Герб України

Постанова від 06.06.2025 по справі 946/3549/25

Ізмаїльський міськрайонний суд одеської області

Новинка

ШІ-аналіз судового документа

Отримуйте стислий та зрозумілий зміст судового рішення. Це заощадить ваш час та зусилля.

Реєстрація

Справа № 946/3549/25

Провадження № 3/946/1140/25

П О С Т А Н О В А

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

06 червня 2025 року місто Ізмаїл

Суддя Ізмаїльського міськрайонного суду Одеської області Бортейчук Ю.Ю., розглянувши матеріали справи про адміністративне правопорушення, які надійшли з Головного управління Державної податкової служби в Одеській області Державної податкової служби України, відносно:

ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , паспорт № НОМЕР_1 , виданий 30.04.2024 року, орган, що видав 5119, РНОКПП: НОМЕР_2 , громадянки України, яка є головним бухгалтером СВК «РОДИНА», проживаючої за адресою: АДРЕСА_1 ,

за ч.1 ст.163-1Кодексу Українипро адміністративніправопорушення (далі КУпАП),

В С Т А Н О В И В:

До суду надійшов протокол про адміністративне правопорушення №129/15-32-07-03-17 від 05.05.2025 року, згідно з яким 11.04.2025 року при проведенні документальної позапланової виїзної перевірки СВК «РОДИНА», код ЄДРПОУ 03769557, Одеська область, Ізмаїльський район, с. Приозерне, вул. Родина, буд. 67, встановлено, що посадова особа ОСОБА_1 , головний бухгалтер СВК «РОДИНА» вчинив правопорушення, а саме: порушення встановленого законом порядку ведення податкового обліку, яке виявлено згідно акту перевірки від 11.04.2025 року №16674/15-32-07-03-20, що призвело до: 1. Заниження суми МП3 за 2023 рік на 28 050 грн. Порушено п.п. 141.9.2, 141.9.5 ст. 141 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 №2755- VI (зі змінами та доповненнями); 2. Заниження суми податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки всього на загальну суму 17278,00 грн., у тому числі за 2022 РІК 11664, 00 грн., за 2023 рік 4830,00 грн., за 9 місяців 2024 року - 784грн., Порушено п.п. 266.2.1 п.266.2, п.п.266.7.5 п.266.7 ст.266 Податкового Кодексу України №2755-УІ від 02.12.2010 зі змінами та доповненнями; 3.Заниження податку на додану вартість, що підлягає сплаті до бюджету всього на суму 52215 грн. у т.ч. грудень 2021 на 7 175грн., за березень 2023 на 400 грн., за квітень 2023 на 400 грн., за травень 2023 на 400 грн., за червень 2023 на 400 грн., за липень 2023 на 400грн., за серпень 2023 на 400 грн., за вересень 2023 на 400 грн., за жовтень 2023 на 400 грн., за листопад 2023 на 400 грн., за грудень 2023 на 400 грн., за січень 2024 на 400 грн., за лютий 2024 на 400 грн., за березень 2024 на 400 грн., за квітень 2024 на 37840грн., за травень 2024 на 400грн, за червень 2024 на 400грн., за липень 2024 на 400 грн., за серпень 2024 на 400 грн., за вересень 2024 на 400 грн. Порушено п.44.1 ст.44, п. 185.1 ст. 185, п. 188.1 ст.188, п. 198.1, п. 198.2, п. 198.3 ст. 198, абз.в) п. 200.4 ст. 200, п. 201.1 ст.201 Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 року № 2755-VI, із змінами і доповненнями; 4. Не складені та зареєстровані в Єдиному реєстрі податкових накладних зведені податкові накладні на суму 16 924 грн. Порушено 198.5 ст.198 Податкового Кодексу України №2755-V1 від 02.12.2010 зі змінами та доповненнями; 5.Не подання до податкового органу повідомлення за формою №20-ОПП по 7 об`єктам. Порушено: п. 63.3 ст. 63 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI (зі змінами та доповненнями); 6. Не подання в повному обсязі документів на запит контролюючого органу Порушено: ст. 73 Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI зі змінами та доповненнями; 7. Не забезпечення зберігання первинних документів, протягом установлених статтею 44 цього Кодексу строків їх зберігання. Порушено: п.44.1, п.44.3 ст.44 Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755- VI зі змінами та доповненнями. Своїми діями ОСОБА_1 вчинила правопорушення, передбачене ч.1ст. 163-1 КУпАП.

Згідно із ч. 1ст. 268 КУпАП, справа про адміністративне правопорушення розглядається в присутності особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, під час відсутності цієї особи справу може бути розглянуто лише у випадках, коли є дані про своєчасне її сповіщення про місце і час розгляду справи і якщо від неї не надійшло клопотання про відкладення розгляду справи.

Притягувана ОСОБА_1 , будучи своєчасно та належним чином повідомленою про дату, час та місце розгляду справи, у судове засідання не з`явилася, причини неявки не повідомила, з клопотанням про відкладення розгляду справи не зверталася.

Статтею 6 Конвенції про захист прав людини і основних свобод (далі - Конвенція), встановлено, що кожен має право на справедливий і публічний розгляд його справи упродовж розумного строку незалежним і безстороннім судом, встановленим законом, який вирішить спір щодо його прав та обов`язків цивільного характеру або встановить обґрунтованість будь-якого висунутого проти нього кримінального обвинувачення.

Ратифікуючи Конвенцію Україна взяла на себе обов`язки гарантувати кожній особі права та свободи, закріплені в Конвенції, включаючи право на справедливий судовий розгляд протягом розумного строку.

У рішенні Європейського суду з прав людини (далі ЄСПЛ) від 03.04.2008 року у справі «Пономарьова проти України» зазначено, що сторони мають вживати заходи, щоб дізнатися про стан відомого їм судового провадження.

З аналізу зазначених норм Конвенції та практики ЄСПЛ вбачається, що питання про порушення ст.17 Конвенції, яка закріплює один із основоположних принципів Конвенції принцип неприпустимості зловживання правами, може поставати лише у сукупності з іншою статтею Конвенції, положення якої у конкретному випадку дають підстави для висновку про зловживання особою наданим їй правом.

Отже, обставина неявки у судове засідання ОСОБА_1 , якій було відомо про складання відносно неї протоколу про адміністративне правопорушення та направлення складених матеріалів до суду, дає підстави стверджувати про неналежне здійснення своїх процесуальних прав і виконання процесуальних обов`язків.

Відповідно до статті 9КУпАП адміністративним правопорушенням (проступком) визнається протиправна, винна (умисна або необережна) дія чи бездіяльність, яка посягає на громадський порядок, власність, права і свободи громадян, на встановлений порядок управління і за яку законом передбачено адміністративну відповідальність.

Відповідно до частини першої статті 251 КУпАП доказами в справі про адміністративне правопорушення є будь-які фактичні дані, на основі яких у визначеному законом порядку орган (посадова особа) встановлює наявність чи відсутність адміністративного правопорушення, винність даної особи в його вчиненні та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Ці дані встановлюються протоколом про адміністративне правопорушення, поясненнями особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, потерпілих, свідків, висновком експерта, речовими доказами, показаннями технічних приладів та технічних засобів, що мають функції фото- і кінозйомки, відеозапису, у тому числі тими, що використовуються особою, яка притягається до адміністративної відповідальності, або свідками, а також працюючими в автоматичному режимі, чи засобів фото- і кінозйомки, відеозапису, у тому числі тими, що використовуються особою, яка притягається до адміністративної відповідальності, або свідками, а також працюючими в автоматичному режимі, які використовуються при нагляді за виконанням правил, норм і стандартів, що стосуються забезпечення безпеки дорожнього руху, протоколом про вилучення речей і документів, а також іншими документами.

У відповідності дост. 252 КУпАП, орган (посадова особа) оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об`єктивному дослідженні всіх обставин справи в їх сукупності, керуючись законом і правосвідомістю.

Відповідно дост. 280 КУпАП, орган (посадова особа) при розгляді справи про адміністративне правопорушення зобов`язаний з`ясувати: чи було вчинено адміністративне правопорушення, чи винна особа в його вчиненні, чи підлягає вона адміністративній відповідальності, чи є обставини, що пом`якшують і обтяжують відповідальність, чи заподіяно майнову шкоду, чи є підстави для передачі матеріалів про адміністративне правопорушення на розгляд громадської організації, трудового колективу, а також з`ясувати інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.

Частина 1статті 163-1 КУпАПпередбачає відповідальність за відсутність податкового обліку, порушення керівниками та іншими посадовими особами підприємств, установ, організацій встановленого законом порядку ведення податкового обліку, у тому числі неподання або несвоєчасне подання аудиторських висновків, подання яких передбачено законами України.

Дослідивши матеріали справи, суддею встановлено, що вина ОСОБА_1 у вчиненні адміністративного правопорушення, відповідальність за яке передбачена ч.1ст.163-1 КУпАП, підтверджена дослідженими матеріалами справи про адміністративне правопорушення, та доведена в повному обсязі зібраними по справі доказами.

Приймаючи до уваги характер вчиненого правопорушення, особу притягуваного (протягом року адміністративному стягненню не піддавався, вину визнав), ступінь його вини, а також майновий стан, що відповідно дост. 34 КУпАПє обставинами, що пом`якшують відповідальність, суддя вважає можливим застосувати до ОСОБА_1 адміністративне стягнення у виді штрафу.

У відповідності до ч.1ст. 40-1 КУпАПстягнути з ОСОБА_1 судовий збір в розмірі, передбаченому п.5 ч.2 ст.4 Закону України «Про судовий збір»0,2 розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб, що складає 605 гривень 60 копійок.

Керуючись ст. 23,204-1,283-285 КУпАП,

П О С Т А Н О В И В:

Визнати ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , паспорт № НОМЕР_1 , виданий 30.04.2024 року, орган, що видав 5119, РНОКПП: НОМЕР_2 , винною у вчиненні правопорушення, передбаченого ч. 1ст. 163-1 КУпАП, та накласти адміністративне стягнення у вигляді штрафу в розмірі 85 (вісімдесят п`ять) гривень.

Стягнути з ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , паспорт № НОМЕР_1 , виданий 30.04.2024 року, орган, що видав 5119, РНОКПП: НОМЕР_2 , в дохід держави судовий збір у розмірі 605 (шістсот п`ять) гривень 60 копійок.

Копію постанови надіслати для відома ОСОБА_1 .

Постанова може бути оскаржена до Одеського апеляційного суду протягом десяти днів з дня її винесення.

Постанова про накладення адміністративного стягнення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги та підлягає зверненню до виконання протягом трьох місяців з моменту її винесення. В разі ж оскарження постанови перебіг строку давності звернення її до виконання зупиняється до розгляду скарги.

Суддя: Ю.Ю.Бортейчук

СудІзмаїльський міськрайонний суд Одеської області
Дата ухвалення рішення06.06.2025
Оприлюднено11.06.2025
Номер документу127971393
СудочинствоАдмінправопорушення
КатегоріяАдміністративні правопорушення в галузі торгівлі, громадського харчування, сфері послуг, в галузі фінансів і підприємницькій діяльності Порушення порядку ведення податкового обліку, надання аудиторських висновків

Судовий реєстр по справі —946/3549/25

Постанова від 06.06.2025

Адмінправопорушення

Ізмаїльський міськрайонний суд Одеської області

Бортейчук Ю. Ю.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні