Герб України

Ухвала від 13.06.2025 по справі 480/3122/25

Сумський районний суд сумської області

Новинка

ШІ-аналіз судового документа

Отримуйте стислий та зрозумілий зміст судового рішення. Це заощадить ваш час та зусилля.

Реєстрація

СУМСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

У Х В А Л А

про повернення позовної заяви

13 червня 2025 року Справа № 480/3122/25

Cуддя Сумського окружного адміністративного суду Шевченко І.Г., розглянувши матеріали позову ОСОБА_1 до Сумської міської ради про визнання незаконним та скасування рішення,

В С Т А Н О В И В:

До Сумського окружного адміністративного суду звернувся ОСОБА_1 з позовною заявою до Сумської міської ради, третя особа - Публічне акціонерне товариство "Насосенергомаш" про визнання незаконним та скасування рішення Сумської міської ради від 16.02.2002 р. № 139-МР та від 19.12.2012 р. № 1943-МР у встановлення меж санітарно-захисної зони Публічного акціонерного товариства "Насосенергомаш", яке розташоване за адресою: Сумська область, місто Суми, вулиця Привокзальна, 1.

Ухвалою суду від 23.04.2025 позовну заяву залишено без руху та встановлено позивачу 10-денний строк для усунення недоліків позовної заяви. Зокрема, позивача зобов`язано надати суду заяву про поновлення строку на звернення з позовом до суду із зазначенням у ній підстав та наданням доказів поважності його пропуску.

На виконання вказаної ухвали суду від 23.04.2025 позивач подав до суду заяву про відкриття провадження у справі, в якій вказав, що згідно до ч. 1 ст. 9 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» нормативне регулювання планування та забудови територій здійснюється шляхом прийняття нормативно-правових актів, правил, державних га галузевих будівельних норм.

Згідно ст.16 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», планування територій на місцевому рівні здійснюється шляхом розроблення та затвердження комплексних планів просторового розвитку територій територіальних громад, генеральних планів населених пунктів і детальних планів території, їх оновлення та внесення змін до них. Містобудівна документація на місцевому рівні може бути оновлена за рішенням місцевих рад.

Вважає, що оскільки предметом оскарження у поданому позові є нормативно-правовий акт, яким затверджено містобудівну документацію на місцевому рівні, тому при його оскарженні строки позовної давності не застосовуються. Просив відкрити провадження у справі за цим позовом.

Ухвалою суду від 26.05.2025 суд продовжив позивачу строк для усунення недоліків позовної заяви, встановлений ухвалою суду від 23.04.2025 на 10 днів з дня отримання цієї ухвали суду, та зобов`язав позивача надати суду пояснення щодо порушення суб`єктивних прав, свобод чи інтересів позивача оскаржуваними у цій справі рішеннями, із зазначенням дати факту порушення суб`єктивних прав, свобод, інтересів позивача, тобто коли саме позивач дізнався або мав дізнатися про порушення своїх прав, свобод чи інтересів рішеннями Сумської міської ради від 16.02.2002 р. № 139-МР та від 19.12.2012 р. № 1943-МР.

Позивачу як особі, що подала позовну заяву до суду, на виконання вимог ч.6 ст.169 Кодексу адміністративного судочинства України, ухвалу суду від 26.05.2025 про продовження строку залишення позовної заяви без руху було направлено через систему Електронний суд та отримано 27.05.2025, про що свідчить відповідна довідка про доставку електронного листа. Тобто, з урахуванням ч.1 ст.120 Кодексу адміністративного судочинства України, позивач у строк до 06.06.2025 мав право усунути зазначені в ухвалі суду недоліки.

Проте, станом на сьогодні, вказані в ухвалі недоліки позовної заяви позивачем не усунено.

Відповідно до п.1 ч.4 ст.169 Кодексу адміністративного судочинства України позовна заява повертається позивачеві, якщо позивач не усунув недоліки позовної заяви, яку залишено без руху, у встановлений судом строк. Суддя повертає позовну заяву і додані до неї документи без розгляду не пізніше п`яти днів з дня її надходження або з дня закінчення строку на усунення недоліків (ч.5 ст. 169 Кодексу адміністративного судочинства України).

З урахуванням наведеного вище, вбачається необхідним позовну заяву повернути позивачу.

Роз`яснити позивачу, що відповідно до ч.8 ст.169 Кодексу адміністративного судочинства України повернення позовної заяви не позбавляє права повторного звернення до адміністративного суду в порядку, встановленому законом.

Керуючись ст.ст. 169, 248, 256, 293-295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

У Х В А Л И В:

Позовну заяву ОСОБА_1 до Сумської міської ради про визнання незаконним та скасування рішення - повернути позивачу.

Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання та може бути оскаржена в апеляційному порядку до Другого апеляційного адміністративного суду шляхом подачі апеляційної скарги протягом п`ятнадцяти днів з дня прийняття ухвали.

Суддя І.Г. Шевченко

СудСумський районний суд Сумської області
Дата ухвалення рішення13.06.2025
Оприлюднено16.06.2025
Номер документу128112925
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу регулюванню містобудівної діяльності та землекористування, зокрема у сфері містобудування; архітектурної діяльності

Судовий реєстр по справі —480/3122/25

Ухвала від 13.06.2025

Адміністративне

Сумський окружний адміністративний суд

І.Г. Шевченко

Ухвала від 26.05.2025

Адміністративне

Сумський окружний адміністративний суд

І.Г. Шевченко

Ухвала від 23.04.2025

Адміністративне

Сумський окружний адміністративний суд

І.Г. Шевченко

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні