Герб України

Постанова від 23.06.2025 по справі 501/2523/25

Іллічівський міський суд одеської області

Новинка

ШІ-аналіз судового документа

Отримуйте стислий та зрозумілий зміст судового рішення. Це заощадить ваш час та зусилля.

Реєстрація

23 червня 2025 року Єдиний унікальний № 501/2523/25 Провадження № 3/501/703/25

ПОСТАНОВА

Іменем України

23 червня 2025 року м. Чорноморськ

Суддя Чорноморського міського суду Одеської області Тордія Е.Н.,

розглянувши об`єднаний адміністративний матеріал якій надійшов з ВП № 1 ОРУП № 2 ГУНП в Одеській області № 501/2523/25 (3/501/703/25) у відношенні:

ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , РНОКПП не відомо, громадянина України, проживаючого за адресою: АДРЕСА_1 ,

за ч. 2 ст. 51 Кодексу України про адміністративне правопорушення, -

ВСТАНОВИВ:

Стислий зміст та фактично встановлені обставини.

З протоколу про адміністративне правопорушення вбачається, що ОСОБА_1 05 травня 2025 року в 12:42 годині перебуваючи в магазині «Таврія-В», який розташований за адресою по вул. Захисників України 8л в м. Чорноморську здійснив крадіжку продуктів харчування на суму 764,53 грн.

Дії ОСОБА_1 кваліфіковані за ч. 2 ст. 51 Кодексу України про адміністративне правопорушення.

Окрім того, ОСОБА_1 11 квітня 2025 року о 10:04 годині перебуваючи в магазині «Таврія-В», який розташований за адресою по вул. Захисників України 8л в м. Чорноморську здійснив крадіжку продуктів харчування на суму 852,52 грн.

Дії ОСОБА_1 кваліфіковані за ч. 2 ст. 51 Кодексу України про адміністративне правопорушення.

Позиція учасників судового процесу.

В судове засідання ОСОБА_1 не прибув, відповідно до змісту протоколу про адміністративні правопорушення обізнаний про розгляд справи 23 червня 2025 року, проте в судове засідання не з`явився. Також матеріали справи містять заяву ОСОБА_1 про розглдя справи за його вдстуності. За таких обставин суд визнав за можливе розглянути справу без його участі.

Враховуючи, що ОСОБА_1 є обізнаним про складання щодо нього протоколу про адміністративне правопорушення, окрім того, згідно з практикою Європейського суду з прав людини від 03 квітня 2008 року у справі «Пономарьов проти України» наголошено на тому, що особа в розумні інтервали часу має вживати заходи, щоб дізнатись про стан відомого їй судового провадження.

Також відповідно до прецедентної практики Європейського суду з прав людини під зловживанням правом, як матеріальним, так і процесуальним, необхідно розуміти таке його використання, яке спрямоване на боротьбу із закладеним у ньому ж позитивним регулятивним потенціалом, в тому числі, що суперечить принципу правової визначеності.

Суд звертає увагу на те, що в своєму рішенні по справі «Юніон Аліментаріа Сандерс С.А. проти Іспанії» Європейський суд з прав людини вказав на те, що заявник зобов`язаний демонструвати готовність брати участь на всіх етапах розгляду, що його безпосередньо стосуються, утримуватися від використання методів, які пов`язані зі зволіканням у розгляді справи, не допускати свідомих маніпуляцій, а також максимально використовувати всі засоби внутрішнього законодавства для прискорення процедури слухання.

Враховуючи наведене суд вважає, що ОСОБА_1 є таким що повідомлений про розгляд справи відносно нього належним чином.

Враховуючи положення ст. 36Кодексу Українипро адміністративнеправопорушення суддявважає доцільнимоб`єднатив однепровадження справи№ 501/2523/25(номерпровадження 3/501/703/25)та №501/2525/25(номерпровадження 3/501/704/25)про притягнення ОСОБА_1 за ч. 2 ст.51 Кодексу України про адміністративні правопорушення.

Об`єднаній справі присвоїти обліково - статистичний номер 501/2523/25 (номер провадження 3/501/703/25).

Вивчив матеріали справи суд приймає рішення про наступне.

Мотиви суду та застосовані правові норми.

Згідно ч. 2 ст. 7 Кодексу України про адміністративні правопорушення, провадження в справах про адміністративні правопорушення здійснюються на основі суворого додержання законності.

У відповідності до положення ст. 9 Кодексу Українипро адміністративніправопорушення - адміністративним правопорушенням визнається протиправна, винна (умисна або необережна) дія чи бездіяльність, яка посягає на громадський порядок, власність, права і свободи громадян, на встановлений порядок управління і за яку законом передбачено адміністративну відповідальність.

За приписами ст. 245 Кодексу України про адміністративні правопорушення, завданнями провадження в справах про адміністративні правопорушення є: своєчасне, всебічне, повне і об`єктивне з`ясування обставин кожної справи, вирішення її в точній відповідності із законом, забезпечення виконання винесеної постанови, а також виявлення причин та умов, що сприяють вчиненню адміністративних правопорушень, запобігання правопорушенням, виховання громадян у дусі додержання законів, зміцнення законності.

Відповідно до частини 2 статті 51Кодексу Українипро адміністративніправопорушення - Дія, передбачена частиною першою цієї статті, якщо вартість такого майна на момент вчинення правопорушення становить від 0,5 до двох неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Викрадення чужого майна вважається дрібним, якщо вартість такого майна на момент вчинення правопорушення не перевищує 0,5 неоподатковуваного мінімуму доходів громадян.

Отже, згідно з чинним на момент вчинення відповідних діянь законодавства, викрадення чужого майна вважалося дрібним, якщо вартість такого майна на момент учинення правопорушення не перевищувала 0,5 неоподаткованого мінімуму доходів громадян.

Згідно до ст. 252 Кодексу Українипро адміністративніправопорушення суд оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об`єктивному дослідженні всіх обставин справи в їх сукупності, керуючись законом та правосвідомістю.

Факт вчинення правопорушень підтверджується: протоколами про адміністративне правопорушення серії ВАД № 703814, ВАД № 459432 від 23 травня 2025 року, заявою до ВП, довідкою про вартість викраденого майна.

При визначенні виду стягнення суд враховує обставини та характер вчиненого правопорушення, його наслідки, суму викраденого майна, а також особу правопорушника, який протягом року неодноразово притягувався до адміністративної відповідальності за аналогічні правопорушення, висновків щодо своєї протиправної поведінки не зробив, відсутність обставин, що пом`якшують та обтяжують відповідальність, і вважає за можливе застосувати до ОСОБА_1 адміністративне стягнення, в межах санкції ч. 2 ст. 51 Кодексу Українипро адміністративніправопорушення у виді штрафу в розмірі ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Саме такий розмір штрафу, на переконання суду, з урахуванням суми викраденого майна, характеру дій правопорушника, відповідатиме завданням Кодексу Українипро адміністративніправопорушення та меті застосування адміністративного стягнення, якою є виховання особи, яка вчинила адміністративне правопорушення, в дусі додержання законів України, поваги до правил співжиття, а також запобігання вчиненню нею нових правопорушень.

Висновки суду щодо застосування адміністративного стягнення.

На підставі аналізу добутих доказів суддя визнає ОСОБА_1 винним у вчиненні, правопорушення, передбаченого ч.2ст.51Кодексу Українипро адміністративніправопорушення - дрібне викрадення чужого майна.

Відповідно до ст.40-1Кодексу Українипро адміністративніправопорушення у разі винесення суддею постанови про накладення адміністративного стягнення з порушника також підлягає стягненню судовий збір.

Керуючись ст.ст. 1, 9, 23, 33, 36, 40-1, 51, 245, 283, 284 п. 1, 294 Кодексу України про адміністративні правопорушення, Суд

ПОСТАНОВИВ:

Призначити ОСОБА_1 адміністративне стягнення у вигляді штрафу в розмірі 1700.00 гривень в прибуток держави.

Стягнути з ОСОБА_1 судовий збір в розмірі 605,60 гривень (Отримувач коштів ГУК в Од.обл./м.Чорноморськ/22030101, Код отримувача (код за ЄДРПОУ) 37607526, Банк отримувача Казначейство України(ел. адм. подат.), Код банку отримувача (МФО) 899998, Рахунок отримувача UA778999980313151206000015750, Код класифікації доходів бюджету 22030101).

На підставі ч. 2 ст. 308 Кодексу України про адміністративні правопорушення, у разі несплати ОСОБА_1 штрафу протягом 15 днів, з метою примусового виконання цієї постанови органами державної виконавчої служби, стягнути з правопорушника подвійний розмір штрафу у розмірі 3400.00 грн.

Постанова може бути оскаржена до Одеського апеляційного суду протягом десяти днів з дня її винесення через Чорноморський міський суд Одеської області.

Суддя

СудІллічівський міський суд Одеської області
Дата ухвалення рішення23.06.2025
Оприлюднено25.06.2025
Номер документу128318898
СудочинствоАдмінправопорушення
КатегоріяАдміністративні правопорушення, що посягають на власність Дрібне викрадення чужого майна

Судовий реєстр по справі —501/2523/25

Постанова від 23.06.2025

Адмінправопорушення

Іллічівський міський суд Одеської області

Тордія Е. Н.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні