Харківський окружний ад міністративний суд
61004 м. Харків вул. Мар'їнс ька, 18-Б-3
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
Харків
26 листопада 2010 р. № 2-а- 3355/10/2070
Харківський окружний адм іністративний суд у складі:
головуючого судді - Кухар М. Д. ,
при секретарі судового за сідання - Тайцеві А.Л.,
за участі: представника по зивача - Горлач О.С.,
представника відповідача - Ві Д.Д.,
розглянувши у відкритому с удовому засіданні в приміщен ні суду справу за адміністра тивним позовом Державної под аткової інспекції у Комінтер нівському районі міста Харко ва до Товариства з обмеженою відповідальністю "Караван Х арків Плюс" про стягнення заб оргованості,-
В С Т А Н О В И В:
Позивач, Державна подат кова інспекція у Комінтернів ському районі міста Харкова, звернувся до Харківського о кружного адміністративного суду із позовом до Товариств а з обмеженою відповідальніс тю "Караван Харків Плюс", в яко му просить стягнути з відпов ідача заборгованість з подат ку на прибуток в розмірі 450585,50 гр н. та заборгованість з податк у на додану вартість в розмір і 331488 грн. Позивач, посилаючись на обставини, викладені в поз овній заяві, просив задоволь нити позов у повному обсязі.
В судовому засіданні предс тавник позивача підтримав по зовні вимоги у повному обсяз і та просив суд задовольнити їх у повному обсязі.
Представник відповідача в судовому засіданні проти ад міністративного позову запе речував, вважав його безпідс тавним та необґрунтованим, н адав заперечення на адмініст ративний позов, в якому викла в свою позицію проти доводів позивача та просить суд відм овити в задоволенні позову в повному обсязі.
Суд, вислухавши представни ка позивача, представника ві дповідача, дослідивши матері али справи, встановив наступ не.
Згідно ч. 1, ч. 2, ч. 11 ст.11-1 Закону У країни від 04.12.90р. № 509-ХП "Про держ авну податкову службу в Укра їні" (зі змінами та доповнення ми), згідно плану - графіку про ведення документальних пере вірок на підставі направлень від 29.09.2009р. №412, від 27.10.2009р. № 489 та нака зу на подовження перевірки № 652 від 26.10.2009р. фахівцями ДПІ у Ком інтернівському районі м. Хар кова була проведена планова виїзна перевірка ТОВ „Карава н Харків Плюс" (код ЄДРПОУ 34333233) з питань дотримання вимог под аткового законодавства за пе ріод з 01.01.2008р. по 30.06.2009р., валютного та іншого законодавства за п еріод з 01.01.2008р. по 30.06.2009р. За резуль татами перевірки оформлено а кт від 16.11.2009р. №2990/23-104/34333233.
Згідно з абзацом другим п.п. 1.20.10 п.1.20 ст.1 Закону України від 28.1 2.1994 №334/94-ВР "Про оподаткування пр ибутку підприємств" (в редакц ії Закону України №283/97-ВР від 22.0 5.97) податковий орган має право застосувати звичайні ціни д ля визначення бази оподаткув ання у випадках, передбачени х законом, незалежно від виду господарської операції, що з дійснюється платником цього податку або податкового ста тусу іншої сторони такої опе рації.
Відповідно до пп.7.4.1, 7.4.4 п. 7.4. ст. 7 Закону України від 03.04.97 №168/97-ВР „ Про податок на додану вартіс ть" (із змінами та доповненням и), згідно якого податковий кр едит звітного періоду визнач ається виходячи із договірно ї (контрактної) вартості това рів (послуг), але не вище рівня звичайних цін, у разі якщо дог овірна ціна на такі товари (по слуги) відрізняється більше ніж на 20 відсотків від звичайн ої ціни на такі товари (послуг и), та складається із сум подат ків, нарахованих (сплачених) п латником податку за ставкою, встановленою пунктом 6.1 статт і 6 та статтею 8 ' цього Закону, п ротягом такого звітного пері оду у зв'язку з: придбанням або виготовленням товарів (у том у числі при їх імпорті) та посл уг з метою їх подальшого вико ристання в оподатковуваних о пераціях у межах господарськ ої діяльності платника подат ку.
Відповідно до абзацу першо го п.п.1.20.10 п.1.20 ст.1 Закону України „Про оподаткування прибутку підприємств" та підпункту 4.3.5 п .4.3 ст.4 Закону України „Про поря док погашення зобов'язань пл атників податків перед бюдже тами та державними цільовими фондами" донарахування пода ткових зобов'язань платника податку податковим органом в наслідок визначення звичайн их цін здійснюється за насту пною процедурою: керівник (йо го заступник) приймає рішенн я про застосування звичайних цін при визначенні податков их зобов'язань, а рішення про с плату податкових зобов'язань приймається у судовому поря дку за поданням керівника (йо го заступника) відповідного податкового органу.
З метою забезпечення дотри мання вказаної процедури та керуючись листом ДПА України від 30.09.2009 №21255/7/15-0217 „Про застосуван ня „звичайної ціни"", начальни ком ДПІ у Комінтернівському районі м. Харкова було видано наказ від 31.12.2009р. №805 „Про прийня ття рішення про застосування звичайних цін при визначенн і податкових зобов'язань згі дно акту перевірки ТОВ „Кара ван Харків Плюс" код 34333233", згідн о якого вирішено застосовува ти за результатами перевірки ТОВ „Караван Харків Плюс" код 34333233 від 16.11.2009р. №2990/23-104/34333233 звичайні ц іни при визначенні податкови х зобов'язань з питання відне сення до складу валових витр ат та податкового кредиту су м, вищих за звичайну ціну, по о податкованим операціям з оре ндної плати між пов'язаними о собами.
ДПІ у Комінтернівському ра йоні м. Харкова направлено ТО В „Караван Харків Плюс" (код ЄД РПОУ 34333233) лист-пропозицію щодо самостійної сплати розрахов аних із застосуванням звичай них цін податкових зобов'яза нь від 04.02.2010 №1541/10/23-110, проте зазначе ні суми не були самостійно сп лачені підприємством.
Згідно Рішення ДПІ у Комінт ернівському районі м. Харков а про визначення податкових зобов'язань із застосуванням звичайних цін від 11.02.2010р. №001/0 ТОВ „Караван Харків Плюс" (код ЄДР ПОУ 34333233) визначено податкове з обов'язання (у т. ч. штрафні сан кції) з податку на прибуток пі дприємств у розмірі 450 585,5грн. (у т.ч. за основним платежем - 304 166гр н., за штрафними (фінансовими) санкціями -146 419,5грн.).
Згідно Рішення ДПІ у Комінт ернівському районі м. Харков а про визначення податкових зобов'язань із застосуванням звичайних цін від 11.02.2010р. №002/0 ТОВ „Караван Харків Плюс" (код ЄДР ПОУ 34333233) визначено податкове з обов'язання (у т. ч. штрафні сан кції) з податку на додану варт ість у розмірі 331 488грн. (у т.ч. за о сновним платежем - 220 992грн., за шт рафними (фінансовими) санкці ями - 110 496грн.).
Щодо визначення податково го зобов'язання з податку на п рибуток, суд зазначає наступ не.
При проведені перевірки бу ло встановлено, що ТОВ "Карава н Харків Плюс" при оренді прим іщень за адресою: м. Харків, ву л. Тарасівська,3 сплачувало ор ендну плату ТОВ „Караван" (код 32307835) (платник податку на прибут ок на загальних підставах).
ТОВ „Караван Харків Плюс" ук ладено угоду суборенди нежит лового приміщення за №25/05-01 від 25.05.2006р., за адресою: м. Харків, вул . Тарасівська, буд. 3 з ТОВ „Кара ван" (орендована площа дорівн ює 5071,5 м2). У зв'язку з розширення м штату офісних працівників було орендовано офісні примі щення за адресою: вул. Тарасів ська, буд. 3, договір №16/09-06 від 16.09.2006 р. у ТОВ „Караван" (орендована площа 112,1 м2, угоду розірвано 31.05.20 07р.), додаткова угода б/н від 01.12.200 7р.( орендована площа 911,4 м2). На те перішній час угоди суборенди з ТОВ „Караван" не діють. Акт п риймання-передачі (поверненн я) до договору суборенди №25/05-1 в ід 25.05.2006р. торгового приміщення за адресою: м. Харків, вул. Тара сівська, буд. 3 датовано 24.05.2009 рок у.
Приміщення за адресою: вул. Тарасівська, буд. 3 належить АС ОЦІАЦІЇ „ЄДНІСТЬ" (код 30359483) (пла тник податку на прибуток на з агальних підставах) на праві власності, що підтверджено р еєстраційним посвідченням в ід 03.12.1999 р. МіськБТІ, реєстрацій ний запис №3004.
Згідно довідки ДПІ у Комінт ернівському районі м. Харков а від 03.11.2009р. №2820/23-104/30359483 про результ ати виїзної позапланової пер евірки АСОЦІАЦІЇ „ЄДНІСТЬ" (к од ЄДРПОУ 30359483) з питань правови х відносин з ТОВ „Караван" (код ЄДРПОУ 32307835) за період з 01.01.2008 по 3 0.06.2009 року встановлено:
АСОЦІАЦІЄЮ „ЄДНІСТЬ" 28.12.2005 ро ку укладено договір найму (ор енди) капітальної" споруди №Є 05/01-2812 з ТОВ „Караван" (код 32307835) за а дресою м. Харків, вул. Тарасівс ька, 3, загальною площею 5906,1 кв.м. , згідно з додатковим договор ом №1 від 29.06.2006р. до договору від 2 8.12.2005 року, площу капітальної сп оруди було уточнено у зв'язку із проведеною технічною інв ентаризацією: 5982,9кв.м., згідно з додатковими договорами №2 ві д 17.08.2006р., №3 від 23.08.2007р., №4 від 26.12.2007р. до договору від 28.12.2005 року змінено базову орендну плату до 281212 гр н.46 коп., згідно з додатковим до говором б/н від 29.04.2009р. до догово ру від 28.12.2005 року - дострокове ро зірвання договору та поверне ння об'єкту найму наймодавце ві, орендна плата у квітні 2009р. складає 35260 грн., в т.ч. ПДВ 5876,67 грн. , у травні 2009р. орендна плата ск ладає 32871,57 грн., в т.ч. ПДВ 5478,60грн.
Згідно Статуту ТОВ „Карава н Харків Плюс" від 10.04.2006 року та з мінами до нього від 25.05.2006 року, 03. 10.2006 року засновниками товарис тва є: ТОВ „Караван" код 32307835 та ОСОБА_3 і.п.н. НОМЕР_1.
Згідно п.1.26 ст.1 Закону Україн и від 28.12.1994 №334/94-ВР „Про оподаткув ання прибутку підприємств" (в редакції Закону України №283/97-В Р від 22.05.97) пов'язана особа - юрид ична особа, яка здійснює конт роль над платником податку, а бо контролюється таким платн иком податку, або перебуває п ід спільним контролем з таки м платником податку.
Під здійсненням контролю с лід розуміти володіння безпо середньо або через більшу кі лькість пов'язаних фізичних чи юридичних осіб найбільшою часткою статутного фонду пл атника податку або володіння часткою не менше 20 відсотків від статутного фонду платник а податку.
Таким чином, ТОВ „Караван" к од 32307835 згідно п.1.26 ст.1 Закону Укр аїни „Про оподаткування приб утку підприємств" є пов'язано ю особою - ТОВ „Караван Харків Плюс".
Згідно п.п.7.4.2 п.7.4 ст.7 Закону Ук раїни „Про оподаткування при бутку підприємств" від витра ти, понесені платником подат ку у зв'язку з придбанням това рів (робіт, послуг) у пов'язано ї особи, визначається виходя чи із договірних цін, але не бі льших за звичайні ціни на так і товари (роботи, послуги), що д іяли на дату такого придбанн я.
Згідно п.1.20 ст.1 Закону Україн и „Про оподаткування прибутк у підприємств" звичайною вва жається ціна товарів (робіт, п ослуг), визначена сторонами д оговору. Якщо не доведене зво ротне, вважається, що така зви чайна ціна відповідає рівню справедливих ринкових цін.
Справедлива ринкова ціна - ц е ціна, за якою товари (роботи, послуги) передаються іншому власнику за умови, що продаве ць бажає передати такі товар и (роботи, послуги), а покупець бажає їх отримати за відсутн ості будь-якого примусу, обид ві сторони є взаємно незалеж ними юридично та фактично, во лодіють достатньою інформац ією про такі товари (роботи, по слуги), а також ціни, які склал ися на ринку ідентичних (а за ї х відсутності -однорідних) то варів (робіт, послуг).
ТОВ „Караван Харків Плюс" от римував в суборенду приміщен ня за адресою м. Харків, вул. Та расівська, 3, загальною площею 5982,9 кв.м. у ТОВ „Караван" код 32307835, я ке в свою чергу отримувало в о ренду це приміщення у АСОЦІА ЦІЇ „ЄДНІСТЬ" (код ЄДРПОУ 30359483), я ке згідно довідки Бюро техні чної інвентаризації є власни ком даного приміщення. Зустр ічною перевіркою встановлен і звичайні ціни на приміщенн я за адресою м. Харків, вул. Тар асівська, 3. Порівняльною табл ицею встановлено відхилення між нарахованою орендною пл атою у ТОВ „Караван" код 32307835, та у АСОЦІАЦІЇ „ЄДНІСТЬ" (код ЄДР ПОУ 30359483) на загальну суму 1 216 663 гр н.
З питання встановленого по рушення та з метою підтвердж ення „звичайної ціни" ТОВ „Ка раван Харків Плюс" при розгля ді скарги директора вказаног о підприємства надавались по яснення розбіжностей між вар тістю оренди та суборенди пр иміщення тим, що ТОВ „Караван " витратив певні кошти на ремо нт орендуючих приміщень, від повідно до вимог контракту № 15/02-1 від 15:02.06 між ТОВ „Векторбуд" (к од 32044206, скасовано держреєстра цію №15561170025033654 від 24.11.08) та ТОВ „Кара ван" (код 32307835, визнано банкрутом , знято з обліку №5/282/09 від 03.11.09). Сум а понесених витрат на поліпш ення приміщення складає, від повідно наданих до скарги до кументів 4 582 996,25 грн.
Витрати та ремонтні роботи поводились протягом 9 місяці в 2006 року. Але при аналізі догов ору оренди між АСОЦІАЦІЄЮ „Є ДНІСТЬ" та ТОВ „Караван" № Є-05/01-28 12 від 28.12.2005 року встановлено, що з гідно з п.п.3.1.1 договору базова орендна плата складає: з 1 (пер шого) по 5 (п'ятий) місяць найму в ключно - 44782,50 грн., з 6 (шостого) по 36 (тридцять шостий) місяць найм у включно - 223,912,47 грн. Тобто збіль шення „звичайної ціни" в зв'яз ку з проведеними ремонтними роботами вже передбачено умо вами договору. При цьому відп овідно до п.п.2.6 договору оренд и №Є05/01-2812 амортизаційні відрах ування на Об'єкт найму нарахо вуються на вартість робіт, пр оведених Наймачем у Об'єкті н айму, використовуються Найма чем відповідно до законодавс тва України.
Відповідно до п.п.6.6 Договору №Є05/01-2512 будь які зміни Об'єкту н айму здійснені наймачем за й ого ініціативою, не вважають ся поліпшенням, Здійснені На ймачем зміни Об'єкту найму, як і не можуть бути відокремлен і від Об'єкту найму без шкоди д ля нього, переходять до Наймо давця без відшкодування поне сених Наймачем витрат.
Відповідно до п.п.8.1.2 п.8.2 ст.8 За кону України від 28.12.1994 №334/94-ВР „Пр о оподаткування прибутку під приємств" (в редакції Закону У країни №283/97-ВР від 22.05.97), амортиза ції підлягають витрати на: пр оведення всіх видів ремонту, реконструкції, модернізації та інших видів поліпшення ос новних фондів.
В силу ч.5 ст.778 ЦК України, якщо наймач без згоди наймодавця зробив -поліпшення, які не мож на відокремити без шкоди для речі, він не має права на відш кодування їх вартості.
Згідно з абзацом другим п.п. 1.20.10 п.1.20 ст.1 Закону України „Про оподаткування прибутку підп риємств" податковий орган ма є право застосувати звичайні ціни для визначення бази опо даткування у випадках, перед бачених законом, незалежно в ід виду господарської операц ії, що здійснюється платнико м цього податку, або податков ого статусу іншої сторони та кої операції.
На підставі вищезазначено го ДПІ у Комінтернівському р айоні м. Харкова встановлено порушення ТОВ „Караван Харк ів Плюс" п.п.7.4.2 п.7.4 ст.7 Закону Укр аїни „Про оподаткування приб утку підприємств", згідно яко го витрати, понесені платник ом податку у зв'язку з придбан ням товарів (робіт, послуг) у п ов'язаної особи визначаються виходячи із договірних цін, а ле не більших за звичайні цін и, що діяли на дату такого прид бання, внаслідок чого товари ством зайво віднесено до скл аду валових витрат 1216663грн.: в то му числі по періодам: 1 кв. 2008 - 65902 г рн.; 2 кв. 2008 - 230114 грн.; 3 кв. 2008-230114 гр н.; 4кв. 2008 р. - 110182 грн.; 1 кв. 2009 р.-46116 грн.; 2 к в. 2009 р. - 534235 грн.
Щодо визначення податково го зобов'язання з податку на д одану вартість, суд зазначає наступне.
Перевіркою повноти визнач ення податкового кредиту за період з 01.01.08 р. по 30.06.09 р. встановл ено його завищення всього у с умі 243584 грн.
ТОВ „Караван Харків Плюс" на підставі угод суборенди неж итлового приміщення з ТОВ „К араван" включено до складу по даткового кредиту суму оренд ної плати вище рівня звичайн их цін на 243332 грн.
Відповідно до п.п.7.4.1 п.7.4 ст.7 За кону України від 03.04.9-7 №168/97-ВР „Пр о податок на додану вартість " із змінами та доповненнями, п одатковий кредит звітного пе ріоду визначається виходячи із договірної (контрактної) в артості товарів (послуг), але н е вище рівня звичайних цін, у р азі якщо договірна ціна на та кі товари (послуги) відрізняє ться більше ніж на 20 відсотків від звичайної ціни на такі то вари (послуги), та складається із сум податків, нарахованих (сплачених) платником податк у за ставкою, встановленою пу нктом 6.1 статті 6 та статтею 8 ' ць ого Закону, протягом такого з вітного періоду у зв'язку з пр идбанням або виготовленням т оварів (у тому числі при їх імп орті) та послуг з метою їх пода льшого використання в оподат ковуваних операціях у межах господарської діяльності пл атника податку.
Якщо платник податку придб аває (виготовляє) матеріальн і та нематеріальні активи (по слуги), які не призначаються д ля їх використання в господа рській діяльності такого пла тника, то сума податку, сплаче ного у зв'язку з таким придбан ням (виготовленням), не включа ється до складу податкового кредиту (п.п.7.4.1 п.7.4 ст.7 Закону Укр аїни від 03.04.97 №168/97-ВР „Про подато к на додану вартість" із зміна ми та доповненнями).
Згідно п.1.17 ст.1 Закону Україн и від 03.04.97 №168/97-ВР „Про податок на додану вартість" (із змінами т а доповненнями) поняття корп оративні права, пов'язана осо ба, резидент, нерезидент, гудв іл, кошти, цінні папери, дерива тиви, товари, дивіденди, проце нти, роялті, кредит, депозити, лізинг (оренда), бартер, безопл атно отримані товари (роботи , послуги), валові витрати виро бництва (обігу), основні фонди та нематеріальні активи, що п ідлягають амортизації, розум іються у значенні, визначено му Законом України „Про опод аткування прибутку підприєм ств".
Відповідно до п.п.4.4.2 „г" п.4.4 ст. 4 Закону України від 21.12.2000 №2181-ІП „ Про порядок погашення зобов' язань платників податків пер ед бюджетами та державними ц ільовими фондами", податкове роз'яснення є оприлюдненням офіційного розуміння окреми х положень податкового закон одавства контролюючими орга нами у межах їх компетенції, я ке використовується при обґр унтуванні їх рішень під час п роведення апеляційних проце дур.
Порядок визначення звичай них цін встановлено у п.1.20 ст.1 З акону України від 28.12.1994 №334/94-ВР „П ро оподаткування прибутку пі дприємств" (в редакції Закону України № 283/97-ВР від 22.05.97). Відпові дно до пп.1.20.9 ст.1 цього Закону до датково до правил визначення звичайної ціни, встановлени х п.1.20 цього Закону, КМУ має пра во встановити методологію ви значення звичайної ціни това рів (робіт, послуг), які продаю ться (надаються) платниками п одатку, визначеними природни ми монополістами відповідно до закону. Затвердження інши х нормативно-правових актів стосовно порядку визначення звичайних цін вказаний Зако н не передбачає, тому в інших в ипадках п.1.20 ст.1 цього Закону є нормою прямої дії.
Суд також зазначає, що Закон України „Про оподаткування прибутку підприємств" чітко передбачає конкретні випадк и застосування звичайних цін при визначенні податкових з обов'язань по податку на приб уток підприємств. До таких ви падків відносяться такі: виз начення доходу, отриманого п латником податку від продажу товарів (робіт, послуг) пов'яз аним особам, юридичним особа м, які не є платниками податку на прибуток підприємств, або сплачують цей податок за інш ими, ніж платник податку, став ками. Такий дохід визначаєть ся виходячи із договірних ці н, але не менших за звичайні ці ни на зазначені товари (робот и, послуги), що діяли на дату пр одажу (п.п.7.4.1 ст.7 Закону України „Про оподаткування прибутку підприємств").
Одночасно у Законі України від 03.04.97р. №168/97 „Про податок на до дану вартість" також встанов лено конкретні випадки засто сування звичайних цін. Так, ба за оподаткування з ПДВ визна чається з урахуванням звичай них цін у таких випадках: пере дача товарів (робіт, послуг) по в'язаній з продавцем особі (п.4 .2 ст.4 Закону №168/97).
ТОВ „Караван Харків Плюс" до складу податкового кредиту віднесено суми по актах за ро зповсюдження по п/я газет ТОВ „Діалог II" код 32239561 в кількості 10 800 од. на загальну суму ПДВ 252,28 гр н.
ТОВ „Караван Харків Плюс" не вказано ким придбані газети , до перевірки підприємством не надано документів, які під тверджують зв'язок здійснено ї операції з господарською д іяльністю підприємства, чим порушено п.п.7.4.1, 7.4.4 п.7.4 ст.7 Закону України „Про податок на дода ну вартість" від 03.04.1997 №168/97-ВР із з мінами та доповненнями, та за вищено податковий кредит на 252 грн.
Відповідно до частини друг ої ст.9 Закону України "Про бух галтерський облік та фінансо ву звітність України" №996-ХГУ в ід 16.07.99 року та п.2.4 Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському о бліку №88 від 24.05.1995 року, усі перви нні документи для надання їм юридичної сили і доказовост і повинні мати такі обов'язко ві реквізити: назву підприєм ства, установи, від імені яких складено документ, назву док умента (форми), код форми, дату і місце складання, зміст госп одарської операції та її вим ірники (у натуральному та гро шовому вираженні), посадові о соби, відповідний дозвіл на з дійснення господарської опе рації та складання первинног о документа, прізвище осіб, як і дали дозвіл на здійснення г осподарської операції, та бе зпосередніх виконавців опер ації, їхні особисті підписи.
Проведення господарської операції підприємства підтв ерджується первинними докум ентами, на підставі яких веде ться бухгалтерський облік. З гідно ч. 2 ст. 3 Закону України ві д 16.07.99 р. №996-ХІУ „Про бухгалтерсь кий облік та фінансову звітн ість в Україні" на даних бухга лтерського обліку базується фінансова, податкова, статис тична та інша звітність. Таки м чином первинні документи п о відображенню господарчих о перацій є основа для податко вого обліку. Згідно п.2.7 Положе ння про документальне забезп ечення запису в бухгалтерськ ому обліку, затвердженого на казом Мінфіну України від 24.05.95 р. №88, первинні документи скла даються на бланках типових ф орм, затверджених Мінстатом України, а також на бланках сп еціалізованих форм, затвердж ених міністерствами України .
Залишок від'ємного значенн я податку на додану вартість за червень 2009 р. складав 22592,0 грн. (ряд.26 Декларації по податку н а додану вартість).
За результатами перевірки зменшено від'ємне значення п одатку на додану вартість за червень 2009р. на 22592,0 грн. та донар аховано податку на додану ва ртість, що підлягає сплаті до бюджету в сумі 220 992 грн.
Як встановлено судом, рішен ня про визначення податкових зобов'язань із застосування м звичайних цін від 11.02.2010 року № 001/0 та № 002/0 позивачем оскаржені не були.
Відповідно до ч.2 ст.19 Констит уції України органи державно ї влади та органи місцевого с амоврядування, їх посадові о соби зобов' язані діяти лише на підставі, в межах повноваж ень та у спосіб, що передбачен і Конституцією та законами У країни.
В ході вирішення питання щодо законності прийнятого суб' єктом владних повнова жень рішень суд відповідно д о вимог ст.2 КАС України зобов' язаний перевірити чи прийнят о воно: на підставі, у межах по вноважень та у спосіб, що пер едбачені Конституцією та за конами України; з використан ням повноваження з метою, з як ою це повноваження надано; об ґрунтовано, тобто з урахуван ням усіх обставин, що мають зн ачення для прийняття рішення ; безсторонньо; добросовісно ; розсудливо; з дотриманням пр инципу рівності перед законо м, запобігаючи несправедливі й дискримінації; пропорційно , зокрема з дотриманням необх ідного балансу між будь-яким и несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілям, на досягнення я ких спрямоване це рішення; з урахуванням права особи на у часть у процесі прийняття рі шення; своєчасно, тобто протя гом розумного строку.
Відповідно до ч. 1 ст. 71 КАС Укр аїни кожна сторона повинна д овести ті обставини, на яких ґ рунтуються її вимоги та запе речення, крім випадків, встан овлених ст. 72 цього Кодексу.
Виходячи з вищевикладеног о, суд дійшов висновку про те, що факти порушень встановлен і в ході проведення перевірк и позивача, та штрафні санкці ї застосовані правомірно, у з в' язку з чим адміністративн ий позов підлягає задоволенн ю.
Керуючись ст.ст. 94, 160, 161, 162, 163, 167, 254 Ко дексу адміністративного суд очинства України, Харківськи й окружний адміністративний суд, -
П О С Т А Н О В И В:
Адміністративний позов Державної податкової інспек ції у Комінтернівському райо ні міста Харкова до Товарист ва з обмеженою відповідальні стю "Караван Харків Плюс" про стягнення заборгованості - з адовольнити у повному обсязі .
Стягнути з Товариства з обм еженою відповідальністю "Ка раван Харків Плюс" (61068, м. Харків , вул. Тарасівська, буд. 3, код ЄД РПОУ 34333233) на користь Державног о бюджету України (р/р 31114009700005 у ві дділення Держказначейства У Комінтернівському районі (к од 24134589) в установі банку ГУДКУ у Харківській області, МФО 851011, к од платежу 11021000) суму розрахова ного із застосуванням звичай них цін податкового зобов'яз ання (у т. ч. штрафних санкцій) з податку на прибуток підприє мств у розмірі 450585.50 (чотириста п 'ятдесят тисяч п'ятсот вісімд есят п'ять гривень п'ятдесят к опійок).
Стягнути з Товариства з обм еженою відповідальністю "Ка раван Харків Плюс" (61068, м. Харків , вул. Тарасівська, буд. 3, код ЄД РПОУ 34333233) на користь Державног о бюджету України (р/р 31116029700005 у ві дділення Держказначейства У Комінтернівському районі (к од 24134589) в установі банку ГУДКУ у Харківській області, МФО 851011, к од платежу 14010100) суму розрахова ного із застосуванням звичай них цін податкового зобов'яз ання (у т. ч. штрафних санкцій) з податку на додану вартість у розмірі 331488,00 грн. (триста тридц ять одна тисяча чотириста ві сімдесят вісім гривень.
Апеляційна скарга подаєть ся до адміністративного суду апеляційної інстанції через суд першої інстанції, який ух валив оскаржуване судове ріш ення протягом десяти днів з д ня її проголошення, у разі зас тосування судом частини трет ьої статті 160 цього Кодексу, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апел яційна скарга подається прот ягом десяти днів з дня отрима ння копії постанови.
У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо й ого не скасовано, набирає зак онної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного пр оваджені або набрання законн ої сили рішенням за наслідка ми апеляційного провадження .
Повний текст постанови виг отовлено 01.12.2010 року.
Суддя М.Д. Кухар
Суд | Харківський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 26.11.2010 |
Оприлюднено | 15.12.2010 |
Номер документу | 12816286 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Харківський окружний адміністративний суд
Кухар М.Д.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні