Постанова
від 11.08.2010 по справі 2-а-4888/10/1070
КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІН ІСТРАТИВНИЙ СУД

Спра ва № 2-а-4888/10/1070

ПОСТАНОВА

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

11 серпня 2010 року Київський окружний адміністративний с уд у складі:

головуючого судді - Балак лицького А.І.,

при секретарі - Гаврилові й С.В.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в м. Києві справу за адміністративним позовом публічного акціонер ного товариства «Дніпровськ е» до управління Держкомжему у Бориспільському районі Ки ївської області, державного підприємства «Центр державн ого земельного кадастру» про визнання дій протиправними та зобов' язання вчинити пев ні дії,

в с т а н о в и в:

Відкрите акціонерне това риство «Дніпровське» зверну лось до суду з адміністратив ним позовом, в якому просить в изнати протиправними дії У правління Держкомзему у Бо риспільському районі Київсь кої області та Державного пі дприємства «Центр державног о земельного кадастру» з вне сення змін до автоматизовано ї системи державного земельн ого кадастру щодо конфігурац ії земельної ділянки кадастр овий номер 3220881700:05:001:0042, розташован ої в с. Жовтневе Бориспільськ ого району Київської області , яка належить ВАТ «Дніпровсь ке» на праві власності, та зоб ов' язати Державне підприєм ство «Центр державного земел ьного кадастру» (03151, м. Київ, вул . Народного Ополчення, 3) внест и зміни до автоматизованої с истеми державного земельног о кадастру щодо конфігурації земельної ділянки кадастров ий номер 3220881700:05:001:0042, яка належить ВАТ «Дніпровське» на праві в ласності, згідно координат Д ержавного акта про право вла сності на земельну ділянку с ерії ЯЖ № 240359, виданого 04.09.2008 р., за реєстрованого в Книзі записі в реєстрації державних актів на право власності на землю, н а право постійного користува ння землею, договорів оренди землі за № 020832300132.

ВАТ «Дніпровське» посилає ться на порушення відповідач ами його прав на земельну діл янку, а саме: незаконним внесе нням змін в автоматизовану с истему державного земельног о кадастру щодо зміни конфіг урації земельної ділянки, як а належить позивачу, без його згоди та за відсутності будь -яких рішень уповноважених о рганів щодо такої зміни.

Ухвалою Київського окружн ого адміністративного суду в ід 29 квітня 2010 року відкрито пр овадження у справі, справу пр изначено до розгляду в попер едньому судовому засіданні, відповідачам запропоновано в разі невизнання адміністр ативного позову подати пись мові заперечення проти позов у та докази на обґрунтування цих заперечень, витребувано у Державного підприємства « Центр державного земельного кадастру» належним чином за вірену копію поземельної кни ги щодо земельної ділянки ка дастровий номер 3220881700:05:001:0042, в тому числі кадастровий план та ре єстраційну картку на зазначе ну земельну ділянку, витребу вано в Управління Держко мзему у Бориспільському райо ні Київської області витяг з чергового кадастрового план у земельної ділянки кадастро вий номер 3220881700:05:001:0042

В судовому засіданні предс тавник Державного підприємс тва «Центр державного земель ного кадастру» усно повідоми в про те, що Центр державного з емельного кадастру змін в ба зу даних автоматизованої сис теми державного земельного к адастру щодо конфігурації зе мельної ділянки кадастровий номер 3220881700:05:001:0042, яка належить ВА Т «Дніпровське», не вносив, і щ о згідно з базою даних автома тизованої системи державног о земельного кадастру Держав ного підприємства «Центр дер жавного земельного кадастру » конфігурація земельної діл янки позивача така ж сама, як і конфігурація, яка наведена у виданому позивачеві Держа вному акті про право власно сті на земельну ділянку. В суд овому засіданні представник Державного підприємства «Це нтр державного земельного ка дастру» заявив усне клопотан ня про подальший розгляд спр ави у його відсутність.

Ухвалою від 27.07.2010 р. задоволен о клопотання представника ПА Т «Дніпровське» про заміну п озивача його правонаступник ом, відповідно до ст. 55 КАС Укра їни замінено позивача у спра ві: Відкрите акціонерне това риство «Дніпровське» його пр авонаступником - Публічним акціонерним товариством «Дн іпровське».

В судове засідання, признач ене на 11 серпня 2010 року, предста вники сторін не з'явились. Пре дставник позивача подав заяв у про розгляд справи у його ві дсутність на підставі наявни х у матеріалах справи доказі в.

Розглянувши позовну заяву та подані сторонами та їх пре дставниками пояснення і доку менти, суд приходить до висно вку, що позов підлягає частко вому задоволенню виходячи з наступного.

Позивач є власником земель ної ділянки площею 14,0127 га, када стровий номер 3220881700:05:001:0042, розташо ваної в с. Жовтневе Бориспіль ського району Київської обла сті, цільовим призначенням я кої є ведення товарного сіль ськогосподарського виробни цтва, що підтверджується Дер жавним актом про право власн ості на земельну ділянку сер ії ЯЖ № 240359, виданим 04.09.2008 р., зареє строваним за № 020832300132 у Книзі зап исів реєстрації державних ак тів на право власності на зем лю, на право постійного корис тування землею, договорів ор енди землі.

З матеріалів справи вбачає ться, що межі земельної ділян ки позивача винесено в натур і (на місцевості) згідно коорд инат Державного акта серії Я Ж № 240359, межі земельної ділянки закріплено межовими знаками у кількості 39 (тридцять дев'ят ь) штук, межові знаки згідно з Актом про передачу на зберіг ання межових знаків власнику земельної ділянки від 15.12.2009 р. п ередано позивачу на зберіган ня.

Згідно зі ст. 55 Закону Україн и «Про землеустрій», встанов лення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) здійс нюється на основі технічної документації із землеустрою , якою визначається місцепол оження поворотних точок меж земельної ділянки в натурі (н а місцевості). Межі земельної ділянки в натурі (на місцевос ті) закріплюються межовими з наками встановленого зразка . Власники землі та землекори стувачі, у тому числі орендар і, зобов'язані дотримуватися меж земельної ділянки, закрі пленої в натурі (на місцевост і) межовими знаками встановл еного зразка. Межові знаки зд аються за актом під нагляд на збереження власникам землі та землекористувачам, у тому числі орендарям.

22 грудня 2009 року позивач звер нувся до Управління земе льних ресурсів у Бориспільсь кому районі Київської област і (лист № 157 від 22.12.2009 р.) та Київськ ої обласної філії Державного підприємства «Центр державн ого земельного кадастру» (ли ст № 158 від 22.12.2009 р.) з проханням на дати інформацію з приводу то го, чи змінювалась конфігура ція земельної ділянки кадаст ровий номер 3220881700:05:001:0042, розташова ної в с. Жовтневе Бориспільсь кого району Київської област і, яка належить йому на праві п риватної власності, а також н адати копію кадастрового пла ну земельної ділянки та витя г з бази даних ДЗК з відображе нням конфігурації та меж зем ельної ділянки.

Листом № 5-1/823 від 01.03.2010 р. Київськ а обласна філія Державного п ідприємства «Центр державно го земельного кадастру» у на данні витягу з бази даних АС Д ЗК (автоматизованої системи державного земельного кадас тру) відмовила, однак повідом ила, що згідно з даними бази да них АС ДЗК конфігурація земе льної ділянки з кадастровим номером 3220881700:05:001:0042 не змінювалас ь.

15 березня 2010 року Управлінн я Держкомзему у Бориспільс ькому районі Київської облас ті листом № 604 від 15.03.2010 р. повідом ило, що станом на 12.03.2010 р. згідно в ідомостей бази даних автомат изованої системи державного земельного кадастру змінено конфігурацію земельної діля нки з кадастровим номером 32208817 00:05:001:0042 та надало кадастровий пл ан земельної ділянки із змін еною конфігурацією.

У березні 2010 року позивач звернувся до Вороньківської сільської ради з проханням п овідомити, чи приймала сільс ька рада будь-які рішення (роз порядження), які б мали наслід ком зміну конфігурації земел ьної ділянки кадастровий ном ер 3220881700:05:001:0042 з подальшою зміною ї ї меж, чи які б мали наслідком припинення права на частину земельної ділянки (лист № 29 ві д 24.03.2010 р.).

Листом № 2-15-187 від 30.03.2010 р. Ворон ьківська сільська рада повід омила, що жодних рішень (розпо ряджень), які б мали наслідком зміну конфігурації земельно ї ділянки кадастровий номер 3220881700:05:001:0042 з подальшою зміною її м еж чи припинення права на час тину земельної ділянки вона не приймала.

24 березня 2010 року позивач лис том № 28 від 24.03.2010 р. звернувся до Управління Держкомзему у Б ориспільському районі Київс ької області з проханням над ати інформацію щодо того, на я ких підставах було змінено к онфігурацію земельної ділян ки з кадастровим номером 3220881700:0 5:001:0042, а також повідомити, чи при ймались уповноваженими орга нами будь-які рішення про змі ну конфігурації земельної ді лянки чи рішення (розпорядже ння), які мають наслідком прип инення права на частину земе льної ділянки, та надати копі ї відповідних рішень, якщо та кі приймались.

Відповіді на лист № 28 від 24. 03.2010 р. позивач від Управління Держкомзему у Бориспільсь кому районі Київської област і не отримував.

Відповідно до ч. 3 ст. 2 КАС Ук раїни, у справах щодо оскарже ння рішень, дій чи бездіяльно сті суб'єктів владних повнов ажень адміністративні суди п еревіряють, чи прийняті (вчин ені) вони: 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що пе редбачені Конституцією та за конами України; 2) з використан ням повноваження з метою, з як ою це повноваження надано; 3) о бґрунтовано, тобто з урахува нням усіх обставин, що мають з начення для прийняття рішенн я (вчинення дії); 4) безстороннь о (неупереджено); 5) добросовіс но; 6) розсудливо; 7) з дотримання м принципу рівності перед за коном, запобігаючи несправед ливій дискримінації; 8) пропор ційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між буд ь-якими несприятливими наслі дками для прав, свобод та інте ресів особи і цілями, на досяг нення яких спрямоване це ріш ення (дія); 9) з урахуванням прав а особи на участь у процесі пр ийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного ст року.

Згідно з ч.2 ст.19 Конституції України, органи державної вл ади та органи місцевого само врядування, їх посадові особ и зобов'язані діяти лише на пі дставі, в межах повноважень т а у спосіб, що передбачені Кон ституцією та законами Україн и.

Згідно з ч.2 ст. 71 КАС України, в адміністративних справах пр о протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта вл адних повноважень обов'язок щодо доказування правомірно сті свого рішення, дії чи безд іяльності покладається на ві дповідача, якщо він заперечу є проти адміністративного по зову.

Відповідно до ч. 1 ст. 193 Земел ьного кодексу України, держа вний земельний кадаст р - це єдина державна система з емельно-кадастрових робіт, я ка встановлює процедуру визн ання факту виникнення або пр ипинення права власності і п рава користування земельним и ділянками та містить сукуп ність відомостей і документі в про місце розташування та п равовий режим цих ділянок, їх оцінку, класифікацію земель , кількісну та якісну характе ристику, розподіл серед влас ників землі та землекористув ачів.

Згідно з ч.1 ст. 204 Земельного к одексу України, державний зе мельний кадастр ведеться упо вноваженим органом виконавч ої влади з питань земельних р есурсів.

Відповідно до п. 4 Положення про порядок ведення державн ого земельного кадастру, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12 січня 1993 року № 15, державни й земельний кадастр ведеться Держкомземом та його терито ріальними органами, які здій снюють його формування, веде ння, збереження і забезпечую ть доступ до відповідної інф ормації органів виконавчої в лади та органів місцевого са моврядування.

Адміністратором автоматиз ованої системи державного зе мельного кадастру є державне підприємство «Центр державн ого земельного кадастру».

Згідно з п.1 Положення про по рядок ведення державного зем ельного кадастру, Державни й земельний кадастр призна чений для забезпечення заінт ересованих підприємств, уста нов, організацій і громадян в ірогідними і необхідними від омостями про природний, госп одарський стан та правовий р ежим земель з метою організа ції раціонального використа ння та охорони земель, регулю вання земельних відносин, зе млеустрою, обґрунтування роз мірів плати за землю.

Листом Управління Держко мзему у Бориспільському райо ні Київської області № 604 від 15 .03.2010 р. підтверджується, що стан ом на 12.03.2010 р. згідно бази даних а втоматизованої системи держ авного земельного кадастру з мінено конфігурацію земельн ої ділянки з кадастровим ном ером 3220881700:05:001:0042.

З наданого Управлінням Держкомзему у Бориспільськ ому районі Київської області кадастрового плану земельно ї ділянки кадастровий номер 3220881700:05:001:0042 вбачається, що конфігу рація земельної ділянки є ві дмінною від конфігурації зем ельної ділянки, зображеної н а плані меж земельної ділянк и, що є невід'ємним додатком до Державного акта на право вла сності на цю земельну ділянк у серії ЯЖ № 240359, виданого 04.09.08 р. П ри цьому, з кадастрового план у земельної ділянки, наданог о Управлінням Держкомзе му у Бориспільському районі Київської області, та плану м еж земельної ділянки до Держ авного акта на право власнос ті на земельну ділянку, надан ого позивачем, вбачається, що у результаті зміни конфігур ації земельної ділянки зміне но її межі.

У позовній заяві позивачем зазначено, що з моменту набут тя ним права власності на зем ельну ділянку, її межі та/чи ко нфігурація жодного разу не з мінювалися, позивач з заявам и чи клопотаннями про внесен ня змін до державного земель ного кадастру (кадастрової і нформації) щодо зміни конфіг урації земельної ділянки до відповідачів не звертався.

Матеріалами справи (лист Во роньківської сільської ради № 2-15-187 від 30.03.2010 р.) також підтвердж ується, що жодних рішень (розп оряджень), які б мали наслідко м зміну конфігурації земельн ої ділянки кадастровий номер 3220881700:05:001:0042 з подальшою зміною її меж, чи рішень (розпоряджень), які б мали наслідком припине ння права на частину зазначе ної земельної ділянки, Ворон ьківська сільська рада не пр иймала.

У листі № 604 від 15.03.2010 р. Управл інням Держкомзему у Борисп ільському районі Київської о бласті не зазначено, у зв' яз ку з чим та на який підставі (п ідставах) змінено конфігурац ію земельної ділянки позивач а.

Управлінням Держкомзему у Бориспільському районі Ки ївської області не надано бу дь-яких пояснень та/чи доказі в на підтвердження того, на як ій підставі вносились зміни до державного земельного кад астру (в автоматизовану сист ему державного земельного ка дастру) щодо зміни конф ігурації земельної ділянки п озивача.

Доказів на підтвердження т ого, що конфігурацію земельн ої ділянки позивача змінено законно та обґрунтовано, на п ідставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Ко нституцією та законами Украї ни, Управлінням Держкомз ему у Бориспільському районі Київської області не надано , у матеріалах справи - не міст иться.

Відповідно до п. 1.2. Тимчасов ого порядку ведення державно го реєстру земель, затвердже ного наказом Держкомзему від 02.07.2003 р. № 174, відомості щодо право вого режиму земель, державно ї реєстрації земельних ділян ок, кадастрового зонування, о бліку кількості та якості зе мель та інші відомості щодо з емельних ділянок містяться в автоматизованій системі дер жавного земельного кадастру .

Згідно з абз. 2 п. 1.2. Тимчасово го порядку ведення державног о реєстру земель, Центр держа вного земельного кадастру пр и Державному комітеті Ук раїни по земельних ресурсах (далі - Центр ДЗК), який є адміні стратором державного реєстр у земель, забезпечує створен ня та функціонування державн ого реєстру земель, відповід ає за достовірність і збереж ення даних, захист від несанк ціонованого доступу та руйну вання бази даних АС ДЗК, має по вний прямий доступ до бази да них АС ДЗК.

Відповідно до абз.1 п. 1.2. Тимча сового порядку ведення держа вного реєстру земель, автома тизована система державного земельного кадастру (далі - АС ДЗК) - інформаційна система, щ о містить відомості про прав овий режим земель, державну р еєстрацію земельних ділянок , кадастрове зонування, кадас трові зйомки, бонітування ґр унтів, економічну оцінку зем ель, грошову оцінку земельни х ділянок, облік кількості та якості земель.

Згідно з абз.12 п. 1.2. Тимчасово го порядку ведення державног о реєстру земель, реєс тратори державного реєстру з емель (далі - реєстратори) - стр уктурні підрозділи Центру ДЗ К, які мають доступ та вносять відомості до бази даних АС ДЗ К, ведуть Поземельну книгу, зд ійснюють видачу та реєстраці ю державних актів на право вл асності на земельну ділянку та на право постійного корис тування земельною ділянкою, договорів оренди (суборенди) землі, а також ведуть книгу ре єстрації.

Розділом 3 Тимчасового поря дку ведення державного реєст ру земель встановлено порядо к заповнення реєстраційної к артки та внесення відомостей до бази даних автоматизован ої системи державного земель ного кадастру. З положень заз наченого розділу 3 Тимчасово го порядку ведення державног о реєстру земель вбачається, що внесення відомостей до ав томатизованої системи держа вного земельного кадастру ві дбувається після заповнення реєстраційної картки. Згідн о з п. 2.3 Тимчасового порядку ве дення державного реєстру зем ель, реєстраційна картка зап овнюється реєстратором та мі стить підпис із зазначенням прізвища, ініціалів керівник а виконавця робіт та печатку .

Згідно з п. 3.3. Тимчасового по рядку ведення державного реє стру земель та додатку 3 до п. 3. 3. Тимчасового порядку веденн я державного реєстру земель, територіальний орган в реєс траційній картці відображає , зокрема, такі відомості: када стровий номер земельної діля нки; код документа, дата докум ента, реєстраційний номер, се рія та номер бланка юридично го документа, на підставі яко го проведено зміни, інформац ія про нотаріат, дата реєстра ції, зміни кадастрової інфор мації, П. І. Б. реєстратора, площ а земельної ділянки.

Відповідно до наказу Держк омзему «Про затвердження пол ожень про територіальні орга ни земельних ресурсів» № 123 ві д 17.06.2008, територіальними органа ми земельних ресурсів є голо вні управління Держкомзему в областях, головні управлінн я Держкомзему в містах Києві та Севастополі, управління (в ідділи) Держкомзему в района х, управління (відділи) Держко мзему в містах (обласного та р айонного значення), міжрайон ні управління (відділи) Держк омзему.

Згідно з п. 1 Положення про уп равління (відділ) Держкомзем у в районі, затвердженого нак азом Державного комітету Укр аїни із земельних ресурсів в ід 17 червня 2008 р. № 123, управління ( відділ) Держкомзему в районі є територіальним органом Де ржкомзему, підзвітним та під контрольним Держкомзему та в ідповідно Республіканськом у комітету із земельних ресу рсів Автономної Республіки К рим, головному управлінню Де ржкомзему в області.

Організація і забезпеченн я ведення державного земельн ого кадастру та координація робіт з підготовки земельно- кадастрової документації є о дним з основних завдань упра вління Держкомзему в районі (п. 3 Положення про управління Держкомзему в районі).

Згідно з пп. 13 п. 4 Положення п ро управління Держкомзему в районі, управління Держкомзе му в районі відповідно до пок ладених на нього завдань заб езпечує в межах компетенції регулювання земельних відно син, створення та ведення дер жавного земельного кадастру та реєстрацію в його складі з емельних ділянок і прав на ни х.

Відповідно до ст. 195 Земельно го кодексу України, основним и завданнями ведення державн ого земельного кадастру є: а) з абезпечення повноти відомос тей про всі земельні ділянки ; б) застосування єдиної систе ми просторових координат та системи ідентифікації земел ьних ділянок; в) запровадженн я єдиної системи земельно-ка дастрової інформації та її д остовірності.

З огляду на це, суд приходит ь до висновку, що дії Управл іння Держкомзему у Бориспі льському районі Київської об ласті щодо внесення змін до д ержавного земельного кадаст ру (автоматизованої системи державного земельного кадас тру) щодо зміни конфігурації земельної ділянки є незакон ними та порушують права та ін тереси позивача.

Разом з тим, позов в частині пред' явлених позивачем вим ог до Державного підприємств а «Центр державного земельно го кадастру» про зобов'язанн я останнього внести зміни до автоматизованої системи дер жавного земельного кадастру щодо конфігурації земельної ділянки кадастровий номер 3220 881700:05:001:0042, яка належить позивачев і на праві власності, згідно к оординат Державного акта про право власності на земельну ділянку серії ЯЖ № 240359, виданог о 04.09.2008 р., зареєстрованого в Кни зі записів реєстрації держав них актів на право власності на землю, на право постійного користування землею, догово рів оренди землі за № 020832300132, не п ідлягає задоволенню, з огляд у на наступне.

З наданого представником Д ержавного підприємства «Цен тр державного земельного кад астру» кадастрового плану зе мельної ділянки вбачається, що конфігурація земельної ді лянки кадастровий номер 3220881700:05 :001:0042 згідно бази даних автомат изованої системи державного земельного кадастру не змін ювалась, відповідає конфігур ації земельної ділянки, зобр аженої на плані меж земельно ї ділянки, що є додатком до Дер жавного акта на право власно сті на цю земельну ділянку се рії ЯЖ № 240359, виданого 04.09.2008 р.

Крім того, листом № 5-1/823 від 01.03.2 010 р. Київської обласної філії Державного підприємства «Це нтр державного земельного ка дастру» підтверджується, що згідно з даними бази даних АС ДЗК конфігурація земельної ділянки з кадастровим номеро м 3220881700:05:001:0042 не змінювалась.

Матеріалами справи та наяв ними в них доказами не підтве рджується порушення Державн им підприємством «Центр держ авного земельного кадастру» прав чи інтересів позивача, з огляду на це у суду відсутні п ідстави для зобов'язання Дер жавного підприємства «Центр державного земельного кадас тру» до вчинення певних дій.

Завданням адміністративно го судочинства є захист прав , свобод та інтересів фізични х осіб, прав та інтересів юрид ичних осіб у сфері публічно-п равових відносин від порушен ь з боку органів державної вл ади, органів місцевого самов рядування, їхніх посадових і службових осіб, інших суб'єкт ів при здійсненні ними владн их управлінських функцій на основі законодавства, в тому числі на виконання делегова них повноважень.

Згідно з рішенням Конститу ційного суду України № 1-12/2003 від 30.01.2003 р., правосуддя за своєю сут тю визнається таким лише за у мови, що воно відповідає вимо гам справедливості і забезпе чує ефективне поновлення в п равах.

Враховуючи вищевикладене, з метою повного захисту прав та інтересів позивача, про за хист яких він просять, керуюч ись ч.2 ст.11 КАС України, суд вва жає за необхідне вийти за меж і позовних вимог та зобов'яза ти Управління Держкомзе му у Бориспільському районі Київської області внести змі ни до державного земельного кадастру (автоматизованої си стеми державного земельного кадастру) щодо конфігурації земельної ділянки кадастров ий номер 3220881700:05:001:0042, яка належить ПАТ «Дніпровське» (раніше - ВА Т «Дніпровське»), згідно коор динат Державного акта про пр аво власності на земельну ді лянку серії ЯЖ № 240359, виданого 04 .09.2008 р., зареєстрованого в Книзі записів реєстрації державни х актів на право власності на землю, на право постійного ко ристування землею, договорів оренди землі за № 020832300132.

Згідно з рішенням Конститу ційного Суду України № 10-рп/2010 в ід 01.04.2010 р. у справі № 1-6/2010 за консти туційним поданням Вищого адм іністративного суду України щодо офіційного тлумачення положень ч.1 ст.143 Конституції У країни, пунктів "а", "б", "в", "г" ст. 12 Земельного кодексу України, п.1 ч.1 ст.17 КАС України, положенн я п. 1 ч. 1 ст. 17 КАС України стосов но поширення компетенції адм іністративних судів на «спор и фізичних чи юридичних осіб із суб' єктом владних повно важень щодо оскарження його рішень (нормативно-правових актів чи правових актів інди відуальної дії), дій чи бездія льності» слід розуміти так, щ о до публічно-правових спорі в, на які поширюється юрисдик ція адміністративних судів, належать і земельні спори фі зичних чи юридичних осіб з ор ганом місцевого самоврядува ння як суб' єктом владних по вноважень, пов' язані з оска рженням його рішень, дій чи бе здіяльності.

За приписами ст. 94 КАС Україн и витрати по сплаті судового збору підлягають присудженн ю позивачеві з Державного бю джету України.

Керуючись ст.ст. 2-15, 17, 18, 35-37, 55, 69-71, 79, 86, 87, 94, 99, 104-107, 110, 111, 122, 158, 160-163, 185-186, 254, 255, 267 Кодекс у адміністративного судочин ства України, суд, -

п о с т а н о в и в:

Позов задовольнити частк ово.

Визнати протиправними дії Управління Держкомзему у Бориспільському районі Ки ївської області (08300, м. Бориспі ль, вул. Київський шлях, 79, код Є ДРПОУ 24214504) з внесення змін до д ержавного земельного кадаст ру (автоматизованої системи державного земельного кадас тру) щодо конфігурації земел ьної ділянки кадастровий ном ер 3220881700:05:001:0042, розташованої в с. Жо втневе Бориспільського райо ну Київської області, яка нал ежить Публічному акціонерно му товариству «Дніпровське» (раніше - ВАТ «Дніпровське»).

Зобов' язати Управління Держкомзему у Бориспільсь кому районі Київської област і (08300, м. Бориспіль, вул. Київськ ий шлях, 79, код ЄДРПОУ 24214504) внести зміни до державного земельн ого кадастру (автоматизовано ї системи державного земельн ого кадастру) щодо конфігура ції земельної ділянки кадаст ровий номер 3220881700:05:001:0042, яка належи ть Публічному акціонерному т овариству «Дніпровське» (ран іше - ВАТ «Дніпровське»), згідн о координат Державного акта про право власності на земел ьну ділянку серії ЯЖ № 240359, вида ного 04.09.2008 р., зареєстрованого в Книзі записів реєстрації де ржавних актів на право власн ості на землю, на право постій ного користування землею, до говорів оренди землі за № 0208323001 32.

В іншій частині позову відм овити.

Стягнути з Державного бюдж ету України на користь Публі чного акціонерного товарист ва «Дніпровське» (08352, Київська область, Бориспільський рай он, с. Вороньків, вул. Українсь ка, 104, код ЄДРПОУ 05431294) витрати зі сплати судового збору у розм ірі 3 грн. 40 коп.

Постанова набирає законно ї сили після закінчення стро ку подання апеляційної скарг и, якщо вона не була подана у в становлені строки. У разі под ання апеляційної скарги пост анова, якщо її не скасовано, на бирає законної сили після по вернення апеляційної скарги , відмови у відкритті апеляці йного провадження або набран ня законної сили рішенням за наслідками апеляційного про вадження.

Постанова може бути оскар жена в апеляційному порядку до Київського апеляційного а дміністративного суду через Київський окружний адмініст ративний суд шляхом подачі а пеляційної скарги протягом д есяти днів з дня її проголоше ння, а у разі складання постан ови у повному обсязі відпові дно до частини третьої статт і 160 цього Кодексу, а також прий няття постанови у письмовому провадженні - протягом дес яти днів з дня отримання копі ї постанови, з подачею її копі й відповідно до кількості ос іб, які беруть участь у справі .

Суддя: /підпис/

З оригіналом згідно

Суддя А.І. Балак лицький

СудКиївський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення11.08.2010
Оприлюднено21.12.2010
Номер документу12890317
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2-а-4888/10/1070

Постанова від 11.08.2010

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Балаклицький А.І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні