Господарський суд дніпропетровської області
Новинка
Отримуйте стислий та зрозумілий зміст судового рішення. Це заощадить ваш час та зусилля.
РеєстраціяУКРАЇНА
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД
ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
вул. Володимира Винниченка 1, м. Дніпро, 49505
E-mail: inbox@dp.arbitr.gov.ua, тел. (056) 377-18-49, fax (056) 377-38-63
УХВАЛА
03.06.2025м. ДніпроСправа № 904/953/17
Суддя господарського суду Дніпропетровської області Владимиренко І.В. розглянувши матеріали справи
за заявою Товариства з обмеженою відповідальністю підприємства "ПРОМТЕХКОМП", м. Дніпро
про визнання банкрутом
За участю (найменування сторін та інших осіб, що беруть участь у справі):
Кредитор Шевченко Л.П. (в залі суду) - представник АТ КБ "Приватбанк"
ВСТАНОВИВ:
Ухвалою господарського суду від 10.02.2025 усне клопотання ліквідатора про продовження строку ліквідаційної процедури ТОВП «ПРОМТЕХКОМП» та повноважень ліквідатора ТОВП «ПРОМТЕХКОМП» арбітражного керуючого Бандоли О.О. на 4 місяці - задоволено. Продовжено строк ліквідаційної процедури ТОВП «ПРОМТЕХКОМП» та повноваження ліквідатора ТОВП «ПРОМТЕХКОМП» арбітражного керуючого Бандоли О.О. на 4 місяці.
Ухвалою господарського суду від 21.04.2025 зобов`язано кредиторів - надати суду та ліквідатору у строк до 05.05.2025 відомості з документальним підтвердженням щодо заінтересованості стосовно боржника. Зобов`язано ліквідатора - надати суду у строк до 19.05.2025 відомості з документальним підтвердженням щодо заінтересованості кожного кредитора стосовно боржника відповідно до вимог ст. ст. 1, 47, 48 Кодексу України з процедур банкрутства, у разі не надання кредиторами відомостей щодо заінтересованості стосовно боржника, здійснити самостійний пошук з відкритих джерел щодо такої заінтересованості, надати суду оновлений реєстр вимог кредиторів з урахуванням встановлених фактів заінтересованості кожного кредитора стосовно боржника.
22.04.2025 до суду від представника ГУ ДПС у Дніпропетровській області надійшла заява від 22.04.2025 про заміну кредитора по справі №904/953/17 з Головного управління ДФС у Дніпропетровській області (ЄДРПОУ 39394856) замінити на належного кредитора Головне управління ДПС у Дніпропетровській області (ЄДРПОУ ВП 44118658).
Ухвалою господарського суду від 22.04.2025 заяву представника ГУ ДПС у Дніпропетровській області від 22.04.2025 про заміну кредитора по справі №904/953/17 з Головного управління ДФС у Дніпропетровській області (ЄДРПОУ 39394856) замінити на належного кредитора Головне управління ДПС у Дніпропетровській області (ЄДРПОУ ВП 44118658) - прийнято до розгляду. Призначено судове засідання з розгляду заяви представника ГУ ДПС у Дніпропетровській області від 22.04.2025 про заміну кредитора по справі №904/953/17 з Головного управління ДФС у Дніпропетровській області (ЄДРПОУ 39394856) замінити на належного кредитора Головне управління ДПС у Дніпропетровській області (ЄДРПОУ ВП 44118658) на 03.06.2025р. о 11:40год.
20.05.2025 до суду від ліквідатора надійшло клопотання від 20.05.2025 про продовження строку ліквідаційної процедури ТОВ підприємства «ПРОМТЕХКОМП» та повноважень ліквідатора ТОВ підприємства «ПРОМТЕХКОМП» арбітражного керуючого Бандоли О.О. на шість місяців.
20.05.2025 до суду від ліквідатора надійшла заява від 20.05.2025 про затвердження звіту про нараховану та невиплачену основну грошову винагороду за період з 08.10.2024 по 30.04.2025 у сумі 162 580,65 грн., здійснені та невідшкодовані особисто понесені витрати за період з 08.10.2024 по 28.04.2025у сумі 61 493,82 грн. арбітражного керуючого Бандоли О.О. під час виконання повноважень ліквідатора ТОВ підприємства "ПРОМТЕХКОМП".
Ухвалою господарського суду від 20.05.2025 клопотання ліквідатора від 20.05.2025 про продовження строку ліквідаційної процедури ТОВ підприємства «ПРОМТЕХКОМП» та повноважень ліквідатора ТОВ підприємства «ПРОМТЕХКОМП» арбітражного керуючого Бандоли О.О. на шість місяців та заява ліквідатора від 20.05.2025 про затвердження звіту про нараховану та невиплачену основну грошову винагороду за період з 08.10.2024 по 30.04.2025 у сумі 162 580,65 грн., здійснені та невідшкодовані особисто понесені витрати за період з 08.10.2024 по 28.04.2025у сумі 61 493,82 грн. арбітражного керуючого Бандоли О.О. під час виконання повноважень ліквідатора ТОВ підприємства "ПРОМТЕХКОМП" прийнято до розгляду в судовому засіданні, яке призначено на 03.06.2025р. о 11:40год.
03.06.2025 до суду від ліквідатора надійшов звіт про проведену роботу за період з 01.05.2025 по 31.05.2025. Судом звіт прийнятий до відома.
В судовому засіданні постановлено вступну та резолютивну частину ухвали.
Розглянувши в судовому засіданні 03.06.2025 заяву представника ГУ ДПС у Дніпропетровській області від 22.04.2025 про заміну кредитора по справі №904/953/17 з Головного управління ДФС у Дніпропетровській області (ЄДРПОУ 39394856) на належного кредитора Головне управління ДПС у Дніпропетровській області (ЄДРПОУ ВП 44118658), заслухавши присутніх учасників провадження у справі, господарський суд встановив наступне.
В обґрунтування поданої заяви представник ГУ ДПС у Дніпропетровській області зазначив наступне, що ухвалою господарського суду від 05.10.2017 по справі №904/953/17 затверджено реєстр вимог кредиторів, в тому числі з вимогами ГУ ДФС у Дніпропетровській області на суму: 6 400,00 грн. - 1 черга, 121 990,83 грн. - 2 черга, 432 802,27грн. - 3 черга, 3 054 896,41 грн. - 6 черга.
Також, ухвалою господарського суду від 08.11.2018 по справі №904/953/17 визнано додаткові вимоги ГУ ДФС у Дніпропетровській області у розмірі 3 524,00 грн. - 1 черга, 163 616,52 грн. - 6 черга.
Постановою Кабінету Міністрів України №1200 від 18 грудня 2018 року утворено Державну податкову службу України та Державну митну службу України, реорганізувавши Державну фіскальну службу України шляхом поділу.
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 19 червня 2019 року №537 «Про утворення територіальних органів Державної податкової служби» утворено як юридичну особу публічного права Головне управління ДПС у Дніпропетровській області (ЄДРПОУ 43145015).
Наказом Державної Податкової служби України №14 від 12 липня 2019 року «Про затвердження положень про територіальні органи ДПС» затверджено положення про Головне управління ДПС у Дніпропетровській області.
Згідно з пунктом 6 Порядку здійснення заходів, пов`язаних з утворенням, реорганізацією або ліквідацією міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20 жовтня 2011 року №1074, права та обов`язки органів виконавчої влади переходять у разі поділу органу виконавчої влади - до органів виконавчої влади, утворених внаслідок такого поділу.
Відповідно до Наказу Головного управління ДПС у Дніпропетровській області №17 від 03 вересня 2019 року розпочато виконання Головним Управлінням ДПС у Дніпропетровській області покладених на нього Положенням про ГУ ДПС функцій і повноважень Головного управління ДФС у Дніпропетровській області, що припиняються.
Отже, ГУ ДПС у Дніпропетровській області (ЄДРПОУ 43145015) є правонаступником ГУ ДФС у Дніпропетровській області (ЄДРПОУ 39394856).
Із врахуванням наказу ДПС від 24.12.2020 № 755 «Про початок забезпечення здійснення територіальними органами ДПС повноважень та функцій», повідомляємо про правонаступництво, у зв`язку із утворенням територіальних органів як відокремлених підрозділів ДПС.
Правонаступництво у сфері управлінської діяльності органів державної влади (публічне правонаступництво) передбачає повне або часткове передання (набуття) адміністративної компетенції одного суб`єкта владних повноважень (суб`єкта публічної адміністрації) до іншого або внаслідок припинення первісного суб`єкта, або внаслідок повного чи часткового припинення його адміністративної компетенції.
Відповідно до підпункту 41.1.1 пункту 41 статті 41 Податкового кодексу України контролюючими органами є податкові органи (центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, його територіальні органи) - щодо дотримання законодавства з питань оподаткування (крім випадків, визначених підпунктом 41.1.2 цього пункту), законодавства з питань сплати єдиного внеску, а також щодо дотримання іншого законодавства, контроль за виконанням якого покладено на центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, чи його територіальні органи.
У свою чергу повноваження і функції контролюючих органів визначаються цим Кодексом, Митним кодексом України та законами України. Розмежування повноважень і функціональних обов`язків контролюючих органів визначається законодавством України (пункт 41.5 статті 41 ПК України).
Постановою Кабінету Міністрів України від 30.09.2020 № 893 «Деякі питання територіальних органів Державної податкової служби» (далі - Постанова № 893) ліквідовано як юридичні особи публічного права територіальні органи Державної податкової служби за переліком згідно з додатком.
Поряд із цим установлено, що територіальні органи Державної податкової служби, що ліквідуються, продовжують здійснювати свої повноваження та функції до утворення Державною податковою службою територіальних органів та прийняття рішення про можливість забезпечення здійснення такими органами повноважень та функцій територіальних органів, що ліквідуються. Таке рішення приймається Державною податковою службою після здійснення заходів, пов`язаних із внесенням до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань даних про територіальні органи Державної податкової служби, що будуть утворені згідно з абзацом четвертим пункту 3 цієї постанови, як відокремлені підрозділи юридичної особи публічного права, затвердженням положень про них, структур, штатних розписів, кошторисів та заповненням 30 відсотків вакансій (пункт 2 Постанови № 893).
Права та обов`язки територіальних органів Державної податкової служби, що ліквідуються, переходять Державній податковій службі та її територіальним органам у межах, визначених положеннями про Державну податкову службу та її територіальні органи (пункт 3 Постанови № 893).
Наказом Державної податкової служби України від 30.09.2020 № 529 «Про утворення територіальних органів Державної податкової служби» (далі - Наказ № 529) було утворено як відокремлені підрозділи Державної податкової служби територіальні органи за переліком згідно з додатком. Можливість з 01.01.2021 забезпечення здійснення новоствореними територіальними органами повноважень та функцій територіальних органів, що ліквідуються, була передбачена відповідним наказом від 24.12.2020 № 755.
Крім цього регламентовано, що кожен територіальний орган ДПС, утворений як її відокремлений підрозділ, є правонаступником майна, прав та обов`язків відповідного територіального органу ДПС, що ліквідується (наказ від 12.11.2020 № 643 «Про затвердження положень про територіальні органи ДПС»).
Отже ГУ ДПС у Дніпропетровській області (ЄДРПОУ ВП 44118658) є правонаступником ГУ ДПС у Дніпропетровській області (ЄДРПОУ 43145015).
А тому, представник ГУ ДПС у Дніпропетровській області просить суд замінити кредитора по справі №904/953/17, а саме з Головного управління ДФС у Дніпропетровській області (ЄДРПОУ 39394856) замінити на належного кредитора Головне управління ДПС у Дніпропетровській області (ЄДРПОУ ВП 44118658).
Відповідно до частини 1 статті 43 Кодексу України з процедур банкрутства, у разі вибуття чи заміни кредитора у справі про банкрутство господарський суд за заявою правонаступника або іншого учасника (учасників) справи здійснює заміну такої сторони її правонаступником на будь-якій стадії провадження у справі.
Згідно частини 2 статті 43 Кодексу України з процедур банкрутства, усі дії, вчинені у справі про банкрутство до вступу у справу правонаступника, обов`язкові для нього так само, як вони були обов`язкові для особи, яку правонаступник замінив.
Відповідно до частини 1 статті 52 Господарського процесуального кодексу України, суд у разі смерті або оголошення фізичної особи померлою, припинення юридичної особи шляхом реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення), заміни кредитора чи боржника в зобов`язанні, а також в інших випадках заміни особи у відносинах, щодо яких виник спір, суд залучає до участі у справі правонаступника відповідного учасника справи на будь-якій стадії судового процесу.
Враховуючи вищенаведене, господарський суд вирішив заяву представника ГУ ДПС у Дніпропетровській області від 22.04.2025 про заміну кредитора по справі №904/953/17 з Головного управління ДФС у Дніпропетровській області (ЄДРПОУ 39394856) на належного кредитора Головне управління ДПС у Дніпропетровській області (ЄДРПОУ ВП 44118658) - задовольнити.
Провести процесуальне правонаступництво.
Замінити кредитором по справі №904/953/17 про банкрутство ТОВ підприємства "ПРОМТЕХКОМП" з Головного управління ДФС у Дніпропетровській області (ЄДРПОУ 39394856) на належного кредитора Головне управління ДПС у Дніпропетровській області (ЄДРПОУ ВП 44118658).
Зобов`язати ліквідатора внести зміни до реєстру вимог кредиторів ТОВ підприємства "ПРОМТЕХКОМП" щодо заміни кредитора Головного управління ДФС у Дніпропетровській області (ЄДРПОУ 39394856) на належного кредитора Головне управління ДПС у Дніпропетровській області (ЄДРПОУ ВП 44118658).
Розглянувши в судовому засіданні 03.06.2025 клопотання ліквідатора від 20.05.2025 про продовження строку ліквідаційної процедури ТОВ підприємства ПРОМТЕХКОМП та повноважень ліквідатора ТОВ підприємства ПРОМТЕХКОМП арбітражного керуючого Бандоли О.О. на шість місяців, заслухавши присутніх учасників провадження у справі, господарський суд встановив наступне.
В обґрунтування поданого клопотання ліквідатора зазначив, що Постановою господарського суду Дніпропетровської області від 14.02.2017 у справі № 904/953/17 ТОВ підприємства "ПРОМТЕХКОМП" (код ЄДРПОУ 21944656, адреса: вул. Степана Разіна, буд. 71, м. Дніпро, 49081) визнано банкрутом, відкрито ліквідаційну процедуру.
Ухвалою господарського суду Дніпропетровської області від 08.10.2024 у справі № 904/953/17 призначено ліквідатором ТОВ підприємства "ПРОМТЕХКОМП" (код ЄДРПОУ 21944656, адреса: вул. Степана Разіна, буд. 71, м. Дніпро, 49081) арбітражного керуючого Бандолу О.О. (свідоцтво № 853 від 17.07.2013).
Ухвалою господарського суду від 10.02.2025 усне клопотання ліквідатора про продовження строку ліквідаційної процедури ТОВП «ПРОМТЕХКОМП» та повноважень ліквідатора ТОВП «ПРОМТЕХКОМП» арбітражного керуючого Бандоли О.О. на 4 місяці - задоволено. Продовжено строк ліквідаційної процедури ТОВП «ПРОМТЕХКОМП» та повноваження ліквідатора ТОВП «ПРОМТЕХКОМП» арбітражного керуючого Бандоли О.О. на 4 місяці. Зобов`язано ліквідатора - звітувати перед господарським судом та кредиторами один раз на місяць, у разі закінчення строку ліквідаційної процедури звертатись до суду з відповідним зверненням про продовження строку ліквідаційної процедури, після закінчення ліквідаційної процедури надати до суду звіт ліквідатора, ліквідаційний баланс, реєстр вимог кредиторів, всі документи, що підтверджують проведення ліквідаційної процедури відповідно до вимог Кодексу України з процедур банкрутства.
28.04.2025 відбувся комітет кредиторів у справі № 904/953/17 про банкрутство ТОВ підприємства "ПРОМТЕХКОМП", на якому вирішено: Обрати Головою комітету кредиторів АТ КБ «ПРИВАТБАНК», в особі представника Шевченко Л.П., яка діє на підставі довіреності від 09.03.2023 за № 371-К-Н-0 та на яку покласти повноваження з підрахунку голосів. Затвердити порядок денний комітету кредиторів ТОВ "ПРОМТЕХКОМП". Схвалити звіт про нараховану та невиплачену основну грошову винагороду арбітражного керуючого Бандоли О.О. під час виконання повноважень ліквідатора ТОВ "ПРОМТЕХКОМП" за період з 08.10.2024 по 30.04.2025 у сумі 162 580,65 грн. Схвалити звіт про здійснені та невідшкодовані особисто понесені витрати арбітражного керуючого Бандоли О.О. під час виконання повноважень ліквідатора банкрута ТОВ "ПРОМТЕХКОМП" за період з 08.10.2024 по 28.04.2025 у сумі 61 493,82 грн. Надати згоду на продаж майна ТОВ "ПРОМТЕХКОМП" на наступних умовах, які запропоновані, згідно листа АТ КБ «ПРИВАТБАНК» від 22.04.2025, а саме: 1. Лот № 21944656-02: транспортний засіб ВАЗ 210700-20 (2008), зелений, № двиг. НОМЕР_1 , № куз. НОМЕР_2 , номерний знак НОМЕР_3 . Перший аукціон: початкова ціна лоту № 21944656-02 визначена згідно звіту про оцінку та становить 44 696,00 грн., без ПДВ. Аукціон проводиться без можливості зниження початкової ціни лоту під час проведення аукціону; крок аукціону становить 1%. У разі закінчення аукціону без визначення переможця, провести перший повторний аукціон. Перший повторний аукціон: початкова ціна лоту № 21944656-02 (зменшена на 20 % початкова ціна першого аукціону, ст. 79 Кодексу України з процедур банкрутства) становить 35 756,80 грн. без ПДВ. Аукціон проводиться з можливістю зниження початкової ціни на крок аукціону, але не нижче, ніж до граничної ціни, яка становить 50 % початкової ціни лоту; крок аукціону становить 1 %. У разі закінчення аукціону без визначення переможця, провести другий повторний аукціон. Другий повторний аукціон: початкова ціна лоту № 21944656-02 (зменшена на 25 % початкова ціна першого повторного аукціону, ст. 79 Кодексу України з процедур банкрутства) становить 26 817,60 грн. без ПДВ. Аукціон проводиться з можливістю зниження початкової ціни без визначення граничної вартості з урахуванням вимог, встановлених Кабінетом Міністрів України; крок аукціону становить 1 %. 2. Лот № 21944656-03: транспортний засіб ГАЗ 6611 4250, (1992), зелений, № двиг. 250416, № шасі НОМЕР_4 , номерний знак НОМЕР_5 . Перший аукціон: початкова ціна лоту № 21944656-03 визначена згідно отриманого допустимого орієнтовного діапазону ринкової вартості майна та становить 75 700,00 грн., без ПДВ. Аукціон проводиться без можливості зниження початкової ціни лоту під час проведення аукціону; крок аукціону становить 1 %. У разі закінчення аукціону без визначення переможця, провести перший повторний аукціон. Перший повторний аукціон: початкова ціна лоту № 21944656-03 (зменшена на 20 % початкова ціна першого аукціону, ст. 79 Кодексу України з процедур банкрутства) становить 60 560,00 грн. без ПДВ. Аукціон проводиться з можливістю зниження початкової ціни на крок аукціону, але не нижче, ніж до граничної ціни, яка становить 50 % початкової ціни лоту; крок аукціону становить 1 %. У разі закінчення аукціону без визначення переможця, провести другий повторний аукціон. Другий повторний аукціон: початкова ціна лоту № 21944656-03 (зменшена на 25 % початкова ціна першого повторного аукціону, ст. 79 Кодексу України з процедур банкрутства) становить 45 420,00 грн. без ПДВ. Аукціон проводиться з можливістю зниження початкової ціни без визначення граничної вартості з урахуванням вимог, встановлених Кабінетом Міністрів України; крок аукціону становить 1 %. 3. Лот № 21944656-04: транспортний засіб ВАЗ 21043 1451, (2002), фіолетовий, № двиг. 21036965377, № куз. НОМЕР_6 , номерний знак НОМЕР_7 . Перший аукціон: початкова ціна лоту № 21944656-04 визначена згідно звіту про оцінку та становить 37 761,00 грн., без ПДВ. Аукціон проводиться без можливості зниження початкової ціни лоту під час проведення аукціону; крок аукціону становить 1 %. У разі закінчення аукціону без визначення переможця, провести перший повторний аукціон. Перший повторний аукціон: початкова ціна лоту № 21944656-04 (зменшена на 20 % початкова ціна першого аукціону, ст. 79 Кодексу України з процедур банкрутства) становить ЗО 208,80 грн. без ПДВ. Аукціон проводиться з можливістю зниження початкової ціни на крок аукціону, але не нижче, ніж до граничної ціни, яка становить 50 % початкової ціни лоту; крок аукціону становить 1 %. У разі закінчення аукціону без визначення переможця, провести другий повторний аукціон. Другий повторний аукціон: початкова ціна лоту № 21944656-04 (зменшена на 25 % початкова ціна першого повторного аукціону, ст. 79 Кодексу України з процедур банкрутства) становить 22 656,60 грн. без ПДВ. Аукціон проводиться з можливістю зниження початкової ціни без визначення граничної вартості з урахуванням вимог, встановлених Кабінетом Міністрів України; крок аукціону становить 1 %. 4. Лот № 21944656-05: транспортний засіб ГАЗ 2705 ВП 2134, (2002), білий, № двиг. 42150020605266, № куз. 27050020092303, номерний знак НОМЕР_8 . Перший аукціон: початкова ціна лоту № 21944656-05 визначена згідно звіту про оцінку та становить 33 393,00 грн., без ПДВ. Аукціон проводиться без можливості зниження початкової ціни лоту під час проведення аукціону; крок аукціону становить 1 %. У разі закінчення аукціону без визначення переможця, провести перший повторний аукціон. Перший повторний аукціон: початкова ціна лоту № 21944656-05 (зменшена на 20 % початкова ціна першого аукціону, ст. 79 Кодексу України з процедур банкрутства) становить 26 714,40 грн. без ПДВ. Аукціон проводиться з можливістю зниження початкової ціни на крок аукціону, але не нижче, ніж до граничної ціни, яка становить 50 % початкової ціни лоту; крок аукціону становить 1 %. У разі закінчення аукціону без визначення переможця, провести другий повторний аукціон. Другий повторний аукціон: початкова ціна лоту № 21944656-05 (зменшена на 25 % початкова ціна першого повторного аукціону, ст. 79 Кодексу України з процедур банкрутства) становить 20 035,80 грн. без ПДВ. Аукціон проводиться з можливістю зниження початкової ціни без визначення граничної вартості з урахуванням вимог, встановлених Кабінетом Міністрів України; крок аукціону становить 1 %. 5. Лот № 21944656-06: транспортний засіб ВАЗ 21013 1198, (1983), зелений, № двиг. НОМЕР_9 , № куз. НОМЕР_10 , номерний знак НОМЕР_11 . Перший аукціон: початкова ціна лоту № 21944656-06 визначена згідно звіту про оцінку та становить 20 276,00 грн., без ПДВ. Аукціон проводиться без можливості зниження початкової ціни лоту під час проведення аукціону; крок аукціону становить 1 %. У разі закінчення аукціону без визначення переможця, провести перший повторний аукціон. Перший повторний аукціон: початкова ціна лоту № 21944656-06 (зменшена на 20 % початкова ціна першого аукціону, ст. 79 Кодексу України з процедур банкрутства) становить 16 220,80 грн. без ПДВ. Аукціон проводиться з можливістю зниження початкової ціни на крок аукціону, але не нижче, ніж до граничної ціни, яка становить 50 % початкової ціни лоту; крок аукціону становить 1 %. У разі закінчення аукціону без визначення переможця, провести другий повторний аукціон. Другий повторний аукціон: початкова ціна лоту № 21944656-06 (зменшена на 25 % початкова ціна першого повторного аукціону, ст. 79 Кодексу України з процедур банкрутства) становить 12 165,60 грн. без ПДВ. Аукціон проводиться з можливістю зниження початкової ціни без визначення граничної вартості з урахуванням вимог, встановлених Кабінетом Міністрів України; крок аукціону становить 1 %.
На виконання рішення комітету кредиторів, 15.05.2025 ліквідатором розміщено оголошення про аукціон з продажу майна банкрута ТОВ "ПРОМТЕХКОМП", а саме: Лот № 21944656-02: транспортний засіб ВАЗ 210700-20 (2008), зелений, № двиг. НОМЕР_1 , № куз. НОМЕР_2 , номерний знак НОМЕР_3 : номер лоту 21944656-02; повторний аукціон з можливістю зниження; прийом пропозицій до 26.05.2025 / 16:15; проведення аукціону 26.05.2025 /09:30. 15.05.2025 ліквідатором розміщено оголошення про аукціон з продажу майна банкрута ТОВ "ПРОМТЕХКОМП", а саме: Лот № 21944656-03: транспортний засіб ГАЗ 6611 4250, (1992), зелений, № двиг. НОМЕР_12 , № шасі НОМЕР_4 , номерний знак НОМЕР_5 : номер лоту 21944656-03; повторний аукціон з можливістю зниження; прийом пропозицій до 26.05.2025 / 16:30; проведення аукціону 26.05.2025 /09:45. 15.05.2025 ліквідатором розміщено оголошення про аукціон з продажу майна банкрута ТОВ "ПРОМТЕХКОМП", а саме: Лот № 21944656-04: транспортний засіб ВАЗ 21043 1451, (2002), фіолетовий, № двиг. НОМЕР_13 , № куз. НОМЕР_6 , номерний знак НОМЕР_7 : номер лоту 21944656-04; повторний аукціон з можливістю зниження; прийом пропозицій до 26.05.2025 / 16:15; проведення аукціону 26.05.2025 /09:30.15.05.2025 ліквідатором розміщено оголошення про аукціон з продажу майна банкрута ТОВ "ПРОМТЕХКОМП", а саме: Лот № 21944656-05: транспортний засіб ГАЗ 2705 ВП 2134, (2002), білий, № двиг. НОМЕР_14 , № куз. НОМЕР_15 , номерний знак НОМЕР_8 : номер лоту 21944656-05; повторний аукціон з можливістю зниження; прийом пропозицій до 26.05.2025 / 16:30; проведення аукціону 26.05.2025 /09:45. 15.05.2025 ліквідатором розміщено оголошення про аукціон з продажу майна банкрута ТОВ "ПРОМТЕХКОМП", а саме: Лот № 21944656-06: транспортний засіб ВАЗ 21013 1198, (1983), зелений, № двиг. НОМЕР_9 , № куз. НОМЕР_10 , номерний знак НОМЕР_11 : номер лоту 21944656-06; повторний аукціон з можливістю зниження; прийом пропозицій до 26.05.2025 / 16:30; проведення аукціону 26.05.2025 /09:45.
Також, 13.05.2025 ліквідатором розміщено оголошення про аукціон з продажу майна банкрута ТОВ "ПРОМТЕХКОМП", а саме: Лот № 21944656-01: Будівлі та споруди, літ. А-2, під. А-2, а, а', а2 - адміністративна будівля з підвалом, ґанком, навісом з ґанком та сходами, загальною площею 666,2 кв.м.; літ. Б-1 - ангар № 1, загальною площею 185,9 кв.м.; літ. В1 - ангар № 2, загальною площею 196,5 кв.м.; літ. Г-1 -вбиральня; літ. Д-1, д - сторожка з ґанком, загальною площею 20,5 кв.м.; літ. Е, є -металевий вагон (тимчас.) зі сходами; № 1-4 - огорожі та споруди; І-ІІІ - мостіння. Розташовані за адресою: Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Вільхового Лісу (колишня Степана Разіна), буд. 71. Земельна ділянка кадастровий номер 1210100000:04:003:0003 загальною площею 0,2662 га, в статусі користування (право оренди припинено 08.10.2013, договір оренди № б/н від 26.12.2003), цільове призначення: фактичне розміщення комплексу адміністративних і складських приміщень (код КВЦПЗД 11.02. Для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд підприємств переробної, машинобудівної та іншої промисловості). Реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна у ДРРП: 14517158: номер лоту 21944656-01; повторний аукціон без можливості зниження; старт аукціону 13.05.2025 / 10:47; прийом пропозицій до 22.05.2025 / 20:00; проведення аукціону 23.05.2025 /12:45.
Отже, станом на сьогоднішній день, ліквідаційна процедура у справі про банкрутство ТОВ "ПРОМТЕХКОМП" (код ЄДРПОУ 21944656) триває та не може бути завершена, оскільки ліквідатором вживаються заходи щодо продажу майна банкрута та ліквідатору потрібен додатковий час для закінчення всіх дій, а тому ліквідатор просить суд продовжити строк ліквідаційної процедури ТОВ «ПРОМТЕХКОМП» та повноваження ліквідатора ТОВ «ПРОМТЕХКОМП» арбітражного керуючого Бандоли О.О. на шість місяців.
Згідно ч. 2 ст.119 ГПК України встановлений судом процесуальний строк може бути продовжений судом за заявою учасника справи, поданою до закінчення цього строку, чи з ініціативи суду.
Враховуючи вищенаведене, для повного та всебічного розгляду справи, господарський суд вважає за доцільне клопотання ліквідатора від 20.05.2025 про продовження строку ліквідаційної процедури ТОВ підприємства ПРОМТЕХКОМП та повноважень ліквідатора ТОВ підприємства ПРОМТЕХКОМП арбітражного керуючого Бандоли О.О. на шість місяців задовольнити частково.
Продовжити строк ліквідаційної процедури ТОВ підприємства ПРОМТЕХКОМП та повноваження ліквідатора ТОВ підприємства ПРОМТЕХКОМП арбітражного керуючого Бандоли О.О. на 4 місяці.
Зобов`язати ліквідатора - після закінчення ліквідаційної процедури надати суду звіт ліквідатора, ліквідаційний баланс, реєстр вимог кредиторів та всі документи, що підтверджують проведення ліквідаційної процедури відповідно до вимог Кодексу України з процедур банкрутства.
Розглянувши в судовому засіданні 03.06.2025 заяву ліквідатора від 20.05.2025 про затвердження звіту про нараховану та невиплачену основну грошову винагороду за період з 08.10.2024 по 30.04.2025 у сумі 162 580,65 грн., здійснені та невідшкодовані особисто понесені витрати за період з 08.10.2024 по 28.04.2025у сумі 61 493,82 грн. арбітражного керуючого Бандоли О.О. під час виконання повноважень ліквідатора ТОВ підприємства "ПРОМТЕХКОМП", заслухавши присутніх учасників провадження у справі, господарський суд встановив наступне.
Згідно ч. 1 ст. 30 Кодексу України з процедур банкрутства, арбітражний керуючий виконує повноваження за грошову винагороду. Грошова винагорода арбітражного керуючого складається з основної та додаткової грошових винагород.
Частиною 4 ст. 30 Кодексу України з процедур банкрутства визначено, що витрати арбітражного керуючого, пов`язані з виконанням ним повноважень у справі, відшкодовуються в порядку, передбаченому цим Кодексом, крім витрат на страхування його професійної відповідальності за заподіяння шкоди, а також витрат, пов`язаних з виконанням таких повноважень у частині, в якій зазначені витрати перевищують регульовані державою ціни (тарифи) на відповідні товари, роботи, послуги чи ринкові ціни на день здійснення відповідних витрат або замовлення (придбання) товарів, робіт, послуг.
Згідно ч. 1, 2 ст. 30 Кодексу України з процедур банкрутства, арбітражний керуючий виконує повноваження за грошову винагороду. Грошова винагорода арбітражного керуючого складається з основної та додаткової грошових винагород. Розмір основної грошової винагороди арбітражного керуючого за виконання ним повноважень розпорядника майна або ліквідатора визначається в розмірі середньомісячної заробітної плати керівника боржника за останніх 12 місяців його роботи до відкриття провадження у справі, але не менше трьох розмірів мінімальної заробітної плати за кожний місяць виконання арбітражним керуючим повноважень.
Відповідно до ч. 6 ст. 30 Кодексу України з процедур банкрутства, арбітражний керуючий не менше одного разу на два місяці звітує про нарахування та виплату грошової винагороди арбітражного керуючого, здійснення та відшкодування його витрат на засіданнях зборів кредиторів (у процедурі банкрутства фізичної особи) чи комітету кредиторів (у процедурі банкрутства юридичної особи), а в частині витрат, що стосуються заставного майна, - перед забезпеченим кредитором. Звіт арбітражного керуючого про нарахування і виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат має бути схвалений зборами кредиторів (у процедурі банкрутства фізичної особи) чи комітетом кредиторів (у процедурі банкрутства юридичної особи), а в частині витрат, що стосуються заставного майна, - забезпеченим кредитором. Звіт про нарахування та виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат за підсумками процедур розпорядження майном, санації, ліквідації, реструктуризації заборгованості, погашення боргів подається арбітражним керуючим до господарського суду за п`ять днів до закінчення відповідної процедури, розглядається судом та затверджується ухвалою, що може бути оскаржена у встановленому порядку.
Відповідно до вимог Кодексу України з процедур банкрутства не передбачено до закінчення відповідної процедури затверджувати арбітражному керуючому звіту арбітражного керуючого про нарахування і виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат.
Оскільки, на даний час ліквідаційна процедура триває та ліквідатором не подано до суду звіту за підсумками проведеної ліквідаційної процедури ТОВ підприємства "ПРОМТЕХКОМП", то у господарського суду відсутні правові підстави для затвердження звіту арбітражного керуючого про нарахування і виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат, а отже поданий ліквідатором до суду на затвердження звіт про нарахування і виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат є передчасним та підлягає залишенню без розгляду.
Крім того, господарський суд зазначає, що арбітражний керуючий Бандола О.О. не позбавлений права подати до господарського суду за п`ять днів до закінчення відповідної процедури відповідний звіт про нарахування і виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат ліквідатора ТОВ підприємства "ПРОМТЕХКОМП" у відповідності до вимог Кодексу України з процедур банкрутства.
Враховуючи вищенаведене, господарський суд вирішив заяву ліквідатора від 20.05.2025 про затвердження звіту про нараховану та невиплачену основну грошову винагороду за період з 08.10.2024 по 30.04.2025 у сумі 162 580,65 грн., здійснені та невідшкодовані особисто понесені витрати за період з 08.10.2024 по 28.04.2025у сумі 61 493,82 грн. арбітражного керуючого Бандоли О.О. під час виконання повноважень ліквідатора ТОВ підприємства "ПРОМТЕХКОМП" залишити без розгляду.
Керуючись ст. ст. 43, 60, 61 Кодексу України з процедур банкрутства, ст. ст. 52, 119, 234, 235 Господарського процесуального кодексу України, суд, -
УХВАЛИВ:
Заяву представника ГУ ДПС у Дніпропетровській області від 22.04.2025 про заміну кредитора по справі №904/953/17 з Головного управління ДФС у Дніпропетровській області (ЄДРПОУ 39394856) на належного кредитора Головне управління ДПС у Дніпропетровській області (ЄДРПОУ ВП 44118658) - задовольнити.
Провести процесуальне правонаступництво.
Замінити кредитором по справі №904/953/17 про банкрутство ТОВ підприємства "ПРОМТЕХКОМП" з Головного управління ДФС у Дніпропетровській області (ЄДРПОУ 39394856) на належного кредитора Головне управління ДПС у Дніпропетровській області (ЄДРПОУ ВП 44118658).
Зобов`язати ліквідатора внести зміни до реєстру вимог кредиторів ТОВ підприємства "ПРОМТЕХКОМП" щодо заміни кредитора Головного управління ДФС у Дніпропетровській області (ЄДРПОУ 39394856) на належного кредитора Головне управління ДПС у Дніпропетровській області (ЄДРПОУ ВП 44118658).
Клопотання ліквідатора від 20.05.2025 про продовження строку ліквідаційної процедури ТОВ підприємства ПРОМТЕХКОМП та повноважень ліквідатора ТОВ підприємства ПРОМТЕХКОМП арбітражного керуючого Бандоли О.О. на шість місяців задовольнити частково.
Продовжити строк ліквідаційної процедури ТОВ підприємства ПРОМТЕХКОМП та повноваження ліквідатора ТОВ підприємства ПРОМТЕХКОМП арбітражного керуючого Бандоли О.О. на 4 місяці.
Зобов`язати ліквідатора - після закінчення ліквідаційної процедури надати суду звіт ліквідатора, ліквідаційний баланс, реєстр вимог кредиторів та всі документи, що підтверджують проведення ліквідаційної процедури відповідно до вимог Кодексу України з процедур банкрутства.
Заяву ліквідатора від 20.05.2025 про затвердження звіту про нараховану та невиплачену основну грошову винагороду за період з 08.10.2024 по 30.04.2025 у сумі 162 580,65 грн., здійснені та невідшкодовані особисто понесені витрати за період з 08.10.2024 по 28.04.2025у сумі 61 493,82 грн. арбітражного керуючого Бандоли О.О. під час виконання повноважень ліквідатора ТОВ підприємства "ПРОМТЕХКОМП" залишити без розгляду.
Ухвала набирає законної сили з моменту її прийняття 03.06.2025 та може бути оскаржена у 10-ти денний строк до Центрального апеляційного господарського суду у відповідності до вимог Господарського процесуального кодексу України.
Копію ухвали надіслати кредиторам, ліквідатору.
Суддя І.В. Владимиренко
Суд | Господарський суд Дніпропетровської області |
Дата ухвалення рішення | 03.06.2025 |
Оприлюднено | 06.06.2025 |
Номер документу | 127897354 |
Судочинство | Господарське |
Категорія | Справи позовного провадження Справи про банкрутство та справи у спорах з майновими вимогами до боржника, стосовно якого відкрито провадження у справі про банкрутство |
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Владимиренко Ігор Вячеславович
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Владимиренко Ігор Вячеславович
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Владимиренко Ігор Вячеславович
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Владимиренко Ігор Вячеславович
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Владимиренко Ігор Вячеславович
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Владимиренко Ігор Вячеславович
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Владимиренко Ігор Вячеславович
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Владимиренко Ігор Вячеславович
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Владимиренко Ігор Вячеславович
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Владимиренко Ігор Вячеславович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні