Ухвала
від 06.12.2010 по справі 01-10-14/1054
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЧЕРКА СЬКОЇ ОБЛАСТІ

УХВАЛА

"06" грудня 2010 р. Справа № 01-10-14/1054

Господарський суд Черка ської області в складі: голов уючого - судді Чевгуза О.В., пр и секретарі Олійник І.С., за уч астю представників сторін:

від кредиторів: Доля С.А. - представник за довірені стю Золотоніської об' єднан ої державної податкової інсп екції, Гриценко О.М. - пре дставник за довіреністю Золо тоніського міськрайонного ц ентру зайнятості, Марсаков а О.Б. - представник за дові реністю управління Пенсійно го фонду України в Золотоніс ькому районі,

ліквідатора - Вінника С. В.,

розглянувши у відкритому с удовому засіданні в приміщен ні господарського суду Черка ської області справу за заяв ою Золотоніської об' єднано ї державної податкової інспе кції

до Золотоніського районно го виробничого управління жи тлово-комунального господар ства, с. Піщана, Золотоніськог о району, Черкаської області

про визнання банкрутом, -

ВСТАНОВИВ:

Господарським судом Чер каської області 26 березня 2004 ро ку за заявою Золотоніської о б' єднаної державної податк ової інспекції порушено пров адження у справі про банкрут ство Золотоніського районно го виробничого управління жи тлово-комунального господар ства (с. Піщана, Золотоніськог о району, Черкаської області , код ЄДРПОУ 30366155).

17 серпня 2004 року затверджено реєстр вимог кредиторів, 02 гр удня 2004 року судом прийнято по станову про визнання боржник а банкрутом та відкриття лік відаційної процедури.

29 січня 2009 року затверджено п оданий ліквідатором банкрут а звіт та ліквідаційний бала нс, банкрута ліквідовано, про вадження у справі припинено.

Постановою Київського між обласного апеляційного госп одарського суду від 12 березня 2009 року ухвалу місцевого суду 29 січня 2009 року залишено без зм ін.

Постановою Вищого господа рського суду України від 16 чер вня 2009 року постанову Київськ ого міжобласного апеляційно го господарського суду від 12 б ерезня 2009 року та ухвалу місце вого суду 29 січня 2009 року скасо вано, справу передано на нови й розгляд.

15 жовтня 2009 року господарськ им судом Черкаської області затверджено звіт ліквідатор а та ліквідаційний баланс, ба нкрута ліквідовано, провадже ння у справі припинено.

Постановою Київського між обласного апеляційного госп одарського суду від 29 березня 2010 року ухвалу місцевого суду від 15 жовтня 2009 року скасовано .

Постановою Вищого господа рського суду України від 13 лип ня 2010 року постанову Київсько го міжобласного апеляційног о господарського суду від 29 бе резня 2010 року залишено без змі н.

Розпорядженням голови гос подарського суду Черкаської області справу передано на р озгляд судді Чевгузу О.В.

Ухвалою господарського су ду Черкаської області від 13 ве ресня 2010 року призначено засл уховування звіту ліквідатор а про проведену роботу у судо вому засіданні.

В судовому засіданні лікві датор та представники членів комітету кредиторів звіт пі дтримали та просили його зад овольнити.

Представник управління Пе нсійного фонду України в Зол отоніському районі проти зат вердження звіту заперечила, мотивуючи неналежним викори станням ліквідатором коштів , виділених Золотоніської ра йонною радою для погашення з аборгованості перед кредито рами.

На вимогу суду Золотоніськ а об' єднана державна податк ова інспекція, Золотоніський міськрайонний центр зайнято сті та управління Пенсійного фонду України в Золотоніськ ому районі подали суду довід ки про списання заборгованос ті Золотоніського районного виробничого управління житл ово-комунального господарст ва.

Судом встановлено, що під ча с ліквідаційної процедури лі квідатор Вінник С.В., як ке рівник підприємства що відно ситься до комунальної форми власності, звертався до Золо тоніської районної ради з кл опотанням про надання фінанс ової допомоги для проведенн я ліквідаційної процедури.

Рішенням №22-3/V від 19.11.2008 року Зол отоніською районною радою бу ло виділено кошти банкруту д ля погашення заборгованості боржника перед податковим о рганом, Управлінням Пенсійно го фонду та центром зайнятос ті населення відповідно до рішення районної ради №21-7/V від 20.08.2008 року по КФК 250404 "Інші видатк и" в сумі 71022,00 грн.

Золотоніська районна рада перерахувала на рахунок бор жника фінансову допомогу в с умі 71021,57 грн. із "призначення пла тежу" - для завершення ліквіда ційної процедури Золотонісь кого ЗВУЖКГ, КЕКВ:1139.

Вищезазначені кошти лікві датор спрямував на погашення заборгованості з оплати пос луг та відшкодування витрат арбітражного керуючого в сум і 66656,16грн., які відноситься до пе ршої черги та складалися з оп лати послуг арбітражного кер уючого, зарплати помічника, з арплати юриста, зарплати бух галтера, нарахувань на зарпл ату, вартості паливно-мастил ьних матеріалів, послуг зв' язку.

У ході заслуховування звіт у ліквідатора у судовому зас іданні установлено, що майно ві активи у банкрута відсутн і, за рахунок майна банкрута ч астково погашено витрати, по в'язані з провадженням у спра ві про банкрутство в господа рському суді, частково вимог и кредиторів третьої та четв ертої черг, заборгованість п еред кредиторами наступних ч ерг не погашена.

Звіт про оплату послуг та ві дшкодування витрат арбітраж ного керуючого на суму 66656,16 грн . затверджений рішенням комі тету кредиторів від 09.01.2009 року, підтверджується доданими та пред' явленими суду докумен тами, у зв' язку з чим затверд жений судом.

Суд вважає, що ліквідатором виконані усі необхідні дії д ля виявлення документації і майнових активів боржника та покладені на нього ст.25 Закон у України “Про відновлення п латоспроможності боржника а бо визнання його банкрутом” обов' язки, у зв' язку з чим з віт та ліквідаційний баланс підлягають затвердженню, а б оржник, як юридична особа - л іквідації. При цьому суд пого джується з доводами ліквідат ора щодо порядку і черговост і використання коштів, отрим аних від засновника, оскільк и така черговість визначаєть ся законом, а не засновником.

Частиною 1 статті 25 Закону Ук раїни “Про відновлення плато спроможності боржника або ви знання його банкрутом” (далі - Закон) передбачено, що лікв ідатор з дня свого призначен ня здійснює такі повноваженн я: приймає до свого відання ма йно боржника, вживає заходів по забезпеченню його збереж ення; виконує функції з управ ління та розпорядження майно м банкрута; здійснює інвента ризацію та оцінку майна банк рута згідно з законодавством ; виконує повноваження керів ника (органів управління) бан крута; пред'являє до третіх ос іб вимоги щодо повернення де біторської заборгованості б анкруту; подає до господарсь кого суду заяви про визнання недійсними угод боржника; вж иває заходів, спрямованих на пошук, виявлення та повернен ня майна банкрута, що знаходи ться у третіх осіб та здійсню є інші повноваження, передба чені цим Законом.

Згідно з ч. 1 ст. 32 Закону, після завершення усіх розрахунків з кредиторами ліквідатор по дає до господарського суду з віт та ліквідаційний баланс, до якого додаються: показник и виявленої ліквідаційної ма си (дані її інвентаризації); ві домості про реалізацію об'єк тів ліквідаційної маси з по силанням на укладені договор и купівлі-продажу; копії дого ворів купівлі-продажу та акт и приймання - передачі майна; р еєстр вимог кредиторів з дан ими про розміри погашених ви мог кредиторів; документи, як і підтверджують погашення ви мог кредиторів.

Згідно з ч. 1 ст. 26 Закону, до ск ладу ліквідаційної маси вклю чаються усі види майнових ак тивів (майно та майнові права ) банкрута, які належать йому н а праві власності або повног о господарського відання на дату відкриття ліквідаційно ї процедури та виявлені в ход і ліквідаційної процедури, з а винятком об'єктів житловог о фонду, в тому числі гуртожит ків, дитячих дошкільних закл адів та об'єктів комунальної інфраструктури, які в разі ба нкрутства підприємства пере даються в порядку, встановле ному законодавством, до кому нальної власності відповідн их територіальних громад без додаткових умов і фінансуют ься в установленому порядку.

Згідно з п. 6 ст. 40 Закону госп одарський суд припиняє прова дження у справі про банкрутс тво, якщо затверджено звіт лі квідатора в порядку, передба ченому статтею 32 цього Закону .

Дослідивши в судовому зас іданні звіт ліквідатора судо м встановлено, що Золотонісь кою районною радою на рахуно к боржника було перераховано фінансову допомогу в сумі 71021,5 7 грн. із "призначення платежу" - для завершення ліквідаційн ої процедури Золотоніського ЗВУЖКГ, КЕКВ:1139.

Відповідно до ст. 8 Бюджетно го кодексу України бюджетна класифікація України застос овується для здійснення конт ролю за фінансовою діяльніст ю органів державної влади, ор ганів влади Автономної Респу бліки Крим, органів місцевог о самоврядування, інших розп орядників бюджетних коштів, проведення необхідного анал ізу в розрізі доходів, а також організаційних, функціональ них та економічних категорій видатків, забезпечення зага льнодержавної і міжнародної порівнянності бюджетних пок азників.

З метою досягнення цілісно сті бюджетних категорій дохо дів і видатків та для забезпе чення взаємозв'язку між функ ціональними призначеннями і економічним характером вида тків бюджету Міністр фінансі в України затверджує бюджетн у класифікацію, а також зміни до неї та інформує про це в об ов'язковому порядку Верхов ну Раду України.

3. Бюджетна класифікація має такі складові частини:

1) класифікація доходів бюдж ету;

2) класифікація видатків (у т ому числі кредитування за ви рахуванням погашення) бюджет у;

3) класифікація фінансуванн я бюджету;

4) класифікація боргу.

Наказом Міністерства фін ансів України від 27 грудня 2001 р оку N 604 “Про бюджетну класифік ацію та її запровадження” вс тановлено, що код економічно ї класифікації №1139 являється кодом “оплати інших послуг т а інші видатки”.

Наказом Державного казна чейства України від 08.12.2006 р. №330 "П ро затвердження змін до Роз'я снень щодо застосування екон омічної класифікації видатк ів бюджету" встановлено, що ко д 1139 - оплата інших послуг та і нші видатки:

1. Включає оплату робіт та пр офесійних послуг сторонніх ф ахівців, підприємств та орга нізацій згідно із укладеними договорами та угодами:

1) з бухгалтерського аудиту, юридичних, інформаційно-обч ислювальних, консультативни х та консалтингових послуг;

2) з обробки інформації;

3) із страхування власних та орендованих приміщень відпо відно до чинних законодавчих та нормативних актів;

4) із медичного страхування;

5) за охорону (у т. ч. позавідом чу охорону), монтаж і установк у охоронної та пожежної сигн алізацій;

6) за палітурні та поліграфі чні роботи (видання книг, інфо рмаційних бюлетенів, довідни ків тощо);

7) за створення та розміщенн я рекламної та інформаційної продукції;

8) за отримання ліцензій та а кредитацію у встановлених за конами України випадках;

9) за продовження терміну ді ї патенту.

2. Видатки на оплату послуг з розробки нормативів, паспор тів та надання дозволів на во докористування; установку лі чильників води, природного г азу, теплової енергії; підклю чення газових котлів та плит ; надання дозволів на відведе ння земельних ділянок; експе ртних висновків, рекомендаці й тощо; розробка проектно-кош торисної документації при зд ійсненні монтажу обладнання та устаткування тощо.

3. Згідно з укладеними догов орами та угодами здійсн юються такі видатки на благо устрій міст, сіл, селищ та приб удинкової території бюджетн их установ:

1) догляд за озеленювальними та декоративними насадження ми (косіння газону, полив з пол ивальної машини, формована о брізка дерев, кущів, інших нас аджень, прополка, рихлення то що);

2) вилов бродячих тварин; дос тавка померлих на судмедексп ертизу; захоронення невідоми х, безрідних;

3) розмітка вулиць; установк а огорожі; чистка озер; колодя зів.

4. Проводиться оплата послуг згідно із укладеними догово рами та угодами за:

1) встановлення (інсталяцію) програмного забезпечення (п рограмних продуктів, інформа ційних систем та комплексів, баз даних, WEB-сторінок/сайтів/п орталів), подальше користува ння, їх супроводження та обсл уговування (в т. ч. навчання ко ристувачів) за умови, що майно ві та авторські права на об'єк т інтелектуальної власності , на зазначене програмне забе зпечення залишаються у розро бника (постачальника), а замов нику надається право користу вання цим програмним забезпе ченням без права передачі са мого програмного забезпечен ня та/або повноважень на його користування третім особам;

2) побудову, створення і впро вадження локальних мереж, си стем відеоспостереження, охо ронної сигналізації та переп ускних систем, пожежогасіння , систем гарантованого енерг оживлення або електропостач ання, систем кондиціонування робочих або технологічних п риміщень, систем технічного захисту інформації, включаюч и видатки на їх атестацію, у то му числі придбання пасивного обладнання - монтажних шаф, мо нтажних коробів, кабелеводів , кабелів, з'єднувачів, розеток , кріплень, комутаційних пане лей тощо, якщо зазначене обла днання є невід'ємною частино ю послуг, тощо;

3) подовження терміну гарант ійного обслуговування облад нання;

4) подовження терміну підтри мки або післягарантійного об слуговування програмного за безпечення;

5) введення в експлуатацію п ридбаного (наявного) обладна ння, якщо це є умовою прийнятт я обладнання на гарантійне (п ісляпродажне) обслуговуванн я;

6) пусконаладка та монтаж об ладнання (якщо це не передбач ено договором на придбання о бладнання);

7) інших послуг, пов'язаних із функціонуванням бюджетної у станови.

5. Оплата представницьких ви датків згідно з наказом Міні стерства фінансів України ві д 12.11.93 №88 із змінами, яким визнач ено, що представницькі видат ки - це витрати міністерств, ві домств, підприємств, установ на прийом і обслуговування і ноземних представників і дел егацій та представників інши х підприємств, які прибули за запрошеннями для проведення переговорів з метою здійсне ння міжнародних зв'язків, уст ановлення та підтримання вза ємовигідного співробітницт ва та вирішення питань, пов'яз аних з комерційною діяльніст ю. До представницьких витрат відносяться видатки, пов'яза ні з проведенням офіційного прийому (сніданку, обіду, вече рі) представників інших уста нов, їх транспортним забезпе ченням, культурною програмою , придбанням подарунків, буфе тним обслуговуванням під час переговорів, оплатою послуг перекладача, який не знаходи ться в штаті установи. Ці вида тки здійснюються у межах кош торисів на проведення предст авницьких видатків на підста ві угод, укладених з організа цією - надавачем послуг з орга нізації таких заходів, або шл яхом закупівель установою ві дповідних товарів та послуг (наприклад, оплата проживанн я, транспортне забезпечення, придбання сувенірів, кави, ча ю, кондитерських виробів, кви тків до театрів, музеїв тощо).

6. Видатки за користуванням залою офіційних делегацій пр и зустрічах (проводах) офіцій них осіб.

7. Оплата за проїзд та прожив ання свідків і потерпілих пі д час судового розгляду, а так ож послуги експертів під час слідства та інші послуги екс пертів при проведенні експер тиз; оплата витрат на інформа ційно-технічне забезпечення судових процесів.

8. Оплата послуг лікувальних , медичних закладів (проведен ня медичного огляду), передба чених чинним законодавством (крім санаторно-курортного л ікування), а також послуг побу тових установ, закладів харч ування тощо, які носять разов ий характер. Крім того, можуть здійснюватись розрахунки за послуги, надані лікарями, які мають ліцензію Міністерства охорони здоров'я України (сім ейними лікарями), згідно з укл аденими угодами та за умови н адання підтвердних документ ів (актів виконаних робіт, зві тів, інших документів відпов ідно до чинного законодавств а).

9. Видатки за послуги з перез арядки вогнегасників, картри джів, тонерів, страхування об ладнання, послуги теле-, радіо ефіру, фотопослуги та послуг и ксерокопіювання, надання о голошень у засобах масової і нформації, в тому числі елект ронних, виготовлення відеофі льму (крім випадків, коли післ я виготовлення відеофільм бе реться на облік як нематеріа льний актив).

10. Збір на обов'язкове пенсій не страхування, що стягуєтьс я відповідно до постанови Ка бінету Міністрів України від 03.11.98 N 1740 "Про затвердження Поряд ку сплати збору на обов'язков е державне пенсійне страхува ння з окремих видів господар ських операцій", у випадку куп івлі валюти.

11. Обов'язкові платежі до бюд жету (у тому числі видатки на с плату держмита, ввізного мит а при здійсненні зовнішньоек ономічної діяльності, викона вчого збору тощо), які відпові дно до чинного законодавства здійснюють бюджетні організ ації за рахунок бюджетних ко штів, передбачених на їх утри мання (крім податку з власник ів транспортних засобів), та о плата внесків громадським ор ганізаціям для забезпечення участі у відповідних захода х, якщо це обумовлено чинним з аконодавством України.

12. За цим кодом здійснюється :

1) оплата всіх банківських п ослуг (в т. ч. при конвертації в алюти, виплаті готівки, здійс ненні соціальних виплат чере з установи банків тощо);

2) оплата за послуги з бронюв ання квитків, якщо з установо ю (організацією) укладено дог овір про надання такої послу ги на постійній основі і опла та послуг з бронювання прово диться окремо від придбання квитків);

3) оплата за участь у коротко термінових семінарах, нарада х, нарадах-навчаннях (в т . ч. пов'язаних з роз'ясненням н ової нормативної бази, підго товкою та проведенням органі заційних заходів тощо);

4) оплата за інформаційні по слуги, що надаються інформаг ентствами засобами електрон ного зв'язку (новини "он-лайн", а нонс тощо);

5) оплата робіт та послуг, що н адаються у сфері управління державним боргом (рейтингові , інформаційні, дорадчі, агент ські, юридичні, аудиторські, п ерекладацькі; роботи та посл уги, пов'язані з розміщенням О ВДП та ОЗДП тощо);

6) видатки, пов'язані з вислан ням за межі України іноземці в-порушників;

7) оплата послуг кабельного телебачення;

8) орендна плата за земельні ділянки як обов'язкові плате жі в бюджет згідно із Законом України від 03.07.92 N 2535-XII "Про плату з а землю";

9) виплата моральних збитків юридичним особам;

10) оплата за проведення риту альних послуг (в т. ч. оплата ус тановою послуг священика, сп орудження на могилі померлог о (загиблого) надгробка, огоро жі навколо могили тощо);

11) оплата за послуги кремато рію з утилізації біовідходів або їх захоронення;

12) оплата за послуги з пошитт я одягу з давальницької сиро вини.

13. Перерахування усіх видів пені, штрафних санкцій, неуст ойки та збитків від інфляції .

Таким чином, суд вважає, що код економічної класифікаці ї видатків №1139 не передбачає о днозначного погашення виклю чно заборгованості перед кре диторами у випадках банкрутс тва.

Ліквідатором банкрута отр имані від Золотоніської райо нної ради кошти в сумі 71033 грн. 33 коп. були використані таким ч ином:

· Послуги банку 26 грн. 75 коп.,

· Придбання талон ів на бензин 1004 грн. 50 коп.,

· Задоволення вим ог Пенсійного фонду 12605 грн. 67 ко п.,

· Задоволення вим ог Фонду соціального страхув ання з тимчасової втрати пра цездатності 704 грн. 95 коп.,

· Задоволення вим ог Фонду соціального страхув ання на випадок безробіття 957 грн. 66 коп.,

· Задоволення вим ог Фонду соціального страхув ання від нещасних випадків н а виробництві та професійних захворювань 270 грн. 70 коп.,

· Задоволення вим ог Піщанської сільської ради 1830 грн. 95 коп.,

· Оплата послуг та зарплата спеціалістів 48000 грн .,

· Оплата послуг ба нку 496 грн.,

· Оплата послуг ар бітражного керуючого 4967 грн. 40 коп.,

· Закриття рахунк у 159 грн. 75 коп.

На думку суду ліквідатор банкрута арбітражний керуюч ий Вінник С.В. надані райо нною радою кошти витратив пр авомірно, порушень вимог пол ожень ст. 31 Закону в його діях не виявлено.

Затверджуючи звіт ліквіда тора, суд також приймає до ува ги ту обставину, що всі кредит ори списали залишок заборгов аності банкрута і грошових в имог до останнього у кредито рів не існує.

На підставі зазначе ного, керуючись ст. 32, п. 6 ст. 40 Зак ону України “Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом ”, ст. 86 ГПК України, суд, -

УХВАЛИВ:

Затвердити звіт лі квідатора - арбітражного ке руючого Вінника Сергія Ва сильовича та ліквідаційни й баланс Золотоніського райо нного виробничого управлінн я житлово-комунального госпо дарства станом на 16.01.2009 року.

Ліквідувати Золотоніськ е районне виробниче управлін ня житлово-комунального госп одарства (с. Піщана, Золотоніс ького району, Черкаської обл асті, код ЄДРПОУ 30366155) як юридичн у особу в зв' язку із банкрут ством.

Провадження по справі прип инити.

Ухвала може бути оскаржена до Київського апеляційного господарського суду.

Суддя О.В. Чевгуз

СудГосподарський суд Черкаської області
Дата ухвалення рішення06.12.2010
Оприлюднено14.12.2010
Номер документу12785345
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —01-10-14/1054

Ухвала від 06.12.2010

Господарське

Господарський суд Черкаської області

Чевгуз О.В

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні