Тернопільський окружний адміністративний суд
Новинка
Отримуйте стислий та зрозумілий зміст судового рішення. Це заощадить ваш час та зусилля.
РеєстраціяТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
Справа № 826/13544/18
30 липня 2025 рокум.ТернопільТернопільський окружний адміністративний суд, у складі головуючої судді Подлісної І.М. розглянувши в порядку письмового провадження за правилами спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "ВЕСКО ІНВЕСТ" до Головного управління ДПС у м. Києві про визнання протиправним та скасування рішення, -
ВСТАНОВИВ:
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВЕСКО ІНВЕСТ" звернулось до суду з позовом до Головного управління ДФС у м. Києві про визнання протиправним та скасування рішення.
Ухвалою судді окружного адміністративного суду м. Київ від 23 серпня 2018 року справу прийнято до розгляду та відкрито провадження в адміністративній справі за правилами спрощеного провадження без виклику сторін.
Відповідач скористався правом на подання відзиву на позовну заяву, який надійшов до суду із відповідними письмовими доказами 26.10.2018. У відзиві відповідач не погоджується з позовними вимогами та доводами, викладеними в адміністративному позові, та в обґрунтування своїх заперечень зазначає наступне.
Головне управління ДФС у м. Києві під час проведення документальної планової виїзної перевірки ТОВ «Веско Інвест» (код ЄДРПОУ 35142088) з питань дотримання вимог податкового, валютного та іншого законодавства за період з 01.01.2013 по 31.12.2015 встановлено що первинні документи по фінансово-господарським взаємовідносинах ПАТ «Есма» (код 01267886), ПАТ «Київський мотоциклетний завод» (код 00231314), ТОВ «Велс Сервіс»(код 38619548), ТОВ «Інвестком» (код 31901655), ТОВ «Мерчант ЮГ» (код 38403817), ТОВ «Метро кеш енд кері Україна» (код 32049199), ТОВ «ПМПЛЮС» (код 33547920), ТОВ «Проктер енд Гембл трейдінг Україна» (код 35251089), ТОВ «ЮГ-Контракт» (код 31841298) відповідно до Ухвали слідчого судді Голосіївського районного суду м. Києва Чередниченка Н.П. від 22.06.2016 по справі №752/9437/16-К, були вилучені старшим слідчим слідчого управління Головного управління Національної поліції у м. Києві Мельником Яковим Володимировичем в рамках кримінального провадження, внесеного до ЄРДР за №12015100000000519 від 10.06.2015 року.
Від слідчого відділу Дніпровського управління поліції ГУ НП у м. Києві отримано лист від 26.12.2016 року №14313/125/50, в якому повідомлено, що документи фінансово- господарських взаємовідносин ТОВ «Веско Інвест» з іншими суб`єктами господарської діяльності можуть бути надані для огляду в приміщенні СВ Дніпровського УП ГУ НП у м. Києві.
На підставі вищезазначеного листа було здійснено виїзд до СВ Дніпровського УГІ ГУ НП у м. Києві для огляду фінансово-господарських документів пов`язаних із ТОВ «Веско Інвест».
Під час зазначеного огляду, фінансово-господарських документів пов`язаних із ТОВ «Веско Інвест» не встановлено.
Крім того, ТОВ «Веско Інвест» направлено лист до ГУ ДФС у м. Києві від 22.08.2017 №01-22/08-217 (вх. від 23.08.2017 №39288/10), в якому повідомило, що документи за період з 01.01.2013 по 31.03.2016, вилучені 23.06.2016 старшим слідчим слідчого управління Головного управління Національної поліції у м. Києві Мельником Яківом Володимировичем, у зв`язку з проведенням досудового розслідування в кримінальному провадженні №12015100000000519 від 10.06,2015, на підставі Ухвали Голосіївського районного суду м. Києва від 22.06.2016 по справі №752/9437/16-к, станом на 22.08.2017 не були повернуті.
ГУ ДФС у м. Києві було направлено запит до ГУ НП у м. Києві щодо фактичного місцезнаходження зазначених фінансово-господарських від 21.10.217 року №2246/9/26- 15-14-02-04 до ГУ НП у м. Києві. На виконання вказаного запиту ГУ НП у м. Києві від 17.01.2018 року №1015/125/23/3-2018 повідомили що під час досудового розслідування документи по фінансово-господарській діяльності ТОВ «Веско Інвест» повернуто службовим особам товариства під зберігальну розписку, яка зберігається в матеріалах кримінального провадження.
У з`язку з вищевказаним відповідно до п.85.9 ст. 85 ПК України від 02.12.2018 року ГУ ДФС у м. Києві було прийнято Наказ про поновлення документальної планової виїзної перевірки від 23.02.2018 року №2917 ТОВ «ВЕСКО ІНВЕСТ».
Отже, посилання Позивача на те, що наказ № 2917 винесено з порушенням вимог ст. 85 Податкового кодексу України є безпідставними, оскільки наказ винесено відповідно до норм чинного законодавства.
На підставі викладеного представник відповідача просив в задоволенні позову відмовити.
12.11.2018 до Тернопільського окружного адміністративного суду надійшла відповідь на відзив від представника позивача, відповідно до якої вказано на безпідставність та необґрунтованість відзиву відповідача, оскільки зазначені в ньому відомості не відповідають дійсності.
Представник позивача 05.03.2018 подав до суду додаткові пояснення у справі.
Законом України Про ліквідацію Окружного адміністративного суду міста Києва та утворення Київського міського окружного адміністративного суду від 13.12.2022 № 2825-IX (далі - Закон № 2825-IX) Окружний адміністративний суд міста Києва ліквідовано, утворено Київський міський окружний адміністративний суд із місцезнаходженням у місті Києві.
Ухвалою суду від 05.03.2025 року прийнято до розгляду дану справу та здійснювати розгляд справи за правилами спрощеного позовного провадження без виклику сторін. Даною ухвалою встановлено 15-денний строк з дня вручення ухвали про відкриття провадження у справі для подання відзиву на позовну заяву.
Ухвалою суду від 29.04.2025 здійснено заміну відповідача Головне управління ДФС у м. Києві (код ЄДРПОУ: 39439980) її правонаступником Головним управління ДПС у м. Києві (код ЄДРПОУ ВП:44116011).
Ухвалою суду від 24.06.2025 ухвалено справу розглядати за правилами спрощеного позовного провадження з викликом сторін у судове засідання та призначено судове засідання на 30.07.2025 о 12:00 год.
Представником відповідача надіслано через електронний суд 01.07.2025 додаткові пояснення у справі.
Представником позивача надіслано через електронний суд 07.07.2025 додаткові пояснення у справі.
Ухвалою суду від 25.07.2025 доручено Тернопільському окружному адміністративному суду забезпечити проведення судового засідання на 30 липня 2025 року о 12:00 год. в режимі відеоконференції.
Представник позивача у судове засідання не з`явився, просив справу розглядати без його участі.
Представник відповідача в судовому засіданні адміністративний позов не визнав з підстав, викладених у відзиві на позов, просив у його задоволенні відмовити повністю. Не заперечив проти розгляду справи в порядку письмового провадження.
Відповідно до ч.3 ст. 194 КАС України учасник справи має право заявити клопотання про розгляд справи за його відсутності. Якщо таке клопотання заявили всі учасники справи, судовий розгляд справи здійснюється в порядку письмового провадження на підставі наявних у суду матеріалів.
Згідно з ч.9 ст. 205 КАС України якщо немає перешкод для розгляду справи у судовому засіданні, визначених цією статтею, але всі учасники справи не з`явилися у судове засідання, хоча і були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового розгляду, суд має право розглянути справу у письмовому провадженні у разі відсутності потреби заслухати свідка чи експерта.
Відповідно до частини 4 статті 229 КАС України у разі неявки у судове засідання всіх учасників справи або якщо відповідно до положень цього Кодексу розгляд справи здійснюється за відсутності учасників справи (у тому числі при розгляді справи в порядку письмового провадження), фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснюється.
Враховуючи положення ч.3 ст.194, ч.9 ст.205 та ч.4 ст. 229 КАС України, суд дійшов висновку про наявність підстав розгляду даної справи в порядку письмового провадження, без фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу.
Дослідивши подані до суду письмові докази, оцінивши їх за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об`єктивному розгляді у судовому процесі всіх обставин справи в їх сукупності, суд встановив наступне.
З метою здійснення контролю за своєчасністю, достовірністю, повнотою нарахування та сплати податків та зборів (обов`язкових платежів), на підставі плану-графіка проведення документальних перевірок суб`єктів господарювання на 1 квартал 2016 року, відповідно до статей 20, 77, 82 Податкового кодексу України, Головним управлінням ДФС у м. Києві прийнято наказ №1527 від 18.03.2016 року «Про проведення документальної планової виїзної перевірки ТОВ «ВЕСКО ІНВЕСТ» (код 35142088)» з питань дотримання вимог податкового, валютного та іншого законодавства за період з 01.01.2013 по 31.12.2015 року.
23.06.2016 року старшим слідчим слідчого управління Головного управління Національної поліції у місті Києві Мельником Я.В., у зв`язку з досудовим розслідуванням кримінального провадження №12015100000000519 від 10.06.2015 року, на підставі ухвали слідчого судді Голосіївського районного суду м. Києва від 22.06.2016 року, здійснено тимчасовий доступ до оригіналів фінансово-господарських документів ТОВ «ВЕСКО ІНВЕСТ» та їх вилучення.
Так, згідно протоколу тимчасового доступу речей і документів від 23.06.2016 року старшим слідчим СУ ГУ Національної поліції у місті Києві Мельником Я.В. вилучено первинні фінансово-господарські документи ТОВ «ВЕСКО ІНВЕСТ» щодо взаємовідносин з ТОВ «ІНВЕСТ ПАВЕРФУЛ» (код 39744273), ТОВ «АДІГО АДВ» (код 38863737), ТОВ «Улан-Експо» (код 39679414), ПАТ «ЕСМА» (код 01267886), ПАТ «Київський мотоциклетний завод» (код 00231314), ТОВ «ВЕЛС СЕРВІС» (код 38619548), ТОВ «ІНВЕСТКОМ» (код 31901655), ТОВ «МЕРЧАНТ ЮГ» (код 38403817), ТОВ «МЕТРО КЕШ ЕНД КЕРІ УКРАЇНА» (код 32049199), ТОВ «ПМПЛЮС» (код 33547920), ТОВ «ПРОКТЕР ЕНД ГЕМБЛ УКРАЇНА» (код 35251089), ТОВ «ЮГ КОНТРАКТ» (код 31841298), згідно опису від 23.06.2016 року.
24.06.2016 року ТОВ «ВЕСКО ІНВЕСТ» листом за вих. №01 -24/06-2016 повідомлено ГУ ДФС у м. Києві про вилучення первинних документів ТОВ «ВЕСКО ІНВЕСТ» правоохоронними органами та про наявність підстав для призупинення перевірки.
Згідно Наказу ГУ ДФС у м. Києві №4073 від 05.07.2016 року проведення документальної планової виїзної перевірки ТОВ «ВЕСКО ІНВЕСТ» зупинено відповідно до п.85.9 ст.89 Податкового кодексу України.
Наказом ГУ ДФС у м. Києві №2917 від 23.02.2018 року відповідач поновив проведення
документальної позапланової виїзної перевірки ТОВ «ВЕСКО ІНВЕСТ» з питань дотримання вимог податкового, валютного та іншого законодавства за період діяльності з 01.01.2013 по 31.12.2015 на підставі доповідної записки Департаменту аудиту від 19.02.2018 №828/26-15-14-02-04, відповідно до п.85.9 ст.85 ПК України.
30.03.2018 року ГУ ДФС у м. Києві складено Акт №459/26-15-14-02-04 «Про ненадання ТОВ «ВЕСКО ІНВЕСТ» (код 35142088) до перевірки документів по взаємовідносинам з ТОВ «ЮГ КОНТРАКТ» (код 31841298), ТОВ «ВЕЛО СЕРВІС» (код 38619548), ТОВ «РЕЙНАРЗ ЛТД» (код 37815719), ТОВ «БЕЛЬ ЕПОК», які були вилучені правоохоронними органами.
ТОВ «ВЕСКО ІНВЕСТ» вважає, що у відповідача не було законних підстав для прийняття наказу про поновлення перевірки, а тому наказ ГУ ДФС у м. Києві №2917 від 23.02.2018 року є протиправним та підлягає скасуванню.
Визначаючись щодо спірних правовідносин, що виникли між сторонами, суд виходив з наступного.
Відповідно до ч.2 ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень тау спосіб, що передбачений Конституцією та законами України.
Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів регулює Податковий кодекс України, він, зокрема, визначає вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов`язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства.
Статтею 67 Конституції України визначено обов`язок кожного сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законодавством.
Статтею 37 Податкового кодексу України передбачено, що виконання податкового обов`язку визнається сплата в повному обсязі платником відповідних сум податкових зобов`язань у встановлений податковим законодавством строк.
Згідно з приписами статі 21 Податкового кодексу України (далі - ПК України) посадові та службові особи контролюючих органів зобов`язані дотримуватися Конституції України та діяти виключно у відповідності з цим Кодексом та іншими законами України, іншими нормативними актами.
Відповідно до п. 14.1.164 ст. 14 ПК України план-графік документальних виїзних перевірок - перелік платників податків, що підлягають плановій перевірці контролюючими органами у відповідний період календарного року.
Відповідно до п. 61.1, п. 61.2 ст. 61 ПК України, податковий контроль - система заходів, що вживаються контролюючими органами з метою контролю правильності нарахування, повноти і своєчасності сплати податків і зборів, а також дотримання законодавства з питань регулювання обігу готівки, проведення розрахункових та касових операцій, патентування, ліцензування та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи.
Податковий контроль здійснюється органами, зазначеними у статті 41 цього Кодексу, в межах їх повноважень, встановлених цим Кодексом.
Згідно ст. 62 ПК України податковий контроль здійснюється шляхом: ведення обліку платників податків; інформаційно-аналітичного забезпечення діяльності контролюючих орачів; перевірок та звірок відповідно до вимог цього Кодексу, а також перевірок щодо дотримання законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, у порядку, встановленому законами України, що регулюють відповідну сферу правовідносин.
Відповідно до п.п. 20.1.4 п. 20.1 ст. 20 ПК України контролюючі органи мають право проводити відповідно до законодавства перевірки і звірки платників податків (крім Національного банку України), у тому числі після проведення процедур митного контролю та/або митного оформлення.
Згідно з п. 75.1 ст. 75 ПК України контролюючі органи мають право проводити камеральні, документальні (планові або позапланові, виїзні або невиїзні) та фактичні перевірки.
Камеральні та документальні перевірки проводяться контролюючими органами в межах їх повноважень виключно у випадках та у порядку, встановлених цим Кодексом, а фактичні перевірки - цим Кодексом та іншими законами України, контроль за дотриманням яких покладено на контролюючі органи.
Пунктом 75.1.2 статті 72 ПК України визначено, що документальною перевіркою вважається перевірка, предметом якої є своєчасність, достовірність, повнота нарахування та сплати усіх передбачених цим Кодексом податків та зборів, а також дотримання валютного та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, дотримання роботодавцем законодавства щодо укладення трудового договору, оформлення трудових відносин з працівниками (найманими особами) та яка проводиться на підставі податкових декларацій (розрахунків), фінансової, статистичної та іншої звітності, регістрів податкового та бухгалтерського обліку, ведення яких передбачено законом, первинних документів, які використовуються в бухгалтерському та податковому обліку і пов`язані з нарахуванням і сплатою податків та зборів, виконанням вимог іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, а також отриманих в установленому законодавством порядку контролюючим органом документів та податкової інформації, у тому числі за результатами перевірок інших платників податків.
Документальна планова перевірка проводиться відповідно до плану-графіка перевірок.
Не може бути предметом планової документальної перевірки питання дотримання платником податків принципу "витягнутої руки".
Відповідно до п. 77.1 ст. 77 ПК України документальна планова перевірка повинна бути передбачена у плані-графіку проведення планових документальних перевірок.
План-графік документальних планових перевірок на поточний рік оприлюднюється на офіційному веб-сайті центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику, до 25 грудня року, що передує року, в якому будуть проводитися такі документальні планові перевірки.
Згідно з п.77.2 ст. 72 ПК України до плану-графіка проведення документальних планових перевірок відбираються платники податків, які мають ризик щодо несплати податків та зборів, невиконання іншого законодавства, контроль за яким покладено на контролюючі органи.
Періодичність проведення документальних планових перевірок платників податків визначається залежно від ступеня ризику в діяльності таких платників податків, який поділяється на високий, середній та незначний. Платники податків з незначним ступенем ризику включаються до плану-графіка не частіше, ніж раз на три календарних роки, середнім - не частіше ніж раз на два календарних роки, високим - не частіше одного разу на календарний рік.
Порядок формування та затвердження плану-графіка, перелік ризиків та їх поділ за ступенями встановлюються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.
Платники податків - юридичні особи, що відповідають критеріям, визначеним пунктом 43 підрозділу 4 розділу XX "Перехідні положення" цього Кодексу, та у яких сума сплаченого до бюджету податку на додану вартість становить не менше п`яти відсотків від задекларованого доходу за звітний податковий період, а також самозайняті особи, сума сплачених податків яких становить не менше п`яти відсотків від задекларованого доходу за звітний податковий період, включаються до плану-графіка не частіше, ніж раз на три календарних роки. Зазначена норма не поширюється на таких платників податків у разі порушення ними статей 45, 49, 50, 51, 57 цього Кодексу.
Відповідно до 77.4 ст. 74 ПК України про проведення документальної планової перевірки керівником (його заступником або уповноваженою особою) контролюючого органу приймається рішення, яке оформлюється наказом.
Право на проведення документальної планової перевірки платника податків надається лише у випадку, коли йому не пізніше ніж за 10 календарних днів до дня проведення зазначеної перевірки вручено під розписку або надіслано рекомендованим листом з повідомленням про вручення копію наказу про проведення документальної планової перевірки та письмове повідомлення із зазначенням дати початку проведення такої перевірки.
Відповідно статті 85.2, ст. 85.8, ст. 85.9. Платник податків зобов`язаний надати посадовим (службовим) особам контролюючих органів у повному обсязі всі документи, що належать або пов`язані з предметом перевірки. Такий обов`язок виникає у платника податків після початку перевірки. Посадова (службова) особа контролюючого органу, яка проводить перевірку, має право отримувати від платника податків або його законних представників копії документів, що належать до предмета перевірки. У разі коли до початку або під час проведення перевірки оригінали первинних документів, облікових та інших регістрів, фінансової та статистичної звітності, інших документів з питань обчислення і сплати податків та зборів, а також виконання вимог іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, були вилучені правоохоронними та іншими органами, зазначені органи зобов`язані надати для проведення перевірки контролюючому органу копії зазначених документів або забезпечити доступ до перевірки таких документів. Такі копії, засвідчені печаткою та підписами посадових (службових) осіб правоохоронних та інших органів, якими було здійснено вилучення оригіналів документів, або яким було забезпечено доступ до перевірки вилучених документів, повинні бути надані протягом трьох робочих днів з дня отримання письмового запиту контролюючого органу. У разі якщо документи, було вилучено правоохоронними та іншими органами, терміни проведення такої перевірки, у тому числі розпочатої, переносяться до дати отримання вказаних копій документів або забезпечення доступу до них.
Як видно з матеріалів справи, від слідчого відділу Дніпровського управління поліції ГУ НП у м. Києві отримано лист від 26.12.2016 року №14313/125/50, в якому повідомлено, що документи фінансово-господарських взаємовідносин ТОВ «Веско Інвест» з іншими суб`єктами господарської діяльності можуть бути надані для огляду в приміщенні СВ Дніпровського УП ГУ НП у м. Києві.
На підставі вищезазначеного листа було здійснено виїзд до СВ Дніпровського УП ГУ НП у м. Києві для огляду фінансово-господарських документів пов`язаних із ТОВ «Веско Інвест».
Під час зазначеного огляду, фінансово-господарських документів пов`язаних із ТОВ «Веско Інвест» не встановлено.
Крім того, ТОВ «Веско Інвест» направлено лист до ГУ ДФС у м. Києві від 22.08.2017 №01-22/08-217 (вх. від 23.08.2017 №39288/10), в якому повідомило, що документи за період з 01.01.2013 по 31.03.2016, вилучені 23.06.2016 старшим слідчим слідчого управління Головного управління Національної поліції у м. Києві Мельником Яківом Володимировичем, у зв`язку з проведенням досудового розслідування в кримінальному провадженні №12015100000000519 від 10.06,2015, на підставі Ухвали Голосіївського районного суду м. Києва від 22.06.2016 по справі №752/9437/16-к, станом на 22.08.2017 не були повернуті.
ГУ ДФС у м. Києві було направлено запит до ГУ НП у м. Києві щодо фактичного місцезнаходження зазначених фінансово-господарських від 21.10.217 року №2246/9/26-15-14-02-04 до ГУ НП у м. Києві. На виконання вказаного запиту ГУ НП у м. Києві від 17.01.2018 року №1015/125/23/3-2018 повідомили, що під час досудового розслідування документи по фінансово-господарській діяльності ТОВ «Веско Інвест» повернуто службовим особам товариства під зберігальну розписку, яка зберігається в матеріалах кримінального провадження.
У з`язку з вище вказаним відповідно до п.85.9 ст. 85 ПК України від 02.12.2018 року ГУ ДФС у м. Києві було прийнято наказ про поновлення документальної планової виїзної перевірки від 23.02.2018 року №2917 ТОВ «ВЕСКО ІНВЕСТ».
Отже, посилання Позивача на те, що наказ № 2917 винесено з порушенням вимог ст. 85 Податкового кодексу України є безпідставними, оскільки наказ винесено відповідно до норм чинного законодавства.
Відповідно до статті 9 КАС України розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.
Згідно ст. 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, а суд згідно статті 90 цього Кодексу, оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні.
Враховуючи встановлені судом обставини справи, досліджені в судовому засіданні докази, норми законодавства України, суд дійшов висновку, що позовні вимоги позивача є необґрунтованими, доказів, які б спростовували правомірність дій відповідача позивачем не представлено, а судом таких доказів не здобуто, в зв`язку з чим суд приходить до переконання, що в задоволенні позову слід відмовити.
Відповідно до ст. 139 КАС України судові витрати відшкодуванню не підлягають.
Керуючись статтями 139, 241-246, 250 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
ВИРІШИВ:
В задоволенні позову Товариства з обмеженою відповідальністю "ВЕСКО ІНВЕСТ" до Головного управління ДПС у м. Києві про визнання протиправним та скасування рішення відмовити.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Відповідно до частини першої статті 295 Кодексу адміністративного судочинства України, апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.
Згідно із статтею 297 Кодексу адміністративного судочинства України, апеляційна скарга подається безпосередньо до Шостого апеляційного адміністративного суду.
Повне судове рішення складено 30 липня 2025 року.
Реквізити учасників справи:
позивач:
- Товариство з обмеженою відповідальністю "ВЕСКО ІНВЕСТ" (місцезнаходження/місце проживання: вул. Дорогожицька, 1,м. Київ,04112, код ЄДРПОУ/РНОКПП 35142088);
відповідач:
- Головне управління ДПС у м. Києві (місцезнаходження/місце проживання: вул. Шолуденка, 33/19,м. Київ,04116, код ЄДРПОУ/РНОКПП 44116011).
Головуючий суддяПодлісна І.М.
Суд | Тернопільський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 30.07.2025 |
Оприлюднено | 06.08.2025 |
Номер документу | 129295848 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо реалізації податкового контролю |
Адміністративне
Тернопільський окружний адміністративний суд
Подлісна Ірина Миколаївна
Адміністративне
Тернопільський окружний адміністративний суд
Подлісна Ірина Миколаївна
Адміністративне
Тернопільський окружний адміністративний суд
Подлісна Ірина Миколаївна
Адміністративне
Тернопільський окружний адміністративний суд
Подлісна Ірина Миколаївна
Адміністративне
Тернопільський окружний адміністративний суд
Подлісна Ірина Миколаївна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні