Герб України

Вирок від 24.07.2025 по справі 283/1673/25

Малинський районний суд житомирської області

Новинка

ШІ-аналіз судового документа

Отримуйте стислий та зрозумілий зміст судового рішення. Це заощадить ваш час та зусилля.

Реєстрація

Справа № 283/1673/25

провадження №1-кп/283/267/2025

В И Р О К

і м е н е м У к р а ї н и

24 липня 2025 року Малинський районний суд Житомирської області в складі:

під головуванням судді ОСОБА_1 ,

з секретарем судового засідання ОСОБА_2 ,

з участю прокурора - ОСОБА_3 ,

захисника обвинуваченого - адвоката ОСОБА_4 (в режимі ВКЗ),

обвинуваченого - ОСОБА_5 ,

розглянувши в підготовчому судовому засіданні в м. Малині кримінальне провадження, що внесене в Єдиний реєстр досудових розслідувань 03 квітня 2025 року за № 72025111500000030 по обвинуваченню:

ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , уродженця та зареєстрованого АДРЕСА_1 , фактично проживаючого АДРЕСА_2 , громадянина України, одруженого, з вищою освітою, фізичну особу-підприємця, не судимого,

у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч.2 ст.15, ч.1 ст.201-1 КК України,

ВСТАНОВИВ:

Відповідно до частини 1 ст. 3 Закону України «Про особливості державного регулювання діяльності суб`єктів підприємницької діяльності, пов`язаної з реалізацією та експортом лісоматеріалів» від 08.09.2005 реалізація за межі митної території України в митному режимі експорту суб`єктами підприємницької діяльності лісоматеріалів та виготовлених із них пиломатеріалів допускається лише за наявності сертифіката про походження лісоматеріалів та виготовлених із них пиломатеріалів.

У відповідності до частини 6 ст. 3 Закону право на експорт певної партії лісоматеріалів та виготовлених з них пиломатеріалів, крім передбачених статтями 2 та 2-1 цього Закону, має суб`єкт підприємницької діяльності, що отримав сертифікат про походження на відповідну партію лісо- або пиломатеріалів.

Згідно із вимогами частини 7 ст. 3 Закону, випуск у митний режим експорту лісо- та пиломатеріалів, крім передбачених статтями 2 та 2-1 цього Закону, здійснюється митним органом на підставі сертифікатів про походження лісоматеріалів та виготовлення з них пиломатеріалів, отриманих від центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері лісового господарства, з використанням механізму «єдиного вікна» відповідно до Митного кодексу України.

ОСОБА_5 , будучи фізичною особою-підприємцем (РНОКПП НОМЕР_1 , місце реєстрації: АДРЕСА_1 , здійснюючи підприємницьку діяльність у сфері - лісопильне та стругальне виробництво (код 16.10), у зв`язку з чим будучи обізнаним про порядок переміщення лісоматеріалів через митний кордон України, працюючи та здійснюючи свою підприємницьку діяльність систематично здійснює експорт лісоматеріалів, достеменно знаючи про встановлені Законом України «Про особливості державного регулювання діяльності суб`єктів підприємницької діяльності, пов`язаної з реалізацією та експортом лісоматеріалів» обмеження та заборони щодо експорту лісоматеріалів.

При цьому, в період лютого-березня 2025 року, але не пізніше 27.03.2025, у невстановленому у ході досудового розслідування місці на території Житомирської області, у ОСОБА_5 виник злочинний умисел на переміщення через митний кордон України з приховуванням від митного контролю інших лісоматеріалів, заборонених до вивозу за межі митної території України.

Так, ОСОБА_5 , з метою реалізації свого злочинного умислу, направленого на вчинення закінченого замаху на переміщення через митний кордон України з приховуванням від митного контролю інших лісоматеріалів, вирішив використати міжнародний контракт, укладений між ФОП ОСОБА_5 (продавець) та юридичною особою Sp. z o. o., ANS Group, Польща, (Покупець) укладено контракт купівлі-продажу пиломатеріалів, а саме підпорки для дерев і кущів діаметром від 6 до 14 см, та довжиною від 1 до 5 метрів №2208/23 від 22.08.2023 року.

Для подальшої реалізації свого умислу, під виглядом виконання вказаного вище контракту купівлі-продажу ФОП ОСОБА_5 виготовив лісоматеріали циліндричної форми, шліфовані, об`ємом 35,125 м3, та не пізніше ніж 27.03.2025 відповідно до акту завантаження, завантажив їх у вантажний причіп із державним номерним знаком НОМЕР_2 за адресою: АДРЕСА_3 , з метою подальшого транспортування та вивантаження на Sp. z o. o., ANS Group за адресою АДРЕСА_4 .

Крім того, ОСОБА_5 , здійснюючи свою підприємницьку діяльність, систематично здійснюючи експорт лісоматеріалів, достеменно знаючи про встановлені Законом України «Про особливості державного регулювання діяльності суб`єктів підприємницької діяльності, пов`язаної з реалізацією та експортом лісоматеріалів» обмеження та заборони щодо експорту лісоматеріалів, а саме: без отримання сертифіката про походження лісоматеріалів забороняється вивезення за межі митної території України в митному режимі експорту лісоматеріалів (код 4407 УКТЗЕД), усвідомлюючи, що вищезазначений товар, який зазначений в Інвойсі № 20 від 27.03.2025 , ЦМР від 27.03.2025, також акті завантаження від 27.03.2025 насправді відповідає критеріям товару за кодом УКТЗЕД 4407, реалізуючи умисел спрямований на переміщення через митний кордон України з приховуванням від митного контролю, лісоматеріалів, експорт яких заборонено, шляхом підміни УКТЗЕД діючи протиправно, визначив в митних документах вантаж - «Вироби з деревини хвойних порід - елементи паркану ландшафтного дизайну - палісади оциліндровані, соснові, (фаска/фаска)» загальним об`ємом 35,125 м3, у вантажному причепі з номерним знаком НОМЕР_2 , де водієм виступав ОСОБА_7 (водій фірми-перевізника ТОВ «ПРІМА АВТО» ЄДРПОУ 44296874), код УКТЗЕД 44219999, з метою транспортування на адресу Sp. z o. o., ANS Group за адресою Timber Trade, Zabrody 11b, 29-105 Krasocin, Польща. Товар завантажено відповідно до акту від 27.03.2025 року. Сторонніх вкладень немає.

У подальшому, в період лютого-березня 2025 року, але не пізніше 27.03.2025, у невстановленому у ході досудового розслідування місці у м. Житомир, ОСОБА_5 , з метою реалізації заздалегідь виниклого злочинного умислу, усвідомлюючи суспільно небезпечний характер своїх дій, передбачаючи суспільно небезпечні наслідки і бажаючи їх настання, звернувся до митного брокера ОСОБА_8 , з якою мав попередньо укладений договір про надання послуг з митного оформлення №71/2023 від 24.08.2023, для отримання послуг з допомоги у оформленні та поданні митної декларації та супутніх до неї документів, надавши для цього ОСОБА_8 офіційні документи, які містили неправдиві відомості щодо найменування та характеристик лісоматеріалів, які підлягали експорту, а саме: ЦМР (міжнародна товаро-транспортна накладна) №20 від 27.03.2025, Інвойс №20 від 27.03.2025, а також акт про завантаження транспортного засобу від 27.03.2025, з зазначенням найменування товарів спрямованих до експорту- «Елементи паркану ландшафтного дизайну палісади оциліндровані, соснові, (фаска/фаска)» загальним об`ємом 35,125 м3 та з зазначенням коду товару 44219999 згідно Українського класифікатора товарів зовнішньоекономічної діяльності (УКТ ЗЕД), достовірно знаючи, що вказаний товар за його справжніми характеристиками відповідає коду 4407 УКТ ЗЕД, як «лісоматеріали розпиляні або розщеплені уздовж, розділені на шари або лущені, стругані або нестругані, шліфовані або нешліфовані, які мають або не мають торцеві з`єднання , завтовшки більш як 6 мм», які відповідно до ст.2 Закону України від 08.09.2005 № 2860-IV «Про особливості державного регулювання діяльності суб`єктів підприємницької діяльності, пов`язаної з реалізацією та експортом лісоматеріалів» (зі змінами та доповненнями, чинними станом на 01.02.2024) потребують наявності сертифіката про походження лісоматеріалів та виготовлених з них пиломатеріалів для процедури митного оформлення, вживши у такий спосіб всіх можливих заходів щодо утруднення виявлення інших лісоматеріалів, заборонених до вивозу.

Так, не будучи обізнаним щодо злочинних намірів ОСОБА_5 , 27.03.2025, ОСОБА_8 , здійснюючи свої послуги з допомоги у митного оформленні ФОП ОСОБА_5 , надала до сектору митного оформлення «Малин» митного посту «Коростень» Житомирської митниці, за адресою: Житомирська область, м. Малин, вул. Степана Бандери, 120, пакет документів для митного оформлення в інтересах вантажовідправника - фізичної особи-підприємця ОСОБА_5 , серед яких була електронна митна декларація типу ЕК10АА, якій присвоєно номер №25UA101080000985U4 на товар (графа 31) «Вироби з деревини хвойних порід - елементи паркану ландшафтного дизайну - палісади оциліндровані, соснові, (фаска/фаска)» загальним об`ємом 35,125 м3», а також ЦМР (міжнародна товаро-транспортна накладна) №20 від 27.03.2025, Інвойс №20 від 27.03.2025, а також акт про завантаження транспортного засобу від 27.03.2025, які містили неправдиві відомості щодо найменування товарів і неправдиві відомості, необхідні для визначення коду товару згідно УКТЗЕД, а саме щодо класифікації товару за кодом 44219999 згідно Українського класифікатора товарів зовнішньоекономічної діяльності (УКТ ЗЕД), які насправді повинні класифікуватись за кодом коду 4407 УКТ ЗЕД, як «лісоматеріали розпиляні або розщеплені уздовж, розділені на шари або лущені, стругані або нестругані, шліфовані або нешліфовані, які мають або не мають торцеві з`єднання , завтовшки більш як 6 мм», які відповідно до ст.2 Закону України від 08.09.2005 № 2860-IV «Про особливості державного регулювання діяльності суб`єктів підприємницької діяльності, пов`язаної з реалізацією та експортом лісоматеріалів» (зі змінами та доповненнями, чинними станом на 01.02.2024) потребують наявності сертифіката про походження лісоматеріалів та виготовлених з них пиломатеріалів для процедури митного оформлення, та визначаються як інші лісоматеріали.

Після завершення відповідних митних процедур, громадянин України ОСОБА_7 , не будучи обізнаним із злочинною діяльністю ОСОБА_5 , з використанням автомобільного причепу з номерним знаком НОМЕР_2 , з вищевказаним вантажем лісоматеріалів загальним обсягом 35,125 м3. під митним контролем, вирушив у напрямку Польщі, слідуючи через митний пункт пропуску «Ягодин» Волинської митниці, куди прибув 30.03.2024 року. При цьому, ОСОБА_7 надав на митний контроль, як підставу для переміщення через митний кордон України згаданого вантажу лісоматеріалів вищевказаний пакет товарно-супровідних документів.

По прибуттю вищевказаного автомобіля з причепом та вантажем в зону митного пункту пропуску «Ягодин» Волинської митниці в ході здійснення митного контролю та перевірочних заходів в ході митного огляду 02.04.2025 встановлено невідповідність найменування товару, заявленого у графі 31 електронної митної декларації №25UA101080000985U4 фактичному за зовнішніми ознаками, а також невідповідність коду Української класифікації товарів зовнішньоекономічної діяльності у товарних позиціях, заявленого у графі 33 електронної митної декларації, після чого співробітниками Волинської митниці прийнято рішення про зупинення митного оформлення експортованого ФОП ОСОБА_5 товару.

Встановлено, що лісоматеріали загальним обсягом 35,125 м3, котрі вивозились за межі митної території України, згідно митної декларації №25UA101080000985U4, відноситься до лісоматеріалів за кодом УКТ ЗЕД 4407, котрі відповідно до частини 1 ст. 3 Закону України «Про особливості державного регулювання діяльності суб`єктів підприємницької діяльності, пов`язаної з реалізацією та експортом лісоматеріалів» від 08.09.2005 реалізація за межі митної території України в митному режимі експорту суб`єктами підприємницької діяльності лісоматеріалів та виготовлених із них пиломатеріалів допускається лише за наявності сертифіката про походження лісоматеріалів та виготовлених із них пиломатеріалів.

Отже, ОСОБА_5 виконав усі дії, які вважав необхідними для доведення злочину до кінця, необхідні для переміщення через митний кордон України з приховуванням від митного контролю лісоматеріалів від митного контролю об`ємом 35,125 м3, зокрема вжив заходів щодо неправильного зазначення найменування товару та коду УКТЗЕД в супровідних документах з метою приховування від митного контролю, але злочин не було закінчено з причин, які не залежали від його волі.

Таким чином, ОСОБА_5 вчинив закінчений замах на контрабанду, на переміщення через митний кордон України з приховуванням від митного контролю інших лісоматеріалів, заборонених до вивозу за межі митної території України, тобто кримінальне правопорушення, передбачене ч. 2 ст. 15, ч. 1 ст. 201-1 КК України.

В судовому засіданні ОСОБА_5 визнав себе винним повністю в інкримінованому йому суспільно небезпечному діянні.

04 липня 2025 року між прокурором відділу процесуального керівництва досудовим розслідуванням та підтримання публічного обвинувачення Спеціалізованої екологічної прокуратури Офісу Генерального прокурора ОСОБА_3 та підозрюваним ОСОБА_5 з його захисником адвокатом ОСОБА_4 в порядку, передбаченому ст. 468, 469, 470, 472 КПК України укладено угоду про визнання винуватості.

Згідно з даною угодою прокурор та підозрюваний дійшли згоди щодо всіх істотних умов для даного провадження по обвинуваченню ОСОБА_5 за ч.2 ст. 15, ч.1 ст.201-1 КК України, який в повному обсязі сформульованого обвинувачення беззастережно визнав свою винуватість у вчиненні даного злочину, щиро розкаявся та активно сприяв розкриттю кримінального правопорушення. Крім того, обвинувачений сплатив 100 000 грн благодійної допомоги ЗСУ.

Також, сторонами угоди визначено узгоджене ними покарання, яке обвинувачений повинен понести за вчинене кримінальне правопорушення/

Учасники кримінального провадження просили цю угоду затвердити і призначити обвинуваченому узгоджену в угоді міру покарання із застосуванням ч.1 ст.69 КК України у виді штрафу в розмірі 6000 неоподаткованих мінімумів доходів громадян, що становить 102000, 00 грн. Кримінальне правопорушення у вчиненні якого обвинувачений беззастережно визнав себе винним, згідно із ст. 12 КК України є нетяжким злочином.

Суд шляхом проведення опитування сторін кримінального провадження переконався, що укладення угоди сторонами є добровільним, тобто не є наслідком застосування насильства, примусу, погроз або наслідком обіцянок чи дій будь-яких інших обставин, ніж ті, що передбачені в угоді. При цьому судом з`ясовано, що обвинувачений повністю усвідомлює зміст укладеної з прокурором угоди про визнання винуватості, характер обвинувачення, щодо якого визнав беззастережно себе винним, цілком розуміє свої права, визначені п. 1 ч. 4 ст. 474 КПК України, а також наслідки укладення, затвердження даної угоди, передбачені ч. 2 ст. 473 КПК України, та наслідки її не виконання, передбачені ст. 476 КПК України.

Згідно з п. 3 та п. 4 ч. 1 ст. 470 КПК України при вирішенні питання про укладення угоди про визнання винуватості прокурор повинен врахувати:

- наявність суспільного інтересу в забезпеченні швидшого досудового розслідування і судового провадження, викритті більшої кількості кримінальних правопорушень;

- наявність суспільного інтересу в запобіганні, виявленні чи припиненні більшої кількості кримінальних правопорушень або інших більш тяжких кримінальних правопорушень.

Під суспільним інтересом у кримінальному процесі розуміють певні вигоди для всього суспільства, без задоволення яких неможливо забезпечити його всебічний, стабільний та демократичний розвиток. Вони визнані державою, забезпечені правом, а їх задоволення є гарантією існування і розвитку суспільства в цілому. Суспільний інтерес - це те, що спонукає діяти так, а не інакше заради блага всього суспільства і для блага окремої людини.

У кримінальному провадженні суспільний інтерес загалом виражений в його завданнях, визначених ст. 2 КПК України, та полягає у захисті особи, суспільства та держави від кримінальних правопорушень, охороні прав, свобод та законних інтересів учасників кримінального провадження, а також забезпеченні швидкого, повного та неупередженого розслідування і судового розгляду з тим, щоб кожний, хто вчинив кримінальне правопорушення, був притягнутий до відповідальності в міру своєї вини, жоден невинуватий не був обвинувачений або засуджений, жодна особа не була піддана необґрунтованому процесуальному примусу і щоб до кожного учасника кримінального провадження була застосована належна правова процедура. З урахуванням комплексності і неоднорідності завдань кримінального провадження, оцінюючи суспільний інтерес, суд має встановити баланс між зацікавленістю обвинуваченого отримати м`якше покарання та запитом суспільства отримати від обвинуваченого щось на заміну такому пом`якшенню.

Попри абстрактний характер поняття суспільний інтерес, означена норма процесуального закону досить чітко його розкриває та дає зрозуміти, в якому саме аспекті повинні оцінюватися умови угоди про визнання винуватості, щоб відповідати інтересам суспільства.

Водночас, суспільний інтерес у цьому провадженні полягає у загальній та спеціальній превенції, яка завжди відбувається внаслідок притягнення особи, яка вчинила кримінальне правопорушення, до кримінальної відповідальності, коли сама обвинувачений та інші особи (на його прикладі) мають можливість оцінити негативні наслідки вчинення кримінальних правопорушень та відмовитись від їх скоєння у майбутньому.

Затвердження угоди про визнання винуватості сприятиме запобіганню, виявленню чи припиненню більшої кількості кримінальних правопорушень або інших більш тяжких злочинів за рахунок зменшення процесуального навантаження на прокурорів у цьому кримінальному провадженні та зміщенні акцентів на інші провадження, значно зекономить ресурс, який держава витратить у разі, якщо угоду буде затверджено і призначено узгоджене покарання, в результаті чого мінімізуються оскарження кінцевого судового рішення в апеляційному і касаційному порядку.

На переконання суду, домовленості сторін угоди щодо узгодженого покарання є законними, не виходять за межі загальних засад призначення покарання, встановлених законом України про кримінальну відповідальність, а погоджений захід примусу має конкретний вираз.

Обставинами, що пом`якшують покарання, обвинуваченого згідно ст. 66 КК України є з`явлення із зізнанням, щире каяття, активне сприяння розкриттю кримінального правопорушення, а також добровільне перерахування грошових коштів в сумі 100 тисяч гривень на підтримку Збройних Сил України.

Враховуючи правові орієнтири визначені Постановою № 7 від 24.10.2003 Пленуму Верховного суду України «Про практику призначення судами кримінального покарання», зокрема щодо необхідності наведення обставин справи або даних про особу обвинуваченого/підсудного які можна визнати такими, що істотно знижують ступінь тяжкості вчиненого злочину і впливають на пом`якшення покарання, сторони угоди зазначили, що крім наявності пом`якшуючих покарання обставин (щире каяття, активне сприяння розкриттю злочину), приймається до уваги наступне: обвинуваченим здійснено добровільний благодійний внесок на потреби Збройних Сил України в сумі 100 000 (сто тисяч) гривень).

Обставин, що обтяжують покарання обвинуваченого, судом не здобуто.

Таким чином, умови угоди про визнання винуватості не суперечать вимогам кримінального процесуального закону, міра покарання, про призначення якої дійшли згоди обвинувачений та прокурор, визначена із застосуванням ч.1 ст.69 КК України, перейшовши до іншого, більш м`якого виду основного покарання, не зазначеного в санкції ч.1 ст.201-1 КК України, у виді штрафу, а тому не суперечить інтересам суспільства. Порушень прав, свобод чи інтересів сторін або інших осіб не встановлено.

У відповідності до положень ст. 96-1, п. 3 ч. 1 ст. 96-2 КК України, ч. 9 ст. 100 КПК України застосувати спеціальну конфіскацію щодо предмету кримінального правопорушення - лісоматеріалів.

Відповідно до ч. 4 ст. 174 КПК України арешт, накладений на майно, згідно ухвал слідчого судді підлягає скасуванню.

Відповідно до ч. 2 ст. 124 КПК України у разі ухвалення обвинувального вироку суд стягує з обвинуваченого на користь держави документально підтверджені витрати на залучення експерта.

Керуючись п.1 ч.3 ст.314, 394, 474 та 475 КПК України, -

УХВАЛИВ:

Затвердити у кримінальному провадженні № 72025111500000030 від 03.04.2025 угоду про визнання винуватості від 04 липня 2025 року між прокурором відділу процесуального керівництва досудовим розслідуванням та підтримання публічного обвинувачення Спеціалізованої екологічної прокуратури Офісу Генерального прокурора ОСОБА_3 та підозрюваним ОСОБА_5 з його захисником адвокатом ОСОБА_4 .

ОСОБА_5 визнати винуватим у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч.2 ст.15, ч.1 ст. 201-1 КК України та призначити йому узгоджене сторонами покарання із застосуванням ч.1 ст.69 КК України у виді штрафу в розмірі 6000 неоподаткованих мінімумів доходів громадян, що становить 102 000, 00 (сто дві тисячі) грн.

Стягнути з ОСОБА_5 в дохід держави понесені процесуальні витрати повязані з залученням експерта в розмірі 8022,60 грн. (за проведення Львівським науково-дослідним експертно-криміналістичним центром МВС України судової товарознавчої експертизи).

У відповідності до положень ст. 96-1, п. 3 ч. 1 ст. 96-2 КК України, ч. 9 ст. 100 КПК України застосувати спеціальну конфіскацію щодо предмету кримінального правопорушення - лісоматеріалів у вигляді колод циліндричної форми, які поміщені в 11 упакувань (5 упаковок по 72 шт., 4 упаковки по 100 шт., 2 упаковки по 156 шт.), в яких в загальній кількості 1072 колоди, об`ємом 35, 125 м3 , які розміщені на території стоянки для зберігання транспортних засобів: Волинська область Ковельський район с. Римачі вул. Прикордонників, 27 та отримані головним державним інспектором відділу складського обліку, зберігання, оцінки вилученого майна та розпорядження ним управління адміністративно-господарської діяльності Волинської митниці (акт №005 приймання-передачі майна від 10.04.2025).

Скасувати заходи по забезпеченню кримінального провадження, а саме арешт, накладений ухвалою слідчого судді Солом`янського районного суду м. Києва від 08.05.2025 (справа №760/9864/25) на лісоматеріали циліндричної форми бежевого кольору, шліфовані із випилом вздовж у кількості 160 шт., наступної довжини та розміру: 240Х5000мм у кількості 4 шт.; 240Х6000мм; у кількості 152 шт.; 240Х6500 мм, у кількості 4 шт.

Речові докази: контрольний талон серія ВМ№254622, д.н.з. НОМЕР_3 , НОМЕР_2; вироби з деревини - 1 аркуш; електронна митна декларація 25UA10108000098U4 вантажовідправник: ФОП ОСОБА_5 на 1 аркуші; CMR (міжнародна ТТН) відправник ФОП ОСОБА_5 (№20 від 27.03.2025) на 1 аркуші у кількості 5 примірників; INVOICE №20 від 27.03.2025 продавець ФОП ОСОБА_5 на 1 аркуші у кількості 5 примірників; акт проведення огляду (переогляду) товарів, номери транспортного засобу: НОМЕР_3 , НОМЕР_4 від 30.03.2025 по 02.04.2025 на 1 аркуші;

Копії: електронної митної декларації 25UA10108000098U4 на 2 аркушах; договору №2208/23 від 22.08.2023 на 4 аркушах; додаткової угоди №1 від 09.04.2024 на 1 аркуші; INVOICE №20 від 27.03.2025; CMR №20 від 27.03.2025 на 1 аркуші; фотокопії вантажу та транспортного засобу на 9 аркушах; акту завантаження транспортного засобу від 27.03.2025 на 1 аркуші; технологічної операції при виготовленні оциліндрованих елементів для паркану на 5 аркушах; електронної митної декларації 25UA10108000171U5 на 2 аркушах; INVOICE №19 від 21.01.2025 на 1 аркуші; CMR №19 від 21.01.2025 на 1 аркуші; фотокопії вантажу і транспортного засобу на 21 аркуші; акту про завантаження транспортного засобу від 21.01.2025 на 1 аркуші; технологічної операції при виготовленні оциліндрованих елементів для паркану на 4 аркушах - зберігати в матеріалах кримінального провадження №72025111500000030 від 03.04.2025.

Вирок набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо таку скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги вирок, якщо його не скасовано, набирає законної сили після прийняття рішення судом апеляційної інстанції.

Вирок може бути оскаржено до Житомирського апеляційного суду через Малинський районний суд Житомирської області протягом тридцяти днів з моменту його проголошення, в порядку передбаченому ст. 394 КПК України.

Суддя

СудМалинський районний суд Житомирської області
Дата ухвалення рішення24.07.2025
Оприлюднено25.07.2025
Номер документу129049343
СудочинствоКримінальне
КатегоріяЗлочини у сфері господарської діяльності Переміщення через митний кордон поза митним контролем або з приховуванням від митного контролю лісоматеріалів або пиломатеріалів цінних та рідкісних порід дерев, а також інших лісоматеріалів, заборонених до вивозу за межі митної території

Судовий реєстр по справі —283/1673/25

Вирок від 24.07.2025

Кримінальне

Малинський районний суд Житомирської області

Ярмоленко В. В.

Ухвала від 08.07.2025

Кримінальне

Малинський районний суд Житомирської області

Ярмоленко В. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні