Герб України

Постанова від 08.11.2010 по справі 2а-1338

Крюківський районний суд м.кременчука

Новинка

ШІ-аналіз судового документа

Отримуйте стислий та зрозумілий зміст судового рішення. Це заощадить ваш час та зусилля.

Реєстрація

Справа №2а - 1338/2010 р.

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

8 листопада 2010 року суддя Крюківського районного су ду м.Кременчука Полтавської області Степура А.А. розг лянувши в порядку скороченог о провадження у приміщенні К рюківського районного суду м .Кременчука адміністративн у справу за позовом фізичної особи ОСОБА_2 до суб' єкта владних повноваже нь Управління Пенсійного фон ду України Крюківського рай ону в м.Кременчуці Полтавськ ої області про стягнення нед оплаченої щомісячної соціал ьної допомоги, як дитині війн и, -

В С Т А Н О В И В :

ОСОБА_2 звернула ся в суд з позовом до Управлін ня Пенсійного фонду України Крюківського району в м.Кре менчуці Полтавської області визнання протиправною безді яльність та зобов' язання з дійснити перерахунок пенсії дитині війни.

В заяві позивач зазн ачи ла , що вон а належить до соціально ї категорії «Дитина війни» т а відповідно до ст. 6 Закону Ук раїни «Про соціальний захист дітей війни» з 01 січня 2006 року м ає право на отримання соціал ьної допомоги в розмірі 30% від мінімального розміру пенсії за віком, яка визначається в р озмірі прожиткового мінімум у для осіб, які втратили праце здатність. Однако, управлінн я Пенсійного фонду України К рюківського району в м.Креме нчуці всупереч Рішенню Конст итуційного Суду України № 6-рп /2007 від 09 липня 2007 року, яким були визнані неконституційними окремі положення Закону Укра їни «Про державний бюджет Ук раїни на 2007 рік», в тому числі й щодо зупинення ст.6 Закону Укр аїни «Про соціальний захист дітей війни», протягом 2006 -2007 р.р . таку допомогу взагалі їй не нараховували і не виплачували, в 2008 - 2009 роках виплатили у неповному обсязі, чим порушили її законні права. Прохає с уд визнати дії відповідача н еправомірними, стягнути з ві дповідача на її ко ристь недоплачену їй щомісячну соціальну допо могу як дитині війни за періо д з 09.07.2007 року по 31.12.2007 року в р озмірі 699,94 грн., з 22.05.2008 по 31.12.2008 року в розмірі 715,23 грн., за 2009 рік в роз мірі 1240,20 грн., та починаючи з 01.01.201 0 в подальшому нарахову вати та виплачувати йому щом ісячну державну соціальну до помогу як дитині війни у розм ірі 30 % прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працез датність.

В судове засідання позив а ч ОСОБА_2 не з”явилася, в справі маєт ься його письмова заява , згід но якої вона позов ні вимоги підтрима ла і проха ла спра ву розглянути за її відсутності.

Управлінням Пенсійного фо нду України Крюківського рай ону в м.Кременчуці у визначен ий строк заперечення проти п озову суду не надало, але відп овідно до довідки від 26.10 .2010 року встановлено, що к опію ухвали про відкриття пр овадження та копію позовної заяви та доданих до неї докум ентів відповідач отримав.

Оцінивши повідомлені пози вачем обставини на підставі наявних у справі доказів, вва жаю, що позовні вимоги підляг ають частковому задоволенн ю.

Із матеріалів справи вбача ється, що позива ч п о справі, ОСОБА_3 ., ІНФОРМАЦІЯ_1 і має статус „Д итини війни” (фотокопія дові дкою).

Враховуючи зазначений ста тус ОСОБА_2 відпові дно до ст.6 ЗУ „Про соціальний захист дітей війни” має прав о на отримання державної соц іальної підтримки, а саме під вищення до пенсії в розмірі 30% мінімальної пенсії за віком .

Управління Пенсійного фон ду України Крюківського райо ну м.Кременчука не здійснює п озивачці зазначених виплат, посилаючись на відсутність к оштів для розрахунку підвище нь до пенсії категорії грома дян, які мають статус дітей ві йни.

Відповідно до ст. 6 ЗУ „Про со ціальний захист дітей війни” , дітям війни пенсії або щоміс ячне довічне грошове утриман ня чи державна соціальна доп омога, що виплачується заміс ть пенсії, підвищуються на 30 в ідсотків мінімальної пенсії за віком.

Згідно ст. 7 ЗУ „П ро соціальний захист дітей в ійни”, фінансове забезпеченн я державних соціальних гаран тій, передбачених цим Законо м, здійснюється за рахунок ко штів Державного бюджету Укра їни.

Стосовно позовних вимог щ одо здійснення позивач у доплати до пенсії за 20 07 рік, суд вважає їх частково п ідлягаючими задоволенню, з т аких підстав.

Відповідно до п . 12 ст. 71 ЗУ „Про Державний бюдже т на 2007 рік”, дію статті 6 ЗУ „Про соціальний захист дітей вій ни”, з урахуванням ст. 111 цього З акону, було зупинено.

Рішенням Конституційного Суду України від 09.07.2007 за №6-рп\2007 року, у справі за поданням 46 на родних депутатів України щод о відповідності Конституції України (конституційності) п оложень статей 29, 36 ч. 2 ст. 56, ч. 2 ст. 62, ч. 1 ст. 66, пп. 7, 9, 12, 13,14, 23, 29, 30, 39, 41, 43, 44, 45, 46, ст. 71, ст. ст. 98, 101, 103, 111 Закону України « Про Державний бюджет України на 2007 рік» (справа про соціальн і гарантії громадян), визнано таким, що не відповідає Конст итуції України (є неконститу ційним) положення п. 12 ст. 71 Зако ну України «Про Державний бю джет на 2007 рік», яким зупинено д ію ст. 6 Закону України «Про со ціальний захист дітей війни» , з урахуванням ст. 111 цього Зако ну.

Рішення Конституційного С уду України у цій справі має п реюдиціальне значення для су дів загальної юрисдикції при розгляді ними позовів у зв'яз ку з правовідносинами, які ви никли внаслідок дії положень статей зазначеного закону, щ о визнані неконституційними . Рішення Конституційного Су ду України є обов'язковим до в иконання на території Україн и, остаточним і не може бути ос каржене.

Відповідно до ч.2 ст.152 Консти туції України закони, інші пр авові акти або їх окремі поло ження, що визнані неконститу ційними, втрачають чинність з дня ухвалення Конституційн им Судом України рішення про їх неконституційність.

Виходячи з приписів ч.2 ст.152 К онституції України та дати у хвалення рішення Конституці йним Судом України Управлінн я Пенсійного фонду України К рюківського району м.Кременч ука повинен був нараховувати та сплачувати позивач у доплату до пенсії, пере дбачену ст.6 ЗУ „Про соціальни й захист дітей війни” з 09.07.2007 ро ку, оскільки з моменту ухвале ння Конституційним Судом Укр аїни рішення щодо неконститу ційності пункту 12 статті 71 Зак ону України „Про Державний б юджет України”, ця норма втра тила чинність та не підлягал а застосуванню. Отже, відпові дач з 09.07.2007 року мав діяти у відп овідності з приписами діючої норми ст.6 Закону України „Про соціальний захист дітей вій ни”, нараховувати та здійсню вати позивачці відповідні до плати.

Що стосується вимог позива ч а про зобов'язанн я відповідача виплачувати їй в 2008.р. щомісячну на дбавку до пенсії в розмірі 30 % м інімальної пенсії за віком, т о суд вважає такі вимоги част ково обґрунтованими, виходяч и з наступного.

Відповідно до п.п.41 розділу 2 ЗУ „Про Державний бюджет на 200 8 рік та про внесення змін до д еяких законодавчих актів Укр аїни” текст статті 6 Закону Ук раїни "Про соціальний захист дітей війни" викладено в наст упній редакції. Дітям війни ( крім тих, на яких поширюєть ся дія Закону України "Про с татус ветеранів війни, гара нтії їх соціального захисту ") до пенсії або щомісячного довічного грошового утрима ння чи державної соціально ї допомоги, що виплачується замість пенсії, виплачуєть ся підвищення у розмірі надб авки, встановленої для учасн иків війни. Ветеранам війни, я кі мають право на отримання п ідвищення до пенсії або щомі сячного довічного грошового утримання чи державної соці альної допомоги, що виплачує ться замість пенсії, відпові дно до цього Закону та Закону України „Про статус ветеран ів війни, гарантії їх соціаль ного захисту” дане підвищенн я провадиться за їх вибором з гідно з одним із законів.

З 01 січня 2008 року позивачці було нараховане т а виплачується зазначене під вищення відповідно до встано вленого Законом України «Про державний бюджет України на 2008 рік та про внесення змін до деяких законодавчих актів Ук раїни» і Постановою Кабінету Міністрів України від 22.05.2008 рок у № 530 «Деякі питання соціальн ого захисту окремих категорі й громадян», що підтверджуєт ься довідкою відповідача від 26.10.2010 року .

Рішенням Конституційного Суду України від 22.05.2008 за №10-рп\200 8 року, у справі за конституцій ними поданнями Верховного Су ду України щодо відповідност і Конституції України (конст итуційності) окремих положен ь ст.65 розділу 1, пунктів 61, 62, 63, 66 ро зділу 2, пункту 3 розділу 3 Закон у України „Про Державний бюд жет України на 2008 рік та про вне сення змін до деяких законод авчих актів України” і 101 наро дних депутатів України щодо відповідності Конституції У країни (конституційності) по ложень ст. 67 розділу 1, п.п. 1-4, 6-22, 24-100 р озділу 2 Закону України „Про Д ержавний бюджет України на 2008 рік та про внесення змін до де яких законодавчих актів Укра їни” (справа щодо предмета та змісту закону про Державний бюджет України), визнано так им, що не відповідає Конститу ції України (є неконституцій ним) положення п.п.41 розділу 2 За кону України „Про Державний бюджет на 2008 рік та про внесенн я змін до деяких законодавчи х актів України”.

Рішення Конституційного С уду України у цій справі має п реюдиціальне значення для су дів загальної юрисдикції при розгляді ними позовів у зв'яз ку з правовідносинами, які ви никли внаслідок дії положень статей зазначеного закону, щ о визнані неконституційними . Рішення Конституційного Су ду України є обов'язковим до в иконання на території Україн и, остаточним і не може бути ос каржене.

Виходячи із системного ана лізу зазначених норм законод авства, рішення Конституційн ого Суді України від 22.05.2008 року та приписів ч.2 ст.152 Конституці ї України, суд вважає, що з 22.05.2008 р оку Управління Пенсійного фо нду України Крюківського рай ону м.Кременчука повинен був нараховувати та сплачувати позивачці доплату до пенсії, передбачену ст.6 Закону Украї ни „Про соціальний захист ді тей війни” в редакції, яка дія ла до 01.01.2008 року, оскільки з моме нту ухвалення Конституційни м Судом України рішення щодо неконституційності пп.41 розд ілу 2 ЗУ „Про Державний бюджет на 2008 рік та про внесення змін до деяких законодавчих актів України”, ця норма втратила ч инність та не підлягала заст осуванню. Отже, відповідач з 22 .05.2008 року мав діяти у відповідн ості з приписами діючої норм и ст.6 Закону України „Про соці альний захист дітей війни”, н араховувати та здійснювати п озивачці доплату до пенсії у розмірі 30% мінімальної пенсії за віком.

Між тим, до 22.05.2008 року, тобто до ухвалення зазначеного рішен ня Конституційним Судом Укра їни, відповідач, здійснюючи п озивачці доплати, передбачен і ст.6 Закону України „Про соці альний захист дітей війни” в редакції від 01.01.2008 року, з ураху ванням п.п.41 розділу 2 Закону У країни „Про Державний бюджет на 2008 рік та про внесення змін до деяких законодавчих актів України”, діяв на підставі та у відповідності з діючою нор мою зазначених законів, а том у позовні вимоги щодо стягне ння доплати до пенсії у розмі рі 30% мінімальної пенсії за ві ком з 01.01.2008 року по 21.05.2008 року задов оленню не підлягають.

Стосовно позовних вимог по зивача щодо здійснення допла ти до пенсії за 2009 рік, вважаю ї х такими, що підлягають задов оленню, при цьому виходжу з н аступного.

Законом України «Про держа вний бюджет України на 2009 рік» , на 2009 рік дію ст.6 Закону Україн и «Про соціальний захист діт ей війни» не зупинено.Ст..54 Зак ону України «Про державний б юджет України на 2009 рік» встан овлено у 2009 році прожитковий м інімум на одну особу та для ти х, хто відноситься до основни х соціальних і демографічних груп населення, в розмірах, що діяли у грудні 2008 року.

Розміри державних соціаль них гарантій на 2009 рік, що визна чаються залежно від прожитко вого мінімуму, встановлюютьс я відповідними законами Укра їни, цим Законом та нормативн о-правовими актами Кабінету Міністрів України.

Відповідним Законом, який в становлює доплату до пенсії дітям війни є Закон України « Про соціальний захист дітей війни». Тобто у 2009 році територ іальні органи Пенсійного фон ду України повинні діяти у ві дповідності з приписами діюч ої статті 6 Закону України «П ро соціальний захист дітей в ійни» в редакції, яка діяла до 1 січня 2008 року, а саме нарахову вати та здійснювати доплати до пенсії позивача у розмірі 30 % мінімальної пенсії за віко м.

Стосовно позовних вимог по зивача щодо здійснення допла ти до пенсії за 2010 рік, приходж у до висновку, що вказані позо вні вимоги підлягають задово ленню виходячи з наступного.

Законом України «Про держа вний бюджет України на 2010 рік» дію ст.6 Закону України «Про с оціальний захист дітей війни » на 2010 рік не зупинено.

Відповідно до ст.52 Закону Ук раїни «Про державний бюджет України на 2010 рік» розміри дер жавних соціальних гарантій на 2010 рік, що визначаються з алежно від прожиткового мін імуму, встановлюються відпо відними законами України, ци м Законом та нормативно-прав овими актами Кабінету Мініс трів України.

Тобто протягом січня - жовтня 2010 року територі альні органи Пенсійного фонд у України повинні діяти у від повідності з приписами діючо ї статті 6 Закону України «Пр о соціальний захист дітей ві йни» в редакції, яка діяла до 1 січня 2008 року, а саме нараховув ати та здійснювати доплати д о пенсії позивача у розмірі 30 % мінімальної пенсії за віком .

Статтею 64 Конституції Украї ни встановлено, що конституц ійні права і свободи людини і громадянина не можуть бути о бмежені, крім випадків, перед бачених Конституцією Україн и. При прийнятті нових законі в або внесенні змін до чинних законів не допускається зву ження змісту та обсягу існую чих прав і свобод.

Відповідно до частини 2 стат ті 3 закону України «Про соціа льний захист дітей війни» пе редбачено, що державні гаран тії дітям війни, встановлені цим Законом, не можуть бути об межені або скасовані іншими нормативними-правовими акта ми.

Щодо розрахункової величи ни мінімальної пенсії за вік ом, з якої необхідно рахувати підвищення до пенсії дітям в ійни в розмірі 30 %, суд виходить з наступного.

Згідно частини 1 статті 28 Зак ону України «Про загальнообо в»язкове державне пенсійне с трахування» мінімальний роз мір пенсії за віком за наявно сті у чоловіків 25, а у жінок 20 ро ків страхового стажу встанов люється у розмірі прожитково го мінімуму для осіб, які втра тили працездатність.

За цією нормою мінімальний розмір пенсії за віком за ная вності у чоловіків 25, а у жінок - 20 років страхового стажу в становлюється у розмірі прож иткового мінімуму для осіб, я кі втратили працездатність, визначеного Законом.

Визначення поняття “прожи тковий мінімум”, правові осн ови для його встановлення, за твердження та врахування при реалізації державою констит уційної гарантії громадян на достатній життєвий рівень р егулюють Закони України від 15.07.1999 “Про прожитковий мінімум ” та від 05.10.2000 “Про державні соц іальні стандарти та державні соціальні гарантії”.

Частиною третьою статті 28 З акону України “Про загальноо бов' язкове державне пенсій не страхування” установлено , що мінімальний розмір пенсі ї за віком, установлений абза цом першим частини першої ці єї статті, застосовується ви ключно для визначення розмір ів пенсій, призначених згідн о з цим Законом.

Відповідно до частини перш ої статті 2 Закону України “Пр о прожитковий мінімум” прожи тковий мінімум застосовуєть ся для встановлення розмірів мінімальної заробітної плат и та мінімальної пенсії за ві ком.

Отже, вихідним критерієм об числення розміру підвищення до пенсії, дітям війни відпов ідно до Закону України “Про с оціальний захист дітей війни ” є розмір мінімальної пенсі ї за віком, визначений статте ю 28 Закону України «Про загаль нообов' язкове державне пен сійне страхування».

За чинним законодавством р озмір мінімальної пенсії за віком визначається лише за п равилами, передбаченими част иною першою статті 28 Закону Ук раїни “Про загальнообов' яз кове державне пенсійне страх ування”. Іншого нормативно-п равового акта, який би визнач ав цей розмір або встановлюв ав інший розмір, немає.

Статтею 22 Конституції Украї ни визначено, що конституцій ні права і свободи гарантуют ься. Таким чином, держава взял а на себе зобов' язання забе зпечити реалізацію громадян ами своїх конституційних пра в.

За змістом ч.1 ст.46 Конституц ії України громадяни мають п раво на соціальний захист, що включає право на забезпечен ня їх у старості та в інших вип адках, передбачених законом.

Законом України «Про соціа льний захист дітей війни» ре алізовано конституційне пра во на соціальний захист гром адян, які мають статус «дитин и війни», серед яких їм надано право на отримання 30% доплати до пенсії.

Відповідно до ч.2 ст.6 Констит уції України органи законода вчої, виконавчої та судової в лади здійснюють свої повнова ження у встановлених Констит уцією межах і відповідно до з аконів України.

Згідно абзацу 1 пункту 1 Поло ження про Пенсійний фонд Укр аїни, затвердженого указом П резидента України від 1 берез ня 2002 року за номером 121/2001 Пенсій ний фонд України є центральн им органом виконавчої влади .

Відповідно до вказаного ви ще Положення на Пенсійний фо нд України покладено обов»яз ок щодо призначення пенсії, п ідготовки документів для її виплати та забезпечення своє часного і в повному обсязі фі нансування та виплату пенсій .

Пунктом 1 Положення про упра вління Пенсійного фонду Укра їни в районах, містах і района х у містах, затвердженого пос тановою правління Пенсійног о фонду України від 30 квітня 2002 року за номером 8-2 управління Пенсійного фонду України у р айонах, містах і районах у міс тах є органами Пенсійного фо нду України, підвідомчими ві дповідно головним управлінн ям цього фонду в Автономній р еспубліці Крим, областях, міс тах Києві та Севастополі, що р азом з цими управліннями утв орюють систему органів Пенсі йного фонду України та мають завданням забезпечення приз начення та виплати пенсій.

Згідно вимог Закону Україн и «Про загальнообов»язкове д ержавне пенсійне страхуванн я» рішення про призначення т а перерахунок пенсій приймає ться районним управліннями П енсійного фонду України за м ісцем проживання пенсіонері в.

Оскільки Управління Пенсі йного фонду України Крюківс ького району в місті Кременч ук Полтавської області є тер иторіальним управлінням Пен сійного фонду України за міс цем проживання позивача, то в важаю, що саме Управління Пен сійного фонду України Крюків ського району у місті Кремен чук Полтавської області є на лежним відповідачем в даній справі.

Відповідачем, в порушення ч .2 ст.71 КАС України, не доведено та не надано суду доказів щод о вчинення будь-яких дій для з абезпечення виконання покла деного на нього обов' язку щ одо нарахування та виплати п озивачу доплати до пенсії у р озмірі 30% від мінімальної пенс ії за віком.

Отже, відсутність коштів у в ідповідача, який не вчинив жо дної дії щодо їх отримання дл я забезпечення виконання сво їх зобов' язань або невикона ння іншим органом виконавчої влади свого обов' язку щодо виділення коштів на здійсне ння позивачу виплат, гаранто ваних Конституцією України , не є підставою для відмови в задоволенні позову та визнан ня правомірними дій або безд іяльності відповідача.

Відповідно до ст..99 КАС Укра їни, для звернення до адмініс тративного суду за захистом прав, свобод та інтересів осо би встановлено шестимісячни й строк, який якщо не встановл ене інше, обчислюється з дня, к оли особа дізналася або пови нна була дізнатися про поруш ення своїх прав, свобод чи інт ересів. Як вбачається із мате ріалів справи, позивач дізна вся про порушення його прав т а звернувся до суду з позовом в межах строку встановленог о законодавством, а тому підс тав для вирішення питання пр о поновлення строку на зверн ення до суду не вбачається і п орушене право підлягає понов ленню.

Крім того, відповідно до ч.2 с т.46 Закону України «Про загаль нообов»язкове державне пенс ійне страхування» нарахова ні суми пенсії, не отримані з в ини органу, що призначає і вип лачує пенсію, виплачуються з а минулий час без обмеження б удь-яким строком з нарахуван ням компенсації втрати части ни доходів.

Вимоги позивача про зобов ' язання відповідача в подал ьшому нараховувати та виплач увати йому щомісячну державн у соціальну допомогу як дити ні війни у розмірі 30 % прожитко вого мінімуму для осіб, які вт ратили працездатність не під лягає задоволенню, оскільки, відповідно до Постанови Пле нуму Верховного Суду України „Про судове рішення у цивіль ній справі” від 18.12.2009 року, ухва лене у справі рішення має бут и гранично повним, ясним та чі тким і не може вирішуватись п итання про події, які матимут ь місце в майбутньому.

Таким чином, приходжу до ви сновку про необхідність част кового задоволення позовних вимог, а саме вважаю за необхі дне зобов»язати відповідача здійснити перерахунок пенсі ї позивачу з підвищенням її р озміру на 30 % мінімальної пенс ії за віком з розміру, встанов леного частиною 1 статті 28 Зак ону України «Про загальнообо в»язкове державне пенсійне с трахування» та провести відп овідні виплати за 2007 рік з 9 лип ня 2007 року по 31 грудня 2007 року, за 2008 рік з 22 травня 2008 року по 31 груд ня 2008 року, за 2009 рік з 01 січня 2009 ро ку по 31 грудня 2009 року, за 2010 рік з 01 січня 2010 року по 31 жовтня 2010 року включно з ураху ванням фактично проведених виплат, а в задоволенні решти позовних вимог необхідно ві дмовити.

Статтею 94 Кодексу адміністр ативного судочинства Україн и передбачено, якщо судове рі шення ухвалене на користь ст орони, яка не є суб»єктом влад них повноважень, суд присудж ує всі здійснені нею докумен тально підтверджені судові в итрати з державного бюджету України (або відповідного мі сцевого бюджету, якщо іншою с тороною був орган місцевого самоврядування, його посадов а чи службова особа).

Оскільки позовні вимоги по зивача підлягают ь частковому задоволенню, то суд вважає за необхідне стяг нути з Державного бюджету Ук раїни на користь позивача 1 гр н. 70 коп. сплачених судових вит рат.

Керуючись ст.ст. 64, 124, 152 Констит уції України, ст.ст. 3, 6 Закону У країни «Про соціальний захис т дітей війни», ст. ст. 6 - 14, 71, 159-163, 167, 183-2 Кодексу адміністративного судочинства України, суддя, -

ВИРІШИВ:

Позов ОСОБА_2 до Управління Пенсійного фонду України Крюківського району в місті Кременчук Полтавськ ої області - задовольнити ч астково.

Визнати протиправною безд іяльність Управління Пенсій ного фонду України Крюківськ ого району в м. Кременчуці. Зо бов»язати Управління Пенсій ного фонду України Крюківськ ого району в місті Кременчук Полтавської області здійсни ти перерахунок пенсії О СОБА_2 з підвищенням її р озміру на 30 % мінімальної пенс ії за віком з розміру, встанов леного частиною 1 статті 28 Зак ону України «Про загальнообо в»язкове державне пенсійне с трахування» та провести відп овідні виплати за 2007 рік з 9 лип ня 2007 року по 31 грудня 2007 року, за 2008 рік з 22 травня 2008 року по 31 груд ня 2008 року, за 2009 рік з 01 січня 2009 ро ку по 31 грудня 2009 року, за 2010 рік з 01 січня 2010 року по 30 листопада 2010 року включно з урахуванням фактично проведенихвиплат.

В задоволенні позовних вим ог ОСОБА_2 в іншій ч астині - відмовити.

Стягнути з Державного бюдж ету України на користь О СОБА_2 витрати зі сплати судового збору в розмірі 1 грн . 70 коп.

Постанова судді підлягає н егайному виконанню.

Оскарження постанови судд і не зупиняє її виконання.

Апеляційна скарга на поста нову судді може бути подана д о Харківського апеляційного адміністративного суду чере з Крюківський районний суд м .Кременчука Полтавської обла сті на протязі десяти днів з д ня отримання копії постанови , з одночасним подання копії а пеляційної скарги до Харківс ького апеляційного адмініст ративного суду.

Суддя: А.А.Степура

СудКрюківський районний суд м.Кременчука
Дата ухвалення рішення08.11.2010
Оприлюднено14.12.2010
Номер документу12783939
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-1338

Ухвала від 16.11.2011

Адміністративне

Житомирський апеляційний адміністративний суд

Бучик А.Ю.

Ухвала від 20.02.2012

Адміністративне

Житомирський апеляційний адміністративний суд

Бучик А.Ю.

Постанова від 22.12.2010

Адміністративне

Галицький районний суд Івано-Франківської області

Юсип Ірина Михайлівна

Ухвала від 21.12.2010

Адміністративне

Чемеровецький районний суд Хмельницької області

Назарчук Роман Володимирович

Постанова від 20.12.2010

Адміністративне

Горохівський районний суд Волинської області

Черняк Владислав Валерійович

Ухвала від 08.10.2010

Адміністративне

Центрально-Міський районний суд м.Макіївки

Андрюшина Лілія Анатоліївна

Постанова від 10.12.2010

Адміністративне

Дебальцевський міський суд Донецької області

Сухоручко Юлія Олександрівна

Ухвала від 06.12.2010

Адміністративне

Замостянський районний суд м.Вінниці

Луценко Людмила Володимирівна

Постанова від 08.11.2010

Адміністративне

Крюківський районний суд м.Кременчука

Степура Андрій Анатолійович

Постанова від 06.12.2010

Адміністративне

Вільнянський районний суд Запорізької області

Кофанов Андрій Валентинович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні