Герб України

Постанова від 21.07.2025 по справі 909/1267/24

Господарський суд івано-франківської області

Новинка

ШІ-аналіз судового документа

Отримуйте стислий та зрозумілий зміст судового рішення. Це заощадить ваш час та зусилля.

Реєстрація

Справа № 909/1267/24

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

П О С Т А Н О В А

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

про визнання боржника банкрутом

21.07.2025 м. Івано-Франківськ

Господарський суд Івано-Франківської області у складі судді Максимів Т. В. , секретар судового засідання Масловський А. Ю., розглянувши у відкритому судовому засіданні справу

за заявою Головного управління ДПС в Івано-Франківській області

до боржника Товариства з обмеженою відповідальністю "Кіруг"

за участі:

від заявника: ОСОБА_1 ,

арбітражний керуючий Дудкін Роман Анатолійович

установив: Головне управління ДПС в Івано-Франківській області звернулося до Господарського суду Івано-Франківської області з заявою про відкриття провадження у справі про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "Кіруг".

09.01.2025 суд постановив заяву Головного управління ДПС в Івано-Франківській області про відкриття провадження у справі про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "Кіруг" прийняти до розгляду; підготовче засідання з розгляду заяви призначити на 22.01.2025, яке постановив відкласти на 17.02.2025, у зв"язку з повторним здійсненням запиту для визначення автоматизованою системою кандидатури арбітражного керуючого для призначення розпорядником ТОВ "Кіруг", з числа осіб внесених до єдиного державного реєстру арбітражних керуючих України.

За результатами автоматизованого відбору, здійсненого Автоматизованою системою з відбору кандидатів на призначення господарським судом арбітражного керуючого у справах про банкрутство, визначена кандидатура арбітражного керуючого - Дудкіна Романа Анатолійовича (свідоцтво №865 від 24.04.2013).

31.03.2024 суд постановив, зокрема відкрити провадження у справі про банкрутство ТОВ "Кіруг"; визнати грошові вимоги ініціюючого кредитора Головного управління ДПС в Івано-Франківській області до боржника ТОВ "Кіруг" в сумі 5 879 781 грн 85 коп., 72 000 грн 00 коп. понесених витрат щодо авансування винагороди арбітражному керуючому та 30 280 грн 00 коп. сплаченого судового збору; ввести з 31.03.2025 мораторій на задоволення вимог кредиторів ТОВ "Кіруг"; ввести процедуру розпорядження майном ТОВ "Кіруг" строком на 170 календарних днів - до 17.09.2025; розпорядником майна ТОВ "Кіруг" призначити арбітражного керуючого Дудкіна Романа Анатолійовича; оприлюднити на офіційному вебпорталі судової влади України повідомлення про відкриття провадження у справі про банкрутство боржника ТОВ "Кіруг"; зобов`язати розпорядника майна: надати: відзиви на заяви кредиторів; письмовий звіт про надіслані всім кредиторам боржника повідомлення про результати розгляду грошових вимог та їх отримання кредиторами разом з копіями повідомлень про вручення поштового відправлення та описів вкладення у поштове відправлення або інших документів, що підтверджують надсилання повідомлення кредиторам; відомості щодо виконання повноважень відповідно до ч. 3 ст. 44 Кодексу України з процедур банкрутства; провести аналіз фінансово-господарського стану, інвестиційної та іншої діяльності боржника та становища на ринках боржника, який подати суду; попереднє засідання суду призначити на 09.06.2025.

09.06.2025 суд постановив визначити розмір та перелік визнаних судом вимог кредиторів Товариства з обмеженою відповідальністю "Кіруг" на загальну суму 5 982 061 грн 85 коп., що належить внесенню керуючим реструктуризацією до реєстру вимог кредиторів, а саме:вимоги Головного управління ДПС в Івано-Франківській області до боржника Товариства з обмеженою відповідальністю "Кіруг", які належать внесенню розпорядником майна до реєстру вимог кредиторів Товариства з обмеженою відповідальністю "Кіруг" в сумі: 5 879 781 (п`ять мільйонів вісімсот сімдесят дев`ять тисяч сімсот вісімдесят одна) грн 85 коп., з яких: 6 501 (шість тисяч п"ятсот одна) грн 64 коп. основний борг в 2 чергу ; 3 300 677 (три мільйони триста тисяч шістсот сімдесят сім) грн 81 коп. основний борг в 3 чергу; 2 572 602 (два мільйони п"ятсот сімдесят дві тисячі шістсот дві) грн 40 коп. неустойка (штраф, пеня) в 6 чергу, а також 30 280 (тридцять тисяч двісті вісімдесят) грн 00 коп. судовий збір та 72 000 (сімдесят дві тисячі) грн 00 коп. авансування винагороди арбітражному керуючому в 1 чергу, з урахуванням ухвали суду від 31.03.2025. Розпоряднику майна Товариства з обмеженою відповідальністю "Кіруг" арбітражному керуючому Дудкіну Роману Анатолійовичу: внести до реєстру вимог кредиторів відомості про кредитора, розмір його вимог за грошовими зобов`язаннями, наявність права вирішального голосу в представницьких органах кредиторів, черговість задоволення кожної вимоги; надати суду належним чином складений та підписаний реєстр вимог кредиторів у десятиденний строк з дня постановлення ухвали суду; в десятиденний строк з дня постановлення ухвали відповідно до ст. 48 Кодексу України з процедур банкрутства повідомити письмово кредиторів про місце і час проведення зборів кредиторів та організувати проведення зборів кредиторів 09.07.2025, визначивши час проведення зборів кредиторів та комітету кредиторів; подати суду протокольне рішення зборів кредиторів про утворення та склад комітету кредиторів з прийнятим рішенням про звернення до суду з клопотанням про введення наступної процедури щодо боржника; дата проведення зборів кредиторів та комітету кредиторів - 09.07.2025; призначити підсумкове засідання суду на 21.07.2025.

10.07.2025 розпорядник майна боржника арбітражний керуючий Дудкін Р.А. подав:

- клопотання про затвердження звіту про нарахування і виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат при здійсненні повноважень розпорядника майна ТОВ "Кіруг" (вх.№11509/25);

- клопотання про долучення документів до матеріалів справи (вх.№ 11495/25);

- пропозиції розпорядника майна щодо можливості відновлення платоспроможності боржника (вх.№11497/25);

- звіт про проведення процедури розпорядження майном (вх.№11482/25);

- клопотання про визнання ТОВ "Кіруг" банкрутом, відкриття ліквідаційної процедури та призначення ліквідатора (вх.№11498/25та вх.№6045/25), до якого додано: звіт про діяльність розпорядника майна з додатками, протокол зборів кредиторів з додатками, протокол засідання комітету кредиторів з додатками, заяву арбітражного керуючого Дудкіна Р.А. про участь у справі про банкрутство з додатками.

В підсумковому засіданні 21.07.2025 розпорядник майна підтримав подані клопотання в повному обсязі. Просив суд їх задовольнити.

Представник ініціюючого кредитора в судовому засіданні підтримав клопотання розпорядника майна.

Представник боржника у справі про банкрутство у підсумкове засідання суду не з`явивися, хоча про дату, час та місце судового засідання був повідомлений належним чином, що підтверджується матеріалами справи.

Дослідивши матеріали справи, заслухавши пояснення присутніх в судовому засіданні учасників справи, суд виходить з такого.

Закінчення процедури розпорядження майном унормовано статтею 49 Кодексу України з процедур банкрутства (далі також - КУзПБ).

Згідно приписів зазначеної вище норми, у підсумковому засіданні суду у процедурі розпорядження майном боржника здійснюється перехід до наступної судової процедури (процедури санації, ліквідації) або закривається провадження у справі.

До закінчення процедури розпорядження майном боржника збори кредиторів приймають одне з таких рішень:

- схвалити план санації та подати до господарського суду клопотання про введення процедури санації і затвердження плану санації;

- подати до господарського суду клопотання про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури.

У разі наявності обставин, що не дають зборам кредиторів можливості у встановлені строки прийняти одне з таких рішень, збори кредиторів можуть прийняти рішення про звернення до господарського суду з клопотанням про продовження строку процедури розпорядження майном у межах граничних строків, визначених цим Кодексом.

У підсумковому засіданні господарський суд ухвалює одне з таких судових рішень:

- ухвалу про продовження строку процедури розпорядження майном у межах граничних строків, визначених цим Кодексом;

- ухвалу про введення процедури санації та затвердження плану санації у разі схвалення плану санації боржника зборами кредиторів та погодження його забезпеченими кредиторами в порядку, встановленому цим Кодексом;

- постанову про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури;

- ухвалу про закриття провадження у справі про банкрутство.

Аналіз положень статті 49 КУзПБ свідчить, що господарський суд, проводячи підсумкове засідання у справі про банкрутство, приймає рішення про введення наступної судової процедури (санації чи ліквідації) або закриває провадження у справі.

Водночас, у будь-якому випадку, завдання підсумкового засідання суду полягає у з`ясуванні ознак банкрутства (неплатоспроможності) та наявності можливості визначення наступної судової процедури і подальшого здійснення провадження у справі.

Відповідно до ухвали від 09.06.2025 за наслідками попереднього засідання суду, суд визначив розмір та перелік визнаних судом вимог кредиторів в загальній сумі 5 982 061 грн 85 коп., що підлягають внесенню керуючим реструктуризацією до реєстру вимог кредиторів Товариства з обмеженою відповідальністю "Кіруг". Вказані вимоги внесені розпорядником майна до реєстру вимог кредиторів.

Матеріалами справи підтверджується, що в процесі процедури розпорядження майном, з метою виявлення майна боржника, розпорядник майна вживав такі заходи:

З метою виявлення майна ТОВ "Кіруг" розпорядник майна боржника арбітражний керуючий Дудкін Р.А. направив запити до установ, що здійснюють реєстрацію майна (права власності на нього) щодо відповідної інформації, а саме: Івано-Франківського обласного бюро технічної інвентаризації; Головного управління статистики в Івано-Франківській області; Державної служби статистики України, головного управління регіональної статистики; Державної служби статистики України; Івано-Франківської митниці Державної фіскальної служби України; Державної фіскальної служби України; Департаменту льотної придатності Державної авіаційної служби України; Державної реєстраційної служби Департаменту державної реєстрації речових прав на нерухоме майно; Управління Державної архітектурно-будівельної інспекції в Івано-Франківській області; Головного управління Держгеокадастру в Івано-Франківській області; Івано-Франківської державної податкової служби; Головного управління ДФС в Івано-Франківській області; Українського центру інноватики та патентно-інформаційних послуг; Державної служби інтелектуальної власності України; Управління Держпраці в Івано-Франківській області; Департаменту будівництва, житлово-комунального господарства, містобудування та архітектури Івано-Франківської ОДА; Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів; Головного управління Держпродспоживслужби в Івано-Франківській області; Управління Держпраці в Івано-Франківській області; Державної інспекції України з безпеки на морському та річковому транспорті; Державної служби морського та річкового транспорту України, Морська адміністрація; Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку України; Регіонального сервісного центру МВС в Івано-Франківській області; Територіального сервісного центру МВС; Головного сервісного центру МВС України; Управління безпеки дорожнього руху Департаменту Державної автомобільної інспекції МВС України; Державного космічного агентства України; АТ "Укрзалізниця"; Регіональної філії "Південно-Західна залізниця"; Регіонального відділення ФДМУ по Івано-Франківській, Чернівецькій та Тернопільській областях; Фонду державного майна України; ДП "Агентство з ідентифікації та реєстрації тварин"; Національного депозитарію України; Головного управління ДСНС України в Івано-Франківській області; ДСНС України; Міністерства економічного розвитку і торгівлі України.

Згідно з відомостями отриманими від зазначених органів та установ у боржника відсутні на праві власності будь-які активи, які обліковуються зазначеними органами та установами.

Разом з тим, в Державному реєстрі речових прав наявна інформація про державну реєстрацію обтяжень: дата, час державної реєстрації: 07.11.2019 21:27:06; державний реєстратор: Кривень Іван Степанович, Рогатинський районний відділ державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції в Івано-Франківській області, Івано-Франківська обл.; документи, подані для державної реєстрації: постанова, про арешт майна боржника, серія та номер: 60507736, видавник: Рогатинський РВ ДВС; вид обтяження: арешт нерухомого майна, арешт на все нерухоме майно; опис предмета обтяження: все нерухоме майно боржника. Окрім того, в Єдиному реєстрі заборон відчуження об`єктів нерухомого майна, який є архівною складовою частиною Державного реєстру речових прав та відомості про заборони в який реєструвались до 01.01.2013, наявні відомості про арешти: запис 1тип обтяження: арешт нерухомого майна;

реєстраційний номер обтяження: 11130122; зареєстровано: 29.04.2011 14:00:13 за № 11130122 реєстратором: Івано-Франківська філія державного підприємства «Інформаційний центр» Міністерства юстиції України, 76000, Івано-Франківська обл., м.Івано-Франківськ, вул. Шухевичів, 21; підстава обтяження: постанова про відкриття виконавчого провадження, ВП № 26189565, 29.04.2011, Відділ державної виконавчої служби Рогатинського районного управління юстиції, стягнення з ТзОВ "Кіруг" на користь ТзОВ "Аура" 8822,89 грн. боргу; об`єкт обтяження: невизначене майно, все нерухоме майно; обтяжувач: Відділ державної виконавчої служби Рогатинського районного управління юстиції, код: 35065082, 77000, Івано-Франківська обл., Рогатинський р., м. Рогатин, вул. Галицька, 40. запис 2

тип обтяження: арешт нерухомого майна; реєстраційний номер обтяження: 11886000; зареєстровано: 25.11.2011 09:20:48 за № 11886000 реєстратором: Івано-Франківська філія державного підприємства "Інформаційний центр" Міністерства юстиції України, 76000, Івано-Франківська обл., м.Івано-Франківськ, вул. Шухевичів, 21; підстава обтяження: постанова про відкриття виконавчого провадження, ВП № 29993649, 25.11.2011, Відділ державної виконавчої служби Рогатинського районного управління юстиції, Старший державний виконавець відділу державної виконавчої служби Рогатинського районного управління юстиції Ольвач А.В.; об`єкт обтяження: невизначене майно, все нерухоме майно; обтяжувач: Відділ державної виконавчої служби Рогатинського районного управління юстиції, код: 35065082, 77000, Івано-Франківська обл., Рогатинський р., м. Рогатин, вул. Галицька, 40.

З Державного реєстру обтяжень рухомого майна отриманий витяг № P314519 від 07.05.2025, відповідно до змісту якого 06.10.2022 Відділом державної виконавчої служби в Івано-Франківському районі Івано-Франківської області Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції, Івано-Франківська області зареєстровано обтяження, об`єкт обтяження: все рухоме майно, розмір основного зобов`язання: 6444520,92 гривень, термін дії: 06.10.2027 (додаток № 30); витяг № P314528 від 08.05.2025, відповідно до змісту якого 20.10.2020 Відділом державної виконавчої служби в Івано-Франківському районі Івано-Франківської області Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції, Івано-Франківська області зареєстровано обтяження, об`єкт обтяження: все рухоме майно, розмір основного зобов`язання: 9652,48 гривень, термін дії: 20.10.2025 (додаток № 31); витяг № P314530 від 08.05.2025, відповідно до змісту якого запис про арешт рухомого майна втратив чинність по завершенню п`ятирічного терміну зберігання (додаток № 32).

З Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань згідно витягу ТОВ "Кіруг" не є засновником (учасником) інших юридичних осіб (додаток № 33).

З Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань згідно наявної інформації відомості про відокремленні підрозділи ТОВ "Кіруг" відсутні (додаток № 34).

Згідно з інформацією з Автоматизованої системи виконавчого провадження за параметрами запиту/пошуку ЄДРПОУ: « 32447314», відомості щодо ТОВ «Кіруг» як стягувача у виконавчих провадженнях відсутні (додаток № 35).

Згідно з інформацією з Автоматизованої системи виконавчого провадження за параметрами запиту/пошуку ЄДРПОУ: « 32447314» щодо ТОВ «Кіруг» як боржника у виконавчих провадженнях станом на 17.04.2025 наявні записи, однак станом на 02.05.2025 за параметрами запиту/пошуку ЄДРПОУ: « 32447314» всі виконавчі провадження щодо ТОВ «Кіруг» перебувають у стані "Завершено" або "Зупинено".

На реалізацію приписів, визначених ч.2 статті 41 Кодексу України з процедур банкрутства, розпорядник майна на адресу Івано-Франківського ВДВС в Івано-Франківському районі Івано-Франківської області Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції надіслав повідомлення про введення ухвалою Господарського суду Івано-Франківської області від 31.03.2025 у справі № 909/1267/24 мораторію на задоволення вимог кредиторів ТОВ "Кіруг" .

На юридичну адресу ТОВ "Кіруг" (вул. Коновальця, буд. 42, м. Івано-Франківськ, Івано-Франківська область, 76018) розпорядник майна направив лист з повідомленням про відкриття провадження у справі № 909/1267/24 про банкрутство та введення процедури розпорядження майном товариства, про встановленні Кодексом України з процедур банкрутства обмеження для органів управління боржником (додаток № 70).

З метою проведення інвентаризації майна боржника та визначення його вартості, розпорядник майна звертався до ТОВ "Кіруг" про надання інформації щодо кредиторської та дебіторської заборгованості та надання бухгалтерських документів для з"ясування такої інформації, однак лист розпорядника майна адресований ТОВ "Кіруг" повернувся без вручення, з відміткою на довідці органу поштового зв`язку Ф.20: "повертається за закінченням терміну зберігання" (додаток № 71).

Згідно з відомостями з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна щодо суб`єкта, Державного реєстру обтяжень рухомого майна - інформація щодо активів ТОВ "Кіруг" відсутня.

У відповідь на запит розпорядника майна щодо надання інформації (за наявності) про місце розміщення офісу, квартири, приміщення здійснення господарської діяльності ТОВ "Кіруг" за адресою: вул. Коновальця, буд. 42, м. Івано-Франківськ, КП "Управляюча компанія "Комфортний дім" Івано-Франківської міської ради повідомила (лист від 24.04.2025 № 70-1.16/175), що ТОВ "Кіруг" не є споживачем послуг, які надаються КП "Управляюча компанія "Комфортний дім", тому компанія не володіє запитуваною інформацією (додаток № 72).

21.05.2025 розпорядник майна здійснив обстеження за юридичною адресою ТОВ "Кіруг", за результатами якого здійснення господарської діяльності, присутність працівників чи будь-яких інших ознак суб`єктів підприємницької діяльності, у тому числі й ТОВ "Кіруг" не виявлено. Не виявлено й майнові активи, які могли б належати товариству.

Також проведено інвентаризацію майна ТОВ "Кіруг": основних засобів; нематеріальних активів; інших необоротних матеріальних активів; капітальних інвестицій; об`єктів права інтелектуальної власності у складі нематеріальних активів; запасів; матеріальних цінностей, прийнятих на відповідальне зберігання; грошових коштів; грошових документів та бланків документів суворої звітності; фінансових інвестицій; розрахунків з дебіторами і кредиторами; розрахунків щодо відшкодування матеріальних збитків; малоцінних та швидкозношувальних предметів; товарів. Матеріали інвентаризації долучені до матеріалів справи.

В ході здійснення процедури розпорядження майном розпорядник майна встановив, що ТОВ "Кіруг" не відноситься до категорії боржників, на яких розповсюджується розділ VІІ Кодексу України з процедур банкрутства, оскільки діяльність боржника не пов`язана з окремими видами господарської діяльності, та він не є страховиком, страховим посередником, професійним учасником ринку капіталу та організованих товарних ринків, не має зобов`язань за облігаціями за участю адміністратора за випуском облігацій, небанківським надавачем платіжних послуг, кредитною спілкою, стороною угоди ліквідаційного неттінгу, фермерським господарством чи державним підприємством або підприємством у статутному капіталі якого частка державної власності перевищує 50 відсотків.

12.06.2025 відповідно до положень Методичних рекомендацій щодо виявлення ознак неплатоспроможності підприємства та ознак дій з приховування банкрутства, фіктивного банкрутства чи доведення до банкрутства, затверджених наказом Міністерства економіки України від 19.01.2006 № 14 (у редакції наказу від 26.10.2010 № 1361), розпорядник майна склав звіт про фінансово-господарську діяльність ТОВ "Кіруг", виявлення ознак фіктивного банкрутства, доведення до банкрутства, приховування стійкої фінансової неспроможності, незаконних дій у разі банкрутства.

Відповідно до проведеного аналізу розпорядник майна встановив, що фінансовий стан ТОВ «Кіруг» має ознаки неплатоспроможності, товариство не в змозі задовольнити вимоги кредиторів, як за рахунок діяльності, так і за рахунок власних активів. Відновлення платоспроможності боржника не є можливим, оскільки майнові активи використання яких в господарській діяльності товариства та за рахунок яких можливо було б відновити його платоспроможність, відсутні. За наслідками проведення процедури розпорядження майном боржника встановив, що актив ТОВ "Кіруг" складає - 0,00 гривень, в той же час пасив (кредиторська заборгованість) складає - 5 982 061,85 гривень.

Фінансовий стан ТОВ "Кіруг", у якого мають місце ознаки поточної неплатоспроможності, відповідає законодавчому визначенню боржника, який неспроможний виконати свої грошові зобов`язання перед кредиторами.

За інформацією Головного управління ДПС в Івано-Франківській області, ТОВ "Кіруг" починаючи з 01.01.2019 року до контролюючих органів як платник податків не звітує.

09.07.2025 арбітражний керуючий скликав та провів збори кредиторів та збори комітету кредиторів ТОВ "Кіруг".

Відповідно до протоколу засідання зборів кредиторів ТОВ "Кіруг" від 09.07.2025, кредитори вирішили:

1. Прийняти рішення подати до господарського суду клопотання про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури.

2. Визначити кандидатуру арбітражного керуючого Дудкіна Романа Анатолійовича (свідоцтво Міністерства юстиції України № 865 від 24.04.2013) для призначення ліквідатором у справі № 909/1267/24 про банкрутство ТОВ "Кіруг".

3. Звернутись до Господарського суду Івано-Франківської області з клопотанням про визнання ТОВ "Кіруг" банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури у справі № 909/1267/24, призначити ліквідатором ТОВ "Кіруг" арбітражного керуючого Дудкіна Романа Анатолійовича (свідоцтво Міністерства юстиції України № 865 від 24.04.2013; бульвар Мирний, 3, оф. 407-А, м. Херсон, 73003; поштова адреса: 88015, м. Ужгород, а/с 23).

4. Уповноважити розпорядника майна, арбітражного керуючого Дудкіна Романа Анатолійовича, на подання до Господарського суду Івано-Франківської області клопотанням про визнання ТОВ "Кіруг" банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури у справі № 909/1267/24, призначення ліквідатором ТОВ "Кіруг" арбітражного керуючого Дудкіна Романа Анатолійовича.

Відповідно до рішення комітету кредиторів ТОВ "Кіруг", оформленим протоколом від 09.07.2025 також вирішили:

- обрати головою комітету кредиторів ТОВ "Кіруг" - Головне управління ДПС в Івано-Франківській області;

- схвалити звіт розпорядника майна арбітражного керуючого Дудкіна Р.А. з проведення процедури розпорядження майном ТОВ "Кіруг" у справі про банкрутство № 909/1267/24. Роботу розпорядника майна визнати задовільною;

- схвалити звіт арбітражного керуючого Дудкіна Р.А. про нарахування і виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат при здійснені повноважень розпорядника майна у справі № 909/1267/24 про банкрутство ТОВ «Кіруг» за період з 31.03.2025 по 09.07.2025 у сумі: нарахування основної грошової винагороди 79 741,00 гривень; виплата основної грошової винагороди 0,00 гривень; здійснення витрат 715,00 гривень; відшкодування витрат 0,00 гривень.

Аналіз положень статей 48, 49 Кодексу України з процедур банкрутства свідчить, що господарський суд, проводячи підсумкове засідання у справі про банкрутство, приймає рішення про введення наступної судової процедури щодо боржника, які визначені частиною першою статті 6 Кодексу України з процедур банкрутства із застосуванням судового розсуду.

Судовий розсуд - це передбачене законодавством право суду, яке реалізується за правилами передбаченими Законом про банкрутство, Господарським процесуальним кодексом України та іншими нормативно-правовими актами, що надає йому можливість під час прийняття судового рішення (вчинення процесуальної дії) обрати з декількох варіантів рішення, встановлених законом, чи визначених на його основі судом (повністю або частково за змістом та/чи обсягом), такий, що є найбільш оптимальним в правових і фактичних умовах розгляду та вирішення справи, з метою забезпечення верховенства права, справедливості та ефективного поновлення порушених прав та інтересів учасників судового процесу.

Відповідно до норм Кодексу України з процедур банкрутства кожна судова процедура у справі про банкрутство (неплатоспроможність) має своє завдання та мету, а їх запровадження має здійснюватися із дотриманням правил (наявності визначених Кодексом України з процедур банкрутства для цього умов) переходу від однієї судової процедури до наступної.

Виходячи з вищенаведених норм Кодексу України з процедур банкрутства, боржник визнається банкрутом, коли господарським судом встановлено його неспроможність відновити свою платоспроможність та задовольнити визнані вимоги кредиторів інакше, як через застосування ліквідаційної процедури.

Завданням підсумкового засідання суду на стадії розпорядження майном полягає у з`ясуванні ознак банкрутства та наявності можливості визначення наступної судової процедури і подальшого здійснення провадження у справі, виходячи, зокрема, з клопотання комітету кредиторів. Проте остаточна оцінка зазначених обставин надається господарським судом, який здійснює провадження у справі про банкрутство, виходячи з того, чи є можливим відновлення платоспроможності боржника без введення його ліквідаційної процедури, чи не приймалось рішення про введення ліквідаційної процедури комітетом кредиторів на шкоду більшості кредиторів членів комітету кредиторів та чи є реальна можливість відновити платоспроможність боржника через застосування до нього процедури санації за наявності інвестора, чи наявні ознаки фіктивного банкрутства, доведення до банкрутства, приховування стійкої фінансової неспроможності тощо.

При цьому при ухваленні постанови про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури, має бути доведено факт неплатоспроможності боржника, як того вимагає стаття 205 Господарського кодексу України, відповідно до положень частини четвертої якої суб`єкт господарювання може бути оголошений банкрутом за рішенням суду, у разі неспроможності суб`єкта господарювання через недостатність його майна задовольнити вимоги кредиторів.

Тобто, враховуючи положення частини четвертої статті 205 Господарського кодексу України, визнаючи боржника банкрутом, суд має встановити недостатність майна для задоволення вимог кредиторів, у зв`язку з чим при винесенні постанови про визнання боржника банкрутом та при відкритті ліквідаційної процедури суд в обов`язковому порядку повинен з`ясувати як актив, так і пасив боржника та порівняти їх дані.

Розмір пасиву боржника підлягає визначенню відповідно до затвердженого судом у порядку статті 47 Кодексу України з процедур банкрутства реєстру вимог кредиторів. Відомості про актив боржника має містити звіт розпорядника майна про фінансово-майновий стан боржника. Зазначений звіт має бути предметом розгляду зборів кредиторів (комітету кредиторів), які на його підставі приймають рішення клопотати про перехід до наступної судової процедури.

Як вбачається з матеріалів справи пасив боржника становить 5 982 061 грн 85 коп.

Активи боржника, згідно з даними проведеної розпорядником майна інвентаризації відсутній.

Провадження у справі про банкрутство є однією з форм господарського процесу, тому в його межах повинні виконуватися завдання господарського судочинства та досягатися його мета - ефективний захист порушених, невизнаних або оспорюваних прав і законних інтересів фізичних та юридичних осіб, держави.

Звернення кредитора до суду із заявою про відкриття провадження у справі про банкрутство задля задоволення його грошових вимог за рахунок майна боржника, є фактично альтернативою звернення стягнення на майно боржника у виконавчому провадженні.

Боржник не надав суду жодних заперечень щодо клопотання про визнання його банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури, не навів аргументів щодо власної платоспроможності та можливості погашення кредиторських вимог, окрім як у процедурі ліквідації. Кредитори у цій справі прийняли рішення про звернення до суду з клопотанням про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури.

За наведеного, беручи до уваги відсутність активів боржника, не вчинення боржником дій щодо стягнення дебіторської заборгованості, суд вважає підтвердженою обставину неплатоспроможності боржника. Відтак найбільш оптимальним в правових і фактичних умовах розгляду та вирішення справи, з метою забезпечення верховенства права, справедливості та ефективного поновлення порушених прав та інтересів учасників судового процесу, є визнання боржника банкрутом та відкриття щодо нього ліквідаційної процедури.

Відповідно до частини 4 статті 6 КУзПБ, під час здійснення судових процедур щодо боржника з метою зменшення строків провадження у справі про банкрутство (неплатоспроможність) господарський суд керується принципом процесуальної економії.

Таким чином, розпорядник майна подав достатньо доказів, які підтверджують ознаки неплатоспроможності боржника та дають підстави для відкриття щодо нього ліквідаційної процедури. Подальше здійснення процедури розпорядження майном лише збільшить її тривалість та розмір витрат даної процедури, що суперечить принципу процесуальної економії.

Зважаючи на встановлені обставини, врахувавши позицію учасників справи, суд дійшов висновку, що інших шляхів відновлення платоспроможності боржника окрім застосування ліквідаційної процедури щодо боржника не вбачається за можливе.

Дослідженням обставин справи (звітами розпорядника майна, протоколами загальних зборів кредиторів та комітету кредиторів) підтверджується відсутність заяв від можливих інвесторів щодо проведення процедури санації боржника. До суду таких заяв від потенційних інвесторів, які б виявили бажання взяти участь у процедурі санації боржника, також не надходило.

Суд встановив також відсутність підстав для закриття провадження у справі про банкрутство.

З огляду на наведене, враховуючи рішення загальних зборів кредиторів та комітету кредиторів, подане до суду клопотання про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури, суд дійшов висновку про необхідність припинення процедури розпорядження майном ТОВ "Кіруг" та повноважень розпорядника майна боржника - арбітражного керуючого Дудкіна Романа Анатолійовича.

Визначаючи строк ліквідаційної процедури, виходячи з того що у справі заявлені вимоги лише одним кредитором, заслухавши думку розпорядника майна та представника ініціюючого кредитора, суд вважає що достатнім строком ліквідаційної процедури є шість місяців. Протягом цього строку ліквідатор зобов`язаний здійснити ліквідацію боржника.

Згідно з ч. 1 ст. 60 Кодексу України з процедур банкрутства, у постанові про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури господарський суд призначає ліквідатора банкрута з урахуванням вимог, установлених цим Кодексом, з числа арбітражних керуючих, внесених до Єдиного реєстру арбітражних керуючих України.

Вирішуючи питання про призначення ліквідатора ТОВ "Кіруг", суд виходить з положень абзацу 2 ч. 1 ст. 28 Кодексу України з процедур банкрутства, згідно яких арбітражний керуючий для виконання повноважень розпорядника майна або керуючого реструктуризацією, у разі відсторонення розпорядника майна або керуючого реструктуризацією, визначеного Єдиною судовою інформаційно-телекомунікаційною системою, від виконання повноважень, керуючий санацією, керуючий реалізацією та ліквідатор призначаються господарським судом за клопотанням комітету кредиторів.

Відповідно до п. 4 ч. 8 ст. 48 Кодексу України з процедур банкрутства, до компетенції комітету кредиторів належить прийняття рішення про звернення до господарського суду з клопотанням про призначення арбітражного керуючого, припинення повноважень арбітражного керуючого та про призначення іншого арбітражного керуючого.

Згідно з рішеннями загальних зборів кредиторів та комітету кредиторів, оформлених протоколами від 09.07.2025 погоджена кандидатура арбітражного керуючого Дудкіна Р.А. ліквідатором у справі № 909/1267/24.

У клопотанні (вх. № 6045/25 від 10.07.2025) арбітражний керуючий Дудкін Р.А. просив суд призначити його ліквідатором ТОВ "Кіруг", про що подав відповідну заяву № 02-01/139 від 10.07.2025.

З огляду на наведене, враховуючи рішення зборів кредиторів та комітету кредиторів, суд дійшов висновку про призначення ліквідатором у справі арбітражного керуючого Дудкіна Романа Анатолійовича.

Згідно з ч. 2 ст. 30 Кодексу України з процедур банкрутства розмір основної грошової винагороди арбітражного керуючого за виконання ним повноважень розпорядника майна або ліквідатора визначається в розмірі середньомісячної заробітної плати керівника боржника за останніх 12 місяців його роботи до відкриття провадження у справі, але не менше трьох розмірів мінімальної заробітної плати за кожний місяць виконання арбітражним керуючим повноважень.

З урахуванням зазначеної вище норми, суд приходить до висновку про встановлення основної грошової винагороди арбітражному керуючому за виконання обов`язків ліквідатора в даній справі в розмірі трьох встановлених законом мінімальних заробітних плат за кожний місяць виконання арбітражним керуючим повноважень.

Суд звертає увагу на приписи статті 59 Кодексу України з процедур банкрутства, відповідно до якої встановлено наслідки визнання боржника банкрутом.

З дня ухвалення господарським судом постанови про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури:

господарська діяльність банкрута завершується закінченням технологічного циклу з виготовлення продукції у разі можливості її продажу, крім укладення та виконання договорів, що мають на меті захист майна банкрута або забезпечення його збереження (підтримання) у належному стані, договорів оренди майна, яке тимчасово не використовується, на період до його продажу у процедурі ліквідації тощо;

строк виконання всіх грошових зобов`язань банкрута вважається таким, що настав;

у банкрута не виникає жодних додаткових зобов`язань, у тому числі зі сплати податків і зборів (обов`язкових платежів), крім витрат, безпосередньо пов`язаних із здійсненням ліквідаційної процедури;

припиняється нарахування неустойки (штрафу, пені), процентів та інших економічних санкцій за всіма видами заборгованості банкрута;

відомості про фінансове становище банкрута перестають бути конфіденційними чи становити комерційну таємницю;

продаж майна банкрута допускається в порядку, передбаченому цим Кодексом;

скасовуються арешт, накладений на майно боржника, визнаного банкрутом, та інші обмеження щодо розпорядження майном такого боржника. Накладення нових арештів або інших обмежень щодо розпорядження майном банкрута не допускається;

припиняються повноваження органів управління банкрута щодо управління банкрутом та розпорядження його майном, якщо цього не було зроблено раніше, члени виконавчого органу (керівник) банкрута звільняються з роботи у зв`язку з банкрутством підприємства, а також припиняються повноваження власника (органу, уповноваженого управляти майном) майна банкрута.

Протягом 15 днів з дня призначення ліквідатора відповідні посадові особи банкрута зобов`язані передати бухгалтерську та іншу документацію, печатки і штампи, матеріальні та інші цінності банкрута ліквідатору. У разі ухилення від виконання зазначених обов`язків відповідні посадові особи банкрута несуть відповідальність відповідно до закону. Ліквідатор має право замовити виготовлення дублікатів печатки та штампів у разі їх втрати.

З метою виявлення кредиторів з вимогами за зобов`язаннями боржника, визнаного банкрутом, що виникли під час проведення процедур банкрутства, господарський суд здійснює офіційне оприлюднення повідомлення про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури на офіційному вебпорталі судової влади України.

Відповідно до ч. 4 ст. 60 Кодексу України з процедур банкрутства, у ліквідаційній процедурі господарський суд розглядає заяви з вимогами поточних кредиторів, які надійшли до господарського суду після офіційного оприлюднення повідомлення про визнання боржника банкрутом. Заяви з вимогами поточних кредиторів розглядаються господарським судом у порядку черговості їх надходження. За результатами розгляду зазначених заяв господарський суд своєю ухвалою визнає чи відхиляє (повністю або частково) вимоги таких кредиторів. Вимоги поточних кредиторів погашаються в порядку черговості, визначеної ст. 64 цього Кодексу.

Керуючись ст. 1, 2, 9, 12, 28, 48, 49, 58-61 Кодексу України з процедур банкрутства, ст. 12, 197, 232 Господарського процесуального кодексу України, суд

ПОСТАНОВИВ:

припинити процедуру розпорядження майном Товариства з обмеженою відповідальністю "Кіруг" (76018, Івано-Франківська обл., м. Івано-Франківськ, вул. Коновальця,42 ідентифікаційний код юридичної особи: 32447314) та повноваження розпорядника майна боржника - арбітражного керуючого Дудкіна Романа Анатолійовича.

Боржника - Товариство з обмеженою відповідальністю "Кіруг" (76018, Івано-Франківська обл., м. Івано-Франківськ, вул. Коновальця,42 ідентифікаційний код юридичної особи: 32447314) визнати банкрутом.

Відкрити ліквідаційну процедуру щодо Товариства з обмеженою відповідальністю "Кіруг" (76018, Івано-Франківська обл., м. Івано-Франківськ, вул. Коновальця,42 ідентифікаційний код юридичної особи: 32447314) строком на шість місяців - до 21.12.2025.

Призначити ліквідатором Товариства з обмеженою відповідальністю "Кіруг" (76018, Івано-Франківська обл., м. Івано-Франківськ, вул. Коновальця,42 ідентифікаційний код юридичної особи: 32447314) арбітражного керуючого Дудкіна Романа Анатолійовича; реєстраційний номер облікової картки платника податків: НОМЕР_1 , свідоцтво про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) № 865, дата видачі 24.04.2013).

Встановити грошову винагороду арбітражного керуючого за виконання повноважень ліквідатора у розмірі трьох мінімальних заробітних плат за кожний місяць виконання арбітражним керуючим повноважень ліквідатора.

Оприлюднити на офіційному вебпорталі судової влади України в мережі Інтернет повідомлення про визнання Товариства з обмеженою відповідальністю "Кіруг" (76018, Івано-Франківська обл., м. Івано-Франківськ, вул. Коновальця,42, ідентифікаційний код юридичної особи: 32447314) банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури.

Зобов`язати посадових осіб банкрута протягом 15 днів з дня прийняття постанови передати ліквідатору - арбітражному керуючому Дудкіну Роману Анатолійовичу бухгалтерську та іншу документацію, печатки і штампи, матеріальні та інші цінності банкрута Товариства з обмеженою відповідальністю "Кіруг" (76018, Івано-Франківська обл., м. Івано-Франківськ, вул. Коновальця,42 ідентифікаційний код юридичної особи: 32447314).

Ліквідатору Товариства з обмеженою відповідальністю "Кіруг" один раз у місяць надавати суду та комітету кредиторів Товариства з обмеженою відповідальністю "Кіруг" документально підтверджені звіти про свою діяльність та хід ліквідаційної процедури з інформацією про фінансовий стан та майно боржника та використання його коштів, іншу інформацію на вимогу комітету кредиторів.

Після завершення всіх розрахунків з кредиторами Товариства з обмеженою відповідальністю "Кіруг" ліквідатору подати до суду належно оформлений ліквідаційний баланс та звіт про виконану роботу в ході ліквідаційної процедури боржника, з додатками, визначеними ст. 65 Кодексу України з процедур банкрутства.

Управлінню реєстраційних процедур виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради внести до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відповідні відомості, зокрема про ліквідатора Товариства з обмеженою відповідальністю "Кіруг" (76018, Івано-Франківська обл., м. Івано-Франківськ, вул. Коновальця,42 ідентифікаційний код юридичної особи: 32447314) - арбітражного керуючого Дудкіна Романа Анатолійовича; бульвар Мирний, буд.3, офіс 407-А, м.Херсон, 73003, адреса для листування 88015, м.Ужгород, а/с 23, реєстраційний номер облікової картки платника податків: НОМЕР_1 , свідоцтво про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) № 865, дата видачі 24.04.2013).

Постанова набирає законної сили з моменту її прийняття, та може бути оскаржена до Західного апеляційного господарського суду у визначені ст. 256, 257 Господарського процесуального кодексу України, ст. 9 Кодексу України з процедур банкрутства строк та порядку.

Дата підписання: 28.07.2025

Суддя Т.В. Максимів

СудГосподарський суд Івано-Франківської області
Дата ухвалення рішення21.07.2025
Оприлюднено30.07.2025
Номер документу129149523
СудочинствоГосподарське
КатегоріяСправи позовного провадження Справи про банкрутство, з них: банкрутство юридичної особи

Судовий реєстр по справі —909/1267/24

Ухвала від 17.09.2025

Господарське

Господарський суд Івано-Франківської області

Максимів Т. В.

Постанова від 21.07.2025

Господарське

Господарський суд Івано-Франківської області

Максимів Т. В.

Ухвала від 21.07.2025

Господарське

Господарський суд Івано-Франківської області

Максимів Т. В.

Постанова від 21.07.2025

Господарське

Господарський суд Івано-Франківської області

Максимів Т. В.

Ухвала від 10.06.2025

Господарське

Господарський суд Івано-Франківської області

Максимів Т. В.

Ухвала від 09.06.2025

Господарське

Господарський суд Івано-Франківської області

Максимів Т. В.

Ухвала від 06.05.2025

Господарське

Господарський суд Івано-Франківської області

Максимів Т. В.

Ухвала від 31.03.2025

Господарське

Господарський суд Івано-Франківської області

Максимів Т. В.

Ухвала від 12.03.2025

Господарське

Господарський суд Івано-Франківської області

Максимів Т. В.

Ухвала від 17.02.2025

Господарське

Господарський суд Івано-Франківської області

Максимів Т. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні