Одеський окружний адміністративний суд
Новинка
Отримуйте стислий та зрозумілий зміст судового рішення. Це заощадить ваш час та зусилля.
РеєстраціяСправа № 420/37579/24
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
06 червня 2025 року м. Одеса
Одеський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді: Юхтенко Л.Р., розглянувши в порядку письмового провадження в приміщенні Одеського окружного адміністративного суду адміністративну справу за позовною заявою Товариства з обмеженою відповідальністю «ФАРМБРОУЗ» (код ЄДРПОУ 43552082, місце знаходження: 65048, м. Одеса, вул. Пушкінська, 57) до Головного управління ДПС в Одеській області (код ЄДРПОУ ВП 44069166, місцезнаходження: 65044, м. Одеса, вул. Семінарська, 5) та Державної податкової служби України (код ЄДРПОУ 43005393, місцезнаходження: 04053, м. Київ, пл. Львівська, 8) про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити певні дії,-
ВСТАНОВИВ:
До Одеського окружного адміністративного суду 04 грудня 2024 року через підсистему Електронний суд (сформовано 04.12.2024) надійшла позовна заява Товариства з обмеженою відповідальністю «ФАРМБРОУЗ» (код ЄДРПОУ43552082, місце знаходження: 65048, м. Одеса, вул. Пушкінська, 57) до Головного управління ДПС в Одеській області (код ЄДРПОУ ВП 44069166, місцезнаходження: 65044, м. Одеса, вул. Семінарська, 5) та Державної податкової служби України (код ЄДРПОУ 43005393, місцезнаходження: 04053, м. Київ, пл. Львівська, 8), в якій представник просить:
1.визнати протиправним та скасувати рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН Головного управління ДПС в Одеській області № 11962650/43552082 від 25.10.2024 року про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстріподаткових накладних.
2.зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну № 23 від 30.09.2024 року днем її надходження.
Також представник просить стягнути судові витрати.
Ухвалою від 09 грудня 2024 року позовну заяву прийнято до провадження та відкрито спрощене позовне провадження без повідомлення (виклику) учасників справи в порядку ч. 5 ст. 262 КАС України.
На обґрунтування позовних вимог представник позивача зазначає, що 01 жовтня 2022 року між ТОВ «ФАРМБРОУЗ» (Виконавець) та ТОВ «АСІНО УКРАЇНА» (Замовник) укладено договір про надання послуг № 136А-2019.
На виконання умов Договору, ТОВ «ФАРМБРОУЗ» надало комплекс послуг ТОВ «АСІНО УКРАЇНА», відповідно до умов Договору, що підтверджується рахунком на оплату № 61 від 30.09.2024 року та актом про надані послуги від 30.09.2024 року, згідно з змісту якого сторони підтверджують, що не мають одна до одної претензій відносно надання послуг, зазначених вище у пунктах 1, 2, 3 цього Акту, та виконання інших умов Договору та Замовлення послуг.
Так, слід зазначити, що платником податків не направлялась контролюючому органу платіжна інструкція по рахунку разом з поясненнями від 21.10.2024 року, так як оплата наданих послуг ще не відбулась.
30.09.2024 року уповноваженою особою ТОВ «ФАРМБРОУЗ» через електронний кабінет платника було подано на реєстрацію податкову накладну (далі ПН) № 23. Відповідно до вказаної ПН, постачальником (продавцем) послуг є ТОВ «ФАРМБРОУЗ», отримувачем (покупцем) є Товариство з обмеженою відповідальністю «АСІНО УКРАЇНА» (далі ТОВ «АСІНО УКРАЇНА», Покупець) (код ЄДРПОУ 42274733). Продавцем продано послуг на загальну суму 82 808,44 грн., в тому числі ПДВ 13 801,41 грн.
Проте її реєстрацію зупинено та запропоновано надати письмові пояснення.
Позивачем на виконання приписів законодавства було направлено до ГУ ДПС повідомлення про подання пояснень та копій документів щодо податкової накладної, реєстрацію якої зупинено.
У листі ТОВ «ФАРМБРОУЗ» № 23 від 20.07.2023 року платник податків більш детально описав вид своєї діяльності, підтвердив наявність достатньої матеріальнотехнічної бази та кількості працівників, необхідних для здійснення своєї діяльності, зазначив інформацію про наявність ліцензії для ведення господарської діяльності.
Проте, Комісією з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних ГУ ДПС В ОДЕСЬКІЙ ОБЛАСТІ було прийнято Рішення № 11962650/43552082 від 25.10.2024 року про відмову в реєстрації Податкової накладної № 23 від 30.09.2024 року в Єдиному реєстрі податкових накладних.
На думку позивача, вказане рішення є протиправним та таким, що підлягає скасуванню з огляду на те, що у квитанції про зупинення реєстрації не зазначено, які саме документи надані з порушенням вимог законодавства та чого мають стосуватися пояснення Позивача для того, аби реєстрація Податкової накладної стала можливою, що свідчить про невідповідність сформованої квитанції вимогам до неї, що визначені пунктом 11 Порядку №1165.
Щодо наявності достатньої матеріально-технічної бази та трудових ресурсів, необхідних для виконання умов Договору, представник зазначив, що для ведення своєї господарської діяльності, 12.01.2021 року ТОВ «ФАРМБРОУЗ» отримало ліцензію на оптову торгівлю лікарськими засобами. Станом на 01.01.2023 року (як і станом на сьогоднішній день)на підприємстві працює 35 осіб. Вказаний перелік трудових ресурсів більше ніж достатній для того, щоб займатись наданням послуг.Щодо основних засобів, то ТОВ «ФАРМБРОУЗ» на підставі договору оренди № 011020 від 01.10.2020 року, укладеного з ТОВ «АВТОІМПУЛЬС» орендує нерухоме майно загальною площею 622,40 кв.м.Платником податків 22.03.2023 року було подано повідомлення про об`єкти оподаткування (форма 20-ОПП), яким додатковопідтверджується наявність цього об`єкта оподаткування.
Також ТОВ «ФАРМБРОУЗ» на підставі договору оренди транспортних засобів № 01- 01/22 від 01.01.2022 року та акта приймання-передачі до цього договору орендує у ТОВ «САЛАРИД» 2 транспортні засоби.
Відповідно до Оборотно-сальдової відомості по рахунку 1121 за 2022 рік, у ТОВ «ФАРМБРОУЗ» наявний ряд інших основних засобів, що перебувають на балансі Товариства, загальною вартістю 259 110,55 грн., а саме: меблі, холодильники, вогнегасники та інше.
Таким чином, ТОВ «ФАРМБРОУЗ» мало необхідні матеріальні та трудові ресурси, які потрібні для провадження господарської діяльності з продажу товару та надання послуг. У платника податків є всі необхідні первинні документи, які підтверджують реальність господарських операцій з ТОВ «АСІНО УКРАЇНА», а вказані документи повністю відповідають вимогам чинного законодавства. ТОВ «ФАРМБРОУЗ» не здійснювало та не здійснює будь-яких ризикових господарських операцій, а всі операції платника носять цілком реальний характер.
Через канцелярію суду 25.12.2024 року від Головного управління ДПС в Одеській області надійшов відзив на позовну заяву, відповідно до змісту якого представник просить відмовити у задоволенні позовних вимог з огляду на таке.
Відповідно до фактичних обставин справи, ТОВ «ФАРМБРОУЗ» направило на реєстрацію до Єдиного реєстру податкових накладних податкові накладні № 23 від 30.09.2024 року, на загальну суму з урахуванням ПДВ 82 808, 44 грн.
За отриманими Квитанціями №1 з Єдиного вікна приймання звітності Державної податкової служби України Позивачу було повідомлено, що реєстрація податкових накладних зупинена, оскільки: «Відповідно до п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України, реєстрація податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. Обсяг постачання товару/послуги 73.20 дорівнює або перевищує величину залишку, визначеного як різниця обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п.1 «Критеріїв ризиковості здійснення операцій».
Також, даними Квитанціями №1 ТОВ «ФАРМБРОУЗ» було запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в податкових накладних.
Разом з повідомленням № 4 про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено, Позивачем надано 16 додатків (до ПН № 23 від 30.09.2024).
Однак, Комісією з питань зупинення реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС в Одеській області були прийняті рішення № 11962650/43552082 від 25.10.2024 року у зв`язку з тим, що документи були складені/оформлені із порушенням законодавства. Додаткова інформація: первинні документи щодо постачання/придбання товарів/ послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури / інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявних типових форм та галузевої специфіки, накладні.
Головне управління ДПС в Одеській області вважає, що платіжні інструкції, надані Позивачем, є сумнівними та ймовірно складені з порушенням чинного законодавства, так як відсутній підпис платника (представника за довіреністю).
Також, представник відповідача звертає увагу суду, що товарно-транспортні накладні надані Позивачем на розгляд комісії регіонального рівня не відповідають вимогам наказу Міністерства транспорту України «Про затвердження Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні» від 14.10.1997 № 363 (в редакції від 12.07.2019), а саме підпункту 11.1 пункту 11 Правил оформлення документів на перевезення Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні, зокрема у наданих товарно-транспортних накладних не заповнено обов`язкових граф щодо вантажно-розвантажувальних робіт, а також відсутній підпис бухгалтера.
Таким чином, оскаржувані рішення комісії регіонального рівня є повністю обґрунтованими, а позовні вимоги ТОВ «ФАРМБРОУЗ» такими, що не підлягають задоволенню.
Через канцелярію суду 30.12.2024 року від представника позивача надійшла відповідь на відзив, відповідно до змісту якої представник наполягає на задоволенні позовних вимог у повному обсязі.
Заперечення на відповідь на відзив до суду не надходили.
Вивчивши матеріали справи, а також обставини, якими обґрунтовуються вимоги, докази, якими вони підтверджуються, суд встановив таке.
Відповідно до витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань Товариство з обмеженою відповідальністю «ФАРМБРОУЗ» зареєстровано 25.07.2022 року номер запису 1005561070006073636.
Основний вид господарської діяльності:46.46 оптова торгівля фармацевтичними товарами.
Судом встановлено, що відповідно до листа № 100-01.1/02/06.16-23 від 05.07.2023 року Держлікслужби, ТОВ «ФАРМБРОУЗ» починаючи з 12.01.2021 року має діючу ліцензію на провадження виду господарської діяльності з оптової торгівлі лікарськими засобами за місцем провадження діяльності.
Для здійснення господарської діяльності у ТОВ «ФАРМБРОУЗ» станом на 01.01.2023 року працює 35 осіб.
Судом встановлено, що на підставі договору оренди № 011020 від 01.10.2020 року, укладеного з ТОВ «АВТОІМПУЛЬС» позивач орендує нерухоме майно загальною площею 622,40 кв.м., розташоване за адресою: м. Одеса, вул. Гена Іоганна (Боженка), буд. 19.
Відповідно до Договору № К4-218/21 на охорону об`єкта за допомогою ПЦС, укладеного 29.01.2021 року між позивачем з ТОВ «КАРАБІНЕР 4», вказаний об`єкт нерухомого майна перебуває під охороною.
Також, судом встановлено, що платником податків 22.03.2023 року було подано повідомлення про об`єкти оподаткування (форма 20-ОПП).
На підставі договору оренди транспортних засобів № 01- 01/22 від 01.01.2022 року та акта приймання-передачі до цього договору позивач орендує у ТОВ «САЛАРИД» 2 транспортні засоби: транспортний засіб марки PEUGEOT, комерційний опис BOXER, 2021 року випуску, ідентифікаційний номер ТЗ НОМЕР_1 , білого кольору, реєстраційний номер НОМЕР_2 , зареєстрований ТСЦ 5141 25.05.2021 року; транспортний засіб марки RENAULT, комерційний опис DOKKER, 2017 року випуску, ідентифікаційний номер ТЗ НОМЕР_3 , білого кольору, реєстраційний номер НОМЕР_4 , зареєстрований ТСЦ 5142 31.02.2021 року.
Так, судом встановлено, що з метою здійснення господарської діяльності, 01.10.2022 року між ТОВ «ФАРМБРОУЗ» (виконавець) та ТОВ «АСІНО УКРАЇНА» (замовник) укладено договір №136А-2019 про надання послуг, відповідно до умов якого замовник доручає, приймає та оплачує, а виконавець зобов`язується надати маркетингову підтримку щодо забезпечення погодженого рівня запасу товарів, надати послуги з перепродажної підготовки та просуванню товарів, інформаційні, маркетингові послуги, рекламні послуги щодо товарів у порядку та у спосіб визначений цим договором, з метою створення сприятливого іміджу товару та надання необхідної інформації про товар для кінцевого споживача, а також зручне розміщення (для сприйняття кінцевого споживача) товару замовника. Конкретні види послуг (в тому числі з виплатою бонусів), порядок та умови їх надання визначаються сторонами у додатку №3 до цього договору та у відповідних замовленнях, що складаються за формою визначеною у додатку №4, які є невід`ємною частиною цього договору. (п. 1.1 договору)
Розмір оплати за надані Виконавцем Послуги та маркетингової підтримки протягом відповідного звітного періоду залежить від об`єму фактично замовлених та наданих Послуг та фактично досягнутих рівнів запасів, що зазначається Сторонами у відповідних Замовленнях до цього Договору та погоджується у Актах про надані послуги за відповідний звітний період. (п. 2.4 договору)
Факт надання послуг та фактично досягнутих рівнів запасів підтверджується Актом за відповідний період, що складається виконавцем за формою встановленою у додатку №5 до даного договору. Такий Акт має містити детальний опис наданих послуг та фактично досягнутих рівнів запасів, а також одночасно являє собою звіт виконавця. (п. 2.5 договору)
Оплата за належним чином надані Послуги здійснюється Замовником протягом 10 банківських днів з дня підписання представниками обох Сторін відповідного Акту та після надання Виконавцем Замовнику належним чином оформленого відповідного рахунку-фактури та, якщо Виконавець має статус платника податку на додану вартість, - належного оформлення податкової накладної відповідно до чинного законодавства України. Датою оплати вважається дата списання грошових коштів з рахунку Замовника на кореспондентський рахунок банку Виконавця. (п.2.8 договору)
На виконання умов вказаного договору виконавцем було надано маркетингові послуги за період з 01.07.2024 по 30.09.2024 року, про що свідчить Акт про надані послуги від 30.09.2024 року на суму 82808,44 (з урахуванням ПДВ) та виставлено рахунок на оплату №61 від 30.09.2024 року на суму 82808,44 грн.
Так, судом встановлено, що за фактом надання послуг, позивачем було сформовано та направлено на реєстрацію ПН № 23від 30.09.2024 року на суму 82 808,44 грн.
Відповідно до квитанції № 9309324461 від 17.10.2024 року реєстрацію вказаної ПН зупинено, з підстав того, що «Відповідно до п.201.16ст.201 Податкового кодексу України, Порядку зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі Порядок), затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 № 1165 (зі змінами), реєстрація податкової накладної від 30.09.2024 № 23 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. Обсяг постачання товару/послуги 73,20 перевищує величину залишку, визначеного як різниця обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій (додаток 3 Порядку). Додатково повідомляємо: показник "D"=,7781%, "Pпоточ"=0.Пропонуємо надати пояснення та копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.Пропонуємо надати пояснення та копії документів (договори, у тому числі зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них; договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції; первинні документи щодо постачання / придбання товарів / послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи, інвентаризаційні описи, у тому числі рахунки-фактури / інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків; документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством; інші документи, що підтверджують інформацію, зазначену у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі), достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі»
На пропозицію податкового органу позивачем булонадано повідомлення №4 від 21.10.2024 року про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено.
В графі «пояснення» позивачем було вказано: ТОВ ФАРМБРОУЗ, 65048, м. Одеса, вул. Пушкінська, 57, займається оптовою торгівлею фармацевтичними товарами (КВЕД 46,46), а також підприємство займається торгівлею парфумами (КВЕД 47,74), роздрібною торгівлею косметичними товарами та туалетними при належностями в спеціалізованих магазинах (КВЕД 47,75), також надає послуги по дослідженню кон`юктури ринку та виявлення громадської думки (КВЕД 73,20). Керівник згідно статуту ОСОБА_1 .
До вказаного повідомлення було надано: 16 додатки, серед яких і змістовні пояснення стосовно реальності здійснення господарської операції.
Проте, 25.10.2024 року відповідачем за результатами розгляду наявних документів прийняло рішення № 11962650/43552082про відмову у реєстрації ПН/РК в ЄРПН.
Підставою для відмови у реєстрації якої вказано: надання платником податків копій документів складених з порушенням законодавства.
Додаткова інформація: первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури / інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявних типових форм та галузевої специфіки, накладні.
Не погодившись із прийнятим рішенням, позивач звернувся до суду із цим позовом.
Також, судом досліджені надані позивачем до податкового органу разом із поясненням первинні документи на підтвердження реальності здійснення господарської операції.
Дослідивши матеріали справи, проаналізувавши норми матеріального права, що регулюють спірні правовідносини, суд дійшов висновку, що позовні вимоги належать задоволенню повністю, з огляду на таке.
Частиною 2 статті 19 Конституції України передбачено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до ч. 2 ст. 2 КАС України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено).
Аналізуючи правомірність прийняття оскаржуваного рішення, що є змістом правовідносин у цій справі, відповідно до приписів ст. 2 КАС України, суд виходить із такого.
Спірні правовідносини врегульовано нормами Податкового кодексу України.
Згідно з пп. «а», «б» п. 185.1 ст. 185 ПК України об`єктом оподаткування є операції платників податку з: постачання товарів, місце постачання яких розташоване на митній території України, відповідно до статті 186 цього Кодексу, у тому числі операції з безоплатної передачі та з передачі права власності на об`єкти застави позичальнику (кредитору), на товари, що передаються на умовах товарного кредиту, а також з передачі об`єкта фінансового лізингу в користування лізингоотримувачу/орендарю; постачання послуг, місце постачання яких розташоване на митній території України, відповідно до статті 186 цього Кодексу.
Пунктом 187.1 статті 187 ПК України встановлено, що датою виникнення податкових зобов`язань з постачання товарів/послуг вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше: а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої - дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку; б) дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку.
База оподаткування операцій з постачання товарів/послуг визначається виходячи з їх договірної вартості з урахуванням загальнодержавних податків та зборів (п. 188.1 ст. 188 ПК України).
Пунктом 201.10 ст. 201 ПК України передбачено, що при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою. Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.
Відповідно до пункту 201.1 статті 201 ПК України, на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, кваліфікованого електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.
Відповідно до п.п.14.1.60 п. 14.1 ст. 14 ПК України єдиний реєстр податкових накладних - реєстр відомостей щодо податкових накладних та розрахунків коригування, який ведеться центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику, в електронному вигляді згідно з наданими платниками податку на додану вартість електронними документами.
Пунктом 201.16 статті 201 ПК України встановлено, що реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.
Згідно з п. 2 постанови Кабінету Міністрів України від 29.12.2010 року № 1246 «Про затвердження Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних» (далі - Порядок № 1246) (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 26 квітня 2017 р. № 341) податкова накладна - електронний документ, який складається платником податку на додану вартість (далі - платник податку) відповідно до вимог Податкового кодексу України (далі - Кодекс) в електронній формі у затвердженому в установленому порядку форматі (стандарті) та надсилається для реєстрації.
Пунктом 7 Прикінцевих та перехідних положень Закону № 2245-VIII Кабінету Міністрів України доручено до 1 березня 2018 року визначити порядок зупинення реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування, прийняти нормативно-правові акти, необхідні для реалізації цього Закону, привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом та забезпечити перегляд та приведення центральними органами виконавчої влади їх нормативно-правових актів у відповідність із цим Законом.
З 01.02.2020 року діє Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затверджений Постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019р. №1165 (далі Порядок № 1165), якийвизначає механізм зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), організаційні та процедурні засади діяльності комісій з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі (далі - комісії контролюючих органів), права та обов`язки їх членів.
Згідно з п. 3 Порядку №1165 податкові накладні/розрахунки коригування (крім розрахунків коригування, складених постачальником товарів/послуг до податкової накладної, складеної на отримувача - платника податку, в яких передбачається зменшення суми компенсації вартості хоча б одного з товарів/послуг їх постачальнику, та розрахунків коригування, складених на неплатника податку, за винятком розрахунку коригування, визначеного підпунктом 7 цього пункту), що подаються для реєстрації в Реєстрі, перевіряються щодо відповідності таким ознакам безумовної реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування (далі - ознаки безумовної реєстрації).
Відповідно до п. 5, п.6 Порядку №1165 платник податку, яким складено та/або подано для реєстрації в Реєстрі податкову накладну/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряється щодо відповідності критеріям ризиковості платника податку, показникам, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку. Податкова накладна/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряються щодо відповідності відображених у них операцій критеріям ризиковості здійснення операцій.
У разі коли за результатами автоматизованого моніторингу платник податку, яким складено податкову накладну/розрахунок коригування, відповідає хоча б одному критерію ризиковості платника податку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.
Питання відповідності/невідповідності платника податку критеріям ризиковості платника податку розглядається комісією регіонального рівня.
У разі встановлення відповідності платника податку хоча б одному з критеріїв ризиковості платника податку комісією регіонального рівня приймається рішення про відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.
Включення платника податку до переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, здійснюється в день проведення засідання комісії регіонального рівня та прийняття відповідного рішення.
Платник податку отримує рішення про відповідність критеріям ризиковості платника податку через електронний кабінет у день прийняття такого рішення (додаток 4).
У рішенні зазначається підстава, відповідно до якої встановлено відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.
Комісією регіонального рівня розглядається питання виключення платника податку з переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, у разі виявлення обставин та/або отримання інформації, що свідчать про невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку та/або отримання інформації та копій відповідних документів від платника податку, що свідчать про невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.
У разі виявлення обставин та/або отримання інформації, визначених абзацом сьомим цього пункту, та прийняття комісією регіонального рівня рішення про невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку платник податку отримує таке рішення в електронному кабінеті в день його прийняття (додаток 4).
Відповідно до п. 10, п. 11 Порядку №1165, у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, яка є підтвердженням зупинення такої реєстрації. У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються: 1) номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування; 2) критерій (критерії) ризиковості платника податку та/або ризиковості здійснення операцій, на підставі якого (яких) зупинено реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, з розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку; 3) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для розгляду питання прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації.
Так, судом встановлено, що в порядку встановленого податковим законодавством за фактом поставки товару було сформовано податкову накладну №23 від 30.09.2024року та направлено її реєстрацію до Єдиного реєстру податкових накладних.
Відповідно до квитанції № 9309324461 від 17.10.2024 року реєстрацію вказаної ПН зупинено, з підстав того, що «Відповідно до п.201.16ст.201 Податкового кодексу України, Порядку зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі Порядок), затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 № 1165 (зі змінами), реєстрація податкової накладної від 30.09.2024 № 23 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. Обсяг постачання товару/послуги 73,20 перевищує величину залишку, визначеного як різниця обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій (додаток 3 Порядку). Додатково повідомляємо: показник "D"=,7781%, "Pпоточ"=0.Пропонуємо надати пояснення та копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. Пропонуємо надати пояснення та копії документів (договори, у тому числі зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них; договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції; первинні документи щодо постачання / придбання товарів / послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи, інвентаризаційні описи, у тому числі рахунки-фактури / інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків; документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством; інші документи, що підтверджують інформацію, зазначену у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі), достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі».
У Додатку 3 до Порядку № 1165 встановлено Критерії ризиковості здійснення операцій.
Пунктом 1 зазначених Критеріїв визначено такі критерії ризиковості здійснення операцій: «Відсутність товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податковій накладній, поданій для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), у таблиці даних платника податку на додану вартість (далі - платник податку) як товару/послуги, що на постійній основі постачається, та обсяг постачання товару/послуги, зазначений у податковій накладній/розрахунку коригування до податкової накладної на збільшення суми податкових зобов`язань, яку/який подано для реєстрації в Реєстрі, дорівнює або перевищує величину залишку, що визначається як різниця між обсягом придбання на митній території України такого/такої товару/послуги (крім обсягу придбання товарів/послуг за операціями, які звільнені від оподаткування та підлягають оподаткуванню за нульовою ставкою) та/або ввезення на митну територію України такого товару, зазначеного з 1 січня 2017 р. в отриманих податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих у Реєстрі, і митних деклараціях, збільшеного у 1,5 раза, та обсягом постачання відповідного товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих з 1 січня 2017 р. у Реєстрі, і переважання в такому залишку (більше 50 відсотків) груп товарів (продукції), визначених ДПС та затверджених відповідним наказом, оприлюдненим на офіційному веб-сайті ДПС».
При цьому суд зазначає, що належної мотивації підстав та причин віднесення поданої податкової накладної до категорії ризиковості здійснення операцій відповідачами ані у спірному рішенні, ані до суду не надано.
На пропозицію податкового органу позивачем було надано повідомлення №4 від 21.10.2024 року про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено.
В графі «пояснення» позивачем було вказано: ТОВ ФАРМБРОУЗ, 65048, м. Одеса, вул. Пушкінська, 57, займається оптовою торгівлею фармацевтичними товарами (КВЕД 46,46), а також підприємство займається торгівлею парфумами (КВЕД 47,74), роздрібною торгівлею косметичними товарами та туалетними при належностями в спеціалізованих магазинах (КВЕД 47,75) , також надає послуги по дослідженню кон`юктури ринку та виявлення громадської думки (КВЕД 73,20). Керівник згідно статуту ОСОБА_1 .
До вказаного повідомлення було надано: 16 додатки, серед яких і змістовні пояснення стосовно реальності здійснення господарської операції.
Проте, 25.10.2024 року відповідачем за результатами розгляду наявних документів прийняло рішення № 11962650/43552082 про відмову у реєстрації ПН/РК в ЄРПН.
Підставою для відмови у реєстрації якої вказано: надання платником податків копій документів складених з порушенням законодавства.
Додаткова інформація: первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури / інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявних типових форм та галузевої специфіки, накладні.
Оцінивши надані сторонами докази та виходячи із вищенаведених норм права, суд доходить висновку, що відповідачем прийнято оскаржуване рішення помилково, з огляду на таке.
Так, судом встановлено та матеріалами справи підтверджено, що основний вид господарської діяльності: 46.46 оптова торгівля фармацевтичними товарами.
Відповідно до листа № 100-01.1/02/06.16-23 від 05.07.2023 року Держлікслужби, ТОВ «ФАРМБРОУЗ» починаючи з 12.01.2021 року має діючу ліцензію на провадження виду господарської діяльності з оптової торгівлі лікарськими засобами за місцем провадження діяльності.
Для здійснення господарської діяльності у ТОВ «ФАРМБРОУЗ» станом на 01.01.2023 року працює 35 осіб. На підставі договору оренди № 011020 від 01.10.2020 року, укладеного з ТОВ «АВТОІМПУЛЬС» позивач орендує нерухоме майно загальною площею 622,40 кв.м., розташоване за адресою: м. Одеса, вул. Гена Іоганна (Боженка), буд. 19. Та відповідно до Договору № К4-218/21 на охорону об`єкта за допомогою ПЦС, укладеного 29.01.2021 року між позивачем з ТОВ «КАРАБІНЕР 4», вказаний об`єкт нерухомого майна перебуває під охороною. На підставі договору оренди транспортних засобів № 01- 01/22 від 01.01.2022 року та акта приймання-передачі до цього договору позивач орендує у ТОВ «САЛАРИД» 2 транспортні засоби. Крім того, 22.03.2023 року було подано повідомлення про об`єкти оподаткування (форма 20-ОПП).
Судом встановлено, що з метою здійснення господарської діяльності, 01.10.2022 року між ТОВ «ФАРМБРОУЗ» (виконавець) та ТОВ «АСІНО УКРАЇНА» (замовник) укладено договір №136А-2019 про надання маркетингових послуг.
На виконання умов вказаного договору виконавцем було надано маркетингові послуги за період з 01.07.2024 по 30.09.2024 року, про що свідчить Акт про надані послуги від 30.09.2024 року на суму 82808,44 (з урахуванням ПДВ) та виставлено рахунок на оплату №61 від 30.09.2024 року на суму 82808,44 грн.
За фактом надання вказаного виду послуг було сформовано спірну податкову накладну. Тобто, на момент реєстрації ПН оплата за надані послуги не була здійснена.
Крім того, матеріалами справи підтверджується, що позивачем до податкового органу надавались додаткові пояснення разом з повідомленням, в яких представник детальніше розкрив суть господарської діяльності підприємства та зокрема спірної господарської операції та надав докази на підтвердження реальності спірної операції.
До даних пояснень було додано повний перелік документів, необхідних та достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Аналіз наданих копій первинних документів надає можливість встановити послідовність дій позивача щодо здійснення такого виду робіт та можливості надання такого виду послуг.
Доводи представника відповідача про те, що платіжні інструкції, надані Позивачем, є сумнівними та ймовірно складені з порушенням чинного законодавства, так як відсутній підпис платника (представника за довіреністю), відхиляються судом, адже спірна податкова накладна була сформована за фактом надання послуг, а не надходження коштів. Крім того, суд зазначає, що до суду не надходили документи на підтвердження здійснення оплати за надані послуги.
А тому, такі доводи Головного управління є помилковими.
Стосовно доводів представника Головного управління, що: товарно-транспортні накладні надані Позивачем на розгляд комісії регіонального рівня не відповідають вимогам наказу Міністерства транспорту України «Про затвердження Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні» від 14.10.1997 № 363 (в редакції від 12.07.2019), а саме підпункту 11.1 пункту 11 Правил оформлення документів на перевезення Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні, зокрема у наданих товарно-транспортних накладних не заповнено обов`язкових граф щодо вантажно-розвантажувальних робіт, а також відсутній підпис бухгалтера є безпідставними та відхиляються судом, оскільки позивачем вчинена господарська операція з надання маркетингових послуг, а не здійснення перевезення вантажів, та товарно-транспортна накладна не є основним первинним документом на підтвердження здійснення продажу послуги, а тому недоліки у змісті товарно-транспортних накладних не можуть впливати на зміст господарської операції з надання маркетингових послуг.
Аналіз наданих копій первинних документів надає можливість встановити послідовність дій позивача щодо здійснення такого виду робіт та надання такого виду послуг.
В той же час, у квитанції зазначено посилання на відповідність Критеріїв, визначених в п. 1 та наведено загальний перелік документів, які може надати позивач, разом з цим конкретно не визначено документів, які слід надати позивачу для розгляду питання прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в реєстрі або відмову в такій реєстрації.
Водночас можливість надання платником податків переліку документів на підтвердження правомірності формування та подання на реєстрацію податкової накладної напряму залежить від чіткого формулювання фіскальним органом позиції про те, під який саме критерій ризиковості платника податку та/або критерій ризиковості здійснення операцій підпадає платник податку, якому відповідає платник податку, що прямо впливає на можливість надання платником податку в подальшому відповідних документів, перелік яких міститься у вичерпному переліку документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРНП.
Суд відхиляє доводи представника відповідача викладені у відзиві, з підстав того, що у випадку неконкретизації переліку документів у квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної, а у подальшому в рішенні про відмову у реєстрації ПН, платник податків перебуває у стані правової невизначеності, що позбавляє його можливості надати контролюючому органу необхідний в розумінні суб`єкта владних повноважень пакет документів.
Таким чином, зупинення податкової накладної, виписаної позивачем не відповідає умовам критеріїв ризиковості платника податку та/або критерій ризиковості здійснення операцій та контролюючим органом, порушено вимоги Порядку № 1165.
Відповідно до ч. п. 25, 26, 27 Порядку № 1165 комісії регіонального рівня приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації, врахування або неврахування таблиці даних платника податку, відповідність/невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку. Комісія регіонального рівня діє в межах повноважень, визначених цим Порядком та Порядком прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженим Мінфіном. Комісія контролюючого органу в своїй діяльності керується Конституцією та законами України, указами Президента України і постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції України, Податкового кодексу України та законів, актами Кабінету Міністрів України, іншими актами законодавства, а також цим Порядком.
Згідно з п. 44 Порядку № 1165 комісія контролюючого органу перевіряє подані платником податку копії документів щодо їх достовірності шляхом звірки даних, які містяться в таких копіях документів, з даними, що надходять або можуть бути отримані з інших джерел інформації (реєстри, що ведуться державними органами, документи, зокрема електронні).
Комісія регіонального рівня приймає рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі у терміни, визначені пунктом 9 цього Порядку, та надсилає його платнику податку в порядку, встановленому статтею 42 глави 1 розділу II Кодексу.
У разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі платник податку має право подати копії документів та письмові пояснення стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі.
Перелік документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі, може включати: договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них; договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції; первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи, інвентаризаційні описи, у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків; документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством.
Комісія регіонального рівня приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі в разі: ненадання / часткового надання додаткових письмових пояснень та копій документів стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі, при отриманні Повідомлення; та/або надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства.
Рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі набирає чинності в день прийняття відповідного рішення.
Згідно з додатку до Порядку № 520 в рішенні про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних обов`язково зазначаються конкретні документи.
Так, як вбачається з матеріалів справи в оскаржуваному рішенні, податковим органом було зазначено підставою для відмови у реєстрації податкової накладної «надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства».
В графі «податкова інформація» (зазначити конкретні документи) оскаржуваного рішення, вказано: первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури / інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявних типових форм та галузевої специфіки, накладні.
Аналізуючи зазначену, як підставу для відмови у реєстрації поданої податкової накладної в ЄРПН, суд зазначає, що контролюючим органом не наведено конкретних документів, які саме складені чи сформовані позивачем з порушенням норм законодавства, а лише узагальнено зазначено перелік можливих документів.
Таким чином, суд доходить висновку, що матеріали справи не містять належних і достатніх доказів спростування відповідачами тверджень позивача, наведення відповідних мотивів прийняття спірного рішення та неврахування наданих позивачем документів, а відтак, підтверджень правомірності рішення податкового органу, у зв`язку з чим, таке рішення про відмову в реєстрації податкової накладної в ЄРПН є протиправним та підлягає скасуванню.
Стосовно позовних вимог про зобов`язання Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну № 23 від 30.09.2024 року, суд зазначає таке.
Приписами пункту 20 Порядку № 1246 передбачено, що у разі надходження до ДФС рішення суду про реєстрацію або скасування реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування, яке набрало законної сили, такі податкові накладні та/або розрахунки коригування реєструються після проведення перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку (крім абзацу десятого), або їх реєстрація скасовується. При цьому датою реєстрації або скасування реєстрації вважається день, зазначений в такому рішенні, або день набрання законної сили рішенням суду.
В даному випадку, зобов`язання відповідача зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних подані позивачем податкові накладні є дотримання судом гарантій на те, що спір між сторонами буде остаточно вирішений, та належним способом захисту порушеного права, а тому суд доходить висновку, що вказані позовні вимоги є правомірними та належать задоволенню повністю.
Відповідно до ч.1,3ст.90 КАС України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні, суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв`язок доказів у їх сукупності.
Таким чином, оцінюючи встановлені факти, суд дійшов висновку, що відповідачі, заперечуючи проти позову не довели, з посиланням на відповідні докази, правомірності своїх рішень, а тому позовні вимоги належать задоволенню повністю.
Таким чином, сплачений позивачем судовий збір підлягає поверненню на користь позивача в розмірі 2422,40 грн за основною вимогою, за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС в Одеській області.
На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 6, 12, 72, 77,90, 139, 246, 255,295,297 КАС України, суд
В И Р І Ш И В:
Позовну заяву Товариства з обмеженою відповідальністю «ФАРМБРОУЗ» (код ЄДРПОУ 43552082, місце знаходження: 65048, м. Одеса, вул. Пушкінська, 57) до Головного управління ДПС в Одеській області (код ЄДРПОУ ВП 44069166, місцезнаходження: 65044, м. Одеса, вул. Семінарська, 5) та Державної податкової служби України (код ЄДРПОУ 43005393, місцезнаходження: 04053, м. Київ, пл. Львівська, 8) про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити певні дії,- задовольнити у повному обсязі.
Визнати протиправним та скасувати рішення Комісії Головного управління ДПС в Одеській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування №11962650/43552082 від 25.10.2024 року в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Зобов`язати Державну податкову службу України (код ЄДРПОУ 43005393, місцезнаходження: 04053, м. Київ, Львівська площа,8) зареєструвати податкову накладну №23 від 30.09.2024 року в Єдиному реєстрі податкових накладних датою її подання, подануТовариством з обмеженою відповідальністю «ФАРМБРОУЗ» (код ЄДРПОУ 43552082, місце знаходження: 65048, м. Одеса, вул. Пушкінська, 57).
Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС в Одеській області (код ЄДРПОУ ВП 44069166, місцезнаходження: 65044, м. Одеса, вул. Семінарська, 5) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «ФАРМБРОУЗ» (код ЄДРПОУ 43552082, місце знаходження: 65048, м. Одеса, вул. Пушкінська, 57) сплачений судовий збір в розмірі 2422,40 грн (дві тисячі чотириста двадцять дві гривні 40 копійок).
Рішення суду може бути оскаржено в порядку та в строки, встановлені ст.ст. 295,297 КАС України, з урахуванням п.п.15.5 п. 15 ч. 1 Перехідних положень КАС України.
Рішення суду набирає законної сили в порядку та в строки, встановлені ст. 255 КАС України.
Суддя Л.Р. Юхтенко
Суд | Одеський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 06.06.2025 |
Оприлюднено | 09.06.2025 |
Номер документу | 127941209 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо реалізації податкового контролю |
Адміністративне
Одеський окружний адміністративний суд
Юхтенко Л.Р.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні