Герб України

Рішення від 30.05.2025 по справі 320/30460/23

Київський окружний адміністративний суд

Новинка

ШІ-аналіз судового документа

Отримуйте стислий та зрозумілий зміст судового рішення. Це заощадить ваш час та зусилля.

Реєстрація

КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

30 травня 2025 року справа №320/30460/23

Київський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Дудіна С.О. розглянув у порядку письмового провадження за правилами загального позовного провадження адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Імперіал ОПТ" до Головного управління ДПС у Миколаївській області та Головного управління ДПС у Київській області про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень.

Суть спору: до Київського окружного адміністративного суду звернулося Товариство з обмеженою відповідальністю "Імперіал ОПТ" з позовом до Головного управління ДПС у Миколаївській області та Головного управління ДПС у Київській області, у якому просить суд:

- визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення від 11.05.2023 №0074980708, яке винесене Головним управлінням ДПС у Київській області;

- визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення від 12.05.2023 №279914290902, яке винесене Головним управлінням ДПС у Миколаївській області.

В обґрунтування своїх вимог позивач зазначив, що Головним управлінням ДПС у Київській області було прийнято податкове повідомлення-рішення від повідомлення-рішення від 11.05.2023 №0074980708, яким позивачу нараховані штрафні (фінансові) санкції у розмірі 292097,36 грн. за порушенням ТОВ "Імперіал ОПТ" вимог положень пунктів 1 та 2 статті 3 Закону України Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг у зв`язку з тим, що наданий до перевірки змінний звіт за формою №17-ПН за 15.05.2023 не містить особистого підпису або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції, а тому не може бути прийнятий до уваги як документ, що свідчить про ведення обліку товарних запасів (палива) в порядку, встановленому законодавством.

Позивач не погоджується з такими висновками відповідача, оскільки змінний звіт за формою №17-ПН не є первинним чи зведеним обліковим документом у розумінні Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» і порушення порядку його заповнення не свідчить про відсутність обліку товарів у розумінні пункту 12 статті 3 Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг».

Крім того, Головним управлінням ДПС у Миколаївській області було прийнято податкове повідомлення-рішення від 12.05.2023 №279914290902, яким позивачу нараховані штрафні (фінансові) санкції у розмірі 80000,00 грн. за порушення вимог пп.230.1.2 п.230.1 ст.230 Податкового кодексу України в частині встановлення: факту необладнання витратоміром-лічильником одного місця відпуску пального наливом з акцизного складу з уніфікованим номером 1016023 за період з 28.01.2022 по 24.03.2023, відсутність реєстрації в Єдиному державному реєстрі витратомірів-лічильників та рівнемірів-лічильників рівня пального у резервуарі витратоміра-лічильника на одному місці відпуску пального наливом з акцизного складу з уніфікованим номером 1016023 та необладнання рівнемірами-лічильниками рівня пального двох резервуарів, розташованих на акцизному складі з уніфікованим номером 1016023.

Крім того, відповідач зазначив, що позивачем не було надано до перевірки документи про повірку паливороздавальної колонки "Геркон" 01-2 КЕД-50-0.25-1-2 №1136, починаючи з 28.01.2022 по 24.03.2023.

Позивач не погоджується з такими висновками контролюючого органу, оскільки ТОВ "Імперіал ОПТ" не отримувало дозволу на експлуатацію паливороздавальної колонки "Геркон" 01-1 КЕД-50-0.25-1-2 з заводським номером №783 та 2 одиниць резервуарів стальних зварних РГС-10, ємністю 10 м.куб, за.№80 та зав.№80-1 та не вводило їх в експлуатацію шляхом включення про них інформації до довідки про розпорядника акцизного складу.

Також позивач зазначив, що передбачені пунктом 128-1.1 статті 128-1 Податкового кодексу України штрафні санкції не підлягають застосуванню у разі відсутності у суб`єкта господарювання документів про позитивні результати повірки відповідного обладнання.

Ухвалою Київського окружного адміністративного суду від 04.12.2023 відкрито провадження у справі, вирішено здійснити розгляд справи за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін за наявними у справі матеріалами.

Головне управління ДПС у Миколаївській області зазначило, що в ході перевірки було встановлено, що станом на 24.03.2023 позивач зареєстрував в Єдиному державному реєстрі витратомірів-лічильників і рівнемірів-лічильників пального у резервуарі:

резервуар РГС-10 м. куб., ємністю 10 м. куб., з уніфікованим номером 2/1016023, серійний (ідентифікаційний) номер 83;резервуар РГС-10 м. куб., ємністю 10 м. куб., з уніфікованим номером 1/1016023, серійний (ідентифікаційний) номер 81;рівнеміри магнітострикційні Navitrack MLS-01 EX з серійними ідентифікаційними номерами 00000332, 00000331; колонка паливороздавальна "Геркон" 01-2 КЕД-50-0,251-2 з серійним (ідентифікаційним) номером 1136.

Проте, позивачем не було зареєстровано в Єдиному державному реєстрі витратомірів-лічильників та рівнемірів-лічильників рівня пального у резервуарі два резервуари та одне місце відпуску пального наливом.

Крім того, позивач не надав документи, які свідчать про відповідність паливороздавальної колонки "Геркон" 01-2 КЕД-50-0.25-1-2 №1136 вимогам законодавства та/або має позитивний результат повірки або оцінки відповідності за період з 28.01.2022 по 24.03.2023.

Головне управління ДПС у Київській області зазначило, що податкове повідомлення-рішення від 11.05.2023 №0074980708 було прийнято з підстав встановлення факту порушення позивачем передбаченого чинним законодавством порядку обліку товарних запасів.

Так, відповідач зауважив, що наданий позивачем до перевірки змінний звіт за формою №17-ПН за 15.05.2023 не містить особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції як то встановлено вимогами Положення про документальне забезпечення записів бухгалтерського обліку, а тому не може бути прийнятий до уваги як документ, що свідчить про ведення обліку товарних запасів (палива) в порядку, встановленому законодавством

У відзиві на позовну заяву відповідач заяви клопотання про здійснення розгляду справи за участю відповідачів.

Відповідно до частини п`ятої статті 262 Кодексу адміністративного судочинства України суд розглядає справу в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін за наявними у справі матеріалами, за відсутності клопотання будь-якої зі сторін про інше. За клопотанням однієї із сторін або з власної ініціативи суду розгляд справи проводиться в судовому засіданні з повідомленням (викликом) сторін.

Тобто, за загальним правилом, відкриті у спрощеному позовному провадженні справи розглядаються судом без виклику сторін за наявними у справі матеріалами. Однак суд за власною ініціативою або за клопотанням сторони може призначити судове засідання за наявності достатніх для цього обґрунтованих підстав.

Відповідно до частини шостої статті 262 Кодексу адміністративного судочинства України суд може відмовити в задоволенні клопотання сторони про розгляд справи в судовому засіданні з повідомленням сторін:

1) у випадках, визначених статтею 263 цього Кодексу;

2) якщо характер спірних правовідносин та предмет доказування у справі незначної складності не вимагають проведення судового засідання з повідомленням сторін для повного та всебічного встановлення обставин справи.

Згідно з частиною сьомою статті 262 Кодексу адміністративного судочинства України клопотання про розгляд справи у судовому засіданні з повідомленням сторін відповідач має подати в строк для подання відзиву, а позивач - разом з позовом або не пізніше п`яти днів з дня отримання відзиву.

Враховуючи обставини справи та характер спірних правовідносин, суд вважає, що дана адміністративна справа може бути розглянута без проведення судового засідання.

Крім того, суд зауважує, що заявлене відповідачем клопотання є клопотанням з процесуальних питань.

Відповідно до частини першої статті 166 Кодексу адміністративного судочинства України при розгляді справи судом учасники справи викладають свої вимоги, заперечення, аргументи, пояснення, міркування тощо щодо процесуальних питань у заявах та клопотаннях, а також запереченнях проти заяв і клопотань.

Частиною першою статті 167 Кодексу адміністративного судочинства України визначено, що будь-яка письмова заява, клопотання, заперечення повинні містити, серед іншого, зміст питання, яке має бути розглянуто судом, та прохання заявника; підстави заяви (клопотання, заперечення)

Однак, відповідачем не наведені обґрунтовані обставини, які б свідчили про доцільність розгляду справи у судовому засіданні.

Враховуючи викладене, суд дійшов висновку про відсутність підстав для задоволення клопотання відповідача сторін про розгляд справи з повідомленням (викликом) сторін.

З урахуванням викладеного, розгляд справи судом здійснено у порядку письмового провадження за наявними у ній матеріалами та доказами.

Розглянувши подані документи і матеріали, всебічно і повно з`ясувавши усі фактичні обставини справи, на яких ґрунтується позов, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд

в с т а н о в и в:

Товариство з обмеженою відповідальністю "Імперіал ОПТ" (ідентифікаційний код 42669165, місцезнаходження: 08132, Київська обл., Бучанський р-н., м.Вишневе, вул.Європейська, буд.27, оф.5) зареєстровано в якості юридичної особи, що підтверджується відомостями з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадським формувань.

15.03.2023 посадовими особами Головного управління ДПС у Миколаївській області було проведено фактичну перевірку щодо дотримання ТОВ "Імперіал ОПТ" норм законодавства з питань здійснення платником податків розрахункових операцій, у тому числі із забезпеченням можливості проведення розрахунків за товари (послуги) з використанням електронних платіжних засобів, ведення касових операцій, наявності ліцензій та інших документів, контроль за наявністю яких покладено на контролюючі органи, виробництва та обігу підакцизних товарів, а також з питання дотримання роботодавцем законодавства щодо укладення трудового договору, оформлення трудових відносин з найманими працівниками за період з 24.11.2020 по 24.03.2023, за результатами якої було складено акт від 27.03.2023 №1290/14/29/07/42669165.

У вказаному акті вказано про проведення перевірки автозаправочної станції (АЗС), що розташована за адресою: Миколаївська обл., Первомайський р-н., с.Мигія, вул.Первомайська, буд.1А.

В ході фактичної перевірки на запит №1 від 15.03.2023 про надання документів по АЗС ТОВ "Імперіал ОПТ", розташований за адресою: вул.Первомайська, буд.1А, с.Мигія, Первомайський р-н., Миколаївська обл., ТОВ "Імперіал ОПТ" надано завірені копії документів відповідно до зазначеного запиту, у тому числі змінні звіти АЗС за формою №17-НП за перевіряємий період, проте, ці звіти не мають обов`язкові реквізити, визначені Положенням №88, а сама, наприклад, змінний звіт за формою №17-НП за 15.03.2023 по АЗС ТОВ "Імперіал ОПТ", розташований за адресою: вул.Первомайська, буд.1А, с.Мигія, Первомайський р-н., Миколаївська обл. - не містить особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції за зазначеній господарській одиниці платника податку ТОВ "Імперіал ОПТ", таким чином, такий звіт - змінний звіт за формою №17-ПН за 15.05.2023 не приймається до фактичної перевірки платника податків ТОВ "Імперіал ОПТ" до розгляду як документ, що свідчить про ведення обліку товарних запасів (палива) в порядку, встановленому законодавством, що є порушенням вимог пункту 12 статті 3 Закону №265.

Відповідно до Х-Звіту №1048 за 15.03.2023 на початок 15.03.2023 у резервуарі №01 фактичний залишок палива - бензину А-95 становить 1909,90 літрів за ціною реалізації 40,00 грн. за 1 літр на суму 76393,00 грн.; у резервуарі №02 фактичний залишок палива - дизельного палива становить 4689,16 літрів за ціною реалізації 46,00 грн. за 1 літр на суму 215701,36 грн.

Таким чином, на кінець зміни 15.03.2023 фактичні залишки товарно-матеріальних цінностей - палива (бензину А95, дизельного палива) по АЗС ТОВ "Імперіал ОПТ", складають всього на загальну суму 292097,36 грн. згідно з відомістю про результати перевірки щодо повноти оприбуткування, реалізації та фактичних залишків запасів (товарно-матеріальних цінностей).

Враховуючи вимоги щодо оформлення змінного звіту за формою №17-НП за 15.03.2023 відповідно до вимог чинного законодавства, фактичні залишки товарно-матеріальних цінностей - палива (бензину А-95, дизельного палива) по АЗС ТОВ "Імперіал ОПТ" на загальну суму 292097,36 грн. є такими, що не відображені у відповідному змінному звіті за формою №17-НП за 15.03.2023.

Також в акті перевірки зазначено, що 04.02.2021 ТОВ "Імперіал ОПТ" було зареєстровано акцизний склад з уніфікованим номером 1016023, місцезнаходження акцизного складу: вул.Первомайська, буд.1А, с.Мигія, Первомайський р-н., Миколаївська обл.

Станом на 24.03.2023 позивач зареєстрував в Єдиному державному реєстрі витратомірів-лічильників і рівнемірів-лічильників пального у резервуарі:

- резервуар РГС-10 м. куб., ємністю 10 м. куб., з уніфікованим номером 2/1016023, серійний (ідентифікаційний) номер 83;

- резервуар РГС-10 м. куб., ємністю 10 м. куб., з уніфікованим номером 1/1016023, серійний (ідентифікаційний) номер 81;

- рівнеміри магнітострикційні Navitrack MLS-01 EX з серійними ідентифікаційними номерами 00000332, 00000331;

- колонка паливороздавальна "Геркон" 01-2 КЕД-50-0,251-2 з серійним (ідентифікаційним) номером 1136.

Станом на 24.03.2023 ТОВ "Імперіал ОПТ" не реєструвало в Єдиному державному реєстрі витратомірів-лічильників та рівнемірів-лічильників рівня пального у резервуарі два резервуари та одне місце відпуску пального наливом.

Таким чином, перевіркою встановлене:

- факт необладнання витратоміром-лічильником одного місця відпуску пального наливом з акцизного складу з уніфікованим номером 1016023 за період з 28.01.2022 по 24.03.2023;

- необладнання та/або відсутність реєстрації в Єдиному державному реєстрі витратомірів-лічильників та рівнемірів-лічильників рівня пального у резервуарі витратоміра-лічильника на одному місці відпуску пального наливом з акцизного складу з уніфікованим номером 1016023;

- необладнання рівнемірами-лічильниками рівня пального двох резервуарів, розташованих на акцизному складі з уніфікованим номером 1016023, чим порушено підпункт 230.1.2 пункту 230.1 статті 230 ПК України.

Також відповідач зазначив, що позивачем було надано до перевірки свідоцтво про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки від 27.01.2021 №72/50 на паливороздавальну колонку "Геркон" 01-2 КЕД-50-0.25-1-2 №1136, яке чинне до 27.01.2022.

Проте, позивач не надав документів, які свідчать про відповідність паливороздавальної колонки "Геркон" 01-2 КЕД-50-0.25-1-2 №1136 вимогам законодавства та/або має позитивний результат повірки або оцінки відповідності за період з 28.01.2022 по 24.03.2023.

В акті перевірки відповідач дійшов висновку про порушення позивачем:

- п.12 ст.3 Закону України "Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг";

- пп.230.1.2 п.230.1 ст.230 Податкового кодексу України.

27.03.2023 працівниками ГУ ДПС у Миколаївській області було складено акт відмови від підписання та отримання матеріалів перевірки №305/14-29-07-07/42669165.

На підставі висновків акта перевірки:

- Головним управлінням ДПС у Київській області було складено податкове повідомлення-рішення від 11.05.2023 №0074980708, яким позивачу нараховані штрафні (фінансові) санкції у розмірі 292097,36 грн.;

- Головним управлінням ДПС у Миколаївській області було складено податкове повідомлення-рішення від 12.05.2023 №279914290902, яким позивачу нараховані штрафні (фінансові) санкції у розмірі 80000,00 грн.

Не погоджуючись з правомірністю прийняття відповідачами спірних податкових повідомлень-рішень, позивач звернувся з даним позовом до суду про визнання їх протиправними та скасування, з приводу чого суд зазначає таке.

Правові засади застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг визначені Законом України "Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг" від 06.07.1995 №265/95-ВР (далі-Закон №265, в редакції, яка була чинна на момент виникнення спірних правовідносин).

Згідно з пунктом 12 частини першої статті 3 Закону №265/95-ВР суб`єкти господарювання, які здійснюють розрахункові операції в готівковій та/або в безготівковій формі (із застосуванням платіжних карток, платіжних чеків, жетонів тощо) при продажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг, а також операції з приймання готівки для подальшого її переказу зобов`язані: вести в порядку, встановленому законодавством, облік товарних запасів, здійснювати продаж лише тих товарів, що відображені в такому обліку. Порядок та форма обліку товарних запасів для фізичних осіб - підприємців, у тому числі платників єдиного податку, встановлюються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику. При цьому суб`єкт господарювання зобов`язаний надати контролюючим органам на початок проведення перевірки документи (у паперовій або електронній формі), що підтверджують облік та походження товарних запасів (зокрема, але не виключно, документи щодо інвентаризації товарних запасів, документи про отримання товарів від інших суб`єктів господарювання та/або документи на внутрішнє переміщення товарів), які на момент перевірки знаходяться у місці продажу (господарському об`єкті).

Такі вимоги не поширюються на фізичних осіб - підприємців, які є платниками єдиного податку та не зареєстровані платниками податку на додану вартість (крім тих, які провадять діяльність з реалізації технічно складних побутових товарів, що підлягають гарантійному ремонту, а також лікарських засобів та виробів медичного призначення, ювелірних та побутових виробів з дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення та напівдорогоцінного каміння).

Відповідно до статті 20 Закону №265 до суб`єктів господарювання, що здійснюють реалізацію товарів, які не обліковані у встановленому порядку, та/або не надали під час проведення перевірки документи, які підтверджують облік товарів, що знаходяться у місці продажу (господарському об`єкті), за рішенням контролюючих органів застосовується фінансова санкція у розмірі вартості таких товарів, які не обліковані у встановленому порядку, за цінами реалізації, але не менше десяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Такі вимоги не поширюються на фізичних осіб - підприємців, які є платниками єдиного податку та не зареєстровані платниками податку на додану вартість (крім тих, які здійснюють діяльність з реалізації технічно складних побутових товарів, що підлягають гарантійному ремонту, а також лікарських засобів та виробів медичного призначення, ювелірних та побутових виробів з дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення та напівдорогоцінного каміння).

Закон України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" від 16.07.1999 №996-ХІУ (далі - Закон №996) визначає правові засади регулювання, організації, ведення бухгалтерського обліку та складання фінансової звітності в Україні. Цей Закон поширюється на всіх юридичних осіб, створених відповідно до законодавства України, незалежно від їх організаційно-правових форм і форм власності, а також на представництва іноземних суб`єктів господарської діяльності, які зобов`язані вести бухгалтерський облік та подавати фінансову звітність згідно з законодавством.

Частинами першою та другою статті 9 Закону №996 передбачено, що підставою для бухгалтерського обліку господарських операцій є первинні документи. Для контролю та впорядкування оброблення даних на підставі первинних документів можуть складатися зведені облікові документи.

Первинні та зведені облікові документи можуть бути складені у паперовій або в електронній формі та повинні мати такі обов`язкові реквізити: назву документа (форми); дату складання; назву підприємства, від імені якого складено документ; зміст та обсяг господарської операції, одиницю виміру господарської операції; посади осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення; особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції.

З урахуванням специфіки здійснення діяльності із роздрібної торгівлі нафтопродуктами та з метою встановлення єдиного порядку організації та виконання робіт, пов`язаних з прийманням, транспортуванням, зберіганням, відпуском та обліком товарної нафти і нафтопродуктів наказом Міністерства палива та енергетики України, Міністерства економіки України, Міністерства транспорту та зв`язку України, Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 20 травня 2008 року №281/171/578/155 затверджено Інструкцію про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України (далі - Інструкція №281/171/578/155).

Вимоги цієї Інструкції є обов`язковими для всіх суб`єктів господарювання (підприємств, установ, організацій та фізичних осіб - підприємців), що займаються хоча б одним з таких видів економічної діяльності, як закупівля, транспортування, зберігання і реалізація нафти і нафтопродуктів на території України (далі - підприємства).

Згідно з підпунктом 10.2.10 пункту 10.2 Інструкції №281/171/578/155 на підставі товарно-транспортних накладних та акту приймання (у разі його наявності) оператор АЗС має оприбуткувати прийнятий нафтопродукт за марками та видами (дизельне паливо залежно від масової частки сірки), тобто зробити необхідні записи в журналі обліку надходження нафтопродуктів на АЗС за формою №13-НП. Дані про оприбутковані нафтопродукти заносяться до змінного звіту АЗС за формою №17-НП.

Підпунктом 10.3.1.3 пункту 10.3 Інструкції №281/171/578/155 встановлено, що облік реалізації нафтопродуктів ведеться через зареєстрований, опломбований у встановленому порядку та переведений до фіскального режиму роботи РРО з роздрукуванням відповідних розрахункових документів, що підтверджують виконання

розрахункових операцій кожною АЗС, яка здійснює розрахунки із споживачами готівкою. Відпуск нафтопродуктів за готівку відображається у Змінному звіті АЗС за формою №17-НП.

Відпуск нафтопродуктів за безготівковим розрахунком за відомостями здійснюється АЗС на підставі договорів, укладених між підприємством та споживачем. Відпуск нафтопродуктів відображається у відомості на відпуск нафтопродуктів за формою №16-НП, яка ведеться безпосередньо на АЗС, що підтверджується підписами оператора АЗС та водія (пункт 10.3.2 пункту 10.3 Інструкції №281/171/578/155).

У розділі 13 зазначеної Інструкції встановлені особливості проведення інвентаризації нафти та нафтопродуктів на підприємствах.

У свою чергу особливості обліку нафтопродуктів на АЗС визначені в розділі 16 Інструкції.

Так, пунктом 16.1 Інструкції №281/171/578/155 передбачено, що матеріально відповідальні особи АЗС ведуть облік руху нафтопродуктів за марками і видами нафтопродуктів у змінному звіті за формою №17-НП, який складається у двох примірниках. Перший примірник разом з первинними документами здається до бухгалтерської служби, а другий - залишається у матеріально відповідальної особи.

Суд зазначає, що Додаток 14 до вказаної Інструкції визначає форму змінного звіту за формою №17-НП.

Як зазначено вище, в акті перевірки контролюючий орган зазначив про те, що надані позивачем до перевірки змінні звити АЗС за формою №17-НП не мають обов`язкових реквізитів, визначених Положенням №88, а сама, наприклад, змінний звіт за формою №17-НП за 15.03.2023 по АЗС ТОВ "Імперіал ОПТ", розташований за адресою: вул.Первомайська, буд.1А, с.Мигія, Первомайський р-н., Миколаївська обл. - не містить особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції за зазначеній господарській одиниці платника податку ТОВ "Імперіал ОПТ", таким чином, такий звіт - змінний звіт за формою №17-ПН за 15.05.2023 не приймається до фактичної перевірки платника податків ТОВ "Імперіал ОПТ" до розгляду як документ, що свідчить про ведення обліку товарних запасів (палива) в порядку, встановленому законодавством, що є порушенням вимог пункту 12 статті 3 Закону №265.

Відповідно до Х-Звіту №1048 за 15.03.2023 на початок 15.03.2023 у резервуарі №01 фактичний залишок палива - бензину А-95 становить 1909,90 літрів за ціною реалізації 40,00 грн. за 1 літр на суму 76393,00 грн.; у резервуарі №02 фактичний залишок палива - дизельного палива становить 4689,16 літрів за ціною реалізації 46,00 грн. за 1 літр на суму 215701,36 грн.

Таким чином, на кінець зміни 15.03.2023 фактичні залишки товарно-матеріальних цінностей - палива (бензину А95, дизельного палива) по АЗС ТОВ "Імперіал ОПТ", складають всього на загальну суму 292097,36 грн. згідно з відомістю про результати перевірки щодо повноти оприбуткування, реалізації та фактичних залишків запасів (товарно-матеріальних цінностей).

Відповідно до пункту 1.1 Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 24.05.1995 №88, Положення встановлює порядок створення, прийняття і відображення у бухгалтерському обліку, а також зберігання первинних документів, регістрів бухгалтерського обліку, бухгалтерської та іншої звітності, що ґрунтується на даних бухгалтерського обліку, підприємствами, їх об`єднаннями та госпрозрахунковими організаціями (крім банків) незалежно від форм власності (надалі - підприємства), установ та організацій, основна діяльність яких фінансується за рахунок коштів бюджету (надалі - установи).

Згідно з пунктом 2.4 Положення первинні документи повинні мати такі обов`язкові реквізити: найменування підприємства, установи, від імені яких складений документ, назва документа (форми), дата складання, зміст та обсяг господарської операції, одиниця виміру господарської операції (у грошовому та за можливості у натуральних вимірниках), посади і прізвища осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення, особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції.

Судом встановлено, що позивачем до перевірки було надано змінний звіт №1048 від 15.03.2023, який не містить підпис особи, яка брала участь у здійсненні господарської операції.

Суд зазначає, що з вищенаведених положень Інструкції №281/171/578/155 вбачається, що на підставі товарно-транспортних накладних та акта приймання (у разі його наявності) оператор АЗС має оприбуткувати прийнятий нафтопродукт за марками та видами (дизельне паливо залежно від масової частки сірки), тобто зробити необхідні записи в журналі обліку надходження нафтопродуктів на АЗС за формою № 13-НП. Дані про оприбутковані нафтопродукти заносяться до змінного звіту АЗС за формою № 17-НП.

Разом з тим, згідно з підпунктом 10.3.1.3 пункту 10.3 Інструкції облік реалізації нафтопродуктів ведеться через зареєстрований, опломбований у встановленому порядку та переведений до фіскального режиму роботи РРО з роздрукуванням відповідних розрахункових документів, що підтверджують виконання розрахункових операцій кожною АЗС, яка здійснює розрахунки із споживачами готівкою. Відпуск нафтопродуктів за готівку відображається у змінному звіті АЗС за формою №17-НП.

Отже, журнал обліку надходження нафтопродуктів та змінний звіт не є первинним чи зведеним обліковим документом у розумінні Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» і порушення порядку ведення такого журналу саме по собі не свідчить про відсутність обліку товарів у розумінні пункту 12 статті 3 Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг».

Аналогічна правова позиція була сформована Верховним Судом у постанові від 17.05.2023 у справі №640/20727/21 (реєстраційний номер судового рішення в ЄДРСР -110923847).

Крім того, Верховний Суд у постанові від 14.02.2022 у справі №640/2008/20 дійшов висновку про те, що Інструкція №281, встановлюючи обов`язок суб`єкта господарювання вести передбачені нею форми обліку нафтопродуктів, регулює оперативний контроль підприємства за обігом нафтопродуктів. Відсутність чи недоліки в оформленні передбачених Інструкцією документів (журналів обліку, змінних звітів) не може бути єдиною підставою для висновку про порушення порядку ведення обліку палива за місцем його продажу та застосування до суб`єкта господарювання штрафних санкцій, передбачених статті 20 Закону про РРО.

Отже, з огляду на вищенаведене, суд дійшов висновку про те, що змінний звіт форми №17-НП не є первинним документом, а тому на нього не поширюються встановлені Положенням №88 вимоги щодо оформлення.

У зв`язку з цим, суд вважає помилковими висновки відповідача щодо невідображення у змінному звіті за формою №17-НП за 15.03.2023 фактичних залишків товарно-матеріальних цінностей (палива) на загальну суму 292067,36 грн.

Суд зазначає, що позивачем до перевірки були надані контролюючому органу товарно-транспортні накладні, накладні на товар, оборотно-сальдові відомості та х-звіти.

При цьому, контролюючий орган в акті перевірки не вказав про наявність будь-яких зауважень щодо їх оформлення або про недостовірність наведених у них відомостей в частині фактичних залишків товарно-матеріальних цінностей на АЗС за 15.03.2023.

Таким чином, матеріали справи спростовують висновки відповідача в частині порушення позивачем вимог п.12 ч.1 ст.3 Закону України "Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг", а тому суд вважає, що підстави для застосування до позивача штрафних санкцій у розмірі 292097,36 на податкового повідомлення-рішення від 11.05.2023 №0074980708 відсутні.

З огляду на вказане, суд вважає за необхідне визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення від 11.05.2023 №0074980708.

Щодо висновків контролюючого органу про порушення позивачем вимог пп.230.1.2 п.230.1 ст.230 Податкового кодексу України, суд зазначає таке.

Згідно з пунктом 14.1.6 пункту 14.1 статті 14 Податкового кодексу України (в редакції, яка була чинна на момент виникнення спірних правовідносин) акцизний склад - це:

а) спеціально обладнані приміщення на обмеженій території (далі - приміщення), розташовані на митній території України, де під контролем постійних представників контролюючого органу розпорядник акцизного складу провадить свою господарську діяльність шляхом вироблення, оброблення (перероблення), змішування, розливу, пакування, фасування, зберігання, одержання чи видачі, а також реалізації спирту етилового, горілки та лікеро-горілчаних виробів;

б) приміщення або територія на митній території України, де розпорядник акцизного складу провадить свою господарську діяльність шляхом вироблення, оброблення (перероблення), змішування, розливу, навантаження-розвантаження, зберігання, реалізації пального.

Відповідно до пункту 14.1.224 пункту 14.1 статті 14 Податкового кодексу України розпорядник акцизного складу - суб`єкт господарювання, який одержав ліцензію на право виробництва спирту етилового, алкогольних напоїв, зареєстрований платником акцизного податку, або суб`єкт господарювання - платник акцизного податку, який здійснює виробництво, оброблення (перероблення), змішування, розлив, навантаження-розвантаження, зберігання, реалізацію пального на акцизному складі та має документи, що підтверджують право власності або користування приміщеннями та/або територією, що відносяться до акцизного складу.

Відповідно до пункту 230.1 статті 230 Податкового кодексу України акцизні склади та акцизні склади пересувні утворюються з метою підвищення ефективності роботи із запобігання та боротьби з незаконним виробництвом і обігом спирту етилового, горілки та лікеро-горілчаних виробів, пального, посилення контролю за повнотою та своєчасністю надходження до бюджету акцизного податку.

Згідно з підпунктом 230.1.2 пункту 230.1 статті 230 Податкового кодексу України акцизні склади, на території яких здійснюється виробництво, оброблення (перероблення), змішування, розлив, навантаження-розвантаження, зберігання, реалізація пального, повинні бути обладнані витратомірами-лічильниками на кожному місці відпуску пального наливом з акцизного складу, розташованому на акцизному складі, та рівнемірами-лічильниками рівня таких товарів (продукції) у резервуарі, а для скрапленого газу (пропану або суміші пропану з бутаном), інших газів, бутану, ізобутану за кодами згідно з УКТ ЗЕД 2711 12 11 00, 2711 12 19 00, 2711 12 91 00, 2711 12 93 00, 2711 12 94 00, 2711 12 97 00, 2711 13 10 00, 2711 13 30 00, 2711 13 91 00, 2711 13 97 00, 2711 14 00 00, 2711 19 00 00, 2901 10 00 10 - також можуть бути обладнані пристроями для вимірювання рівня або відсотка пального у резервуарі (далі - рівнемір-лічильник) на кожному введеному в експлуатацію стаціонарному резервуарі, розташованому на акцизному складі.

Акцизні склади, на яких здійснюється діяльність з переробки нафти, газового конденсату, природного газу та їх суміші, з очищення коксового газу, з метою вилучення цільових компонентів (сировини), що передбачає повний технологічний цикл їх переробки в готову продукцію (пальне), повинні бути обладнані лише витратомірами-лічильниками на кожному місці відпуску готової підакцизної продукції (пального) наливом з такого акцизного складу.

Акцизні склади, на яких здійснюються виключно зберігання та реалізація пального, що отримується та реалізується виключно у споживчій тарі без зміни розфасовки, а також скрапленого газу природного, бензолу, метанолу, не обладнуються витратомірами-лічильниками та рівнемірами-лічильниками.

Витратоміри-лічильники та резервуари повинні відповідати вимогам законодавства та мати позитивний результат повірки або оцінку відповідності, проведені відповідно до законодавства, а рівнеміри-лічильники повинні відповідати вимогам законодавства та мати позитивний результат повірки або оцінку відповідності, або калібрування, проведені відповідно до законодавства. У разі відсутності позитивного результату повірки або оцінки відповідності, або калібрування витратомірів-лічильників та рівнемірів-лічильників для цілей цього Кодексу акцизні склади, на яких вони розташовані, вважаються необладнаними витратомірами-лічильниками та рівнемірами-лічильниками.

Паливороздавальні колонки та/або оливороздавальні колонки, встановлені на акцизних складах, на які є позитивні результати повірки або оцінка відповідності, проведені відповідно до законодавства, виконують функції витратомірів-лічильників.

Платники податку - розпорядники акцизних складів зобов`язані зареєструвати:

а) усі розташовані на акцизних складах резервуари, введені в експлуатацію, витратоміри-лічильники та рівнеміри-лічильники у розрізі акцизних складів - в Єдиному державному реєстрі витратомірів-лічильників та рівнемірів-лічильників рівня пального у резервуарі;

б) усі акцизні склади - в системі електронного адміністрування реалізації пального та спирту етилового.

Один акцизний склад може бути зареєстрований виключно одним розпорядником акцизного складу. Один розпорядник акцизного складу може зареєструвати один і більше акцизних складів.

Забороняється здійснення реалізації пального без наявності зареєстрованих витратомірів-лічильників, рівнемірів-лічильників та резервуарів, без реєстрації акцизного складу.

Згідно з абзацами 1 та 2 пункту 128-1.1 статті 128.1 Податкового кодексу України необладнання та/або відсутність реєстрації в Єдиному державному реєстрі витратомірів-лічильників та рівнемірів-лічильників рівня пального у резервуарі рівнеміра-лічильника на введеному в експлуатацію резервуарі, розташованому на акцизному складі, та/або витратоміра-лічильника на місці відпуску пального наливом з акцизного складу, розташованого на акцизному складі, а також необладнання та/або відсутність реєстрації в Єдиному державному реєстрі витратомірів-лічильників обсягу виробленого спирту етилового витратоміра-лічильника спирту етилового, та/або масового витратоміра на місці отримання та відпуску спирту етилового, розташованого на акцизному складі, та/або місці отримання/відпуску спирту етилового у виробництво продукції, визначеної у підпунктах "д"-"ж" підпункту 229.1.1 пункту 229.1 статті 229 цього Кодексу, - тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі 20000 гривень за кожний необладнаний резервуар та/або незареєстрований рівнемір-лічильник, а також за кожне необладнане місце відпуску пального наливом з акцизного складу або за кожне місце отримання та відпуску спирту етилового, та/або незареєстрований витратомір-лічильник/витратомір-лічильник спирту етилового, та/або масовий витратомір.

Як зазначено вище, в акті перевірки відповідач зазначив про те, що станом на 24.03.2023 позивач зареєстрував в Єдиному державному реєстрі витратомірів-лічильників і рівнемірів-лічильників пального у резервуарі:

- резервуар РГС-10 м. куб., ємністю 10 м. куб., з уніфікованим номером 2/1016023, серійний (ідентифікаційний) номер 83;

- резервуар РГС-10 м. куб., ємністю 10 м. куб., з уніфікованим номером 1/1016023, серійний (ідентифікаційний) номер 81;

- рівнеміри магнітострикційні Navitrack MLS-01 EX з серійними ідентифікаційними номерами 00000332, 00000331;

- колонка паливороздавальна "Геркон" 01-2 КЕД-50-0,251-2 з серійним (ідентифікаційним) номером 1136.

Станом на 24.03.2023 ТОВ "Імперіал ОПТ" не реєструвало в Єдиному державному реєстрі витратомірів-лічильників та рівнемірів-лічильників рівня пального у резервуарі два резервуари та одне місце відпуску пального наливом.

Перевіркою встановлене:

- факт необладнання витратоміром-лічильником одного місця відпуску пального наливом з акцизного складу з уніфікованим номером 1016023 за період з 28.01.2022 по 24.03.2023;

- необладнання та/або відсутність реєстрації в Єдиному державному реєстрі витратомірів-лічильників та рівнемірів-лічильників рівня пального у резервуарі витратоміра-лічильника на одному місці відпуску пального наливом з акцизного складу з уніфікованим номером 1016023;

- необладнання рівнемірами-лічильниками рівня пального двох резервуарів, розташованих на акцизному складі з уніфікованим номером 1016023.

У позовній заяві позивач зазначив, що ТОВ "Імперіал ОПТ" не отримувало дозволу на експлуатацію паливороздавальної колонки "Геркон" 01-1 КЕД-50-0.25-1-2 з заводським номером №783 та 2 одиниць резервуарів стальних зварних РГС-10, ємністю 10 м.куб, за.№80 та зав.№80-1 та не вводило їх в експлуатацію шляхом включення про них інформацію до довідки про розпорядника акцизного складу, з приводу чого суд зазначає таке.

Відповідно до акта державної технічної комісії про готовність закінченого будівництвом об`єкта до експлуатації від 23.04.1998 комісією було встановлено, що автозаправна станція Приватного підприємства "Радар" на п`ять колонок готова до введення в експлуатацію.

03.08.2020 між Приватним підприємством "Радар" (Орендодавець) та Товариством з обмеженою відповідальністю "Імперіал ОПТ" (Орендар) було укладено договір оренди №3-Р/2020, за умовами якого орендодавець зобов`язався передати, а орендар прийняти у тимчасове платне користування АЗС "Фенікс" (цілісний майновий комплекс автозаправної станції).

Відповідно до пункту 1.2 договору адреса об`єкта, що орендується: вул.Первомайська, 1а, с.Мигія, Первомайський р-н., Миколаївська обл.

Пунктом 2.1 договору визначено, що використання об`єкту, що орендується згідно технологічного призначення на основі технічних характеристик, що визначені технічним паспортом об`єкту - роздрібна торгівля пальним.

Судом встановлено, що Приватним підприємством "Радар" на підставі акту прийому-передачі було передано позивачу в оренду АЗС "Фенікс".

03.08.2020 між Приватним підприємством "Форсаж-Л" (Орендодавець) та Товариством з обмеженою відповідальністю "Імперіал ОПТ" (Орендар) було укладено договір оренди обладнання, за умовами якого орендодавець зобов`язався передати, а орендар прийняти у строкове платне користування обладнання, необхідне для експлуатації АЗС "Фенікс", яка розташована за адресою: вул.Первомайська, 1а, с.Мигія, Первомайський р-н., Миколаївська обл.

З матеріалів справи вбачається, що 26.08.2020 Головним управлінням Держпраці у Київській області були видані позивачу:

- дозвіл №1603.20.32 на виконання газонебезпечних робіт та робіт у вибухонебезпечних зонах за адресою: Миколаївська обл., Первомайський р-н., с.Мигія, вул.Первомайська, 1а. Строк дії дозволу з 26.08.2020 по 26.08.2025;

- дозвіл №1604.20.32 на експлуатацію устаткування, пов`язаного з виробництвом (виготовленням), використанням, переробкою, зберіганням, транспортуванням, застосуванням вибухопожежонебезпечних речових, а саме: колонка паливороздавальна "Геркон" 01-2 КЕД-50-0,25-1-2, зав.№1136, 2018 р.в.; резервуар стальний зварний горизонтальний РГС-10 м.куб, зав. №№81,83.1998 р.в. - 2 од. за адресою: Миколаївська обл., Первомайський р-н., с.Мигія, вул.Первомайська, 1а.

Судом встановлено, що 05.02.2021 позивачем було подано до контролюючого органу довідку про розпорядника акцизного складу пального,акцизні склади пального, розташовані на них резервуари пального, витратоміри та рівнеміри.

Так, у таблиці 1 зазначено інформацію щодо розташованих на акцизному складі пального стаціонарних резервуарів та установлених на них рівнемірів:

- №1/1016023, тип: резервуар РГС-10 м.куб, серійний номер 81, назва рівнемір магнітострикційний Navitrack MLS-01 EX, серійний номер 00000331;

- №2/1016023, тип: резервуар РГС-10 м.куб, серійний номер 83, назва рівнемір магнітострикційний Navitrack MLS-01 EX, серійний номер 00000332.

У таблиці 2 довідки вказано інформації щодо витратомірів, установлених на акцизному складі пального на місцях відпуску пального наливом з акцизного складу:

- №1/1016023, назва: колонка паливороздавальна "Геркон" 01-2 КЕД-50-0,25-1-2, серійний номер 1136; дата події: 05.02.2021; тип події: введення в експлуатацію витратоміра;

- №2/1016023, назва: колонка паливороздавальна "Геркон" 01-2 КЕД-50-0,25-1-2, серійний номер 1136; дата події: 05.02.2021; тип події: введення в експлуатацію витратоміра.

У відзиві на позовну заяву ГУ ДПС у Миколаївській області зазначило, що акт державної технічної комісії про готовність закінченого будівництвом об`єкта до експлуатації від 23.04.1998 свідчить про прийняття в експлуатацію автозаправної станції.

Проте, суд звертає увагу на те, що готовність до експлуатації свідчить про лише наявність у суб`єкта господарювання права використання самого об`єкта, а не про факт його безпосереднього використання.

Суд звертає увагу на те, що позивачем було надано контролюючому органу керівництвом з експлуатації паливороздавальної колонки, яке містить:

- свідоцтво про приймання паливороздавальної колонки "Геркон" КЕД-50-0.25-1-2 №1136, ведення в експлуатацію - 23.10.2018;

- свідоцтво про консерування та пакування паливороздавальної колонки "Геркон" КЕД-50-0.25-1-2 №1136, дата консервування - 23.10.2018.

Отже, матеріали справи свідчать про те, що паливороздавальна колонка "Геркон" КЕД-50-0.25-1-2 №1136 законсервована, що унеможливлює її фактичне використання.

Крім того, суд звертає увагу на те, що позивачу було видано дозвіл №1604.20.32 на експлуатацію устаткування, пов`язаного з виробництвом (виготовленням), використанням, переробкою, зберіганням, транспортуванням, застосуванням вибухопожежонебезпечних речових лише на одну паливороздавальну колонку "Геркон" 01-2 КЕД-50-0,25-1-2, зав.№1136 та резервуари РГС-10 м.куб, зав. №№81,83.1998 р.в.

З огляду на вказане, суд дійшов висновку щодо помилковості висновків акта перевірки в частині встановлення: факту необладнання витратоміром-лічильником одного місця відпуску пального наливом з акцизного складу з уніфікованим номером 1016023 за період з 28.01.2022 по 24.03.2023; необладнання та/або відсутність реєстрації в Єдиному державному реєстрі витратомірів-лічильників та рівнемірів-лічильників рівня пального у резервуарі витратоміра-лічильника на одному місці відпуску пального наливом з акцизного складу з уніфікованим номером 1016023; необладнання рівнемірами-лічильниками рівня пального двох резервуарів, розташованих на акцизному складі з уніфікованим номером 1016023.

Щодо посилань відповідача в акті перевірки на ненадання позивачем документів, які свідчать про відповідність паливороздавальної колонки "Геркон" 01-2 КЕД-50-0.25-1-2 №1136 вимогам законодавства та/або має позитивний результат повірки або оцінки відповідності за період з 28.01.2022 по 24.03.2023, суд зазначає таке.

Судом встановлено, що позивачем було надано до перевірки свідоцтво про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки від 27.01.2021 №72/50 на паливороздавальну колонку "Геркон" 01-2 КЕД-50-0.25-1-2 №1136, яке чинне до 27.01.2022.

Матеріали справи не містять документів, які б свідчили про відповідність паливороздавальної колонки "Геркон" 01-2 КЕД-50-0.25-1-2 №1136 вимогам законодавства та/або має позитивний результат повірки або оцінки відповідності за період з 28.01.2022 по 24.03.2023.

Разом з тим, суд зазначає, що застосування пункту 128-1.1 статті 128-1 Податкового кодексу України можливе виключно у випадку необладнання та/або відсутності реєстрації в Єдиному державному реєстрі витратомірів-лічильників та рівнемірів-лічильників рівня пального у резервуарі рівнеміра-лічильника на введеному в експлуатацію резервуарі, розташованому на акцизному складі, та/або витратоміра-лічильника на місці відпуску пального наливом з акцизного складу, розташованого на акцизному складі, як передбачено диспозицією вказаної норми. Порушення строків обладнання акцизних складів витратомірами-лічильниками та/або рівнемірами-лічильниками та реєстрації їх в Єдиному державному реєстрі витратомірів-лічильників та рівнемірів-лічильників рівня пального у резервуарі (передбачених підпунктом 12 підрозділу 5 Розділу XX ПК України), якщо на час проведення перевірки встановлено їх наявність на акцизних складах та їх реєстрація в Єдиному державному реєстрі витратомірів-лічильників та рівнемірів-лічильників рівня пального у резервуарі, не може бути підставою для застосування до платника податків пункту 128-1.1 статті 128-1 ПК України.

Аналогічна правова позиція висловлена Верховним Судом у постановах від 19.01.2023 у справі №580/9246/21 (реєстраційний номер судового рішення в ЄДРСР - 108488151), від 04.04.2024 у справі №420/20864/23 (реєстраційний номер судового рішення в ЄДРСР - 118145582) та від 18.04.2024 у справі №640/5202/22 21 (реєстраційний номер судового рішення в ЄДРСР - 118464673).

З огляду на вказане, суд дійшов висновку про те, що підстави для застосування до позивача на підставі податкового повідомлення-рішення від 12.05.2023 №279914290902 відсутні.

Таким чином, суд вважає за необхідне визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення Головного управління ДПС у Миколаївській області від 12.05.2023 №279914290902.

Таким чином, позовні вимоги підлягають задоволенню повністю.

Відповідно до частини першої статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Під час звернення до суду позивачем сплачено судовий збір у розмірі 5581,47 грн., що підтверджується платіжною інструкцією від 30.08.2023 №2006.

Враховуючи задоволення позовних вимог, сума судового збору, яка підлягає стягненню на користь позивача за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень Головного управління ДПС у Київській області, становить 4381,46 грн. (292097,36 грн.х1,5%/100%).

В свою чергу, сума судового збору, яка підлягає стягненню на користь позивача за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень Головного управління ДПС у Миколаївській області, становить 1200,00 грн. (80000,00 грн.х1,5%/100%).

Керуючись статтями 243-246, 250, 287 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

в и р і ш и в:

1. Адміністративний позов задовольнити повністю.

2. Визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення Головного управління ДПС у Київській області від 11.05.2023 №0074980708.

3. Визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення Головного управління ДПС у Миколаївській області від 12.05.2023 №279914290902.

4. Стягнути на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Імперіал ОПТ" (ідентифікаційний код 42669165, місцезнаходження: 08132, Київська обл., Бучанський р-н., м.Вишневе, вул.Європейська, буд.27, оф.5) судовий збір у сумі 4381,46 грн. (чотири тисячі триста вісімдесят одна грн. 46 коп.) за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень - Головного управління ДПС у Київській області (ідентифікаційний код: 44096797, місцезнаходження: 03151, м.Київ, вул.Святослава Хороброго, бул.5а).

5. Стягнути на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Імперіал ОПТ" (ідентифікаційний код 42669165, місцезнаходження: 08132, Київська обл., Бучанський р-н., м.Вишневе, вул.Європейська, буд.27, оф.5) судовий збір у сумі 1200,00 грн. (одна тисяча двісті грн. 00 коп.) за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень - Головного управління ДПС у Миколаївській області (ідентифікаційний код: 44104027, місцезнаходження: 54001, Миколаївська обл., м.Миколаїв, вул.Лягіна, буд.6).

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду подається до Шостого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня його проголошення.

У разі оголошення судом лише вступної та резолютивної частини рішення, або розгляду справи в порядку письмового провадження, апеляційна скарга подається протягом тридцяти днів з дня складення повного тексту рішення.

Суддя Дудін С.О.

СудКиївський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення30.05.2025
Оприлюднено03.06.2025
Номер документу127766343
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу реалізації державної політики у сфері економіки та публічної фінансової політики, зокрема щодо грошового обігу та розрахунків, з них за участю органів доходів і зборів

Судовий реєстр по справі —320/30460/23

Рішення від 30.05.2025

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Дудін С.О.

Ухвала від 04.12.2023

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Дудін С.О.

Ухвала від 09.10.2023

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Дудін С.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні