Герб України

Ухвала від 12.06.2025 по справі 160/9646/25

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Новинка

ШІ-аналіз судового документа

Отримуйте стислий та зрозумілий зміст судового рішення. Це заощадить ваш час та зусилля.

Реєстрація

ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

У Х В А Л А

12 червня 2025 рокуСправа №160/9646/25

Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Захарчук-Борисенко Н.В., розглянувши клопотання позивача про витребування доказів по справі №160/9646/25,-

УСТАНОВИВ:

02.04.2025 року до Дніпропетровського окружного адміністративного суду надійшла позовна заява ОСОБА_1 до Новоолександрівської сільської ради Дніпровського району Дніпропетровської області, Виконавчого комітету Новоолександрівської сільської ради Дніпровського району Дніпропетровської області, в якій позивач просить суд:

- визнати протиправними дії Новоолександрівської сільської ради Дніпровського району Дніпропетровської області та виконавчого комітету Новоолександрівської сільської ради Дніпровського району Дніпропетровської області, що полягають в підміні та недостовірному повідомленні, направленні, наданні державним органам, зокрема Дніпровської районної військової адміністрації та Головного управління Держгеокадастру у Дніпропетровській області, а також громадськості та іншим суб`єктам, - Графічного відображення (основне креслення) до Генерального плану с. Новоолександрівка, затвердженого рішенням від 14 вересня 2017 року № 2136-23/VII, шляхом надання нечинного та недостовірного Графічного відображення (основне креслення) Генерального плану, що призвело до невідповідності даних у Державному земельному кадастрі, Дніпровської районної військової адміністрації, порушення права членів громади на доступ до достовірної публічної інформації;

- визнати протиправною бездіяльність Новоолександрівської сільської ради Дніпровського району Дніпропетровської області щодо неналежного оприлюднення Генерального плану с. Новоолександрівка, затвердженого рішенням від 14 вересня 2017 року № 2136-23/VII, у повному обсязі, зокрема через відсутність Графічної частини (основне креслення) на офіційному веб-сайті сільської ради (novool.otg.dp.gov.ua) та у розміщеній проектній документації за посиланням: https://data.gov.ua/dataset/979c9270-ef78-4867-bd21-c3487fc2cc51/resource/cb568454- b10b-4551-bfc8-aaafe658c471;

- зобов`язати Новоолександрівську сільську раду Дніпровського району Дніпропетровської області та виконавчий комітет Новоолександрівської сільської ради Дніпровського району Дніпропетровської області розмістити на офіційному веб-сайті (novool.otg.dp.gov.ua) повний та достовірний Генеральний план с. Новоолександрівка, затвердженого рішенням від 14 вересня 2017 року № 2136-23/VII, включаючи графічну частину (основне креслення);

- зобов`язати Новоолександрівську сільську раду Дніпровського району Дніпропетровської області та виконавчий комітет Новоолександрівської сільської ради Дніпровського району Дніпропетровської області звернутися до Дніпровської районної військової адміністрації та Головного управління Держгеокадастру у Дніпропетровській області з офіційними листами, в яких повідомити про надання раніше недостовірного графічного зображення (основного креслення) Генерального плану с. Новоолександрівка, надати чинне графічне зображення (основне креслення) Генерального плану, затвердженого рішенням від 14 вересня 2017 року № 2136- 23/VII, та вчинити дії приведення даних Державного земельного кадастру у відповідність до цього плану, зокрема щодо функціонального призначення позначених як «База відпочинку» (№ 17) та зелені насадження загального користування;

- зобов`язати Новоолександрівську сільську раду Дніпровського району Дніпропетровської області та виконавчий комітет Новоолександрівської сільської ради Дніпровського району Дніпропетровської області опублікувати на офіційному веб-сайті (novool.otg.dp.gov.ua) повідомлення для громадськості про те, що було виявлено та виправлено надання недостовірного графічного зображення (основного креслення) Генерального плану с. Новоолександрівка, затвердженого рішенням від 14 вересня 2017 року № 2136-23/VII, а також про вжиті заходи щодо приведення даних у відповідність до чинного плану, включаючи оновлення інформації в Державному земельному кадастрі, та направлення повідомлення до Дніпровської районної військової адміністрації.

07.04.2025 року ухвалою суду позовну заяву ОСОБА_1 до Новоолександрівської сільської ради Дніпровського району Дніпропетровської області, Виконавчого комітету Новоолександрівської сільської ради Дніпровського району Дніпропетровської області про визнання дій протиправними та зобов`язання вчинити певні дії залишено без руху.

Ухвалою від 22.04.2025 року прийнято адміністративний позов до розгляду та відкрито провадження в адміністративній справі за правилами спрощеного позовного провадження без виклику учасників справи у письмовому провадженні в порядку статті 262 Кодексу адміністративного судочинства України.

Ухвалою від 29.04.2025 року вирішено перейти до розгляду справи №160/9646/25 за правилами спрощеного позовного провадження з викликом учасників справи.

04.06.2025 року від позивача надійшло клопотання про витребування доказів від Новоолександрівської сільської ради Дніпровського району Дніпропетровської області та Виконавчого комітету Новоолександрівської сільської ради Дніпровського району Дніпропетровської області належним чином засвідчену інформацію та копії документів, що пояснюють та підтверджують:

- На якій підставі, у зв`язку з чим та коли саме було змінено графічну частину (основне креслення) Генерального плану с. Новоолександрівка, затвердженого рішенням Новоолександрівської сільської ради від 14 вересня 2017 року № 2136-23/VII, в частині видалення з експлікації та з графічних матеріалів позначки № 17 «База відпочинку» та зелених насаджень загального користування, та заміни відповідної території на зону «садибної» забудови, як це відображено на графічних матеріалах, що надавались, зокрема, Дніпровській районній військовій адміністрації.

- Усі документи (рішення, розпорядження, протоколи засідань, службові записки, листи, висновки, погодження, експертизи, матеріали громадських слухань (якщо такі проводились щодо змін) тощо), пов`язані з розробкою, погодженням, затвердженням та внесенням зазначених змін до Генерального плану с. Новоолександрівка.

В обгрунтування означеного клопотання позивач вказав наступне. Предметом спору, серед іншого, є протиправні дії відповідачів, що полягають у підміні та наданні недостовірного графічного відображення (основного креслення) до Генерального плану с. Новоолександрівка, затвердженого рішенням від 14 вересня 2017 року № 2136-23/VII, зокрема, шляхом видалення з експлікації пункту 17 «база відпочинку» із зеленими насадженнями (лісових) з природними ярами та заміни відповідних територій на «садибну» забудову. Позивачем у позовній заяві та додаткових поясненнях наголошувалося на істотних розбіжностях між автентичним Генеральним планом с. Новоолександрівка та тими версіями графічних матеріалів, що надавались відповідачами державним органам та громадськості. Зокрема, відповідач у листі від 31.03.2025 року № 33/02-21 стверджував, що на запит від 26.04.2024 № 906/2-14 було помилково надано проектний Генеральний план замість затвердженого, та що затверджений Генеральний план є ідентичним примірникам Дніпровської районної військової адміністрації. Однак, як вказує позивач, саме версія, надана на адвокатський запит (з позначкою "База відпочинку" №17), пройшла всі необхідні погодження ще у 2016 році. Для повного та всебічного розгляду справи, а також для встановлення обставин, що мають значення для справи, зокрема, підстав та процедури внесення змін до Генерального плану с. Новоолександрівка, необхідно з`ясувати, на якій підставі та у зв`язку з чим Відповідачами було змінено графічну частину (основне креслення) Генерального плану, що полягало у видаленні з експлікації пункту 17 «база відпочинку» та заміні відповідної території на «садибну». Відповідачі, будучи суб`єктами владних повноважень, які приймали, затверджували та (або) вносили зміни до вказаної містобудівної документації, є єдиними особами, у розпорядженні яких перебуває повна та достовірна інформація і відповідні документи щодо цих обставин. Позивач самостійно отримати вказані документи та інформацію не має об`єктивної можливості, оскільки Відповідачі ухиляються від надання вичерпних пояснень та належних доказів з цього приводу. Враховуючи вищевикладене, а також те, що відповідачі ухиляються від надання пояснень та доказів щодо підстав та процедури зміни Генерального плану с. Новоолександрівка, а для повного, всебічного та об`єктивного розгляду справи суду необхідно з`ясувати ці питання, позивач вважає за необхідне витребувати відповідні докази у відповідачів.

Вирішуючи питання про витребування доказів, суд виходить з наступного.

Відповідно до частин 1 та 4 статті 9 Кодексу адміністративного судочинства України, розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості. Суд вживає передбачені законом заходи, необхідні для з`ясування всіх обставин у справі, у тому числі щодо виявлення та витребування доказів з власної ініціативи.

Статтею 72 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що доказами в адміністративному судочинстві є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.

Згідно частини 3 статті 80 Кодексу адміністративного судочинства України, про витребування доказів за власною ініціативою або за клопотанням учасника справи, або про відмову у витребуванні доказів суд постановляє ухвалу.

Відповідно до частин 6, 7 статті 80 Кодексу адміністративного судочинства України будь-яка особа, у якої знаходиться доказ, повинна видати його на вимогу суду. Особи, які не мають можливості подати доказ, який витребовує суд, або не мають можливості подати доказ у встановлені строки, зобов`язані повідомити про це суд із зазначенням причин протягом п`яти днів з дня вручення ухвали.

Дослідивши матеріали справи, суд вважає за необхідне задовольнити клопотання відповідача про витребування доказів.

Керуючись статтями 72, 79, 80, 149, 248, 256 від КАС України,-

ПОСТАНОВИВ:

Задовольнити клопотання ОСОБА_1 про витребування доказів.

Витребувати у Новоолександрівської сільської ради Дніпровського району Дніпропетровської області та Виконавчого комітету Новоолександрівської сільської ради Дніпровського району Дніпропетровської області належним чином засвідчену інформацію та копії документів, що пояснюють та підтверджують:

- На якій підставі, у зв`язку з чим та коли саме було змінено графічну частину (основне креслення) Генерального плану с. Новоолександрівка, затвердженого рішенням Новоолександрівської сільської ради від 14 вересня 2017 року № 2136-23/VII, в частині видалення з експлікації та з графічних матеріалів позначки № 17 «База відпочинку» та зелених насаджень загального користування, та заміни відповідної території на зону «садибної» забудови, як це відображено на графічних матеріалах, що надавались, зокрема, Дніпровській районній військовій адміністрації.

- Усі документи (рішення, розпорядження, протоколи засідань, службові записки, листи, висновки, погодження, експертизи, матеріали громадських слухань (якщо такі проводились щодо змін) тощо), пов`язані з розробкою, погодженням, затвердженням та внесенням зазначених змін до Генерального плану с. Новоолександрівка.

Витребувані докази необхідно надати суду протягом десяти днів з дня отримання цієї ухвали, за адресою: м. Дніпро, вул. Академіка Янгеля, 4.

Ухвала набирає законної сили в порядку статті 256 Кодексу адміністративного судочинства України та оскарженню не підлягає.

Суддя Н.В. Захарчук-Борисенко

СудДніпропетровський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення12.06.2025
Оприлюднено25.06.2025
Номер документу128322204
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу регулюванню містобудівної діяльності та землекористування, зокрема у сфері

Судовий реєстр по справі —160/9646/25

Ухвала від 26.06.2025

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Захарчук-Борисенко Наталія Віталіївна

Ухвала від 12.06.2025

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Захарчук-Борисенко Наталія Віталіївна

Ухвала від 05.05.2025

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Захарчук-Борисенко Наталія Віталіївна

Ухвала від 29.04.2025

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Захарчук-Борисенко Наталія Віталіївна

Ухвала від 22.04.2025

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Захарчук-Борисенко Наталія Віталіївна

Ухвала від 07.04.2025

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Захарчук-Борисенко Наталія Віталіївна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні