Герб України

Рішення від 23.07.2025 по справі 560/17433/24

Хмельницький окружний адміністративний суд

Новинка

ШІ-аналіз судового документа

Отримуйте стислий та зрозумілий зміст судового рішення. Це заощадить ваш час та зусилля.

Реєстрація

Справа № 560/17433/24

РІШЕННЯ

іменем України

23 липня 2025 рокум. Хмельницький

Хмельницький окружний адміністративний суд в особі головуючого-судді Печеного Є.В., розглянувши адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до Управління праці та соціального захисту населення Хмельницької міської ради про визнання протиправним, скасування рішення та зобов`язання вчинити дії,

ВСТАНОВИВ:

ОСОБА_1 звернувся до Хмельницького окружного адміністративного суду з позовною заявою до Управління праці та соціального захисту населення Хмельницької міської ради, в якій просить:

" - визнати протиправною та скасувати рішення про відмову в наданні допомоги на проживання внутрішньо переміщеним особам Управління праці та соціального захисту населення Хмельницької міської ради ОСОБА_1 , 09:0511951 р.н., з 01.03.2024 р. та з 01.07.2024 р;

- зобов`язати Управління праці та соціального захисту населення Хмельницької міської ради нарахувати та виплатити допомогу на проживання внутрішньо переміщеній особі ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , з 01.03.2024 р. та з 01.07.2024 р".

В обґрунтування позовних вимог зазначає, що в березні 2015 року вимушено покинув своє постійне місце проживання у м. Єнакієве Донецької області, у зв`язку із початком бойових дій та тимчасовою окупацією міста.

Вказує, що з 01.03.2024 року, відповідно до листа Управління праці та соціального захисту населення Хмельницької міської ради, йому у виплаті допомоги на проживання ВПО відмовлено, оскільки не відповідає п.5 Порядку надання допомоги на проживання внутрішньо переміщеним особам, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 20.03.2022 року №332, тобто відсутнє переміщення (повторне) з 01.01.2022 року з територій, включених до переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих російською федерацією, затвердженого Мінреінтеграції (далі - перелік територій), щодо яких не визначено дати завершення бойових дій (припинення можливості бойових дій) або тимчасової окупації.

Після повторного звернення Управління праці та соціального захисту населення Хмельницької міської ради листом від 16.10.2024 року №4-5354-24 дало роз`яснення, що у призначені допомоги з 01.03.2024 року відмовлено, оскільки середньомісячний дохід позивача перевищує чотири прожиткових мінімумів та його дружина ОСОБА_2 перебуває на обліку як внутрішньо переміщена особа з 20.11.2014 року в Хмельницькому районі Хмельницької області.

Вважаючи протиправною бездіяльність відповідача, позивач звернувся до суду за захистом порушених прав.

Ухвалою від 28.11.2024 суд відкрив провадження в адміністративній справі, розгляд справи призначив в порядку спрощеного позовного провадження.

До суду 29.11.2024 від відповідача надійшов відзив, у якому в задоволенні позову просить відмовити.

Зазначає, що згідно поданої заяви, ОСОБА_1 з 28.11.2023 перемістився з смт. Летичів та був поставлений на обліку, як ВПО в м. Хмельницькому.

При повторному звернені щодо отримання допомоги на проживання від 28.03.2024 року, заявник просив призначити допомогу з 01.03.2024. При цьому довідка МСЕК про встановлення групи інвалідності була видана йому лише 01.04.2024 та додана до заяви лише 03.04.2024, тобто станом на 01.03.2024 (дата з якої заявник просив призначити допомогу) ОСОБА_1 не був особою з інвалідністю.

Вказує, що розрахунок для визначення права на призначення допомоги за зверненням від 28.03.2024 проводився на загальних підставах.

Розмір пенсії ОСОБА_1 на момент розрахунку перевищив чотири розміри прожиткового мінімуму для осіб які втратили працездатність (середньомісячний дохід заявника становить 20930,00 грн.), також був відсутній факт переміщення ОСОБА_1 (повторного переміщення) з 1 січня 2022 р. з територій, включених до переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих російською федерацією, затвердженого Мінреінтеграції (далі - перелік територій), щодо яких не визначено дати завершення бойових дій (припинення можливості бойових дій) або тимчасової окупації, тому в призначенні допомоги на проживання внутрішньо переміщеним особам, ОСОБА_1 було відмовлено з 01.03.2024 на підставі абз.2 п.5 та п.13.1 Порядку.

Відповідач стверджує, що у подальшому ОСОБА_1 03.07.2024 подано нове звернення до Управління щодо призначення йому допомоги на проживання, при цьому, долучено довідку МСЕК від 01.04.2024 про встановлення йому 1 групи підгрупи Б.

На підставі поданих документів програмним комплексом ЄІССС було сформовано рішення, що заявник ОСОБА_1 не має права на отримання допомоги на проживання внутрішньо переміщеним особам, тому що не відповідає вимогам п.5 Порядку, відсутнє переміщення (повторне) з 01.01.2022 з територій, включених до переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією, затвердженого Мінреінтеграції (далі - перелік територій), щодо яких не визначено дати завершення бойових дій (припинення можливості бойових дій) або тимчасової окупації.

Ухвалою суду від 17 липня 2025 року зобов`язано Управління праці та соціального захисту населення Хмельницької міської ради в п`ятиденний строк з дня вручення копії даної ухвали суду надати до суду: належним чином завірені копії заяв ОСОБА_1 про призначення допомоги на проживання внутрішньо переміщеній особі; належним чином завірені копії рішень за результатами розгляду заяв ОСОБА_1 про призначення допомоги на проживання внутрішньо переміщеній особі та всіх матеріалів, на підставі яких прийняті вказані рішення (у разі їх прийняття).

На виконання ухвали суду від 24.07.2025 року, відповідачем надані витребувані докази по справі.

Дослідивши матеріали адміністративної справи, з`ясувавши всі обставини справи, перевіривши їх дослідженими доказами, суд встановив таке.

ОСОБА_1 взятий на облік як внутрішньо переміщена особа в Хмельницькому районі Хмельницької області з 19.03.2015 до 28.11.2023 року.

У зв`язку із зміною тимчасової адреси проживання, 03.07.2024 позивач звернувся до Управління праці та соціального захисту населення Хмельницької міської ради щодо взяття на облік як внутрішньопереміщеної особи та йому видано довідку від 28.11.2023 №6825-5003052107 про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи.

Має зареєстроване місце проживання за адресою: АДРЕСА_1 . Фактичне місце проживання/перебування: АДРЕСА_2 .

Рішенням 1090228843-2024-2 "Про призначення допомоги переміщеним особам на проживання" від 08.07.2024 відповідач встановив, що позивач не має права на допомогу на проживання внутрішньопереміщеним особам, тому що не відповідає вимогам п.5 Порядку, відсутнє переміщення (повторне) з 01.01.2022 з території включених до переліку територій, затвердженого Мінреінтеграції, щодо яких не визначено дати завершення/припинення бойових дій або тимчасової окупації.

При повторному звернені щодо отримання допомоги на проживання від 03.04.2024 року, відповідачем винесено рішення 1090228843-2024-1, відповідно до якого, позивач не має права на допомогу на проживання внутрішньо переміщеним особам, постанова 332, оскільки не відповідає вимогам п. 13.1 Порядку, оскільки є особами, які непрацездатні, зокрема та/або які досягли пенсійного віку, та отримують пенсію, розмір якої перевищує чотири розміри прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність.

Не погоджуючись з отриманими відмовами в призначені та виплаті допомоги на проживання внутрішньо переміщеним особам, позивач звернувся до суду з даним позовом.

Надаючи правову оцінку встановленим обставинам справи, доводам позивача, викладеним в позовній заяві, та доводам відповідача, викладеним у відзиві на позов, суд зазначає таке.

Відповідно до статті 1 Закону України "Про забезпечення прав і свобод внутрішньо переміщених осіб" від 20.10.2014 №1706-VII (далі - Закон №1706-VII), внутрішньо переміщеною особою є громадянин України, іноземець або особа без громадянства, яка перебуває на території України на законних підставах та має право на постійне проживання в Україні, яку змусили залишити або покинути своє місце проживання у результаті або з метою уникнення негативних наслідків збройного конфлікту, тимчасової окупації, повсюдних проявів насильства, порушень прав людини та надзвичайних ситуацій природного чи техногенного характеру.

Гарантії дотримання прав, свобод та законних інтересів внутрішньо переміщених осіб, відповідно до Конституції та законів України, міжнародних договорів України, згода на обов`язковість яких надана Верховною Радою України, встановлює Закон України "Про забезпечення прав і свобод внутрішньо переміщених осіб" від 20.10.2014 №1706-VII (далі - Закон №1706).

Відповідно до ч. 1 ст. 1 Закону №1706, внутрішньо переміщеною особою є громадянин України, іноземець або особа без громадянства, яка перебуває на території України на законних підставах та має право на постійне проживання в Україні, яку змусили залишити або покинути своє місце проживання у результаті або з метою уникнення негативних наслідків збройного конфлікту, тимчасової окупації, повсюдних проявів насильства, порушень прав людини та надзвичайних ситуацій природного чи техногенного характеру.

Згідно з ч. 1 ст. 4 Закону №1706, факт внутрішнього переміщення підтверджується довідкою про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи, що діє безстроково, крім випадків, передбачених статтею 12 цього Закону.

За приписами ч. 1 ст. 5 Закону №1706, довідка про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи засвідчує місце проживання внутрішньо переміщеної особи на період наявності підстав, зазначених у статті 1 цього Закону.

Відповідно до ч. 2 ст. 7 Закону №1706, Україна вживає всіх можливих заходів, спрямованих на розв`язання проблем, пов`язаних із соціальним захистом, зокрема відновленням усіх соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам.

Судом встановлено, що, у зв`язку із зміною тимчасової адреси проживання, 28.11.2023 позивач звернувся до Управління праці та соціального захисту населення Хмельницької міської ради щодо взяття на облік як внутрішньопереміщеної особи та отримав довідку від 28.11.2023 №6825-5003052107 про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи, має зареєстроване місце проживання за адресою: АДРЕСА_1 . Фактичне місце проживання/перебування: АДРЕСА_2 .

Так, 20.03.2022 Кабінетом Міністрів України прийнято постанову №332 "Деякі питання виплати допомоги на проживання внутрішньо переміщеним особам", якою затверджено Порядок надання допомоги на проживання внутрішньо переміщеним особам (далі - Порядок № 332).

Постановою КМУ №332 визначено перелік постанов КМУ, які втрачають чинність та під №1 вказана Постанова Кабінету Міністрів України від 1 жовтня 2014 р. №505 "Про надання щомісячної адресної допомоги внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг".

Пунктом 1 Порядку №332 (в редакції чинній на момент виникнення спірних відносин) передбачено, що цей Порядок визначає механізм надання допомоги на проживання внутрішньо переміщеним особам (далі - допомога).

Допомога призначається для забезпечення соціальної підтримки внутрішньо переміщених осіб із числа незахищених верств населення та стимулювання до працевлаштування внутрішньо переміщених осіб працездатного віку.

Відповідно до п. 3 Порядку №332, з 1 листопада 2023 р. допомога призначається на шість місяців на сім`ю, яка вперше звернулася за призначенням допомоги, та виплачується щомісяця одному з членів сім`ї (далі - уповноважена особа) у такому розмірі: для осіб з інвалідністю та дітей - 3000 гривень; для інших осіб - 2000 гривень.

Допомога призначається на кожного члена сім`ї (далі - отримувач), відомості про якого включено до Єдиної інформаційної бази даних про внутрішньо переміщених осіб.

Допомога призначається за повний місяць, у якому уповноважена особа звернулася за її наданням, незалежно від дати такого звернення.

Пунктом 4 Порядку №332 визначено, що для призначення допомоги внутрішньо переміщена особа або уповноважена особа подає заяву про надання допомоги на проживання внутрішньо переміщеним особам за формою згідно з додатком 1 (далі - заява). Така заява подається структурному підрозділу з питань соціального захисту населення районної, районної у м. Києві державної (військової) адміністрації, виконавчого органу міської, районної у місті (у разі її утворення) ради (далі - орган соціального захисту населення) або уповноваженій особі виконавчого органу сільської, селищної, міської ради чи центру надання адміністративних послуг за місцем обліку внутрішньо переміщеної особи із використанням функціоналу Єдиної інформаційної системи соціальної сфери (за технічної можливості) та електронних систем Мінсоцполітики.

У попередній редакції пункт 5 Постанови КМУ N 332 (діючій до 24.11.2023 року) містив наступний зміст: "Допомога призначається внутрішньо переміщеним особам: які перемістилися (повторно перемістилися) з територій, включених до переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією, затвердженого Мінреінтеграції (далі - перелік територій), щодо яких не визначено дати завершення бойових дій (припинення можливості бойових дій) або тимчасової окупації;

у яких житло зруйноване або непридатне для проживання та інформація про яке внесена до Державного реєстру майна, пошкодженого та знищеного внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених військовою агресією Російської Федерації проти України (далі - Реєстр пошкодженого та знищеного майна) (за технічної можливості), або щодо якого подано документальне підтвердження органом місцевого самоврядування факту пошкодження/знищення житлового приміщення внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених військовою агресією Російської Федерації."

Та після внесення змін Постановою КМУ №1226 від 21 листопада 2023 р. абз. 2 п. 5 Порядку №332 викладений у новій редакції "допомога призначається внутрішньо переміщеним особам: які перемістилися (повторно перемістилися) з 1 січня 2022 р. з територій, включених до переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією, затвердженого Мінреінтеграції (далі - перелік територій), щодо яких не визначено дати завершення бойових дій (припинення можливості бойових дій) або тимчасової окупації.

Відповідно до абз. 12 та 13 п. 5 Порядку №332, особа вважається такою, що звертається вперше, якщо їй не призначалася і не виплачувалася допомога відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 20 березня 2022 р. №332 "Деякі питання виплати допомоги на проживання внутрішньо переміщеним особам" до дня звернення. Переміщення вважається повторним, якщо внутрішньо переміщена особа повторно залишила або покинула своє місце проживання та перемістилася з територій, на яких ведуться бойові дії, або з тимчасово окупованих російською федерацією територій, включених до переліку територій, затвердженого Мінреінтеграції, щодо яких не визначено дати завершення бойових дій (припинення можливості бойових дій) або тимчасової окупації Російською Федерацією, а також якщо внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених збройною агресією російської федерації проти України, знищено або пошкоджено (до ступеня непридатного для проживання) її житлове приміщення.

Пункт 7 Порядку №332 визначає підстави для відмови у призначення/ не виплаті допомоги внутрішньо переміщеній особі, яка вперше звертається за її призначенням, починаючи з 1 серпня 2023 р., а пункт 7-1 підстави для відмови у призначення/ не виплаті допомоги починаючи з 1 грудня 2023 року.

Відповідно до п. 13 Порядку №332 (в редакції Постанови КМ №94 від 26.01.2024), особам, які мають право на виплату допомоги відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11 липня 2023 р. №709 "Деякі питання підтримки внутрішньо переміщених осіб", та особам/сім`ям, які є отримувачами допомоги відповідно до цього Порядку, та особам, які отримували допомогу та відмовилися від неї та/або яких було знято з обліку як внутрішньо переміщених осіб, у разі повернення осіб до покинутого місця проживання, з якого здійснилося переміщення, та повторного взяття на облік як внутрішньо переміщених осіб її виплата може бути продовжена ще на один шестимісячний період за умови їх відповідності критеріям, зазначеним у пунктах 7, 7-1, 13-1-13-4 цього Порядку.

Пункт 1 Постанови КМУ №709 від 11.07.2023 р. "Деякі питання підтримки внутрішньо переміщених осіб" встановив, що з 1 серпня 2023 р. виплата допомоги на проживання внутрішньо переміщеним особам (далі - допомога), які перемістилися з територій, включених до переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих російською федерацією, затвердженого Міністерством з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій (далі - перелік територій), щодо яких не визначено дати завершення бойових дій (припинення можливості бойових дій) або тимчасової окупації, а також особам, у яких внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених збройною агресією російської федерації проти України, зруйноване або непридатне для проживання житлове приміщення та яким допомогу було призначено відповідно до Порядку надання допомоги на проживання внутрішньо переміщеним особам, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20 березня 2022 р. №332 "Деякі питання виплати допомоги на проживання внутрішньо переміщеним особам", продовжується автоматично на один шестимісячний період.

Виплата допомоги не продовжується особам, які:

- перебувають за кордоном більш як 30 календарних днів підряд (до 30-денного періоду перебування за кордоном не включаються дні службового відрядження, оздоровлення дітей, стажування, лікування, реабілітації, що підтверджується відповідними документами, зокрема за запрошенням приймаючої сторони, а також дні перебування за кордоном з таких причин, як смерть членів сім`ї особи та її родичів, догляд за хворою дитиною віком до 18 років, перебування у закладах охорони здоров`я, судових та правоохоронних органах, у зв`язку з якими особа не за власним бажанням не могла повернутися з-за кордону та може підтвердити такі обставини документально);

- відбувають покарання в місцях позбавлення волі;

- були засуджені за вчинення кримінального правопорушення, передбаченого статтями 109, 110, 111 або частинами третьою - восьмою статті 111-1 Кримінального кодексу України, або оголошені в розшук у разі отримання такої інформації про осіб структурним підрозділом з питань соціального захисту населення районної, районної у м. Києві державної адміністрації, виконавчого органу міської, районної у місті (у разі її утворення) ради (далі - орган соціального захисту населення) від правоохоронних органів;

- повернулися до покинутого місця проживання на територіях, включених до переліку територій, щодо яких не визначено дати завершення бойових дій (припинення можливості бойових дій) або тимчасової окупації.

З огляду на викладене, суд доходить висновку, що позивач не є особою яка має право на виплату допомоги відповідно до постанови Кабінету Міністрів України №332, оскільки він не особою, яка перемістилася (повторно перемістилася) з 1 січня 2022 р. з територій, включених до переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих російською федерацією, затвердженого Мінреінтеграції (далі - перелік територій), щодо яких не визначено дати завершення бойових дій (припинення можливості бойових дій) або тимчасової окупації.

При цьому, згідно з п.п. 3 п. 13-2 Порядку, для отримувачів допомоги, які не підпадають під дію пункту 13-1, та які перемістилися (повторно перемістилися) з 1 січня 2022 р. з територій, включених до переліку територій, для яких не визначена дата завершення бойових дій (припинення можливості бойових дій) або тимчасової окупації, допомога призначається на другий шестимісячний період на підставі подання заяви на осіб із складу членів сім`ї, якщо середньомісячний сукупний дохід на одного отримувача в такій сім`ї протягом тримісячного періоду, за який враховуються доходи на момент продовження виплати допомоги, не перевищує чотирьох розмірів прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність, на 1 січня року, в якому приймається рішення про призначення допомоги, та у разі, коли: у складі сім`ї є особа, яка доглядає за особою з інвалідністю I групи або дитиною з інвалідністю віком до 18 років, або особою з інвалідністю I чи II групи внаслідок психічного розладу, або особою, яка досягла 80-річного віку, за дитиною, хворою на тяжкі перинатальні ураження нервової системи, тяжкі вроджені вади розвитку, рідкісні орфанні захворювання, онкологічні, онкогематологічні захворювання, дитячий церебральний параліч, тяжкі психічні розлади, цукровий діабет I типу (інсулінозалежний), гострі або хронічні захворювання нирок IV ступеня, яка отримала тяжку травму, потребує трансплантації органа, потребує паліативної допомоги, якій не встановлено інвалідність, що підтверджується документально. Допомога призначається на всіх осіб з числа внутрішньо переміщених осіб у такій сім`ї з урахуванням норм пункту 13-3 цього Порядку.

Порядок обчислення середньомісячного сукупного доходу сім`ї (домогосподарства) для усіх видів державної соціальної допомоги, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 22 липня 2020 р. № 632 ''Деякі питання виплати державної соціальної допомоги'' визначає механізм обчислення середньомісячного сукупного доходу сім`ї (домогосподарства) (далі - середньомісячний сукупний дохід) для призначення усіх видів державної соціальної допомоги та житлових субсидій, які відповідно до законодавства надаються залежно від сукупного доходу сім`ї (домогосподарства) (надалі Порядок №632).

Згідно пункту 4 Порядку №632, до середньомісячного сукупного доходу враховуються, в т.ч. пенсія.

Позивачем не заперечується, що він станом на дату припинення виплати допомоги на проживання, є отримувачем пенсії.

Відповідно до ст. 7 Закону України "Про Державний бюджет на 2024 рік", розмір прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність становить 2361,00 грн.

Розмір фактичного середньомісячного скупного доходу сім`ї за листопад 2023 складає 20930,00 грн, за листопад 2023 складає 20930,00 грн та за грудень 2023 складає 20930 грн.

Дослідивши матеріали справи, судом встановлено, що середньомісячний дохід позивача перевищує чотири прожиткових мінімуми які втратили працездатність.

Відтак, позовні вимоги в цій частині також задоволенню не підлягають.

Згідно із частинами 1, 2 статті 77 КАС України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

З урахуванням викладеного, системно проаналізувавши приписи законодавства України, надавши оцінку наявним в матеріалах справи доказам в їх сукупності, враховуючи те, що відповідачем доведено правомірність прийнятих рішень від 08.07.2024 №1090228843-2024-2 та від 03.04.2024 №1090228843-2024-1, відтак, суд дійшов висновку про відмову у задоволенні позову.

Враховуючи положення статті 139 КАС України, розподіл судових витрат не проводиться.

Керуючись статтями 6, 72-77, 139, 244, 246, 250, 255, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

ВИРІШИВ:

у задоволенні позову ОСОБА_1 - відмовити повністю.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку до Сьомого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Позивач:ОСОБА_1 ( АДРЕСА_3 , ідентифікаційний номер - НОМЕР_1 ) Відповідач:Управління праці та соціального захисту населення Хмельницької міської ради (вул. Проскурівського Підпілля, 32, м. Хмельницький, Хмельницька обл., Хмельницький р-н,29013 , код ЄДРПОУ - 03198563)

Головуючий суддя Є.В. Печений

СудХмельницький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення23.07.2025
Оприлюднено25.07.2025
Номер документу129040633
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи зі спорів з приводу реалізації публічної політики у сферах праці, зайнятості населення та соціального захисту громадян та публічної житлової політики, зокрема зі спорів щодо соціального захисту (крім соціального страхування), з них внутрішньо переміщених осіб

Судовий реєстр по справі —560/17433/24

Рішення від 23.07.2025

Адміністративне

Хмельницький окружний адміністративний суд

Печений Є.В.

Ухвала від 17.07.2025

Адміністративне

Хмельницький окружний адміністративний суд

Печений Є.В.

Ухвала від 28.11.2024

Адміністративне

Хмельницький окружний адміністративний суд

Печений Є.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні