Івано-франківський міський суд івано-франківської області
Новинка
Отримуйте стислий та зрозумілий зміст судового рішення. Це заощадить ваш час та зусилля.
РеєстраціяСправа № 344/12623/25
Провадження № 1-кс/344/5111/25
У Х В А Л А
29 липня 2025 року м. Івано-Франківськ
Слідчий суддя Івано-Франківського міського суду Івано-Франківської області ОСОБА_1 , з участю секретаря ОСОБА_2 , розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду клопотання слідчого ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до речей і документів в кримінальному провадженні № 12025090000000428,-
В С Т А Н О В И В:
в клопотанні вказано, що Слідчим управлінням ГУ НП в Івано-Франківській області проводиться досудове розслідування у кримінальному провадженні, зареєстрованому вЄдиному реєстрі досудових розслідувань за №12025090000000428від 11.07.2025 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 191 КК України за фактом розтрати бюджетних коштів. В ході досудового розслідування встановлено, що 26.10.2023 між Комунальним підприємством « ІНФОРМАЦІЯ_1 », код ЄДРПОУ НОМЕР_1 (покупець) та Товариством з обмеженою відповідальністю « ІНФОРМАЦІЯ_2 », код ЄДРПОУ НОМЕР_2 (постачальник) укладено Договір поставки товару №577. Відповідно до п. 1.1 договору, постачальник зобов`язується передати увласність покупця товар, а покупець зобов`язується прийняти й оплатити товар на умовах, викладених у договорі. Предметом закупівлі, згідно з п.1.2 договору, є: ДК 021:2015 34220000-5 «Причепи, напівпричепи та пересувні контейнери» (Тракторні причепи 2ПТС-4). Згідно з п.2.1 договору, сума цього договору становить 400 000 гривень, утому числі ПДВ 66666,67 гривень з оплатою із бюджетного рахунку. Загальна вартість договору складається з урахуванням податків і зборів,щосплачуються або мають бути сплачені, а також включається вартість тари, пакування та інших усіх витрат (п. 2.2 договору). Вимогами п. 2.3 договору визначено, що оплата вартості товару покупцем здійснюється в національній валюті України гривні, в безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок постачальника протягом 10 календарних днів з дати поставки товару, у розмірі 100% від вартості договору, на підставі видаткової накладної (або акту приймання/передачі товару). Згідно з п. 3.1 та п. 3.2 договору, поставка товару здійснюється до15.11.2023 на склад покупця ( АДРЕСА_1 ). Постачальник своїми силами та засобами здійснює розвантаження товару в указане місце Покупцем. Однак, у порушення п. 2.3 Договору, п.1 постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 №1070 (зі змінами в редакції від 18.04.2023) таПоложення (стандарту) бухгалтерського обліку 16 «Витрати», затвердженого наказом ІНФОРМАЦІЯ_3 від 31.12.1999 №318 (зі змінами), КП« ІНФОРМАЦІЯ_1 » безпідставно перераховано авансовий платіж у сумі 400000 гривень без отримання товарів, що призвело до збитків Підприємства на відповідну суму. Вищевказане підтверджується матеріалами УСБУ в Івано-Франківській області, актом ревізії, проведеної ІНФОРМАЦІЯ_4 від 24.06.2025 №130906-21/22 та матеріалами кримінального провадження у їх сукупності.
Згідно ч. 2 ст. 159 КПК України тимчасовий доступ до речей і документів здійснюється на підставі ухвали слідчого судді, суду.
Слідчий просив проводити розгляд без його участі.
Відповідно до ч.4 ст.107 КПК України у разі неприбуття в судове засідання всіх осіб, які беруть участь у судовому провадженні, чи в разі, якщо відповідно до положень цього Кодексу судове провадження здійснюється судом за відсутності осіб, фіксування за допомогою технічних засобів кримінального провадження в суді не здійснюється.
Відповідно до ст.159 КПК України тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та, у разі прийняття відповідного рішення слідчим суддею, судом, вилучити їх (здійснити їх виїмку).
В ч.1 ст.160 КПК України передбачено, що сторони кримінального провадження мають право звернутися до слідчого судді під час досудового розслідування чи суду під час судового провадження із клопотанням про тимчасовий доступ до речей і документів, за винятком зазначених у ст.161 цього Кодексу. Слідчий має право звернутися із зазначеним клопотанням за погодженням з прокурором.
Згідно з ч.5 ст.163 КПК України слідчий суддя постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи: перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи; самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні; не становлять собою або не включають речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.
В ст.162 КПК України визначено перелік охоронюваної законом таємниці, яка міститься в речах і документах.
Відповідно до абз.1 ч.6 ст.163 КПК України слідчий суддя постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю, якщо сторона кримінального провадження, крім обставин, передбачених частиною п`ятою цієї статті, доведе можливість використання як доказів відомостей, що містяться в цих речах і документах, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів, а відповідно до ч.7 цієї статі, слідчий суддя в ухвалі про надання тимчасового доступу до речей і документів може дати розпорядження про надання можливості вилучення цих речей і документів.
Таким чином клопотання підлягає задоволенню.
Відповідно до зазначеного суд, -
П О С Т А Н О В И В :
Клопотання задовольнити.
Надати дозвіл слідчим ОСОБА_4 , ОСОБА_5 , ОСОБА_6 , ОСОБА_7 , ОСОБА_8 , ОСОБА_9 , ОСОБА_10 на тимчасовий доступ до речей і документів, які перебувають у володінні Комунального підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_1 », код ЄДРПОУ НОМЕР_1 , юридична адреса: АДРЕСА_2 , а саме до завірених належним чином копій наступних документів: установчих документів Комунального підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_1 », кодЄДРПОУ НОМЕР_1 , положення про уповноважену особу у сфері закупівель, витяги з наказів про призначення, звільнення, відпустки, відрядження, лікарняні керівника комунального підприємства та уповноважених осіб усфері закупівель (покладення обов`язків, у тому числі на час відсутності уповноваженої особи у зв`язку із відпусткою, лікарняним, тощо) (або про створення тендерного комітету чи відповідної комісії) та документів, на підставі яких вказані накази підписано, посадові інструкції (інші документи, у яких відображені обов`язки) керівника комунального підприємства та уповноважених осіб, відповідальних за здійснення закупівель (або членів тендерного комітету чи комісії), договорів про виготовлення електронних цифрових підписів керівника комунального підприємства, уповноважених осіб усфері закупівель таосіб, що виконували їх обов`язки, які використовувались протягом 2023 року під час проведення закупівель; атакож до оригіналів документів: договірних, первинних та платіжних документів щодо придбання товару відповідно до договору №577 від 26.10.2023, а саме: договору №577 від 26.10.2023 укладеного між КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » таТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_2 », предметом закупівлі якого єДК021:2015 34220000-5 «Причепи, напівпричепи та пересувні контейнери» (Тракторні причепи 2ПТС-4) з усіма додатками та додатковими угодами;комерційні пропозиції щодо купівлі вказаного товару; сертифікати якості (відповідності) на товар та/або паспорт виробника; керівництво з експлуатації; комплект документів для реєстрації товару в органах реєстрації; усю тендерну документацію, напідставі якої укладений (мав бути укладений) вищевказаний договір (відповідний план закупівель, обґрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, вимоги до учасника закупівлі, протокольні рішення щодо проведення закупівлі, оголошення про проведення відкритих торгів ІНФОРМАЦІЯ_5 та ІНФОРМАЦІЯ_6 , реєстр отриманих тендерних пропозицій, звіт про результати проведення процедури закупівлі, тендерні пропозиції, тощо); документи зописом технічних характеристик, інформацією про вид та класифікацію предмету закупівлі; акти прийому-передачі товару; видаткові накладні; рахунки-фактури; рахунки на оплату; товарно-транспортні накладні; фінансово-господарські документи, щопідтверджують придбання товарів (матеріалів), сплату коштів (платіжні доручення, платіжні інструкції, виписки банківських установ, прибуткові та видаткові касові ордери, чеки РРО в тому числі, щодо їхпоходження); інші наявні документи, що стосуються проведення закупівель ІНФОРМАЦІЯ_5 та ІНФОРМАЦІЯ_6 ; інші документи, щопідтверджують придбання та поставку предмету закупівлі; листування між КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » таТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_2 » зприводу закупівлі товару та виконання договірних відносин; листування між КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ІНФОРМАЦІЯ_7 та/або її структурними підрозділами щодо виділення грошових коштів для проведення вказаної закупівлі та/або внесення змін в пооб`єктний розподіл коштів статутного капіталу на 2023 рік; журнали вхідної та вихідної кореспонденції (утому числі в електронному вигляді), вяких міститься інформація щодо листування між КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » таТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_2 » стосовно проведення закупівлі товару та укладення вказаного договору, а також листуванняміж КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ІНФОРМАЦІЯ_7 та/або її структурними підрозділами щодо виділення грошових коштів для проведення вказаної закупівлі та/або внесення змін в пооб`єктний розподіл коштів статутного капіталу на 2023 рік; документи за 2023 рік із вільними взірцями почерку та підпису (не менше 15 шт. щодо однієї особи) керівника комунального підприємства та уповноважених осіб усфері закупівель.
Роз`яснити положення ч.1 ст.166 КПК України, згідно з яким у разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями цього Кодексу з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.
Ухвала діє до 25 вересня 2025 року включно та оскарженню не підлягає.
Оригінал ухвали виготовлено у двох примірниках.
Слідчий суддя ОСОБА_1
Суд | Івано-Франківський міський суд Івано-Франківської області |
Дата ухвалення рішення | 29.07.2025 |
Оприлюднено | 31.07.2025 |
Номер документу | 129171541 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів |
Кримінальне
Івано-Франківський міський суд Івано-Франківської області
Бородовський С. О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні