Герб України

Ухвала від 30.07.2025 по справі 766/15938/21

Херсонський міський суд херсонської області

Новинка

ШІ-аналіз судового документа

Отримуйте стислий та зрозумілий зміст судового рішення. Це заощадить ваш час та зусилля.

Реєстрація

Справа №766/15938/21

н/п 1-кс/766/6143/25

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

30.07.2025 року слідчий суддя Херсонського міського суду Херсонської області ОСОБА_1 , за участю секретаря судового засідання ОСОБА_2 , розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні Херсонського міського суду Херсонської області клопотання сторони кримінального провадження №42021232010000084 від 08.09.2021 року, слідчого СВ Херсонського районного управління поліції ГУНП в Херсонській області ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до речей і документів, -

в с т а н о в и в:

У провадження слідчого судді Херсонського міського суду Херсонської області ОСОБА_1 , надійшло клопотання про тимчасовий доступ до речей і документів, які перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 за адресою: АДРЕСА_1 , а саме вилучення оригіналів або належним чином завірених копій документів, які подані для отримання внутрішнього паспорту гр.України - ОСОБА_4 ІНФОРМАЦІЯ_2 , з можливістю здійснення виїмки в структурному підрозділі ІНФОРМАЦІЯ_3 за адресою АДРЕСА_1

Обґрунтовуючи клопотання, слідчий вказує, що в провадженні СВ Херсонського РУП ГУНП в Херсонській області перебувають матеріали досудового розслідування, зареєстровані у Єдиному реєстрі досудових розслідувань за № 42021232010000084 від 08.09.2021 за ч. 5 ст.191 ч.2 ст.367 КК України.

Досудовим розслідуванням встановлено, до Херсонського районного управління поліції надійшло повідомлення про те, що співробітники ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_4 " при виконанні будівельних робіт по ремонту даху будівлі ІНФОРМАЦІЯ_5 за адресою АДРЕСА_2 здійснили розтрату майна та коштів.

Між замовником ІНФОРМАЦІЯ_6 в особі начальника ОСОБА_5 та виконавцем ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » код ЄДРПОУ НОМЕР_1 в особі директора ОСОБА_6 , 12.06.2019 року укладено договір №1332, з виконанню робіт з капітального ремонту покрівлі ІНФОРМАЦІЯ_7 " ІНФОРМАЦІЯ_8 , за адресою АДРЕСА_2 . Строк виконання робіт грудень місяць 2019року. Умови договору були виконані, про що свідчать відповідні акти виконаних робіт.

09.05.2024 було допитано представника потерпілого ОСОБА_7 , ІНФОРМАЦІЯ_9 , яка повідомила, що 06.09.2021 року Управління освіти отримало лист від ІНФОРМАЦІЯ_10 № 56 з повідомленням про порушення конструкції парапету над кабінетом № 419, а в подальшому при огляді виявлено порушення парапету по всьому периметру будівлі. Директор ОСОБА_8 просить створити комісію щодо усунення наслідків аварійної ситуації для збереження здоров`я та життя людей.

Начальником ІНФОРМАЦІЯ_6 , директором ІНФОРМАЦІЯ_11 , начальником матеріально-технічного центру при управлінні освіти та підрядником ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_12 » було здійснено огляд пошкодженої покрівлі та в усній формі висунуто вимогу щодо усунення виявлених пошкоджень, але недоліки усунуті не були.

Зазначені недоліки становлять загрозу життю та здоров`ю як учасників освітнього процесу так і пересічних громадян міста та можуть привести до руйнації цегляної кладки будівлі з послідуючим потраплянням атмосферних опадів в середину будівлі закладу освіти.

Розрахунки за виконання капітального ремонту проводяться шляхом поетапної оплати замовником виконаних робіт на підставі підписаних сторонами актів виконаних робіт за формами КБ-2в, КБ-3. ( До актів виконаних робіт за формами КБ-2в, КБ-3 підрядником додаються оформлені належним чином документи, що підтверджують виконання договору підряду: журнали виконання робіт, акти на приховані роботи, паспорти, сертифікати відповідності, акти на випробування устаткування. За наявності в договірній ціні коштів на покриття додаткових витрат, пов?язаних з індексом споживчих цін, їх витрачання при проведенні взаєморозрахунків можливо лише за умовами надання підтверджуючих документів.

Замовник, за участю підрядника, перевіряє обґрунтованість поданих йому документів і зобов?язаний їх підписати та передати підряднику, або надати обґрунтовану відмову у підписанні впродовж 3-х робочих днів.

Замовник до початку робіт сплачує підряднику аванс на придбання матеріалів, конструкцій, виробів, який не повинен перевищувати 30 % від вартості річного обсягу робіт (п.19 Постанови № 1764 від 27.12.2001р. зі змінами) та аванс на виконання робіт, який не повинен перевищувати 30% від вартості річного обсягу робіт на строк не більше трьох місяців (п.1 п.п.3 Постанови КМУ від 23.04.2014 №117 зі змінами і доповненнями).

Виконавець зобов`язується використовувати отриманий аванс на виконання робіт та на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів та обладнання протягом трьох місяців після отримання авансу. Після закінчення тримісячного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику, якщо інше не передбачено Законом або іншими нормативними документами.

Приймання виконаних робіт здійснюється замовником після надходження коштів на відповідний розрахунковий рахунок замовника.

ІНФОРМАЦІЯ_13 кошти передбачені бюджетом галузі освіти на конкретний фінансовий рік перераховуються на рахунок Управління освіти. За результатами виконаних робіт Управління освіти перераховує кошти на рахунки підрядних організацій, які виконували роботи згідно укладених договорів.

25.11.2024 року призначено судову будівельно технічну експертизу за матеріалами кримінального провадження та направлено для виконання експертам ІНФОРМАЦІЯ_14 .

12.02.2025 року отримано висновок експерта №24-6419 від 12.02.2025 за результатами проведення експертизи встановлено, що обсяги фактично виконаних робіт не відповідають обсягам, які зазначено сумарно в «Актах приймання виконаних робіт» № за б/м 2019 від 25.09.2019р, №2 за жовтень 2019р від 03.10.2019р, №3 за жовтень 2019р. від 23 10.2019р., №4 за листопад 2019р від 14.11.2019р, №5 за грудень 2019р від 27.12.2019. Перевищення обсягів фактично виконаних робіт у порівнянні з виконаними будівельними роботами, зазначеними в «Актах приймання виконаних робіт» по об?єкту: «Капітальний ремонт покрівлі ІНФОРМАЦІЯ_7 «дошкільного навчального закладу - спеціалізованої школи з поглибленим вивченням англійської мови Іст. ІНФОРМАЦІЯ_15 » призвело до завищення сумарної вартості на 1057812,81 грн. у т.ч. ПДВ 176302,14 грн. До цього, вартість зазначена в Додатковій угоді №5 від 23.12.2019 року до Договору №1332 від 12 червня 2019 року, узгодженої у поточному 2019 році з підрядником ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » на обсяг робіт 55000000,00 грн. у т.ч. ПДВ, не відповідає вартості фактично виконаних ремонтно-будівельних робіт з завищенням вартості на 1057812,81 грн. у т. ч. ПДВ 176302/14 грн

07.04.2025 року за матеріалами кримінального провадження призначено судову економічну експертизу проведення якої доручено експертам ІНФОРМАЦІЯ_16 , за результатами проведеної експертизи підтверджено перерахунок коштів відповідно до актів виконаних робіт в загальній сумі 5 500 000,00грн.

Технічний нагляд за проведення капітального ремонту вище вказаного об`єкту здійснював працівник ПП « ОСОБА_9 » ЄДРПОУ НОМЕР_2 , ОСОБА_4 ІНФОРМАЦІЯ_2 .

На теперішній час, з метою повного, об`єктивного досудового розслідування, а також з метою встановлення особи ОСОБА_4 ІНФОРМАЦІЯ_2 , виникла необхідність у вилучені належних чином посвідчених копій документів, які надавалися для оформлення паспорту громадянина України ОСОБА_4 ІНФОРМАЦІЯ_2 , в тому числі заяви про видачу паспорту (форма №1).

Вказані документи зберігаються в ІНФОРМАЦІЯ_1 за адресою: АДРЕСА_1 .

Тобто, довести вищевказані обставини, за допомогою цих документів, іншим способом не передбачається можливим.

Вилучення документів які подавалися для отримання паспорту ОСОБА_4 ІНФОРМАЦІЯ_2 , зазначених у клопотанні документів, наддасть можливість використання їх при проведенні інших слідчих дій в ході досудового розслідування по кримінальному провадженню, а саме: почеркознавчої експертизи, а також для ідентифікації осіб, діями яких державному бюджету завдано збитків та необхідне для досягнення мети отримання доступу до документів та виконання вимог ч. 3 ст. 99 КПК України, згідно якої сторона кримінального провадження зобов`язана надати суду та експерту для проведення експертизи оригінал документа.

У судове засідання слідчий не з`явився, в прохальній частині клопотання просив його розглянути за його відсутності..

Обґрунтовуючи внесене клопотання прокурор зазначив, що у матеріалах кримінального провадження вбачається наявність достатніх підстав вважати, що вказані документи мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні.

Відповідно до ч.6 ст.163КПК України слідчий суддя постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю, якщо сторона кримінального провадження доведе можливість використання як доказів відомостей, що містяться в цих речах і документах, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів.

Враховуючи доводи клопотання слідчого, слідчий суддя приходить до висновку, що клопотання підлягає задоволенню, оскільки є достатні підстави вважати, що вказані документи мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, а іншими способами їх довести неможливо.

На підставі викладеного і керуючись ст.ст.131, 132, 159-166 КПК України слідчий суддя, -

п о с т а н о в и в:

Клопотання задовольнити.

Надати старшому слідчому СВ Херсонського РУП ГУНП в Херсонській області ОСОБА_3 дозвіл на тимчасовий доступ до речей та документів з можливістю вилучення оригіналів або належним чином завірених копій документів (здійснити їх виїмку), що перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 за адресою: АДРЕСА_1 , а саме документів, які подані для отримання внутрішнього паспорту гр.України - ОСОБА_4 ІНФОРМАЦІЯ_2 , з можливістю здійснення виїмки в структурному підрозділі ІНФОРМАЦІЯ_3 за адресою АДРЕСА_1 .

Визначити строк дії ухвали тривалістю шістдесят днів, який обраховувати з дня постановлення ухвали слідчим суддею.

У разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями цього Кодексу з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддяОСОБА_1

СудХерсонський міський суд Херсонської області
Дата ухвалення рішення30.07.2025
Оприлюднено01.08.2025
Номер документу129207299
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів

Судовий реєстр по справі —766/15938/21

Ухвала від 18.08.2025

Кримінальне

Херсонський міський суд Херсонської області

Кушнір Г. В.

Ухвала від 18.08.2025

Кримінальне

Херсонський міський суд Херсонської області

Кушнір Г. В.

Ухвала від 15.08.2025

Кримінальне

Херсонський міський суд Херсонської області

Кушнір Г. В.

Ухвала від 30.07.2025

Кримінальне

Херсонський міський суд Херсонської області

Гонтар Д. О.

Ухвала від 28.07.2025

Кримінальне

Херсонський міський суд Херсонської області

Гонтар Д. О.

Ухвала від 28.07.2025

Кримінальне

Херсонський міський суд Херсонської області

Гонтар Д. О.

Ухвала від 28.07.2025

Кримінальне

Херсонський міський суд Херсонської області

Гонтар Д. О.

Ухвала від 28.07.2025

Кримінальне

Херсонський міський суд Херсонської області

Гонтар Д. О.

Ухвала від 28.07.2025

Кримінальне

Херсонський міський суд Херсонської області

Гонтар Д. О.

Ухвала від 10.07.2025

Кримінальне

Херсонський міський суд Херсонської області

Черниш О. Л.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні