Герб України

Ухвала від 16.07.2025 по справі 240/3189/24

Житомирський окружний адміністративний суд

Новинка

ШІ-аналіз судового документа

Отримуйте стислий та зрозумілий зміст судового рішення. Це заощадить ваш час та зусилля.

Реєстрація

ЖИТОМИРСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

У Х В А Л А

(про прийняття звіту про виконання судового рішення)

16 липня 2025 року м. Житомир Справа № 240/3189/24

категорія 106030000

Житомирський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Токаревої М.С., розглянувши звіт Військової частини НОМЕР_1 Національної гвардії України про виконання судового рішення в адміністративній справі за позовом ОСОБА_1 до Військової частини НОМЕР_1 Національної гвардії України , про визнання дій протиправними, зобов`язання вчинити дії,

встановив:

Рішенням Житомирського окружного адміністративного суду від 10 лютого 2025 року у справі № 240/3189/24 позов ОСОБА_1 до Військової частини НОМЕР_1 Національної гвардії України про визнання дій протиправними, зобов`язання вчинити дії задоволено частково та:

- визнано протиправною бездіяльність Військової частини НОМЕР_1 Національної гвардії України, яка полягає у незастосуванні пункту 4 постанови Кабінету Міністрів України від 30.08.2017 № 704 "Про грошове забезпечення військовослужбовців, осіб рядового і начальницького складу та деяких інших осіб" (в редакції, чинній з 29.01.2020) при обчисленні ОСОБА_1 в період з 05.05.2022 по 19.05.2023 включно розмірів посадового окладу та окладу за військовим званням, а саме у невизначенні розміру посадового окладу та окладу за військовим званням шляхом множення розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом на 1 січня відповідного календарного року, на відповідний тарифний коефіцієнт згідно з додатками 1, 14 до вказаної постанови;

- зобов`язано Військової частини НОМЕР_1 Національної гвардії України здійснити перерахунок та виплату усіх видів грошового забезпечення та належних у вказаний період виплат ОСОБА_1 з 05.05.2022 по 19.05.2023 включно, обчисливши їх виходячи із розмірів посадового окладу та окладу за військовим званням, визначених з урахуванням пункту 4 постанови Кабінету Міністрів України від 30.08.2017 № 704 "Про грошове забезпечення військовослужбовців, осіб рядового і начальницького складу та деяких інших осіб" (в редакції, чинній з 29.01.2020), шляхом множення розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом на 1 січня календарного року, а саме встановленого Законом України від 02.12.2021 № 1928-ІХ Про Державний бюджет України на 2022 рік на 01.01.2022, Законом України від 03.11.2022 № 2710-ІХ Про Державний бюджет України на 2023 рік на 01.01.2023, Законом України від 09.11.2023 року № 3460-ІХ «Про Державний бюджет України на 2024 рік» на 01.01.2024 року на відповідні тарифні коефіцієнти та провести їх виплату з урахуванням раніше виплачених сум;

У задоволенні решти позовних вимог відмовлено.

Вказане рішення набрало законної сили 13.03.2025.

Від представника позивача до суду надійшла заява у порядку, визначеному статтею 382 Кодексу адміністративного судочинства України, про встановлення судового контролю за виконанням рішення суду у цій справі та зобов`язання відповідача подати звіт про виконання судового рішення.

Ухвалою Житомирського окружного адміністративного суду від 05.06.2025 року зобов`язано Військову частину НОМЕР_1 Національної гвардії України подати до суду звіт про виконання рішення Житомирського окружного адміністративного суду від 10.02.2025 у справі №240/3189/24 .

13.06.2025 року, в межах встановленого судом строку, від Військової частини НОМЕР_1 Національної гвардії України до суду надійшов звіт про виконання судового рішення від 10.02.2025.

У поданому звіті відповідачем зазначено, що військовою частиною НОМЕР_1 в повному об`ємі виконано рішення Житомирського окружного адміністративного суду від 10 лютого 2025 року у справі №240/3189/24, здійснені 12.03.2025 належні розрахунки. Після утримання військового збору, сума до виплати безпосередньо ОСОБА_1 в розмірі 1346,13 грн. перерахована на його розрахунковий рахунок, підтвердженням чого надано платіжну інструкцію № 418 від 11.03.2025.

Згідно з частиною 1 статті 382-2 КАС України суд розглядає звіт суб`єкта владних повноважень про виконання судового рішення протягом десяти днів з дня його надходження в порядку письмового провадження, а за ініціативою суду чи клопотанням сторін - у судовому засіданні з повідомленням учасників справи. Неприбуття у судове засідання осіб, які були належним чином повідомлені про дату, час і місце розгляду питання, не перешкоджає судовому розгляду.

Враховуючи відсутність відповідних клопотань, суд здійснює розгляд поданого звіту в письмовому провадженні без проведення судового засідання.

Вирішуючи питання щодо прийняття звіту, суд виходить з такого.

Відповідно до частини 1 статті 382-3 КАС України за наслідками розгляду звіту суб`єкта владних повноважень суд постановляє ухвалу про прийняття або відмову у прийнятті звіту, яку може бути оскаржено в апеляційному порядку за правилами частини п`ятої статті 382-1 цього Кодексу.

Частинами 2-3 статті 382-3 КАС України встановлено, що суд відмовляє у прийнятті звіту, якщо суб`єктом владних повноважень не наведено обґрунтовані обставини, які ускладнюють виконання судового рішення, або заходи, які вживаються ним для виконання судового рішення, на переконання суду, є недостатніми для своєчасного та повного виконання судового рішення.

Суд також відмовляє у прийнятті звіту, якщо звіт подано без додержання вимог частин другої та/або третьої статті 382-2 цього Кодексу.

У разі постановлення ухвали про відмову у прийнятті звіту суд накладає на керівника суб`єкта владних повноважень штраф у сумі від двадцяти до сорока розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб, а також додатково може встановити новий строк подання звіту відповідно до частини третьої статті 382-1 цього Кодексу або за власною ініціативою розглянути питання про зміну способу і порядку виконання судового рішення.

Як зазначалося вище, рішенням Житомирського окружного адміністративного суду від 10 лютого 2025 року у цій справі було зобов`язано Військової частини НОМЕР_1 Національної гвардії України здійснити перерахунок та виплату усіх видів грошового забезпечення та належних у вказаний період виплат ОСОБА_1 з 05.05.2022 по 19.05.2023 включно, обчисливши їх виходячи із розмірів посадового окладу та окладу за військовим званням, визначених з урахуванням пункту 4 постанови Кабінету Міністрів України від 30.08.2017 № 704 "Про грошове забезпечення військовослужбовців, осіб рядового і начальницького складу та деяких інших осіб" (в редакції, чинній з 29.01.2020), шляхом множення розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом на 1 січня календарного року, а саме встановленого Законом України від 02.12.2021 № 1928-ІХ Про Державний бюджет України на 2022 рік на 01.01.2022, Законом України від 03.11.2022 № 2710-ІХ Про Державний бюджет України на 2023 рік на 01.01.2023, Законом України від 09.11.2023 року № 3460-ІХ «Про Державний бюджет України на 2024 рік» на 01.01.2024 року на відповідні тарифні коефіцієнти та провести їх виплату з урахуванням раніше виплачених сум.

Як вбачається із доданих до звіту документів, відповідачем перерахунок та виплату усіх видів грошового забезпечення та належних у вказаний період виплат ОСОБА_1 з 05.05.2022 по 19.05.2023.

За розрахунками відповідача різниця між нарахованим та виплаченим грошовим забезпеченням склала1416,98 грн.

Водночас, як стверджує представник позивача відповідачем умисно зменшено розмір премії.

В свою чергу, суд зазначає, що в межах адміністративного позову №240/3189/24 розглядалось питання саме наявності у позивача права на перерахунок грошового забезпечення, обчисленого із розмірів посадового окладу та окладу за військовим званням, визначених з урахуванням пункту 4 постанови Кабінету Міністрів України від 30.08.2017 року №704 "Про грошове забезпечення військовослужбовців, осіб рядового і начальницького складу та деяких інших осіб" в редакції чинній з 29.01.2020 року шляхом множення розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом на 1 січня календарного року, на відповідні тарифні коефіцієнти за період з 05.05.2022 по 19.05.2023.

В межах адміністративного позову питання відсоткового розміру надбавки за особливості проходження служби та відсотковий розмір премії не розглядалось.

Таким чином, рішення суду у даній справі в частині виплати заборгованості в повному обсязі буде виконане після виділення коштів на погашення заборгованості з пенсійних виплат за рішеннями суду, а матеріалами справи підтверджено, що Головне управління не відмовлялось від виконання рішення суду, а виконало його у межах повноважень.

Так чином, суд вважає, що рішення суду виконано відповідачем в межах наданих повноважень та у встановлений спосіб, тому звіт підлягає прийняттю.

Керуючись статтями 243, 248, 381-1, 382-1, 382-2, 382-3 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

ухвалив:

Прийняти звіт Військової частини НОМЕР_1 Національної гвардії України про виконання судового рішення в адміністративній справі № 240/3189/24 за позовом ОСОБА_1 до Військової частини НОМЕР_1 Національної гвардії України , про визнання дій протиправними, зобов`язання вчинити дії.

Ухвала суду набирає законної сили негайно після її підписання суддею.

Ухвала суду може бути оскаржена до Сьомого апеляційного адміністративного суду протягом п`ятнадцяти днів з дня її складення.

Оскарження ухвали не зупиняє її виконання.

СуддяМ.С. Токарева

СудЖитомирський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення16.07.2025
Оприлюднено18.07.2025
Номер документу128890859
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи, що виникають з відносин публічної служби, зокрема справи щодо звільнення з публічної служби, з них

Судовий реєстр по справі —240/3189/24

Ухвала від 16.07.2025

Адміністративне

Житомирський окружний адміністративний суд

Токарева Марія Сергіївна

Ухвала від 05.06.2025

Адміністративне

Житомирський окружний адміністративний суд

Токарева Марія Сергіївна

Рішення від 10.02.2025

Адміністративне

Житомирський окружний адміністративний суд

Токарева Марія Сергіївна

Ухвала від 15.02.2024

Адміністративне

Житомирський окружний адміністративний суд

Токарева Марія Сергіївна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні