Херсонський міський суд херсонської області
Новинка
Отримуйте стислий та зрозумілий зміст судового рішення. Це заощадить ваш час та зусилля.
РеєстраціяСправа № 766/7858/25
н/п 3/766/3440/25
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
09 червня 2025 року Херсонський міський суд Херсонської області у складі:
Головуючого судді Іванцової Н.К.,
За участю секретаря судового засідання Березняк А.А.,
Прокурора Захаренкової А.О,
Особи, яка притягається до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 ,
розглянувши матеріали, які надійшли з Управління стратегічних розслідувань в Херсонській області Департаменту стратегічних розслідувань Національної поліції України про адміністративне правопорушення, передбачене ч. 1ст. 172-6, ч. 1 ст. 172-6 Кодексу України про адміністративні правопорушення(КУпАП) відносно ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , РНОКПП НОМЕР_1 , громадянки України, місце реєстрації: АДРЕСА_1 , місце проживання: АДРЕСА_2 ,-
встановив:
ОСОБА_1 , виконуючи обов`язки головного бухгалтера Державного підприємства «Дослідне господарство інституту водних проблем і меліорації Національної академії аграрних наук України», тобто будучи юридичною особою публічного права, а значить суб`єктом декларування та відповідальності, згідно із ст. 1 та п. п. «а» п.2 ч. 1 ст. 3 Закону України вимог, передбачених ч. 1 ст. 45 Закону України «Про запобігання корупції» несвоєчасно (02.04.2025 о 14:24), без поважних причин, маючи при цьому фізичні та технічні можливості, подала на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції, щорічну декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2023 рік..
Суд кваліфікує дії ОСОБА_1 за ч. 1 ст. 172-6 КУпАП, а саме: несвоєчасне подання без поважних причин декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування.
Крім того, ОСОБА_1 , виконуючи обов`язки головного бухгалтера Державного підприємства «Дослідне господарство інституту водних проблем і меліорації Національної академії аграрних наук України», тобто будучи юридичною особою публічного права, а значить суб`єктом декларування та відповідальності, згідно із ст. 1 та п. п. «а» п.2 ч. 1 ст. 3 Закону України вимог, передбачених ч. 1 ст. 45 та п. 2-7 Прикінцевих положень Закону України «Про запобігання корупції» несвоєчасно (02.04.2025 о 10:03), без поважних причин, маючи при цьому фізичні та технічні можливості, подала на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції, щорічну декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2022 рік.
Суд кваліфікує дій ОСОБА_1 за ч. 1 ст. 172-6 КУпАП, а саме: несвоєчасне подання без поважних причин декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування.
Постановою від 09.06.2025 року справи про адміністративні правопорушення за ч. 1 ст. 172-6 КупАП (справа №766/7858/25, провадження №3/766/3440/25), ч. 1 ст. 172-6 КупАП (справа №766/7861/25, провадження №3/766/3442/25) стосовно ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , РНОКПП НОМЕР_1 , про притягнення до адміністративної відповідальності, об`єднано в одне провадження. Об`єднаній справі присвоєний №766/7858/25, провадження №3/766/3440/25.
Прокурор Захаренкова А.О. у судовому засіданні обставини, викладені у протоколі про вчинення адміністративного правопорушення, підтримала, зазначила про наявність в діях ОСОБА_1 ознак діяння, передбаченого ч. 1 ст. 172-6 КУпАП, а тому просила притягнути її до адміністративної відповідальності.
ОСОБА_1 у судовому засіданні вину визнала частково. Зазначила, що за 2023 рік вона не знала свій правовий статус, не отримувала виплат, не мала доступу до документів. Вказала, що підприємство знаходилось на окупованій території, вона виїхала у серпні 2022 року, облік не вела, доступу до рахунків підприємства не мала. Пояснила, що за 2023 рік підприємство не було ліквідовано, виїжджаючи у 2022 році вона писала заяву про відпустку, у 2024 році їй передали наказ від січня 2023 року про призупинення трудової діяльності, заробітну плату до 23.01.2023 року востаннє отримувала у серпні 2022 року, в трудовій книжці відсутній запис про звільнення, стосовно того, що трудові відносини з підприємством не припинились усвідомлювала. Зазначила, що за подання несвоєчасно декларації за 2022 рік вину визнає, проте умислу не мала.
Вину ОСОБА_1 , у вчиненні адміністративних правопорушень, передбачених ч.1 ст.172-6, ч. 1 ст. 172-6 КУпАП підтверджують наступні досліджені і перевірені судом докази:
- протоколи про адміністративне правопорушення, пов`язане з корупцією №55/2025 від 11.05.2025 року та № 54/2025 від 11.05.2025 року, в яких викладені обставини вчинених ОСОБА_1 адміністративних правопорушень;
- відомості з Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування;
- запит Управління стратегічних розслідувань в Херсонській області Департаменту стратегічних розслідувань Національної поліції України від 15.04.2025 року №1887/55/120/01-2025;
- витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, з якого вбачається, що Державне підприємство «Дослідне господарство «Брилівське» інституту водних проблем і меліорації Національної академії аграрних наук України» (ЄРДПОУ 35294080) є державним підприємством, його засновником є Національна академія аграрних наук України (ЄРДПОУ 00024360);
- статут Національної академії аграрних наук України;
- письмові пояснення ОСОБА_1 від 17.04.2025 року, у яких остання зазначила, що ДП «ДГ «Брилівське» ІВПіМ Національної академії аграрних наук України», в якому вона займала посаду в.о. головного бухгалтера з 24 лютого 2022 року і по теперішній час перебуває в окупації на лівому березі Дніпра Херсонської облсті. В серпні 2022 року їй вдалось виїхати з окупованої території до Івано-Франківської області, що підтверджує довідка ВПО, з того часу і по сьогодняшній день фактично в неї немає можливості виконувати свої посадові обов`язки. Крім того, з вересня 2022 року ніяких виплат від підприємства вона не отримує. Так як прясого зв`язку з підприємством немає, вона довгий час не знала звільнена вона чин і, тільки в серпні 2024 року через телеграм їй було передано наказ про призупинення трудової діяльності;
- письмові пояснення до протоколу ОСОБА_1 від 11.05.2025 року, у яких остання зазначила, що фактично з 15 серпня 2022 року (дата виїзду з тимчасово окупованої території), весь 2023 рік і по теперішній час не мала доступу до бухгалтерських програм (1С, М.Е.doc), не мала доступу до первинних документів, банківських рахунків, не мала електронного ключа головного бухгалтера, ніяку фінансову і статистичну звітність підприємства в 2023 році і частково в 2022 році не формувала і не підписувала, до органів вищого рівня не подавала. Вказала, що банківських платежів не підписувала, не проводила, контроль за веденням касових операцій і використанням матеріальних, трудових і фінансових ресурсів не здійснювала, ніяких виплат від підприємства з вересня 2022 року і по теперішніц час не отримувала. Пояснила, що ніякого злого умислу щодо несвоєчасного подання декларацій вона не мала, дізналась про свій правовий статус лише в серпні 2024 року. Вважає, що нею не подана декларація з поважних причин. Вказала, що накладення штрафу на неї потягне за цим суттєві фінансові витрати, а на її утриманні перебуває неповнолітня донька, яка є студенткою, аліменти від колишнього чоловіка вона не отримує;
- довідка від 23.08.2022 року про взяття на облік ВПО;
- наказ ДП «Дослідне господарство «Брилівське» інституту водних проблем і меліорації Національної академії аграрних наук України» від 23.01.2023 року №1 про тимчасове призупинення дії трудового договору із ОСОБА_1 ;
- витяг з інтернет сервісу для аналізу підприємств «YouControl» щодо ДП «Дослідне господарство «Брилівське» інституту водних проблем і меліорації Національної академії аграрних наук України» (ЄРДПОУ 35294080);
- витяг з інтернет сервісу «Clarity Project» щодо фінансової звітності ДП «Дослідне господарство «Брилівське» інституту водних проблем і меліорації Національної академії аграрних наук України» (ЄРДПОУ 35294080);.
- довідка про надання електронних довірчих послуг;
- лист Національного агентства з питань запобігання корупції від 15.03.2024 № 47-10/16469/24.
Наявні в матеріалах справи докази є належними і допустимими, логічно пов`язаними й взаємодоповнюючими один одного, за відсутності суперечностей між ними, а відтак є достатніми в сукупності для визнання доведеним факту того, що в діях ОСОБА_1 , наявний склад адміністративних правопорушень, передбачених ч. 1 ст. 172-6, ч.1 ст.172-6 КУпАП.
Згідно ч.2 ст.7 КУпАП, провадження в справах про адміністративні правопорушення здійснюється на основі суворого додержання законності.
Відповідно до ст. 9 КУпАП, адміністративним правопорушенням (проступком) визнається протиправна, винна (умисна або необережна) дія чи бездіяльність, яка посягає на громадський порядок, власність, права і свободи громадян, на встановлений порядок управління, і за яку законом передбачено адміністративну відповідальність.
Згідно зі статтею 10 КУпАП, адміністративне правопорушення визнається вчиненим умисно, коли особа, яка його вчинила, усвідомлювала протиправний характер своєї дії чи бездіяльності, передбачала її шкідливі наслідки і бажала їх або свідомо допускала настання цих наслідків.
Згідно зі ст. 251 КУпАП доказами в справі про адміністративне правопорушення, є будь-які фактичні дані, на основі яких у визначеному законом порядку орган (посадова особа) встановлює наявність чи відсутність адміністративного правопорушення, винність даної особи в його вчиненні та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.
За приписами ст.252 КУпАП орган (посадова особа) оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об`єктивному дослідженні всіх обставин справи в їх сукупності, керуючись законом і правосвідомістю.
Відповідно до вимог статті 245 КУпАП, завданням провадження в справах про адміністративні правопорушення є: своєчасне, всебічне, повне і об`єктивне з`ясування обставин кожної справи, вирішення її в точній відповідності з законом. Статтею 280 КУпАП встановлено, що орган (посадова особа) при розгляді справи про адміністративне правопорушення зобов`язаний з`ясувати: чи було вчинено адміністративне правопорушення, чи винна дана особа в його вчиненні, чи підлягає вона адміністративній відповідальності, чи є обставини, що пом`якшують і обтяжують відповідальність, чи заподіяно майнову шкоду, чи є підстави для передачі матеріалів про адміністративне правопорушення на розгляд громадської організації, трудового колективу, а також з`ясувати інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.
Відповідно до ч. 1 ст. 172-6 КУпАП, адміністративна відповідальність встановлена за несвоєчасне подання без поважних причин декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування.
Відповідно до витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, Державне підприємство «Дослідне господарство «Брилівське» інституту водних проблем і меліорації Національної академії аграрних наук України» (ЄРДПОУ 35294080) є державним підприємством, його засновником є Національна академія аграрних наук України (ЄРДПОУ 00024360).
Відповідно до п. 1 Статуту НААН (затверджено наказом Міністерства юстиції України від 20.08.2021 №2947/5) Національна академія аграрних наук України (далі - НААН) - це самоврядна наукова організація, заснована на державній власності, що є державною організацією, створеною як неприбуткова державна бюджетна установа.
Відповідно до п.5 вказаного Статуту, НААН є юридичною особою, має самостійний баланс, рахунки в органах Казначейства, печатку із зображенням Державного Герба України і своїм найменуванням, інші печатки та штампи, необхідні для ведення діловодства; фінансується за рахунок коштів з державного бюджету, установ, організацій та підприємств, вітчизняних та іноземних замовників робіт, грантів, інших джерел, не заборонених законом.
Відповідно до пп.2 п.74 Статуту, у віданні НААН перебувають підприємства та організації, дослідні господарства, експериментальні і дослідні виробництва, інші підприємства, які забезпечують виконання завдань НААН.
Згідно з п. 83 Статуту НААН, головний бухгалтер наукової чи іншої установи, підприємства чи організації, що перебуває у віданні НААН, призначається на посаду та звільняється з посади директором наукової чи іншої установи, підприємства чи організації, за погодженням з президентом НААН.
Відповідно до інформації з витягу інтернет сервісу для аналізу підприємств «YouControl» щодо ДП «Дослідне господарство «Брилівське» інституту водних проблем і меліорації Національної академії аграрних наук України» (ЄРДПОУ 35294080), ОСОБА_1 відмічена головним бухгалтером або іншою особою, яка уповноважена підписувати звітність.
Відповідно до інформації з витягу інтернет сервісу «Clarity Project», ОСОБА_1 10.05.2022 формувала фінансовий звіт за 3 місяці ДП «Дослідне господарство «Брилівське» інституту водних проблем і меліорації Національної академії аграрних наук України» (ЄРДПОУ 35294080).
З наказу ДП «Дослідне господарство «Брилівське» інституту водних проблем і меліорації Національної академії аграрних наук України» 23.01.2023 №1 «Про тимчасове призупинення дії трудового договору із ОСОБА_1 », остання станом на 23.01.2023 обіймала посаду в.о. головного бухгалтера ДП «Дослідне господарство «Брилівське» інституту водних проблем і меліорації Національної академії аграрних наук України».
Таким чином, ОСОБА_1 , обіймаючи посаду в.о. головного бухгалтера ДП «Дослідне господарство «Брилівське» інституту водних проблем і меліорації Національної академії аграрних наук України» (ЄРДПОУ 35294080), у межах повноважень здійснювала діяльність, пов`язану з виконанням організаційно - розпорядчих функцій, тобто є посадовою (службовою) особою юридичної особи публічного права.
Відповідно до п. п. «а» п. 2 ч. 1 ст. 3 Закону України «Про запобігання корупції», посадові особи юридичних осіб публічного права, які не зазначені у п. 1 ч. 1 цієї статті, є суб`єктами відповідальності за правопорушення, пов`язані з корупцією, та суб`єктами, на яких поширюється дія Закону України «Про запобігання корупції».
Згідно зі ст. 68 Конституції України кожен зобов`язаний неухильно додержуватися Конституції України та законів України, не посягати на права і свободи, честь і гідність інших людей. Незнання законів не звільняє від юридичної відповідальності.
Згідно з ч. 1 ст. 45 Закону України «Про запобігання корупції, особи, зазначені упункті 1,підпунктах «а»,«в»-«ґ»пункту 2 частини першої статті 3 цього Закону, зобов`язані щорічно до 1 квітня подавати шляхом заповнення на офіційному веб-сайті Національного агентстваз питань запобігання корупції деклараціюособи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування(даліДекларація), за минулий рік за формою, що визначається Національним агентством.
Відповідно до п.п. 1 п. 2 розділу II «Порядок подання декларації» наказу Національного агентства з питань запобігання корупції від 23.07.2021 № 449/21 «Про затвердження форми декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, та Порядку заповнення та подання декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29.07.2021 за № 987/36609, щорічна деклараціядекларація, яка подається відповідно дочастини першоїстатті 45 Закону (щороку),абзацу другого частини другоїстатті 45Закону (післяприпинення діяльності(післязвільнення))у періодз 00годин 00хвилин 01січня до00годин 00хвилин 01квітня.Така деклараціяохоплює звітнийрік (періодз 01січня до31грудня включно),що передуєроку,в якомуподається декларація,та міститьінформацію станомна 31грудня звітногороку. Закономможуть бути встановлені інші строки подання щорічної декларації.
Відповідно до п. 2-7. Прикінцевих положень Закону України «Про запобігання корупції», встановлено, що особи, які у 2022-2023 роках не подали декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, відповідно достатті 45цього Закону, і кінцевий строк для подання яких настав до дня набрання чинностіЗаконом України«Про внесення змін до деяких законів України про визначення порядку подання декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, в умовах воєнного стану», подають такі декларації не пізніше 31 січня 2024 року.
Таким чином, в.о. головного бухгалтера Державного підприємства «Дослідне господарство «Брилівське» інституту водних проблем і меліорації Національної академії аграрних наук України» ОСОБА_1 була зобов`язана подати щорічну декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2022 рік не пізніше 23:59 годин 31.01.2024 включно.
Разом з цим, ОСОБА_1 подала до Реєстру щорічну декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2022 рік лише 02.04.2025 о 10:03, тобто несвоєчасно.
Таким чином, в.о. головного бухгалтера Державного підприємства «Дослідне господарство «Брилівське» інституту водних проблем і меліорації Національної академії аграрних наук України» ОСОБА_1 була зобов`язана подати щорічну декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2023 рік не пізніше 23:59 годин 31.03.2024 включно.
Разом з цим, ОСОБА_1 подала до Реєстру щорічну декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2023 рік лише 02.04.2025 о 14:24, тобто несвоєчасно.
Відповідно до ч.1,3 ст. 1 Закону України «Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану» цей Закон визначає особливості трудових відносини працівників усіх підприємств, установ, організацій в Україні незалежно від форми власності, виду діяльності і галузевої належності, а також осіб, які працюють за трудовим договором з фізичними особами, у період дії воєнного стану, введеного відповідно до Закону України Про правовий режим воєнного стану. У період дії воєнного стану не застосовуються норми законодавства про працю у частині відносин, врегульованих цим Законом. З огляду на вищевикладене норми зазначеного Закону, які регулюють деякі аспекти трудових відносин інакше, ніж КЗпП України та інше законодавство про працю, мають пріоритетне застосування на період дії воєнного стану для працівників усіх підприємств, установ, організацій в Україні незалежно від форми власності, виду діяльності і галузевої належності, а також осіб, які працюють за трудовим договором з фізичними особами.
Дія трудового договору може бути призупинена у зв`язку з військовою агресією проти України, що виключає можливість надання та виконання роботи. Призупинення дії трудового договору не тягне за собою припинення трудових відносин.
На офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції 20 жовтня 2023 року повідомлено про «Відновлення декларування: які декларації необхідно подати», а саме: за загальним правиломдо 31 січня 2024 рокупублічні службовці повинні подати щорічні декларації (з будь-якою позначкою) за 2021-2022 звітні періоди; декларацію при звільненні за 2022-2023 роки (якщо обов`язок подання декларації настав до 11.10.2023 включно); декларацію кандидата на посаду за 2021 та 2022 звітні періоди (якщо кінцевий строк їх подання настав у період з 24.02.2022 по 11.10.2023 включно).
Відповідно до вимог чинного антикорупційного законодавства України, державою з лютого 2016 року забезпечено надання суб`єктам декларування ЕЦП на безоплатній основі в акредитованих центрах.
Відповідну інформацію із зазначенням Електронного реєстру суб`єктів, які надають послуги, пов`язані з ЕЦП, розміщено на офіційному сайті Міністерства юстиції України.
Згідно з довідкою АТ КБ «ПРИВАТБАНК» про надання послуг КЕП, ОСОБА_1 отримала кваліфікований електронний підпис 09.12.2024 з терміном дії до 09.12.2025.
Попередній кваліфікований електронний підпис, згідно з довідкою АТ КБ «ПРИВАТБАНК» про надання послуг КЕП, ОСОБА_1 отримала 09.03.2022 з терміном дії до 09.03.2023.
Тобто, у період з 01.01.2024 до 31.03.2024 та у період з 12.10.2023 до 31.01.2024 вона мала необхідні навички, однак не вжила жодних дій щодо отримання ЕЦП, необхідного для успішного подання щорічної декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави та місцевого самоврядування, за 2022 та 2023 роки.
Відповідно до ч. 9 ст. 45 Закону України «Про запобігання корупції», суб`єкти декларування, які для здійснення службових повноважень на постійній основі перебувають на територіях, на яких ведуться активні бойові дії, перелік яких визначається в установленому законодавством порядку, зобов`язані подати визначені цією статтею декларації не пізніше 90 календарних днів з дня настання першої з таких обставинприпинення чи скасування воєнного стану, звільнення (припинення повноважень) або визначення дати завершення бойових дій для території активних бойових дій, на якій суб`єкт декларування перебуває.
У зв`язку з тим, що ОСОБА_2 , відповідно довідки ВПО №2617-7001447539 з 23.08.2022 зареєстрована та проживає в м. Калуш Івано-Франківської області, отже вона не перебуває на території, на яких ведуться активні бойові дії, отже на неї не поширюється право подання відповідних декларацій протягом 90 календарних днів з дня настання вищеперерахованих обставин, передбачене ч.9 ст. 45 Закону України «Про запобігання корупції».
Так, у ОСОБА_1 у період з 01.01.2024 до 31.03.2024 включно було 90 календарних днів та у період з 12.10.2023 (день набрання чинності Законом України № 3384-ІХ) до 31.01.2024 включно було 117 календарних днів для з`ясування, внесення до щорічної декларації за 2023 рік достовірних відомостей, отримання для цього необхідної інформації та копій документів, у тому числі з відкритих джерел, а в подальшому заповнення та перевірки наявності на вебсайті НАЗК щорічної декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2022 рік, 2023 рік, однак остання цим не скористалась.
Враховуючи характер та обставини вчиненого правопорушення, суспільну небезпечність діяння, особу ОСОБА_1 , яка раніше до адміністративної відповідальності не притягувалась, ступінь її вини, суд вважає за необхідне з урахуванням вимог ст. 36 КУпАП, накласти на останню адміністративне стягнення у вигляді штрафу в мінімальному розмірі визначеному санкцією ч. 1 ст. 172-6 КУпАП, у вигляді штрафу у розмірі 50 (п`ятдесяти) неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, що становить 850 (вісімсот п`ятдесят) гривень, що буде необхідним і достатнім для виправлення ОСОБА_1 , та попередження вчинення нею нових правопорушень.
Відповідно до ст.40-1 КУпАП, судовий збір у провадженні по справі про адміністративне правопорушення у разі винесення судом (суддею) постанови про накладення адміністративного стягнення сплачується особою, на яку накладено таке стягнення, у зв`язку з чим на вимогу п. 5 ч. 2 ст.4 Закону України «Про судовий збір» з ОСОБА_1 підлягає стягненню судовий збір у розмірі 605,60 грн.
Керуючись, ст. ст. 36,172-6, 283, 284 КУпАП, суд,-
постановив:
ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , РНОКПП НОМЕР_1 , визнати винною у вчиненні адміністративних правопорушень, передбачених ч. 1 ст. 172-6, ч. 1 ст. 172-6 КУпАП, та у відповідності до ч. 2 ст. 36 КУпАП накласти адміністративне стягнення у вигляді штрафу у розмірі 50 (п`ятдесяти) неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, що становить 850 (вісімсот п`ятдесят) гривень.
(Номер рахунку (IBAN): UA668999980313010106000021451, Одержувач ГУК у Херсонській обл./Херсонській ра-он 21081100, Код отримувача (код за ЄДРПОУ) 37959517, Банк отримувач Казначейство України (ЕАП), Кодкласифікації доходів бюджету: 21081100)
Стягнути з ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , РНОКПП НОМЕР_1 , на користь держави судовий збір у розмірі 605,60 грн.
(Отримувач коштів : ГУК у м. Києві/м. Київ/22030106, Код отримувача (код за ЄДРПОУ) 37993783; Банк отримувача Казначейство України (ЕАП), Рахунок отримувача: UA908999980313111256000026001, Код класифікації доходів бюджету: 22030106).
Роз`яснити ОСОБА_1 , що згідност. 307 КУпАПштраф має бути сплачений не пізніш як через п`ятнадцять днів з дня вручення йому постанови про накладення штрафу, а в разі оскарження такої постанови не пізніш як через п`ятнадцять днів з дня повідомлення про залишення скарги без задоволення.
У разі несплати штрафу в установлений законом строк постанова про адміністративне стягнення згідно ізст. 308 КУпАПбуде надіслана для примусового виконання до відділу Державної виконавчої служби за місцем проживання порушника, роботи або за місцем знаходження його майна в порядку, встановленому законом.
У порядку примусового виконання постанови про стягнення штрафу за вчинення адміністративного правопорушення з правопорушника стягується: подвійний розмір штрафу, визначеного у відповіднійстатті цього Кодексу; витрати на облік зазначених правопорушень. Розмір витрат на облік правопорушень визначається Кабінетом Міністрів України.
Постанова у справі про адміністративне правопорушення може бути оскаржена до Херсонського апеляційного суду через Херсонський міський суд Херсонської області особою, яку притягнуто до адміністративної відповідальності, її законним представником, захисником, потерпілим, його представником протягом 10 (десяти) днів з дня винесення постанови.
У разі пропуску зазначеного строку з поважних причин цей строк за заявою особи, щодо якої винесено постанову, може бути поновлено органом (посадовою особою), правомочним розглядати скаргу.
Постанова може бути пред`явлена до виконання протягом трьох місяців.
СуддяН. К. Іванцова
Суд | Херсонський міський суд Херсонської області |
Дата ухвалення рішення | 09.06.2025 |
Оприлюднено | 13.06.2025 |
Номер документу | 128058809 |
Судочинство | Адмінправопорушення |
Категорія | Адміністративні правопорушення, пов’язані з корупцією Порушення вимог фінансового контролю |
Адмінправопорушення
Херсонський міський суд Херсонської області
Іванцова Н. К.
Адмінправопорушення
Херсонський міський суд Херсонської області
Іванцова Н. К.
Адмінправопорушення
Херсонський міський суд Херсонської області
Іванцова Н. К.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні