Луганський окружний адміністративний суд
Новинка
Отримуйте стислий та зрозумілий зміст судового рішення. Це заощадить ваш час та зусилля.
РеєстраціяЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
РІШЕННЯ
Іменем України
20 червня 2025 рокум. ДніпроСправа № 640/26450/21
Суддя Луганського окружного адміністративного суду Кисіль С. В., розглянувши в письмовому провадженні справу за позовом ОСОБА_1 до Київської міської ради про визнання протиправною бездіяльності, зобов`язання вчинити дії,
ВСТАНОВИВ:
У провадженні Луганського окружного адміністративного суду на розгляді перебуває справа за позовом ОСОБА_1 (далі позивач), в інтересах якої звернувся адвокат Романюк Іван Миколайович (далі представник позивача), до Київської міської ради (далі відповідач), в якому позивач просить суд:
- визнати протиправною бездіяльності відповідача щодо порушення строків розгляду по суті клопотання № 515/07/21-Р від 22 липня 2021 року;
- зобов`язати Київраду на найближчому пленарному засіданні сесії розглянути по суті клопотання № 515/07/21-Р від 22 липня 2021 року.
Позовні вимоги ОСОБА_1 мотивовані тим, що вона у порядку статті 118 Земельного кодексу України звернулася до Київської міської ради із клопотанням від 22 липня 2021 року № 515/07/21-Р щодо передачі у приватну власність земельної ділянки для будівництва індивідуальних гаражів площею 0,01 га, за рахунок земель комунальної форми власності на території м. Києва, до якого було долучено відповідний графічний матеріал щодо бажаного розташування земельної ділянки.
Листом від 26 серпня 2021 року № 0570202/3-23235 Департамент земельних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради повідомив позивача про те, що клопотання направлено до Департаменту містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради щодо отримання витягу з містобудівного кадастру на відповідність заявленого функціонального призначення.
Позивач вважає, що відповідь, яка надана в листі від 26 серпня 2021 року № 0570202/3-23235, свідчить про протиправну бездіяльність з боку відповідача, з тих підстав, що обов`язок розгляду та винесення на розгляд сесії міської ради клопотання про виділення земельної ділянки покладений на органи місцевого самоврядування, Київську міськраду. Відповідачем було безпідставно, проігноровано питання розгляду по суті клопотання щодо передачі у приватну власність земельної ділянки на користь позивача, оскільки наданою відповіддю від 26 серпня 2021 року відповідне клопотання позивача, яке було направлене 22 липня 2021 не було вирішене по суті поставлених у ньому вимог.
Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва від 24 вересня 2021 року прийнято позовну заяву до розгляду, відкрито провадження в адміністративній справі та визначено, що справа буде розглядатися за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи.
Заперечуючи проти задоволення позовних вимог ОСОБА_1 , Київська міська рада у жовтні 2021 року подала відзив на позовну заяву, в якому просить відмовити у задоволенні позовних вимог ОСОБА_1 .
На виконання положень Закону України від 13 грудня 2022 року № 2825-IX «Про ліквідацію Окружного адміністративного суду міста Києва та утворення Київського міського окружного адміністративного суду» та відповідно до Порядку передачі судових справ, нерозглянутих Окружним адміністративним судом міста Києва, затвердженого наказом Державної судової адміністрації України від 16 вересня 2024 року № 399 цю справу передано на розгляд до Луганського окружного адміністративного суду.
Ухвалою Луганського окружного адміністративного суду від 05 травня 2025 року прийнято до провадження справу, розгляд справи продовжено в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні).
Ухвалою Луганського окружного адміністративного суду від 23 травня 2025 року зобов`язано надати належним чином завірену копію відповіді Департаменту земельних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради від 26 серпня 2021 року № 0570202/3-23235 та пояснення по справі.
Київською міською радою надані письмові пояснення, в яких зазначено, що ОСОБА_1 звернулася до Київської міської ради із клопотанням від 22 липня 2021 року (зареєстроване 19 серпня 2021 року за № 390142667) про передачу у приватну власність земельної ділянки з кадастровим номером 8000000000:66:169:0021 для будівництва індивідуальних гаражів площею 0,01 га, за рахунок земель комунальної форми власності на території м. Київ.
У подальшому, Департаментом земельних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі Департамент) листом від 26 серпня 2021 року № 0570202/3-23235 повідомлено представника позивача, що Департаментом направлено запит до Департаменту містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) щодо отримання витягу з містобудівного кадастру для аналізу матеріалів клопотання (заяви) про надання дозволу на розроблення документації із землеустрою щодо відведення земельної ділянки з переліком містобудівних обмежень у використанні земельної ділянки та інформації щодо відповідності заявленої ініціативи містобудівній документації. Зазначено, що за результатами отриманої відповіді Департаментом буде підготовлено відповідний проєкт рішення Київської міськради.
Після опрацювання зазначеного клопотання та отриманні необхідних відомостей, Департаментом підготовлено та 24 вересня 2021 року направлено до Київської міської ради проєкт рішення Київської міської ради «Про відмову у наданні дозволів на розроблення проєктів землеустрою щодо відведення земельних ділянок громадянам у приватну власність на бульв. Перова у Дніпровському районі міста Києва» разом із пояснювальною запискою для подальшого опрацювання відповідно до Регламенту Київської міськради.
У подальшому, Київською міськрадою було прийнято рішення від 09 грудня 2021 року № 3787/3828 «Про відмову у наданні дозволів на розроблення проєктів землеустрою щодо відведення земельних ділянок громадянам у приватну власність на бульв. Перова у Дніпровському районі міста Києва», яким зокрема відмовлено громадянці ОСОБА_1 у наданні дозволу на розроблення проєкту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у приватну власність, кадастровий номер 8000000000:66:169:0021, орієнтовною площею 0,01 га для будівництва індивідуальних гаражів на бульв. Перова у Дніпровському районі міста Києва (справа № 390142667).
Дослідивши матеріали справи та оцінивши докази відповідно до вимог статей 72-77, 90 Кодексу адміністративного судочинства України (далі КАС України), суд встановив наступне.
ОСОБА_1 через свого представника звернулась до Київської міської ради із клопотанням від 22 липня 2021 року № 524/07/21-Р щодо передачі у приватну власність земельної ділянки для будівництва індивідуальних гаражів площею 0,01 га, за рахунок земель комунальної форми власності на території м. Києва. До вказаного клопотання позивачем додані, зокрема, графічні матеріали із зазначенням бажаного місця розташування земельної ділянки (кадастровий номер 8000000000:66:169:0021).
Листом від 26 серпня 2021 року № 0570202/3-23233 Департамент земельних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради повідомив позивача про те, що за дорученням Київського міського голови Кличка В.В. від 23 липня 2021 року № 26747 Департаментом земельних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі - Департамент) розглянуто клопотання про передачу у власність громадянці ОСОБА_1 земельної ділянки (кадастровий номер 8000000000:66:169:0021) для будівництва індивідуальних гаражів та повідомляється. Клопотання про надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки зареєстровано у приймальні Київської міської ради з земельних питань 19 серпня 2021 року за № 390142667. Набуття права на землю у місті Києві регулюється Земельним кодексом України та Порядком набуття прав на землю із земель комунальної власності у місті Києві, який затверджений рішенням Київської міської ради від 20 квітня 2017 року № 241/2463 (далі Порядок), іншими нормативно-правовими актами. Відповідно до пункту 2.4. Порядку клопотання направлено до Департаменту містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міськради (Київської міської державної адміністрації) щодо отримання витягу з містобудівного кадастру на відповідність заявленого функціонального призначення, за результатами якого Департаментом буде підготовлено відповідний проект рішення Київської міськради.
У позовній заяві зазначено, що станом на день подання цього позову Київською міськрадою не розглянуто на пленарному засіданні клопотання щодо передачі у приватну власність земельної ділянки для будівництва індивідуальних гаражів площею 0,01 га, за рахунок земель комунальної форми власності на території м. Києва.
Не погоджуючись з бездіяльністю відповідача щодо не належного розгляду по суті клопотання щодо передачі у приватну власність земельної ділянки, позивач звернувся з даним позовом до суду.
Вирішуючи адміністративний позов по суті заявлених вимог, надаючи оцінку обставинам (фактам), якими обґрунтовано вимоги і заперечення учасників справи, суд виходить з такого.
У статті 19 Конституції України визначено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до частини першої статті 116 Земельного кодексу України (далі ЗК України) громадяни та юридичні особи набувають права власності та права користування земельними ділянками із земель державної або комунальної власності за рішенням органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування в межах їх повноважень, визначених цим Кодексом, або за результатами аукціону.
Згідно з частиною шостою статті 118 ЗК України громадяни, зацікавлені в одержанні безоплатно у власність земельної ділянки із земель державної або комунальної власності для ведення фермерського господарства, ведення особистого селянського господарства, ведення садівництва, будівництва та обслуговування жилого будинку, господарських будівель і споруд (присадибної ділянки), індивідуального дачного будівництва, будівництва індивідуальних гаражів у межах норм безоплатної приватизації, подають клопотання до відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу.
У клопотанні зазначаються цільове призначення земельної ділянки та її орієнтовні розміри. До клопотання додаються графічні матеріали, на яких зазначено бажане місце розташування земельної ділянки, погодження землекористувача (у разі вилучення земельної ділянки, що перебуває у користуванні інших осіб) та документи, що підтверджують досвід роботи у сільському господарстві або наявність освіти, здобутої в аграрному навчальному закладі (у разі надання земельної ділянки для ведення фермерського господарства). У разі якщо земельна ділянка державної власності розташована за межами населених пунктів і не входить до складу певного району, заява подається до Ради міністрів Автономної Республіки Крим. Верховній Раді Автономної Республіки Крим, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, органам виконавчої влади або органам місцевого самоврядування, які передають земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, забороняється вимагати додаткові матеріали та документи, не передбачені цією статтею.
Відповідно до частини сьомої статті 118 ЗК України відповідний орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу розглядає клопотання у місячний строк і дає дозвіл на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки або надає мотивовану відмову у його наданні. Підставою відмови у наданні такого дозволу може бути лише невідповідність місця розташування об`єкта вимогам законів, прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів, генеральних планів населених пунктів та іншої містобудівної документації, схем землеустрою і техніко-економічних обґрунтувань використання та охорони земель адміністративно-територіальних одиниць, проектів землеустрою щодо впорядкування територій населених пунктів, затверджених у встановленому законом порядку.
Отже, чинним законодавством чітко визначено, що орган місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, розглядає клопотання у місячний строк і дає дозвіл на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки або надає мотивовану відмову у його наданні.
При цьому чинним законодавством не передбачено права суб`єкта владних повноважень відступати від положень статті 118 Земельного кодексу України.
Аналогічна правова позиція висловлена Верховним Судом у постанові від 27 лютого 2018 року у справі № 545/808/17.
Положеннями пункту 31 частини першої статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» передбачено, що питання регулювання земельних відносин відповідно до Закону вирішуються виключно на пленарних засіданнях сільської, селищної, міської ради.
За приписами частини п`ятої статті 60 вказаного Закону органи місцевого самоврядування від імені та в інтересах територіальних громад відповідно до закону здійснюють правомочності щодо володіння, користування та розпорядження об`єктами права комунальної власності, в тому числі виконують усі майнові операції, можуть передавати об`єкти права комунальної власності у постійне або тимчасове користування юридичним та фізичним особам, здавати їх в оренду, продавати і купувати, використовувати як заставу, вирішувати питання їхнього відчуження, визначати в угодах та договорах умови використання та фінансування об`єктів, що приватизуються та передаються у користування і оренду.
Стаття 59 цього Закону визначає, що рада в межах своїх повноважень приймає нормативні та інші акти у формі рішень.
Відповідно до пункту 2 частини першої статті 22 Закону України від 15 січня 1999 року № 401-XIV «Про столицю України - місто-герой Київ» у зв`язку зі здійсненням містом Києвом функцій столиці України Київська міська рада та Київська міська державна адміністрація, кожна в межах своєї компетенції, встановленої законами України, мають право, зокрема, встановлювати порядок утримання та експлуатації об`єктів, розташованих у місті, та прилеглої до них території, правила благоустрою, торговельного, побутового, транспортного, житлово-комунального та іншого соціально-культурного обслуговування, визначати особливості землекористування та використання інших природних ресурсів.
З огляду на вказане норми, питання безоплатної передачі земельних ділянок комунальної власності у власність громадян є виключною компетенцією органу місцевого самоврядування, яким в даному випадку є Київська міська рада.
Порядок передачі (надання) земельних ділянок у користування або у власність із земель комунальної власності врегульовано Порядком набуття прав на землю із земель комунальної власності у місті Києві, що затверджений рішенням Київської міської ради від 20 квітня 2017 року № 241/2463 (далі Порядок).
У пункті 2.1 Порядку встановлено, що зацікавлена особа звертається до Київської міської ради через приймальню Київради з земельних питань з клопотанням про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки або заявою на розроблення технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості), технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж частини земельної ділянки, на яку поширюється право суборенди, сервітуту, технічної документації із землеустрою щодо поділу та об`єднання земельних ділянок.
Відповідно до пункту 2.4 Порядку приймальня Київради з земельних питань аналізує матеріали клопотання у частині наявності визначених додатком 2 до цього Порядку документів та за результатами такого аналізу пояснює зацікавленій особі необхідність подання додаткових документів згідно з цим Порядком або реєструє клопотання. У разі реєстрації клопотання приймальня Київради з земельних питань направляє запит, у тому числі через засоби електронного зв`язку, до Департаменту містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі - Департамент містобудування та архітектури) щодо отримання витягу з містобудівного кадастру та невідкладно, не пізніше наступного робочого дня, передає матеріали клопотання до Департаменту земельних ресурсів.
Згідно з пунктом 2.5 Порядку Департамент земельних ресурсів, керуючись даними міського земельного кадастру, містобудівного кадастру та Державного земельного кадастру, аналізує подані матеріали клопотання на відповідність меж земельної ділянки, її заявленого функціонального призначення даним містобудівного кадастру та протягом не більше семи робочих днів готує проект рішення Київської міської ради про надання дозволу (проект рішення Київської міської ради про відмову у наданні дозволу) на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки, який невідкладно, не пізніше наступного робочого дня, передає до секретаріату Київської міської ради у порядку, встановленому Регламентом Київської міської ради. Пояснювальна записка до проекту рішення Київської міської ради обов`язково має містити інформацію щодо: правового статусу земельної ділянки; правового статусу об`єкта нерухомого майна (за наявності); особи заявника та іншу наявну інформацію, що має значення для прийняття рішення Київської міської ради.
До справи-клопотання обов`язково додаються: витяг з містобудівного кадастру та чергового кадастрового плану з ПК «Кадастр» про земельну ділянку; матеріали супутникової зйомки земельної ділянки, зробленої не пізніше ніж за один рік до дня реєстрації проекту рішення в секретаріаті Київської міської ради; матеріали актуальної фотофіксації, зробленої не пізніше ніж за тридцять календарних днів до дня реєстрації проекту рішення в секретаріаті Київської міської ради (за наявності), або на вимогу депутатів Київської міської ради.
Департамент земельних ресурсів несе відповідальність за достовірність і повноту інформації, зазначеної вище.
Вказане свідчить, що Департамент земельних ресурсів уповноважений щодо підготовки проекту рішення Київської міської ради про надання дозволу (проект рішення Київської міської ради про відмову у наданні дозволу) на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки. За результатами розгляду заяви про надання у користування (оренду) земельної ділянки приймається відповідне рішення про передачу (надання) земельної ділянки в користування (у власність) або про відмову у передачі (наданні) земельної ділянки в користування (у власність).
Судом установлено, що позивач звернулась до Київської міськради із клопотанням від 22 липня 2021 року № 524/07/21-Р щодо передачі у приватну власність земельної ділянки для будівництва індивідуальних гаражів площею 0,01 га, за рахунок земель комунальної форми власності на території м. Києва, яке було зареєстровано Департаментом земельних ресурсів 19 серпня 2021 року за № 390142667.
Таким чином, Департамент земельних ресурсів зобов`язаний був підготувати проект рішення Київської міської ради про надання дозволу або відмову у наданні дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки за наслідками його розгляду не пізніше 30 серпня 2021 року та не пізніше 31 серпня 2021 року передати його до секретаріату Київської міськради.
Департаментом земельних ресурсів було підготовлено проект рішення Київської міської ради «Про відмову у наданні дозволів на розроблення проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок громадянам (в тому числі громадянці ОСОБА_1 ) у приватну власність на бульв. Перова у Дніпровському районі міста Києва» та пояснювальну записку до нього № 300100841 від 21 вересня 2021 року, що свідчить про порушення строку підготовки відповідного проекту рішення, передбаченого пунктом 2.5 Порядку.
Відповідно до пункту 2.7 Порядку проект рішення Київської міської ради про надання дозволу (проект рішення Київської міської ради про відмову у наданні дозволу) на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки погоджується та приймається у порядку, встановленому Регламентом Київської міської ради.
На момент виникнення спірних правовідносин порядок діяльності Київської міської ради регулювався рішенням від 07 липня 2016 року № 579/579 «Про Регламент Київської міської ради» (далі Регламент).
Відповідно до пункту 6 частини третьої статті 4 Регламенту Київський міський голова скликає сесії та пленарні засідання Київради, вносить пропозиції, формує порядок денний пленарних засідань Київради, узгоджений на засіданні Президії Київради, і головує на пленарних засіданнях Київради.
За правилами частини першої статті 30 Регламенту постійні комісії Київради (окрім профільної) протягом двадцяти днів з моменту реєстрації проекту рішення в управлінні організаційного та документального забезпечення діяльності Київради опрацьовують його та за результатами розгляду проекту рішення приймають висновок, яким: 1) підтримують проект рішення Київради без зауважень та підписують його; 2) підтримують проект рішення Київради із зауваженнями чи рекомендаціями; у цьому випадку на оригіналі проекту рішення навпроти назви відповідної постійної комісії поряд із підписом голови цієї постійної комісії ставиться відмітка «із зауваженнями» або «з рекомендаціями»; 3) відхиляють проект рішення з відповідним обґрунтуванням; у цьому випадку на оригіналі проекту рішення навпроти назви відповідної постійної комісії поряд із підписом голови цієї постійної комісії ставиться відмітка «відхилено» із зазначенням дати та номеру відповідного протоколу засідання постійної комісії.
У відзиві на позов представник Київської міської ради зазначив, що Департаментом земельних ресурсів було підготовлено проект рішення Київської міської ради «Про відмову у наданні дозволів на розроблення проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок громадянам (в тому числі громадянці ОСОБА_1 ) у приватну власність на бульв. Перова у Дніпровському районі міста Києва», який станом на дату подання відзиву перебуває на розгляді Постійної комісії з питань архітектури, містобудування та земельних відносин.
У той же час, під час розгляду справи відповідачем не було надано доказів на підтвердження того, що за результатами розгляду клопотання позивача про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність на пленарному засіданні ради було прийнято відповідне рішення у визначений законом строк.
Суд зазначає, що неприйняття Київською міською радою будь-якого рішення у визначений законом строк за клопотанням позивача від 22 липня 2021 року про передачу у приватну власність земельної ділянки для будівництва індивідуальних гаражів площею 0,01 га, за рахунок земель комунальної форми власності на території м. Києва, ставить його у правову невизначеність, що є недопустимим у відповідності до змісту та сутності принципів верховенства права та законності, а також порушує конституційні права позивача щодо розгляду його звернення органом місцевого самоврядування.
Таким чином, обов`язковим є прийняття відповідним органом виконавчої влади або органом місцевого самоврядування за наслідками розгляду поданого клопотання про надання дозволу на розробку технічної документації вмотивованого рішення про надання дозволу або відмову у його наданні із наведенням усіх підстав такої відмови.
При цьому, чинним законодавством не передбачено право суб`єкта владних повноважень відступати від положень статті 118 ЗК України.
У цій справі відсутні належні та беззаперечні докази, які б вказували на об`єктивні причини неможливості прийняття відповідачем у місячний строк згідно з частиною другою статті 59 Закону № 280/97-ВР відповідного рішення, визначеного частиною сьомою статті 118 Земельного кодексу України, за результатами розгляду клопотання позивача.
З урахуванням вказаного, суд вважає за необхідне задовольнити позовну вимогу позивача про визнання протиправною бездіяльності Київської міськради щодо порушення строків розгляду по суті клопотання позивача від 22 липня 2021 року № 524/07/21-Р стосовно передачі у приватну власність земельної ділянки для будівництва індивідуальних гаражів площею 0,01 га, за рахунок земель комунальної форми власності на території м. Києва.
У задоволенні позовних вимог про зобов`язання відповідача на найближчому пленарному засіданні сесії розглянути по суті клопотання № 515/07/21-Р від 22 липня 2021 року суд відмовляє, оскільки Київською міськрадою 09 грудня 2021 року прийнято рішення № 3787/3828 «Про відмову у наданні дозволів на розроблення проєктів землеустрою щодо відведення земельних ділянок громадянам у приватну власність на бульв. Перова у Дніпровському районі міста Києва», яким зокрема відмовлено ОСОБА_1 у наданні дозволу на розроблення проєкту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у приватну власність, кадастровий номер 8000000000:66:169:0021, орієнтовною площею 0,01 га для будівництва індивідуальних гаражів на бульв. Перова у Дніпровському районі міста Києва.
Сторонами суду не наведено інших специфічних, доречних та важливих аргументів, які суд зобов`язаний оцінити, виконуючи свої зобов`язання щодо пункту 1 статті 6 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод.
За встановлених у цій справі фактичних обставин та з урахуванням правового регулювання спірних правовідносин, суд дійшов висновку, що основні (суттєві) аргументи позовної заяви є частково обґрунтованими, внаслідок чого позовні вимоги підлягають частковому задоволенню.
Оскільки позивач звільнений від сплати судового збору на підставі пункту 13 статті 5 Закону України «Про судовий збір», то питання розподілу цих судових витрат судом не вирішується.
Керуючись статтями 2, 8, 9, 19, 20, 32, 72, 77, 90, 94, 132, 241-246, 250, 255, 262 КАС України, суд
ВИРІШИВ:
Частково задовольнити частково позов ОСОБА_1 ( ІНФОРМАЦІЯ_1 , РНОКПП НОМЕР_1 , зареєстроване місце проживання: АДРЕСА_1 ) до Київської міської ради (ідентифікаційний код 22883141, місцезнаходження: вул. Хрещатик, 36, м. Київ, 01044) про визнання протиправною бездіяльності, зобов`язання вчинити дії.
Визнати протиправною бездіяльність Київської міської ради щодо порушення строків розгляду по суті клопотання ОСОБА_1 від 22 липня 2021 року № 524/07/21-Р стосовно передачі у приватну власність земельної ділянки для будівництва індивідуальних гаражів площею 0,01 га, за рахунок земель комунальної форми власності на території м. Києва.
У задоволення інших позовних вимог відмовити.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого статтею 295 КАС України, всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.
Згідно з пунктом 2 розділу ІІ Закону України від 13 грудня 2022 року № 2825-IX «Про ліквідацію Окружного адміністративного суду міста Києва та утворення Київського міського окружного адміністративного суду» судом апеляційної інстанції щодо всіх справ, підсудних окружному адміністративному суду, територіальна юрисдикція якого поширюється на місто Київ, та переданих на розгляд та вирішення іншим окружним адміністративним судам України відповідно до цього Закону, є Шостий апеляційний адміністративний суд.
У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Апеляційна скарга на рішення суду подається безпосередньо до Шостого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.
Суддя С.В. Кисіль
Суд | Луганський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 20.06.2025 |
Оприлюднено | 23.06.2025 |
Номер документу | 128287744 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу регулюванню містобудівної діяльності та землекористування, зокрема у сфері землеустрою; державної експертизи землевпорядної документації; регулювання земельних відносин, з них з питань здійснення публічно-владних управлінських функцій з розпорядження земельними ділянками |
Адміністративне
Луганський окружний адміністративний суд
С.В. Кисіль
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні