Рішення
від 28.05.2025 по справі 914/3708/23
ДРОГОБИЦЬКИЙ МІСЬКРАЙОННИЙ СУД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

79014, місто Львів, вулиця Личаківська, 128

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

28.05.2025 Справа № 914/3708/23(914/2342/24)

Господарський суд Львівської області у складі судді Чорній Л.З., за участю секретаря судового засідання Цурак У.Ю., розглянувши матеріали справи за позовом: Дочірнього підприємства Львівський облавтодор Відкритого акціонерного товариства Державна акціонерна компанія Автомобільні дороги України (79053, м. Львів, вул. В. Великого, 54; ЄДРПОУ 31978981)

до відповідача: Приватного підприємства Рома (80316, Львівська область, м. Рава-Руська, вул. Воїнів УПА, буд. 42а, ЄДРПОУ 22357406)

про стягнення 2 001 205,00 грн заборгованості

в межах провадження у справі № 914/3708/23

за заявою: Товариства з обмеженою відповідальністю Статусінвестгруп, м. Вінниця

про банкрутство: Дочірнього підприємства Львівський облавтодор Відкритого акціонерного товариства Державна акціонерна компанія Автомобільні дороги України (79053, м. Львів, вул. В. Великого, буд. 54, ЄДРПОУ 31978981)

Представники сторін:

від позивача: не з`явився

від відповідача: не з`явився

ВСТАНОВИВ:

20.11.2023 на розгляд Господарського суду Львівської області надійшла заява Товариства з обмеженою відповідальністю «Статусінвестгруп» про відкриття провадження у справі про банкрутство Дочірнього підприємства «Львівський облавтодор» Відкритого акціонерного товариства «Державна акціонерна компанія «Автомобільні дороги України» (79053, м. Львів, вул. В. Великого, буд. 54, ЄДРПОУ 31978981).

Ухвалою суду від 22.12.2023 заяву Товариства з обмеженою відповідальністю «Статусінвестгруп» про відкриття провадження у справі про банкрутство Дочірнього підприємства «Львівський облавтодор» Відкритого акціонерного товариства «Державна акціонерна компанія «Автомобільні дороги України» прийнято до розгляду. Підготовче засідання суду призначено на 17.01.2024.

Рух справи викладено у відповідних ухвалах суду.

Ухвалою від 20.03.2024 року Господарським судом Львівської області відкрите провадження у справі про банкрутство Дочірнього підприємства «Львівський облавтодор» Відкритого акціонерного товариства «Державна акціонерна компанія «Автомобільні дороги України» (79053, м. Львів, вул. В. Великого, буд. 54, ЄДРПОУ 31978981), введено мораторій на задоволення вимог кредиторів Дочірнього підприємства «Львівський облавтодор» Відкритого акціонерного товариства «Державна акціонерна компанія «Автомобільні дороги України» (79053, м. Львів, вул. В. Великого, буд. 54, ЄДРПОУ 31978981), введено процедуру розпорядження майном Дочірнього підприємства «Львівський облавтодор» Відкритого акціонерного товариства «Державна акціонерна компанія «Автомобільні дороги України» (79053, м. Львів, вул. В. Великого, буд. 54, ЄДРПОУ 31978981) строком на сто сімдесят календарних днів, призначено розпорядником майна Дочірнього підприємства «Львівський облавтодор» Відкритого акціонерного товариства «Державна акціонерна компанія «Автомобільні дороги України» (79053, м. Львів, вул. В. Великого, буд. 54, ЄДРПОУ 31978981) арбітражного керуючого Босака Олега Євгеновича (свідоцтво про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) №1103 від 04.07.2013, адреса офісу:79014, м.Львів, вул. Ю. Руфа, 36).Дочірнього підприємства «Львівський облавтодор» Відкритого акціонерного товариства «Державна акціонерна компанія «Автомобільні дороги України», введено мораторій на задоволення вимог кредиторів, введено процедуру розпорядження майном, призначено розпорядником майна арбітражного керуючого Босака Олега Євгеновича, попереднє засідання суду призначено на 08.05.2024.

Офіційно оприлюднено повідомлення про відкриття провадження у справі про банкрутство Дочірнього підприємства «Львівський облавтодор» Відкритого акціонерного товариства «Державна акціонерна компанія «Автомобільні дороги України» (79053, м. Львів, вул. В. Великого, буд. 54, ЄДРПОУ 31978981) у встановленому законодавством порядку.

23.09.2024 на розгляд Господарського суду Львівської області Дочірнім підприємством «Львівський облавтодор» Відкритого акціонерного товариства «Державна акціонерна компанія «Автомобільні дороги України» (79053, м. Львів, вул. В. Великого, 54; ідент.код 31978981) подано позовну заяву до відповідача Приватного підприємства «Рома» (80316, Львівська область, м. Рава-Руська, вул. Воїнів УПА, буд. 42а, ЄДРПОУ 22357406) про стягнення 2 001 205,00 грн заборгованості.

Відповідно до ч. 1 ст. 7 Кодексу України з процедур банкрутства спори, стороною в яких є боржник, розглядаються господарським судом за правилами, передбаченими Господарським процесуальним кодексом України, з урахуванням особливостей, визначених цією статтею. Згідно з ч. 2 ст. 7 Кодексу України з процедур банкрутства господарський суд, у провадженні якого перебуває справа про банкрутство, в межах цієї справи вирішує всі майнові спори, стороною в яких є боржник; спори з позовними вимогами до боржника та щодо його майна; спори про визнання недійсними результатів аукціону; спори про визнання недійсними будь-яких правочинів, укладених боржником; спори про повернення (витребування) майна боржника або відшкодування його вартості відповідно; спори про стягнення заробітної плати; спори про поновлення на роботі посадових та службових осіб боржника; спори щодо інших вимог до боржника.

Ухвалою суду від 30.09.2024 позовну заяву Дочірнього підприємства «Львівський облавтодор» Відкритого акціонерного товариства «Державна акціонерна компанія «Автомобільні дороги України» (79053, м. Львів, вул. В. Великого, 54; ідент.код 31978981) до відповідача Приватного підприємства «Рома» (80316, Львівська область, м. Рава-Руська, вул. Воїнів УПА, буд. 42а, ЄДРПОУ 22357406) про стягнення 2 001 205,00 грн заборгованості прийнято до розгляду в межах провадження справи №914/3708/23 про банкрутство Дочірнього підприємства «Львівський облавтодор» Відкритого акціонерного товариства «Державна акціонерна компанія «Автомобільні дороги України».

В судове засідання від 06.11.2024 сторони не з`явилися. Через підсистему «Електронний суд» представником відповідача подано клопотання від 04.11.2024 за вх. №26602/24 про відкладення розгляду справи у зв`язку із зайнятістю представника у іншій справі.

Ухвалою суду від 06.11.2024 розгляд справи було відкладено на 29.01.2025.

В судове засідання від 29.01.2025 з`явилася представниця позивача. Через підсистему «Електронний суд» представником відповідача подано клопотання від 24.01.2025 за вх. №2006/25 про відкладення розгляду справи у зв`язку із зайнятістю представника у іншій справі.

Ухвалою суду від 29.01.2025 розгляд справи було відкладено на 19.03.2025.

В судове засідання від 19.03.2025 з`явилися представники сторін. Надали пояснення по суті справи.

Через систему «Електронний суд» відповідачем подано клоптання за вх. №11185/25 про відкладення розгляду справи, відповідач повідомив про часткове погашення заборгованоності в сумі 60 000,00 грн. (копію платіжного доручення №446 від 29.04.2025).

Судове засідання призначене на 30.04.2025 о 11.20год, не відбулося у зв`язку із тим, що на адресу суду надійшло повідомлення про замінування приміщення суду, проводилася евакуацією працівників суду, сторін та його обстеженням відповідними службами, про що складено Акт обстеження приміщення та прилеглої території №б/н від 30.04.2025, час обстеження 12.00 год.

В судове засідання від 28.05.2025 сторони не з`явилися. Позивачем через систему «Електронний суд» подано клопотання про розгляд справи без участі представника у зв`язку із її заяйнятістю в іншому судовому процесі.

Представником відповідача через систему «Електронний суд» 28.05.2025 подано заяву про долучення до матеріалів справи копій фінансового звіту ПП «Рома» за 1 квартал 2025 року та розпорядження Львівської обласної військової адміністрації про надання ПП «Рома» статусу підприємства критичної інфраструктури. Також представником подано клопотання про розстрочення виконання рішення на 10-ть місяців з помісячною оплатою в розмірі 194 120,50 грн.

Судом встановлено, що зібраних в матеріалах справи доказів достатньо для з`ясування обставин справи і прийняття судового рішення, відповідно до ст. 13 ГПК України, учасникам справи створювались необхідні умови для встановлення фактичних обставин справи і правильного застосування законодавства.

У судовому засіданні 28.05.2025 оголошено вступну та резолютивну частини рішення.

Позиції сторін.

Позовні вимоги позивача обгрунтовані тим, що відповідач, в порушення умов договору субпідряду №09/12/21 від 02.12.2021 допустив заборгованість зі сплати за надані послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Львівської області (1068,4 км.) на загальну суму 2 001 205,00 грн., що підтверджується актами приймання виконаних будівельних робіт за період грудень 2021-лютий 2022 років.

Відповідач відзиву на позовну заяву не подав.

Обставини справи встановлені судом.

09.12.2021 року між Приватним підприємством «Рома» (надалі Відповідач; ПП «Рома») та Дочірнім підприємством «Львівський облавтодор» Відкритого акціонерного товариства «Державна акціонерна компанія «Автомобільні дороги України» (надалі Позивач; ДП «Львівський облавтодор»; Субпідрядник) укладено Договір субпідряду № 09/12/21 про закупівлю послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Львівської області (1068,4 км).

Згідно із п. 1.1. Договору, Субпідрядник зобов`язується у порядку та на умовах, визначених цим Договором, своїми силами і засобами на власний ризик надавати в установлений цим Договором термін послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Львівської області (1068,4 км), згідно Переліку послуг (робіт), які визначені Додатком №1, а Генпідрядник зобов`язується прийняти згідно із цим Договором та чинним законодавством України належним чином надані послуги після перевірки фізичних та вартісних показників та сплатити їх вартість по мірі надходження коштів на його рахунок передбачених на ці цілі.

Відповідно до п. 1.2. Договору, протяжність автомобільних доріг згідно предмету даного Договору становить 1068,4 км. Субпідрядник приймає від Генпідрядника (Замовника) право на надання послуг/ виконання робіт з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Львівської області (1068,4 км), технічних засобів організації дорожнього руху, об`єктів дорожнього сервісу, інженерних споруд, проведення робіт по створенню і утриманню придорожніх зелених насаджень на ній (п.1.3. Договору).

Згідно із п. 5.1. Договору, термін надання послуг: з дати підписання Договору по 31.12.2022 згідно з Графіком надання послуг (Додаток №2), що є невід`ємною частиною Договору. Субпідрядник починає надання послуг, в строк зазначений в Графіку надання послуг.

У графіку надання послуг зазначається вид послуг: експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Львівської області (1068,4 км). Згідно укладеного між сторонами договору Субпідрядник зобов`язаний: забезпечити надання послуг у терміни (строки) встановлені даним Договором; забезпечити надання послуг, якість яких відповідає вимогам даного Договору, будівельним нормам та діючим національним стандартам (п. 6.3. Договору).

Пунктом 6.3. Договору передбачено інші обов`язки Субпідрядника, а саме: - виконувати послуги в порядку встановленому Договором згідно з діючими нормативними документами, забезпечувати безперервний безпечних рук транспорту; - якісно та своєчасно виконати послуги з експлуатаційного утримання та поточного дрібного ремонту автомобільних доріг відповідно до вимог нормативних актів визначених у п. 2.1. цього Договору та інших актах, виконання яких є обов`язковим; - вживати заходи щодо запобігання аварій на інженерних спорудах, загрози виникнення сезонних деформаціях і ліквідації наслідків стихійного лиха; - у разі виникнення умов, що створюють загрозу безпеці руху транспортних засобів та пішоходів невідкладно з моменту отримання відповідного повідомлення або фактичного виявлення обставин, вживати заходи для відновлення безпечних умов для їх пересування; - відповідно до нормативних актів забезпечувати безпечні умови руху транспортних засобів в складних кліматичних умовах в порядку встановленому Договором.

Відповідно до п. 7.2.1. Договору, Субпідрядник несе відповідальність за незабезпечення безпеки дорожнього руху згідно діючих нормативів при виконані послуг, що призвели до дорожньої-транспортної пригоди.

Експлуатаційне утримання автомобільних доріг це комплекс робіт з технічного нагляду та утримання автомобільних доріг, дорожніх споруд та смуги відведення (п. 3.2. СОУ 42.1-37641918-105:2013). Пунктами п. 4.1., 4.3. СОУ 42.1-37641918-105:2013 передбачено, що експлуатаційне утримання направлене на забезпечення споживчих властивостей автомобільних доріг, що безпосередньо відповідають інтересам користувачів та чинним нормами згідно з Законом України «Про автомобільні дороги», «Про автомобільний транспорт», «Про дорожній рух» та Постанови Кабінету Міністрів України «Про правила дорожнього руху». Роботи з експлуатаційного утримання автомобільних доріг і штучних споруд включають технічний нагляд за дорогою, штучними та лінійними спорудами та смугою відведення для своєчасного виявлення та усунення дефектів, забезпечення роботи елементів дороги і споруд в різні періоди року, утримання їх в експлуатаційному стані згідно з ДСТУ 3587, зимове утримання згідно з П-Г.1-218-118, інженерно-технічні та аварійні роботи. Аналогічне визначення міститься в п.1.4.1. П-Г.1-218-113:2009. Поряд з цим, розділ 5 СОУ 42.1-37641918-105:2013 містить перелік робіт з експлуатаційного утримання на автомобільних дорогах.

На виконання своїх договірних зобов`язань, ДП «Львівський облавтодор» виконало роботи (здійснило експлуатаційне утримання) на автомобільних дорогах загального користування місцевого значення Львівської області (1068,4 км), протягом грудня 2021року-лютого 2022р. (виконання робіт яких є предметом Договору № 09/12/21 від 09.12.2021) на загальну суму 2 001 205,00 грн., що підтверджується:

- актом приймання виконаних будівельних робіт на автодорозі О141605 Белз-Великі Мости за лютий 2022 року на суму 94 501,00 грн. (підписаний Генпідрядником);

- актом приймання виконаних будівельних робіт О141605 Белз-Великі Мости та Документ сформований в системі «Електронний суд» 23.09.2024 5 О140601 Р.Руська-Гайок за лютий 2022 року на суму 352 357,00 грн. (підписаний Генпідрядником);

- актом приймання виконаних будівельних робіт на автодорогах О140307 Городок Лісна, С142033 Лозино-Бірки, С142042 Лелехівка-Івано-Франкове, С142035 Жорниська-Карачинів, С142038 Ставки-Лозино, С142005 Шкло-Новояворівськ, С142010 Старичі-Шкло, С142032 Добростани-Івано-Франкове, С142041 Ясниська Рокитне, С142044 Солуки-Паланки, С142003 Яворів-Рава-Руська-Судова Вишня, С142013 Черчик-Оселя-Дернаки, С142006 Вербляни-Руда-Краковецька, С142019 Колониці-Завадів, С142011 Підлуби-Молошковичі, С1420002 Віжомля-Прилбичі за лютий 2022 року на суму 384 575,00 грн. (підписаний Генпідрядником);

- актом приймання виконаних будівельних робіт на автодорозі С142033 Лозино-Бірки за лютий 2022 року на суму 94 501,00 грн. (підписаний Генпідрядником);

- актом приймання виконаних будівельних робіт на автодорозі С141008 Мостиська Перші-(Львів-Шегині) за січень 2022 року на суму 94 501,00 грн.;

- актом приймання виконаних будівельних робіт на автодорогах О141602 Сокаль Стоянов, С141607 Тартаків-Княже, О141604 Червоноград-Перетоки, С141611 Шарпанці-Тартаків за лютий 2022 року на суму 47 651,00 грн.;

- актом приймання виконаних будівельних робіт на автодорозі О141605 Белз-Великі Мости за лютий 2022 року на суму 101 030,00 грн.;

- актом приймання виконаних будівельних робіт на автодорогах С142033 Лозино Бірки, С142005 Шкло-Новояворівськ, С142010 Старичі-Шкло, С140307 Городок-Лісна, С142041 Ясниська-Рокитне, С142040 Великі-Гори-Буда, С142042 Лелехівка-Івано Франкове, С142032 Добростани-Івано-Франківськ, С142038 Ставки-Лозино, С142013 Черчик-Оселя-Дернаки, С142002 Віжомля-Прилбичі, С142003 Яворів- Рава-Руська Судова Вишня, С142011 Підлуби-Молошковичі, С142019 Колониці-Завадів за лютий 2022 року на суму 237 546,00 грн.;

- актом приймання виконаних будівельних робіт на автодорозі С142033 Лозино-Бірки за лютий 2022 року на суму 101 030,00 грн.;

- актом приймання виконаних будівельних робіт на автодорогах О141001 Судова Вишня-Комарно, О141002 Нагірне-Добромиль, О141003 Мостиська-Краковець, С141001 Биків-Крисовичі, С141002 Черневе-Арламова Воля, С141003 Мостиська Дидятичі, С141004 Воля Садківська-Малі Мокряни, С141005 Крисовичі-Липники, С141006 Годиня-Мишлятичі, С141018 Бортятин-Довгомостиська, С1410010 Мостиська ІІ Львів-Шегині, С141011 Шегині-Боляновичі, С141012 Шегині-Циків, С141013 Крисовичі-Княгиничі, С141053 Гусаків-Гориславичі, С141017 Львів-Шегині Судова Вишня, С141047 Биків-Гусаків, С141021 Заверхи-Черневе, С141022 Йорданівка-Боляновичі, С 141023 Нагірне-Добромиль-Тамановичі, С141050 Нагірне Добромиль-Толуковичі, С1410020 Нагірне-Добромиль-Храптичі, С141026 Крукеничі- Вишенька, С141033 Зав`язанці-Костильники, С142034 Наконечне-Гостинцеве, С141052 Гусаків-Радохінці, С141040 Пісок-Хоросниця-Мистичі, С141041 Буців Шегині, С141008 Мостиська І-Львів-Шегині С1410017 Львів-Шегині-Судова Вишня, С141018 Бортятин-Довгомостиська, О141003 Мостиська-Краковець, С141003 Мостиська-Дитятичі, С141013 Крисовичі-Княгиничі, О141002 Нагірне-Добромиль, С141004 Воля Садківська- Малі Мокряни, С141012 Шегині-Циків, С141011 Шегині Боляновичі, С141022 Йорданівка-Боляновичі, О141001 Судова Вишня-Комарно, С141001 Биків-Крисовичі, С141002 Черневе-Арламівська Воля, С141026 Крукеничі - Вишенька, С141010 Мостиська Другі-Львів-Шегині, С141006 Годині-Мишлятичі за січень 2022 року на суму 340 554,00 грн.;

- актом приймання виконаних будівельних робіт на автодорогах О141002 Нагірне Добромиль, О141003 Мостиська-Краковець, С141001 Биків-Крисовичі, С141005 Крисовичі-Липники, С141011 Шегині-Боляновичі, С141017 Львів-Шегині-Судова Вишня, С141040 Пісок-Хоросниця-Мистичі за лютий 2022 року на суму 51 929,00 грн.;

- актом приймання виконаних будівельних робіт на автодорозі С141008 Мостиська Перші-(Львів-Шегині) за лютий 2022 року на суму 101 030,00 грн.

Роботи/послуги, що були виконані зі сторони ДП «Львівський облавтодор» відповідають переліку послуг/робіт на експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Львівської області (1068,4 км), проте частину вищезазначених актів приймання виконаних робіт Відповідачем підписано не було.

Згідно умов договору Субпідрядник повинен надати передбачені цим Договором послуги Замовнику, якість яких відповідає наступним нормам і правилам: Закону України «Про автомобільні дороги», Закону України «Про дорожній рух», Правилам дорожнього руху, затверджених Постановою КМУ від 10 жовтня 2001 року № 1306 «Про Правила дорожнього руху», Єдині правила ремонту і утримання автомобільних доріг, вулиць, залізничних переїздів, правил користування ними та охорони, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 30.03.1994 № 198; наказ Державного агентства автомобільних доріг України від 21.01.2015 № 7 «Про забезпечення якості при виконанні дорожніх робіт»; ГБН Г. 1-218-182:2011 Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт; ДБН А.3.1-5, СОУ 45.2-00018112-028:2008; НПАОП 63.21-1.01-09 Правила охорони праці під час будівництва, ремонту та утримання автомобільних доріг; ДСТУ 3587-97 Безпека дорожнього руху. Автомобільні дороги, вулиці та залізничні переїзди. Вимоги до експлуатаційного стану; П Г.1-218-113:2009 Технічні правила ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування України; П Г.1-218-118:2005 Єдині правила зимового утримання автомобільних доріг; ДСТУ2587:2010 Безпека дорожнього руху. Розмітка дорожня. Загальні технічні вимоги. Методи контролювання. Правила застосування; ДСТУ4036-2001 Безпека дорожнього руху. Вставки розмічальні дорожні. Загальні технічні вимоги; ДСТУ 4100:2014 Безпека дорожнього руху. Знаки дорожні. Загальні технічні умови. Правила застосування; ДСТУ 4241-2003 Безпека дорожнього руху. Знаки дорожні та інформаційні табло зі змінною інформацією. Загальні технічні умови; ДСТУ 7168:2010 Безпека дорожнього руху. Огородження дорожні тимчасові. Загальні технічні умови; ДСТУ БВ.2.3-9:2003 Пристрої дорожні напрямні. Загальні технічні умови; ДСТУ Б В.2.3-10:2003 Огородження дорожнє парапетного типу. Загальні технічні умови; ДСТУБВ.2.3 11:2004 Огородження дорожнє перильного типу. Загальні технічні умови; ДСТУБВ.2.3-12:2004 Огородження дорожнє металеве бар`єрного типу. Загальні технічні умови; ДСТУ Б В.2.3- 25:2009 Огородження дорожнє тросового типу. Загальні технічні умови; СОУ42.1-37641918-105:2013 Класифікація робіт з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування; СОУ 45.2- 00018112-037:2009 «Матеріали протиожеледні для боротьби із зимовою слизькістю. Класифікація. Технічні вимоги. Методи випробувань» та іншим національним стандартам (п. 2.1. Договору).

Пунктом 5.1.1. ПГ.1-218-113:2009 «Технічні правила ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування України» (надалі - ПГ.1-218-113:2009) передбачено, що зимове утримання доріг комплекс робіт, які проводяться дорожньо експлуатаційними організаціями для забезпечення безперебійного та безпечного руху на автомобільних дорогах у зимовий період, і включають очистку доріг від снігу, їх захист від снігових заносів і боротьбу з зимовою слизькістю, згідно з «Єдиними правилами зимового утримання автомобільних доріг» ПГ.1-218 118.

Відповідно до п. 5.1.2. ПГ.1-218-113:2009, вся система заходів із зимового утримання автомобільних доріг повинна бути побудована таким чином, щоб забезпечити умови для руху автотранспорту, максимально полегшити та здешевити виконання робіт з ліквідації зимової слизькості. Для виконання цих вимог здійснюють: - профілактичні заходи, мета яких не допустити або максимально ослабити створення зимової слизькості на автомобільній дорозі; - заходи щодо запобігання створення снігових заносів та тимчасових засобів снігозахисту; шляхом улаштування постійних- заходи по видаленню снігових та льодових утворень на дорозі та зменшенню їх впливу на автомобільний рух.

Імперативними приписами п. 5.1.3. ПГ.1-218-113:2009 передбачено, основними завданнями дорожніх організацій у зимовий період є: - організація робіт по зимовому утриманню автомобільних доріг та контроль за їх виконанням; - забезпечення ефективного використання матеріально-технічних та фінансових ресурсів, які призначені для зимового утримання автомобільних доріг; - своєчасне інформування користувачів автомобільних доріг про умови руху на автомобільних дорогах; - розробка та здійснення планів підвищення якості зимового утримання автомобільних доріг та безпеки руху.

Згідно із п. 5.4.2. П Г.1-218-113:2009, боротьба з зимовою слизькістю включає заходи по запобіганню і ліквідації ожеледі та сніжно-льодового накату: профілактичну обробку покриття для запобігання ожеледі або зниження сили зчеплення льоду з покриттям; розсипання протиожеледних матеріалів для підвищення коефіцієнту зчеплення та плавлення снігу і льоду з наступним видаленням за межі проїзної частини.

Пунктом 5.4.7. ПГ.1-218-113:2009 передбачено, що у кожному випадку прогнозування або утворення зимової слизькості здійснюють: - профілактичну (превентивну) обробку покриття ПОМ до утворення ожеледиці або на початку снігопаду, щоб запобігти утворенню зимової слизькості або виключити примерзання снігу до покриття; - плавлення сніжно-льодяних утворень за допомогою хімічних матеріалів; - видалення снігових і льодяних утворень з покриття доріг і узбіч; - обробку сніжно-льодяного накату фрикційними матеріалами для підвищення коефіцієнта зчеплення.

Відповідно до п. 5.10. СОУ 42.1-37641918-105:2013, до робіт при зимовому утриманні відповідно до П-Г.1-218-118 належать: - заготівля матеріалів (пісок, шлак, кам`яні висівки, сіль тощо);- приготування протиожеледних сумішей та розчинів; - влаштування придорожніх баз і майданчиків протиожеледних матеріалів та під`їзних автомобільних доріг до них; - виготовлення, влаштування постійних снігозахисних споруд (парканів, ґрунтових валів тощо) та їх періодичне поновлення; - виготовлення, встановлення (перестановлення), відновлення та демонтаж тимчасових снігозатримуючих засобів (щитів, огороджень, сіток тощо); - обробка доріг протиожеледними матеріалами при зимовій слизькості та ожеледиці, в тому числі і з метою профілактики;- патрульне снігоочищення автомобільних доріг, розчищення їх від снігових заносів, усунення ущільненого снігового шару з поверхні проїзної частини, прибирання і відкидання снігових валів з узбіч; - очищення від снігу та льоду технічних засобів організації дорожнього руху;- прибирання снігу та льоду на автобусних зупинках, майданчиках відпочинку, павільйонах тощо; - очищення від снігу та льоду елементів мостових споруд та труб, а також зони спряжіння з насипом, підферменних майданчиків, опорних частин прольотних будов, опор, конусів та регуляційних споруд, підходів і сходів; - проведення протилавинних заходів; - виготовлення, встановлення та зняття сигнальних віх; - встановлення та демонтаж тимчасових знаків; - чергування інженерно-технічних працівників, робітників, машиністів та дорожньої техніки.

Як слідує з п. 3.1.18. ДСТУ 3587-97 «Безпека дорожнього руху. Автомобільні дороги, вулиці та залізничні переїзди», вимоги до експлуатаційного стану, усунення зимової слизькості на автомобільних дорогах загального користування здійснюється з моменту її виявлення до повної ліквідації.

Згідно із п. 6.1.1. П Г.1-218-118:2005 «Єдині правила зимового утримання автомобільних доріг», очищення від снігу повинно забезпечувати такий стан дороги, при якому максимально задовольняються вимоги безперервного, зручного та безпечного руху автомобілів з розрахунковою швидкістю, а також знижується до мінімуму обсяг снігових відкладень на проїзній частині та узбіччях.

Пуктом 7.4.13. П Г.1-218-118:2005 «Єдині правила зимового утримання автомобільних доріг» передбачено, що для запобігання утворенню сніжно-льодяного накату за прогнозованого різкого зниження температури атмосферного повітря снігоочищення розпочинають негайно після отримання повідомлення метеослужби. Роботи не припиняють до повного прибирання снігу.

Відповідно до п. 5.4.8. П Г.1-218-113:2009, профілактичній обробці покриття необхідно приділяти першочергову увагу, оскільки при утворенні ожеледиці різко підвищується кількості ДТП. Профілактичну обробку необхідно виконувати у разі: - отримання повідомлення державної метеослужби, дорожніх метеорологічних станцій, Служби автомобільних доріг, вищестоящої організації, МНС про утворення ожеледиці;- очікуваного випадання дощу на переохолоджене покриття; - прогнозованого різкого зниження температури атмосферного повітря (від позитивної до мінус (2 - 5) °С протягом найближчих (2 - 6) год.) і мокрого покриття або початку дощу; - осідання і замерзання на покритті водяної пари за вологості атмосферного повітря більше ніж 60 %, мряки і туману; - снігопаду і утворення на покритті шару снігу товщиною більше за 2 см.

Тобто, ДП «Львівський облавтодор» як субпідрядна організація зобов`язана була виконувати роботу по забезпеченню умов безпечного руху на автомобільних дорогах загального користування місцевого значення Львівської області (1068,4 км). Замовник, який одержав повідомлення підрядника про готовність до передання робіт, виконаних за договором будівельного підряду, або, якщо це передбачено договором, етапу робіт, зобов`язаний негайно розпочати їх прийняття. Передання робіт підрядником і прийняття їх замовником оформляється актом, підписаним обома сторонами. У разі відмови однієї із сторін від підписання акта про це вказується в акті і він підписується другою стороною. Акт, підписаний однією стороною, може бути визнаний судом недійсним лише у разі, якщо мотиви відмови другої сторони від підписання акта визнані судом обґрунтованими (ч. ч. 1, 4 ст. 882 ЦК України).

Відповідно до п. 3.3. Договору, розрахунки проводяться після пред`явлення Субпідрядником рахунка на оплату послуг та після підписання Сторонами Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма № КБ-2в) та довідок про вартість виконаних будівельних робіт (форма № КБ-3), складених відповідності до чинних ДСТУ та СОУ, які складаються Субпідрядником і подаються д підписання Генпідряднику не пізніше як за 5 робочих днів до кінця звітного місяця, поетапної оплати Генпідрядником наданих послуг. Генпідрядник може здійснювати подекадно проміжні платежі за надані послуги. За підсумками роботи за місяць Субпідрядник визначає обсяги та вартість наданих послуг, що підлягають до оплати, готує відповідні документи, погоджує їх із Генпідрядником та подає для підписання Генпідряднику. Генпідрядник за участю представника Субпідрядника протягом 5 днів перевіряє надання послуг згідно представленого Акту приймання виконаних будівельних робіт (форма № КБ-26) і підписує його в частині фактично наданих послуг, в межах виділених бюджетних асигнувань, або обгрунтовує причини відмови від його підписання протягом 10 днів з дня одержання. Візування Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма № КБ-2в) відповідальними працівниками Генпідрядника здійснюється до подання актів на підписання Генпідряднику, та не підтверджує факту прийняття послуг Генпідрядником.

Усі акти форми № КБ-2в по договору №09/12/21 від 09.12.2021 неодноразово надавались Відповідачу для перевірки їх фізичних і вартісних показників, проте не були оплачені.

Зокрема, 27.10.2023 року позивачем направлено відповідачу вимогу в порядку ст. 530 ЦК України з вимогами про підписання, скріплення печаткою актів приймання виконаних будівельних робіт, довідок про їх вартість, а також про оплату виконаних робіт. Однак дана вимога залишена відповідачем без відповіді та без задоволення.

Згідно з п. 6.1. Договору, Генпідрядник зобов`язаний:

- своєчасно та в повному обсязі сплачувати за належним чином надані послуги в порядку, передбаченому розділом 4 цього Договору;

- приймати надані послуги згідно з Актами приймання виконаних будівельних робіт (форма № КБ-2в) та Довідками про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма № КБ №-3) за умови дотримання Субпідрядником п. 2.1. Договору та рахунків на оплату;

- перевіряти та підписувати, при відсутності обґрунтованих претензій, оформлені належним чином Акти приймання виконаних будівельних робіт (форма № КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма № КБ-3) упродовж п`яти днів з дня надання їх Субпідрядником в межах обсягів фінансування відповідно до затверджених кошторисних призначень на відповідний період та планів використання;

Відповідно до п. 6.4. Договору, Субпідрядник має право своєчасно та в повному обсязі отримувати плату за надані послуги за умови фактичного отримання Замовником бюджетних коштів.

Відповідачем станом на даний час заборговність не погашена.

Відповідно до ст. 11 ЦК України, цивільні права та обов`язки виникають із дій осіб, що передбачені актами цивільного законодавства, а також із дій осіб, що не передбачені цими актами, але за аналогією породжують цивільні права та обов`язки. Підставами виникнення цивільних прав та обов`язків, зокрема, є договори та інші правочини.

Приписами ч. 1 ст. 14 ЦК України передбачено, що цивільні обов`язки виконуються у межах, встановлених договором або актом цивільного законодавства.

Згідно із ч. ч. 1, 2 ст. 15 ЦК України, кожна особа має право на захист свого цивільного права у разі його порушення, невизнання або оспорювання. Кожна особа має право на захист свого інтересу, який не суперечить загальним засадам цивільного законодавства.

Відповідно до ч. ч. 1, 2 ст. 16 ЦК України, кожна особа має право звернутися до суду за захистом свого особистого немайнового або майнового права та інтересу. Суд може захистити цивільне право або інтерес іншим способом, що встановлений договором або законом чи судом у визначених законом випадках.

Зобов`язанням є правовідношення, в якому одна сторона (боржник) зобов`язана вчинити на користь другої сторони (кредитора) певну дію (передати майно, виконати роботу, надати послугу, сплатити гроші тощо) або утриматися від вчинення певної дії (негативне зобов`язання), а кредитор має право вимагати від боржника виконання його обов`язку (ст. 509 ЦК України).

Ч. 1 ст. 526 ЦК України передбачено, що зобов`язання має виконуватися належним чином відповідно до умов договору та вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, а за відсутності таких умов та вимог - відповідно до звичаїв ділового обороту або інших вимог, що звичайно ставляться.

Не допускаються одностороння відмова від виконання зобов`язань, крім випадків, передбачених законом, а також відмова від виконання або відстрочка виконання з мотиву, що зобов`язання другої сторони за іншим договором не було виконано належним чином (ч. 7 ст. 193 ГК України).

Відповідно до ч. ч. 1, 2 ст. 530 ЦК України, якщо у зобов`язанні встановлений строк (термін) його виконання, то воно підлягає виконанню у цей строк (термін). Зобов`язання, строк (термін) виконання якого визначений вказівкою на подію, яка неминуче має настати, підлягає виконанню з настанням цієї події. Якщо строк (термін) виконання боржником обов`язку не встановлений або визначений моментом пред`явлення вимоги, кредитор має право вимагати його виконання у будь-який час. Боржник повинен виконати такий обов`язок у семиденний строк від дня пред`явлення вимоги, якщо обов`язок негайного виконання не випливає із договору або актів цивільного законодавства.

Статтею 610 ЦК України встановлено, що порушенням зобов`язання є його невиконання або виконання з порушенням умов, визначених змістом зобов`язання (неналежне виконання).

Згідно зі ст. 853 ЦК України, замовник зобов`язаний прийняти роботу, виконану підрядником відповідно до договору підряду, оглянути її і в разі виявлення допущених у роботі відступів від умов договору або інших недоліків негайно заявити про них підрядникові. Якщо замовник не зробить такої заяви, він втрачає право у подальшому посилатися на ці відступи від умов договору або недоліки у виконаній роботі. В постанові Верховного суду від 17 жовтня 2018 по справі № 905/3063/17 зазначається: «Передання робіт підрядником і прийняття їх замовником оформляється актом, підписаним обома сторонами. У разі відмови однієї із сторін від підписання акту про це вказується в акті і він підписується другою стороною , згідно ч. 4 ст. 882 Цивільного кодексу України». Більше того, у разі виявлення порушень умов цього Договору, будівельних норм і правил, державних та галузевих стандартів, інших нормативних документів, Генпідрядник зобов`язаний видати Субпідряднику письмовий припис про їх усунення і не приймає надані послуги до усунення допущених недоліків, а в разі невиконання Субпідрядником цієї вимоги - відмовитися від Договору та вимагати відшкодування збитків або доручити виправлення роботи іншій особі за рахунок Субпідрядника (п. 2.5. Договору).

Таким чином, враховуючи наявні у справі докази, а також визнання відповідачем основного боргу (часткове погашення в сумі 60 000,00 грн. та поданням клопотання про розстрочку виконання рішення), заборгованість відповідача перед позивачем за надання послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Львівської області (1068,4 км) у розмірі 1 941 250,00 грн підлягає стягненню з відповідача.

У частині стягнення з відповідача заборгованості у розмірі 60 000,00 грн, суд дійшов висновку закрити провадження у справі у зв`язку з відсутністю предмета спору.

Відповідно до статті 13 Господарського процесуального кодексу України судочинство у господарських судах здійснюється на засадах змагальності сторін. Учасники справи мають рівні права щодо здійснення всіх процесуальних прав та обов`язків, передбачених цим Кодексом. Кожна сторона повинна довести обставини, які мають значення для справи і на які вона посилається як на підставу своїх вимог або заперечень, крім випадків, встановлених законом. Кожна сторона несе ризик настання наслідків, пов`язаних з вчиненням чи невчиненням нею процесуальних дій.

Згідно з статтею 73 Господарського процесуального кодексу України доказами є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інших обставин, які мають значення для вирішення справи. Ці дані встановлюються такими засобами: 1) письмовими, речовими і електронними доказами; 2) висновками експертів; 3) показаннями свідків.

Статтею 74 Господарського процесуального кодексу України визначено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог або заперечень. Докази подаються сторонами та іншими учасниками справи.

Обов`язок із доказування слід розуміти як закріплену в процесуальному та матеріальному законодавстві міру належної поведінки особи, що бере участь у судовому процесі, із збирання та надання доказів для підтвердження свого суб`єктивного права, що має за мету усунення невизначеності, яка виникає в правовідносинах у разі неможливості достовірно з`ясувати обставини, які мають значення для справи.

Статтею 76 Господарського процесуального кодексу України передбачено, що належними є докази, на підставі яких можна встановити обставини, які входять в предмет доказування. Суд не бере до розгляду докази, які не стосуються предмета доказування. Предметом доказування є обставини, які підтверджують заявлені вимоги чи заперечення або мають інше значення для розгляду справи і підлягають встановленню при ухваленні судового рішення.

Тобто, змагальність полягає в тому, що сторони у процесуальній формі доводять перед судом свою правоту, за допомогою доказів переконують суд у правильності своєї правової позиції.

Відповідно до ст. 86 Господарського процесуального кодексу України суд оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному, об`єктивному та безпосередньому дослідженні наявних у справі доказів. Жодні докази не мають для суду заздалегідь встановленої сили. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також вірогідність і взаємний зв`язок доказів у їх сукупності.

З огляду на викладене, дослідивши матеріали справи, суд дійшов висновку, що позовні вимоги обґрунтовані поданими доказами та підлягають задоволенню.

Відповідач 28.05.2025 року через систему «Електронний суд» подав клопотання за вх.№14082/25 про розстрочку виконання рішення, а саме просить розстрочити виконання рішення на 10-ть місяців рівними частинами по 194 120,50грн.

Мотивує клопотанням тим, що ПП "РОМА" заборгованості не має жодного наміру ухилитися від його виконання, а навпаки саме шляхом сплати щомісячними рівними частинами заборгованості матиме можливість виконати його у повному обсязі. Про обставини існування реального наміру виконати рішення суду свідчить те, що ПП "РОМА" вже оплатило частину заборгованості у розмірі 60 000, 00 грн. ще до подання цієї заяви, докази чого були додані до матеріалів справи. Водночас, здійснити оплату решти заборгованості у сумі 1 941 205 (2 001 205 - 60 000 = 1 941 205) одним платежем ПП "РОМА" не зможе в силу незадовівльного фінансового становища підприємства та існування великої кількості судових справ, у межах яких із ПП "РОМА" стягуються грошові кошти. Зокрема, це справи: 27/55 (914/277/25), 27/55 (914/278/25), 27/55 (914/1031/25), 27/55 (914/1034/25), 27/55 (914/1035/25), 27/55 (914/3148/24), 27/55 (914/760/25), 27/55 (914/762/25), 914/1331/25. Крім цього, ПП "РОМА" визнано підприємством критичної інфраструктури, яке має стратегічне економічне значення для нашої держави в сфері будівництва, ремонту та утримання автомобільних доріг. На переконання ПП "РОМА" у випадку задоволення цієї заяи та розстрочення виконання судового рішення такий механізм надасть можливість стабільного (щомісячного) надходження позивачу коштів згідно з графіком, що буде наведений у рішенні суду, не призвівши при цьому до негативних наслідків у вигляді повної неможливості відповідачем виконувати свої зобов`язання та одночасно забезпечувати стабільне виконання підприємством завдань критичної інфраструктури.

Згідно з ч. 1, ч.5 ст. 331 ГПК України за заявою сторони суд, який розглядав справу як суд першої інстанції, може відстрочити або розстрочити виконання рішення, а за заявою стягувана чи виконавця (у випадках, встановлених законом), - встановити чи змінити спосіб або порядок його виконання. Розстрочення та відстрочення виконання судового рішення не може перевищувати одного року з дня ухвалення такого рішення, ухвали, постанови.

Статтею 326 ГПК України передбачено, що судові рішення, що набрали законної сили, с обов`язковими на всій території України, а у випадках, встановлених міжнародними договорами, згода на обов`язковість яких надана Верховною Радою України. - і за її межами. Невиконання судового рішення є підставою для відповідальності, встановленої законом.

Згідно з ч. 1 ст. 327 ГПК України виконання судового рішення здійснюється па підставі наказу, виданого судом, який розглядав справу як суд першої інстанції.

У рішенні Конституційного Суду України від 13.12.2012 у справі №18-рп/2012 зазначено, що виконання судового рішення є невід`ємною складовою права кожного на судовий закисі і охоплює, зокрема, визначений у законі комплекс дій, спрямованих на захист і поновлення порушених прав, свобод, законних інтересів фізичних та юридичних осіб, суспільства, держави.

Відповідно до ст. 17 Закону України «Про виконання рішень та застосування практики Європейського суду з прав людини» суди застосовують при розгляді справ Конвенцію та практику Суду як джерело права.

Стаття 6 Конвенції про захист прав людини та основоположних свобод гарантує кожному право на справедливий і публічний розгляд його справи упродовж розумного строку незалежним і безстороннім судом.

Як зазначено у рішенні Європейського суду з прав людини у справі «Глоба проти України» від 05.07.2012, пункт 1 статті 6 Конвенції, inter alia (серед іншого), захитає виконання остаточних судових рішень, які у державах, шо визнали верховенство права, не можуть залишатися невиконаними на шкоду одній зі сторін. Відповідно виконанню судового рішення не можна перешкоджати, відмовляти у виконанні або надмірно його затримувати. Держава зобов`язана організувати систему виконання судових рішень, яка буде ефективною як за законодавством, так і на практиці.

Розстрочення - це виконання рішення частками, встановленими господарським судом, з певним інтервалом у часі.

Затримка у виконанні рішення не повинна бути надто тривалою та такою, що порушує саму сутність права, яке захищається п. 1 ст. 6 Конвенції (рішення у справі «Іммобільяре Саффі проти Італії»). За практикою Європейського Суду в окремих справах проти України було встановлено, що короткі затримки, менші ніж один рік, не вважаються настільки надмірними, щоб піднімати питання про порушення п. 1 ст. 6 Конвенції («Корнілов та інші проти України»),

Отже, питання щодо надання відстрочення або розстрочення виконання рішення суду повинно вирішуватися господарськими судами із дотриманням балансу інтересів сторін, які приймають участь у справі.

З урахуванням викладеного, враховуючи матеріальні інтереси обох сторін суд дійшов висновку, задовольнити клопотання відповідача та розстрочити виконання рішення Господарського суду Львівської області у справі №914/3708/23(914/2328/24) у частині стягнення з ПП «Рома» на користь ДП «Львівський облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України» 1 941 250,00 грн основного боргу на десять місяців рівними частинами в розмірі 194 120,50 грн щомісячно.

Відповідно до ст. 86 Господарського процесуального кодексу України суд оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному, об`єктивному та безпосередньому дослідженні наявних у справі доказів. Жодні докази не мають для суду заздалегідь встановленої сили. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також вірогідність і взаємний зв`язок доказів у їх сукупності.

Судові витрати.

Відповідно до ч. 1 ч. 3 ст. 123 ГПК України, судові витрати складаються з судового збору та витрат, пов`язаних з розглядом справи.

Відшкодування витрат, пов`язаних зі сплатою судового збору, відповідно до положень п. 9 ст. 129 ГПК України, покладається на відповідача у розмірі 40 264,60 грн. в дохід Державного бюджету України.

Керуючись ст.ст. 13, 74, 76-79, 86, 123, 129, 236-241 ГПК України, ст.ст. 1, 2, 7 Кодексу України з процедур банкрутства, суд

ВИРІШИВ:

1. Позовні вимоги задовольнити частково.

2. Стягнути з Приватного підприємства Рома (80316, Львівська область, м. Рава-Руська, вул. Воїнів УПА, буд. 42а, ЄДРПОУ 22357406) на користь Дочірнього підприємства Львівський облавтодор Відкритого акціонерного товариства Державна акціонерна компанія Автомобільні дороги України (79053, м. Львів, вул. В. Великого, 54; ЄДРПОУ 31978981) 1 941 250,00 грн заборгованості.

3. У частині 60 000,00 грн. заборгованості провадження у справі закрити.

4. Стягнути з Приватного підприємства Рома (80316, Львівська область, м. Рава-Руська, вул. Воїнів УПА, буд. 42а, ЄДРПОУ 22357406) в дохід Державного бюджету України 40 264,60 грн. судового збору.

5. Клопотання Приватного підприємства «Рома» від 28.05.2025 за вх. №14082/25 про розстрочення виконання рішення задовольнити.

6. Розстрочити виконання рішення про стягнення з Приватного підприємства Рома (80316, Львівська область, м. Рава-Руська, вул. Воїнів УПА, буд. 42а, ЄДРПОУ 22357406) на користь Дочірнього підприємства «Львівський облавтодор» Відкритого акціонерного товариства «Державна акціонерна компанія «Автомобільні дороги України» (79053, м. Львів, вул. В. Великого, 54; ідентифікаційний код юридичної особи 31978981) - 1 941 250,00грн. основного боргу на десять місяців рівними частинами в розмірі 194 120,50 грн щомісячно.

7. Наказ видати згідно з ст. 327 ГПК України після набрання судовим рішенням законної сили.

Рішення господарського суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови суду апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Рішення господарського суду може бути оскаржено до Західного апеляційного господарського суду в порядку та строки, визначені статтями 256, 257 ГПК України.

Повний текст рішення складений 02.06.2025.

СуддяЧорній Л.З.

СудДрогобицький міськрайонний суд Львівської області
Дата ухвалення рішення28.05.2025
Оприлюднено04.06.2025
Номер документу127786457
СудочинствоГосподарське
КатегоріяСправи позовного провадження Справи у спорах, що виникають з правочинів щодо акцій, часток, паїв, інших корпоративних прав в юридичній особі підряду, з них

Судовий реєстр по справі —914/3708/23

Рішення від 04.06.2025

Господарське

Господарський суд Львівської області

Чорній Л.З.

Ухвала від 04.06.2025

Господарське

Господарський суд Львівської області

Чорній Л.З.

Ухвала від 03.06.2025

Господарське

Господарський суд Львівської області

Чорній Л.З.

Ухвала від 03.06.2025

Господарське

Господарський суд Львівської області

Чорній Л.З.

Ухвала від 03.06.2025

Господарське

Господарський суд Львівської області

Чорній Л.З.

Рішення від 28.05.2025

Господарське

Господарський суд Львівської області

Чорній Л.З.

Ухвала від 30.05.2025

Господарське

Господарський суд Львівської області

Чорній Л.З.

Ухвала від 28.05.2025

Господарське

Господарський суд Львівської області

Чорній Л.З.

Ухвала від 29.05.2025

Господарське

Господарський суд Львівської області

Чорній Л.З.

Ухвала від 29.05.2025

Господарське

Господарський суд Львівської області

Чорній Л.З.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні