Київський районний суд м.харкова
Новинка
Отримуйте стислий та зрозумілий зміст судового рішення. Це заощадить ваш час та зусилля.
РеєстраціяСправа№ 953/5783/25
н/п 3/953/1880/25
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
"27" червня 2025 р. м. Харків
Суддя Київського районного суду м. Харкова Дяченко О.М., розглянувши адміністративний матеріал, що надійшов від Управління патрульної поліції в Харківській області Департаменту патрульної поліції про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 та ОСОБА_2 за вчинення адміністративного правопорушення, передбаченого ст. 124 Кодексу України про адміністративні правопорушення (далі КУпАП),
за участю:
особи, яка притягається до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 ,
особи, яка притягається до адміністративної відповідальності ОСОБА_2 ,
захисника-адвоката Лепетюк Я.О.,
ВСТАНОВИВ:
У провадженні Київського районного суду м. Харкова перебуває адміністративний матеріал стосовно ОСОБА_1 та ОСОБА_2 за вчинення адміністративного правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 130 КупАП.
ОСОБА_1 в судовому засіданні заявив клопотання про витребування інформації щодо схеми роботи та циклограми світлофорного об`єкту по вул. Шевченко 142А у м. Харкові.
Особа , яка притягається до адміністративної відповідальності ОСОБА_2 та його захисника-адвокат Лепетюк Я.О. заперечували щодо задоволення цього клопотання, зазначивши, що відео, яке міститься в матеріалах повністю відображає обставини дорожньо-транспортної пригоди.
Дослідивши надані разом з протоколом про адміністративне правопорушення матеріали, суд встановив наступне.
Статтею 9 КУпАПпередбачено, що адміністративним правопорушенням (проступком) визнається протиправна, винна (умисна або необережна) дія чи бездіяльність, яка посягає на громадський порядок, власність, права і свободи громадян, на встановлений порядок управління і за яку законом передбачено адміністративну відповідальність.
Відповідно до положень статті 245 КУпАП, завданням провадження у справі про адміністративне правопорушення є: своєчасне, всебічне, повне та об`єктивне з`ясування обставин кожної справи, вирішення її в точній відповідності з законом, забезпечення виконання винесеної постанови, а також виявлення причин та умов, що сприяють вчиненню адміністративних правопорушень, запобігання правопорушенням, виховання громадян у дусі додержання законів, зміцнення законності.
Згідно статті 280 КУпАП, орган (посадова особа) при розгляді справи про адміністративне правопорушення зобов`язаний з`ясувати: чи було вчинено адміністративне правопорушення, чи винна дана особа в його вчиненні, чи підлягає вона адміністративній відповідальності, чи є обставини, що пом`якшують і обтяжують відповідальність, а також з`ясувати інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.
Приписами ст. 252 КУпАП визначено, що орган (посадова особа) оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об`єктивному дослідженні всіх обставин справи в їх сукупності, керуючись законом і правосвідомістю.
Згідно ст. 251 КУпАП доказами в справі про адміністративне правопорушення, є будь-які фактичні дані, на основі яких у визначеному законом порядку орган (посадова особа) встановлює наявність чи відсутність адміністративного правопорушення, винність даної особи в його вчиненні та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Ці дані встановлюються протоколом про адміністративне правопорушення, поясненнями особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, потерпілих, свідків, висновком експерта, речовими доказами, показаннями технічних приладів та технічних засобів, що мають функції фото- і кінозйомки, відеозапису, у тому числі тими, що використовуються особою, яка притягається до адміністративної відповідальності, або свідками, а також працюючими в автоматичному режимі, чи засобів фото- і кінозйомки, відеозапису, у тому числі тими, що використовуються особою, яка притягається до адміністративної відповідальності, або свідками, а також працюючими в автоматичному режимі, які використовуються при нагляді за виконанням правил, норм і стандартів, що стосуються забезпечення безпеки дорожнього руху, протоколом про вилучення речей і документів, а також іншими документами.
Для повного та всебічного розгляду справи, суд вважає, що клопотання ОСОБА_1 про витребування інформації щодо схеми роботи та циклограми світлофорного об`єкту по вул. Шевченко 142А у м. Харкові підлягає задоволенню, оскільки буде відображати інформацію всіх сигналів світлофорів при дорожньо-транспортній пригоді.
На підставі викладеного, керуючись ст.279,283, 284 КУпАП, суд, -
УХВАЛИВ:
Клопотання ОСОБА_1 про витребування інформації - задовольнити.
Витребувати з комунального підприємства «Харків-Сигнал» (61012, м. Харків, вул. Чоботарська, буд. 6, код ЄДРПОУ 35586054) схему організації дорожнього руху та циклограму світлофорного об`єкту по вул. Шевченко 142А у м. Харкові за 05.06.2025 в період часу з 11-00 до 12-00 год.
Копію постанови направити для виконання комунальному підприємству «Харків-Сигнал».
Встановити строк виконання постанови 5 днів.
Постанова оскарженню не підлягає.
Суддя О.М. Дяченко
Суд | Київський районний суд м.Харкова |
Дата ухвалення рішення | 27.06.2025 |
Оприлюднено | 30.06.2025 |
Номер документу | 128466573 |
Судочинство | Адмінправопорушення |
Категорія | Адміністративні правопорушення на транспорті, в галузі шляхового господарства і зв’язку Порушення правил дорожнього руху, що спричинило пошкодження транспортних засобів, вантажу, автомобільних доріг, вулиць, залізничних переїздів, дорожніх споруд чи іншого майна |
Адмінправопорушення
Київський районний суд м.Харкова
Дяченко О. М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні