Харківський окружний адміністративний суд
Новинка
Отримуйте стислий та зрозумілий зміст судового рішення. Це заощадить ваш час та зусилля.
РеєстраціяХарківський окружний адміністративний суд 61022, м. Харків, майдан Свободи, 6, inbox@adm.hr.court.gov.ua, ЄДРПОУ: 34390710
Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
Харків
14 липня 2025 року № 640/10375/20
Харківський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Кухар М.Д. розглянувши у порядку скороченого провадження адміністративну справу за адміністративним позовом Акціонерного товариства "Вітаміни" (вул. Успенська, буд. 31,м. Умань,Уманський р-н, Черкаська обл.,20305, код ЄДРПОУ00480968) до Київської митниці як відокремленого підрозділу Державної митної служби України (бульв. Гавела Вацлава, буд. 8А,м. Київ,03124, код ЄДРПОУ43997555) про визнання протиправним та скасування рішення,-
В С Т А Н О В И В:
Позивач звернувся до Окружного адміністративного суду міста Києва з позовом, в якому просить суд:
- визнати протиправним та скасувати рішення у формі картки відмови у прийнятті митної декларації митному оформленні № UA100100/2020/00021 від 15.04.2020 року.
Ухвалою суду від 28.05.2020 року відкрито спрощене провадження у справі.
На виконання Закону України Про внесення зміни до пункту 2 розділу II Прикінцеві та перехідні положення Закону України Про ліквідацію Окружного адміністративного суду міста Києва та утворення Київського міського окружного адміністративного суду та відповідно до Порядку передачі судових справ, нерозглянутих Окружним адміністративним судом міста Києва, затвердженого наказом Державної судової адміністрації України від 16.09.2024 №399 передано до Харківського окружного адміністративного суду 742 (сімсот сорок дві) судові справи згідно з актом приймання-передачі від 31.01.2025, в тому числі і справа №640/10375/20.
Згідно протоколу автоматизованого розподілу судової справи між суддями від 19.02.2025 року справа №640/10375/20 передана на розгляд судді Кухар М.Д.
Ухвалою суду від 25.02.2025 року справу прийнято до провадження.
Ухвалою суду від 24.06.2025 року замінено Київську митницю Держмитслужби (код ЄДРПОУ43337359) на її правонаступника Київську митницю , як відокремлений підрозділ Державної митної служби України (код ЄДРПОУ43997555).
Дослідивши надані матеріали справи, суд встановив наступне.
14.04.2020 року АТ «ВІТАМІНИ» звернулось до відповідача у зв`язку із імпортуванням та ввезенням на територію України товару (МД UА100100.2020.573428), а саме - медичного препарату «Табекс», який зареєстровано в Україні в якості лікарського засобу (реєстраційне посвідчення UА/2537/01/01 від 19.08.2014 року).
15.04.2020 року позивачем отримано картку відмови у прийнятті зазначеної митної декларації № UА100100/2020/00021.
B якості підстави для прийняття картки відмови зазначене наступне: "Код товару згідно з УКТ ЗЕД 3004500000 заявлений у МД, декларантом ПАТ «ВІТАМІНИ», суперечить Рішенню про визначення коду товару від 09.08.2019 p. № КТ-UА100000-0088-2019, за яким встановлено код товару згідно з УКТ ЗЕД препарату "Табекс (R)" - 2106909200".
Частиною 7 статі 69 Митного кодексу України передбачено, що рішення митних органів щодо класифікації товарі для митних цілей є обов`язковими.
15.04.2020 Київською митницею Держмтслужби складено протокол про порушення митних правил №0897/10000/20, передбачених статтею 485 Митного кодексу України.
В якості умови митного оформлення зазначено: "Подання митному органу нової митної декларації, заповненої належним чином, з урахуванням рішення щодо класифікації товарів від 09.08.2019 p. № KТ- UА100000-0088-2019".
Позивач не згоден зі вказаним рішенням митного органу, а тому звернувся до суду за захистом своїх прав та інтересів.
Надаючи правову оцінку вищенаведеному, суд вказує наступне.
Матеріалами справи підтверджено, що 08.04.2020 р. на митну територію України на адресу АТ «Вітаміни» було ввезено препарат «Табекс(R)», товар задекларовано за митною декларацією №UА100100/2020/573302 в митний режим «митний склад» (ІМ74ДЕ) за кодом УКТЗЕД 210690 (.харчові продукти, в іншому місці не зазначені).
14.04.2020 декларантом за митною декларацією №UА100100/2020/573428 вказаний товар з режиму «митний склад» задекларовано в митний режим «імпорт» (ІМ40АА), при цьому товар за кодом УКТЗЕД вже зазначено іншим - 3004500000 (лікарські засоби) (ставка мита 0%).
Tакож було встановлено, що 09.08.2019 стосовно ідентичного препарату «Табекс(Л)» цього ж імпортера Київською міською митницею ДФС було винесено рішення №КТ-UА100000-0088-2019 про зміну коду УКТЗЕД товару з 3004500000 (ставка мита 0%) на 2106909200 (ставка мита 3%).
Суд вказує, що згідно частин 2 та 7 статті 69 Митного кодексу України митні органи здійснюють контроль правильності класифікації товарів, поданих до митного оформлення, згідно з КТ ЗЕД. Рішення митних органів щодо класифікації товарів для митних цілей є обов`язковими.
Враховуючи, що рішення про зміну коду товару №КТ-UА100000-0088-2019 не було скасоване, а ні в адміністративному, а ні в судовому порядку, та зважаючи на те, що декларантом як підстави для зменшення розміру митних платежів на суму 257487,2 грн. були заявлені неправдиві відомості щодо коду УКТЗЕД товару, митницею стосовно нього було складено протокол про порушення митних правил №0891/10000/20 за статтею 485 МК України.
Згідно з ч. 1 ст. 257 МК України визначено, що декларування здійснюється шляхом заявления за встановленою формою (письмовою, усною, шляхом вчинення дій) точних відомостей про товари, мету їх переміщення через митний кордон України, а також відомостей, необхідних для здійснення їх митного контролю та митного оформлення.
Відповідно до МК України (підпункти 5 а, 5 б, 5 г ст. 257 МК України), декларант зобов`язаний вносити до митної декларації відомості про товари, його найменування, кількість, торговельний опис, виробника, що дає змогу ідентифікувати та класифікувати товар, а також код товару згідно з УКТЗЕД, вартість товару, тощо.
Стеттею 266 МК України визначено, що декларант зобов`язаний здійснити декларування товарів, транспортних засобів комерційного призначення відповідно до порядку, встановленого Митним кодексом України.
Таким чином, декларантом не враховане обов`язкове до виконання рішення митниці про визначення коду товару, та не вірно зазначено код товару тим самим ним не виконані умови визначені частиною 7 статті 69, частиною 1 та підпунктом г) пункту 5) частини 8 статті 257, частиною 1 статті 266 МК України.
Згідно статті 256 МК України відмова у митному оформленні - це письмове вмотивоване рішення митного органу про неможливість здійснення митного оформлення товарів, транспортних засобів комерційного призначення через невиконання декларантом або уповноваженою ним особою умов, визначених цим Кодексом.
У рішенні про відмову у митному оформленні повинні бути зазначені причини відмови та наведені вичерпні роз`яснення вимог, виконання яких забезпечує можливість митного оформлення товарів, транспортних засобів комерційного призначення. Зазначене рішення повинно також містити інформацію про порядок його оскарження.
В зв`язку з цим митницею було відмовлено в подальшому митному оформленні (випуску) товарів, про що складена картка відмови №UА 100100/2020/00021 наступного змісту:
причини відмови: «Код товару згідно з УКТЗЕД 3004500000 заявлений у митній декларації декларантом ПАТ «ВІТАМІНИ», суперечить Рішенню про визначення коду товару від 09.08.2019 № КТ-UА100000-0088-2019, за яким встановлено код товару згідно з УКТЗЕД препарату "Табекс(К)" - 2106909200. Частиною 7 статті 69 МКУкраїни передбачено, що рішення митних органів щодо класифікації товарів для митних цілей є обов`язковими. 14.04.2020 Київською митницею Держмитслужби складено протокол про порушення митних правил №0891/10000/19 передбачених статтею 485 Митного кодексу України»;
роз`яснення вимог; «Подання митному органу нової митної декларації, заповненої належним чином, з урахуванням рішення щодо класифікації товарів від 09.08.2019 №КТ- UА100000-0088-2019. Рішення може бути оскаржено декларантом відповідно до глави 4 Митного кодексу України».
Щодо тверджень позивача про те, що митний орган повинен був при даному митному оформленні винести ще одне рішення про зміну коду товару, суд вказує наступне.
Згідно пункту 3 розділу III «Порядку роботи відділу митних платежів, підрозділу митного оформлення митного органу та митного поста при вирішенні питань класифікації товарів, що переміщуються через митний кордон України», затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 30.05.2012 №650 рішення приймається за результатами класифікації товарів згідно з УКТ ЗЕД у разі необхідності зміни задекларованого коду товару згідно з УКТЗЕД. у тому числі за результатами спрацювання автоматизованої системи аналізу та управління ризиками у складних випадках митних формальностей.
Разом з тим, в даному випадку код УКТЗЕД ідентичного препарату «Табекс(R)», імпортованого АТ «Вітаміни» вже змінювався рішенням №КТ-UА100000-0088-2019.
Відповідно до пункту 1 розділу III вказаного Порядку №650 декларант або уповноважена ним особа класифікує товари згідно з УКТЗЕД при їх декларуванні відповідно до статті 69 МК України.
Згідно пункту 4 розділу III Порядку №650 у випадку, передбаченому підпунктом "а" абзацу четвертого цього пункту (а саме у випадку з ідентичними товарами) класифікація товару згідно з УКТ ЗЕД проводиться без додаткових процедур контролю.
Також, Згідно пункту 4.4 «Порядку виконання митних формальностей при здійсненні митного оформлення товарів із застосуванням митної декларації на бланку єдиного адміністративного документа», затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 30.05.2012 №631 орган доходів і зборів відмовляє у прийнятті митної декларації до митного оформлення зокрема і у випадку якщо митну декларацію подано із порушенням вимог інших вимог МК України.
Щодо суті зміну коду УКТЗЕД товару.
Відповідно до п. 24 ст. 4 МКУкраїни, митний контроль - сукупність заходів, що здійснюються митними органами в межах своїх повноважень з метою забезпечення додержання норм цього Кодексу, законів та інших нормативно-правових актів з питань державної митної справи, міжнародних договорів України, укладених у встановленому законом порядку.
Статтею 67 МК України визначено, що Українська класифікація товарів зовнішньоекономічної діяльності (надалі -УКТЗЕД) складається на основі Гармонізованої системи опису та кодування товарів та затверджується законом про Митний тариф України.
Відповідно до ст. 69 Кодексу, товари при їх декларуванні підлягають класифікації, тобто у відношенні товарів визначаються коди відповідно до класифікаційних групувань, зазначених в УКТЗЕД.
Митні органи здійснюють контроль правильності класифікації товарів, поданих до митного оформлення, згідно з УКТЗЕД.
На вимогу посадової особи митного органу декларант або уповноважена ним особа зобов`язані надати усі наявні відомості, необхідні для підтвердження заявлених ними кодів товарів, поданих до митного оформлення, а також зразки таких товарів та/або техніко-технологічну документацію на них.
У разі виявлення під час митного оформлення товарів або після нього порушення правил класифікації товарів митний орган має право самостійно класифікувати такі товари.
Рішення митних органів щодо класифікації товарів для митних цілей є обов`язковим.
Висновки інших органів, установ та організацій щодо визначення кодів товарів згідно з УКТ ЗЕД при митному оформленні мають інформаційний або довідковий характер.
В Україні для цілей митного оформлення товарів використовують Українську класифікацію товарів зовнішньоекономічної діяльності, що є товарною номенклатурою Митного тарифу України, затвердженого Законом України від 19.09.2013 № 584-VII «Про Митний тариф України».
Українську класифікацію товарів зовнішньоекономічної діяльності (далі - УКТ ЗЕД) розроблено на виконання Україною своїх міжнародних зобов`язань, а саме положень Міжнародної конвенції про Еармонізовану систему опису та кодування товарів (далі - Конвенція), договірною стороною якої Україна стала згідно з Указом Президента України від 17 травня 2002 року № 466/2002 «Про приєднання України до Міжнародної конвенції про Еармонізовану систему опису та кодування товарів» з набуттям усіх прав та зобов`язань, передбачених статтями Конвенції.
З метою забезпечення єдиного тлумачення і застосування УКТ ЗЕД в Україні запроваджені Пояснення до УКТ ЗЕД, побудовані на основі Пояснень до Гармонізованої системи опису та кодування товарів (ГС) 2012 року (Explanatory Notes to the Harmonized commodity description and coding system, Fifth Edition (2012) Wold Customs Organization) і Пояснень до Комбінованої номенклатури Європейського Союзу (Explanatory Notes to the Combined Nomenclature of the European Union, Official Journal of the European Union, C 76, Volume 583, 4 March 2015) (далі - Пояснення до УКТЗЕД), і затверджені наказом Державної фіскальної служби України від 09.06.2015 № 401.
Відповідно до Правила 1 назви розділів, груп та підгруп наводяться лише для зручності користування. Для юридичних цілей класифікація товарів проводиться виходячи з найменувань товарних позицій і відповідних приміток до розділів чи груп і, якщо такі тексти назв та примітки не вимагають іншого, відповідно до таких положень (відповідно до положень Правил 2, 3, 4 і 5, де це прийнятно).
Щодо товарів, які класифіковано згідно Рішення.
Товари, заявлені в митній декларації як «Ліки для людей розфасовані для роздрібної торгівлі, препарат «Табекс(Я)».
Згідно примітки 1 (b) до групи ЗО УКТ ЗЕД до неї не включаються такі препарати, як таблетки, жувальна гумка чи пластирі (трансдермальні системи), призначені для допомоги курцям кинути курити, а розглядаються в товарних позиціях 2106 або 3824.
Засіб «Табекс(R)» представлений у формі таблеток, за своїм складом відноситься до препаратів рослинного походження,- діюча речовина - цитизин 1,5 мг, допоміжні речовини - лактози моногідрат, целюлоза мікрокристалічна, магнію стеарат, тальк, опадрай II коричневий; показання для застосування - «при хронічному нікотинізмі для відвикання від паління».
Активна речовина препарату цитизин (Cytisinum) - алкалоїд, що міститься у насінні рослин рокитник російський (Cytisus ruthenicus) та термопсис ланцетолістний (Thermopsis lanceolata). Цей алкалоїд за механізмом дії на організм наближений до нікотину (алкалоїд рослинного походження), але з меншою токсичною дією. Прийом препарату призводить до поступового зменшення та зникненню нікотинової залежності.
Препарат «Табекс(R)» зареєстрований МОЗ України як лікарський засіб (реєстраційне посвідчення від 19.08.2014 № UA/13201/01/01), включений до Державного реєстру лікарських засобів України.
Однак, згідно з додатковими загальними положеннями до групи ЗО УКТЗЕД опис продукту як лікарського засобу (крім такого, що конкретно стосується класифікації в УКТЗЕД), не є вирішальним чинником, якщо йдеться про його класифікацію в ЗО групі.
Також, відповідно до рішення Комітету з ЕС Всесвітньої митної організації, прийнятому на 21 сесії у березні 1998 року, реєстрація лікарських засобів національними органами охорони здоров`я не може слугувати критерієм для класифікації товару в товарній групі ЗО. Класифікація лікарських засобів у групі ЗО здійснюється виключно згідно з примітками до групи ЗО та з урахуванням ЕІояснень до товарних позицій 3003 та 3004.
Таким чином, реєстрація препарату МОЗ України як лікарського засобу не є підставою для однозначної класифікації такого препарату у товарній групі 30 згідно з УКТЗЕД.
З метою забезпечення однакових підходів до класифікації лікарських засобів та забезпечення співставлення статистичних даних зовнішньоекономічної діяльності, при прийнятті класифікаційних рішень митні органи дотримуються положень Міжнародної конвенції про Еармонізовану систему опису та кодування товарів, норм Комбінованої номенклатури Європейського Союзу та міжнародних рекомендацій та роз`яснень стосовно класифікації товарів.
У складних або спірних випадках, з метою прийняття виваженого рішення, митні органи звертаються із запитами для отримання роз`яснень про класифікацію лікарських засобів до Секретаріату Всесвітньої митної організації та Комісії Європейського Союзу.
Так, зокрема, Комітетом з Еармонізованої системи Всесвітньої митної організації (далі - Комітет з ЕС) на 16-й сесії було розглянуто питання про класифікацію препарату у формі жувальної гумки з вмістом нікотину (по 2мг та 4 мг), призначеного для застосування з метою лікування від тютюнової залежності, полегшення стану курців у процесі відмови від паління. Комітетом з ЕС паління не було розглянуто як хвороба, у зв`язку з чим препарат не класифікувався як лікарський засіб у товарній позиції 3004. З урахуванням форми препарату (жувальна гумка - готовий виріб, призначений для споживання людиною) та вмістом у ньому сорбіту замість цукру Комітет класифікував його у товарній позиції 2106.
Крім того, позиція щодо класифікації товару «Препарат «Ta6eKc(R)» у вигляді таблеток...» за кодом згідно УКТ ЗЕД 210690 міститься в Регламенті з питань класифікації Європейського Союзу, а саме рішенням секретаріату № L09771 від 25.07.2014 визначено, що препарат «Табекс(R)» не відноситься до лікарських засобів та повинен класифікуватися за кодом 210690.
Враховуючи вищезазначене, препарат «Табекс(R)» відповідно до свого складу та призначення підпадає під дію Примітки 1 (b) до 30 групи, затвердженої текстом Закону України „Про Митний тариф України з 01.01.2014 та Міжнародної конвенції ЕС з 2012 року, і повинен розглядатись в товарній підкатегорії 2106 90 92 00.
Таким чином, класифікація препарату «Табекс(Я)» за кодом УКТЗЕД 2106 90 92 00 відповідно до положень статей 68 та 69 МК України, українського законодавства забезпечує реалізацію принципу однакової інтерпретації та застосування ЕС, зокрема, підходів до класифікації лікарських засобів.
Державною митною службою України листом від 01.10.2012 № 11.1/3-16.2/10941-ЕП 15 доведено підходи класифікації препарату «Табекс(R)».
Даний препарат не лікує хворобу нікотинизм, а просто призводить до відвикання від паління.
Навіть в самій інструкції до препарату в розділі «показання для застосування» написано: «при хронічному нікотинізмі - для відвикання від паління». Тобто виробник ототожнює ці 2 поняття.
Згідно примітки 1 (b) до групи ЗО УКТ ЗЕД до неї не включаються такі препарати, як таблетки, жувальна гумка чи пластирі (трансдермальні системи), призначені для допомоги курцям кинути курити, а розглядаються в товарних позиціях 2106 або 3824.
Згідно з додатковими загальними положеннями до групи ЗО УКТЗЕД опис продукту як лікарського засобу (крім такого, що конкретно стосується класифікації в УКТЗЕД), не є вирішальним чинником, якщо йдеться про його класифікацію в ЗО групі.
Також відповідно до рішення Комітету з ТС Всесвітньої митної організації, прийнятому на 21 сесії у березні 1998 року, реєстрація лікарських засобів національними органами охорони здоров`я не може слугувати критерієм для класифікації товару в товарній групі 30. Класифікація лікарських засобів у групі ЗО здійснюється виключно згідно з примітками до групи ЗО та з урахуванням Пояснень до товарних позицій 3003 та 3004.
Отже, на думку суду, реєстрація препарату МОЗ України як лікарського засобу не є підставою для однозначної класифікації такого препарату у товарній групі 30 згідно з УКТЗЕД.
Таким чином, суд робить висновок, що наведене дає суду підстави вважати таке рішення обґрунтованим та мотивованим.
В адміністративних процедурах із митного контролю та митного оформлення орган доходів і зборів повинен обґрунтувати (довести) законність свого рішення; відповідно рішення органу доходів і зборів не може ґрунтуватися на припущеннях, на сумнівах про повноту і достовірність відомостей про заявлену митну вартість товару; висновки цього органу повинні ґрунтуватися на достовірних і вичерпних доказах.
При цьому відповідно до ч.2.ст. 77 КАС Українив адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача. У таких справах суб`єкт владних повноважень не може посилатися на докази, які не були покладені в основу оскаржуваного рішення, за винятком випадків, коли він доведе, що ним було вжито всіх можливих заходів для їх отримання до прийняття оскаржуваного рішення, але вони не були отримані з незалежних від нього причин.
Тому Рішення є законним та не підлягає скасуванню судом.
Відповідно до ч.ч. 1,2ст. 77 КАС Україникожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановленихстаттею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
Суд, відповідно достатті 90 КАС України, оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв`язок доказів у їх сукупності.
Отже, виходячи з заявлених позовних вимог, системного аналізу положень чинного законодавства України та матеріалів справи, суд дійшов висновку, що відповідач, як суб`єкт владних повноважень, надав суду докази, які спростовували доводи позивача, а відтак, довів правомірності свого рішення, а тому заявлені позивачем вимоги є такими, що не підлягають задоволенню.
Відповідно дост. 242 КАС України, рішення суду повинно ґрунтуватися на засадах верховенства права, бути законним і обґрунтованим. Законним є рішення, ухвалене судом відповідно до норм матеріального права при дотриманні норм процесуального права. Обґрунтованим є рішення, ухвалене судом на підставі повно і всебічно з`ясованих обставин в адміністративній справі, підтверджених тими доказами, які були досліджені в судовому засіданні, з наданням оцінки всім аргументам учасників справи. Судове рішення має відповідати завданню адміністративного судочинства, визначеному цим Кодексом.
Беручи до уваги вищенаведене в сукупності, проаналізувавши матеріали справи та надані сторонами докази, суд дійшов висновку, що позовні вимоги є не обґрунтованими, та такими, що пне ідлягають задоволенню повністю.
Згідно ч. 2 ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
На підставі викладеного, керуючись ст. 19 Конституції України Керуючись ст.ст. 19, 139, 241-247, 250, 255, 293, 295, 297 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
В И Р І Ш И В:
Адміністративний позов Акціонерного товариства "Вітаміни" (вул. Успенська, буд. 31,м. Умань,Уманський р-н, Черкаська обл.,20305, код ЄДРПОУ00480968) до Київську митницю , як відокремлений підрозділ Державної митної служби України (бульв. Вацлава Гавела, буд. 8-а,м. Київ,03124, код ЄДРПОУ43997555) про визнання протиправним та скасування рішення залишити без задоволення.
Рішення може бути оскаржено в апеляційному порядку до Другого апеляційного адміністративного суду шляхом подачі апеляційної скарги протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.
Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження чи закриття апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.
Суддя Кухар М.Д.
Суд | Харківський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 14.07.2025 |
Оприлюднено | 16.07.2025 |
Номер документу | 128829219 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу реалізації державної політики у сфері економіки та публічної фінансової політики, зокрема щодо митної справи (крім охорони прав на об’єкти інтелектуальної власності); зовнішньоекономічної діяльності; спеціальних заходів щодо демпінгового та іншого імпорту, у тому числі щодо визначення митної вартості товару |
Адміністративне
Харківський окружний адміністративний суд
Кухар М.Д.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні