Справа № 3-3172
2010 рік
ПОСТАНОВА
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
20 грудня 2010 року
Суддя Ялтинського міського суду АРК Чорна О.В ., розглянув адміністративн у справу про притягнення до а дміністративної відповідал ьності
ОСОБА_2, ІНФОРМАЦІЯ _1, начальника відділу проми словості, транспорту та зв' язку виконавчого комітету Ял тинської міської ради, прожи ваючого за адресою: АДРЕСА_ 1
за ч. 1 ст. 188-16 Кодексу Украї ни про Адміністративні Право порушення (далі КУпАП),
ВСТАНОВИВ:
Зазначена адміністрат ивна справа не може бути розг лянута по суті з прийняттям в ідповідного рішення та пови нна бути повернена для належ ного оформлення та виконання вимог Кодексу України про ад міністративні правопорушен ня за наступних підстав.
Згідно зі ст. 2 Закону Україн и «Про судоустрій України» с уд, здійснюючи правосуддя, на заходах верховенства права, забезпечує захист гарантова них Конституцією України та законами прав і свобод людин и і громадянина, прав і законн их інтересів юридичних осіб, інтересів суспільства, держ ави.
Статтею 7 КУпАП передбачено , що провадження у справах про адміністративні правопоруш ення здійснюються на основі суворого додержання законно сті.
Згідно ч. 1 ст. 9 КУпАП адмініс тративним правопорушення (пр оступком) визнається протип равна, винна (умисна або необе режна) дія чи бездіяльність, я к посягає на громадський пор ядок, власність, права і свобо ди громадян, на встановлений порядок управління і за яку з аконом передбачено адмініст ративну відповідальність.
У відповідності до ст. ст. 245, 28 0 КУпАП провадження у справах про адміністративне провадж ення повинно забезпечувати п овне, всебічне і об' єктивне з' ясування обставин кожної справи для прийняття законн ого і обґрунтованого рішення .
У відповідності зі ст. 256 КУпА П в протоколі про адміністра тивне правопорушення зазнач аються дата, місце його склад ання, посада прізвище, ім'я по батькові особи, яка склала пр отокол, відомості про особу, я ка притягається до адміністр ативної відповідальності, м ісце, час і суть адміністрати вного правопорушення, нормат ивний акт, який передбачає ві дповідальність за дане право порушення, пояснення правопо рушника, інші відомості, необ хідні для вирішення справи.
Як слідує з протоколу про ад міністративне правопорушен ня «09 листопада 2010 року о 14 годин 30 хвилин, на території та у при міщеннях спеціальної служби ГЗ транспортного забезпечен ня розташованого за адресою: м. Ялта, пл. Радянська, 1, невико нані вимоги законодавства у сфері громадського захисту т а техногенної безпеки в Укра їні, а саме:
- не розроблена номен клатура матеріального резер ву для ліквідації надзвичайн их ситуацій (Постанова КМУ №308 від 29 березня 2010 р.);
- не проводяться занятт я з персоналом служби, відсут ній план-конспект (Постанова КМУ №874 від 26 липня 2001 р.);
- співробітники служ би не забезпечені засобами і ндивідуального захисту орга нів дихання (Постанова КМУ №120 0 від 19 серпня 2002 р.), чим пору шена ст. 188-1 ч. 16 КУпАП.»
Стаття 188-1 КУпАП передбачає відповідальність за невикон ання розпорядження державно го або іншого органу щодо пра цевлаштування. В зазначеній статті взагалі відсутня част ина 16.
Відповідальність за ст. 188-16 К УпАП настає за невиконання з аконних вимог посадових осіб спеціально уповноваженого ц ентрального органу виконавч ої влади, до компетенції якої віднесено питання захисту н аселення і території від над звичайних ситуації техноген ного та природного характеру щодо розроблення та реаліза ції заходів у сфері захисту н аселення і території від над звичайних ситуацій техноген ного та природного характеру , а у протоколі про адміністра тивне правопорушення йде мов а про невиконання вимог зако нодавства у сфері громадсько го захисту та техногенної бе зпеки в Україні.
Однак, в протоколі про адмін істративне правопорушення з азначене, що ОСОБА_2 не вик онував вимога законодавства в сфері захисту та техногенн ої безпеки в Україні.
В матеріалах адміністрати вної справи відсутні підтвер джуючи дані, що ОСОБА_2 є ке рівником відділу промислово сті, транспорту та зв' язку в иконавчого комітету Ялтинсь кої міської ради та до його об ов' язків входить виконання вимог чинного законодавства та законних вимог посадових осіб щодо питань захисту нас елення та території від надз вичайних ситуації техногенн ого та природного характеру.
За таких обставин неможли во прийняти законне рішення без проведення додаткової пе ревірки та усунення вказаних недоліків.
На підставі викладеного, та керуючись ст.ст. 283,284 КУпАП,
ПОСТАНОВИВ:
Адміністративну с праву у відношенні ОСОБА_2 повернути до Державної інсп екції Ялтинського міського у правління МНС України в АР Кр им, для належного оформлення .
Постанова оскарже нню не підлягає.
Суддя:
Суд | Ялтинський міський суд Автономної Республіки Крим |
Дата ухвалення рішення | 20.12.2010 |
Оприлюднено | 21.12.2010 |
Номер документу | 12891625 |
Судочинство | Адмінправопорушення |
Адмінправопорушення
Індустріальний районний суд м.Дніпропетровська
Слюсар Людмила Петрівна
Адмінправопорушення
Ялтинський міський суд Автономної Республіки Крим
Чорна Ольга Володимирівна
Адмінправопорушення
Надвірнянський районний суд Івано-Франківської області
Флоряк Дарія Василівна
Адмінправопорушення
Сакський міськрайонний суд Автономної Республіки Крим
Костюков Валерій Вікторович
Адмінправопорушення
Вознесенський міськрайонний суд Миколаївської області
Тустановський Олександр Михайлович
Адмінправопорушення
Корабельний районний суд м. Миколаєва
Покровська Тетяна Семенівна
Адмінправопорушення
Центрально-Міський районний суд м.Кривого Рогу
Мясоєдова Олена Миколаївна
Адмінправопорушення
Краматорський міський суд Донецької області
Бакуменко Анна Валеріївна
Адмінправопорушення
Калінінський районний суд м.Донецька
Гавриленко Олександр Миколайович
Адмінправопорушення
Червонозаводський районний суд м.Харкова
Журавель Вікторія Анатоліївна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні