Малиновський районний суд м.одеси
Новинка
Отримуйте стислий та зрозумілий зміст судового рішення. Це заощадить ваш час та зусилля.
РеєстраціяСправа №521/5300/25
Номер провадження 3/521/2737/25
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
08 липня 2025 року м. Одеса
Суддя Хаджибейського районного суду міста Одеси Тихонова О.А. за участю представника Одеської митниці Крікунової С.О., розглянувши у відкритому судовому засіданні у залі суду в м. Одесі протокол про порушення митних правил № 1143/50000/24 від 03.12.2024, який надійшов з Одеської митниці Держмитслужби
відносно громадянина України ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , керівник ТОВ «ГОСПОДАРСТВО ДРЗ»: Україна, 65039, Одеська область, м. Одеса, вул. Артилерійська, буд. 4 в, код ЄДРПОУ - 44086286), місце проживання - АДРЕСА_1 , паспорт серія НОМЕР_1 від 23.10.1998 виданий Іллічівським РВ ОМУ УМВС України в Одеській області, ідентифікаційний код - НОМЕР_2 ,
за скоєння адміністративного правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 483 МК України,
В С Т А Н О В И В :
27.11.2024 до Одеської митниці підготовлена та подана митна декларація типу «ЕК 10 АА» (далі - МД), яка була прийнята та зареєстрована за номером №24UA500540001502U4.
Митне оформлення МД № 24UA500540001502U4 здійснено з наданням документів, які передбачені ст. 335 МК України, серед яких: інвойс від 20.11.2024 № 20/11, СMR №21/11-1 від 21.11.2024, контракт від 10.11.2024 № TIR101124 та інші товаросупровідні документи.
Відповідно до МД № 24UA500540001502U4 та наданих товаросупровідних документів встановлено, що продавцем та відправником товару є ТОВ «ГОСПОДАРСТВО ДРЗ» (Україна, 65039, Одеська область, м. Одеса, вул. Артилерійська, буд. 4 в) (ЄДРПОУ 44086286), а покупцем та отримувачем є LLC «TIRKABEL» (Add: 105-2 25 Oktyabrya Str., Moldo va, 5706, Slobodzeya district, settlement Krasnoe).
Згідно граф МД № 24UA500540001502U4 заявлено 4 найменування товару у кількості 5 місць, «шланги гнучкі не армовані не комбіновані», «провідники електричні для напруги», «електрична апаратура», «вироби будівельні з пластмаси», загальною вагою нетто 4 236, 00 кг., брутто 4 361,50 кг. вартістю 105 000,00 грн.
03.12.2024 в рамках виконання митних процедур, згенерованих автоматичною системою управління ризиками (АСУР), посадовими особами митного органу проведено митний огляд товарів, за результатом якого (акт № 24UA500540001502U4 від 03.12.2024) встановлено наявність товарів, які не зазначені у товаросупровідних документах наданих до МД № 24UA500540001502U4, а саме:
1) «шланги гнучкі, неармовані, діаметром 25 міліметрів, 10 бухт довжиною 50 м. кожна, загальною довжиною 500м, країна виробництва - Україна, виробник ДП КОПОС ЕЛЕКТРО, т/м kopos»;
2) «шланги гнучкі, неармовані діаметром 20 міліметрів, 29 бухт довжиною 50 м. кожна, загальною довжиною 1450 м., країна виробництва - Україна, виробник ДП КОПОС ЕЛЕКТРО, т/м «kopos»;
3) товар «шланги гнучкі, неармовані діаметром 16 міліметрів 30 бухт, довжиною 50 м. кожна, загальною довжиною 1500 м., країна виробництва - Чехія. т/м «kopos». Всього 69 місць загальною довжиною 3450 м.
Згідно з ч. 8 ст. 257 МК України митне оформлення товарів, транспортних засобів комерційного призначення здійснюється митним органом на підставі митної декларації, до якої декларантом залежно від митних формальностей, установлених цим Кодексом для митних режимів, та заявленої мети переміщення вносяться такі відомості, про товари: найменування; звичайний торговельний опис, що дає змогу ідентифікувати та класифікувати товар; торговельна марка та виробник товарів; кількість у кілограмах (вага брутто, нетто) та інших одиницях виміру, тощо.
Відомості щодо товару за МД № 24UA500540001502U4 внесено декларантом ТОВ «ДРАКАР ТРЕЙДІНГ» (код ЄДРПОУ 41265780) в особі ОСОБА_2 на підставі договору про надання послуг митного брокера від 05.12.2023 № 05-12/2023 (далі - Договір) укладеного з керівником ТОВ «ГОСПОДАРСТВО ДРЗ» ОСОБА_1 .
Відповідно до пункту 3.1 Договору від 05.12.2023 № 05-12/2023 ТОВ «ГОСПОДАРСТВО ДРЗ» (Клієнт) зобов`язане забезпечити достовірність переданих ТОВ «ДРАКАР ТРЕЙДІНГ» (Представник) документів та відомостей, необхідних для митного оформлення та оформлення зазначених документів до вимог митного законодавства України.
Згідно пункту 5.2 Договору Представник не несе відповідальності за інформацію по товару отриману від Клієнта, а також будь-які рішення, дії або бездіяльність митних органів щодо оформлюваних товарів і транспортних засобів.
Відповідно до пункту 5.3 Договору Представник не несе відповідальності за збиток, нанесений Клієнту у разі виявлення в процесі митного оформлення порушень митних правил, що сталися не з вини Представника. Представник не несе відповідальності за дотримання правил маркування товарів марками акцизного збору, здійснення валютних операцій, пов`язаних з переміщенням товарів і транспортних засобів через митний кордон України, виконання умов зовнішньоторговельних бартерних угод і за відповідність наданих документів нормам і правилам законодавства України.
Згідно з п. 6 Постанови від 03.06.2005 № 8 Пленуму Верховного Суду України, судам необхідно враховувати, що підставою для переміщення товарів через митний кордон є визначені нормативними актами документи, без яких неможливо одержати дозвіл митного органу на пропуск товарів через митний кордон. Це, зокрема, можуть бути митна декларація, контракт, коносамент, ліцензія, квота, товаросупровідні документи, дозвіл відповідних державних органів.
При цьому, згідно з абз. 4 цього пункту Постанови визначається, що документами, що містять неправдиві дані, є, зокрема, такі, в яких відомості щодо суті угоди, найменування, асортименту, ваги, кількості чи вартості товарів, а також їх відправника чи одержувача, держави, з якої вони вивезені чи в яку переміщуються, не відповідають дійсності.
Підробленими треба вважати як фальшиві документи, так і справжні, до яких внесено неправдиві відомості чи окремі зміни, що перекручують зміст інформації щодо фактів, які ними посвідчуються, а також документи з підробленими підписами, відбитками печаток та штампів.
Незаконно одержаними слід визнавати документи, які особа отримала за відсутності законних підстав або з порушенням установленого порядку.
Продавцем та відправником вказаних товарів є ОСОБА_1 , який як керівник підприємства: організує, визначає, формулює, планує, здійснює і координує діяльність підприємства та в розумінні п. 43 ст. 4 МК України є посадовою особою цього підприємства. Крім того, відповідно до Договору від 05.12.2023 № 05-12/2023 ОСОБА_1 , як керівник ТОВ «ГОСПОДАРСТВО ДРЗ» (ЄДРПОУ 44086286) несе відповідальність за достовірність документів наданих до митного оформлення.
Таким чином, на думку митного органу, керівником ТОВ «ГОСПОДАРСТВО ДРЗ» (код ЄДРПОУ 44086286) ОСОБА_1 надано до митного органу через декларанта ТОВ «ДРАКАР ТРЕЙДІНГ» товаросупровідні документи, що містять неправдиві відомості щодо кількості, найменування товарів та кількості місць.
Зазначені дії ОСОБА_1 , на думку митного органу, мають ознаки порушення (порушень) митних правил, передбаченого (передбачених) ч. 1 ст. 483 МК України.
На підставі ст. 511 МК України за цим протоколом тимчасово було вилучено:
1) шланги гнучкі, неармовані, діаметром 25 міліметрів, 10 бухт довжиною 50 м. кожна, загальною довжиною 500м, країна виробництва - Україна, виробник ДП КОПОС ЕЛЕКТРО, т/м kopos,
2) «шланги гнучкі, неармовані діаметром 20 міліметрів, 29 бухт довжиною 50 м. кожна, загальною довжиною 1450 м., країна виробництва - Україна, виробник ДП КОПОС ЕЛЕКТРО, т/м «kopos»,
3) товар «шланги гнучкі, неармовані діаметром 16 міліметрів 30 бухт, довжиною 50 м. кожна, загальною довжиною 1500 м., країна виробництва - Чехія. т/м «kopos». Всього 69 місць загальною довжиною 3450 м.
За даним фактом працівниками митниці складено протокол про порушення митних правил № 1143/50000/24 від 03.12.2024 відносно ОСОБА_1 за ч. 1 ст. 483 МК України.
В судове засідання ОСОБА_1 не з`явився, викликався до суду, зокрема шляхом направлення судової повістки на адресу наявну в матеріалах справи.
Беручи до уваги рішення Європейського Суду з прав людини у рішенні "Пономарьов проти України" від 03.04.2008 наголосив, що "сторони в розумні інтервали часу мають вживати заходів, щоб дізнатись про стан відомого їм судового провадження". Крім того, враховуючи принцип судочинства, зазначений в практиці ЄСПЛ, яким визнано пріоритет публічного інтересу на приватним, суд вважає за необхідне провести розгляд справи за відсутності особи, яка притягується до адміністративної відповідальності, оскільки безпідставне умисне затягування справи нівелює завдання Кодексу України про адміністративні правопорушення, яким є охорона конституційного ладу України, встановленого правопорядку, зміцнення законності, запобігання правопорушенням, виховання громадян у дусі точного і неухильного додержання Конституції законів України, поваги до прав, честі і гідності інших громадян, до правил співжиття, сумлінного виконання своїх обов`язків, відповідальності перед суспільством ( ст. 1 КУпАП).
Особа, яка притягується до адміністративної відповідальності повинна добросовісно використовувати надані їй процесуальні права, не зловживати ними та зобов`язана демонструвати готовність брати участь у судовому розгляді і утримуватися від використання методів, які пов`язані зі зволіканням у розгляді справи, а також максимально використовувати всі засоби, передбачені законом для прискорення процедури слухання.
За вказаних обставин, враховуючи строки розгляду справи та обізнаність ОСОБА_1 про розгляд його справи судом, суд вважає можливим розглянути справу, за відсутності особи, яка притягається до відповідальності, на підставі наявних матеріалів.
Представник Одеської митниці вважала, що особа, яка притягується до адміністративної відповідальності, винна у вчиненні адміністративного правопорушення, її вина підтверджується зібраними у справі доказами, і тому необхідно притягнути її до адміністративної відповідальності за ч. 1 ст. 483 МК України.
Дослідивши матеріали справи, вислухавши думку учасників процесу, оцінивши наявні докази у їх сукупності, суд вважає, що особа, стосовно якої складено протокол, підлягає притягненню до адміністративної відповідальності та її дії кваліфікує за ч. 1 ст. 483 МК України за кваліфікуючими ознаками: переміщення або дії, спрямовані на переміщення товарів через митний кордон України поданням митному органу як підстави для переміщення товар документів таких, що містять неправдиві відомості щодо найменування товарів, їх ваги (з урахуванням допустимих втрат за належних умов зберігання і транспортування) або кількості, кількості вантажних місць.
Судом встановлено, що громадянином України ОСОБА_1 були вчинені дії, спрямовані на переміщення вантажу: шланги гнучкі, неармовані, діаметром 25 міліметрів, 10 бухт довжиною 50 м. кожна, загальною довжиною 500м, країна виробництва - Україна, виробник ДП КОПОС ЕЛЕКТРО, т/м kopos , шланги гнучкі, неармовані діаметром 20 міліметрів, 29 бухт довжиною 50 м. кожна, загальною довжиною 1450 м., країна виробництва - Україна, виробник ДП КОПОС ЕЛЕКТРО, т/м «kopos»; товар «шланги гнучкі, неармовані діаметром 16 міліметрів 30 бухт, довжиною 50 м. кожна, загальною довжиною 1500 м., країна виробництва - Чехія. т/м «kopos» всього 69 місць загальною довжиною 3450 м.; через митний кордон України з приховуванням від митного контролю, шляхом подання митному органу як підстави для переміщення товарів документів, що містять неправдиві відомості щодо найменування та кількості переміщуваного вантажу, а саме: інвойсу від 20.11.2024 № 20/11, СMR №21/11-1 від 21.11.2024, контракту від 10.11.2024 № TIR101124 та інші товаросупровідні документи за обставин, наведених у протоколі про адміністративне правопорушення.
Відповідно до ст.257МК України визначено, що декларування здійснюється шляхом заявлення за встановленою формою (письмовою, усною, шляхом вчинення дій) точних відомостей про товари, мету їх переміщення через митний кордон України, а також відомостей, необхідних для здійснення їх митного контролю та митного оформлення.
Частиною 8статті 257МК України визначено, що митне оформлення товарів здійснюється митними органами на підставі митної декларації, до якої декларантом залежно від митних формальностей, установлених МК України для митних режимів, та заявленої мети переміщення вносяться такі відомості, у тому числі у вигляді кодів, про товари: найменування; звичайний торговельний опис, що дає змогу ідентифікувати та класифікувати товар; торговельна марка та виробник товарів (за наявності у товаросупровідних та комерційних документах); код товару згідно з УКТ ЗЕД; найменування країни походження товарів (за наявності); опис упаковки (кількість, вид); кількість у кілограмах (вага брутто та вага нетто) та інших одиницях виміру; фактурна вартість товарів; ж) митна вартість товарів та метод її визначення; відомості про уповноважені банки декларанта; статистична вартість товарів.
Відповідно до ч.1ст.266МК України декларант зобов`язаний: здійснити декларування товарів, транспортних засобів комерційного призначення відповідно до порядку, встановленогоцим Кодексом; на вимогу митного органу пред`явити товари, транспорті засоби комерційного значення для митного контролю і митного оформлення; надати митному органу передбачені законодавством документи і відомості, необхідні для виконання митних формальностей; у випадках визначених цим Кодексом та Податковим кодексам України, сплатити митні платежі або забезпечити їх сплату відповідно до розділу X цього кодексу; у випадках, визначених цим Кодексом та іншими законами України, сплатити інші платежі, контроль за справлянням яких покладено на митні органи.
Відповідно до ч.2ст.459МК України суб`єктами адміністративної відповідальності за порушення митних правил можуть бути громадяни, які на момент вчинення такого правопорушення досягли 16-річного віку, а при вчиненні порушень митних правил підприємствами - посадові особи цих підприємств.
Частинами 6 та 8статті 264МК України визначено, що митна декларація приймається для митного оформлення, якщо вона подана за встановленою формою, підписана особою, яка її подала, і перевіркою цієї декларації встановлено, що вона містить всі необхідні відомості і до неї додано всі документи, визначеніцим Кодексом. Факт прийняття митної декларації засвідчується посадовою особою митного органу, яка її прийняла, шляхом проставлення на ній відбитка відповідного митного забезпечення та інших відміток (номера декларації, дати та часу її прийняття тощо). З моменту прийняття митним органом митної декларації вона є документом, що засвідчує факти, які мають юридичне значення, а декларант або уповноважена ним особа несе відповідальність за подання недостовірних відомостей, наведених у цій декларації.
Згідно з п.5Постанови Пленуму Верховного суду України «Про судову практику у справах про контрабанду та порушення митних правил» від 03.06.2005 №8, переміщення предметів із приховуванням від митного контролю - це їх переміщення через митний кордон України. У т.ч. шляхом подання митному органу як підстави для переміщення товарів підроблених документів чи таких, що містять неправдиві дані.
Відповідно п. 6 цієї Постанови, підставою для переміщення товарів через митний кордон є визначені нормативними актами документи, без яких неможливо одержати дозвіл митного органу на пропуск товарів через митний кордон. Це, зокрема, можуть бути митна декларація, контракт, коносамент, ліцензія, квота, товаросупровідні документи, дозвіл відповідних державних органів. Підробленими треба вважати як фальшиві документи, так і справжні, до яких внесені неправдиві відомості чи окремі зміни, що перекручують зміст інформації щодо фактів, які ними посвідчуються, а також документи з підробленими підписами, відбитками печаток та штампів. Незаконно одержаними слід визнавати документи, які особа отримала за відсутності законних підстав або з порушенням установленого порядку. Документами, що містять неправдиві дані, є, зокрема, такі, в яких відомості щодо суті угоди, найменування, асортименту, ваги, кількості чи вартості товарів, а також їх відправника чи одержувача, держави, з якої вони вивезені чи в яку переміщуються, не відповідають дійсності.
Згідно з статтею 483 МК України, однією з ознак переміщення через митний кордон України товарів з приховуванням від митного контролю, є поданням митному органу як підстави для переміщення товарів підроблених документів чи документів одержаних незаконним шляхом та які містять неправдиві данні.
Таким чином, переміщення товарів через митний кордон України відправником ТОВ «ГОСПОДАРСТВО ДРЗ» (Україна, 65039, Одеська область, м. Одеса, вул. Артилерійська, буд. 4 в, ЄДРПОУ 44086286) здійснено шляхом надання до митниці в якості підстави для переміщення товарів, документів які містять неправдиві дані стосовно вартості, ваги та кількості місць товару.
Відправником вказаного товару є ТОВ «ГОСПОДАРСТВО ДРЗ» (ЄДРПОУ 44086286) в особі керівника гр. України ОСОБА_1 , який як керівник підприємства: організує, визначає, формулює, планує, здійснює і координує діяльність підприємства та в розумінні п.43 ст. 4 МК Україниє посадовою особою цього підприємства.
Відповідно до ст.459МК України при вчиненні порушень митних правил підприємствами, суб`єктами відповідальності за порушення митних правил є посадові особи цих підприємств. Таким чином, ТОВ «ГОСПОДАРСТВО ДРЗ» (ЄДРПОУ 44086286) в особі керівника гр. України ОСОБА_1 були вчинені дії, спрямовані на переміщення товарів з приховуванням від митного контролю шляхом подання до митниці, як підстави для переміщення товарів, документи, які містять неправдиві відомості щодо кількості, найменування товарів та кількості місць.
Отже, судом встановлено, що особою вчинені дії спрямовані на переміщення товару з приховуванням від митного контролю шляхом подання до митного органу як підставу для переміщення товару документів які містять неправдиві відомості щодо одержувача, чим скоєно порушення митних правил, передбачене ч.1 ст.483 МК України.
Вчинення дій, передбачених ч.1ст.483МК України тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі від 50 до 100 відсотків вартості товарів - безпосередніх предметів порушення митних правил з конфіскацією товарів, транспортних засобів із спеціально виготовленими сховищами (тайниками), що використовувалися для приховування товарів - безпосередніх предметів порушення митних правил від митного контролю, або з конфіскацією товарів - безпосередніх предметів порушення митних правил, а також товарів, транспортних засобів із спеціально виготовленими сховищами (тайниками), що використовувалися для приховування товарів - безпосередніх предметів порушення митних правил від митного контролю.
Відповідно до ст.23КУпАП адміністративне стягнення є мірою відповідальності і застосовується з метою виховання особи, яка вчинила адміністративне правопорушення, в дусі додержання законів України, поваги до правил співжиття, а також запобігання вчиненню нових правопорушень як самим правопорушником, так і іншими особами.
Викладені вище обставини встановлені при проваджені по даній справі та підтверджуються наступними доказами: протоколом про порушення митних правил та іншими доказами у їх сукупності.
Провадження у справах про порушення митних правил, згідно ст. 487 МК України, здійснюється відповідно до МК України, а в частині, що не регулюється ним, - відповідно до законодавства України про адміністративні правопорушення.
Відповідно до вимог ст. 280 КУпАП, орган (посадова особа) при розгляді справи про адміністративне правопорушення зобов`язаний з`ясувати: чи було вчинено правопорушення, чи винна дана особа в його вчиненні, чи підлягає вона адміністративній відповідальності, чи є обставини, що пом`якшують і обтяжують відповідальність, чи заподіяно майнову шкоду, чи є підстави для передачі матеріалів про адміністративне правопорушення на розгляд громадської організації, трудового колективу, а також з`ясувати інші обставини, що мають істотне значення для правильного вирішення справи.
Відповідно до положень ст. 62 Конституції України, особа вважається невинуватою у вчиненні злочину і не може бути піддана кримінальному покаранню, доки її вину не буде доведено в законному порядку і встановлено обвинувальним вироком суду. Ніхто не зобов`язаний доводити свою невинуватість у вчиненні злочину. Обвинувачення не може ґрунтуватися на доказах, одержаних незаконним шляхом, а також на припущеннях. Усі сумніви щодо доведеності вини особи тлумачаться на її користь.
На підставі ст.511Митного кодексуУкраїни зацим протоколомтимчасово буловилучено: шланги гнучкі, неармовані, діаметром 25 міліметрів, 10 бухт довжиною 50 м. кожна, загальною довжиною 500м, країна виробництва - Україна, виробник ДП КОПОС ЕЛЕКТРО, т/м kopos»; «шланги гнучкі, неармовані діаметром 20 міліметрів, 29 бухт довжиною 50 м. кожна, загальною довжиною 1450 м., країна виробництва - Україна, виробник ДП КОПОС ЕЛЕКТРО, т/м «kopos»; товар «шланги гнучкі, неармовані діаметром 16 міліметрів 30 бухт, довжиною 50 м. кожна, загальною довжиною 1500 м., країна виробництва - Чехія. т/м «kopos». Всього 69 місць загальною довжиною 3450 м.
Матеріали справи містять висновок спеціалізованої лабораторії з питань досліджень Держмитслужби про ціну товарів, відповідно до якого станом на 27.11.2024 загальна вартість вилучених товарів складає 37964,50 грн.
Враховуючи вищевикладене, суд визнає ОСОБА_1 винним у вчиненні правопорушення, передбаченого ч.1ст.483МК України та накладає стягнення, відповідно до санкції статті, у виді штрафу в розмірі 50 відсотків вартості товарів - безпосередніх предметів порушення митних правил, що становить 18 982 (вісімнадцять тисяч дев`ятсот вісімдесят дві) гривні 25 коп. з конфіскацією товарів - безпосередніх предметів порушення митних правил.
Відповідно до ст. 40-1 КУпАП, судовий збір у провадженні по справі про адміністративне правопорушення у разі винесення судом (суддею) постанови про накладення адміністративного стягнення сплачується особою, на яку накладено таке стягнення. Розмір і порядок сплати судового збору встановлюється законом.
Вимогами п.5ч.2ст.4 ЗУ «Про судовий збір», передбачено, що у разі ухвалення судом постанови про накладення адміністративного стягнення з правопорушника підлягає стягненню судовий збір за ставкою 0,2 розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб.
Щодо вимог митного органу про відшкодування витрат на зберігання вилучених товарів суд зазначає наступне.
Порядок відшкодування витрат за зберігання товарів та транспортних засобів на складах митних органів регулюється Наказом Міністерства фінансів України № 731 від 15.06.2012 (далі- «Порядок»).
Відповідно до ч. 2 розділу ІІ зазначеного Порядку витрати митного органу відшкодовуються власником товарів після їх митного оформлення при фактичному отриманні цих товарів, транспортних засобів. Обов`язок щодо покриття митного органу витрат за зберігання товарів припиняється у разі, якщо цими товарами буде здійснено розпорядження відповідно до глави 38 МК України.
Крім того, положення ч. 2 розділу ІІІ Порядку визначають, що витрати митного органу за зберігання зокрема товарів, тимчасово вилучених у справі про порушення митних правил, після набрання законної сили постановою, винесеною у справі про порушення митних правил, відшкодовуються у разі, якщо особу визнано винною, а вилучені у справі про порушення митних правил товари та/або транспортні засоби підлягають поверненню власнику.
Враховуючи те, що товари за протоколом № 1143/50000/24 від 03.12.2024 конфісковані та не повертаються власнику, вимоги митного органу про відшкодування витрат на зберігання вилучених товарів не підлягають задоволенню.
Керуючись ст. ст. 483, 522, 524-529 МК України, ст. ст. 283-285, 294 КУпАП, ст.4 ЗУ «Про судовий збір України», суддя-
П О С Т А Н О В И В:
Визнати ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , винним у скоєнні адміністративного правопорушення, передбаченого ч.1ст.483МК України та накласти стягнення у виді штрафу в розмірі 50 відсотків вартості товарів - безпосередніх предметів порушення митних правил, що становить 18 982 (вісімнадцять тисяч дев`ятсот вісімдесят дві) гривні 25 копійок з конфіскацією товарів - безпосередніх предметів порушення митних правил.
Вилучені відповіднодо протоколу№ 1143/50000/24від 03.12.2024:- шланги гнучкі, неармовані, діаметром 25 міліметрів, 10 бухт довжиною 50 м. кожна, загальною довжиною 500м, країна виробництва - Україна, виробник ДП КОПОС ЕЛЕКТРО, т/м kopos; шланги гнучкі, неармовані діаметром 20 міліметрів, 29 бухт довжиною 50 м. кожна, загальною довжиною 1450 м., країна виробництва - Україна, виробник ДП КОПОС ЕЛЕКТРО, т/м «kopos; шланги гнучкі, неармовані діаметром 16 міліметрів 30 бухт, довжиною 50 м. кожна, загальною довжиною 1500 м., країна виробництва - Чехія. т/м «kopos» - конфіскувати в дохід держави.
Стягнути з ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , на користь держави судовий збір у розмірі 605 (шістсот п`ять) гривень 60 (шістдесят) копійок.
Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку особою, яку притягнуто до адміністративної відповідальності, її законним представником, захисником, потерпілим, його представником протягом десяти днів з дня винесення постанови.
Суддя О.А. Тихонова
Суд | Малиновський районний суд м.Одеси |
Дата ухвалення рішення | 08.07.2025 |
Оприлюднено | 11.07.2025 |
Номер документу | 128744731 |
Судочинство | Адмінправопорушення |
Категорія | Справи про порушення митних правил, які підлягають розгляду в судовому порядку Митний кодекс 2012 р. Переміщення або дії, спрямовані на переміщення товарів через митний кордон України з приховуванням від митного контролю |
Адмінправопорушення
Малиновський районний суд м.Одеси
Тихонова О. А.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні