17/8
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД
ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
36000, м. Полтава, вул.Зигіна, 1, тел. (0532) 610-421, факс (05322) 2-18-60, E-mail inbox@pl.arbitr.gov.ua
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
24.04.2007 Справа № 17/8
за позовом Спільного підприємства "Термінал", м.Кременчук
до Кременчуцької об'єднаної державної податкової інспекції, м.Кременчук
про визнання протиправним та скасування рішення суб"єкта владних повноважень
Суддя Коршенко Ю.О.
Представники :
від позивача - Моцарь Ю.А. - керівник
Лазоренко Р.В. дор.№6/04-1 від 06.04.2007 р.
від відповідача - Брижко Е.О. дор. №24796/10 від 23.11.2005 р.
СУТЬ СПРАВИ: Розглядається позовна заява спільного підприємства "Термінал" до Кременчуцької об'єднаної державної податкової інспекції про визнання протиправним та скасування рішення, оформленого актом №45 від 13.02.2007 р. про анулювання реєстрації платника податку на додану вартість.
Позивач та його представник в ході судового розгляду на задоволенні позовних вимог наполягає, посилаючись на неправомірність спірного рішення.
Відповідач проти позову заперечує з мотивів, викладених у відзиві на позовну заяву (від 06.04.2007р. - у матеріалах справи). Представник Відповідача під час судового розгляду підтримав заперечення, наполягає на законності та правомірності спірного рішення, у зв'язку з чим просить суд відмовити Позивачу у задоволенні позовних вимог.
Розглянувши матеріали справи та заслухавши пояснення повноважних представників сторін, суд в с т а н о в и в :
Відповідно до ст. 2 Закону України "Про державну податкову службу в Україні" одним із завдань органів ДПС є здійснення контролю за додержанням податкового законодавства, правильністю обчислення, повнотою і своєчасністю сплати до бюджетів, державних цільових фондів податків і зборів ( обов"язкових платежів), а також неподаткових доходів установлених законодавством. Ст. 3 вищезазначеного Закону передбачено, що органи ДПС у своїй діяльності керуються Конституцією України, законами України, іншими нормативно-правовими актами органів державної влади.
Відповідно до затвердженого плану перевірки та на підставі направлення від 13.06.2005 р. №401/1850 Кременчуцькою об"єднаною державною податковою інспекцією проведена комплексна планова документальна перевірка фінансово-господарської діяльності спільного підприємства "Термінал" з питань дотримання вимог податкового та валютного законодавства, за період з 01.04.2002 р. по 31.03.2005 р. , в результаті якої складено акт 3373/23-120/25163849 від 30.06.2005 р... В ході перевірки було встановлено що порушень щодо правильності нарахувань і своєчасністі перерахування до бюджету сум податку на додану вартість, правомірність відшкодування ПДВ з бюджету, а також правильність формування податкового кредиту не встановлено. Так зокрема, в п.2.5.4. акту зазначено, що Порушень встановлених термінів перерахування до бюджету нарахованих сум ПДВ на підприємстві не було. По питанню нарахування і своєчасності сплати місцевих податків і зборів, а також згідно декларації по комунальному податку порушень не встановлено.
Підпунктом 25.2.1. пункту 25 "Положення про реєстрацію платників податків на додану вартість" затвердженого наказом ДПА України №79 від 01.03.2000 р. органи державної податкової служби здійснюють постійний моніторинг платників податків на додану вартість, які включені до реєстру та приймають рішення про анулювання реєстрації відповідних платників податку на додану вартість у разі існування підстав.
13.02.2007 р. Кременчуцькою об"єднаною державною податковою інспекцією було прийнято рішення про анулювання реєстрації платника податку на додану вартість спільного підприємства "Термінал". Рішення було оформлене актом №45 від 13.02.2007 р, прийняте комісією та затверджене начальником Кременчуцької об"єднаної державної податкової інспекції. Відповідним актом спільне підприємство "Термінал" було виключено із Реєстру платників податку на додану вартість.
В обгрунтування прийнятого рішення в акті, а також в запереченні на від 06.04.2007 р., міститься посилання на п.п. "в" п.9.8 ст.9 Закону України "Про податок на додану вартість", а також паспорт платника, відомості Держкомпідприємництва, оперативну інформацію КВ ПМ УПМ ДПА у Полтавській області.
Ст. 9 Закону України "Про податок на додану вартість" містить вичерпний перелік підстав анулювання реєстрації платника податку на додану вартість, так зокрема , п.п. 9.8 ст.9 , передбачає що реєстрація анулюється коли особа, зареєстрована як платник податку, реєструється як платник єдиного податку або стає суб'єктом інших спрощених систем оподаткування, які визначають особливий порядок нарахування чи сплати податку на додану вартість, відмінний від тих, що встановлені цим Законом, чи звільняють таку особу від сплати цього податку за рішенням суду або з будь-яких інших причин.
Під час розгляду справи було встановлено що відповідно до Статуту Спільного підприємства "Термінал" - підприємство створене на невизначений термін діяльності, підприємство не подавало заяву про анулювання реєстрації платника податку на додану вартість, не ліквідовується, не реєструється платником єдиного податку, не стає суб"єктом інших спрощених систем оподаткування, які визначають особливий порядок нарахування чи сплати податку на додану вартість, відмінний від тих що встановлений Законом України "Про податок на додану вартість" та Положенням про реєстрацію платників податків на додану вартість. Також відсутне рішення суду, що звільняє підприємство від сплати податку на додану вартість.
Відповідно до "Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість" затвердженого Наказом ДПА України №79 від 01.03.2000 р. органи державної податкової служби приймають рішення про анулювання реєстрації відповідних платників податку на додану вартість у разі існування підстав. Такі рішення можуть бути прийняті за наявності відповідних підтверджуючих документів (відомостей). Відповідач відповідних документів не надав.
За таких обставин у Кременчуцької об"єднаної державної податкової інспекції Полтавської області відсутні законні підстави для анулювання реєстрації позивача як платника податку на додану вартість, а також виключення Спільного підприємства "Термінал" з Реєстру платників податку на додану вартість.
Враховуючи вищевикладене, суд приходить до висновку, що позовні вимоги Позивача є законними, обґрунтованими, а тому підлягають задоволенню.
На підставі матеріалів та керуючись ст.ст. 94, 158-163 КАС України, суд, -
П О С Т А Н О В И В :
1. Позовні вимоги задовольнити.
2. Скасувати рішення Кременчуцької об"єднаної державної податкової інспекції Полтавської області оформлене актом №45 від 13.02.2007 р. про анулюваня реєстрації платника податку на додану вартість спільного підприємства "Термінал".
3. Зобов"язати Кременчуцьку об"єднану державну пожаткову інспекцію Полтавської області відновити в Реєстрі платників податку на додану вартість Спільне підприємство "Термінал" ідентифікаційний код 25163849.
4. Стягнути з Кременчуцької об"єднаної державної податкової інспекції Полтавської області (39600, м.Кременчук, вул.Красіна,76, ідентифікаційний код 21049890) на користь спільного підприємства "Термінал" (39612, м.Кременчук, вул. Леонова, буд. 2/27, ідентифікаційний код 25163849) державне мито в сумі 3,40 грн.
Видати виконавчі документи з набранням постановою законної сили.
Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання заяви про апеляційне оскарження, якщо таку заяву не було подано. Якщо було подано заяву про апеляційне оскарження, але апеляційна скарга не була подана у строк, встановлений Кодексом адміністративного судочинства, постанова набирає законної сили після закінчення цього строку.
У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.
Постанова може бути оскаржена до Київського міжобласного апеляційного господарського суду.
Заява про апеляційне оскарження та апеляційна скарга подаються до адміністративного суду апеляційної інстанції через суд першої інстанції, який ухвалив оскаржуване судове рішення. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.
Заява про апеляційне оскарження подається протягом десяти днів з дня її проголошення. Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом двадцяти днів після подання заяви про апеляційне оскарження.
Апеляційна скарга може бути подана без попереднього подання заяви про апеляційне оскарження, якщо скарга подається у строк, встановлений для подання заяви про апеляційне оскарження.
Суддя Коршенко Ю.О.
З оригіналом згідно
спеціаліст О.І.Олефір
Суд | Господарський суд Полтавської області |
Дата ухвалення рішення | 24.04.2007 |
Оприлюднено | 24.01.2008 |
Номер документу | 1288056 |
Судочинство | Господарське |
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні