Павлоградський міськрайонний суд дніпропетровської області
Новинка
Отримуйте стислий та зрозумілий зміст судового рішення. Це заощадить ваш час та зусилля.
РеєстраціяСправа № 185/4234/25
1-кп/185/1012/25
В И Р О К
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
11 червня 2025 року м. Павлоград
Павлоградський міськрайонний суд Дніпропетровської області в складі:
головуючого судді ОСОБА_1
за участі секретаря ОСОБА_2
розглянувши у підготовчому судовому засіданні в період воєнного стану в залі суду в м. Павлоград угоду про визнання винуватості у кримінальному провадженні, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 42023040000000412 від 31 липня 2023 року, за обвинуваченням:
ОСОБА_3 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , який народився в м.Тернівка Дніпропетровської області, громадянина України, маючого вищу освіту, працюючого начальником дільниці «ТОС» КП «Тернівське житлово-комунальне підприємство» Тернівської міської ради, маючого на утриманні наповнолітніх та малолітніх дітей, зареєстрованого та проживаючого за адресою: АДРЕСА_1 , раніше не судимого,
у вчиненні кримінальних правопорушень, передбачених ч. 2 ст. 28 ч. 1 ст. 366 КК України,
за участю:
прокурора ОСОБА_4 ,
обвинуваченого ОСОБА_3 ,
захисника обвинуваченого адвоката ОСОБА_5 (дистанційно),
В С Т А Н О В И В :
Відповідно до ст. 85 Закону України «Про місцеві вибори», на підставі постанови Тернівської міської територіальної виборчої комісії №44 від 03.11.2020 «Про реєстрацію Тернівського міського голови Павлоградського району Дніпропетровської області», ОСОБА_6 набув повноважень Тернівського міського голови Павлоградського району Дніпропетровської області останньому присвоєно ІІІ категорію посадової особи місцевого самоврядування.
Відповідно до додатку №1 до Розпорядження Тернівського міського голови від 18.11.2019 №345-к «Про розподіл обов`язків між міським головою, секретарем міської ради, заступниками міського голови з питань діяльності виконавчих органів та керуючим справами виконкому, окрім іншого, встановлено:
1. Міський голова ОСОБА_6 , відповідно до ст.42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», розпоряджень голови обласної державної адміністрації та обласної ради, постанов та розпоряджень Кабінету Міністрів України, інших законодавчих та нормативно-правових актів України:
1.1. забезпечує здійснення у межах наданих законом повноважень органів виконавчої влади на території міста Тернівки, додержання Конституції та законів України, виконання актів Президента України та відповідних органів виконавчої влади;
1.2. організує в межах, визначених Законом, роботу відповідної ради та її виконавчого комітету;
1.3. підписує рішення ради та її виконавчого комітету;
1.7. здійснює керівництво апаратом ради та її виконавчого комітету;
1.8. скликає сесії ради, вносить пропозиції та формує порядок денний сесій ради і головує на пленарних засіданнях ради;
1.9. забезпечує підготовку на розгляд ради проектів програм соціально-економічного та культурного розвитку, цільових програм з інших питань самоврядування, місцевого бюджету та звіту про його виконання, рішень ради з інших питань, що належать до її віддання;
1.10. призначає на посади та звільняє з посад керівників та спеціалістів відділів, управлінь, та інших виконавчих органів ради, керівників підприємств, установ та організацій, що належать до комунальної власності відповідних територіальних громад, крім керівників дошкільних, загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладів;
1.15. є розпорядником бюджетних коштів, використовує їх лише за
призначенням, визначеним радою;
1.18. укладає від імені територіальної громади, ради та її виконавчого комітету договори відповідно до законодавства;
1.23 видає розпорядження у межах своєї компетенції;
1.27. здійснює контроль за дотриманням антикорупційного законодавства виконавчих органів ради.
Таким чином, ОСОБА_6 , перебуваючи на посаді Тернівського міського голови, виконував організаційно-розпорядчі та адміністративно-господарські функції, а отже відповідно до ч. 3 ст. 18 та примітки до ст. 364 КК
України, є службовою особою.
Рішенням сесії Тернівської міської ради від 17.12.2021 №261-11/VII затверджено зміни до Статуту комунального підприємства «Тернівське житлово-комунальне підприємство» ідентифікаційний код 31657751.
1.1.Відповідно до вказаного Статуту зі змінами:
Комунальне підприємство «Тернівське житлово-комунальне підприємство» (далі - підприємство) створено відповідно до Господарського Кодексу України, Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні».
Підприємство засноване на комунальній власності територіальної громади міста Тернівка і знаходиться в управління Тернівської міської ради (далі - Орган управління майном). Власником підприємства є Тернівська міська рада.
2.1. Підприємство створено з метою здійснення виробничо-господарської діяльності, забезпечення належного утримання та збереження житлового фонду, інженерних мереж, об`єктів комунального та соціально-культурного призначення, іншої діяльності, а також отримання прибутку.
3.1. Підприємство є юридичною особою.
3.4. Підприємство веде самостійний баланс, має розрахунковий та інші рахунки в установах банків, печатку зі своїм найменуванням, мастиковий кутовий штамп, фірмові бланки, та іншу атрибутику юридичної особи.
4.3. Джерелом формування майна підприємства є: грошові та матеріальні внески засновників, ... доходи, одержані від реалізації продукції, надання послуг, а також інших видів фінансово-господарської діяльності, інші джерела не заборонені законодавством України.
4.6. Збитки завдані Підприємству внаслідок порушення його майнових прав громадянами, юридичними особами і державними органами відшкодовуються Підприємству за рішенням суду або господарського суду.
6.2. Управління Підприємством здійснює Керівник.
6.3. Керівник Підприємства призначається на посаду та звільняється з посади міським головою. При прийнятті Керівника Підприємства на посаду з ним укладається контракт.
6.4. Керівник Підприємства самостійно вирішує питання діяльності Підприємства за винятком тих, що віднесені Статутом до компетенції Органу управління майном.
6.5. Керівник Підприємства:
- несе повну відповідальність за стан майна та діяльність Підприємства;
- розпоряджається коштами та майном відповідно до чинного законодавства та
цього Статуту;
- укладає договори, видає доручення, відкриває в установах банків розрахунковий та інші рахунки;
- приймає та звільняє з роботи працівників Підприємства;
- здійснює списання матеріальних цінностей, які належать до основних фондів;
- видає в установленому порядку накази, розпорядження, підписує розпорядчі та грошові документи, застосовує міри заохочення і накладає стягнення;
7.2. Чистий прибуток Підприємства, який залишається після покриття матеріальних та прирівняних до них витрат на оплату праці, оплату відсотків по кредитах банків, внеску, передбачених законодавствам України податків та інших платежів до бюджету залишається у його розпорядженні.
02 вересня 2021 року між Тернівською міською радою (далі - Засновник/Власник) в особі Тернівського міського голови ОСОБА_6 з однієї сторони, та ОСОБА_7 з іншої сторони, укладено контракт №02-21, відповідно до якого ОСОБА_7 , призначено на посаду директора комунального підприємства «Тернівське житлово-комунальне підприємство» Тернівської міської ради.
В подальшому, вказаний контракт був неодноразово продовжений, в тому числі останній раз розпорядженням Тернівського міського голови ОСОБА_6 від 25.03.2024 №98-к строком на 9 місяців, тобто по 31.12.2024 року.
Відповідно до вказаного контракту, окрім іншого, встановлено:
1.1. За цим контрактом Керівник зобов`язується безпосередньо і через адміністрацію закладу здійснювати поточне управління (керівництво)
підприємством комунальної власності територіальної громади м. Тернівки
Комунальним підприємством «Тернівське житлово-комунальне підприємство, забезпечувати ефективне його функціонування, розвиток його матеріально-технічної бази, раціональне використання і зберігання майна.
2.1. Керівник здійснює поточне керівництво КП «ТЖКП», організовує його виробничо-господарську, соціально-побутову та іншу діяльність, забезпечує зберігання майна, виконання завдань, передбачених Статутом, цим контрактом, рішеннями міської ради.
2.4 Керівник має право:
- діяти від імені КП «ТЖКП», представляти і захищати його інтереси у відносинах з іншими підприємствами, установами та організаціями усіх форм власності;
- укладати від імені КП «ТЖКП» цивільні та господарські угоди (договори) самостійно - на суму, що не перевищує 50 (п?ятдесят) тис грн., за погодженням Засновника/Власника - на суму понад 50 (п`ятдесят) тис грн.;
- видавати доручення;
- відкривати рахунки в банках;
- розпоряджатися коштами КП «ТЖКП», накладати на працівників стягнення відповідно до законодавства;
- в межах своєї компетенції видавати накази, розпорядження та давати вказівки, обов`язкові для всіх підрозділів та працівників КП «ІЖКП»;
- призначати та звільняти працівників КП «ТЖКП», керівників структурних шдрозділів, лише за погодженням Засновника/Власника, затверджувати положення цих підрозділів;
- вирішувати інші питання, віднесені законодавством, Статутом КП «ТЖКП», та цим Контрактом до компетенції Керівника.
2.8. Засновник/Власник:
- надає інформацію на запит Керівника;
- здійснює контроль за фінансово-господарською діяльністю, ефективністю використання і збереження закріпленого за КП «ТЖКП» майна;
- заслуховує звіт Керівника про його дії щодо виконання ним службових обов?язків з управління КП «ТЖКП» 1 раз на 6 місяців (2 рази на рік);
- звільняє Керівника достроково: за вимогою самого Керівника, у випадку порушення ним норм чинного законодавства України, умов даного контракту, законодавством України.
невиконання рішень Засновника/Власника, в інших випадках передбачених
Таким чином, ОСОБА_7 , перебуваючи на посаді директора КП «Тернівське житлово-комунальне підприємство» Тернівської міської ради, виконував організаційно-розпорядчі та адміністративно-господарські функції, а отже відповідно до ч. 3 ст. 18 та примітки до ст. 364 КК України, є службовою особою.
Наказом від 04.04.2022 №119-к ОСОБА_8 переведено на посаду начальника відділу матеріально-технічного постачання КП «Тернівське житлово-комунальне підприємство» Тернівської міської ради.
Відповідно до посадової інструкції ОСОБА_8 , затвердженої 25.12.2015 року, окрім іншого, встановлено:
1.1. Начальник відділу відноситься до категорії керівників.
1.2. На посаду начальника призначаються особи, які мають вищу економічну або інженерно-економічну освіту та стаж роботи за спеціальністю в області матеріально-технічного постачання не менше 5-ти років.
1.3. Призначення на посаду начальника відділу та звільнення з посади відбувається наказом директора підприємства.
1.4. Начальник відділу безпосередньо підпорядковується директору підприємства.
2.1. Начальник відділу здійснює керівництво діяльністю всього відділу.
Основними завданнями відділу є:
- безперебійне постачання матеріально-технічними ресурсами дільниць і служб
підприємства;
- організація складського господарства;
- економне використання матеріальних ресурсів.
Начальник відділу зобов`язаний:
3.1. Організувати забезпечення підприємства всіма необхідними для його виробничої діяльності матеріальними ресурсами відповідної якості та їх раціональне використання з метою скорочення витрат та отримання
максимального прибутку.
3.3. Забезпечувати підготовку укладення договорів з постачальниками, погодження умов і строків постачання, вивчення можливості та доцільності укладення прямих довгострокових господарських зв`язків по постачанням матеріально-технічних ресурсів.
3.4. Організувати вивчення оперативної маркетингової інформації та рекламних матеріалів про пропозиціях дрібно-оптових магазинів та оптових ярмарок з метою виявлення можливості придбання матеріально-технічних ресурсів в порядку оптової торгівлі, а також закупівлю матеріально-технічних ресурсів, реалізованих в порядку вільного продажу.
3.5. Забезпечувати доставку матеріальних ресурсів відповідно до передбачених в договорах строках, контроль їх кількості, якості та укомплектованості та зберігання на складах підприємства.
3.7. Забезпечувати контроль за станом запасів матеріалів та комплектуючих виробів, оперативним регулюванням виробничих запасів на підприємстві, дотриманням лімітів на відпуск матеріальних ресурсів, та їх витратою в підрозділах підприємства по прямому призначенню.
3.8. Керувати розробкою та впровадженням заходів з підвищення ефективності використання матеріальних ресурсів, зниженню витрат, пов`язаних з їх транспортуванням та зберіганням, використанню вторинних ресурсів та відходів виробництва, удосконаленню системи контролю за їх витратою, використанням місцевих ресурсів, виявленню та реалізації зайвої сировини, матеріалів, обладнання та інших видів матеріальних ресурсів.
3.9. Здійснювати приймання всіх отриманих матеріальних цінностей за кількістю, якістю, комплектністю, наявністю сертифікатів якості. Організувати роботу складського господарства, приймати мірі по дотриманню необхідних умов зберігання.
3.10. Своєчасно та в повному обсязі надавати для оприбуткування документи на отримані ТМЦ.
3.12. Організовувати облік руху матеріальних ресурсів на складах підприємства, приймати участь в проведенні інвентаризації матеріальних цінностей.
3.14. Керувати працівниками відділу.
Начальник відділу має право:
4.3. Здійснювати контроль за правильним зберіганням та використанням матеріально-технічних ресурсів дільницями та підрозділами підприємства.
4.5. Купувати інвентар, різні будівельні матеріали та обладнання в організаціях за безготівкову оплату, а також за готівкові кошти для підприємства.
4.6. Систематизувати потреби ТМЦ в цілому по підприємству в натуральному та грошовими вигляді на основі наданих заявок дільниць та служб для річного та перспективного бізнес-планування.
Начальник відділу несе відповідальність за:
5.2 Правопорушення, вчиненні в процесі здійснення своєї діяльності, в межах, визначених діючим адміністративним, кримінальним та цивільним законодавством України.
Таким чином, ОСОБА_8 , перебуваючи на посаді начальника відділу матеріально-технічного постачання та збуту КП «Тернівське житлово-комунальне підприємство» Тернівської міської ради, виконувала організаційно-розпорядчі та адміністративно-господарські функції, а отже відповідно до ч. 3 ст. 18 та примітки до ст. 364 КК України, с службовою особою.
Відповідно до наказу від 09.03.2022 №890к, ОСОБА_9 переведено посаду заступника головного бухгалтера КП «Тернівське житлово-комунальне підприємство», та в подальшому 28.04.2023, відповідно до наказу №153-к, ОСОБА_9 переведено на посаду головного бухгалтера КП «Тернівське житлово-комунальне підприємство».
Відповідно до посадової інструкції ОСОБА_9 встановлено:
1.2. Головний бухгалтер належить до категорії «Керівники».
1.3. Мета роботи головного бухгалтера - забезпечити ведення бухгалтерського
обліку з дотриманням єдиних методологічних засад, встановлених законодавством про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні, з урахуванням особливостей діяльності підприємства, технології оброблення облікових даних, вимог законодавствам про захист персональних даних.
Головний бухгалтер:
1.4. Призначається на посаду і звільняється з неї наказом керівника підприємства з дотриманням вимог законодавства про працю.
1.5. Безпосередньо підпорядковується керівнику підприємства.
1.7. Розпорядження головного бухгалтера є обов`язковими для виконання працівниками бухгалтерії підприємства.
2.2. Контролює:
- відображення господарських операцій на рахунках бухгалтерського обліку;
- дотримання працівниками бухгалтерії та інших підрозділів підприємства порядку оформлення та обліку первинних документів, вимог законодавства
щодо списання рухомого та нерухомого майна;
- належне проведення розрахунків при оплаті товарів, робіт та послуг, відповідність перерахованих коштів обсягам виконаних робіт, придбаних товарів чи наданих послуг згідно з умовами укладених договорів;
2.4. Погоджує кандидатури працівників підприємства, яким надається право складати та підписувати первинні документи щодо проведення господарських операцій, пов`язаних із відпуском (витрачанням) грошових коштів, документів, товарно-матеріальних цінностей, нематеріальних активів та іншого майна.
2.9. Підписує документи, які є підставою для:
- приймання і видавання грошових коштів;
- оприбуткування та списання рухомого і нерухомого майна;
- проведення інших господарських операцій.
2.12. Погоджує проекти договорів з контрагентами.
2.17. Бере участь у інвентаризаціях.
Може бути притягнений до відповідальності за:
4.4. Завдання шкоди діловій репутації підприємства, а також матеріальних збитків з власної вини (у межах, встановлених законодавством).
Таким чином, ОСОБА_9 , перебуваючи на посаді заступника головного бухгалтера та головного бухгалтера КП «Тернівське житлово-комунальне підприємство» Тернівської міської ради, виконувала організаційно-розпорядчі та адміністративно-господарські функції, а отже відповідно до ч. 3 ст. 18 та примітки до ст. 364 КК України, є службовою особою.
Наказом від 07.12.2021 №424-к ОСОБА_3 переведено на посаду начальника дільниці «Тернівські очисні споруди» КП «Тернівське житлово-комунальне підприємство» Тернівської міської ради.
Відповідно до посадової інструкції ОСОБА_3 , затвердженої 13.05.2013 року, окрім іншого, встановлено:
1. Начальник ТОС призначається та звільняється з посади директором КП «ТЖКП» по рекомендації головного інженера.
2. На посаду начальника ТОС призначається особа, що має повну вищу технічну освіту
3. Начальник ТОС підпорядковується директору КП ТЖКП та головному інженеру.
4. Здійснює оперативне керівництво робітниками, спеціалістами та фахівцями ТОС.
Начальник ТОС має право:
4.1. Видавати розпорядження, наряди, указівки робітникам дільниці ТОС, якою він керує.
4.2. Підписувати документи: рапорти на заробітну плату, матеріальні звіти, авансові звіти, документи на виконання послуг.
4.4. Виносити пропозиції по списанню морально-застарілого, зношеного та непридатного для подальшого користування обладнання, транспортних засобів, інвентарю, інструментів.
Начальник Тернівських очисних споруд несе відповідальність за:
5.1 Невиконання своїх функцій і посадових обов`язків
5.2. Приписи, невірні указівки в первинних документах на оплату праці, об`ємів робіт, недостовірну і несвоєчасну інформацію по іншим питанням.
5.5. Зберігання матеріальних засобів і звіту їх використання.
5.16. Завдання матеріальної шкоди - в межах, визначених чинним цивільним законодавством та законодавством про працю України.
Так, наказом від 07.09.2023 №312-к на ОСОБА_3 покладено обов`язки заступника директора КП «Тернівське житлово-комунальне підприємство» Тернівської міської ради.
Відповідно до посадової інструкції, затвердженої 11.09.2023 року, на ОСОБА_3 , окрім іншого, покладені наступні обов`язки:
1.1. Забезпечення керівництва організацією і вдосконаленням економічної діяльності підприємства, матеріально-технічним постачанням і проведенням заходів, спрямованих на забезпечення збереження матеріально-технічних цінностей підприємства, транспортним обслуговуванням підприємства.
1.2. Заступник директора підприємства призначається і звільняється із займаної посади директором підприємства.
1.3. На посаду заступника директора призначаються особи, що мають вищу економічну або інженерно-технічну освіту і стаж роботи на керівних посадах не менше 5-ти років.
1.4. Заступник директора підпорядковується безпосередньо директору підприємства, а в його відсутність - особі, призначеної наказом директора по підприємству.
1.5. Заступнику директора підприємства підпорядковуються усі структурні підрозділи, відділи і дільниці КП «ТЖКП».
Заступник директора зобов`язаний:
3.1. Здійснювати методичне керівництво та координувати діяльність всіх підрозділів підприємства щодо вдосконалення господарського механізму, економічної роботи, виявлення та використання внутрішньо-господарських резервів.
3.6. Керувати розробкою заходів з ресурсозбереження і комплексного використанням матеріальних ресурсів, удосконалення нормування витрат сировини, матеріалів, обігових коштів і запасів матеріальних цінностей, поліпшення економічних показників роботи підприємства, зміцненню фінансової дисципліни.
3.9. Організувати роботу, щодо своєчасного укладення договорів з підрядними організаціями і юридичними особами - на поставку матеріалів і обладнання.
3.16. Забезпечити збереження матеріальних цінностей підприємства.
3.17. Забезпечити організацію охорони території, пропускного режиму, контроль за ввезенням, вивезенням матеріальних цінностей, умов їх збереження, обліку і пересування.
3.19. Проводити перевірки та службові розслідування за фактами завданих збитків підприємству в результаті: розкрадань, порушення умов зберігання матеріальних цінностей, зловживання посадових осіб, поставки неякісних матеріалів і устаткування.
3.20. Сприяти відділу кадрів, адміністрації підприємства в підборі персоналу на керівні посади, на посади пов?язані з матеріальною відповідальністю.
Заступник директора підприємства несе відповідальність, за:
5.1. Невиконання або несвоєчасне виконання покладених на нього цієї посадовою інструкцією обов`язків згідно чинного законодавства України.
Таким чином, ОСОБА_3 , перебуваючи на посаді начальника дільниці «Тернівські очисні споруди» та на посаді заступника директора КП «Тернівське житлово-комунальне підприємство» Тернівської міської ради, виконував організаційно-розпорядчі та адміністративно-господарські функції, а отже відповідно до ч. 3 ст. 18 та примітки до ст. 364 КК України, є службовою особою.
У невстановлений досудовим розслідуванням час, але не пізніше 01.08.2022 року, в період дії воєнного стану, у ОСОБА_6 виник умисел, направлений на заволодіння коштами комунального підприємства «Тернівське житлово-комунальне підприємство» Тернівської міської ради, шляхом зловживання своїм службовим становищем, та шляхом організації складання завідомо неправдивих офіційних документів, та внесення до них завідомо неправдивих відомостей службовими особами комунального підприємства.
Розробивши план скоєння злочинів, ОСОБА_6 прийшов до висновку, що для реалізації злочинного умислу необхідно залучити осіб, які поділяють його незаконні інтереси і прагнуть до швидкого незаконного збагачення, та спільно з ним, і під його керівництвом, виявлять бажання взяти участь у вчиненні злочинів, а саме заволодінні грошовими коштами КП «Тернівське житлово-комунальне підприємство» Тернівської міської ради, та які, відповідно до своїх службових обов`язків, мають право розпоряджатись коштами вказаного комунального підприємства, а також виконують організаційно-розпорядчі та адміністративно-господарські функції.
Для реалізації злочинного умислу ОСОБА_6 , за невстановлених досудовим розслідуванням обставин, перебуваючи у невстановленому місці, вступив у попередню злочинну змову з директором комунального підприємства «Тернівське житлово-комунальне підприємство» Тернівської міської ради ОСОБА_7 , начальником дільниці «ТОС» ОСОБА_3 , начальником відділу матеріально-технічного постачання ОСОБА_8 та головним бухгалтером ОСОБА_9 , які, відповідно до своїх службових обов`язків мають право розпоряджатись коштами комунального підприємства «Тернівське житлово-комунальне підприємство» Тернівської міської ради, а також виконують організаційно-розпорядчі та адміністративно-господарські функції, та які, прийняли пропозицію ОСОБА_6 та надали свою добровільну згоду на участь у вчиненні злочинів, а саме у складанні та видачі завідомо неправдивих офіційних документів, та внесенні до них завідомо неправдивих відомостей.
Відповідно до Положення про ведення касових операцій у національній валюті в Україні, затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 29.12.2017 №148 (далі - Положення № 148) встановлено наступне:
ІІ. Вимоги до організації готівкових розрахунків
5. Суб`єкти господарювання здійснюють розрахунки готівкою між собою і з фізичними особами через касу як коштами, одержаними як готівкова виручка, так і коштами, одержаними із банків. Зазначені розрахунки проводяться також шляхом переказу готівки для сплати відповідних платежів.
6. Суб`єкти господарювання мають право здійснювати розрахунки готівкою протягом одного дня за одним або кількома платіжними документами:
1) між собою - у розмірі до 10000 (десяти тисяч) гривень включно;
2) з фізичними особами - у розмірі до 50000 (п?ятдесяти тисяч) гривень включно.
Обмеження, установлене в пункті 6 розділу ІІ цього Положення, стосується також розрахунків під час оплати за товари, придбані на виробничі (господарські) потреби за рахунок готівки, одержаної за допомогою платіжного інструменту.
19. Готівка під звіт або на відрядження видається суб`єктами господарювання підзвітним особам відповідно до законодавства України.
Готівка видається під звіт:
3) на всі інші виробничі (господарські) потреби - на строк не більше двох робочих днів, уключаючи день отримання готівки під звіт.
ІІІ. Порядок оформлення касових операцій
23. Касові операції оформляються касовими ордерами, видатковими відомостями, розрахунковими документами, електронними розрахунковими документами, документами за операціями із застосуванням платіжних інструментів, іншими касовими документами, які згідно із законодавством України підтверджували б факт продажу (повернення) товарів, надання послуг, отримання (повернення) готівки.
26. Видача готівки з кас проводиться за видатковими касовими ордерами (додаток 3) або видатковими відомостями. Документи на видачу готівки підписуються керівником і головним бухгалтером або особою, уповноваженою керівником. До видаткових ордерів додаються заяви на видачу готівки, розрахунки.
27. Касир вимагає пред?явити паспорт/е-паспорт або інший документ, що посвідчує особу та відповідно до законодавства України може бути використаний на території України для укладення правочинів, у разі видачі окремим фізичним особам готівки (у тому числі працівникам установи/підприємства) за видатковим касовим ордером або видатковою відомістю, записує його найменування і номер, ким і коли він виданий.
Фізична особа розписується у видатковому касовому ордері або видатковій відомості про одержання готівки із зазначенням одержаної суми (гривень - словами, копійок - цифрами). Одержувачі пред`являють паспорти чи документи, що їх замінюють, якщо видаткова відомість складена на видачу готівки кільком особам, та розписуються у відповідній графі документа.
Видаткові касові ордери або видаткові відомості не приймаються для виведення залишку готівки в касі, якщо видача готівки з каси не підтверджена підписом одержувача.
28. Касир проводить видачу готівки тільки особі, зазначеній у видатковому касовому ордері або видатковій відомості.
Бухгалтер здійснює перевірку записів, зроблених касирами у видаткових відомостях та здійснює підрахунок виданих і депонованих за ними сум. Депоновані суми, що підлягають здаванню в банк, оформляються шляхом складання одного загального видаткового касового ордера.
32. Прибуткові касові ордери і квитанції до них, а також видаткові касові ордери і видаткові відомості заповнюються бухгалтером (відповідальною особою установи/підприємства, на яку покладено обов?язок з оформлення цих документів) у будь-який спосіб, який забезпечив би належне збереження цих записів протягом установленого для зберігання документів терміну.
У касових ордерах зазначається підстава для їх складання і перелічуються додані до них документи. Видача касових ордерів і видаткових відомостей на руки особам, які вносять або одержують готівку, забороняється.
40. Касир здійснює записи в касовій книзі за операціями одержання або видачі готівки за кожним касовим ордером і видатковою відомістю в день її надходження або видачі. За відсутності руху готівки в касі протягом робочого дня записи в касовій книзі в цей день не здійснюються.
42. Контроль за правильним веденням касової книги покладається на головного бухгалтера або працівника установи/підприємства, який на це уповноважений керівником.
Керівники суб`єктів господарювання несуть відповідальність за дотриманням порядку ведення операцій з готівкою. Особи, які винні в порушенні порядку ведення операцій з готівкою, притягуються до відповідальності в установленому законодавством України порядку.
Так, у невстановлений час, але не пізніше 01.08.2022 року, у ОСОБА_6 , виник умисел на складання та видачу завідомо неправдивих офіційних документів, та внесення до них завідомо неправдивих відомостей, вчинених за попередньою змовою з директором комунального підприємства «Тернівське житлово-комунальне підприємство» Тернівської міської ради ОСОБА_7 , начальником дільниці «ТОС» ОСОБА_3 , начальником відділу матеріально-технічного постачання ОСОБА_8 та головним бухгалтером ОСОБА_9 , з метою заволодіння коштами комунального підприємства «Тернівське житлово-комунальне підприємство» Тернівської міської ради.
Для реалізації вищевказаного умислу, перебуваючи за адресою Дніпропетровська область, м. Тернівка, вул. Михайла Грушевського (колишня назва Пушкіна) 5а, в період часу з 07.08.2022 по 29.03.2024 року, ОСОБА_6 , зловживаючи своїм службовим становищем, організував складання та видачу ОСОБА_9 завідомо неправдивих офіційних документів.
В період часу з 07.08.2022 по 25.12.2023, ОСОБА_9 , перебуваючи за адресою АДРЕСА_2 , діючи відповідно до заздалегідь розробленого злочинного плану, виконуючи відведену їй роль, реалізуючи спільний умисел, направлений на складання та видачу службовою особою завідомо неправдивих офіційних документів та внесення до них завідомо неправдивих відомостей, достовірно знаючи, що жодний товар у ФОП « ОСОБА_10 » не купувався, а товарні чеки, видані нібито від імені вказаної фізичної особи підприємця є підробленими, зловживаючи своїм службовим становищем, на підставі вищевказаних завідомо неправдивих офіційних документів - товарних чеків виданих нібито від імені ФОП « ОСОБА_10 » склала завідомо неправдиві офіційні документи, а саме:
-звіти про використання коштів, наданих на відрядження або під звіт:
№170 від 22.08.2022, №179 від 23.08.2022, №202 від 07.08.2022, №181 від 25.08.2022, №188 від 29.08.2022, №190 від 30.08.2022, №206 від 12.09.2022, №210 від 19.09.2022, №211 від 20.09.2022, №214 від 23.09.2022, №224 від 29.09.2022, №226 від 03.10.2022, №231 від 10.10.2022, №237 від 13.10.2022, №239 від 14.10.2022, №242 від 19.10.2022, №243 від 21.10.2022, №247 від 28.10.2022, №250 від 31.10.2022, №255 від 02.11.2022, №263 від 07.11.2022, №268 від 14.11.2022, №274 від 18.11.2022, №281 від 22.11.2022, №283 від 23.11.2022, №285 від 28.11.2022, №290 від 30.11.2022, №295 від 05.12.2022, №300 від 12.12.2022, №307 від 15.12.2022, №309 від 19.12.2022, №312 від 20.12.2022, №314 від 21.12.2022, №318 від 23.12.2022, №319 від 26.12.2022, №325 від 29.12.2022, №326 від 30.12.2022, №1 від 02.01.2023 , №4 від 06.01.2023, №8 від 09.01.2023, №9 від 11.01.2023, №11 від 13.01.2023, №14 від 16.01.2023, №16 від 19.01.2023, №28 від 26.01.2023, №33 від 30.01.2023, №37 від 03.02.2023, №38 від 06.02.2023, №39 від 07.02.2023, №40 від 08.02.2023, №45 від 13.02.2023, №53 від 18.02.2023, №56 від 20.02.2023, №57 від 21.02.2023, №65 від 23.02.2023, №66 від 24.02.2023, №67 від 24.02.2023, №71 від 28.02.2023, №74 від 02.03.2023, №76 від 03.03.2023, №77 від 06.03.2023 №80 від 09.03.2023, №82 від 10.03.2023, №83 від 13.03.2023, №84 від 14.03.2023, №85 від 16.03.2023, №94 від 20.03.2023, №98 від 30.03.2023, №102 від 05.04.2023, №104 від 10.04.2023, №105 від 11.04.2023, №106 від 12.04.2023, №107 від 14.04.2023, №108 від 17.04.2023, №110 від 20.04.2023, №112 від 21.04.2023, №113 від 24.04.2023, №115 від 25.04.2023, №121 від 26.04.2023, №123 від 27.04.2023, №124 від 28.04.2023, №127 від 03.05.2023, №128 від 05.05.2023, №129 від 08.05.2023, №131 від 09.05.2023, №132 від 10.05.2023, №138 від 19.05.2023, №136 від 16.05.2023, №140 від 22.05.2023, №145 від 31.05.2023, №147 від 01.06.2023, №148 від 05.06.2023, №149 від 06.06.2023, №150 від 07.06.2023, №151 від 09.06.2023, №152 від 12.06.2023, №154 від 19.06.2023, №155 від 20.06.2023, №157 від 22.06.2023, №158 від 23.06.2023, №159 від 26.06.2023, №160 від 27.06.2023, №161 від 28.06.2023, №162 від 30.06.2023, №165 від 03.07.2023, №180 від 27.07.2023, №184 від 31.07.2023, №166 від 04.07.2023, №168 від 06.07.2023, №169 від 07.07.2023, №170 від 10.07.2023, №172 від 14.07.2023, №173 від 17.07.2023, №174 від 19.07.2023, №176 від 21.07.2023, №177 від 24.07.2023, №186 від 03.08.2023, №188 від 04.08.2023, №189 від 08.08.2023, №191 від 09.08.2023, №192 від 14.08.2023, №193 від 21.08.2023, №196 від 22.08.2023, №198 від 23.08.2023, №199 від 24.08.2023, №200 від 25.08.2023, №201 від 28.08.2023, №207 від 31.08.2023, №208 від 01.09.2023, №209 від 04.09.2023, №210 від 05.09.2023, №213 від 07.09.2023, №214 від 14.09.2023, №219 від 18.09.2023, №220 від 19.09.2023, №222 від 20.09.2023, №225 від 27.09.2023, №229 від 14.09.2023, №232 від 03.10.2023, №236 від 12.10.2023, №238 від 16.10.2023, №239 від 17.10.2023, №244 від 20.10.2023, №245 від 23.10.2023, №247 від 24.10.2023, №256 від 26.10.2023, №257 від 27.10.2023, №258 від 30.10.2023, №259 від 31.10.2023, №264 від 02.11.2023, №265 від 03.11.2023, №266 від 06.11.2023, №269 від 07.11.2023, №275 від 09.11.2023, №277 від 13.11.2023, №279 від 14.11.2023, №280 від 16.11.2023, №281 від 17.11.2023, №282 від 20.11.2023, №284 від 21.11.2023, №286 від 23.11.2023, №287 від 24.11.2023, №289 від 27.11.2023, №290 від 28.11.2023, №291 від 30.11.2023, №294 від 01.12.2023, №297 від 04.12.2023, №298 від 05.12.2023, №300 від 06.12.2023, №301 від 07.12.2023, №305 від 11.12.2023, №308 від 12.12.2023, №309 від 13.12.2023, №310 від 14.12.2023, №312 від 15.12.2023, №315 від 18.12.2023, №316 від 19.12.2023, №319 від 20.12.2023, №322 від 25.12.2023, №2 від 02.01.2024, №4 від 04.01.2024, №5 від 09.01.2024, №6 від 15.01.2024, №7 від 16.01.2024, №10 від 18.01.2024, №11 від 19.01.2024, №16 від 25.01.2024, №17 від 26.01.2024, №18 від 27.01.2024, №19 від 29.01.2024, №20 від 30.01.2024, №21 від 31.01.2024, №29 від 05.02.2024, №31 від 06.02.2024, №33 від 09.02.2024, №35 від 13.02.2024, №36 від 14.02.2024, №37 від 16.02.2024, №38 від 19.02.2024, №42 від 26.02.2024, №43 від 27.02.2024, №44 від 28.02.2024, №46 від 01.03.2024, №49 від 04.03.2024, №50 від 06.03.2024, №52 від 07.03.2024, №54 від 11.03.2024, №55 від 12.03.2024, №57 від 13.03.2024, №62 від 25.03.2024, №67 від 26.03.2024, б/н від 29.03.2024.
Після чого, з метою подальшої реалізації вищевказаного умислу, перебуваючи за адресою АДРЕСА_3 , в період часу з 07.08.2022 по 29.03.2024 року, ОСОБА_6 , зловживаючи своїм службовим становищем, діючи за попередньою змовою групою осіб, організував внесення ОСОБА_9 до вказаних звітів завідомо неправдивих відомостей, про факт придбання ОСОБА_8 товарів у ФОП « ОСОБА_10 » за готівкові кошти підприємства, які в дійсності не купувались. Після внесення вказаних відомостей, ОСОБА_9 , в графі «Бухгалтер» поставила особистий підпис та передала вказані звіти, окрім звітів за 2024 рік, ОСОБА_8 , для підписання.
В свою чергу ОСОБА_8 , діючи в період часу з 07.08.2022 по 25.12.2023, перебуваючи за адресою АДРЕСА_2 , діючи відповідно до заздалегідь розробленого злочинного плану, реалізуючи спільний умисел, направлений на складання та видачу службовою особою завідомо неправдивих офіційних документів та внесення до них завідомо неправдивих відомостей, не маючи при цьому умислу, направленого на заволодіння коштами комунального підприємства, діючи за попередньою змовою з ОСОБА_6 , ОСОБА_7 , ОСОБА_9 та ОСОБА_3 , достовірно знаючи, що до вищевказаних звітів внесені завідомо неправдиві відомості, про факт придбання ОСОБА_8 товарів у ФОП « ОСОБА_10 » за готівкові грошові кошти підприємства, які насправді не купувались, на виконання вказівки ОСОБА_7 , у графі «Підпис підзвітної особи» поставила особистий підпис, після чого передала вказані звіти ОСОБА_9 , яка надали вказані звіти, окрім звітів за 2024 рік, ОСОБА_7 .
Одночасно з цим, ОСОБА_7 , в період часу з 07.08.2022 по 25.12.2023, перебуваючи за адресою АДРЕСА_2 , діючи відповідно до заздалегідь розробленого злочинного плану, виконуючи відведену йому роль, реалізуючи спільний умисел, направлений на складання та видачу службовою особою завідомо неправдивих офіційних документів та внесення до них завідомо неправдивих відомостей, діючи під керівництвом ОСОБА_6 , з відома ОСОБА_8 , ОСОБА_9 та ОСОБА_3 , достовірно знаючи, що до вищевказаних звітів, внесені завідомо неправдиві відомості, про факт придбання ОСОБА_8 товарів у ФОП « ОСОБА_10 » за готівкові грошові кошти підприємства, які насправді не купувались, зловживаючи своїм службовим становищем, у графі «Керівник» поставив особистий підпис, і тим самим надав вказаним документам статус офіційних.
Одночасно з цим, в період часу з 07.08.2022 по 29.03.2024, ОСОБА_7 , з метою конспірації злочинних дій, та надання видимості їх законності, перебуваючи за адресою АДРЕСА_2 , достовірно знаючи, що жодний товар ОСОБА_8 у ФОП « ОСОБА_10 » не купувався, а товарні чеки, видані нібито від імені вказаної фізичної особи підприємця є підробленими, зловживаючи своїм службовим становищем, організував складання та підписання приймальних актів ОСОБА_11 , яка не була обізнана із злочинними намірами останнього, до яких були внесені відомості про нібито приймання на баланс підприємства товарів, придбаних ОСОБА_8 у ФОП « ОСОБА_10 ».
Після чого, ОСОБА_3 , в період часу з 25.08.2022 по 28.08.2023, перебуваючи за адресою АДРЕСА_2 , діючи умисно, відповідно до заздалегідь розробленого злочинного плану, реалізуючи спільний умисел, направлений на складання та видачу службовою особою завідомо неправдивих офіційних документів та внесення до них завідомо неправдивих відомостей, вчинений за попередньою змовою групою осіб, не маючи умислу на заволодіння коштами комунального підприємства, достовірно знаючи, що жодний товар у ФОП « ОСОБА_10 » не купувався, та на підпорядковану йому дільницю «ТОС» не поставлявся, на виконання вказівки ОСОБА_7 , склав акти списання від 27.09.2022, від 25.08.2022, від 26.01.2023, від 21.02.2023, від 28.03.2023 , від 28.04.2023, від 25.05.2023, від 27.06.2023, від 27.07.2023, від 28.08.2023, до яких вніс завідомо неправдиві відомості, щодо найменування та кількості товару, який нібито було використано, а саме товару, нібито придбаного у ФОП « ОСОБА_10 », після чого у графі «Начальник дільниці «ТОС» поставив особистий підпис, і тим самим надав вказаному документу статусу офіційного.
Після чого, ОСОБА_3 , в період часу з 25.10.2023 по 23.03.2024, перебуваючи за адресою АДРЕСА_2 , діючи умисно, відповідно до заздалегідь розробленого злочинного плану, реалізуючи спільний умисел, направлений на складання та видачу службовою особою завідомо неправдивих офіційних документів та внесення до них завідомо неправдивих відомостей, діючи за попередньою змовою групою осіб, достовірно знаючи, що жодний товар у ФОП « ОСОБА_10 » не купувався, та на підпорядковану йому дільницю «ТОС» не поставлявся, діючи на виконання вказівки ОСОБА_7 , склав акти списання №1 від 25.10.2023, №1 від 25.12.2023, №1 від 25.11.2023, №1 від 25.01.2024, №1 від 23.02.2024, №1 від 23.03.2024, до яких вніс завідомо неправдиві відомості, щодо найменування та кількості товару, який нібито було використано, а саме товару, нібито придбаного у ФОП « ОСОБА_12 », після чого у графі «т.в.о. заступника директора» поставив особистий підпис, і тим самим надав вказаному документу статусу офіційного.
Надалі, ОСОБА_3 , в період часу з 25.10.2023 по 23.03.2024, перебуваючи за адресою АДРЕСА_2 , діючи умисно, відповідно до заздалегідь розробленого злочинного плану, реалізуючи спільний умисел, направлений на складання та видачу службовою особою завідомо неправдивих офіційних документів та внесення до них завідомо неправдивих відомостей, діючи за попередньою змовою з ОСОБА_6 , ОСОБА_7 та ОСОБА_9 , організував підписання вищевказаних актів списання підлеглими йому працівниками КП «ТЖКП», які не були обізнаними із злочинними планами ОСОБА_6 , ОСОБА_7 , ОСОБА_8 та ОСОБА_9 .
Дії ОСОБА_3 кваліфіковані за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 2 ст. 28 ч. 1 ст. 366 КК України, як складання та видача службовою особою завідомо неправдивих офіційних документів, внесення до офіційних документів завідомо неправдивих відомостей, вчинене за попередньою змовою групою осіб.
20 лютого 2025 року між прокурором відділу нагляду за додержанням законів органами, які ведуть боротьбу з організованою злочинністю Дніпропетровської обласної прокуратури ОСОБА_4 , з одного боку, та обвинуваченим у цьому провадженні - ОСОБА_3 з іншого, в присутності захисника - адвоката ОСОБА_5 , на підставі ст. ст. 468, 469, 472 КПК України у укладена угода про визнання винуватост.
Угода про визнання винуватості надана під час проведення підготовчого судового засідання у кримінальному провадженні, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 42023040000000412 від 31 липня 2023 року у зв`язку з чим ухвалою суду від 21.04.2025 матеріали кримінального провадження у відношенні ОСОБА_3 виділені в окреме кримінальне провадження.
За умовами укладеної угоди, обвинувачений ОСОБА_3 згодний з формулювання фактичних обставин вчиненого ним кримінального правопорушення та його правовою кваліфікацією за ч.2 ст. 28 ч. 1 ст. 366 КК України, повністю визнав свою винуватість у зазначеному діянні і зобов`язався визнати її у судовому засіданні, а також зобов`язався співпрацювати з правоохоронними органами та надати інформацію щодо всіх відомих йому обставин вчинення злочину.
Сторони (прокурор, захисник та підозрювана/обвинувачений) дійшли згоди, що ОСОБА_3 слід призначити покарання за ч. 2 ст. 27, ч. 1 ст. 366 КК України у виді одного року обмеження волі, з позбавленням права обіймати певні посади, пов`язанні з виконанням організаційно-розпорядчих та адміністративно господарських функцій у юридичних особах державної та комунальної форм власності на один рік. На підставі ст.75 КК України звільнити ОСОБА_3 від відбування основного покарання з випробуванням. Відповідно до вимог ст.76 КК України зобов`язати ОСОБА_3 періодично з?являтись для реєстрації до уповноваженого органу з питань пробації; повідомляти уповноважений орган з питань пробації про зміну місця проживання, роботи або навчання.
У підготовчому судовому засіданні обвинувачений ОСОБА_3 повністю визнав свою вину у скоєнні інкримінованого йому кримінального правопорушення, у вчиненому щиро розкаявся. Пояснив суду, що угоду він укладав добровільно і наслідки укладання й затвердження зазначеної угоди для нього зрозумілі, просив затвердити зазначену угоду.
Прокурор просив затвердити угоду в підготовчому судовому засіданні і призначити обвинуваченому узгоджену в угоді міру покарання. Водночас, у судовому засіданні прокурором надана суду заява потерпілого у кримінальному провадженні №42023040000000412 від 31 липня 2023 року - Комунального підприємства "Тернівське житлово-комунальне підприємство" в якій останній надає згоду на укладення із обвинуваченим ОСОБА_3 угоди про визнання винуватості, пр зазначає, що претензій до ньбого не має та не заперечує проти призначення ОСОБА_13 покарання, яке передбачене угодою про визнання винуватості.
Захисник обвинуваченого адвокат ОСОБА_5 також просив затвердити укладену між прокурором та обвинуваченим угоду про визнання винуватості, оскільки укладений акт відповідає діючому кримінальному та кримінально-процесуальному законодавству.
Розглядаючи питання про затвердження угоди про визнання винуватості, суд виходить з наступного.
Згідно п. 1 ч. 3 ст. 314 КПК України, при прийнятті рішення у підготовчому судовому засіданні суд має право, зокрема, затвердити угоду про визнання винуватості.
Відповідно до п. 2 ст. 468 КПК України у кримінальному провадженні може бути укладена угода між прокурором та обвинуваченим про визнання винуватості.
Частина 4 статті 469 КПК України передбачає, що угода про визнання винуватості між прокурором та обвинуваченим може бути укладена у провадженні, в тому числі, щодо кримінальних проступків, нетяжких злочинів, тяжких злочинів. Угода про визнання винуватості між прокурором та підозрюваним чи обвинуваченим може бути укладена щодо кримінальних проступків, злочинів, внаслідок яких шкода завдана лише державним чи суспільним інтересам. Укладення угоди про визнання винуватості у кримінальному провадженні щодо кримінальних правопорушень, внаслідок яких шкода завдана державним чи суспільним інтересам або правам та інтересам окремих осіб, у яких беруть участь потерпілий або потерпілі, не допускається, крім випадків надання всіма потерпілими письмової згоди прокурору на укладення ними угоди.
В судовому засіданні встановлено, що ОСОБА_3 обвинувачується у вчиненні кримінальних правопорушень, передбачених ч. 2 ст. 28 ч. 1 ст. 366 КК України, які згідно ст.12 КК України, відноситься до категорії нетіжєких злочинів.
При цьому судом з`ясовано, що обвинувачений ОСОБА_3 розуміє, що відповідно до ст. 473 КПК України наслідком укладення та затвердження зазначеної угоди для прокурора, обвинуваченого є обмеження права на оскарження вироку згідно з положеннями ст.ст. 394 та 424 КПК України, а для обвинуваченого - також його відмова від здійснення прав, передбачених абзацами 1 та 4 пункту 1 частини 4 ст. 474 КПК України.
Також судом з`ясовано, що обвинувачений ОСОБА_3 розуміє, що у разі невиконання угоди про визнання винуватості відповідно до ст. 476 КПК України прокурор має право упродовж строків давності притягнення до кримінальної відповідальності звернутися до суду з клопотанням про скасування вироку та судового розгляду кримінального провадження в загальному порядку.
Суд переконався, що укладення угоди сторонами є добровільною, тобто не є наслідком застосування насильства, примусу, погроз або наслідком обіцянок чи дій будь-яких інших обставин, ніж ті, що передбачені в угоді.
Також судом встановлено, що укладена угода відповідає вимогам КПК України та КК України, умови угоди відповідають інтересам суспільства та не порушують прав, свобод та інтересів сторін по справі та інших осіб.
Виходячи з викладеного, суд дійшов висновку про можливість затвердження угоди про визнання винуватості укладеної між прокурором відділу нагляду за додержанням законів органами, які ведуть боротьбу з організованою злочинністю Дніпропетровської обласної прокуратури ОСОБА_4 та обвинуваченим у цьому провадженні - ОСОБА_3 , за участю захисника - адвоката ОСОБА_5 , 20 лютого 2025 року і призначення обвинуваченому ОСОБА_3 узгодженої сторонами міри покарання у виді одного року обмеження волі, з позбавленням права обіймати певні посади, пов`язанні з виконанням організаційно-розпорядчих та адміністративно господарських функцій у юридичних особах державної та комунальної форм власності на один рік, із застосування до обвинуваченого положень ст.ст. 75, 76 КК України.
Міра запобіжного заходу обвинуваченому ОСОБА_3 не обиралась.
Судові витрати та речові докази у кримінальному провадженні відсутні.
Цивільний позов у кримінальному провадженні не заявлений.
Керуючись ст.ст. 314, 373, 374, 475 КПК України, суд
У Х В А Л И В :
Затвердити угоду про визнання винуватості від 20 лютого 2025 року, укладену між прокурором відділу нагляду за додержанням законів органами, які ведуть боротьбу з організованою злочинністю Дніпропетровської обласної прокуратури ОСОБА_4 та обвинуваченим ОСОБА_3 , у кримінальному провадженні за обвинуваченням ОСОБА_3 у вчиненні кримінальних правопорушень, передбачених ч. 2 ст. 28 ч. 1 ст. 366 КК України.
Визнати ОСОБА_3 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , винним у вчиненні кримінальних правопорушень, передбачених ч. 2 ст. 28 ч. 1 ст. 366 КК України, та призначити йому узгоджене сторонами покарання у виді одного року обмеження волі, з позбавленням права обіймати певні посади, пов`язанні з виконанням організаційно-розпорядчих та адміністративно господарських функцій у юридичних особах державної та комунальної форм власності на один рік;
На підставі ст. 75 КК України звільнити ОСОБА_3 від відбування основного покарання з випробуванням строком на один рік.
Відповідно до ст. 75 КК України звільнити з виконанням обов`язків, передбачених п.п.1, 2 ч. 1 ст. 76 КК України, а саме: періодично з`являтися для реєстрації до уповноваженого органу з питань пробації; повідомляти уповноважений орган з питань пробації про зміну місця проживання, роботи або навчання.
Запобіжний захід відносно ОСОБА_3 до набрання вироком законної сили не обирати.
Вирок може бути оскаржено до Дніпровського апеляційного суду через Павлоградський міськрайонний суд Дніпропетровської області протягом тридцяти днів з дня його проголошення з підстав, передбачених ч. 4 ст. 394 КПК України, а саме:
- обвинуваченим, його захисником, законним представником - виключно з підстав: призначення судом покарання, суворішого, ніж узгоджене сторонами угоди; ухвалення вироку без його згоди на призначення покарання; невиконання судом вимог, встановлених ч. 4, ч. 6, ч. 7 ст. 474 КПК України, у тому числі нероз`яснення йому наслідків укладення угоди;
- прокурором - виключно з підстав: призначення судом покарання, менш суворішого, ніж узгоджене сторонами угоди; затвердження угоди у кримінальному провадженні, в якому згідно ч. 4 ст. 469 КПК України угода не може бути укладена.
Вирок набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо таку скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги вирок, якщо його не скасовано, набирає законної сили після ухвалення рішення судом апеляційної інстанції.
Учасники судового провадження мають право отримати в суді копію вироку. Копію вироку негайно після його проголошення вручити обвинуваченому, захиснику, потерпілому та прокурору.
Суддя ОСОБА_1
Суд | Павлоградський міськрайонний суд Дніпропетровської області |
Дата ухвалення рішення | 11.06.2025 |
Оприлюднено | 13.06.2025 |
Номер документу | 128067744 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Злочини у сфері службової діяльності та професійної діяльності, пов'язаної з наданням публічних послуг Службове підроблення |
Кримінальне
Павлоградський міськрайонний суд Дніпропетровської області
Чернявська І. Г.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні