переміщених осіб датою взяття на облік ВПО дитини позивача є 10.06.2022. Враховуючи вищезазначене, видати довідку ВПО дитині позивача з датою від 21.04.2022 немає законних підстав. Додатково повідомлено, що 02.08.2023 на виконання постанови Третього апеляційного адміністративного суду від 14.06.2023 у справі №160/20223/22 довідки ВПО поновлені: позивачу від 21.04.2022 та дитині позивача від 10.06.2022.

Вважаючи дії органу соціального захисту населення щодо дати поновлення довідки ВПО відносно її доньки протиправними, позивачка звернулась до суду.

Відмовляючи в задоволенні позову, суд першої інстанції посилався на відсутність доказів звернення ОСОБА_1 з заявою про встановлення статусу ВПО її доньці в квітні 2022 року.

З огляду на фактичні обставини справи, норми законодавства, що регулюють спірні правовідносини, апеляційний суд, переглядаючи судове рішення у відповідності до вимог ст.308 КАС України, погоджується з висновком суду першої інстанції про відсутність підстав для задоволення адміністративного позову з огляду на наступне.

Гарантії дотримання прав, свобод та законних інтересів внутрішньо переміщених осіб встановлені Законом України «Про забезпечення прав і свобод внутрішньо переміщених осіб» від 20.10.2014 №1706-VII.

За правилами частин 1-3 статті 4 вказаного Закону №1706-VII факт внутрішнього переміщення підтверджується довідкою про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи, що діє безстроково, крім випадків, передбачених статтею 12 цього Закону.

Підставою для взяття на облік внутрішньо переміщеної особи є проживання на території, де виникли обставини, зазначені в статті 1 цього Закону, на момент їх виникнення.

Для отримання довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи така особа звертається із заявою до структурного підрозділу з питань соціального захисту населення районних, районних у місті Києві державних адміністрацій, виконавчих органів міських, районних у містах (у разі утворення) рад за місцем проживання у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.

Кожна дитина, у тому числі яка прибула без супроводження батьків, інших законних представників, отримує довідку про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи.

Відповідно до ч.7 ст.4 Закону №1706-VII разом із заявою заявник подає документ, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України, або документ, що посвідчує особу та підтверджує її спеціальний статус, або свідоцтво про народження дитини.

У разі наявності в документі, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України, або документі, що посвідчує особу та підтверджує її спеціальний статус, відмітки про реєстрацію місця проживання на території адміністративно-територіальної одиниці, з якої здійснюється внутрішнє переміщення у зв`язку з обставинами, визначеними у статті 1 цього Закону, довідка про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи або рішення про відмову у видачі довідки з обов`язковим зазначенням підстави відмови, підписане керівником уповноваженого органу, видається заявнику в день подання заяви.

У разі відсутності в документі, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України, або документі, що посвідчує особу та підтверджує її спеціальний статус, відмітки про реєстрацію місця проживання на території адміністративно-територіальної одиниці, з якої здійснюється внутрішнє переміщення у зв`язку з обставинами, визначеними у статті 1 цього Закону, заявник надає докази, що підтверджують факт проживання на території адміністративно-територіальної одиниці, з якої здійснюється внутрішнє переміщення, на день виникнення обставин, що спричинили внутрішнє переміщення, визначених статтею 1 цього Закону (військовий квиток з відомостями про проходження військової служби, трудова книжка із записами про здійснення трудової діяльності (за наявності), документ, що підтверджує право власності на рухоме або нерухоме майно, свідоцтво про базову загальну середню освіту, атестат про повну загальну середню освіту, документи про професійно-технічну освіту, документ про вищу освіту (науковий ступінь), довідку з місця навчання, рішення районної, районної у місті Києві чи Севастополі державної адміністрації, виконавчого органу міської чи районної у місті ради про влаштування дитини до дитячого закладу, у прийомну сім`ю, дитячий будинок сімейного типу, встановлення опіки чи піклування, медичні документи, фотографії, відеозаписи тощо).

Відповідно до абз.4 ч.7 ст. 4 Закону №1706-VII у передбаченому абзацом третім цієї частини випадку уповноважений орган, визначений частиною третьою цієї статті, зобов`язаний розглянути заяву про отримання довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи протягом 15 робочих днів та прийняти рішення про видачу заявнику довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи або про відмову у видачі довідки з обов`язковим зазначенням підстави відмови, яке підписується керівником цього органу.

Згідно з ч.10 ст.4 Закону №1706-VII заявнику може бути відмовлено у видачі довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи, якщо:

1) відсутні обставини, що спричинили внутрішнє переміщення, визначені у статті 1 цього Закону;

2) у державних органів наявні відомості про подання завідомо неправдивих відомостей для отримання довідки;

3) заявник втратив документи, що посвідчують його особу, до їх відновлення;

4) у заявника немає відмітки про реєстрацію місця проживання на території адміністративно-територіальної одиниці, з якої здійснюється внутрішнє переміщення, та відсутні докази, що підтверджують факт проживання на території адміністративно-територіальної одиниці, з якої здійснюється внутрішнє переміщення, визначені частиною сьомою цієї статті;

5) докази, надані заявником для підтвердження факту проживання на території адміністративно-територіальної одиниці, з якої здійснюється внутрішнє переміщення у зв`язку з обставинами, визначеними у статті 1 цього Закону, не доводять факту проживання заявника на території зазначеної адміністративно-територіальної одиниці.

Особа має право звернутися із заявою повторно, якщо у неї з`явилися підстави, визначені у статті 1 цього Закону, або усунуті підстави для відмови у видачі довідки, передбачені цією статтею, чи оскаржити рішення про відмову у видачі довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи до суду.

З наведеного вбачається, що підставою для встановлення статусу ВПО є подання відповідної заяви.

Разом з тим, матеріали справи не містять доказів звернення позивачки з заявою про встановлення статусу внутрішньо переміщеної особи її доньці ОСОБА_3 в квітні 2022 року.

Вимоги апеляційної скарги ґрунтуються на інформації, що зазначена у листі Головного управління Національної соціальної сервісної служби у Дніпропетровській області від 12.09.2024, згідно до якої зазначено, що позивачці та її доньці статус ВПО призначено 21.04.2022. Разом з тим, колегія суддів критично ставиться до інформації зазначеної в даному листі, оскільки наведені в листі пояснення не підтверджені жодними доказами, та крім того, номер довідки, що підтверджує встановлення статусу ВПО позивачці 21.04.2022 не відповідає номеру довідки, що була видана ОСОБА_1 в паперовому вигляді в червні 2022 року та про яку зазначено в інших інформаційних листах профільних установ, що розглядали звернення позивачки.

З огляду на викладене, суд апеляційної інстанції погоджує висновок суду першої інстанції щодо відсутності відсутні підстав для визнання незаконними дій Управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Покровської у місті ради, щодо не поновлення довідки ВПО ОСОБА_2 з 21.04.2022 та зобов`язання поновити статус ВПО саме з цієї дати.

Стосовно вимоги про зобов`язання відповідача виплатити ОСОБА_3 допомогу відповідно до п. 3 Постанови №332.

Механізм надання щомісячної адресної допомоги особам, які переміщуються з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції, для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг визначався Порядком надання щомісячної адресної допомоги особам, які переміщуються з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції, для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 01 жовтня 2014 року №505 «Про надання щомісячної адресної допомоги внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг».

Пунктом 2 Порядку №505 визначено, що грошова допомога надається внутрішньо переміщеним особам, які стоять на обліку в структурних підрозділах з питань соціального захисту населення районних, районних у м. Києві держадміністрацій, виконавчих органах з питань соціального захисту населення міських, районних у містах (у разі утворення) рад (далі - уповноважені органи), з дня звернення за її призначенням і виплачується по місяць зняття з такого обліку включно, але не більше ніж шість місяців.

Згідно з пунктом 5 Порядку №505 для призначення грошової допомоги уповноважений представник сім`ї за умови пред`явлення паспорта громадянина України або іншого документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України, а для іноземців та осіб без громадянства - документа, що посвідчує особу та підтверджує її спеціальний статус, подає складену в довільній формі письмову заяву про надання грошової допомоги та документи, визначені цим пунктом. Для призначення грошової допомоги на наступний шестимісячний строк уповноважений представник сім`ї подає заяву, в якій повідомляє про відсутність змін, що впливають на призначення грошової допомоги, а також пред`являє довідки про взяття на облік внутрішньо переміщених осіб усіх членів сім`ї. Таку заяву на наступний шестимісячний строк може бути подано з дати його початку або не раніше ніж за 15 днів до закінчення поточного шестимісячного строку.

20 березня 2022 року Кабінетом Міністрів України прийнято постанову №332 «Деякі питання виплати допомоги на проживання внутрішньо переміщеним особам», якою затверджено Порядок надання допомоги на проживання внутрішньо переміщеним особам.

Відповідно до пункту 1 Порядку №332 (в редакції, чинній з 24 травня 2022 року) цей Порядок визначає механізм надання допомоги на проживання внутрішньо переміщеним особам (далі - допомога).

Пунктом 2 Порядку № 332 (в редакції, чинній з 24 травня 2022 року) передбачено, що допомога надається особам, які перемістилися з тимчасово окупованої території російською федерацією території України, а також території адміністративно-територіальних одиниць, де проводяться бойові дії та що визначені в переліку адміністративно-територіальних одиниць, на території яких платникам єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування, які перебувають на обліку на відповідній території, може надаватися допомога в рамках Програми єПідтримка, затвердженому розпорядженням Кабінету Міністрів України від 6 березня 2022 р. № 204.

Згідно з пунктом 3 Порядку №332 допомога надається щомісячно з місяця звернення до квітня 2022 р. включно на кожну внутрішньо переміщену особу, відомості про яку включено до Єдиної інформаційної бази даних про внутрішньо переміщених осіб, у таких розмірах:

для осіб з інвалідністю та дітей - 3000 гривень;

для інших осіб - 2000 гривень.

Допомога виплачується за повний місяць незалежно від дати звернення за її наданням.

Допомога внутрішньо переміщеним особам, які звернулися за її наданням до 30 квітня 2022 р. включно, надається починаючи з березня 2022 року.

Допомога на проживання призначається автоматично без подання додаткового звернення внутрішньо переміщеним особам, які станом на 1 березня 2022 р. отримували щомісячну адресну допомогу внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 1 жовтня 2014 р.№ 505 «Про надання щомісячної адресної допомоги внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг». Виплата допомоги внутрішньо переміщеним особам за місяці, у яких вони отримували щомісячну адресну допомогу внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання, у тому числі на оплату житлово-комунальних послуг, не здійснюється.

Постановою Кабінету Міністрів України від 26.01.2024 №94 «Деякі питання соціальної підтримки внутрішньо переміщених осіб та інших вразливих категорій осіб» з 01.03.2024 внесено зміни до Порядку №332.

Відповідно до п. 132 Порядку №332 допомога призначається на другий шестимісячний період на підставі подання заяви на осіб із складу членів сім`ї, за умови відповідності вимогам Порядку.

Відповідно до п. 4 Порядку №332 для призначення допомоги внутрішньо переміщена особа або уповноважена особа подає заяву про надання допомоги на проживання внутрішньо переміщеним особам за формою згідно з додатком 1 (далі - заява). Така заява подається структурному підрозділу з питань соціального захисту населення районної, районної у м. Києві державної (військової) адміністрації, виконавчого органу міської, районної у місті (у разі її утворення) ради (далі - орган соціального захисту населення) або уповноваженій особі виконавчого органу сільської, селищної, міської ради чи центру надання адміністративних послуг за місцем обліку внутрішньо переміщеної особи із використанням функціоналу Єдиної інформаційної системи соціальної сфери (за технічної можливості) та електронних систем Мінсоцполітики. Під час подання заяви внутрішньо переміщена особа або уповноважена особа заповнює опитувальник щодо потреби (чи відсутності потреби) у послузі з догляду за дитиною муніципальна няня за формою, встановленою Мінсоцполітики.

На виконання рішення суду, відповідачем нараховано та виплачено позивачці та її доньці відповідної допомоги. Проте, після змін в законодавстві, позивачка не зверталась з відповідною заявою відносно доньки, доказів зворотного матеріали справи не містять.

З урахуванням викладеного суд апеляційної інстанції дійшов висновку, що суд першої інстанції під час розгляду даної справи повно дослідив обставини, які мають значення для справи, ухвалив правильне рішення про відмову у задоволенні позову.

Доводи апеляційної скарги не спростовують висновків суду першої інстанції.

Суд першої інстанції під час розгляду даної справи повно дослідив обставини, які мають значення для справи, ухвалив законне та обґрунтоване рішення.

Передбачені ст.317 КАС України підстави для скасування рішення суду першої інстанції та ухвалення нового рішення відсутні.

Керуючись ст.ст. 311, 315, 316, 321, 322 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

УХВАЛИВ:

Апеляційну скаргу ОСОБА_1 в інтересах малолітньої дитини ОСОБА_2 залишити без задоволення.

Рішення Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 21 березня 2025 року у справі №160/34566/24 залишити без змін.

Постанова апеляційного суду набирає законної сили з дати її ухвалення, може бути оскаржена до касаційного суду в порядку та строки, встановлені ст.ст.328, 329 Кодексу адміністративного судочинства України.

Головуючий - суддяІ.Ю. Добродняк

суддяН.А. Бишевська

суддяЯ.В. Семененко

СудТретій апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення27.05.2025
Оприлюднено02.06.2025
Номер документу127725714
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи зі спорів з приводу реалізації публічної політики у сферах праці, зайнятості населення та соціального захисту громадян та публічної житлової політики, зокрема зі спорів щодо соціального захисту (крім соціального страхування), з них внутрішньо переміщених осіб

Судовий реєстр по справі —160/34566/24

Постанова від 27.05.2025

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Добродняк І.Ю.

Ухвала від 07.05.2025

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Добродняк І.Ю.

Ухвала від 31.03.2025

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Добродняк І.Ю.

Рішення від 21.03.2025

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Голобутовський Роман Зіновійович

Ухвала від 10.01.2025

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Голобутовський Роман Зіновійович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні