Герб України

Рішення від 16.06.2025 по справі 580/11985/24

Черкаський окружний адміністративний суд

Новинка

ШІ-аналіз судового документа

Отримуйте стислий та зрозумілий зміст судового рішення. Це заощадить ваш час та зусилля.

Реєстрація

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

16 червня 2025 року справа № 580/11985/24 м. Черкаси

Черкаський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Орленко В.І., розглянувши за правилами загального позовного провадження у порядку письмового провадження адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «ТМС ГРУП» до Головного управління ДПС у Черкаській області, Державної податкової служби України про визнання протиправним та скасування індивідуального акта,

ВСТАНОВИВ:

03.12.2024 позивач - ТОВ "ТМС ГРУП", звернулося до Черкаського окружного адміністративного суду з позовною заявою до Головного управління ДПС у Черкаській області, Державної податкової служби України, в якій просить:

- визнати протиправним і скасувати рішення комісії Головного управління ДПС у Черкаській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 30.07.2024 №11510483/38843511;

- зобов?язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних з моменту подання на реєстрацію податкову накладну Товариства з обмеженою відповідальністю «ТМС ГРУП», код ЄДРПОУ 38843511, від 29.05.2023 №17 (реєстраційний номер документу: 9143321516) щодо постачання товарів до ПрАТ «Черкаський шовковий комбінат», ЄДРПОУ 00306851, на загальну суму 139856,40 грн в тому числі ПДВ 23309,40 грн.

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначає, що на виконання умов договору поставки виробничого обладнання №24062022-1 від 24.06.2022 здійснив постачання ПрАТ «Черкаський шовковий комбінат» товарів на загальну суму 139856,40 грн. У зв`язку із здійсненням вказаної господарської операції (отриманням передоплати за товар) позивач склав податкову накладну №17 від 29.05.2023 та направив її на реєстрацію до Єдиного реєстру податкових накладних. Реєстрація вказаної податкової накладної була зупинена контролюючим органом та в подальшому було відмовлено у її реєстрації. Позивач вважає відмову в реєстрації вказаної податкової накладної протиправною, оскільки господарська операція була реальною і підтверджена первинними бухгалтерськими документами.

09.12.2024 відкрите провадження у справі за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) учасників справи (у письмовому провадженні).

Відповідно до ухвали від 20.03.2025 здійснено перехід із спрощеного провадження до загального та призначено підготовче засідання.

Протокольною ухвалою суду від 11.04.2025 закрите підготовче провадження та призначено справу до судового розгляду на 05.05.2025. Враховуючи період тимчасової непрацездатності головуючого судді з 16.04.2025 по 30.05.2025, повідстками про виклик призначене судове засідання на 10.06.2025.

Відповідач надав відзив на позовну заяву, в якому зазначив, що позивач не надав документів щодо придбання товарів від постачальника ТОВ «КОМПАНІ «ПЛАЗМА» та пояснення щодо використання в господарській діяльності та необхідності придбання товарів в зазначених в накладних кількостях (електричний рубанок 600 штук, ручні пилки 4030 штук та інше.).

Розглянувши подані документи і матеріали, оцінивши повідомлені аргументи щодо обставин справи, належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв`язок доказів сукупно, суд дійшов висновку, що позов належить до задоволення з огляду на таке.

Суд встановив, що позивач зареєстрований як юридична особа, здійснює господарську діяльність та є платником податку на додану вартість.

Між позивачем та ПрАТ «Черкаський шовковий комбінат» був укладений договір поставки виробничого обладнання №24062022-1 від 24.06.2022 (далі Договір), згідно умов якого позивач зобов`язується товари, номенклатура, кількість та найменування яких визначаються у Специфікаціях до Договору.

Специфікація №1 від 25.02.2022 до Договору передбачає умови оплати за товар: 100% попередня оплата.

Позивачем був виставлений ПрАТ «Черкаський шовковий комбінат» рахунок №106 від 26.05.2023.

ПрАТ «Черкаський шовковий комбінат» здійснило передоплату за товар у сумі 139856,40 грн, в т.ч. ПДВ 23309,40 грн, відповідно до платіжної інструкції №29/05/2023 від 29.05.2023.

Для здійснення поставки товару відповідно до умов Договору позивач придбав товар у ТОВ «Віло Україна» відповідно до: видаткової накладної №2460 від 01.06.2023, ТТН №20400335910962 від 01.06.2023, експрес-накладної №20400335910962; видаткової накладної №2391 від 30.05.2023, експрес-накладної №20400335596495 від 31.05.2023.

Крім цього, позивач поставив ПрАТ «Черкаський шовковий комбінат» самостійно виготовлений прилад керування, для виготовлення якого здійснив закупівлю матеріалів: у ТОВ «Полікор»: відповідно до видаткової накладної №НП-0005299 та ТТН №Т5290 від 02.06.2023; у ТОВ «Полікор»: відповідно до видаткової накладної №НП-0005179 та №НП0005177 віл 31.05.2023, ТТН №Т5170 від 31.05.2023; у ТОВ «Полікор»: відповідно до видаткової накладної №НП-0005345 від 05.06.2023, ТТН №Т5345 від 05.06.2023; у ТОВ «ЕТА»: відповідно видаткових накладних №2443 та №2444 від 31.05.2023, експрес-накладної №20400335760932; у ТОВ «Епіцентр К»: відповідно до видаткової накладної №Рнк/СН-0001361 від 16.01.2023, ТТН №1360 від 16.01.2023; у ТОВ «Компанія Аксіом»: відповідно до видаткової накладної РНКА-725 від 31.05.2023, експрес-накладної №20450719420627.

Поставка позивачем товарів ПрАТ «Черкаський шовковий комбінат» була здійснена відповідно до видаткових накладних: №104 від 05.06.2023; №131 від 10.07.2023.

Транспортування товару було здійснено відповідно до товарно-транспортних накладних: №Р104 від 05.06.2023; №Р131 від 10.07.2023.

У зв`язку із здійсненням господарської операції з постачання товару ПрАТ «Черкаський шовковий комбінат» позивач склав податкову накладну №17 від 29.05.2023 та направив її на реєстрацію в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Реєстрацію вказаної податкової накладної було зупинено та запропоновано надати додаткові документи для підтвердження господарської операції.

Позивачем 11.07.2025 було подано Повідомлення на розблокування зазначеної податкової накладної з поясненнями та підтверджуючими документами.

Контролюючим органом 17.07.2025 було направлено позивачу повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та/або підтверджуючих документів №11433558/38843511.

23.07.2025 позивачем надано додаткові письмові пояснення та копії документів (повідомлення №1).

Рішенням комісії Головного управління ДПС у Черкаській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних №11510483/38843511 позивачу було відмовлено у реєстрації податкової накладної №17 від 29.05.2023 на загальну суму 139856,40 грн., в тому числі ПДВ 23309,40 грн. щодо реалізації товарів ПрАТ «Черкаський шовковий комбінат».

Вважаючи рішення про відмову у реєстрації податкової накладної протиправним позивач звернувся з даним позовом до суду.

Під час вирішення спору по суті, суд врахував таке.

Відповідно до п.п. "а" п. 185.1 ст. 185 Податкового кодексу України об`єктом оподаткування податком на додану вартість є операції платників податку з постачання товарів/послуг, місце постачання яких розташоване на митній території України, відповідно до статті 186 цього Кодексу.

Згідно з п. 187.1 ст. 187 Податкового кодексу України датою виникнення податкових зобов`язань з постачання товарів/послуг вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше: а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої - дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку; б) дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку.

Відповідно до п. 201.1 ст. 201 Податкового кодексу України на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.

Відповідно до п. 74.2 ст. 74 Податкового кодексу України забезпечується проведення постійного автоматизованого моніторингу відповідності податкових накладних/розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації таких податкових накладних/розрахунків коригування в ЄРПН.

Згідно з п. 201.10 ст. 201 Податкового кодексу України у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування відповідно до пункту 201.16 цієї статті протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин.

Згідно з п. 201.16 ст. 201 Податковий кодекс України реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.

Пунктом 12 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 1246 від 29.12.2010 (далі - Порядок № 1246) передбачено, що після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДФС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки, зокрема, відповідності податкових накладних та/або розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, достатнім для зупинення їх реєстрації відповідно до пункту 201.16 статті 201 Кодексу.

Відповідно до пункту 13 Порядку №1246 за результатами перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку, формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування (далі - квитанція).

З 01.02.2020 набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 № 1165 "Про затвердження порядків з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних" (далі Порядок №1165), яка визначає механізм зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, організаційні та процедурні засади діяльності комісій з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в реєстрі (далі - комісії контролюючих органів), права та обов`язки їх членів.

Згідно пункту 10 Порядку №1165 у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, яка є підтвердженням зупинення такої реєстрації.

У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються: 1) номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування; 2) критерій (критерії) ризиковості платника податку та/або ризиковості здійснення операцій, на підставі якого (яких) зупинено реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, з розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку; 3) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для розгляду питання прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації (пункт 11 Порядку №1165).

Додатком № 3 до Порядку №1165 визначено критерії ризиковості здійснення операцій, відповідно до положень пункту 1 якого з-поміж критеріїв визначено відсутність товару (послуги), зазначеного (зазначеної) в податковій накладній, поданій для реєстрації в ЄРПН, у таблиці даних платника податку на додану вартість як товару (послуги), що на постійній основі постачається, та обсяг постачання товару (послуги), зазначений у податковій накладній (розрахунку коригування до податкової накладної на збільшення суми податкових зобов`язань), яку (який) подано для реєстрації, дорівнює або перевищує величину залишку, що визначається як різниця між обсягом придбання на митній території України такого товару (послуги) (крім обсягу придбання товарів (послуг) за операціями, які звільнені від оподаткування та підлягають оподаткуванню за нульовою ставкою) та/або ввезення на митну територію України такого товару, зазначеного з 1 січня 2017 року в отриманих податкових накладних (розрахунках коригування), зареєстрованих у ЄРПН, і митних деклараціях, збільшеного у 1,5 рази, та обсягом постачання відповідного товару (послуги), зазначеного в податкових накладних (розрахунках коригування), зареєстрованих з 1 січня 2017 року, і переважання в такому залишку (більше 50 відсотків) груп товарів (продукції), визначених ДПС та затверджених відповідним наказом, оприлюдненим на офіційному веб-сайті ДПС.

Відповідно до пункту 4 Порядку прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 12.12.2019 №520 (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 13.12.2019 за №1245/34216, далі - Порядок №520) у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі платник податку має право подати копії документів та письмові пояснення стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі.

Перелік документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено, може включати: договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них; договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції; первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків; документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством (пункт 5 Порядку №520).

Згідно із пунктом 6 Порядку №520 письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 5 цього Порядку, платник податку має право подати до контролюючого органу протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов`язання, відображеного в податковій накладній/розрахунку коригування. Платник податку має право подати письмові пояснення та копії документів до декількох податкових накладних/розрахунків коригування, якщо такі податкові накладні / розрахунки коригування складено на одного отримувача - платника податку за одним і тим самим договором або якщо в таких податкових накладних / розрахунках коригування відображено однотипні операції (з однаковими кодами товарів згідно з Українською класифікацією товарів зовнішньоекономічної діяльності (УКТ ЗЕД) або кодами послуг згідно з Державним класифікатором продукції та послуг (ДКПП).

Відповідно до пунктів 9 та 11 Порядку №520 письмові пояснення та копії документів, подані платником податку до контролюючого органу відповідно до пункту 4 цього Порядку, розглядає комісія регіонального рівня. Комісія регіонального рівня приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі в разі: ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі; та/або ненадання платником податку копій документів відповідно до пункту 5 цього Порядку; та/або надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства.

Згідно пункту 19 Порядку №1246 податкова накладна та/або розрахунок коригування, реєстрацію яких зупинено, реєструється у день набрання рішенням суду законної сили про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування (у разі надходження до ДПС відповідного рішення).

Згідно п. 20 Порядку № 1246 внесення відомостей до Реєстру на підставі рішення суду, яке набрало законної сили, здійснюється з дотриманням вимог цього Порядку. При цьому вимоги абзацу десятого пункту 12 цього Порядку не застосовуються до податкової накладної та/або розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в установленому порядку. Датою внесення відомостей до Реєстру вважається день, зазначений в рішенні суду, або день набрання законної сили таким рішенням.

Матеріалами справи підтверджується, що позивач здійснив придбання у ТОВ «Віло Україна» товарів та реалізував їх ПрАТ «Черкаський шовковий комбінат».

Також позивач здійснив реалізацію ПрАТ «Черкаський шовковий комбінат» самостійного виготовленого приладу керування, для виготовлення якого здійснив придбання матеріалів у ТОВ «Полікор», ТОВ «ЕТА», ТОВ «Епіцентр К», ТОВ «Компанія Аксіом».

Передоплата за поставлені позивачем товари була здійснена ПрАТ «Черкаський шовковий комбінат» відповідно до платіжної інструкції №29/05/2023 від 29.05.2023.

Поставка товарів була здійснена відповідно до видаткових накладних №104 від 05.06.2023 та №131 від 10.07.2023, а транспортування відповідно до товарно-транспортних накладних №Р104 від 05.06.2023 та №Р131 від 10.07.2023.

Отже, наданими позивачем первинними первинними бухгалтерськими документами підтверджується реальність здійснення даної господарської операції.

Здійснення моніторингу відповідності податкових накладних/розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків є превентивним заходом, спрямованим на убезпечення від безпідставного формування податкового кредиту за операціями, що не підтверджені первинними документами або підтверджені платником податку копіями документів, які складені з порушенням законодавства. Здійснення моніторингу не повинне підміняти за своїм змістом проведення податкових перевірок як способу реалізації владних управлінських функцій контролюючого органу.

Суб`єкти владних повноважень, ухвалюючи рішення, якими, зокрема, обмежується права платника податків, повинні уникати надмірного формалізму. Обсяг документів, які надаються платниками податку на додану вартість з метою усунення сумнівів у контролюючих органів щодо легальності відповідної операції за наслідками якої складено податкову накладну, яку подано для реєстрації якої в ЄРПН і, хоч і є визначеним у Порядку №520, проте завжди є унікальним та залежить від організації господарських взаємовідносин між суб`єктами господарювання, змісту договірних відносин між такими, а також особливостями законодавчого врегулювання діяльності тієї чи іншої сфери бізнесу.

Саме за результатами детального дослідження змісту документів (в тому числі договору), наданих на підтвердження інформації, зазначеної в податковій накладній, можливим є формування висновків щодо можливості чи неможливості реєстрації є ЄРПН податкової накладної, реєстрація якої була зупинена згідно із відповідною квитанцією.

Такі правові висновки викладені в постанові Верховного Суду від 16 лютого 2023 р. у справі №380/7648/22.

Такий підхід узгоджується з практикою Європейського Суду з прав людини. Так, у пункті 110 рішення від 23.07.2002 у справі «Компанія «Вестберґа таксі Актіеболаґ» та Вуліч проти Швеції» суд визначив, що «... адміністративні суди, які розглядають скарги заявників стосовно рішень податкового управління, мають повну юрисдикцію у цих справах та повноваження скасувати оскаржені рішення. Справи мають бути розглянуті на підставі і поданих доказів, а довести наявність підстав, передбачених відповідними законами, для призначення податкових штрафів має саме податкове управління».

Враховуючи викладене, контролюючий орган протиправно відмовив позивачу в реєстрації податкової накладної №17 від 29.05.2023.

Отже позовні вимоги про визнання протиправним та скасування спірного рішення комісії Головного управління ДПС у Черкаській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних є обґрунтованими та підлягають задоволенню.

Щодо належного захисту порушеного права позивача.

Згідно пункту 19 Порядку №1246 податкова накладна та/або розрахунок коригування, реєстрацію яких зупинено, реєструється у день набрання рішенням суду законної сили про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування (у разі надходження до ДПС відповідного рішення).

Згідно п. 20 Порядку № 1246 внесення відомостей до Реєстру на підставі рішення суду, яке набрало законної сили, здійснюється з дотриманням вимог цього Порядку. При цьому вимоги абзацу десятого пункту 12 цього Порядку не застосовуються до податкової накладної та/або розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в установленому порядку. Датою внесення відомостей до Реєстру вважається день, зазначений в рішенні суду, або день набрання законної сили таким рішенням.

Зважаючи на викладене, податкова накладна №17 від 29.05.2023 має бути зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних днем її фактичного подання.

Доводи відповідача щодо ненадання позивачем документів по придбанню товарів у ТОВ «Компані «Плазма» є необґрунтованими, оскільки товари, поставлені в господарській операції за податковою накладною №17 від 29.05.2023 у даного підприємства не придбавались.

Враховуючи вищезазначене вимоги позивача є обґрунтованими та підлягають до задоволення.

Відповідно до ч. 1 ст. 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Згідно з ч. 2 ст. 77 Кодексу адміністративного судочинства України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень, обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Згідно ч. 1 ст. 139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Керуючись ст.ст. 6, 14, 242-245, 255, 295 КАС України, суд

ВИРІШИВ:

Адміністративний позов задовольнити.

Визнати протиправним та скасувати рішення Головного управління ДПС у Черкаській області про відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 30.07.2024 №11510483/38843511.

Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних, складену Товариством з обмеженою відповідальністю «ТМС ГРУП» податкову накладну №17 від 29.05.2023 датою її фактичного подання на реєстрацію.

Стягнути з Головного управління ДПС у Черкаській області (ЄДРПОУ 44131663) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «ТМС ГРУП» (ЄДРПОУ 38843511) судові витрати зі сплати судового збору у сумі 1514 (одна тисяча п`ятсот чотирнадцять) гривень 00 копійок.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Державної податкової служби України ( код ЄДРПОУ 43005393) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «ТМС ГРУП» (ЄДРПОУ 38843511) судові витрати зі сплати судового збору у сумі 1514 (одна тисяча п`ятсот чотирнадцять) гривень 00 копійок.

Рішення набирає законної сили відповідно до вимог статті 255 Кодексу адміністративного судочинства України після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, що може бути подана протягом тридцяти днів з дня проголошення рішення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку повністю або частково за правилами, встановленими статтями 293, 295-297 Кодексу адміністративного судочинства України до Шостого апеляційного адміністративного суду у зв`язку із початком функціонування модулів ЄСІТС з урахуванням підпунктів 15.1, 15.5 пункту 15 частини 1 Розділу VII Перехідних положень Кодексу адміністративного судочинства України відповідно до рішення ВРП від 17.08.2021 №1845/О/15-21 «Про затвердження Положення про порядок функціонування окремих підсистем Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи».

Копію рішення направити сторонам справи.

Рішення складене та підписане 16.06.2025.

Суддя Валентина ОРЛЕНКО

СудЧеркаський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення16.06.2025
Оприлюднено19.06.2025
Номер документу128186785
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них податку на додану вартість (крім бюджетного відшкодування з податку на додану вартість, податку на додану вартість із ввезених на митну територію України товарів (продукції), зупинення реєстрації податкових накладних)

Судовий реєстр по справі —580/11985/24

Рішення від 16.06.2025

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

Валентина ОРЛЕНКО

Ухвала від 20.03.2025

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

Валентина ОРЛЕНКО

Ухвала від 09.12.2024

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

Валентина ОРЛЕНКО

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні