Герб України

Рішення від 07.07.2025 по справі 420/7137/25

Одеський окружний адміністративний суд

Новинка

ШІ-аналіз судового документа

Отримуйте стислий та зрозумілий зміст судового рішення. Це заощадить ваш час та зусилля.

Реєстрація

Справа № 420/7137/25

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

07 липня 2025 року м. Одеса

Одеський окружний адміністративний суд у складі: головуючого судді Єфіменка К.С., розглянувши в письмовому провадженні у порядку спрощеного позовного провадження справу за адміністративним позовом Фірми "АКВАЗАР-ЛТД" у формі товариства з обмеженою відповідальністю (вул.Балківська,130-б, м.Одеса, 65005) до Головного управління ДПС в Одеській області (вул.Семінарська,5, м.Одеса, 65044) про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення,-

ВСТАНОВИВ:

До Одеського окружного адміністративного суду надійшов позов Фірми "АКВАЗАР-ЛТД" у формі товариства з обмеженою відповідальністю до Головного управління ДПС в Одеській області, за результатом якого позивач просить:

визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення Головного управління ДПС в Одеській області форми «С» № 724/15-32/07-06 від 07.01.2025 р.

В обґрунтування позовних вимог зазначено, що податкове повідомлення-рішення, яким встановлено суму фінансової санкції для Фірми «Аквазар-ЛТД» у формі ТОВ на підставі п. 1 ст. 17 Закону «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» є незаконним та підлягає скасуванню, оскільки податковим органом не було доведено наявність підстав для притягнення до відповідальності Фірми «АКВАЗАР-ЛТД» у формі ТОВ саме у відповідності до положень п. 1 та п. 2 ст. 17 даного Закону.

Ухвалою суду від 17 березня 2025 року відкрито провадження у справі за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (ст.262 КАС України).

Від відповідача надійшов відзив на позовну заяву, в якому відповідач вказує, що уповноваженими особами контролюючого органу було здійснено перевірку господарського об`єкту, що розташований за адресою: Одеська область, Подільський район, смт Саврань, вул. Центральна, 67/Б, за результатами якої зафіксовано наступне.

За результатами фактичної перевірки Фірми «АКВАЗАР-ЛТД» складено акт від 19.12.2024 № 54903/15/52/РРО/20921073, в якому викладені порушення, які зафіксовані під час проведення фактичної перевірки. Отже, з вищевикладеного можна зробити висновок, що Фірмою «АКВАЗАР-ЛТД» було допущено порушення відповідно до п.п. 1, 2 ст. 3 Закону України від 06.07.1995 № 265/95-ВР «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» (далі Закон № 265).

На підставі акту перевірки складено податкове повідомлення-рішення 07.01.2025 №724/15-32/07-06 на суму штрафних санкцій 334 580,40 грн. відповідач вважає, що воно є повністю обґрунтованим, а позов таким, що не підлягає задоволенню.

Від позивача надійшла відповідь на відзив в якій позивач просить задовольнити позов.

Дослідивши матеріали справи, розглянувши справу в межах заявлених позовних вимог, відзиву на позовну заяву, оцінивши докази відповідно до вимог ст.ст.72-79 КАС України, судом встановлено наступні факти та обставини.

Судом встановлено, що Фірма «АКВАЗАР-ЛТД» у формі товариства з обмеженою відповідальністю є юридичною особою приватного права, що було створено відповідно до законодавства України з 22.04.1993 р.

З моменту заснування по теперішній час Фірма «АКВАЗАР-ЛТД» у формі товариства з обмеженою відповідальністю займається основним видом діяльності 47.30 Роздрібна торгівля пальним, інші КВЕД: 46.71 Оптова торгівля твердим, рідким, газоподібним паливом і подібними продуктами; 47.11 Роздрібна торгівля в неспеціалізованих магазинах переважно продуктами харчування, напоями та тютюновими виробами; 47.25 Роздрібна торгівля напоями в спеціалізованих магазинах; 47.26 Роздрібна торгівля тютюновими виробами в спеціалізованих магазинах; 52.29 Інша допоміжна діяльність у сфері транспорту; 49.41 Вантажний автомобільний транспорт; 68.20 Надання в оренду й експлуатацію власного чи орендованого нерухомого майна.

Головним управлінням ДПС в Одеській області на підставі пп. 80.2.2 п. 80.2 ст.80 ПК України на виконання наказу Головного управління ДПС в Одеській області від 06.12.2024 № 12688-п та відповідно направлень від 09.12.2024 № 25043/15-32/07-06 та від 09.12.2024 № 25042/15-32/07-06 проведено фактичну перевірку Фірми «АКВАЗАР-ЛТД» за адресою: Одеська область, Подільський район, смт Саврань, вул. Центральна, 67/Б.

Підставою для прийняття даного наказу слугувала наявна податкова інформація, отримана виходячи з наступних обставин. До відділу фактичних перевірок управління податкового аудиту Головного управління ДПС в Одеській області на розгляд надійшов лист ДПС України від 16.09.2024 № 25823/7/99-00-07-03-02-07 (вх. Головного управління ДПС в Одеській області від 20.09.2024 № 4044/8) щодо проведення фактичних перевірок суб`єктів господарювання, якими були створені чеки з використанням РРО/ПРРО, реєстрація яких скасована.

У результаті проведеного аналізу відділом фактичних перевірок управління податкового аудиту Головного управління ДПС в Одеській області, згідно інформації баз даних ІКС «Податковий блок» та АРМ АІС «Податки», встановлено наступне.

Основний вид діяльності: 47.30 роздрібна торгівля пальним.

Суб`єкт господарювання знаходиться на загальній системі оподаткування.

Загальна сума доходу за 2023 рік складає 240 534 200 грн.

У суб`єкта господарювання зареєстровано 11 РРО за наступними адресами:

1. Одеська область, Роздільнянський район, м. Роздільна, буд. 9, корпус А, №3000714614 від 21.06.2019

2. Одеська область, Роздільнянський район, смт Лиманське, вул. Гагаріна, буд. 10/А, №3000835046 від 01.09.2020

3. Одеська область, Одеський район, с. Троїцьке, вул. Карла Маркса, буд. 25, №3001044852 від 03.03.2023

4. Одеська область, Окнянський район, смт Окни, вул. Комарова, буд. 46, №3001038093 від 20.01.2023

5. Одеська область, Подільський район, смт Саврань, вул. Мар`янівська, буд. 67, №3001046903 від 17.03.2023

6. Одеська область, Подільський район, смт Саврань, вул. Миру, буд. 178, корпус ж, №3001047812 від 23.03.2023

7. Одеська область, Подільський район, смт Саврань, вул. Центральна, буд. 67/Б, №3001134494 від 04.04.2024

8. Одеська область, Одеський район, с. Троїцьке, вул. Зарічна, буд. 1, № 3001150937 від 11.07.2024

9. Одеська область, Одеський район, с. Градениці, вул. Садова, буд. 101, №3001150946 від 12.07.2024

10. Одеська область, м. Одеса, вул. Балківська, буд. 130б, № 3001151349 від 17.07.2024

11. Одеська область, Одеський район, с. Яськи, вул. Центральна, буд. 107/А, №3001150867 від 11.07.2024.

Сума виторгу по РРО за адресою: Одеська область, Подільський район, смт Сарань, вул. Центральна, буд 67/Б за жовтень 2024 року склала 1 297 688,20 грн.

Середньоденний виторг складає 43 256,30 грн.

Платник акцизного податку, сума нарахованих податкових зобов`язань за жовтень 2024 року складає 27 248 грн.

Кількість співробітників у 3 кварталі 2024 року в трудових взаємовідносинах перебували 17 фізичних осіб. Середня заробітна плата складає 8 150 грн.

Відповідна інформація була викладена у доповідній записці Головного управління ДПС в Одеській області від 02.12.2024 року № 7158/15-32-07-06-11, складеної у відповідності до вимог п.п.1.2.2. п.1.2 розділу І наказу Державної податкової служби України «Про затвердження Методичних рекомендацій щодо порядку взаємодії між підрозділами органів державної податкової служби при організації, проведенні та реалізації матеріалів перевірок платників податків» від 4 вересня 2020 року № 470 (із змінами і доповненнями; далі за текстом Методичні рекомендації № 470).

За результатами фактичної перевірки Фірми «АКВАЗАР-ЛТД» складено акт від 19.12.2024 № 54903/15/52/РРО/20921073, в якому викладені порушення, які зафіксовані під час проведення фактичної перевірки.

Актом фактичної перевірки встановлено проведення розрахункових операцій, створення касових чеків (реалізація паливно-мастильних матеріалів на АЗС за адресою: Одеська область, Подільський район, смт Саврань, вул. Центральна, буд. 67/Б на РРО 3001048463 після скасування реєстрації РРО. Таким чином суб`єктом господарювання було проведено розрахункові операції на загальну суму 230219,87 грн.) з 06.04.2024 по 17.04.2024.

Так актом перевірки встановлено порушення Фірмою «АКВАЗАР-ЛТД» п.п. 1, 2 ст. 3 Закону України від 06.07.1995 №265/95-ВР «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг».

07.01.2025 року на підставі зазначеного вище Акту, ГУ ДПС в Одеській області було сформовано податкове повідомлення-рішення № 724/15-32/07-06. В відповідному податковому повідомленні-рішенні зазначено, що на підставі п.п.54.3.3. п.54.3. ст.54 ПК України і п.1 ст.17 Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» застосовано штрафні (фінансові) санкції за порушення законодавства про патентування, норм регулювання обігу готівки та застосування реєстраторів розрахункових операцій у розмірі 344 580,40 грн.

Не погоджуючись із податкове повідомлення-рішення Головного управління ДПС в Одеській області форми «С» № 724/15-32/07-06 від 07.01.2025 р., позивач звернувся до суду із цим позовом.

Суд, всебічно та повно встановивши обставини справи, дослідивши матеріали справи, оцінивши надані докази, їх достатність і взаємний зв`язок у сукупності, приходить до наступних висновків.

Правові засади застосування реєстраторів розрахункових операцій та програмних реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг. Дія його поширюється на усіх суб`єктів господарювання, їх господарські одиниці та представників (уповноважених осіб) суб`єктів господарювання, які здійснюють розрахункові операції у готівковій та/або безготівковій формі визначає Закон України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» від 06.07.1995 року №265/95-ВР (далі Закон №265/95-ВР).

Згідно із пунктом 1 статті 3 Закону №265/95-ВР суб`єкти господарювання, які здійснюють розрахункові операції в готівковій та/або в безготівковій формі (із застосуванням електронних платіжних засобів, платіжних чеків, жетонів тощо) при продажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг, а також операції з приймання готівки для виконання платіжної операції зобов`язані: проводити розрахункові операції на повну суму покупки (надання послуги) через зареєстровані, опломбовані у встановленому порядку та переведені у фіскальний режим роботи реєстратори розрахункових операцій або через зареєстровані фіскальним сервером контролюючого органу програмні реєстратори розрахункових операцій зі створенням у паперовій та/або електронній формі відповідних розрахункових документів, що підтверджують виконання розрахункових операцій, або у випадках, передбачених цим Законом, із застосуванням зареєстрованих у встановленому порядку розрахункових книжок..

Відповідно до пункту 1 статті 17 Закону №265/95-ВР, за порушення вимог цього Закону до суб`єктів господарювання, які здійснюють розрахункові операції за товари (послуги), за рішенням відповідних контролюючих органів застосовуються фінансові санкції у таких розмірах:

1) у разі встановлення в ході перевірки факту: проведення розрахункових операцій з використанням реєстраторів розрахункових операцій, програмних реєстраторів розрахункових операцій або розрахункових книжок на неповну суму вартості проданих товарів (наданих послуг); непроведення розрахункових операцій через реєстратори розрахункових операцій та/або програмні реєстратори розрахункових операцій з фіскальним режимом роботи; невидача (в паперовому вигляді та/або електронній формі) відповідного розрахункового документа, що підтверджує виконання розрахункової операції, або проведення її без використання розрахункової книжки на окремому господарському об`єкті такого суб`єкта господарювання:

100 відсотків вартості проданих з порушеннями, встановленими цим пунктом, товарів (робіт, послуг) - за порушення, вчинене вперше;

150 відсотків вартості проданих з порушеннями, встановленими цим пунктом, товарів (робіт, послуг) - за кожне наступне вчинене порушення.

Наказом Міністерства фінансів України від 14.06.2016 №547, який зареєстрований в Міністерстві юстиції України 05.07.2016 за №918/29048 затверджено Порядок реєстрації та застосування реєстраторів розрахункових операцій, що застосовуються для реєстрації розрахункових операцій за товари (послуги), який розроблено відповідно до Закону України "Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг" (далі - Закон), Податкового кодексу України, Положення про Міністерство фінансів України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20 серпня 2014 року № 375, Положення про Державну фіскальну службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 травня 2014 року № 236 (далі Порядок 547).

У пункті 1 Порядку №547 зазначено, що цей Порядок поширюється на усіх суб`єктів господарювання, їх господарські одиниці та представників (уповноважених осіб) суб`єктів господарювання, які використовують реєстратори розрахункових операцій (далі - РРО) для здійснення розрахункових операцій в готівковій та/або безготівковій формі.

Дія цього Порядку не поширюється на РРО, що застосовуються для реєстрації операцій з купівлі-продажу іноземної валюти.

Згідно із пунктом 1 розділу 4 Порядку №547, реєстрація РРО діє до дати скасування реєстрації РРО, що відбувається у випадках, коли, зокрема, закінчилися визначені законодавством строки експлуатації РРО.

Відповідно до пункту 4 розділу 4 Порядку №547, посадова особа контролюючого органу протягом п`яти календарних днів з дня отримання заяви про скасування реєстрації та реєстраційного посвідчення за наявності довідки про опломбування з відміткою про розпломбування РРО, надісланої ЦСО до контролюючого органу за місцем реєстрації РРО, або у разі прийняття рішення контролюючого органу про скасування реєстрації РРО проводить скасування реєстрації РРО шляхом внесення реєстраційного запису до інформаційно-телекомунікаційній системи ДПС та надає (надсилає) суб`єкту господарювання довідку про скасування реєстрації, що засвідчує скасування реєстрації РРО.

У разі якщо скасування реєстрації РРО було здійснено за рішенням контролюючого органу, примірник довідки про скасування реєстрації направляється до ЦСО, яким проводилося технічне обслуговування РРО, засобами телекомунікацій в електронній формі з дотриманням вимог законів у сфері електронного документообігу та використання електронних документів із зазначенням обов`язкових реквізитів електронних документів. Примірник довідки про скасування реєстрації РРО розміщується в Електронному кабінеті.

Відповідно до пункту 5 Порядку №547, контролюючий орган за місцем реєстрації РРО не пізніше одного місяця з дня виникнення підстав для скасування реєстрації РРО, визначених у підпунктах 4 - 10, 13 пункту 1 цієї глави, приймає рішення про скасування реєстрації РРО у разі, якщо суб`єктом господарювання не подано заяву про скасування реєстрації та такі підстави залишилися актуальними.

Пунктами 6, 7 розділу 4 Порядку №547 встановлено, що контролюючий орган за місцем реєстрації РРО у випадках, передбачених підпунктами 2, 3 пункту 1 цієї глави, попереджає суб`єкта господарювання за місяць до настання терміну про необхідність проведення процедури скасування реєстрації РРО.

Скасування реєстрації РРО проводиться контролюючим органом не пізніше двох робочих днів з дня настання терміну виведення з експлуатації РРО.

Документи, визначені у цій главі, можуть бути подані та отримані відповідальною особою суб`єкта господарювання або самим суб`єктом господарювання - фізичною особою - підприємцем, а також через уповноважену особу за наявності документа, що посвідчує особу такого представника, та належним чином оформленої довіреності на проведення скасування реєстрації РРО.

Аналіз наведеного дає суду підстави дійти до висновку, що контролюючий орган протягом п`яти календарних днів з дня прийняття рішення про скасування реєстрації РРО надає суб`єкту господарювання довідку про скасування реєстрації, що засвідчує скасування реєстрації РРО. При цьому, у разі якщо скасування реєстрації РРО було здійснено за рішенням контролюючого органу, копія довідки про скасування реєстрації направляється ЦСО, яким проводилося технічне обслуговування РРО. В той же час, контролюючий орган за місцем реєстрації РРО у випадках, передбачених підпунктами 2, 3 пункту 1 цієї глави, попереджає суб`єкта господарювання за місяць до настання терміну про необхідність проведення процедури скасування реєстрації РРО.

Судом встановлено та не заперечується сторонами, що 04.04.2024 р., у зв`язку з закінченням терміну роботи попереднього РРО, ЦСО ТОВ «БУГ» направлено до Малиновської державної податкової інспекції ГУ ДПС в Одеській області Довідку № 4443 про опломбування реєстратора розрахункових операцій (ФН 3001134494, форма № 1-ЦСО). Дата введення в експлуатацію даного РРО - 04.04.2024.

З Акту № 4443 введення в експлуатацію реєстратора розрахункових операцій від 04.04.2024 р. вбачається, що 04.04.2024 р. було введено в експлуатацію реєстратор розрахункових операцій 461 АЗС POS Mini. Цього ж дня ГУ ДПС в Одеській області (Малиновська ДПІ) було видано Фірмі «АКВАЗАР-ЛТД» у формі ТОВ реєстраційне посвідчення № 31227 (форма № 3-РРО) щодо реєстрації даного РРО.

15.04.2024 р. ГУ ДПС в Одеській області зареєстровано ліцензію на право роздрібної торгівлі пальним (переоформлення) Фірми «АКВАЗАР-ЛТД» у формі ТОВ (адреса місця торгівлі: Одеська область, Подільський район, смт. Саврань, вул. Центральна, буд. 67/Б, АЗС-11), реєстраційний номер: 15260314202300018, термін дії: з 04.04.2023 р. до 04.04.2028 р. В додатку до відповідної ліцензії міститься детальна інформація про відповідний реєстратор розрахункових операцій, що відповідає даним, зазначеним в Довідці № 4443.

У зв`язку з введення в експлуатацію зазначеного вище реєстратора розрахункових операцій, на підставі заяви Фірми «АКВАЗАР-ЛТД», попередній РРО було скасовано, що підтверджується довідкою про скасування реєстрації реєстратора (Форма № 6- РРО) суб`єкту господарювання Фірми «АКВАЗАР-ЛТД» у формі ТОВ № 32002 від 05.04.2024 р. Дані щодо РРО, реєстрацію якого скасовано: фіскальний номер: 3001048463; модель (код/найменування): 496 ND-787; заводський номер: НД 05000006; версія програмного забезпечення (код/найменування): 1267 МХ 704.03; реєстраційний номер екземпляра: 000803545; дата скасування реєстрації: 05.04.2024.

18.04.2024 р. ЦСО ПП «Ксара» було проведено розпломбування вказаного РРО у зв`язку зі скасуванням реєстрації, про що складено та направлено до ГУ ДПС в Одеській області (Малиновська ДПІ) довідку про опломбування реєстратора розрахункових операцій (форма №1-ЦСО) № 3248.

Позивачем не заперечується та підтверджено той факт, що співробітники Фірми «АКВАЗАР-ЛТД» у формі ТОВ у період з 06.04.2024 р. до 17.04.2024 р., тобто після скасування старого РРО (05.04.2024 р.) та до його розпломбування (18.04.2024 р.), при зареєстрованому в установленому законом порядку новому РРО.

Таким чином, матеріалами справи підтверджено факт використання позивачем у своїй діяльності, у період з 06.04.2024 р. до 17.04.2024 р., РРО, реєстрація якого скасована.

Посилання представника позивача на той факт, що ним використовувався пристрій РРО, після скасування реєстрації помилково, судом до уваги не приймаються, оскільки не впливають на виявлене порушення.

Таким чином, беручи до уваги наведене у своїй сукупності суд приходить до висновку про правомірність тверджень відповідача про порушення позивачем пункту 1 статті 3 Закону №265/95-ВР, і як наслідок правомірність застосування штрафу згідно положень пункту 1 статті 17 Закону №265/95-ВР.

При вирішенні даної справи суд враховує висновок Верховного Суду викладений у постанові від 02.10.2024 року у справі № 280/9850/23, в якому зазначено, «що у разі скасування реєстрації РРО, такий РРО не може використовуватись суб`єктом господарювання при здійсненні розрахункових операцій, оскільки розрахункові операції на повну суму покупки (надання послуги) мають проводитися виключно через зареєстровані, опломбовані у встановленому порядку та переведені у фіскальний режим роботи РРО, а після скасування реєстрації такий РРО не вважається зареєстрованим у відповідності до вимог законодавства. Відповідно і розрахунковий документ, який роздрукований на такому РРО не вважається розрахунковим документом в розумінні Закону №265/95-ВР, тобто не є документом встановленої форми, а відтак надання особі розрахункового документу роздрукованому на незареєстрованому РРО також не може розцінюватися як виконання обов`язку, визначеного пунктом 2 статті 3 Закону № 265/95-ВР.

Враховуючи вище наведене правове регулювання колегія суддів приходить до висновку, що проведення розрахункових операцій через РРО, реєстрацію якого скасовано, та видача розрахункових документів, сформованих (роздрукованих) РРО, реєстрацію якого скасовано, є порушенням вимог пунктів 1 і 2 статті 3 Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг».

При цьому, суд враховує позицію Європейського суду з прав людини (в аспекті оцінки аргументів учасників справи), сформовану в пункті 58 рішення у справі Серявін та інші проти України (№ 4909/04): згідно з його усталеною практикою, яка відображає принцип, пов`язаний з належним здійсненням правосуддя, у рішеннях судів та інших органів з вирішення спорів мають бути належним чином зазначені підстави, на яких вони ґрунтуються; хоча пункт 1 статті 6 Конвенції зобов`язує суди обґрунтовувати свої рішення, його не можна тлумачити як такий, що вимагає детальної відповіді на кожен аргумент; міра, до якої суд має виконати обов`язок щодо обґрунтування рішення, може бути різною в залежності від характеру рішення (рішення у справі Руїс Торіха проти Іспанії (Ruiz Torija v. Spain) № 303-A, пункт 29).

Щодо інших посилань учасників справи, суд зазначає, що вони не впливають на правильність вирішення спору по суті.

У рішення ЄСПЛ по справі «Ґарсія Руіз проти Іспанії» (Garcia Ruiz v. Spain), заява №30544/96, п. 26, ECHR 1999-1, Суд зазначив, що хоча пункт 1 статті 6 Конвенції зобов`язує суди обґрунтовувати свої рішення, це не може розумітись як вимога детально відповідати на кожен довід.

Згідно п. 41 висновку № 11 (2008) Консультативної ради європейських суддів до уваги Комітету Міністрів Ради Європи щодо якості судових рішень обов`язок суддів наводити підстави для своїх рішень не означає необхідності відповідати на кожен аргумент захисту на підтримку кожної підстави захисту. Обсяг цього обов`язку може змінюватися залежно від характеру рішення. Згідно з практикою Європейського суду з прав людини очікуваний обсяг обґрунтування залежить від різних доводів, що їх може наводити кожна зі сторін, а також від різних правових положень, звичаїв та доктринальних принципів, а крім того, ще й від різних практик підготовки та представлення рішень у різних країнах. З тим, щоб дотриматися принципу справедливого суду, обґрунтування рішення повинно засвідчити, що суддя справді дослідив усі основні питання, винесені на його розгляд.

Частиною другою статті 2 КАС України встановлено, що у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Згідно з частинами першою та другою статті 9 КАС України, розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості. Суд розглядає адміністративні справи не інакше як за позовною заявою, поданою відповідно до цього Кодексу, в межах позовних вимог.

Суд, відповідно до статті 90 КАС України, оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв`язок доказів у їх сукупності.

Отже, виходячи з заявлених позовних вимог, системного аналізу положень чинного законодавства України та матеріалів справи, суд дійшов висновку про відсутність підстав для задоволення позовних вимог.

Керуючись ст.ст. 7, 9, 241-246, 250, 255, 262, 295 КАС України, суд, -

ВИРІШИВ:

У задоволенні адміністративного позову Фірми "АКВАЗАР-ЛТД" у формі товариства з обмеженою відповідальністю (вул.Балківська,130-б, м.Одеса, 65005) до Головного управління ДПС в Одеській області (вул.Семінарська,5, м.Одеса, 65044) про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення - відмовити.

Рішення може бути оскаржено безпосередньо до суду апеляційної інстанції протягом тридцяти днів в порядку приписів ст.295 КАС України.

Рішення набирає законної сили згідно з приписами ст.255 КАС України.

Суддя К.С. Єфіменко

.

СудОдеський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення07.07.2025
Оприлюднено09.07.2025
Номер документу128669557
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них

Судовий реєстр по справі —420/7137/25

Ухвала від 29.07.2025

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Семенюк Г.В.

Ухвала від 17.07.2025

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Семенюк Г.В.

Рішення від 07.07.2025

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Єфіменко К.С.

Ухвала від 17.03.2025

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Єфіменко К.С.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні