Герб України

Рішення від 05.06.2025 по справі 360/571/25

Луганський окружний адміністративний суд

Новинка

ШІ-аналіз судового документа

Отримуйте стислий та зрозумілий зміст судового рішення. Це заощадить ваш час та зусилля.

Реєстрація

ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

Іменем України

05 червня 2025 рокум. ДніпроСправа № 360/571/25

Суддя Луганського окружного адміністративного суду Борзаниця С.В., розглянувши у письмовому провадженні адміністративну справу за позовом Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції до Громадської організації «Співдружність донських козаків Луганської області», третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору - Головне управління Служби безпеки України в Донецькій та Луганській областях про заборону та примусовий розпуск (ліквідацію) громадської організації,-

ВСТАНОВИВ:

19 березня 2025 року до Луганського окружного адміністративного суду надійшла позовна заява Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (далі позивач) до Громадської організації «Співдружність донських козаків Луганської області» (далі відповідач), третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору - Головне управління Служби безпеки України в Донецькій та Луганській областях (далі третя особа), в якій просить:

- заборонити та примусово розпустити (ліквідувати) Громадську організації «Співдружність донських козаків Луганської області» (91049, Луганська обл., м. Луганськ, вул. Сєвєродонецька, буд. 37, реєстраційний номер в Реєстрі громадських об`єднань 1367388).

В обґрунтування позовних вимог зазначено, що до позивача надійшов лист Головного управління Служби безпеки України в Донецькій та Луганській областях від 31.01.2025 № 78/3/5/10-1464 про заборону діяльності відповідача з метою протидії проявам сепаратизму, екстремізму, тероризму та іншій діяльності антиукраїнського характеру, нівелювання зовнішніх загроз, спрямованих на шкоду Україні.

З вказаного листа та доданих до нього матеріалів та доказів, вбачається, що в діях відповідача виявлені ознаки порушення громадським об`єднанням вимог статей 36, 37 Конституції України, статті 4 Закону України «Про громадські об`єднання».

Так, надані Головним управлінням Служби безпеки України в Донецькій та Луганській областях матеріали свідчать, що спецслужбами, урядовими та недержавними структурами рф та рб, окрім відкритих військових дій щодо України, використовуються інструменти т.зв. «м`якої сили» у вигляді наявного потенціалу проросійської спрямованості. Встановлено, що з використанням легалізованих громадсько-політичних об`єднань, науково-експертного, освітянського середовища, інших інформаційних майданчиків формуються механізми впливу на громадську думку з метою дестабілізації ситуації в нашій державі.

Окремі ознаки вищезазначеного спостерігаються в діяльності ГО «СДК Луганської області» (зареєстрована без статусу юридичної особи 30.10.2012, реєстраційний номер запису в Реєстрі громадських об`єднань 1367388, адреса знаходження: 91049, Луганська обл., м. Луганськ, вул. Сєвєродонецька, буд. 37, засновники ОСОБА_1 , ОСОБА_2 , ОСОБА_3 ).

Статтею 4 Закону України «Про громадські об`єднання» визначено, що утворення і діяльність громадських об`єднань, мета (цілі) або дії яких спрямовані на ліквідацію незалежності України, зміну конституційного ладу насильницьким шляхом, порушення суверенітету і територіальної цілісності держави, підрив її безпеки, незаконне захоплення державної влади, пропаганду війни, насильства, розпалювання міжетнічної, расової, релігійної ворожнечі, посягання на права і свободи людини, здоров`я населення, пропаганду комуністичного та/або націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарного режиму та їхньої символіки, забороняється.

Позивач зазначає, що аналізуючи вищенаведені факти, а також враховуючи вищевказані положення чинного законодавства, можна дійти висновку що в діяльності відповідача вбачаються ознаки порушень норм діючого законодавства України, що є підставою для припинення діяльності відповідача.

Ухвалою суду від 24 березня 2025 року позов залишено без руху.

Ухвалою суду від 31 березня 2025 року за клопотання позивача продовжено строк для виконання вимог ухвали суду від 24 березня 2025 року на 5 (п`ять) календарних днів з дня отримання цієї ухвали суду.

Ухвалою Луганського окружного адміністративного суду від 14.04.2025 справу прийнято до провадження; визначено, що справа буде розглядатися спочатку в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) сторін (у письмовому провадженні); залучено до участі у справі в якості третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору - Головне управління Служби безпеки України в Донецькій та Луганській областях; запропоновано відповідачу протягом п`ятнадцяти днів з дня отримання цієї ухвали надіслати (надати) суду відзив на позовну заяву (відзив) і всі письмові та електронні докази (які можливо доставити до суду) разом з документами, що підтверджують надіслання (надання) позивачу копії відзиву та доданих до нього документів.

Відповідач правом на подання відзиву на позов не скористався, обставини, які можуть бути враховані судом не повідомив.

Третя особа подала пояснення щодо позову, в яких зазначано таке.

Один з засновників ГО «Співдружність донських козаків Луганської області» ОСОБА_3 з травня 2014 року по червень 2015 року був командиром одного з НЗФ т.зв. «лнр», а саме (мовою оригіналу) «С мая 2014 года по июнь 2015 года был командиром БТРО. Награжден медалью «За оборону Луганска»». В рамках КП № 22015130000000355 від 08.07.2015 року за ч.1 ст.258-3 КК України (Створення терористичної групи чи терористичної організації) стосовно нього здійснюється досудове розслідування, у ході якого 23.02.2017 ОСОБА_3 повідомлено про підозру у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч.1 ст.258-3 КК України. Матеріали справи з обвинувальним актом 24.06.2024 року направлено до суду (справа № 760/14699/24, знаходиться на розгляді Солом`янського районного суду м. Києва).

Також члени зазначеного громадського об`єднання разом з ОСОБА_3 брали участь у бойових діях із ЗСУ на території Луганської області. Зокрема, один з засновників ГО «Співдружність донських козаків Луганської області» ОСОБА_1 з жовтня 2015 року по жовтень 2016 року був бойовиком НЗФ та на посаді старшого стрільця і у званні єфрейтора входив до складу (мовою оригіналу) «1 мотострелкового отделения 2 мотострелкового взводу 6 мотострелковой роты 2 мотострелкового батальона» т.зв. «народної міліції лнр».

Враховуючи викладене, третя особа вважає, що в діяльності громадської організації «Співдружність донських козаків Луганської області» вбачаються ознаки порушень норм чинного законодавства України, що свідить про обґрунтованість заявлених позовних вимог.

Дослідивши матеріали справи та оцінивши докази відповідно до вимог статей 72-77, 90 КАС України, суд встановив таке.

Громадська організація «Співдружність донських козаків Луганської області» зареєстрована Управлінням державної реєстрації Головного територіального управління юстиції у Луганській області 05.10.2012, реєстраційний номер у паперовому Рєєстрі об`эднань громадян 286 від 30.10.2012. Місцезнаходження: 91049, Луганська область, місто Луганськ, вулиця Северодонецька, будинок 37.

Відомості про засновників: ОСОБА_2 , ОСОБА_1 , ОСОБА_3 .

До Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції надійшов лист Головного управління Служби безпеки України в Донецькій та Луганській областях від 31.01.2025 № 78/3/5/10-1464 «Щодо протиправної діяльності громадської організації», в якому Головне управління просило ініціювати процедуру заборони діяльності Громадської організації «Співдружність донських козаків Луганської області» шляхом її примусового розпуску (ліквідації).

Так, один з засновників ГО «Співдружність донських козаків Луганської області» ОСОБА_3 з травня 2014 року по червень 2015 року був командиром одного з НЗФ т.зв. «лнр», а саме (мовою оригіналу) «С мая 2014 года по июнь 2015 года был командиром БТРО. Награжден медалью «За оборону Луганска»». В рамках КП №22015130000000062 від 21.02.2017 року за ч .1 ст.258-3 КК України (Створення терористичної групи чи терористичної організації) стосовно нього здійснюється досудове розслідування, у ході якого 21.02.2017 ОСОБА_3 повідомлено про підозру у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч.І ст.258-3 КК України. В даний час ОСОБА_3 здійснює колабораційну діяльність, а саме є (мовою оригіналу) «депутатом народного совета луганской народной республики от партии «КПРФ» - членом комитета совета по делам военнослужащих, гражданской обороне и чрезвычайным ситуациям, правопорядку, делам казачества и поддержке у час і ников специальной военной операции», активним учасником пропаганди «руського миру» та розповсюджує матеріали, у яких міститься виправдовування, визнання правомірною збройної агресії рф проти України, розпочатої у 2014 році, виправдовування, визнання правомірною тимчасової окупації частини території України, а також глорифікація осіб, які здійснювали збройну агресію рф проти України, розпочату у 2014 році, представників збройних формувань рф, іррегулярних незаконних збройних формувань, озброєних банд та груп найманців, створених, підпорядкованих, керованих та фінансованих рф.

В рамках КП №42024100000000111 від 21.02.2024 ОСОБА_3 09.05.2024 повідомлено про підозру у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч.5 ст.111-1 КК («Колабораційна діяльність») України. Матеріали справи з обвинувальним актом 24.06.2024 направлено до суду для винесення вироку.

Також члени зазначеного громадського об`єднання разом з ОСОБА_3 брали участь у бойових діях із ЗСУ на території Луганської області. Зокрема, один з засновників ГО «Співдружність донських козаків Луганської області» ОСОБА_1 з жовтня 2015 року по жовтень 2016 року був бойовиком НЗФ та на посаді старшого стрільця і у званні єфрейтора входив до складу (мовою оригіналу) «1 мотострелкового отделения 2 мотострелкового взводу 6 мотострелковой роты 2 мотострелкового батальона» т.зв. «народної міліції лнр».

На підтвердження зазначеної в листі інформації надано: акти огляду публікації, розміщеної на сайті «Миротворець» від 31.01.2025, акт огляду публікації, розміщеної на офіційному сайті незаконного органу влади т.зв. «лнр» (мовою оригіналу) «народный совет луганской народной республики» від 31.01.2025, акт огляду сторінки, розміщеної в соціальній мережі «ОК» від 31.01.2025, витяг з Єдиного реєстру досудових розслідувань кримінального провадження № 22015130000000355 від 08.07.2015, повідомлення про підозру ОСОБА_3 у вчинені кримінального правопорушення, передбаченого ч.5 ст. 111-1 КК України від 09.05.2024.

Вирішуючи адміністративну справу по суті заявлених вимог, надаючи оцінку обставинам (фактам), якими обґрунтовано вимоги і заперечення учасників справи, суд виходить з такого.

Указом Президента України № 64/2022 від 24.02.2022 у зв`язку з військовою агресією російської федерації проти України, на підставі пропозиції Ради національної безпеки і оборони України, відповідно до пункту 20 частини 1 статті 106 Конституції України, Закону України «Про правовий режим воєнного стану» постановлено ввести в Україні воєнний стан із 05 години 30 хвилин 24 лютого 2022 року строком на 30 діб.

Одночасно, військовому командуванню (Генеральному штабу Збройних Сил України, командуванням видів, окремих родів військ (сил) Збройних Сил України, управлінням оперативних командувань, командирам військових з`єднань, частин Збройних Сил України, Державної прикордонної служби України, Державної спеціальної служби транспорту, Державної служби спеціального зв`язку та захисту інформації України, Національної гвардії України, Служби безпеки України, Служби зовнішньої розвідки України, Управління державної охорони України) разом із Міністерством внутрішніх справ України, іншими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування постановлено запроваджувати та здійснювати передбачені Законом України «Про правовий режим воєнного стану» заходи і повноваження, необхідні для забезпечення оборони України, захисту безпеки населення та інтересів держави.

Указами Президента України № 133/2022 від 14.03.2022, № 259/2022 від 18.04.2022, № 341/2022 від 17.05.2022, № 573/2022 від 12.08.2022, № 757/2022 від 07.11.2022, № 58/2023 від 06.02.2023, № 254/2023 від 01.05.2023, № 451/2023 від 26.07.2023, № 734/2023 від 06.11.2023, № 49/2024 від 05.02.2024, № 271/2024 від 06.05.2024, № 469/2024 від 23.07.2024, № 740/2024 від 28.10.2024 затвердженими Законами України, строк дії режиму воєнного стану продовжено. Вподальшому Указами Президента України строк дії режиму воєнного стану продовжувався, станом на час розгляду справи воєнний стан триває та не скасовано.

Відповідно до статті 10 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод, яка ратифікована Законом України № 475/97-ВР від 17.07.1997 (далі - Конвенція), кожен має право на свободу вираження поглядів. Це право включає свободу дотримуватися своїх поглядів, одержувати і передавати інформацію та ідеї без втручання органів державної влади і незалежно від кордонів. Ця стаття не перешкоджає державам вимагати ліцензування діяльності радіомовних, телевізійних або кінематографічних підприємств. Здійснення цих свобод, оскільки воно пов`язане з обов`язками і відповідальністю, може підлягати таким формальностям, умовам, обмеженням або санкціям, що встановлені законом і є необхідними в демократичному суспільстві в інтересах національної безпеки, територіальної цілісності або громадської безпеки, для запобігання заворушенням чи злочинам, для охорони здоров`я чи моралі, для захисту репутації чи прав інших осіб, для запобігання розголошенню конфіденційної інформації або для підтримання авторитету і безсторонності суду.

Статтею 11 Конвенції передбачено, що кожен має право на свободу мирних зібрань і свободу об`єднання з іншими особами, включаючи право створювати профспілки та вступати до них для захисту своїх інтересів. Здійснення цих прав не підлягає жодним обмеженням, за винятком тих, що встановлені законом і є необхідними в демократичному суспільстві в інтересах національної або громадської безпеки, для запобігання заворушенням чи злочинам, для охорони здоров`я чи моралі або для захисту прав і свобод інших осіб. Ця стаття не перешкоджає запровадженню законних обмежень на здійснення цих прав особами, що входять до складу збройних сил, поліції чи адміністративних органів держави.

Законом України «Про громадські об`єднання» № 4572-VI від 22.03.2012 (далі - Закон № 4572-VI) визначені правові та організаційні засади реалізації права на свободу об`єднання, гарантованого Конституцією України та міжнародними договорами України, згода на обов`язковість яких надана Верховною Радою України, порядок утворення, реєстрації, діяльності та припинення громадських об`єднань.

Статтями 36 та 37 Конституції України регламентовано, що громадяни України мають право на свободу об`єднання у політичні партії та громадські організації для здійснення і захисту своїх прав і свобод та задоволення політичних, економічних, соціальних, культурних та інших інтересів, за винятком обмежень, встановлених законом в інтересах національної безпеки та громадського порядку, охорони здоров`я населення або захисту прав і свобод інших людей. Утворення і діяльність політичних партій та громадських організацій, програмні цілі або дії яких спрямовані на ліквідацію незалежності України, зміну конституційного ладу насильницьким шляхом, порушення суверенітету і територіальної цілісності держави, підрив її безпеки, незаконне захоплення державної влади, пропаганду війни, насильства, на розпалювання міжетнічної, расової, релігійної ворожнечі, посягання на права і свободи людини, здоров`я населення, забороняються. Політичні партії та громадські організації не можуть мати воєнізованих формувань. Не допускається створення і діяльність організаційних структур політичних партій в органах виконавчої та судової влади і виконавчих органах місцевого самоврядування, військових формуваннях, а також на державних підприємствах, у навчальних закладах та інших державних установах і організаціях. Заборона діяльності об`єднань громадян здійснюється лише в судовому порядку.

Відповідно до частин першої-третьої статті 4 Закону № 4572-VI утворення і діяльність громадських об`єднань, мета (цілі) або дії яких спрямовані на ліквідацію незалежності України, зміну конституційного ладу насильницьким шляхом, порушення суверенітету і територіальної цілісності держави, підрив її безпеки, незаконне захоплення державної влади, пропаганду війни, насильства, на розпалювання міжетнічної, расової, релігійної ворожнечі, посягання на права і свободи людини, здоров`я населення, пропаганду російської імперської політики та її символіки, комуністичного та/або націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів та їхньої символіки, порушення рівноправності громадян залежно від їх раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі, етнічного та соціального походження, майнового стану, місця проживання, за мовними або іншими ознаками; поширення відомостей, що містять виправдовування, визнання правомірною, заперечення збройної агресії Російської Федерації проти України, у тому числі шляхом представлення збройної агресії Російської Федерації проти України як внутрішнього конфлікту, громадянського конфлікту, громадянської війни, заперечення тимчасової окупації частини території України; пропаганду російського нацистського тоталітарного режиму, збройної агресії Російської Федерації проти України, символіки воєнного вторгнення російського нацистського тоталітарного режиму в Україну, забороняються. Громадські об`єднання не можуть мати воєнізованих формувань. Інші обмеження права на свободу об`єднання, у тому числі на утворення і діяльність громадських об`єднань, можуть бути встановлені виключно законом в інтересах національної безпеки та громадського порядку, охорони здоров`я населення або захисту прав і свобод інших людей.

Пунктом 1 Положення про Міністерство юстиції України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02.07.2014 № 228 (далі - Положення № 228) визначено, що Міністерство юстиції України є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України. Міністерство юстиції України є головним органом у системі центральних органів виконавчої влади, зокрема, що реалізує державну правову політику у сфері державної реєстрації юридичних осіб, громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи.

Згідно з пунктом 14 частини першої статті 1 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» № 755-IV від 15.05.2003 (далі - Закон № 755-IV) суб`єктами державної реєстрації є: Міністерство юстиції України - у разі державної реєстрації політичних партій, всеукраїнських професійних спілок, їх об`єднань, всеукраїнських об`єднань організацій роботодавців; відокремлених підрозділів іноземних неурядових організацій, представництв, філій іноземних благодійних організацій, постійно діючих третейських судів, засновниками яких є всеукраїнські громадські організації, всеукраїнських творчих спілок, символіки громадських формувань; територіальні органи Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі - у разі державної реєстрації первинних, місцевих, обласних, регіональних та республіканських професійних спілок, їх організацій та об`єднань, структурних утворень політичних партій, регіональних (місцевих) творчих спілок, територіальних осередків всеукраїнських творчих спілок, місцевих, обласних, республіканських Автономної Республіки Крим, Київської та Севастопольської міських організацій роботодавців та їх об`єднань, постійно діючих третейських судів, громадських об`єднань, їх відокремлених підрозділів, громадських об`єднань, що не мають статусу юридичної особи, підтвердження всеукраїнського статусу громадського об`єднання.

Згідно зі статтею 25 Закону № 4572-VI припинення діяльності громадського об`єднання здійснюється:

1) за рішенням громадського об`єднання, прийнятим вищим органом управління громадського об`єднання, шляхом саморозпуску або реорганізації шляхом приєднання до іншого громадського об`єднання такого самого статусу;

2) за рішенням суду про заборону (примусовий розпуск) громадського об`єднання.

Припинення діяльності громадського об`єднання відбувається в порядку, визначеному Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань».

Відповідно до частини першої статті 28 Закону № 4572-VI громадське об`єднання може бути заборонено судом за позовом уповноваженого органу з питань реєстрації у разі виявлення ознак порушення громадським об`єднанням вимог статей 36, 37 Конституції України, статті 4 цього Закону, а також у разі засудження його уповноважених осіб за вчинення кримінального правопорушення проти основ національної безпеки України, передбаченого статтею 111-1 Кримінального кодексу України. Заборона громадського об`єднання має наслідком припинення його діяльності у порядку, встановленому Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань».

З матеріалів справи судом встановлено, що в діяльність відповідача та його засновників - ОСОБА_1 та ОСОБА_3 , наявні ознаки порушення вимог статей 36 та 37 Конституції України та статті 4 Закону № 4572-VI.

Крім того, ОСОБА_3 повідомлено про підозру та обвинувальний висновок направлено до суду за ч. 5 ст. 111-1 Кримінального кодексу України («колабораційна діяльність»).

Доказів на спростування встановлених судом обставин та жодних пояснень на спростування доводів позивача відповідачем суду не надано.

Відповідно до частини першої статті 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Частиною другою статті 77 КАС України встановлено, що в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Відповідно до пункту 5 Керівних принципів щодо заборони та розпуску політичних партій та подібних заходів, ухвалених Венеціанською Комісією на її 41 пленарній сесії (Венеція, 10-11 грудня 1999 року), заборона чи розпуск політичних партій як дуже далекосяжний захід повинен застосовуватися з крайньою стриманістю. Перш ніж звертатися до компетентного судового органу щодо заборони чи розпуску партії, уряд чи інший орган влади повинен оцінити, беручи до уваги ситуацію в конкретній країні, чи ця партія дійсно становить небезпеку вільному і демократичному політичному порядку або правам окремих осіб і чи таку небезпеку не можна усунути іншими, менш радикальними заходами.

Виходячи із основних позицій практики Європейського Суду з прав людини за результатами розгляду справ щодо обмеження свободи об`єднань, основними критеріями обґрунтованості таких обмежень є встановлення таких обмежень законом, зазначені обмеження повинні переслідувати законні цілі та бути необхідними у демократичному суспільстві.

Як зазначив Конституційний Суд України в рішенні від 16.07.2019 № 9-р/2019 (щодо відповідності Конституції України (конституційності) Закону України «Про засудження комуністичного та націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів в Україні та заборону пропаганди їхньої символіки»), з огляду на історію становлення української незалежної держави, історичний контекст та загрози, що постали перед нею у зв`язку з тимчасовою окупацією частини її території, Україна має право обстоювати конституційні принципи, у тому числі й шляхом заборони пропаганди тоталітарних режимів.

З огляду на встановлені обставини та надані докази, які свідчать про порушення статей 36 та 37 Конституції України, статті 4 Закону № 4572-VI, суд вважає за необхідне заборонити діяльність Громадської організації «Співдружність донських козаків Луганської області», що є підставою для припинення зазначеної організації.

Суд зазначає, що ліквідація є одним із способів припинення юридичної особи (частини перша статті 104 Цивільного кодексу України), що виключає як зайве задоволення вимог в частині ліквідації відповідача.

В силу пункту 2 частини другої статті 371 КАС України суд, який ухвалив рішення, за заявою учасників справи або з власної ініціативи може ухвалою в порядку письмового провадження або зазначаючи про це в рішенні звернути до негайного виконання рішення, крім іншого, про тимчасову заборону (зупинення) окремих видів або всієї діяльності громадського об`єднання; про примусовий розпуск (ліквідацію) громадського об`єднання.

Відтак, рішення суду про заборону діяльності Громадської організації «Співдружність донських козаків Луганської області» належить до негайного виконання.

Оскільки спір вирішено на користь суб`єкта владних повноважень, а також за відсутності витрат позивача суб`єкта владних повноважень, пов`язаних із залученням свідків та проведенням судових експертиз, судові витрати (судовий збір), відповідно до статті 139 КАС України, стягненню з відповідача не підлягають.

Керуючись статтями 2, 7, 8, 9, 19, 20, 72-77, 90, 132, 139, 241-246, 250, 255, 262, 296, 297 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

ВИРІШИВ:

Позов Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (місцезнаходження: місто Суми, вулиця Герасима Кондратьєва, будинок 28, ідентифікаційний код 43316700) до Громадської організації «Співдружність донських козаків Луганської області» (реєстраційний номер запису в Реєстрі громадських об`єднань: 1367388, місцезнаходження: 91049, Луганська область, місто Луганськ, вулиця Сєвєродонецька, будинок 37), третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору - Головне управління Служби безпеки України в Донецькій та Луганській областях (місцезнаходження: вул. Ярослава Мудрого, буд. 56, м. Краматорськ, Донецька область, ідентифікаційний код 20001504) про заборону та примусовий розпуск (ліквідацію) громадського об`єднання - задовольнити.

Заборонити діяльність Громадської організації «Співдружність донських козаків Луганської області».

Рішення суду звернути до негайного виконання.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення безпосередньо до Першого апеляційного адміністративного суду.

Суддя С.В. Борзаниця

СудЛуганський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення05.06.2025
Оприлюднено09.06.2025
Номер документу127914053
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи щодо забезпечення громадського порядку та безпеки, національної безпеки та оборони України, зокрема щодо запобігання та припинення протиправної діяльності товариств, установ, інших організацій, яка посягає на конституційний лад, права і свободи громадян

Судовий реєстр по справі —360/571/25

Рішення від 05.06.2025

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

С.В. Борзаниця

Ухвала від 14.04.2025

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

С.В. Борзаниця

Ухвала від 31.03.2025

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

С.В. Борзаниця

Ухвала від 24.03.2025

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

С.В. Борзаниця

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні