Крюківський районний суд м.кременчука
Новинка
Отримуйте стислий та зрозумілий зміст судового рішення. Це заощадить ваш час та зусилля.
РеєстраціяПровадження № 3/537/1060/2025
Справа № 537/2060/25
ПОСТАНОВА
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
18.06.2025 суддя Крюківського районного суду м. Кременчука Полтавської області Фадєєва С.О., розглянувши справу про адміністративне правопорушення, яка надійшла з Головного управління ДПС у Полтавській області про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , реєстраційний номер облікової картки платника податків НОМЕР_1 , проживаючого за адресою: АДРЕСА_1 ,
за ст. 163-1 ч.1 Кодексу України про адміністративні правопорушення,
В С Т А Н О В И В:
Згідно із протоколом про адміністративне правопорушення ОСОБА_1 , директор КП «Теплоенерго» (код ЄДРПОУ 31700972), вчинив порушення встановленого законом порядку ведення податкового обліку, а саме:
- п. п. 44.1. ст.44. пп. 134.1.1 п. 134.1 cт. 134. пп. 139.2.1 п. 139.2 cт. 139 . пп. 140.4.4 п. 140.4 cт. 140 Податкового кодексу України від 02.12.2010 року № 2755-VI (із змінами та доповненнями), ст.1, ст.9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16.07.1999 року за № 996-XIV, із змінами та доповненнями, п. 7 НП(С)БО 10 «Дебіторська заборгованість», затвердженого наказом МФУ від 08.10.1999 за № 237. п.4. п.9 НП(С)БО 11 «Зобов`язання», затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 31.01.2000 №20 із змінами і доповненнями, п. 4,6.10.29,30.31 НП(С)БО 13 «Фінансові інструменти», затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 30.11.2001 за N 559 (із змінами і доповненнями): п.5. п.7 НП(С)БО 15 «Дохід», затвердженого наказом МФУ від 29.11.1999 за N 290 (із змінами і доповненнями), в результаті чого завищено від`ємне значення об`єкта оподаткування податком на прибуток в періоді, що перевірявся, на загальну суму 11 807 908 грн., в т. ч. за 3 квартали 2024 року в розмірі 11 807 908 грн.;
- п.1 Постанови КМУ від 23.02.2011 N 138 «Про затвердження Порядку відрахування до державного бюджету частини чистого прибутку (доходу) державними унітарними підприємствами та їх об`єднаннями», в результаті чого занижено частину чистого прибутку, що відраховується до державного бюджету, у розмірі 803 654 грн., у т. ч. за 2021 рік - 803 654 грн.
- п.57.1-1 ст.57 Податкового кодексу України, в результаті чого занижено авансовий внесок з податку на прибуток підприємств на суму виплачених дивідендів в розмірі 144 658 грн. в т.ч. за 2021 рік - 144658 грн.
- п. 44.1. п. 198.1. п.198.2. п. 198.3. п.198.6 cт. 198 Податкового кодексу України від 02.12.2010 року № 2755-VI (із змінами та доповненнями), cт. 9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16.07.1999 року за №996-ХІУ. із змінами та доповненнями, в результаті чого занижено суму податку на додану вартість (позитивне значення різниці між сумою податкового зобов`язання та сумою податкового кредиту поточного звітного (податкового) періоду (рядок 18 Декларації)) в періоді, що перевірявся, всього в розмірі 671 253 грн., в т. ч. по періодам: травень 2019 на суму 142 614гон., грудень 2019 на суму 498 967 грн., квітні 2022 на суму 29 672 грн.
- п.201.10 ст.201. Податкового кодексу України з урахуванням змін, наслідком чого є реєстрація податкових накладних/розрахунків коригування складених у листопаді 2023, квітні-травні, липні 2024, загальна сума ПДВ 4449,9 грн. в Єдиному реєстрі податкових накладних з порушенням встановленого терміну реєстрації податкових накладних,
- пп.14.1.212 п.14.1 ст.14, пп.212.1.15 п.212.1. пп. 212.3.4 п.212.3 ст.212 Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-УІ (із змінами та доповненнями) здійснено в січні 2023 року реалізацію обсягів пального за кодом УКТ ЧКЛ 2710194300 (важкі дистиляти (газойль) в сумі 110000,00 грн. або 2000,0л. без реєстрації платником акцизного податку.
- вимог частини першої cт. 15 Закону України від 19.12.1995 № 481 -ВР «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального» (зі змінами та доповненнями) при проведенні діяльності без наявності ліцензії,
- абз. «г» п.176.2 cт. 176 ПК України та п.4 Розділу IV Порядку заповнення та подання податковими агентами Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску затвердженого Наказом Міністерства Фінансів України 13.01.2015 за №4. зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 30.01.2015 за №111/26556. із змінами та доповненнями, в результаті подання Податкового розрахунку за Формою 1ЛФ/4ЛФ з недостовірними відомостями за періоди: 1-4 квартали 2018, 1-3 квартали 2019, 1 квартал 2020, 1 квартал 2022, 4 квартал 2022, 1 квартал 2024.
- п.63.3 ст.63 ПК України, п.8.1. 8.2. 8.4 ст.8 Порядку обліку платників податків і зборів, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 09.12.2011 року № 1588, із змінами та доповненнями, а саме невнесення інших змін до своїх облікових даних (не подано 13 повідомлень за Формою 20-ОПП про об`єкти оподаткування і об`єкти, пов`язані з оподаткуванням).
Адміністративний матеріал про притягнення ОСОБА_1 до адміністративної відповідальності за ч.1 ст. 163-1 КУпАП надійшов на адресу суду 28.04.2025. Судове засідання, призначене на 14.05.2025, було відкладено у зв`язку з перебуванням судді Фадєєвої С.О. у відпустці. Судове засідання, призначене на 05.06.2025, було відкладено за клопотанням захисника ОСОБА_1 адвоката Рудницької А.В. у зв`язку з її зайнятістю в іншому судовому засіданні та необхідністю ознайомлення з матеріалами справи.
У судове засідання, призначене на 18.06.2025, ОСОБА_1 не з`явився, від його захисника адвоката Рудницької А.В. надійшло клопотання про відкладення розгляду справи у зв`язку з її зайнятістю у іншому судовому засіданні.
Відповідно до ст. 268 КУпАП, справа про адміністративне правопорушення розглядається в присутності особи, яка притягається до адміністративної відповідальності. Під час відсутності цієї особи справу може бути розглянуто лише у випадках, коли є дані про своєчасне її сповіщення про місце і час розгляду справи. При розгляді справ про адміністративне правопорушення, передбачене ст.163-1 ч.1 КУпАП, законом не встановлено обов`язкової присутності особи, яка притягається до адміністративної відповідальності. З огляду на наведене, суд вважає за можливе провести розгляд справи за відсутності особи, яка притягується до адміністративної відповідальності та його захисника, оскільки вони повторно не з`явилися у судове засідання, будучи належним чинм повідомленими про час та місце розгляду справи.
Частиною 1 статті 163-1 КУпАП передбачена адміністративна відповідальність за відсутність податкового обліку, порушення керівниками та іншими посадовими особами підприємств, установ, організацій встановленого законом порядку ведення податкового обліку, у тому числі неподання або несвоєчасне подання аудиторських висновків, подання яких передбачено законами України.
Винуватість ОСОБА_1 у вчиненні правопорушення доводиться дослідженими судом доказами: протоколом про адміністративне правопорушення № 3009 від 19.03.2025; копією акта № 3115/16-31-07-01-01/31700972 від 10.03.2025 «Про результати документальної планової виїзної перевірки КП «Теплоенерго» Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області, податковий номер 31700972».
Відповідно до ч.1 п. 7 ст.247КУпАП провадження в справі про адміністративне правопорушення не може бути розпочато, а розпочате підлягає закриттю у випадку закінчення на момент розгляду справи про адміністративне правопорушення строків, передбачених статтею 38 цього Кодексу.
Згідно з ч.2 ст.38КУпАП якщо справипро адміністративніправопорушення відповіднодо цьогоКодексу чиінших законівпідвідомчі суду(судді),стягнення можебути накладеноне пізнішяк черезтри місяціз днявчинення правопорушення,а притриваючому правопорушенні-не пізнішяк черезтри місяціз дняйого виявлення,крім справпро адміністративніправопорушення,зазначені участинах третій-шостій цієїстатті.
Норми КУпАП не містять визначення поняття «триваюче правопорушення». Проте, як зазначено у постанові Верховного Суду від 11 травня 2018 року, справа № 804/401/17, триваюче правопорушення - це проступок, пов`язаний з тривалим, неперервним невиконанням обов`язків, передбачених законом. Тобто, триваючі правопорушення характеризуються тим, що особа, яка вчинила якісь певні дії чи бездіяльність, перебуває надалі у стані безперервного продовження цих дій (бездіяльності). Ці дії безперервно порушують закон протягом якогось часу. Іноді такий стан продовжується значний час і увесь час винний безперервно вчиняє правопорушення у вигляді невиконання покладених на нього обов`язків. Триваюче правопорушення припиняється лише у випадку усунення стану за якого об`єктивно існує цей обов`язок, виконанням обов`язку відповідним суб`єктом або припиненням дії відповідної норми закону. Аналогічні висновки наведені у постановах Верховного Суду від 18 грудня 2019 року у справі №158/286/17 та від 19 травня 2020 року у справі №404/1794/16. Крім того, не можуть бути триваючими нетотожні діяння, які хоч і підпадають під дію однієї статті КУпАП, але мають різну об`єктивну сторону та вчинені у різний спосіб.
Викладені у протоколі порушення не можуть бути триваючими, оскільки не є тотожними та не вчинялися безперервно, а тому стягнення може бути накладено не пізніш, як через три місяці з дня вчинення кожного з правопорушень. Ні з протоколу, ні з долученого акту перевірки не вбачається точного часу вчинення правопорушень, проте, враховуючи граничний строк подачі податкової звітності за вказані у протоколі періоди (2018- третій квартал 2024), на час надходження справи до суду та розгляду справи в суді сплив тримісячний строк з дня вчинення правопорушень, які не є триваючими.
Враховуючи те, що на час розгляду справи суддею закінчились строки накладення адміністративного стягнення, що передбачені ч.2 ст.38 КУпАП, провадження у справі необхідно закрити у зв`язку з закінченням строку накладення адміністративного стягнення.
Керуючись ст. ст.38,ч.1 ст.163-1, ст.247, 283, 284 КУпАП, суддя,-
П О С Т А Н О В И В :
Провадження у справі про притягнення ОСОБА_1 до адміністративної відповідальності за ч.1 ст.163-1 КУпАП закрити у зв`язку з закінченням на час розгляду справи про адміністративне правопорушення строку накладення адміністративного стягнення.
Постанова може бути оскаржена до Полтавського апеляційного суду протягом 10 днів з моменту її винесення.
Суддя: С.О.Фадєєва
Повний текст постанови складено 23.06.2025
Суд | Крюківський районний суд м.Кременчука |
Дата ухвалення рішення | 18.06.2025 |
Оприлюднено | 24.06.2025 |
Номер документу | 128304459 |
Судочинство | Адмінправопорушення |
Категорія | Адміністративні правопорушення в галузі торгівлі, громадського харчування, сфері послуг, в галузі фінансів і підприємницькій діяльності Порушення порядку ведення податкового обліку, надання аудиторських висновків |
Адмінправопорушення
Крюківський районний суд м.Кременчука
ФАДЄЄВА С. О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні