Личаківський районний суд м.львова
Новинка
Отримуйте стислий та зрозумілий зміст судового рішення. Це заощадить ваш час та зусилля.
РеєстраціяСправа №463/5185/25
Провадження №3/463/1111/25
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
17 липня 2025 року суддя Личаківського районного суду м. Львова Мармаш В.Я., розглянувши об`єднані в одне провадження матеріали Національного агентства з питань запобігання корупції про притягнення до адміністративної відповідальності Голови Координаційної Ради політичної партії «Громадянська позиція» (код ЄДРПОУ 33492420) ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , реєстраційний номер облікової картки платника податків НОМЕР_1 , зареєстрованого та проживаючого за адресою: АДРЕСА_1 , за вчинення адміністративного правопорушення, передбаченого ст. 212-21 КУпАП (порушення встановленого порядку або строків подання фінансового звіту про надходження і використання коштів виборчого фонду, звіту політичної партії про майно, доходи, витрати і зобов`язання фінансового характеру або подання фінансового звіту, оформленого з порушенням встановлених вимог), -
в с т а н о в и в :
ОСОБА_1 , будучи головою керівником політичної партії, 10.02.2025 подав Звіт політичної партії про майно, доходи, витрати і зобов`язання фінансового характеру, не додавши до цього звіту відомості про зобов`язання фінансового характеру, чим порушив вимоги п. 4 ч. 11 ст. 17 Закону України «Про політичні партії в Україні», а саме відомості щодо фінансових зобов`язань політичної партії «Громадянська позиція» на користь ОСОБА_2 судового збору у розмірі 1073,60 грн у Звіті не відображено, що є порушенням ч. 11 ст. 17 Закону України «Про політичні партії в Україні». Таким чином, своїми діями вчинив адміністративне правопорушення, відповідальність за яке передбачена ст. 212-21 КУпАП.
Дата виявлення правопорушення 28.05.2025 - дата складання Акту про проведення аналізу Звіту Партії.
Дата вчинення правопорушення 10.02.2025 - дата подання Звіту Партії за підписом Голови Координаційної Ради політичної партії «Громадянська позиція» ОСОБА_1 .
Місце вчинення - АДРЕСА_2 - місцезнаходження Партії.
Крім того, ОСОБА_1 , будучи керівником політичної партії, 08.11.2024 подав Звіт політичної партії про майно, доходи, витрати і зобов`язання фінансового характеру, не додавши до цього звіту відомості про спонсорські внески у вигляді оплати адміністративного збору та нотаріальних послуг, а також про зобов`язання фінансового характеру, чим порушив вимоги п.п. 1, 2,4 ч. 11 та ч. 13 ст. 17 Закону України «Про політичні партії в Україні», а саме відомості щодо оплати адміністративного збору у сумі 910,00 грн та нотаріальних послуг, а також відомості щодо фінансових зобов`язань політичної партії «Громадянська позиція» на користь ОСОБА_2 судового збору у розмірі 1073,60 грн у Звіті не відображено. Таким чином, своїми діями вчинив адміністративне правопорушення, відповідальність за яке передбачена ст. 212-21 КУпАП.
Дата виявлення правопорушення 28.05.2025 - дата складання Акту про проведення аналізу Звіту Партії.
Дата вчинення правопорушення 08.11.2024 - дата подання Звіту Партії за підписом Голови Координаційної Ради політичної партії «Громадянська позиція» ОСОБА_1 .
Місце вчинення - АДРЕСА_2 - місцезнаходження Партії.
ОСОБА_1 у судове засідання повторно не прибув, про дату, час і місце розгляду справи був повідомлений належним чином. Окрім того, інформація про дату, час та місце судового засідання була розміщена у відкритому доступі на офіційному веб-порталі Судової влади України в мережі Інтернет - http://court.gov.ua. А тому у відповідності до ст. 268 КУпАП суд розглядає справу у відсутності ОСОБА_1 .
Вивчивши матеріали справи, суд приходить до наступного висновку.
Статтею 212-21 КУпАП передбачено відповідальність за порушення встановленого порядку або строків подання фінансового звіту про надходження і використання коштів виборчого фонду, звіту політичної партії про майно, доходи, витрати і зобов`язання фінансового характеру або подання фінансового звіту, оформленого з порушенням встановлених вимог.
Відповідно до ст.17 Закону України «Про політичні партії в Україні», - Політична партія щоквартально, не пізніше ніж на сороковий день після закінчення звітного кварталу, зобов`язана подати до Національного агентства з питань запобігання корупції звіт про майно, доходи, витрати і зобов`язання фінансового характеру (у тому числі її місцевих організацій, які у встановленому порядку набули статусу юридичної особи) шляхом його заповнення на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції.
Форма та порядок подання звіту політичної партії про майно, доходи, витрати і зобов`язання фінансового характеру затверджуються Національним агентством з питань запобігання корупції.
Згідно вимог частини 11 ст. 17 Закону України «Про політичні партії в Україні» звіт політичної партії про майно, доходи, витрати і зобов`язання фінансового характеру обов`язково включає такі розділи:
1) "Майно та нематеріальні активи станом на кінець звітного періоду", в якому має бути наведено повну та достовірну інформацію щодо майна (грошові кошти на всіх рахунках, цінні папери, нерухоме майно, транспортні засоби, інше рухоме майно, вартість якого перевищує п`ятдесят розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого на 1 січня звітного року) та нематеріальних активів, які належать партії, її місцевій організації, що в установленому порядку набула статусу юридичної особи, на праві власності або праві користування;
2) "Внески та інші надходження за звітний період", в якому має бути наведено повну та достовірну інформацію про внески (грошові внески; майнові внески; внески роботами або послугами; внески нематеріальними активами; внески, надані шляхом фінансування заходів або діяльності на користь політичної партії чи її місцевої організації, яка у встановленому порядку набула статусу юридичної особи; кошти державного фінансування (у разі його отримання відповідно до закону); доходи, майно та нематеріальні активи, які не є внесками відповідно до цього Закону; кошти, які не є ні доходами, ні внесками, отримані політичною партією, місцевою організацією політичної партії, яка в установленому порядку набула статусу юридичної особи, протягом звітного кварталу);
3) "Платежі та інші витрати за звітний період", в якому має бути наведено повну та достовірну інформацію про платежі з окремого рахунку, відкритого для зарахування коштів з державного бюджету, інших рахунків політичної партії та її місцевих організацій, які в установленому порядку набули статусу юридичної особи (з узагальненням інформації за кожним видом рахунків окремо); повернення грошових внесків (чи їх частин) та помилкових грошових надходжень, повернення майнових внесків та нематеріальних активів, внесків, здійснених шляхом фінансування заходів або діяльності на користь політичної партії за згодою партії, повернення до державного бюджету невикористаної частини коштів державного фінансування, перерахування до державного бюджету сум внесків, які неможливо повернути особам, які їх здійснили;
4) "Зобов`язання фінансового характеру станом на кінець звітного періоду", в якому має бути наведено повну та достовірну інформацію про всі фінансові зобов`язання політичної партії (її місцевої організації, яка в установленому порядку набула статусу юридичної особи). Якщо фінансове зобов`язання політичної партії (її місцевої організації, яка в установленому порядку набула статусу юридичної особи) виникло у звітному періоді та було виконано політичною партією (її місцевою організацією, яка в установленому порядку набула статусу юридичної особи) у цьому самому звітному періоді, таке фінансове зобов`язання не відображається у звіті політичної партії про її майно, доходи, витрати і зобов`язання фінансового характеру.
Судом встановлено, що ОСОБА_1 , будучи керівником Партії, 08.11.2024 подав Звіт політичної партії за ІІІ квартал 2024 року, а також 10.02.2025 Звіт політичної партії за ІV квартал 2024 року про майно, доходи, витрати і зобов`язання фінансового характеру не додавши до цього звіту відомості про зобов`язання фінансового характеру, а також відомості про спонсорські внески у вигляді оплати адміністративного збору та нотаріальних послуг. Зазначене відображено в протоколах про адміністративне правопорушення та підтверджено долученими до матеріалів справи доказами.
Так як ОСОБА_1 , будучи керівником Партії, 08.11.2024 та 10.02.2025 порушив порядок фінансового звіту політичної партії про майно, доходи, витрати і зобов`язання фінансового характеру, вважаю, що в його діях є ознаки правопорушень, передбачених ст. 212-21 КУпАП.
Відповідно до ст. 36 КУпАП, якщо особа вчинила кілька адміністративних правопорушень, справи про які одночасно розглядаються одним і тим же органом (посадовою особою), стягнення накладається в межах санкції статті, встановленої за більш серйозне правопорушення з числа вчинених.
Враховуючи вищенаведене, характер вчиненого правопорушення, особу порушника, ступінь його вини, обставин, що пом`якшують та обтяжують відповідальність не вбачаю, та вважаю, що до неї слід застосувати вид адміністративного стягнення штраф.
Крім того, відповідно до вимог ст. 40-1 КУпАП, судовий збір у провадженні по справі про адміністративне правопорушення у разі винесення судом (суддею) постанови про накладення адміністративного стягнення сплачується особою, на яку накладено таке стягнення. Розмір і порядок сплати судового збору встановлюється законом.
Згідно із Законом України Про судовий збір, розмір судового збору у разі ухвалення судом постанови про накладення адміністративного стягнення становить 605,60 грн (0,2 розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб).
Керуючись ст.ст. 33, 40-1, 212-21, 284, 294 КУпАП, суд -
п о с т а н о в и в :
ОСОБА_1 визнати винним у вчиненні адміністративних правопорушень, передбачених ст. 212-21 КУпАП, та на підставі ч. 2 ст. 36 КУпАП, застосувати до нього адміністративне стягнення у виді штрафу в розмірі 5100 грн.
Стягнути з ОСОБА_1 на користь держави 605,60 грн судового збору у справі.
На постанову може бути подана апеляційна скарга до Львівського апеляційного суду протягом десяти днів з дня її винесення.
Суддя: Мармаш В.Я.
Суд | Личаківський районний суд м.Львова |
Дата ухвалення рішення | 17.07.2025 |
Оприлюднено | 21.07.2025 |
Номер документу | 128933790 |
Судочинство | Адмінправопорушення |
Категорія | Адміністративні правопорушення, що посягають на здійснення народного волевиявлення та встановлений порядок його забезпечення Порушення порядку подання фінансового звіту про надходження і використання коштів виборчого фонду, звіту партії про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру |
Адмінправопорушення
Личаківський районний суд м.Львова
Мармаш В. Я.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні