Герб України

Рішення від 19.08.2025 по справі 140/5609/25

Волинський окружний адміністративний суд

Новинка

ШІ-аналіз судового документа

Отримуйте стислий та зрозумілий зміст судового рішення. Це заощадить ваш час та зусилля.

Реєстрація

ВОЛИНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

19 серпня 2025 року ЛуцькСправа № 140/5609/25

Волинський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді Димарчук Т.М.,

розглянувши в порядку письмового провадження за правилами спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «ДПП РЕСУРС» до Державної служби України з безпеки на транспорті про визнання протиправною та скасування постанови про застосування адміністративно-господарського штрафу,

ВСТАНОВИВ:

Товариство з обмеженою відповідальністю «ДПП РЕСУРС» (далі ТОВ «ДПП РЕСУРС», позивач) звернулося в суд з позовом до Державної служби України з безпеки на транспорті (відповідач) про визнання протиправною та скасування постанови №ПШ 141156 від 21.04.2025 про застосування адміністративно-господарського штрафу у розмірі 17000,00 грн.

Позовні вимоги обґрунтовано тим, 21.04.2025 Відділ державного нагляду (контролю) у Волинській області виніс постанову № ПШ 141156 про накладення на ТОВ «ДПП РЕСУРС» адміністративно-господарського штрафу у розмірі 17000 грн на підставі абзацу 3 частини 1 статті 60 Закону України «Про автомобільний транспорт».

Підставою для прийняття зазначеної постанови стала відсутність у водія ОСОБА_1 документів, передбачених статтею 48 Закону, зокрема - роздруківки з тахографа за період з 14 по 17 березня 2025 року.

ТОВ «ДПП РЕСУРС» оскаржило вказану постанову в порядку підпорядкованості, однак рішенням Укртрансбезпеки від 14.05.2025 № 4286/3.2.1/15-25 скаргу було залишено без задоволення, а постанову - без змін.

Позивач вважає, що відсутній склад правопорушення, передбачений абз. 3 ч. 1 ст. 60 ЗУ «Про автомобільний транспорт», оскільки до акта перевірки № 099465 від 18.03.2025 додано роздруківку з тахографа, яка підтверджує режим праці та відпочинку водія ОСОБА_1 за 18.03.2025, у матеріалах справи немає відомостей про несправність тахографа чи відсутність у ньому даних.Сам тахограф був справний, а дані зафіксовано. Отже, документи фактично були надані, і відсутність роздруківки на місці не є підставою для адміністративної відповідальності підприємства.

З наведених підстав просить позовні вимоги задовольнити.

Ухвалою судді Волинського окружного адміністративного суду від 30.05.2025 відкрито провадження в адміністративній справі, розгляд якої постановлено проводити за правилами спрощеного позовного провадження без виклику учасників справи за наявними у справі матеріалами відповідно до статті 262 Кодексу адміністративного судочинства України.

Ухвалою суду від 18.08.2025 відмовлено у задоволенні заяви ТОВ «ДПП РЕСУРС» про забезпечення позову у даній справі (а.с.65).

Представник відповідача у відзиві на позовну заяву щодо задоволення позовних вимог заперечила, просила відмовити у позові повністю. Зазначила, що 18.03.2025 посадовою особою Укртрансбезпеки Шеретюком Д.І. на підставі направлення на рейдову перевірку №000778 та тижневого графіка перевірок проведено перевірку додержання вимог законодавства про автомобільний транспорт щодо ТОВ «ДПП Ресурс». Водій ОСОБА_1 надав для перевірки посвідчення водія, реєстраційні документи на транспортний засіб, товарно-транспортну накладну, дані роботи тахографа за період 12.03.2025 - 18.03.2025. Під час зазначеної перевірки було виявлено, що транспортним засобом Вольво, реєстраційний номер НОМЕР_1 , з напівпричепом реєстраційний номер НОМЕР_2 , перевозився вантаж (внутрішнє перевезення) за відсутності у водія на момент перевірки роздруківки даних роботи тахографа щодо водія ОСОБА_2 , за період з 16:40 год UTC 14.03.2025 до 06:25 год UTC 17.03.2025, що зафіксовано в Акті №099465 від 18.03.2025.

Зауважила, що такі документи, як особиста картка водія та роздруківка, що належать до категорії інші документи, передбачені законодавством ст. 48 Закону України Про автомобільний транспорт, як того вимагає ЄУТР, ст. 60 Закону України Про автомобільний транспорт та Інструкція №385 повинні знаходитись у водія під час перевезення та бути наявними на момент проведення перевірки, тому, на думку представника позивача, щодо ТОВ «ДПП РЕСУРС» правомірно прийнято постанову №ПШ 141156 від 21.04.2025 про застосування адміністративно-господарського штрафу у розмірі 17000,00 грн.

Дослідивши подані суду письмові докази, оцінивши їх за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об`єктивному розгляді всіх обставин справи в їх сукупності, суд дійшов висновку, що позов не підлягає до задоволення з огляду на наступне.

Судом встановлено, що 18.03.2025 посадовими особами Відділу державного нагляду (контролю) у Рівненській області Державної служби України з безпеки на транспорті відповідно до графіка проведення рейдових перевірок у період з 17.03.2025 по 23.03.2025 (а.с.39), на підставі направлення від 14.03.2025 №000778 (а.с.38) проводилася рейдова перевірка на окремо визначених ділянках дороги, маршрутах руху.

У ході рейдової перевірки 18.03.2025 о 09:45 на автомобільній дорозі Т 1811 Рівненська область, Сарненський район було перевірено транспортний засіб Вольво, реєстраційний номер НОМЕР_1 , з напівпричепом реєстраційний номер НОМЕР_2 , які належать автомобільному перевізнику ТОВ «ДПП РЕСУРС» під керуванням водія ОСОБА_1 , який здійснював внутрішні перевезення вантажу.

Водій надав для перевірки посвідчення водія, реєстраційні документи на транспортний засіб, товарно-транспортну накладну, дані роботи тахографа за період 12.03.2025 - 18.03.2025. Під час зазначеної перевірки було виявлено, що транспортним засобом Вольво, реєстраційний номер НОМЕР_1 , з напівпричепом реєстраційний номер НОМЕР_2 , перевозився вантаж (внутрішнє перевезення) за відсутності у водія на момент перевірки роздруківки даних роботи тахографа щодо водія ОСОБА_2 , за період з 16:40 год UTC 14.03.2025 до 06:25 год UTC 17.03.2025, що зафіксовано в Акті №099465 від 18.03.2025 (а.с. 6 (зворот)).

В акті проведення перевірки додержання вимог законодавства про автомобільний транспорт під час здійснення перевезень і вантажів автомобільним транспортом вказано, що під час перевірки виявлено порушення ст.ст. 34, 48 Закону України «Про автомобільний транспорт», за що передбачена відповідальність абзацом 3 частини 1 статті 60 вказаного Закону. Водій ОСОБА_1 у поясненнях про причини порушень зазначив: «Забув на фірмі».

Постановою начальника відділу Укртрансбезпеки від 21.04.2025 № ПШ 141156 у зв`язку з відсутністю документів, перелік яких визначений статтею 48 Закону №2344-III (а саме роздруківки даних роботи тахографа на паперовому носії з інформацією про роботу та відпочинок водія ОСОБА_1 ) на підставі абзацу третього частини першої статті 60 Закону №2344-III до перевізника ТОВ «ДПП РЕСУРС» застосовано адміністративно-господарський штраф у сумі 17 000,00 грн (а.с.10).

ТОВ «ДПП РЕСУРС» оскаржило вказану постанову в порядку підпорядкованості (а.с.13), однак рішенням Укртрансбезпеки від 14.05.2025 № 4286/3.2.1/15-25 скаргу було залишено без задоволення, а постанову - без змін (а.с.11)

Не погоджуючись з оскаржуваною постановою, позивач звернувся до суду з даним позовом.

Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, що склалися між сторонами, суд зазначає наступне.

Відповідно до частини 2 статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Спірні правовідносини врегульовані нормами Закону України Про автомобільний транспорт (далі - Закон №2344), Наказом Міністерства транспорту та зв`язку України 24.06.2010№385, затверджено Інструкцію з використання контрольних пристроїв (тахографів) на автомобільному транспорті (Інструкція №385), Положення про робочий час і час відпочинку водіїв колісних транспортних засобів, затверджене наказом Міністерства транспорту та зв`язку України від 07.06.2010 р. №340 (далі - Положення №340).

Відповідно до Конвенції Міжнародної організації праці 1979 року № 153 про тривалість робочого часу та періоди відпочинку на дорожньому транспорті, статті 18 Закону України "Про автомобільний транспорт" та з метою організації безпечної праці та ефективного контролю за роботою водіїв колісних транспортних засобів Наказом Міністерства транспорту та зв`язку України 07.06.2010№340, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 14.09.2010 за № 811/18106 затверджено Положення про робочий час і час відпочинку водіїв колісних транспортних засобів (далі - Положення №340).

Згідно із статтею 1 Закону №2344-ІІІ у цьому Законі наведені терміни вживаються в такому значенні:

автомобільний перевізник - фізична або юридична особа, яка здійснює на комерційній основі чи за власний кошт перевезення пасажирів чи (та) вантажів транспортними засобами;

внутрішні перевезення - перевезення пасажирів і вантажів між населеними пунктами, розташованими на території однієї держави;

внутрішні перевезення - перевезення пасажирів та/чи вантажів територією України без перетину державного кордону України;

рейдова перевірка (перевірка на дорозі) - перевірка транспортних засобів автомобільних перевізників на всіх видах автомобільних доріг на маршруті руху в будь-який час з урахуванням інфраструктури (автовокзали, автостанції, автобусні зупинки, місця посадки та висадки пасажирів, стоянки таксі і транспортних засобів, місця навантаження та розвантаження вантажних автомобілів, зони габаритно-вагового контролю, інші об`єкти, що використовуються автомобільними перевізниками для забезпечення діяльності автомобільного транспорту) щодо дотримання автомобільними перевізниками вимог законодавства про автомобільний транспорт.

За приписами частин сімнадцятої, вісімнадцятої, двадцять першої статті 6 Закону №2344-ІІІ рейдові перевірки (перевірки на дорозі) дотримання вимог законодавства про автомобільний транспорт під час виконання перевезень пасажирів і вантажів автомобільним транспортом здійснюються шляхом зупинки транспортного засобу або без такої зупинки посадовими особами центрального органу виконавчої влади, що забезпечує реалізацію державної політики з питань безпеки на наземному транспорті, та його територіальних органів, які мають право зупиняти транспортний засіб у форменому одязі за допомогою сигнального диска (жезла) відповідно до порядку, затвердженого Кабінетом Міністрів України. У разі проведення позапланових і рейдових перевірок (перевірок на дорозі) автомобільний перевізник, що буде перевірятися, про час проведення перевірки не інформується. Порядок проведення рейдових перевірок (перевірок на дорозі) та порядок здійснення габаритно-вагового контролю визначаються Кабінетом Міністрів України.

Відповідно до ст.18 Закону №2344, з метою організації безпечної праці та ефективного контролю за роботою водіїв транспортних засобів автомобільні перевізники зобов`язані: організовувати роботу водіїв транспортних засобів, режими їх праці та відпочинку відповідно до вимог законодавства України;

здійснювати заходи, спрямовані на забезпечення безпеки дорожнього руху;

забезпечувати виконання вимог законодавства з питань охорони праці;

здійснювати організацію та контроль за своєчасним проходженням водіями медичного огляду, забезпечувати їх санітарно-побутовими приміщеннями й обладнанням.

Контроль за роботою водіїв транспортних засобів має забезпечувати належне виконання покладених на них обов`язків і включає організацію перевірок режимів їх праці та відпочинку, а також виконання водіями транспортних засобів вимог цього Закону та законодавства про працю. Положення щодо режимів праці та відпочинку водіїв транспортних засобів визначається законодавством.

Статтею 48 Закону №2344 передбачено, що автомобільні перевізники, водії повинні мати і пред`являти особам, які уповноважені здійснювати контроль на автомобільному транспорті та у сфері безпеки дорожнього руху, документи на підставі яких виконуються вантажні перевезення.

Документами для здійснення внутрішніх перевезень вантажів є:

для автомобільного перевізника - документ, що засвідчує використання транспортного засобу на законних підставах, інші документи, передбачені законодавством;

для водія - посвідчення водія відповідної категорії, реєстраційні документи на транспортний засіб, товарно-транспортна накладна або інший визначений законодавством документ на вантаж, інші документи, передбачені законодавством.

Отже, до переліку документів для здійснення внутрішніх перевезень вантажів визначених ст.48 Закону №2344 віднесено також інші документи, що передбачені законодавством.

Згідно з положеннями ст.49 Закону №2344 водій транспортного засобу зобов`язаний мати при собі та передавати для перевірки уповноваженим на те посадовим особам документи, передбачені законодавством, для здійснення зазначених перевезень, дотримуватися визначеного режиму праці та відпочинку.

Інструкція №385 визначає порядок установлення, технічного обслуговування та використання контрольних пристроїв (тахографів) на автомобільних транспортних засобах (крім таксі), які використовуються для надання послуг з перевезення пасажирів та вантажів. Пунктом 1.3 Інструкції №385 визначено, що ця Інструкція поширюється на суб`єктів господарювання, які проводять діяльність у сфері надання послуг з перевезення пасажирів та/або вантажів автомобільними транспортними засобами (крім таксі).

Відповідно до пункту 1.4 Інструкції №385 терміни вживаються у такому значенні:

- контрольний пристрій (тахограф) - обладнання, яке є засобом вимірювальної техніки, призначене для встановлення на транспортних засобах для показу та реєстрації в автоматичному чи напівавтоматичному режимі інформації про рух таких транспортних засобів та про певні періоди роботи їхніх водіїв;

- картка - картка контрольного пристрою (тахографа) з вбудованою мікросхемою, призначена для використання в цифровому тахографі;

Таким чином, картка водія для тахографа - це пластикова карта з вбудованим мікрочіпом, що забезпечує ідентифікацію та аутентифікацію водія з використанням шифрувальних (криптографічних) засобів. Вона дозволяє зчитувати з цифрового пристрою записану і збережену інформацію про дотримання водієм (конкретним) режиму праці та відпочинку, контролю швидкості і часу руху автомобіля.

Згідно з пунктом 2.4 Інструкції №385, транспортні засоби, призначені для перевезення небезпечних вантажів, обладнують тахографами з урахуванням положень пунктів 2.1 - 2.3 цього розділу та відповідно до законодавства щодо встановлення вимог до конструкцій таких транспортних засобів.

Відповідно до пункту 3.3 Інструкції №385, водій транспортного засобу, обладнаного тахографом:

- забезпечує правильну експлуатацію тахографа та управління режимами його роботи відповідно до інструкції виробника тахографа;

- своєчасно встановлює, змінює і заповнює тахокарти та забезпечує їх належне зберігання;

- використовує тахокарти (у разі використання аналогового тахографа) або у разі використання цифрового тахографа - особисту картку водія кожного дня, протягом якого керував транспортним засобом;

- має при собі: протокол про перевірку та адаптацію тахографа до транспортного засобу; заповнені тахокарти у кількості, що передбачена ЄУТР (994_016), або картку водія чи роздруківку даних роботи тахографа у разі обладнання транспортного засобу цифровим тахографом;

- у разі несправності або пошкодження аналогового тахографа своєчасно записує від руки дані щодо режиму роботи та відпочинку на зворотному боці тахокарти, де нанесена сітка з відповідними графічними позначками, інформує про це відповідну посадову особу перевізника, з яким водій перебуває у трудових відносинах (для найманих водіїв);

- у разі несправності або пошкодження цифрового тахографа або картки до нього своєчасно записує від руки дані щодо режиму роботи та відпочинку на зворотному боці аркуша, призначеного для роздруківки даних, що використовують у даному тахографі, та забезпечує належне зберігання таких записів.

Згідно з пунктом 6.1 Положення №340, автобуси, що використовуються для нерегулярних і регулярних спеціальних пасажирських перевезень, для регулярних пасажирських перевезень на міжміських автобусних маршрутах протяжністю понад 50 км, вантажні автомобілі з повною масою понад 3,5 тонн повинні бути обладнані діючими та повіреними тахографами.

Водії зберігають записи щодо режиму праці та відпочинку протягом робочої зміни та 28 днів з дня її закінчення (пункт 6.4 Положення №340)

07.09.2005 прийнято Закон України № 2819 «Про приєднання України до Європейської угоди щодо роботи екіпажів транспортних Засобів, які виконують міжнародні автомобільні перевезення (ЄУТР),укладеної 01 липня 1970 року в м. Женева».

З 20.12.2010 набула чинності Поправка № 6 до Європейської угоди щодо роботи екіпажів транспортних засобів, підписаної в Женеві 01.07.1970, в частині надання до контролю інформації про режим роботи та відпочинку за поточний день та попередні 28 календарних днів, а в разі відсутності тахокарт чи роздруківок, надання бланку підтвердження діяльності, який заповнюється транспортним підприємством та водієм перед рейсом.

Таким чином, інформація щодо режиму праці та відпочинку водія відтворюється у роздруківці (якщо на ТЗ встановлено цифровий тахограф), тахокартах (якщо на ТЗ встановлено аналоговий тахограф), за допомогою бланку підтвердження діяльності (якщо водій не працював, виконував іншу роботу).

Як вбачається з матеріалів справи Актом №099465 від 18.03.2025 зафіксовано відсутність інформації по режиму праці та відпочинку водія у період з 16:40 год UTC 14.03.2025 до 06:25 год UTC 17.03.2025, - тобто роздруківки. В акті перевірки є посилання на те, які саме документи були відсутніми під час перевірки.

01.10.2021 набув чинності Закон України «Про внесення змін до деяких законів України щодо окремих питань здійснення габаритно-вагового контролю» № 1534-IX, яким абз.3 ч.1 ст. 60 Закону України «Про автомобільний транспорт» викладено в новій редакції: перевезення пасажирів та вантажів за відсутності на момент проведення перевірки документів, визначених статтями 39 і 48 цього Закону, - штраф у розмірі однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

З наведеного слідує, що такі документи, як особиста картка водія та роздруківка, що належать до категорії «інші документи, передбачені законодавством» ст. 48 Закону України «Про автомобільний транспорт», як того вимагає ЄУТР, ст. 60 Закону України «Про автомобільний транспорт» та Інструкція №385 повинні знаходитись у водія під час перевезення та бути наявними на момент проведення перевірки.

Системний аналіз вказаних законодавчих положень дозволяє суду дійти висновку, що за відсутності документів, на підставі яких виконуються вантажні перевезення, передбачених статтею 48 Закону № 2344-III, зокрема для водія - посвідчення водія відповідної категорії, реєстраційні документи на транспортний засіб, товарно-транспортна накладна або інший визначений законодавством документ на вантаж, інші документи, передбачені законодавством, застосовуються адміністративно-господарські штрафи. До переліку інших документів для здійснення внутрішніх перевезень вантажів, передбачених законодавством, віднесено, зокрема протокол про перевірку та адаптацію тахографа до транспортного засобу. Водночас Законом № 2344-ІІІ передбачена відповідальність у вигляді адміністративно-господарського штрафу саме до автомобільних перевізників.

При цьому, суд зазначає, що доводи позивача про ніби-то роботу водія на іншому транспортному засобі іншого підприємства не виключає обов`язку облікувати час роботи і відпочинку водія на своєму підприємстві.

Відповідно до п. 6.2 Положення №340, облік робочого часу водіїв здійснюється на основі табеля обліку використання робочого часу. Перевізник, який використовує водіїв за наймом, щомісяця складає графік змінності водіїв, веде відомість обліку робочого часу та відпочинку водія (додаток 2), у якій щодо кожної робочої зміни зазначаються планові та фактичні дані щодо маршруту, початок та кінець робочої зміни.

Відповідно до п. 6.4 Положення №340, графік змінності водіїв, відомість обліку робочого часу та відпочинку водіїв зберігаються у Перевізника.

У разі тимчасової непрацездатності водія чи перебування його у відпустці, а також якщо водій не здійснював перевезення пасажирів чи/та вантажів, Перевізник може заповнювати бланк підтвердження діяльності (додаток 4).

Водії зберігають бланк підтвердження діяльності протягом робочої зміни та 28 днів з дня її закінчення.

Відтак, перевізник зобов`язаний вести облік роботи та відпочинку водія на власному підприємстві та забезпечувати його підтверджуючими документами щодо режиму роботи та відпочинку водія за поточний та 28 попередніх днів перед кожної поїздкою.

До аналогічних висновків дійшов Верховний Суд у постанові від 01.02.2024 у справі №600/3906/22-а.

Таким чином, оскільки водієм не надано роздруківок чи бланку підтвердження діяльності за вказаний інспектором період, то правильним є висновок відповідача про порушення автомобільним перевізником ТОВ «ДПП РЕСУРС» ст. 48 Закону №2344-ІІІ, відповідальність за що передбачена абз. 3 ч. 1 ст. 60 Закону №2344.

За своєю правовою природою штраф, який застосовується до автомобільних перевізників відповідно до статті 60 Закону №2344-ІІІ, є адміністративно-господарським штрафом, а тому він може бути застосований виключно до суб`єкта господарювання, у разі порушення ним правил здійснення господарської діяльності у сфері автомобільного транспорту.

Верховним Судом у постановах від 17.07.2018 у справі №802/1836/17-а та від 01.07. 2020 у справі №К/9901/22356/18 зазначено, що приписи Закону №2344-ІІІ зобов`язують автомобільних перевізників, водіїв мати і пред`являти особам, які уповноважені здійснювати контроль на автомобільному транспорті та у сфері безпеки дорожнього руху, документи, на підставі яких виконують перевезення.

Отже, відсутність у водія на момент проведення перевірки передбачених документів (роздруківки даних роботи тахографа щодо водія ОСОБА_2 , за період з 16:40 год UTC 14.03.2025 до 06:25 год UTC 17.03.2025), становить склад господарського правопорушення, за яке до автомобільних перевізників застосовується адміністративно-господарський штраф.

Суд не встановив порушень з боку відповідача щодо юридичної кваліфікації правопорушення, вчиненого позивачем.

У відповідності до ч.1 ст.77 КАС України: кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених ст. 78 КАС України.

Відповідно до ч.2 ст.77 КАС України: в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Розглянувши подані сторонами документи і матеріали, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, оцінивши докази, які мають значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд приходить до висновку про те, що відповідач належними та допустимими доказами довів правомірність винесення постанови №ПШ 141156 від 21.04.2025 про застосування до позивача адміністративно-господарського штрафу у розмірі 17000,00 грн, а тому у задоволенні позовних вимог слід відмовити.

Враховуючи те, що у задоволенні позову відмовлено, судові витрати позивачу відшкодуванню не підлягають.

Керуючись статтями 241, 242, 243, 245, 246, 295, 297 КАС України, суд

ВИРІШИВ:

У задоволенні позову Товариства з обмеженою відповідальністю «ДПП РЕСУРС» до Державної служби України з безпеки на транспорті про визнання протиправною та скасування постанови №ПШ 141156 від 21.04.2025 про застосування адміністративно-господарського штрафу у розмірі 17000,00 грн, відмовити.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо таку апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку повністю або частково шляхом подання апеляційної скарги до Восьмого апеляційного адміністративного суду. Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Головуючий-суддя Т.М. Димарчук

СудВолинський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення19.08.2025
Оприлюднено21.08.2025
Номер документу129615091
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи щодо забезпечення громадського порядку та безпеки, національної безпеки та оборони України, зокрема щодо дорожнього руху, транспорту та перевезення пасажирів, з них

Судовий реєстр по справі —140/5609/25

Рішення від 19.08.2025

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Димарчук Тетяна Миколаївна

Ухвала від 18.08.2025

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Димарчук Тетяна Миколаївна

Ухвала від 30.05.2025

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Димарчук Тетяна Миколаївна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні