Герб України

Рішення від 08.07.2025 по справі 280/2602/22

Запорізький окружний адміністративний суд

Новинка

ШІ-аналіз судового документа

Отримуйте стислий та зрозумілий зміст судового рішення. Це заощадить ваш час та зусилля.

Реєстрація

ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

08 липня 2025 року Справа № 280/2602/22 м.ЗапоріжжяЗапорізький окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Новікової І.В., розглянувши в порядку письмового провадження за правилами спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «Моноліт Буд Запоріжжя» до Виконавчого комітету Оріхівської міської ради, Конкурсної комісії з визначення виконавця послуг з вивезення побутових відходів на території Оріхівської міської ради, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача, Комунальне підприємство «Оріхівжилсервіс», про визнання протиправними та скасування рішень,

ВСТАНОВИВ:

17 лютого 2022 року до Запорізького окружного адміністративного суду надійшов позов Товариства з обмеженою відповідальністю «Моноліт Буд Запоріжжя» (далі позивач) до Виконавчого комітету Оріхівської міської ради (далі відповідач 1), Конкурсної комісії з визначення виконавця послуг з вивезення побутових відходів на території Оріхівської міської ради (далі відповідач 2), третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача, Комунальне підприємство «Оріхівжилсервіс» (далі третя особа), в якому позивач просить суд:

визнати протиправними та скасувати пункт 2 та пункт 3 Рішення Виконавчого комітету Оріхівської міської ради №480 від 21 жовтня 2021 року «Про проведення конкурсу на визначення виконавця послуги з вивезення побутових відходів на території Оріхівської міської ради»;

визнати протиправним та скасувати рішення Конкурсної комісії з визначення виконавця послуг з вивезення побутових відходів на території Оріхівської міської ради, яке оформлене Протоколом від 02 грудня 2021 року засідання конкурсної комісії з визначення виконавця послуг з вивезення побутових відходів на території Оріхівської міської ради, затвердженої рішенням виконавчого комітету Оріхівської міської ради від 21.10.2021 №480;

визнати протиправним та скасувати Рішення Виконавчого комітету Оріхівської міської ради №559 від 09 грудня 2021 року «Про визначення виконавця послуг з вивезення побутових відходів на території Оріхівської міської ради»;

скасувати Договір про надання послуг з вивезення побутових відходів на території Оріхівської міської ради, укладений між Виконавчим комітетом Оріхівської міської ради та Комунальним підприємством «Оріхівжилсервіс» Оріхівської міської ради відповідно до типового договору, наведеного у Порядку про проведення конкурсу на надання послуг з вивезення побутових відходів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 листопада 2011 року №1173;

зобов`язати Виконавчий комітет Оріхівської міської ради утворити у встановленому законодавством порядку конкурсну комісію та повторно розглянути на засіданні конкурсної комісії конкурсні пропозиції учасників конкурсу з визначення виконавця послуги з вивезення побутових відходів на території Оріхівської міської ради.

Ухвалою суду від 30.05.2022 відкрито спрощене позовне провадження.

В обґрунтування позовних вимог позивач посилається на те, що у жовтні 2021 року виконавчим комітетом Оріхівської міської ради розміщено оголошення про проведення конкурсу з визначення виконавця послуг з вивезення побутових відходів на території Оріхівської міської ради. Зазначає, що на участь у конкурсі подали заявки КП «Оріхівжилсервіс» та ТОВ «Моноліт Буд Запоріжжя», в свою чергу переможцем конкурсу обрано КП «Оріхівжилсервіс». Позивач вважає, що відповідачем порушено порядок проведення конкурсу, оскільки конкурсну комісію утворено організатором конкурсу з порушенням принципу паритетності, визначеного нормами Порядку №1173, оскільки учасником конкурсу було КП «Оріхівжилсервіс», засновником якого є Оріхівська міська рада, то формування складу комісії де п`ять із восьми членів комісії є посадовими особами Виконавчого комітету цієї ж ради може суттєво вплинути на об`єктивність та неупередженість при прийнятті рішення щодо визначення переможця.

Також, позивач вказував на те, що відповідачем порушено методику оцінки конкурсних пропозицій, оскільки по жодному з критеріїв, що оцінювалися та де передбачено надання переваги, Конкурсною комісією вказаної Методики оцінки не дотримано, а бали виставлено на власний розсуд, що суперечить п.27 Порядку №1173. Крім того, позивач вказував на те, що відповідачем було порушено порядок введення в дію рішення конкурсної комісії про визначення переможця, оскільки відповідно до положень пункту 30 Порядку №1173, організатор конкурсу протягом не більш як п`яти робочих днів з дня проведення конкурсу вводить у дію відповідним актом рішення конкурсної комісії щодо визначення переможця конкурсу. Позивач вважає, що відповідач мав право ввести в дію рішення конкурсної комісії по 08.12.2021, проте фактично рішення затверджено 09.12.2021. Просить задовольнити позовні вимоги.

Відповідач проти задоволення позовних вимог заперечив. В обґрунтування заперечень зазначено, що позивачем не надано доказів щодо порушення паритетності, оскільки ні позов, ні додані до нього документи не свідчать про факт порушення вимог чинного законодавства під час прийняття рішення виконавчого комітету Оріхівської міської ради від 21.10.2021 №480. Також, відповідач вказує на те, що Комісія не вийшла за вимоги методики оцінки конкурсних пропозицій зазначених в Додатку 6 до конкурсної документації. Також, відповідач вказував на те, що багатоповерховий та приватний житловий сектор на 90% зруйновано, конкурсна документація під час обстрілу знищена, а тому провести повторно конкурс не можливо та не доцільно. Просить відмовити в задоволенні позовних вимог.

Суд, дослідивши матеріали справи, повно та всебічно встановивши обставини справи, оцінивши надані докази, їх достатність і взаємний зв`язок у сукупності, встановив наступне.

З матеріалів справи судом встановлено, що 30 жовтня 2021 року Виконавчим комітетом на офіційному сайті Оріхівської міської ради розміщено оголошення про проведення конкурсу з визначення виконавця послуг з вивезення побутових відходів на території Оріхівської міської ради.

Згідно Протоколу розкриття конкурсних пропозицій з визначення виконавця послуг з вивезення побутових відходів на території Оріхівської міської ради від 29 листопада 2021 року на участь у конкурсі подали заявки:

26 листопада 2021 року Комунальне підприємство «Оріхівжилсервіс» Оріхівської міської ради;

29 листопада 2021 року Товариство з обмеженою відповідальністю «МОНОЛІТ БУД ЗАПОРІЖЖЯ».

Відповідно до з Протоколу від 02 грудня 2021 року засідання конкурсної комісії з визначення виконавця послуг з вивезення побутових відходів на території Оріхівської міської ради, затвердженої рішенням виконавчого комітету Оріхівської міської ради від 21.10.2021 №480 (далі - Протокол Комісії від 02 грудня 2021 року), на засіданні конкурсної комісії після опрацювання конкурсних пропозицій всіх учасників за критеріями, встановленими у конкурсній документації, комісією встановлено, що найбільшу відповідність кваліфікаційним вимогам та встановленим критеріям, спроможним забезпечити надання послуг з вивезення побутових відходів відповідної якості є конкурсна пропозиція КП «Оріхівжилсервіс» Оріхівської міської ради. Конкурсною комісією прийнято рішення визначити переможцем конкурсу з вивезення побутових відходів на території Оріхівської міської ради КП «Оріхівжилсервіс» Оріхівської міської ради.

Вказаний Протокол Комісії від 02 грудня 2021 року було затверджено рішенням Виконавчого комітету Оріхівської міської ради №559 від 09 грудня 2021 року «Про визначення виконавця послуг з вивезення побутових відходів на території Оріхівської міської ради».

Також згідно даного Рішення Виконавчого комітету Оріхівської міської ради №559 від 09 грудня 2021 року було визначено виконавцем послуг з вивезення побутових відходів на території Оріхівської міської ради Комунальне підприємство «Оріхівжилсервіс» Оріхівської міської ради, ЄДРПОУ 43584329, уповноважено Виконавчий комітет Оріхівської міської ради укласти з Комунальним підприємством «Оріхівжилсервіс» Оріхівської міської ради, ЄДРПОУ 43584329, договір на надання послуг з вивезення побутових відходів на території Оріхівської міської ради на строк п`ять років та контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів Мандрич С.М.

Позивач, не погодившись з результатами конкурсу, звернувся з даним позовом до суду.

Надаючи оцінку спірним правовідносинам, суд виходить з приписів ч.2 ст.2 Кодексу адміністративного судочинства України (далі КАС України), відповідно до яких у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень, адміністративні суди перевіряють чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначеніКонституцієюта законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Згідно з ч.1 ст.2 КАС України, завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб`єктів владних повноважень.

Статтею 19 Конституції України визначено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до ч.3 ст.35-1 Закону України «Про відходи», виконавця послуг з вивезення побутових відходів визначає орган місцевого самоврядування на конкурсних засадах у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.

Постановою Кабінету Міністрів України від 16 листопада 2011 року №1173 затверджено Порядок проведення конкурсу на надання послуг з вивезення побутових відходів (далі Порядок №1173), який визначає процедуру підготовки та проведення конкурсу з визначення виконавця послуг з вивезення побутових відходів на певній території населеного пункту (далі - конкурс).

Відповідно до пункту 4 Порядку №1173, підготовка та проведення конкурсу забезпечується виконавчим органом сільської, селищної, міської ради або місцевою держадміністрацією у разі делегування їй повноважень відповідними радами у порядку, встановленому законом, виконавчим органом місцевого самоврядування суб`єкта співробітництва у формах, передбачених Законом України «Про співробітництво територіальних громад».

Так, пунктом 6 Порядку №1173 передбачено, що організатор конкурсу утворює комісію, до складу якої входять на паритетних засадах представники організатора конкурсу територіального органу Держпродспоживслужби, підприємств, установ та організацій, що виробляють, виконують та/або надають житлово-комунальні послуги, а також (за їх згодою) органів місцевого самоврядування, органів виконавчої влади, власників (їх об`єднань) або наймачів, користувачів, у тому числі орендарів розміщених у межах певної території житлових приміщень, земельних ділянок, які не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання конкурсних пропозицій дали свою згоду бути членами конкурсної комісії.

Тобто, зі змісту вказаної норми слідує, що до складу комісії повинні входити на паритетних засадах (тобто засади рівності сторін, рівноправності представництва) представники:

1) організатора конкурсу;

2) територіального органу Держпродспоживслужби;

3) підприємств, установ та організацій, що виробляють, виконують та/або надають житлово-комунальні послуги;

4) також (за їх згодою) органів місцевого самоврядування, органів виконавчої влади, власників (їх об`єднань) або наймачів, користувачів, у тому числі орендарів розміщених у межах певної території житлових приміщень, земельних ділянок, які не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання конкурсних пропозицій дали свою згоду бути членами конкурсної комісії.

Судом встановлено, що пунктом 2 рішення Виконавчого комітету Оріхівської міської ради Запорізької області від 21.10.2021 №480 «Про проведення конкурсу з визначення виконавця послуг з вивезення побутових відходів на території Оріхівської міської ради», створено конкурсну комісію з визначення виконавця послуг з вивезення побутових відходів на території Оріхівської міської ради та затверджено її персональний склад.

Так, склад конкурсної комісії визначено наступним чином:

заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів, голова конкурсної комісії Мандрич С.М.;

начальник відділу житлово-комунального господарства та благоустрою виконавчого комітету міської ради, заступник голови конкурсної комісії Вигівський В.В.;

головний спеціаліст відділу житлово-комунального господарства та благоустрою виконавчого комітету міської ради, секретар конкурсної комісії Бут С.М.;

Члени комісії:

староста Нестерянського старостинського округу Андрієшина А.В.;

член виконавчого комітету Оріхівської міської ради (за згодою) Піхуля О.О.;

депутат Оріхівської міської ради, голова комісії з питань комунальної власності, інфраструктури, транспорту, житлово-комунального господарства та благоустрою (за згодою) Прищенко К.В.;

начальник відділу земельних відносин, охорони навколишнього середовища та комунальної власності виконавчого комітету міської ради Салєєв О.С.;

начальник відділу фінансів Оріхівської міської ради Свириденко В.М.;

в.о. начальника Оріхівського управління ГУ ДПС у Запорізькій області (за згодою) Собко І.І.

Отже, до складу Конкурсної комісії входило: 5 представників ВК Оріхівської МР; 2 представники Оріхівської МР; 1 представник місцевого самоврядування; 1 представник податкової служби.

За таких обставин, до складу конкурсної комісії, в супереч вимогам пунктом 6 Порядку №1173, не було залучено представників територіального органу Держпродспоживслужби та підприємств, установ та організацій, що виробляють, виконують та/або надають житлово-комунальні послуги.

Також, суд констатує, що під час формування конкурсної комісії не було дотримано вимог щодо формування складу комісії на паритетних засадах (тобто засади рівності сторін, рівноправності представництва), оскільки більшість представників комісії були представниками організатору конкурсу та Оріхівської міської ради.

Таким чином, суд дійшов висновку, що відповідачем сформовано неповноважний склад конкурсної комісії, який сформовано без дотримання положень пункту 6 Порядку №1173.

Пунктом 28 Порядку №1173 встановлено, що переможцем конкурсу визначається його учасник, що відповідає кваліфікаційним вимогам, може забезпечити надання послуг відповідної кількості та якості, конкурсна пропозиція якого визнана найкращою за результатами оцінки.

Відповідно до пункту 29 Постанови КМУ №1173 рішення про результати проведення конкурсу приймається конкурсною комісією на засіданні у присутності не менш як половини її складу відкритим голосуванням простою більшістю голосів. У разі рівного розподілу голосів вирішальним є голос голови конкурсної комісії. Рішення конкурсної комісії оформляється протоколом, який підписується усіма членами комісії, що брали участь у голосуванні.

Пунктом 21, 22 Постанови КМУ №1173 передбачено, що розкриття конвертів з конкурсними пропозиціями проводиться у день закінчення строку їх подання у місці та час, передбачені конкурсною документацією, в присутності всіх учасників конкурсу або уповноважених ними осіб, що з`явилися на конкурс. Розкриття конверта з конкурсною пропозицією може проводитися за відсутності учасника конкурсу або уповноваженої ним особи у разі його згоди. Під час розкриття конвертів з конкурсними пропозиціями конкурсна комісія перевіряє наявність та правильність оформлення документів, подання яких передбачено конкурсною документацією, а також оголошує інформацію про найменування та місцезнаходження кожного учасника конкурсу, критерії оцінки конкурсних пропозицій.

Отже, під час розкриття конвертів з конкурсними пропозиціями конкурсна комісія перевіряє наявність та правильність оформлення документів, подання яких передбачено конкурсною документацією.

Відповідно до вимог п.30 Порядку №1173 організатор конкурсу протягом не більш як п`яти робочих днів з дня проведення конкурсу вводить у дію відповідним актом рішення конкурсної комісії щодо визначення переможця конкурсу на певній території населеного пункту, межі якої були визначені умовами конкурсу, та зазначає строк, протягом якого виконавець має право надавати такі послуги, але не менш як п`ять років.

У разі коли в конкурсі взяв участь тільки один учасник і його пропозицію не було відхилено, строк, на який він визначається виконавцем послуг з вивезення побутових відходів на певній території населеного пункту, повинен становити 12 місяців, після чого організовується і проводиться новий конкурс.

Згідно п.31 Порядку №1173, з переможцем конкурсу протягом десяти календарних днів після прийняття конкурсною комісією рішення укладається договір на надання послуг з вивезення побутових відходів на певній території населеного пункту.

Враховуючи вищевикладене, у зв`язку з протиправністю пункту 2 та пункту 3 Рішення Виконавчого комітету Оріхівської міської ради №480 від 21 жовтня 2021 року «Про проведення конкурсу на визначення виконавця послуги з вивезення побутових відходів на території Оріхівської міської ради», всі похідні рішення є також протиправними та такими, що прийняті без належних правових підстав, з порушенням визначеним законодавством порядком, а тому є протиправними та підлягають скасуванню.

Стосовно позовних вимог про зобов`язання виконавчий комітет Оріхівської міської ради утворити у встановленому законодавством порядку конкурсну комісію та повторно розглянути на засіданні конкурсної комісії конкурсні пропозиції учасників конкурсу з визначення виконавця послуги з вивезення побутових відходів на території Оріхівської міської ради, суд зазначає, що такі повноваження є дискреційними повноваженнями виконавчого комітету Оріхівської міської ради.

За таких обставин, після скасування спірних рішень саме виконавчий комітет Оріхівської міської ради має вирішувати чи існує потреба у проведенні нового конкурсу, яким чином проводити новий конкурс.

Більш того, у зв`язку із скасуванням спірних рішень новий конкурс на визначення виконавця послуги з вивезення побутових відходів на території Оріхівської міської ради має проводитися з початку, а не з етапу розгляду отриманих конкурсних пропозицій.

Відповідно до ч.1 ст.9 КАС України, розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.

Згідно ч.1 ст.77 КАС України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Частиною 2 статті 77 КАС України передбачено, що в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

За результатами розгляду адміністративної справи суд дійшов висновку про наявність підстав для часткового задоволення позовних вимог Товариства з обмеженою відповідальністю «Моноліт Буд Запоріжжя».

Щодо розподілу судових витрат суд зазначає наступне.

Відповідно до ч.3 ст.139 КАС України при частковому задоволенні позову судові витрати покладаються на обидві сторони пропорційно до розміру задоволених позовних вимог.

Відповідно до ч.1 ст.132 КАС України, судові витрати складаються із судового збору та витрат, пов`язаних з розглядом справи. До витрат, пов`язаних з розглядом справи, належать витрати, зокрема на професійну правничу допомогу (п.1 ч.3 ст.132 КАС України).

З матеріалів адміністративної справи судом встановлено, що позивачем у зв`язку із розглядом даної адміністративної справи понесено судові витрати зі сплати судового збору в розмірі 12405,00 грн. та витрати на професійну правничу допомогу в розмірі 7500,00 грн.

Разом з тим, суд зазначає, що відповідно до розмір витрат на оплату послуг адвоката має бути співмірним із: 1) складністю справи та виконаних адвокатом робіт (наданих послуг); 2) часом, витраченим адвокатом на виконання відповідних робіт (надання послуг); 3) обсягом наданих адвокатом послуг та виконаних робіт; 4) ціною позову та (або) значенням справи для сторони, в тому числі впливом вирішення справи на репутацію сторони або публічним інтересом до справи (ч.5 ст.134 КАС України).

В даному випадку, зважаючи на предмет спору, незначну складність адміністративної справи, суд дійшов висновку, що витрати на правничу допомогу в розмірі 7500,00 грн. є не співмірними зі складністю адміністративної справи та часом витраченим на надання правничої допомоги, у зв`язку з чим підлягають зменшенню до 3000,00 грн.

За таких обставин, судовий збір сплачений позивачем в розмірі 9924,00 грн. та витрати на правничу допомогу в розмірі 3000,00 грн., стягується, відповідно до статті 139 КАС України, на його користь за рахунок бюджетних асигнувань ВК Оріхівської МР.

Керуючись ст.ст. 2, 5, 72, 77, 139, 241, 243-246, 255 КАС України, суд

ВИРІШИВ:

Позовні вимоги Товариства з обмеженою відповідальністю «Моноліт Буд Запоріжжя» (69006, м.Запоріжжя, вул.Патріотична, буд.66, код ЄДРПОУ 43067875) до Виконавчого комітету Оріхівської міської ради (70500, Запорізька область, м.Оріхів, вул.Шевченка, 11, код ЄДРПОУ 04593250), Конкурсної комісії з визначення виконавця послуг з вивезення побутових відходів на території Оріхівської міської ради (70500, Запорізька область, м.Оріхів, вул.Шевченка, 11), третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача, Комунальне підприємство «Оріхівжилсервіс» (70500, Запорізька область, м.Оріхів, вул.Шевченка, 11, код ЄДРПОУ 43584329), про визнання протиправними та скасування рішень задовольнити частково.

Визнати протиправними та скасувати пункт 2 та пункт 3 рішення Виконавчого комітету Оріхівської міської ради №480 від 21 жовтня 2021 року «Про проведення конкурсу на визначення виконавця послуги з вивезення побутових відходів на території Оріхівської міської ради».

Визнати протиправним та скасувати рішення Конкурсної комісії з визначення виконавця послуг з вивезення побутових відходів на території Оріхівської міської ради, яке оформлене Протоколом від 02 грудня 2021 року засідання конкурсної комісії з визначення виконавця послуг з вивезення побутових відходів на території Оріхівської міської ради, затвердженої рішенням виконавчого комітету Оріхівської міської ради від 21.10.2021 №480.

Визнати протиправним та скасувати рішення Виконавчого комітету Оріхівської міської ради №559 від 09 грудня 2021 року «Про визначення виконавця послуг з вивезення побутових відходів на території Оріхівської міської ради».

Скасувати Договір про надання послуг з вивезення побутових відходів на території Оріхівської міської ради, укладений між Виконавчим комітетом Оріхівської міської ради та Комунальним підприємством «Оріхівжилсервіс» Оріхівської міської ради відповідно до типового договору, наведеного у Порядку про проведення конкурсу на надання послуг з вивезення побутових відходів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 листопада 2011 року №1173.

В задоволені решти вимог - відмовити.

Стягнути на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «Моноліт Буд Запоріжжя» судовий збір в розмірі 9924,00 грн. (дев`ять тисяч дев`ятсот двадцять чотири гривні 00 копійок) та витрати на правничу допомогу в розмірі 3000,00 грн. (три тисячі гривень 00 копійок) за рахунок бюджетних асигнувань Виконавчого комітету Оріхівської міської ради.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Рішення може бути оскаржено в апеляційному порядку до Третього апеляційного адміністративного суду шляхом подачі в 30-денний строк з дня його проголошення, а якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення (ухвали) суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Апеляційна скарга подається безпосередньо до суду апеляційної інстанції.

Суддя І.В. Новікова

СудЗапорізький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення08.07.2025
Оприлюднено10.07.2025
Номер документу128700748
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу реалізації державної політики у сфері економіки та публічної фінансової політики, зокрема щодо реалізації спеціальних владних управлінських функцій в окремих галузях економіки, у тому числі у сфері житлово-комунального господарства; теплопостачання; питного водопостачання

Судовий реєстр по справі —280/2602/22

Рішення від 08.07.2025

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Новікова Інна Вячеславівна

Ухвала від 29.05.2022

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Новікова Інна Вячеславівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні