Господарський суд дніпропетровської області
Новинка
Отримуйте стислий та зрозумілий зміст судового рішення. Це заощадить ваш час та зусилля.
РеєстраціяГОСПОДАРСЬКИЙ СУД
ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
вул. Володимира Винниченка 1, м. Дніпро, 49027
E-mail: inbox@dp.arbitr.gov.ua, тел. (056) 377-18-49, fax (056) 377-38-63
УХВАЛА
про прийняття позовної заяви до розгляду
та відкриття провадження у справі
04.07.2025м. ДніпроСправа № 904/3565/25
Суддя Фещенко Ю.В., розглянувши матеріали позовної заяви
про витребування та повернення нерухомого майна
ВСТАНОВИВ:
Дніпропетровська обласна прокуратура звернулась до Господарського суду Дніпропетровської області в інтересах держави в особі Дніпровської міської ради (далі - позивач) з позовною заявою, в якій просить суд:
- витребувати від Дніпропетровського обласного спеціалізованого ремонтно-будівельного підприємства протипожежних робіт добровільного пожежного товариства України на користь територіальної громади м. Дніпра в особі Дніпровської міської ради квартиру № 47, що розташована за адресою: вулиця Енергетична, 18, м. Дніпро (реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна - 2170311612101);
- витребувати від Дніпропетровського обласного спеціалізованого ремонтно-будівельного підприємства протипожежних робіт добровільного пожежного товариства України на користь територіальної громади м. Дніпра в особі Дніпровської міської ради квартиру № 48, що розташована за адресою: вулиця Енергетична, 18, м. Дніпро (реєстраційні номер об`єкта нерухомого майна - 2170356112101);
- витребувати від Дніпропетровського обласного спеціалізованого ремонтно-будівельного підприємства протипожежних робіт добровільного пожежного товариства України на користь територіальної громади м. Дніпра в особі Дніпровської міської ради квартиру № 49, що розташована за адресою: вулиця Енергетична, 18, м. Дніпро (реєстраційні номер об`єкта нерухомого майна - 2170406312101);
- витребувати від Дніпропетровського обласного спеціалізованого ремонтно-будівельного підприємства протипожежних робіт добровільного пожежного товариства України на користь територіальної громади м. Дніпра в особі Дніпровської міської ради квартиру № 54, що розташована за адресою: вулиця Енергетична, 18, м. Дніпро (реєстраційні номер об`єкта нерухомого майна - 2170380712101);
- зобов`язати Дніпропетровське обласне спеціалізоване ремонтно-будівельне підприємство протипожежних робіт добровільного пожежного товариства України повернути Дніпровській міські раді ІV під`їзд 2,3,4,5 поверхів (квартири 41-56) житлового будинку по вулиці Енергетичній, 18 у м. Дніпро.
Позовні вимоги обґрунтовані наступним:
- прокурор посилається на те, що після опрацювання даних державних реєстрів встановлено, що 17.09.2020 державним реєстратором Вільненської сільської ради Новомосковського району Ричкою О.В. зареєстровано право приватної власності Дніпропетровського обласного спеціалізованого ремонтно-будівельного підприємства протипожежних робіт Добровільного пожежного товариства України на квартири №№ 47, 48, 49 та 54, що розташовані за адресою: вулиця Енергетична, 18 у м. Дніпрі. Державну реєстрацію права приватної власності проведено на підставі Акту приймання-передачі від 30.07.1996 (без номеру) та наказу управління державної пожежної охорони УМВС України у Дніпропетровській області від 04.07.1996 № 187 (про передачу частини житлового будинку на баланс). Відповідно до Акту приймання-передачі від 30.07.1996 його складено на виконання: наказу управління Державної пожежної охорони УМВС Дніпропетровської області від 04.07.1996 № 187 "Про передачу 4-го під`їзду житлового будинку СДПЧ-6 м. Дніпропетровська по вулиці Енергетичній, 18 на баланс Дніпропетровського обласного спеціалізованого ремонтно-будівельного підприємства протипожежних робіт добровільного пожежного товариства України"; розпорядження управління Державної пожежної охорони УМВС Дніпропетровської області від 26.02.1995 № 12/4-262; рішень Дніпропетровського міського виконавчого комітету від 08.09.1982 № 408-80 та № 527/2, від 15.12.1995 № 365 "Про передачу на баланс ІУ під`їзду 2,3,4,5 поверхів (квартири 41-56) житлового будинку". Водночас, відповідно до інформації Дніпровської міської ради (лист від 13.02.2025 № 7/11-340) рішень виконавчих комітетів від 08.09.1982 № 408-80 та № 527/2, від 15.12.1995 № 365 про передачу частин житлового будинку на баланс Дніпропетровського обласного спеціалізованого ремонтно-будівельного підприємства протипожежних робіт добровільного пожежного товариства не виявлено. Рішенням виконавчого комітету Красногвардійської районної Ради народних депутатів від 15.12.1995 № 365 надано дозвіл на передачу в цілому житлового будинку, що розташований на вулиці Енергетичній, 18 у м. Дніпрі з балансу управління пожежної охорони на баланс ВАТ "Будівельно-монтажний трест № 17". Відповідно до інформації Дніпропетровської обласної ради (лист від 13.09.2024 № вих-2185/0/2-24), на підставі рішення обласної ради від 20.10.2000 № 290-13/ХХІІІ "Про надання згоди щодо прийняття житлового фонду та об`єктів соціальної інфраструктури підприємств м. Дніпропетровська до спільної власності територіальних громад області» житловий фонд ВАТ "Будівельно-монтажний трест № 17", у тому числі житловий будинок, що у м. Дніпрі на вулиці Енергетичній, 18, прийнято на баланс обласного житлово-комунального підприємства "Південне". Згідно з розпорядженням голови обласної ради від 10.09.2003 № 171-р "Про передачу із спільної власності територіальних громад області у власність територіальної громади міста Дніпропетровська цілісного майнового комплексу обласного житлово-комунального підприємства "Південне", затвердженого рішенням обласної ради від 23.10.2003 № 232-10/ХХІV "Про виконання рішення обласної ради від 18.07.2003 № 202-9/ХХІV "Про підвищення ефективності управління майном спільної власності територіальних громад області" цілісний майнових комплекс обласного житлово-комунального підприємства "Південне", у тому числі житловий будинок, що розташований за адресою: м. Дніпро, вулиця Енергетична, 18 передано у комунальну власність територіальної громади міста Дніпра. Відповідно до інформації Комунального підприємства "Дніпровське міське бюро технічної інвентаризації" (від 28.05.2025 № 5529) житловий будинок літ. А-5 по вулиці Енергетичній, 18, зареєстрований балансовою належністю за Комунальним житлово-експлуатаційним підприємством "Південне" Дніпропетровської міської ради на підставі рішень виконавчого комітету Дніпропетровської міської ради від 19.06.2003 № 1549, від 19.11.2003 № 11/13, про що зроблено запис в обліковій книзі № 26 ЖЮ за реєстровим № 1665-25. Також, в бюро технічної інвентаризації наявні відомості про право спільної часткової власності ОСОБА_1 , ОСОБА_2 , ОСОБА_3 та ОСОБА_4 на квартиру АДРЕСА_1 . Право власності зареєстровано бюро технічної інвентаризації на підставі свідоцтва про право власності на житло від 19.01.2007, виданого Комунальним житлово-експлуатаційним підприємством "Південне" Дніпропетровської міської ради згідно з розпорядженням № 58-07 від 19.01.2007.
Крім того, Господарським судом Дніпропетровської області здійснювався розгляд справи № 6/570 за позовом Дніпропетровського обласного спеціалізованого ремонтно-будівельного підприємства протипожежних робіт Добровільного пожежного товариства України до Дніпропетровської міської ради про визнання права власності на 2, 3, 4, 5 поверхи 4-го під`їзду житлового будинку АДРЕСА_2 за Дніпропетровським обласним спеціалізованим ремонтно-будівельним підприємством протипожежних робіт Добровільного пожежного товариства України за набувальною давністю. Ухвалою Господарського суду Дніпропетровської області від 20.09.2011 у справі № 6/570 позовну заяву Дніпропетровського обласного спеціалізованого ремонтно-будівельного підприємства протипожежних робіт Добровільного пожежного товариства України залишено без розгляду (номер рішення у Єдиному державному реєстрі судових рішень - 18463989). Відповідно до ухвали суду провадження у справі за позовом товариства зупинялось до вирішення питання про виведення квартир, що розташовані на 2,3,4,5 поверхах 4-го під`їзду будинку АДРЕСА_2 з житлового фонду міста в нежилі приміщення, проте такі рішення органами місцевого самоврядування не приймались. Дніпровською міською радою повідомлено обласну прокуратуру (лист від 04.07.2024 № 7/11-1551), що відомості про передачу у власність громадянам, квартир АДРЕСА_3 відсутні, рішення про зміну правового режиму об`єктів нерухомого майна не приймались, виключення квартир із житлового фонду міста не відбувалось та звернення з цих питань не розглядались. За даними Реєстру територіальної громади міста Дніпра наявні відомості про реєстрацію місця проживання за адресами: 1) АДРЕСА_4 , зареєстрована ОСОБА_5 з 23.10.1995; 2) АДРЕСА_5 , зареєстрований ОСОБА_6 з 03.11.1989; 3) АДРЕСА_6 , зареєстровані ОСОБА_4 з 30.07.1997, ОСОБА_1 з 18.12.1998, ОСОБА_7 з 17.09.2005, ОСОБА_3 з 26.12.2005. Відомостей про підстави для проведення реєстрації місця проживання не надано у зв`язку із тим, що картотеку з питань реєстрації місця проживання осіб не передано. Також, Дніпровською міською радою виявлено відомості про наявні судові спори за позовами громадян до Дніпровської міської ради за участі третьої особи - Дніпропетровського обласного спеціалізованого ремонтно-будівельного підприємства протипожежних робіт добровільного пожежного товариства України про визнання права власності за набувальною давністю на квартири у житловому будинку по АДРЕСА_2 у справах: № 204/2135/14 за позовом ОСОБА_8 (квартира АДРЕСА_7 ); № 419/8409/12 за позовом ОСОБА_9 (квартира АДРЕСА_8 ); № 204/2136/14 та №204/6454/13 за позовами ОСОБА_6 (квартира АДРЕСА_9 ). Рішення судами по суті заявлених позовних вимог не ухвалювались. Відповідно до інформації Головного управління Державної податкової служби України у Дніпропетровській області (лист від 11.04.2025) Дніпропетровським обласним спеціалізованим ремонтно-будівельним підприємством протипожежних робіт Добровільного пожежного товариства України за адресою: м. Дніпро, вулиця Енергетична, 18 задекларовано майно площею 730,2 кв. м, зміст та склад майна невідомі. Враховуючи вказане, прокурор зазначає, що встановлені відомості у сукупності вказують на те, що за відсутності правових підстав за відповідачем обліковуються об`єкти житлового фонду правовий статус яких залишився незмінним, у той час як находження на балансі установи, діяльність якої не пов`язана з управлінням нерухомістю та обслуговування житлових будинків, об`єктів житлового фонду суперечить загальним засадами організації та діяльності державного управління житловим господарством, створює загрозу його втрати;
- прокурор зауважує, що державну реєстрацію права приватної власності Дніпропетровського обласного спеціалізованого ремонтно-будівельного підприємства протипожежних робіт добровільного пожежного товариства України на квартири у житловому будинку проведено у 2020 році на підставі документів, начебто складених у липні 1996 року Управління пожежної охорони, яке взагалі не є суб`єктом управління державним житловим фондом. При цьому за рішенням виконавчого комітету від 15.12.1995 житловий будинок в цілому передано з балансу управління пожежної охорони на баланс ВАТ "Будівельномонтажний трест № 17". З листа Комунального підприємства "Дніпровське міське бюро технічної інвентаризації" Дніпровської міської ради встановлено, що станом на 31.12.2012 реєстрація права власності на квартири № 41-52, АДРЕСА_10 не проводилась, а житловий будинок в цілому зареєстрований балансовою належністю за Комунальним житлово-експлуатаційним підприємством "Південне" Дніпропетровської міської ради. Факт балансової належності вказаної частини будинку до комунальної власності узгоджується з встановленням відомостей про право спільної часткової власності на квартиру АДРЕСА_1 , набутого на підставі свідоцтва про право власності на житло від 19.01.2007, виданого Комунальним житлово-експлуатаційним підприємством "Південне" Дніпропетровської міської ради згідно з розпорядженням від 19.01.2007 № 58-07 Разом із цим, 11.09.2020 державним реєстратором Вільненської сільської ради Новомосковського району Ричкою О.В. на підставі копії акту приймання-передачі від 30.07.1996 та копії наказу № 187 від 04.07.1996, виданих Управлінням державної пожежної охорони УМВС Дніпропетровської області, та технічних паспортів виготовлених в серпні 2020 року зареєстровано право приватної власності Дніпропетровського обласного спеціалізованого ремонтно-будівельного підприємства протипожежних робіт добровільного пожежного товариства України на квартири, загальною площею 207,3 кв. м, що розташовані у житловому будинку літ. А-5, 1973 року будівництва, на АДРЕСА_2 : 1) квартира № 47, площею 61,8 кв. м на ІІІ поверсі житлового будинку (реєстраційний номер майна - 2170311612101); 2) квартира АДРЕСА_11 , площею 53,2 кв. м на ІІІ поверсі житлового будинку (реєстраційний номер майна - 2170356112101); 3) квартира АДРЕСА_12 , площею 60,1 кв. м на IV поверсі житлового будинку (реєстраційний номер майна - 2170406312101); 4) квартира АДРЕСА_13 , площею 32,2 кв. м на V поверсі житлового будинку (реєстраційний номер майна - 2170380712101). Поряд із цим, відомості документів, що було використано як підставу для реєстрації права власності вказують на передачу майна не у власність, а на баланс. Інформація від уповноважених органів, у тому числі, бюро технічної інвентаризації про належність майна набувачу не отримувалась. З урахуванням вказаного прокурор вказує на те, що рішення про державну реєстрацію речових прав прийняте з порушенням частини 3 статті 3, пункту 3 частини 3 статті 10, статей 27-273 Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень" за відсутності відомостей та документів, що відповідно до законодавства підтверджують набуття права власності на нерухоме майно. Прокурор також зазначає, що з огляду на наявні судові спори з приводу набуття права власності на майно про які було достеменно відомо Дніпропетровському обласному спеціалізованому ремонтно-будівельному підприємству протипожежних робіт добровільного пожежного товариства України, звертаючись для проведення державної реєстрації останній діяв недобросовісно та покладався виключно на рішення державного реєстратора сільської ради. Прокурор зауважує, що реєстраційні дії вчинено на підставі наказу та Акту приймання-передачі які видано начальником управління державної пожежної охорони УМВС України у Дніпропетровській області про передачу на баланс ІV під`їзду 2,3,4,5 поверхів (квартири 41-56) житлового будинку по вулиці Енергетичній, 18, однак вказані документи не містять відомостей про право власності Дніпропетровського обласного спеціалізованого ремонтно-будівельного підприємство протипожежних робіт Добровільного пожежного товариства України. Відтак, державний реєстратор, всупереч вимог статті 10 Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майн та їх обтяжень" не пересвідчився у чинності наданих відповідачем документів для здійснення реєстрації права власності на спірне майно та не вжив заходів щодо скерування відповідних запитів до Дніпровської міської ради та органів, що посвідчували право власності до 2013 року (бюро технічної інвентаризації), що прямо суперечить вимогам пункту 3 частини 3 статті 10 Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяження";
- в обґрунтування способу захисту порушеного права прокурор посилається, зокрема, на положення статті 400 Цивільного кодексу України, якою унормовано, що недобросовісний володілець зобов`язаний негайно повернути майно особі, яка має на нього право власності або інше право відповідно до договору або закону, або яка є добросовісним володільцем цього майна. У разі невиконання недобросовісним володільцем цього обов`язку заінтересована особа має право пред`явити позов про витребування цього майна. Так, за відповідачем безпідставно обліковується 2, 3, 4 та 5 поверхи 4-го під`їзду житлового будинку по вулиці Енергетичній, 18 у м. Дніпрі та ним самостійно задекларовано нерухоме майно площею 730,2 кв. м. Відповідно до частини 1 статті 391 Цивільного кодексу України, власник майна має право вимагати усунення перешкод у здійсненні ним права користування та розпорядження своїм майном. Враховуючи, що органами державної влади або органом місцевого самоврядування дії спрямовані на відчуження майна не вчинялись підстави для застосування положень частини 2 статті 391 Цивільного кодексу України у цій частині відсутні. Прокурор зауважує, що оскільки безпідставне утримання на балансі відповідача 2, 3, 4, 5 поверхів 4-го під`їзду житлового будинку АДРЕСА_2 , реєстрація права приватної власності на квартири №№ 47,48,49,54, що розташовані на 3,4,5 поверхах у вказаному будинку унеможливлює повноцінне володіння комунальним майном будь-якою особою, зокрема законним її власником - Дніпровською міською територіальною громадою в особі Дніпровської міської ради таке порушення є триваючим, що виключає застосування позовної давності. Протиправне збереження майна за відповідачем створюють загрозу повторного вибуття майна з комунальної власності поза волею територіальної громади та унеможливлюють на виконання повноважень та завдань Дніпровської міської ради передавати його у користування іншим особам, що свідчить про дотримання справедливої рівноваги (балансу) між загальним інтересом громади та інтересами відповідача.
Також, у позовній заяві прокурором вказано про підстави звернення із вказаним позовом до суду, а саме: прокурор вказує на те, що органом, уповноваженим здійснювати відповідні функції у спірних відносинах, є Дніпровська міська рада як розпорядник комунальної власності на території міста Дніпро та суб`єкт, який зобов`язаний здійснювати захист комунальних майнових прав територіальної громади міста. Листами від 20.05.2024 №15/4-429вих-24, від 16.10.2024 № 15/4-821вих-24 та від 14.01.2025 №15/4-23вих-25, скерованими в порядку статті 23 Закону України "Про прокуратуру", Дніпропетровська обласна прокуратура повідомляла Дніпровську міську раду про встановлені порушення інтересів держави, що полягають у безпідставному утриманні відповідачем об`єктів житлового фонду та проведенням державної реєстрації права приватної власності. Тим самим уповноваженому органу надано можливість здійснити заходи з метою поновлення порушеного права держави. Незважаючи на існуючі виклики у розв`язанні житлових потреб територіальної громади, володіючи достатнім обсягом повноважень, Дніпровською міською радою не вжито заходів, спрямованих на усунення порушень інтересів держави в сфері управління об`єктами житлового фонду.
Також прокурор просить суд стягнути з відповідача на користь прокуратури сплачений судовий збір.
Подана позовна заява відповідає вимогам статей 162-164, підстави для залишення позовної заяви без руху, повернення позовної заяви чи відмови у відкритті провадження, передбачені статтями 174-175 Господарського процесуального кодексу України, відсутні. Позовну заяву належить розглядати в порядку господарського судочинства.
Відповідно до частини 2 статті 176 Господарського процесуального кодексу України в ухвалі про відкриття провадження у справі суд вирішує питання про форму господарського судочинства, за якою буде здійснюватись розгляд справи.
Частиною 1 статті 12 Господарського процесуального кодексу України визначено, що господарське судочинство здійснюється за правилами, передбаченими цим Кодексом, у порядку: наказного провадження та позовного провадження (загального або спрощеного).
У відповідності до частини 3 статті 12 Господарського процесуального кодексу України, загальне позовне провадження призначене для розгляду справ, які через складність або інші обставини недоцільно розглядати у спрощеному позовному провадженні.
Приймаючи до уваги предмет позову, категорію й складність справи, обсяг та характер поданих доказів, справа підлягає одноособовому розгляду за правилами загального позовного провадження.
На підставі статті 181 Господарського процесуального кодексу України суд вважає за необхідне призначити у справі підготовче засідання та встановити її учасникам строки для реалізації ними своїх процесуальних прав та обов`язків у даному спорі.
Керуючись статтями 12, 176, 177, 234, 235 Господарського процесуального кодексу України, суд
УХВАЛИВ:
1. Прийняти позовну заяву до розгляду та відкрити провадження у справі.
2. Розгляд справи здійснювати за правилами загального позовного провадження.
3. Призначити підготовче засідання на 22.07.2025 о 15:45 год., яке відбудеться у приміщенні Господарського суду Дніпропетровської області в залі судового засідання (кабінеті) № 1-207 за адресою: 49027, м. Дніпро, вул. Володимира Винниченка, 1.
4. Викликати представників учасників справи в судове засідання, визнавши їх явку обов`язковою.
5. Запропонувати учасникам справи подати до суду:
Відповідачу:
- протягом 15 днів з дня вручення ухвали про відкриття провадження у справі підготувати відповідно до вимог статей 165, 178 ГПК України відзив на позовну заяву та надіслати його оригінал суду, а копію відзиву та доданих до нього документів усім учасникам справи;
- протягом 5 днів з дня отримання від прокурора відповіді на відзив (за наявності) надати суду, а також усім учасникам справи заперечення з урахуванням вимог частин третьої шостої статті 165 та статті 167 ГПК України.
Прокурору, позивачу:
- у 5-ти денний строк з дня отримання відзиву на позов подати суду, а також усім учасникам справи відповідь на відзив з урахуванням вимог частин третьої шостої статті 165 та статті 166 ГПК України.
Учасникам справи:
- при поданні заяв по суті справи надати суду докази на підтвердження дати отримання таких заяв від інших учасників для перевірки судом дотримання строку подачі відповідних заяв, а також докази надсилання на адресу інших учасників справи заяв, що подаються до суду.
6. Попередити відповідача, що у разі ненадання відзиву у встановлений судом строк без поважних причин суд має право вирішити спір за наявними матеріалами справи.
7. Учасникам справи направити в судове засідання своїх представників, повноваження яких оформити відповідно до вимог, викладених у статті 60 ГПК України та надати суду документи, що підтверджують повноваження представників.
8. Повідомити учасників справи, що з 18.10.2023 введено в дію Закон від 29.06.2023 №3200-ІХ щодо обов`язкової реєстрації та використання електронних кабінетів в Єдиній судовій інформаційно-комунікаційній системі або її окремій підсистемі (модулі), що забезпечує обмін документами (далі - в ЄСІКС), яким встановлено, що:
- позовна заява, інші заяви по суті справи, а також будь-яка письмова заява, клопотання, заперечення повинні містити відомості про наявність або відсутність електронного кабінету. Особа, яка подає до суду процесуальний документ в електронній формі через електронний кабінет, звільняється від обов`язку зазначення таких відомостей;
- особа, яка зареєструвала електронний кабінет, може подавати документи до суду в електронній формі виключно в ЄСІКС. Однак це не позбавляє права на подання документів до суду в паперовій формі;
- учасникам справи, які мають електронний кабінет, суд надсилає всі судові рішення в електронній формі виключно через електронні кабінети в ЄСІКС, що не позбавляє права отримати копію судового рішення у паперовій формі за окремою заявою;
- процесуальні наслідки звернення до суду особи без реєстрації електронного кабінету встановлені Кодексом у вигляді залишення її документа без руху, його повернення або залишення без розгляду. Такі наслідки застосовуються судом також, якщо інтереси особи, яка зобов`язана зареєструвати електронний кабінет, але не зареєструвала його, представляє адвокат.
9. Звернути увагу учасників судового процесу, що відповідно до частини 6 статті 6 Господарського процесуального кодексу України адвокати, нотаріуси, державні та приватні виконавці, арбітражні керуючі, судові експерти, органи державної влади та інші державні органи, органи місцевого самоврядування, інші юридичні особи реєструють свої електронні кабінети в Єдиній судовій інформаційно-комунікаційній системі або її окремій підсистемі (модулі), що забезпечує обмін документами, в обов`язковому порядку. Інші особи реєструють свої електронні кабінети в Єдиній судовій інформаційно-комунікаційній системі або її окремій підсистемі (модулі), що забезпечує обмін документами, в добровільному порядку. Процесуальні наслідки, передбачені цим Кодексом у разі звернення до суду з документом особи, яка відповідно до цієї частини зобов`язана зареєструвати електронний кабінет, але не зареєструвала його, застосовуються судом також у випадках, якщо інтереси такої особи у справі представляє адвокат.
10. Дану ухвалу направити:
- прокуратурі - в Електронний кабінет в підсистемі (модулі) Єдиної судової інформаційно-комунікаційної системи;
- позивачу - в Електронний кабінет в підсистемі (модулі) Єдиної судової інформаційно-комунікаційної системи;
- відповідачу - в Електронний кабінет в підсистемі (модулі) Єдиної судової інформаційно-комунікаційної системи.
11. Повідомити учасників справи про те, що у відповідності до положень частини 1 статті 197 Господарського процесуального кодексу України, в Господарському суді Дніпропетровської області наявна технічна можливість для надання представникам учасників справи можливості приймати участь у судових засіданнях в режимі відеоконференції поза межами приміщення суду з використанням власних технічних засобів.
12. Повідомити учасників справи про те, що інформація у цій справі доступна на офіційному веб-порталі судової влади України в мережі Інтернет за посиланням: http://dp.arbitr.gov.ua/sud5005/spisok/csz\
13. Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання - 04.07.2025 та не підлягає оскарженню окремо від рішення суду.
Суддя Ю.В. Фещенко
Суд | Господарський суд Дніпропетровської області |
Дата ухвалення рішення | 04.07.2025 |
Оприлюднено | 07.07.2025 |
Номер документу | 128624551 |
Судочинство | Господарське |
Категорія | Справи позовного провадження Справи у спорах щодо права власності чи іншого речового права на нерухоме майно (крім землі), з них |
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Фещенко Юлія Віталіївна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні