Герб України

Рішення від 25.08.2025 по справі 420/15374/25

Одеський окружний адміністративний суд

Новинка

ШІ-аналіз судового документа

Отримуйте стислий та зрозумілий зміст судового рішення. Це заощадить ваш час та зусилля.

Реєстрація

Справа № 420/15374/25

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

25 серпня 2025 року м. Одеса

Одеський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді - Радчука А.А., розглянувши в порядку спрощеного позовного провадження без виклику сторін справу за адміністративним позовом ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 , РНОКПП НОМЕР_1 ) до Головного управління Пенсійного фонду України в Одеській області (вул. Канатна, 83, м. Одеса, 65012, код ЄДРПОУ 20987385), за участю третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача, - Управління соціального захисту населення в Київському районі Департаменту праці та соціальної політики Одеської міської ради (вул. Академіка Корольова, 9, м. Одеса, 65114, код ЄДРПОУ 36290160) про визнання протиправною бездіяльність та зобов`язання вчинити дії,

В С Т А Н О В И В:

До Одеського окружного адміністративного суду надійшла позовна заява ОСОБА_1 до Головного управління Пенсійного фонду України в Одеській області за участю третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача, - Управління соціального захисту населення в Київському районі Департаменту праці та соціальної політики Одеської міської ради, в якій позивач просить суд:

визнати протиправною бездіяльність Головного управління Пенсійного Фонду України в Одеській області (ЄДРПОУ: 20987385) щодо не внесення змін до індивідуальних відомостей системи персоніфікованого обліку Реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов`язкового державного соціального страхування щодо застрахованої особи ОСОБА_1 (РНОКПП НОМЕР_1 ) шляхом виправлення помилки у реєстраційному номері облікової картки платника податків та внесення відсутніх відомостей про страховий стаж за період перебування у відпустці по догляду за дитиною до 3-х років з 13.05.2008р. по 27.02.2011р.;

зобов`язати Головне управління Пенсійного Фонду України в Одеській області (ЄДРПОУ: 20987385) внести зміни до індивідуальних відомостей системи персоніфікованого обліку Реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов`язкового державного соціального страхування щодо застрахованої особи ОСОБА_1 (РНОКПП НОМЕР_1 ) шляхом виправлення помилки у реєстраційному номері облікової картки платника податків змінивши його з неправильного НОМЕР_2 на правильний НОМЕР_1 та внесення відсутніх відомостей про страховий стаж за період перебування у відпустці по догляду за дитиною до 3-х років з 13.05.2008р. по 27.02.2011р.

В обґрунтування позовних вимог зазначено, що позивачка звернулась до Відділу обслуговування громадян № 8 (сервісний центр Київського району м. Одеса) Головного управління Пенсійного фонду України в Одеській області щодо призначення пенсії за віком по досягненню 60 років. Під час обчислення страхового стажу їй було повідомлено, що у реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов`язкового державного соціального страхування відсутні відомості про страховий стаж за період перебування у відпустці по догляду за дитиною до 3-х років з 13.05.2008р. по 27.02.2011р., що підтверджується інформацією з Довідки форми ОК-5. ОСОБА_1 було рекомендовано звернутись за роз`ясненням до Управління соціального захисту населення в Київському районі Департаменту праці та соціальної політики Одеської міської ради. З відповіді Управління соціального захисту населення в Київському районі Департаменту праці та соціальної політики Одеської міської ради від 26.02.2025р. № 17.01-05/1083 позивачка дізналась, що відповідно до архівної електронної бази особових рахунків АСОПД вона перебувала на обліку в управлінні праці та соціального захисту населення Київської районної адміністрації (управлінні) з 13.05.2008 р. по 31.12.2008 р (код ЄДРПОУ), з 01.01.2009 р. по 27.02.2011 р.- на обліку в управлінні соціального захисту населення в Київському районі Департаменту праці та соціальної політики Одеської міської ради (код ЄДРПОУ 36290160) як одержувач державної соціальної допомоги по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку, а саме з 13.05.2008 р. по 27.02.2011 р. Управління надавало щомісячні звіти у виді індивідуальних відомостей як за застраховану особу, але як виявилося при підготовці до спільної перевірки з Пенсійним фондом України звіти надавалися з неправильним ідентифікаційним кодом РНОКПП НОМЕР_2 , замість НОМЕР_1 . Підтвердити правильний код на дату перевірки 29.11.2018 року, яка здійснювалася з боку Департаменту праці та соціальної політики та Головного управління Пенсійного фонду в Одеській області, в управлінні не було можливості в зв`язку з закінченням терміну зберігання особової справи.

14.03.2025р. позивачка звернулась до Головного управління Пенсійного фонду України в Одеській області щодо включення до страхового стажу періоду перебування у відпустці по догляду за дитиною до 3-х років з 13.05.2008р. по 27.02.2011 року, долучивши копію листа-відповіді Управління соціального захисту населення в Київському районі Департаменту праці та соціальної політики Одеської міської ради від 26.02.2025р. № 17.01-05/1083, копію наказу ТОВ «Інженерні рішення» від 12.05.2008р. №4-К про надання відпустки для догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку з 13.05.2008 по 27.02.2011р., копію Свідоцтва про народження дитини ОСОБА_2 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , серії НОМЕР_3 , копію РНОКПП ОСОБА_1 НОМЕР_1 . У відповіді від 27.03.2025р. №8137-7587/В-02/8-1500/25 Головне управління Пенсійного фонду України в Одеській області повідомило позивачку, що Страхувальнику Департаменту праці та соціальної політики Одеської міської ради (ЄДРПОУ 36290160) направлений лист від 17.03.2025 №1500-0606-6/63532 щодо необхідності надання заяви на перевірку за періоди з травня 2008 року по грудень 2010 років та надання уточнюючих звітів за періоди з січня по лютий 2011 року для приведення у відповідність даних особи в реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов`язкового державного соціального страхування. Станом на 25.03.2025 заява на перевірку від страхувальника не надходила. Таким чином, відповідач повідомив, що дані за періоди з 2008 по 2010 роки будуть наявні в Реєстрі застрахованих осіб лише після надання страхувальником заяви на проведення перевірки, проведення перевірки та виконання ним припису, а дані за періоди 2011 року лише після надання страхувальником уточнюючих звітів до податкового органу.

Вважаючи протиправною бездіяльність відповідача щодо не внесення змін до індивідуальних відомостей системи персоніфікованого обліку Реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов`язкового державного соціального страхування шляхом виправлення помилки у реєстраційному номері облікової картки платника податків та внесення відсутніх відомостей про страховий стаж за період перебування у відпустці по догляду за дитиною до 3-х років з 13.05.2008р. по 27.02.2011р., позивачка звернулась до суду з даним позовом.

Доводи позову мотивовані тим, що контроль за достовірністю поданих страхувальниками і застрахованими особами відомостей, що використовуються в системі персоніфікованого обліку, здійснюють органи Пенсійного фонду. Відповідач не зараховує позивачу період перебування у відпустці по догляду за дитиною до 3-х років з 13.05.2008р. по 27.02.2011р. через наявність невірного коду РНОКПП в звітності, поданій страхувальником, а проведення страхувальником повторної перевірки та надання звітності є неможливим у зв`язку зі знищенням особової справи позивача. У даному випадку помилка в РНОКПП позивача не може бути виправлена страхувальником. При цьому, позивач не може нести відповідальність за правильність ведення та заповнення звітності страхувальником. Внаслідок допущення Страхувальником помилки та невиконання Пенсійним фондом своїх прямих обов`язків, позивачку позбавлено соціальної захищеності, що суперечить основним конституційним засадам в сфері соціального захисту.

Відповідно до протоколу автоматизованого розподілу справи між суддями Одеського окружного адміністративного суду від 19.05.2025 року, справа №420/15374/25 передана судді Токміловій Л.М.

Розпорядженням керівника апарату Одеського окружного адміністративного суду від 22.05.2025 року №110 призначено повторний автоматизований розподіл справи №420/15374/25, у зв`язку з довготривалою відпусткою головуючого судді Токмілової Л.М.

Відповідно до протоколу повторного автоматизованого розподілу справи між суддями Одеського окружного адміністративного суду від 22.05.2025 року, справа №420/15374/25 передана судді Радчуку А.А.

Ухвалою суду від 27.05.2025 року позовну заяву (уточнену) прийнято до розгляду та відкрито спрощене позовне провадження у справі без повідомлення сторін, відповідно до ч. 5 ст. 262 КАС України.

06.06.2025 року відповідачем подано відзив на позовну заяву.

Відповідно до відзиву, відповідач проти задоволення позову заперечує, з позовними вимогами не погоджується, з огляду на наступне.

Як зазначає відповідач у відзиві, відповідно до статті 24 Закону №1058 до страхового стажу зараховується період, протягом якого особа підлягала загальнообов`язковому державному пенсійному страхуванню та за який сплачені страхові внески в сумі не меншій, ніж мінімальний страховий внесок. Страховий стаж після 01.01.2004 обчислюється територіальними органами Пенсійного фонду відповідно до вимог Закону за даними, що містяться в системі персоніфікованого обліку (Реєстрі застрахованих осіб). Згідно пункту 3 розділу IV Положення про реєстр застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов`язкового державного соціального страхування 18 червня 2014 року № 10-1, відомості до Реєстру застрахованих осіб, зміни, уточнення до них вносяться в електронній формі в автоматичному режимі на підставі звітності, що подається страхувальниками до Пенсійного фонду України. Згідно пункту 6 розділу IV Положення, відомості про застрахованих осіб та звіти щодо сум нарахованих страхових внесків за період до 01 січня 2011 року подаються лише за результатами перевірки, здійсненою за заявою страхувальника, та вносяться до Реєстру застрахованих осіб на підставі наказу керівника відповідного територіального органу у десятиденний строк після узгодження результатів перевірки.

Відповідач вказує, що страхувальнику був направлений лист від 17.03.2025 №1500-0606-6/63532 щодо необхідності надання заяви на перевірку за періоди з травня 2008 року по грудень 2010 років та надання уточнюючих звітів за періоди з січня по лютий 2011 року для приведення у відповідність даних особи в реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов`язкового державного соціального страхування. Станом на 25.03.2025 заява на перевірку від страхувальника не надходила. Таким чином дані ОСОБА_1 за періоди з 2008 по 2010 роки будуть наявні в Реєстрі застрахованих осіб лише після надання страхувальником заяви на проведення перевірки, проведення перевірки та виконання ним припису, а дані за періоди 2011 року лише після надання страхувальником уточнюючих звітів до податкового органу.

З огляду на зазначене, відповідач стверджує, що у межах спірних правовідносин він діяв в порядку передбаченому законодавством, обґрунтовано, а тому підстави для задоволення позовних вимог відсутні.

10.06.2025 року представником позивача подано відповідь на відзив.

У відповіді на відзив представник позивача апелювала доводам відзиву стосовно того, що страхувальник не подав заяву на перевірку, що перешкоджає її проведенню, тим, що проведення повторної перевірки та надання уточнюючих звітів страхувальником є неможливим у зв`язку із закінченням термінів зберігання особової справи ОСОБА_1 (не більше п`яти років після закінчення строку виплати допомоги) та з її знищенням. Окрім того, згідно інформації з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, діяльність Управління праці та соціального захисту населення Київської районної адміністрації Одеської міської ради (код ЄДРПОУ 26343513) припинено 03.06.2010р. Водночас, як вважає представник позивача, відповідач, як орган, уповноважений здійснювати контроль за достовірністю відомостей, поданих до реєстру застрахованих осіб Державного реєстру, мав діяти у ситуації, що склалась, за правилами, установленими пунктом 5 р. IV Положення № 10-1, які передбачають наступне: у разі виявлення за результатами перевірки поданих страхувальником недостовірних відомостей про застрахованих осіб та невиконання страхувальником у місячний строк припису щодо усунення цих порушень територіальні органи Пенсійного фонду України на підставі наказу керівника відповідного органу у десятиденний строк вносять відповідні зміни до Реєстру застрахованих осіб. Невиконання відповідачем зазначених приписів свідчить про допущення протиправної бездіяльності, яка порушує право позивача на належне пенсійне забезпечення.

Інші заяви по суті справи учасниками справи не надавались.

З огляду на заявлені позивачем вимоги, справу розглянуто у порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні).

Дослідивши матеріали адміністративної справи, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується адміністративний позов, судом встановлено наступне.

Як встановлено судом та не заперечується сторонами у заявах по суті справи, позивачка - ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_2 , під час звернення до територіального органу Пенсійного фонду України в Одеській області за місцем проживання із заявою про призначення пенсії за віком дізналась, що у реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов`язкового державного соціального страхування відсутні відомості про страховий стаж за період перебування у відпустці по догляду за дитиною до 3-х років з 13.05.2008р. по 27.02.2011р., що підтверджується інформацією з Довідки форми ОК-5.

Позивачка звернулась до Управління соціального захисту населення в Київському районі Департаменту праці та соціальної політики Одеської міської ради із заявою від 10.02.2025 року, зареєстрована за № 170.1-03/673, щодо проведення перевірки відсутності страхового стажу за період 13.05.2008 р. по 27.02.2011 р. в Державному реєстрі загальнообов`язкового державного соціального страхування.

Листом Управління соціального захисту населення в Київському районі Департаменту праці та соціальної політики Одеської міської ради від 26.02.2025 року вих. 17.01-05/1083 ОСОБА_1 надано відповідь, де зазначено, що: «Відповідно до архівної електронної бази особових рахунків АСОПД Ви перебували на обліку в управлінні праці та соціального захисту населення Київської районної адміністрації (управлінні) з 13.05.2008 р. по 31.12.2008 р. (код ЄДРПОУ 26343513), з 01.01.2009 р. по 27.02.2011 р. на обліку в управлінні соціального захисту населення в Київському районі Департаменту праці та соціальної політики Одеської міської ради (код ЄДРПОУ 36290160) як одержувач державної соціальної допомоги по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку, а саме з 13.05.2008 р. по 27.02.2011 р. За Вас, як за застраховану особу, управління надавало щомісячні звіти у виді індивідуальних відомостей, але як виявилося при підготовці до спільної перевірки з Пенсійним фондом України звіти надавалися з неправильним ідентифікаційним кодом РНОКПП НОМЕР_2 . Підтвердити Ваш правильний код на дату перевірки 29.11.2018 року, яка здійснювалася з боку Департаменту праці та соціальної політики та Головного управління Пенсійного фонду в Одеській області, в нашому управлінні не було можливості в зв`язку з закінченням терміну зберігання вашої особової справи не більше п`яти років після закінчення строку виплати допомоги відповідно акту від 26.01.2018 року «Про вилучення для знищення документів, не внесених до Національного архівного фонду. … Ваше прізвище ім`я по-батькові з номером облікової картки застрахованої особи згідно звітів РНОКПП НОМЕР_2 . Повторну перевірку у зв`язку із закінченням терміну зберігання особової справи, яка була вилучена для знищення як така, що немає культурної цінності та втратила практичне значення (акт від 29.11.2018 № 2658) провести немає можливості.».

14.03.2025 року позивачка звернулась до Головного управління Пенсійного фонду України в Одеській області із заявою, де повідомила про відповідь Управління соціального захисту населення в Київському районі Департаменту праці та соціальної політики Одеської міської ради від 26.02.2025 року вих. 17.01-05/1083 та просила допомогти у питанні відновлення вказаного стажу, який необхідних для призначення пенсії.

Разом із цією заявою позивачка надала копію листа Управління соціального захисту населення в Київському районі Департаменту праці та соціальної політики Одеської міської ради від 26.02.2025 року вих. 17.01-05/1083, копію наказу роботодавця про перебування у відпустці по догляду за дитиною до трьох років, копію свідоцтва про народження дитини серпії НОМЕР_4 , копію картки платника податків.

У відповідь на вказане звернення Головне управління Пенсійного фонду України в Одеській області листом від 27.03.2025 року вих. №8137-7587/В-02/8-1500/25 повідомило, що страхувальнику Департаменту праці та соціальної політики Одеської міської ради (ЄДРПОУ 36290160) направлений лист від 17.03.2025 №1500-0606-6/63532 щодо необхідності надання заяви на перевірку за періоди з травня 2008 року по грудень 2010 років та надання уточнюючих звітів за періоди з січня по лютий 2011 року для приведення у відповідність даних особи в реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов`язкового державного соціального страхування. Станом на 25.03.2025 заява на перевірку від зазначеного страхувальника не надходила. Таким чином, дані за періоди з 2008 по 2010 роки будуть наявні в Реєстрі застрахованих осіб лише після надання страхувальником заяви на проведення перевірки, проведення перевірки та виконання ним припису, а дані за періоди 2011 року лише після надання страхувальником уточнюючих звітів до податкового органу.

Разом із відзивом відповідач надав до суду лист від 17.03.2025 року вих. № 1500-0606-6/63532, адресований ним Департаменту праці та соціальної політики Одеської міської ради, з пропозицією проаналізувати та внести відомості про осіб, які відповідно до закону отримують допомогу по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку, та осіб із числа непрацюючих працездатних батьків, усиновителів по застрахованій особі ОСОБА_1 до системи персоніфікованого обліку відомостей за період з січня 2011 року по лютий 2011 року. У цьому ж листі Головне управління Пенсійного фонду України в Одеській області просило терміново надати заяву на перевірку щодо виправлення розбіжностей за період з травня 2008 року по грудень 2010 року.

Вважаючи протиправною бездіяльність відповідача щодо не внесення змін до індивідуальних відомостей системи персоніфікованого обліку Реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов`язкового державного соціального страхування шляхом виправлення помилки у реєстраційному номері облікової картки платника податків та внесення відсутніх відомостей про страховий стаж за період перебування у відпустці по догляду за дитиною до 3-х років з 13.05.2008р. по 27.02.2011р., позивачка звернулась до суду з даним позовом.

Вирішуючи спірні правовідносини, суд виходить з наступного.

Відповідно до ч. 2 ст. 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Згідно ст. 46 Конституції України, громадяни мають право на соціальний захист, що включає право на забезпечення їх у разі повної, часткової або тимчасової втрати працездатності, втрати годувальника, безробіття з незалежних від них обставин, а також у старості та в інших випадках, передбачених законом. Це право гарантується загальнообов`язковим державним соціальним страхуванням за рахунок страхових внесків громадян, підприємств, установ і організацій, а також бюджетних та інших джерел соціального забезпечення; створенням мережі державних, комунальних, приватних закладів для догляду за непрацездатними. Пенсії, інші види соціальних виплат та допомоги, що є основним джерелом існування, мають забезпечувати рівень життя, не нижчий від прожиткового мінімуму, встановленого законом.

Таким чином, право особи на отримання пенсії, як складова права на соціальний захист, є її конституційним правом.

Принципи, засади і механізми функціонування системи загальнообов`язкового державного пенсійного страхування, призначення, перерахунок і виплата пенсій, надання соціальних послуг з коштів Пенсійного фонду, що формуються за рахунок страхових внесків роботодавців, бюджетних та інших джерел, визначені Законом України "Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування" від 09.07.2003 року №1058-IV, який набув чинності з 01.01.2004 року.

Статтею 8 Закону України "Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування" передбачено право громадян України на отримання пенсійних виплат та соціальних послуг.

Відповідно до статті 24 Закону України "Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування", страховий стаж - період (строк), протягом якого особа підлягає загальнообов`язковому державному пенсійному страхуванню та за який щомісяця сплачені страхові внески в сумі не меншій, ніж мінімальний страховий внесок (ч. 1).

Страховий стаж обчислюється територіальними органами Пенсійного фонду відповідно до вимог цього Закону за даними, що містяться в системі персоніфікованого обліку, а за періоди до впровадження системи персоніфікованого обліку - на підставі документів та в порядку, визначеному законодавством, що діяло до набрання чинності цим Законом, а також даних, включених на підставі цих документів до реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов`язкового державного соціального страхування (ч. 2).

Відповідно до пункту 8 статті 11 Закону України "Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування", загальнообов`язковому державному пенсійному страхуванню підлягають особи, які доглядають за дитиною до досягнення нею трирічного віку та відповідно до закону отримують допомогу по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку та/або при народженні дитини, при усиновленні дитини.

Відповідно до статті 181 Кодексу законів про працю України відпустка для догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку та відпустка без збереження заробітної плати (у разі якщо дитина потребує домашнього догляду, на підставі медичного висновку, але не більш як до досягнення дитиною шестирічного віку) зараховуються як до загального, так і до безперервного стажу роботи і до стажу роботи за спеціальністю.

З матеріалів справи судом встановлено, що у період з 13.05.2008р. по 27.02.2011р. позивачка перебувала у відпустці по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку.

Згідно Свідоцтва про народження серії НОМЕР_4 , ОСОБА_1 є матір`ю дитини - ОСОБА_2 , ІНФОРМАЦІЯ_1 .

Вказані обставини справи сторонами не заперечуються.

Спірним між сторонами стало питання щодо зарахування до страхового стажу періоду перебування позивачки у відпустці по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку з 13.05.2008 р. по 27.02.2011 р., оскільки в Реєстрі застрахованих осіб відсутні дані щодо сплати страхових внесків.

Згідно обставин справи в Реєстрі застрахованих осіб відсутні дані щодо сплати страхових внесків за позивачку у зв`язку з допущеною помилкою, а саме неправильним ідентифікаційним кодом.

Відповідно до ч. 3 ст. 20 Закону України "Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування", обчислення страхових внесків територіальними органами Пенсійного фонду у випадках, передбачених цим Законом, здійснюється на підставі складених актів перевірки правильності нарахування та сплати страхових внесків, звітності, що подається страхувальником, бухгалтерських та інших документів, що підтверджують суму заробітної плати (доходу), на які відповідно до цього Закону нараховуються страхові внески.

Страхові внески обчислюються територіальним органом Пенсійного фонду в порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України, за непрямим методом виходячи з оцінки валового доходу та витрат страхувальника, кількості осіб, які перебувають з ним у трудових відносинах, обсягу виробленої (реалізованої) продукції (послуг), суми сплачених ним податків, інших обов`язкових платежів, передбачених законодавством, у разі:

ухилення страхувальника чи його посадових осіб від надання територіальному органу Пенсійного фонду звітності чи інших документів про сплату страхових внесків;

неведення страхувальником бухгалтерського обліку чи відсутності в нього відповідних первинних документів;

якщо сума страхових внесків, нарахована страхувальником, не підтверджується документами.

Обчислення територіальними органами Пенсійного фонду сум страхових внесків за минулі періоди провадиться виходячи з розміру страхового внеску, що діяв на день нарахування виплат (доходу), на які відповідно до цього Закону нараховуються страхові внески.

Згідно з ч. 10, ч. 12 ст. 20 Закону України «Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування», якщо страхувальники несвоєчасно або не в повному обсязі сплачують страхові внески, до них застосовуються фінансові санкції, передбачені цим Законом, а посадові особи, винні в порушенні законодавства про сплату страхових внесків, несуть дисциплінарну, адміністративну, цивільно-правову або кримінальну відповідальність згідно із законом.

Страхові внески підлягають сплаті незалежно від фінансового стану платника страхових внесків.

Відповідно до ч. 1 ст. 21 Закону України "Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування", персоніфікований облік у системі загальнообов`язкового державного пенсійного страхування здійснюється з метою обліку застрахованих осіб, учасників накопичувальної системи пенсійного страхування та їх ідентифікації, а також накопичення, зберігання та автоматизованої обробки інформації про облік застрахованих осіб і реалізацію ними права на страхові виплати у солідарній системі загальнообов`язкового державного пенсійного страхування та накопичувальній системі пенсійного страхування.

Для формування інформаційної бази системи персоніфікованого обліку використовуються відомості, що надходять від:

державних реєстраторів юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців;

роботодавців;

застрахованих осіб;

фондів загальнообов`язкового державного соціального страхування;

центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державної реєстрації актів цивільного стану, виконавчих органів сільських, селищних, міських (крім міст обласного значення) рад та уповноважених суб`єктів для обліку даних Єдиного державного демографічного реєстру;

податкових органів, територіальних органів Пенсійного фонду за результатами перевірок платників єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування та/або в порядку міжвідомчого обміну інформацією;

державної служби зайнятості;

інших підприємств, установ, організацій та військових частин;

компаній з управління активами;

зберігачів;

інших джерел, передбачених законодавством.

Персоніфікований облік у системі загальнообов`язкового державного пенсійного страхування є складовою частиною Державного реєстру загальнообов`язкового державного соціального страхування, порядок ведення якого встановлюється Законом України "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування".

Відповідно до ч. 2 ст. 21 Закону України "Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування", на кожну застраховану особу відкривається персональна електронна облікова картка, якій присвоюється унікальний номер електронної облікової картки.

Унікальний номер електронної облікової картки формується автоматично шляхом додавання одиниці до останнього наявного унікального номера електронної облікової картки. Порядок та строки впровадження унікальних номерів електронних облікових карток застрахованих осіб, порядок ведення персональних електронних облікових карток визначаються Пенсійним фондом.

Згідно з п. 1 ч. 2 ст. 22 Закону України "Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування", відомості, що містяться в системі персоніфікованого обліку, використовуються: 1) виконавчими органами Пенсійного фонду для: підтвердження участі застрахованої особи в системі загальнообов`язкового державного пенсійного страхування; обчислення страхових внесків; визначення права застрахованої особи або членів її сім`ї на отримання пенсійних виплат згідно з цим Законом; визначення розміру, перерахунку та індексації пенсійних виплат, передбачених цим Законом; надання застрахованій особі на її вимогу або у випадках, передбачених цим Законом та Законом України "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування"; надання страховикам, що здійснюють страхування довічних пенсій; надання аудитору, який відповідно до цього Закону здійснює аудит Накопичувального фонду; обміну інформацією з централізованим банком даних з проблем інвалідності;

Правові та організаційні засади забезпечення збору та обліку єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування, умови та порядок його нарахування і сплати та повноваження органу, що здійснює його збір та ведення обліку визначає Закон України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування» від 08.07.2010 №2464-VI (далі - Закон № 2464-VI).

Відповідно до пункту першого статті 1 Закону № 2464-VI, Державний реєстр загальнообов`язкового державного соціального страхування (далі - Державний реєстр) - організаційно-технічна система, призначена для накопичення, зберігання та використання інформації про збір та ведення обліку єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування, його платників та застрахованих осіб, що складається з реєстру страхувальників та реєстру застрахованих осіб.

Відповідно до ч. 1 ст. 16 Закону № 2464-VI, Державний реєстр створюється для забезпечення:

ведення обліку платників і застрахованих осіб у системі загальнообов`язкового державного соціального страхування та їх ідентифікації;

накопичення, зберігання та автоматизованої обробки інформації про сплату платниками єдиного внеску та про набуття застрахованими особами права на отримання страхових виплат за окремими видами загальнообов`язкового державного соціального страхування;

нарахування та обліку виплат за окремими видами загальнообов`язкового державного соціального страхування.

Згідно частини першої статті 14-1 Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування», пенсійний фонд та його територіальні органи зобов`язані: забезпечувати своєчасне внесення відомостей до реєстру застрахованих осіб Державного реєстру; здійснювати контроль за достовірністю відомостей, поданих до реєстру застрахованих осіб Державного реєстру.

Тобто, відповідальність за наповнення автоматизованих державних реєстрів, у т.ч. Реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов`язкового державного соціального страхування покладена саме Пенсійний фонд та його територіальні органи.

Згідно з ч. 3 ст. 16 Закону № 2464-VI, ведення реєстру застрахованих осіб Державного реєстру здійснюється на підставі положення, що затверджується Пенсійним фондом за погодженням з центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику, та Фондом загальнообов`язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття.

Постановою правління Пенсійного фонду України 18.06.2014 № 10-1 (у редакції постанови правління Пенсійного фонду України від 27.03.2018 № 8-1) затверджено Положення про реєстр застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов`язкового державного соціального страхування (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 8 липня 2014 р. за № 785/25562) (далі - Положення № 10-1).

Відповідно до п. 2 розд. І Положення № 10-1, у цьому Положенні терміни вживаються у таких значеннях, зокрема, звітність - звіти щодо сум нарахованого єдиного внеску, страхових внесків; номер облікової картки - унікальний номер персональної електронної облікової картки, що формується автоматично шляхом додавання одиниці до останнього наявного унікального номера облікової картки та є незмінним; облікова картка - персональна електронна облікова картка застрахованої особи; реєстраційний номер облікової картки платника податків - реєстраційний номер облікової картки платника податків - фізичної особи згідно з ДРФО; для застрахованих осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків і мають відмітку у паспорті.

Згідно з п.п. 4, 5 розд. І Положення № 10-1, Реєстр застрахованих осіб формує та веде Пенсійний фонд України, який є володільцем даних Реєстру застрахованих осіб.

Реєстр застрахованих осіб забезпечує: облік застрахованих осіб у системі загальнообов`язкового державного соціального страхування та їх ідентифікацію; накопичення, зберігання та автоматизовану обробку інформації про страховий стаж та заробітну плату (дохід, грошове забезпечення, допомогу, компенсацію), про набуття застрахованими особами права на отримання страхових виплат за окремими видами загальнообов`язкового державного соціального страхування; нарахування та облік виплат за окремими видами загальнообов`язкового державного соціального страхування.

Розділ IV Положення № 10-1 визначає порядок наповнення, зміни та уточнення облікової картки.

Як передбачено п. 3 розд. IV Положення № 10-1, відомості до Реєстру застрахованих осіб, зміни, уточнення до них вносяться в електронній формі в автоматичному режимі на підставі: звітності, що подається страхувальниками до Пенсійного фонду України, відомостей центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сферах трудових відносин, соціального захисту населення, фондів загальнообов`язкового державного соціального страхування, центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державної реєстрації актів цивільного стану, центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику з адміністрування єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування.

Згідно з п. 4 розд. IV Положення № 10-1, у разі припинення страхувальника зміни та уточнення до відомостей Реєстру застрахованих осіб вносяться на підставі відомостей, поданих правонаступником.

У разі припинення або зняття з обліку у фіскальних органах страхувальника без визначення правонаступника зміни та уточнення до відомостей Реєстру застрахованих осіб вносяться відповідно до рішення суду, що набрало законної сили.

Внесення змін до відомостей про застраховану особу в Реєстрі застрахованих осіб відповідно до рішення суду, що набрало законної сили, здійснюється територіальними органами Пенсійного фонду України на підставі наказу керівника відповідного органу у десятиденний строк після надходження (надання особою) рішення суду.

Згідно з п. 5 розд. IV Положення № 10-1, у разі виявлення за результатами перевірки поданих страхувальником недостовірних відомостей про застрахованих осіб та невиконання страхувальником у місячний строк припису щодо усунення цих порушень територіальні органи Пенсійного фонду України на підставі наказу керівника відповідного органу у десятиденний строк вносять відповідні зміни до Реєстру застрахованих осіб.

Згідно з п. 6 розд. IV Положення № 10-1, відомості про застрахованих осіб та звіти щодо сум нарахованих страхових внесків за період до 01 січня 2011 року подаються лише за результатами перевірки, здійсненої за заявою страхувальника, та вносяться до Реєстру застрахованих осіб на підставі наказу керівника відповідного територіального органу у десятиденний строк після узгодження результатів перевірки.

У межах спірних правовідносин відповідач вказує, що станом на 25.03.2025 заява на перевірку по ОСОБА_1 від страхувальника до Головного управління Пенсійного фонду України в Одеській області не надходила. Таким чином, дані за періоди з 2008 по 2010 роки будуть наявні в Реєстрі застрахованих осіб лише після надання страхувальником заяви на проведення перевірки, проведення перевірки та виконання ним припису, а дані за періоди 2011 року лише після надання страхувальником уточнюючих звітів до податкового органу

Разом із відзивом відповідач надав до суду лист від 17.03.2025 року вих. № 1500-0606-6/63532, адресований ним Департаменту праці та соціальної політики Одеської міської ради, з пропозицією проаналізувати та внести відомості про осіб, які відповідно до закону отримують допомогу по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку, та осіб із числа непрацюючих працездатних батьків, усиновителів по застрахованій особі ОСОБА_1 до системи персоніфікованого обліку відомостей за період з січня 2011 року по лютий 2011 року. У цьому ж листі Головне управління Пенсійного фонду України в Одеській області просило терміново надати заяву на перевірку щодо виправлення розбіжностей за період з травня 2008 року по грудень 2010 року.

Разом з тим, згідно з листом Управління соціального захисту населення в Київському районі Департаменту праці та соціальної політики Одеської міської ради від 26.02.2025 року вих. 17.01-05/1083 ОСОБА_1 надано відповідь, де зазначено, що: «Відповідно до архівної електронної бази особових рахунків АСОПД Ви перебували на обліку в управлінні праці та соціального захисту населення Київської районної адміністрації (управлінні) з 13.05.2008 р. по 31.12.2008 р. (код ЄДРПОУ 26343513), з 01.01.2009 р. по 27.02.2011 р. на обліку в управлінні соціального захисту населення в Київському районі Департаменту праці та соціальної політики Одеської міської ради (код ЄДРПОУ 36290160) як одержувач державної соціальної допомоги по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку, а саме з 13.05.2008 р. по 27.02.2011 р. За Вас, як за застраховану особу, управління надавало щомісячні звіти у виді індивідуальних відомостей, але як виявилося при підготовці до спільної перевірки з Пенсійним фондом України звіти надавалися з неправильним ідентифікаційним кодом РНОКПП НОМЕР_2 . Підтвердити Ваш правильний код на дату перевірки 29.11.2018 року, яка здійснювалася з боку Департаменту праці та соціальної політики та Головного управління Пенсійного фонду в Одеській області, в нашому управлінні не було можливості в зв`язку з закінченням терміну зберігання вашої особової справи не більше п`яти років після закінчення строку виплати допомоги відповідно акту від 26.01.2018 року «Про вилучення для знищення документів, не внесених до Національного архівного фонду. … Ваше прізвище ім`я по-батькові з номером облікової картки застрахованої особи згідно звітів РНОКПП НОМЕР_2 . Повторну перевірку у зв`язку із закінченням терміну зберігання особової справи, яка була вилучена для знищення як така, що немає культурної цінності та втратила практичне значення (акт від 29.11.2018 № 2658) провести немає можливості.».

Тобто, Управління соціального захисту населення в Київському районі Департаменту праці та соціальної політики Одеської міської ради підтверджує, що ОСОБА_1 перебувала на обліку як одержувач державної соціальної допомоги по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку з 13.05.2008 р. по 27.02.2011 р. Однак звіти у виді індивідуальних відомостей надавалися з неправильним ідентифікаційним кодом РНОКПП НОМЕР_2 , замість НОМЕР_1 .

Суд зазначає, що позивачка надавала до Головного управління Пенсійного фонду України в Одеській області лист Управління соціального захисту населення в Київському районі Департаменту праці та соціальної політики Одеської міської ради від 26.02.2025 року вих. 17.01-05/1083, де зазначено, що повторну перевірку провести немає можливості у зв`язку із закінченням терміну зберігання особової справи, яка була вилучена для знищення як така, що немає культурної цінності та втратила практичне значення.

Однак, відповідач наполягає, що дані за періоди з 2008 по 2010 роки можуть бути внесені до Реєстру застрахованих осіб лише після надання страхувальником заяви на проведення перевірки, проведення перевірки та виконання ним припису, а дані за періоди 2011 року лише після надання страхувальником уточнюючих звітів до податкового органу.

Тобто, відповідач не зараховує позивачу період перебування у відпустці по догляду за дитиною до 3-х років з 13.05.2008р. по 27.02.2011р. через наявність невірного коду РНОКПП в звітності, поданій страхувальником, не враховуючи, що проведення страхувальником повторної перевірки та надання звітності є неможливим у зв`язку зі знищенням особової справи позивача. У даному випадку помилка в РНОКПП позивача не може бути виправлена страхувальником.

При цьому, позивач не може нести відповідальність за правильність ведення та заповнення звітності страхувальником. Перекладення пенсійним органом відповідальності за належне та правильне внесення персональних даних на позивача є непропорційним заявленій легітимній меті, тому зазначені дії не можна вважати такими, які вчинені обґрунтовано, добросовісно та розсудливо.

Згідно зі статтею 106 Закону України «Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування» відповідальність за несплату страхових внесків несе підприємство-страхувальник, оскільки здійснює нарахування страхових внесків із заробітної плати.

Отже, страхові внески є складовою умовою існування солідарної системи, обов`язок по сплаті страхових внесків та відповідальність за несвоєчасну або не в повному обсязі сплату страхових внесків законом покладено на страхувальника.

Суд також враховує правову позицію Верховного Суду, викладену у постановах від 17 липня 2019 року (справа № 144/669/17) та від 20 березня 2019 року (справа № 688/947/17), згідно якої несплата страхувальником страхових внесків не може бути підставою для не зарахування до страхового стажу позивача періодів його роботи на такому підприємстві, оскільки працівник не несе відповідальності за неналежне виконання підприємством-страхувальником свого обов`язку сплати страхових внесків.

Зазначені висновки узгоджуються з правовою позицією висловленою Верховним Судом у постановах від 27 березня 2018 року у справі № 208/6680/16-а, від 24 травня 2018 року у справі № 490/12392/16-а, від 01 листопада 2018 року у справі № 199/1852/15-а, від 27 лютого 2019 року у справі № 638/5795/17, від 31 жовтня 2019 року у справі № 683/1814/16-а, від 23 березня 2020 року у справі № 535/1031/16-а та від 26 березня 2020 року у справі № 299/3616/16-а.

Згідно обставин цієї справи, сплата за позивача страхових внесків не заперечується, проте вказується про невідповідність РНОКПП у звітності, поданій до органів Пенсійного фонду.

На підставі викладеного, зважаючи на те, що обов`язок щодо нарахування та сплати страхового внеску, як і обов`язок по звітуванню перед органами ПФУ покладено саме страхувальника (роботодавця), у свою чергу відповідальність за наповнення автоматизованих державних реєстрів, у т.ч. Реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов`язкового державного соціального страхування покладена на Пенсійний фонд та його територіальні органи, позивач не повинен відповідати за неналежне виконання роботодавцем - страхувальником свого обов`язку щодо належної сплати страхових внесків чи подачі звітності, а отже невідповідність РНОКПП у звітності, поданій до органів Пенсійного фонду, не може бути підставою для незарахування до страхового стажу позивачки періоду перебування у відпустці по догляду за дитиною до 3-х років з 13.05.2008р. по 27.02.2011р.

Отже, позовні вимоги є обґрунтованими та підлягають задоволенню, а саме суд вважає доцільним:

визнати протиправною бездіяльність Головного управління Пенсійного Фонду України в Одеській області щодо невнесення змін до індивідуальних відомостей системи персоніфікованого обліку Реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов`язкового державного соціального страхування щодо застрахованої особи ОСОБА_1 (РНОКПП НОМЕР_1 ) шляхом виправлення помилки у реєстраційному номері облікової картки платника податків та внесення відсутніх відомостей про страховий стаж за період перебування у відпустці по догляду за дитиною до 3-х років з 13.05.2008р. по 27.02.2011р.;

зобов`язати Головне управління Пенсійного Фонду України в Одеській області внести зміни до індивідуальних відомостей системи персоніфікованого обліку Реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов`язкового державного соціального страхування щодо застрахованої особи ОСОБА_1 (РНОКПП НОМЕР_1 ) шляхом виправлення помилки у реєстраційному номері облікової картки платника податків, змінивши його з неправильного НОМЕР_2 на правильний НОМЕР_1 , та зарахувати відомості про страховий стаж за період перебування у відпустці по догляду за дитиною до 3-х років з 13.05.2008р. по 27.02.2011р.

Решта доводів та заперечень сторін висновків суду по суті заявлених позовних вимог не спростовують.

Необхідно зазначити, що згідно практики Європейського суду з прав людини та зокрема, рішення у справі «Серявін та інші проти України» від 10 лютого 2010 року, заява 4909/04, відповідно до п. 58 якого суд повторює, що згідно з його усталеною практикою, яка відображає принцип, пов`язаний з належним здійсненням правосуддя, у рішеннях судів та інших органів з вирішення спорів мають бути належним чином зазначені підстави, на яких вони ґрунтуються.

Хоча пункт 1 статті 6 Конвенції зобов`язує суди обґрунтовувати свої рішення, його не можна тлумачити як такий, що вимагає детальної відповіді на кожен аргумент. Міра, до якої суд має виконати обов`язок щодо обґрунтування рішення, може бути різною в залежності від характеру рішення (рішення у справі «Руїс Торіха проти Іспанії» від 9 грудня 1994 року, серія A, N 303-A, п.29).

Згідно п.41 висновку №11 (2008) Консультативної ради європейських суддів до уваги Комітету Міністрів Ради Європи щодо якості судових рішень обов`язок суддів наводити підстави для своїх рішень не означає необхідності відповідати на кожен аргумент захисту на підтримку кожної підстави захисту.

Згідно зі статтею 72 КАС України доказами в адміністративному судочинстві є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.

Згідно з ч. 1, ч. 2 ст. 77 КАС України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Відповідно до ч.1 ст. 90 КАС України, суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні.

Згідно зі статтею 249 КАС України рішення суду повинно ґрунтуватися на засадах верховенства права, бути законним і обґрунтованим. Законним є рішення, ухвалене судом відповідно до норм матеріального права при дотриманні норм процесуального права. Обґрунтованим є рішення, ухвалене судом на підставі повно і всебічно з`ясованих обставин в адміністративній справі, підтверджених тими доказами, які були досліджені в судовому засіданні, з наданням оцінки всім аргументам учасників справи.

Оцінивши докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтувалося на їх всебічному, повному та об`єктивному дослідженні, та враховуючи всі наведені обставини, суд дійшов до висновку про те, що адміністративний позов належить задовольнити.

Згідно ч. 1 ст. 139 КАС України, при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Таким чином, у відповідності до приписів ст. 139 КАС України, розподіл судових витрат здійснюється на користь позивача у розмірі 968,96 грн., де 968,96 грн. - ставка судового збору сплачена за звернення до суду із цим позовом з урахуванням коефіцієнту 0,8 для пониження відповідного розміру ставки судового збору, оскільки позов поданий в електронній формі.

Відповідно до ст. 258 Кодексу адміністративного судочинства України суд розглядає справи за правилами спрощеного позовного провадження протягом розумного строку, але не більше шістдесяти днів із дня відкриття провадження у справі.

Частиною 1 статті 120 КАС України визначено, що перебіг процесуального строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов`язано його початок.

Відповідно до ч.4 та ч.5 ст.120 КАС України останнім днем строку, який закінчується вказівкою на певний день, вважається цей день. Якщо закінчення строку припадає на вихідний, святковий чи інший неробочий день, останнім днем строку є перший після нього робочий день.

Враховуючи строки розгляду даної справи, визначені ст.258 КАС України, у зв`язку із перебуванням головуючого судді Радчука А.А. у відпустці у період з 21.07.2025 року по 22.08.2025 року, в силу положень ст. 120 КАС України, рішення суду складено 25 серпня 2025 року (перший робочий день).

Керуючись ст.ст. 2, 5-9, 72, 74, 76-77, 90, 132, 139, 243-246, 250, 255, 262, 295, 297 КАС України,

ВИРІШИВ:

Адміністративний позов ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 , РНОКПП НОМЕР_1 ) до Головного управління Пенсійного фонду України в Одеській області (вул. Канатна, 83, м. Одеса, 65012, код ЄДРПОУ 20987385), за участю третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача, - Управління соціального захисту населення в Київському районі Департаменту праці та соціальної політики Одеської міської ради (вул. Академіка Корольова, 9, м. Одеса, 65114, код ЄДРПОУ 36290160) про визнання протиправною бездіяльність та зобов`язання вчинити дії - задовольнити.

Визнати протиправною бездіяльність Головного управління Пенсійного Фонду України в Одеській області щодо невнесення змін до індивідуальних відомостей системи персоніфікованого обліку Реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов`язкового державного соціального страхування щодо застрахованої особи ОСОБА_1 (РНОКПП НОМЕР_1 ) шляхом виправлення помилки у реєстраційному номері облікової картки платника податків та внесення відсутніх відомостей про страховий стаж за період перебування у відпустці по догляду за дитиною до 3-х років з 13.05.2008р. по 27.02.2011р.

Зобов`язати Головне управління Пенсійного Фонду України в Одеській області внести зміни до індивідуальних відомостей системи персоніфікованого обліку Реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов`язкового державного соціального страхування щодо застрахованої особи ОСОБА_1 (РНОКПП НОМЕР_1 ) шляхом виправлення помилки у реєстраційному номері облікової картки платника податків, змінивши його з неправильного НОМЕР_2 на правильний НОМЕР_1 , та зарахувати відомості про страховий стаж за період перебування у відпустці по догляду за дитиною до 3-х років з 13.05.2008р. по 27.02.2011р.

Стягнути з Головного управління Пенсійного фонду України в Одеській області (вул. Канатна, 83, м. Одеса, 65012, код ЄДРПОУ 20987385) за рахунок бюджетних асигнувань на користь ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 , РНОКПП НОМЕР_1 ) сплачений судовий збір у розмірі 968,96 грн.

Рішення набирає законної сили в порядку і строки, встановлені ст. 255 КАС України.

Рішення може бути оскаржено в порядку і строки, встановлені ст.ст. 293, 295 КАС України.

Суддя А.А. Радчук

СудОдеський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення25.08.2025
Оприлюднено28.08.2025
Номер документу129755826
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи зі спорів з приводу реалізації публічної політики у сферах праці, зайнятості населення та соціального захисту громадян та публічної житлової політики, зокрема зі спорів щодо управління, нагляду, контролю та інших владних управлінських функцій (призначення, перерахунку та здійснення страхових виплат) у сфері відповідних видів загальнообов’язкового державного соціального страхування, з них загальнообов’язкового державного соціального страхування, у тому числі

Судовий реєстр по справі —420/15374/25

Рішення від 25.08.2025

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Радчук А.А.

Ухвала від 27.05.2025

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Радчук А.А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні