Господарський суд черкаської області
Новинка
Отримуйте стислий та зрозумілий зміст судового рішення. Це заощадить ваш час та зусилля.
РеєстраціяГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ
18005, м. Черкаси, бульвар Шевченка, 307, тел. канцелярії (0472) 31-21-49, inbox@ck.arbitr.gov.ua
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
01 вересня 2025 року м. Черкаси Справа № 925/738/25
Господарський суд Черкаської області у складі судді Зарічанської З.В., за участю секретаря судового засідання Філіпової І.С. розглянув у відкритому судовому засіданні справу
за позовом Приватного підприємства "Текс-Буд",
до відповідача - Товариства з обмеженою відповідальністю "Астара",
про стягнення 538 676,98 грн,
за участю представників сторін:
від позивача - Микитенко В.І., адвокат, ордер від 24.06.2025 серія ВА №1117465,
від відповідача - участі не брали.
До Господарського суду Черкаської області надійшла позовна заява Приватного підприємства "Текс-Буд" (далі - ПП "Текс-Буд") з вимогою стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю "Астара" (далі - ТОВ "Астара") 487 690 грн основного боргу та 50 986,98 грн пені.
Ухвалою від 02.07.2025 суд відкрив провадження у справі № 925/738/25 за правилами загального позовного провадження. Підготовче засідання призначити на 04.08.2025 о 13:45. Встановив сторонам строк для подання заяв по суті.
Суд враховує, що копія ухвали про відкриття провадження у справі доставлена до електронного кабінету відповідача 02.07.2025, що підтверджується довідкою про доставку електронного листа.
Відповідно до ч. 8 ст. 165 Господарського процесуального кодексу України (далі - ГПК України), відзив подається в строк, встановлений судом, який не може бути меншим п`ятнадцяти днів з дня вручення ухвали про відкриття провадження у справі. Суд має встановити такий строк подання відзиву, який дозволить відповідачу підготувати його та відповідні докази, а іншим учасникам справи - отримати відзив не пізніше першого підготовчого засідання у справі.
В ухвалі про відкриття провадження у справі суд встановив для відповідача строк - протягом п`ятнадцяти днів з дня отримання ухвали про відкриття провадження у справі для подання відзиву на позовну заяву.
Отже, строк для подання відзиву відповідачем сплив 17.07.2025, проте, відповідач своїм правом не скористався, відзив на позов суду не надав.
21.07.2025 електронною поштою з накладенням кваліфікованого електронного підпису від представника ПП "Текс-Буд" - Микитенка В.І. надійшла заява з вимогою визнати поважними причини неприбуття в судове засідання 04.08.2025 о 13:45 у зв`язку із перебуванням у щорічній відпустці та відкласти розгляд справи на іншу дату.
28.07.2025 ТОВ "Астара" подало клопотання про відкладення (перенесення) розгляду справи (підготовчого засідання) та продовження строку проведення підготовчого провадження з вимогою відкласти розгляд справи № 925/738/25, яка призначена на 04.08.2025 о 13:45 та надати розумний строк для пошуку адвоката та підготовки до судового розгляду.
Ухвалами від 04.08.2025 суд заяву ПП "Текс-Буд" повернув без розгляду, клопотання ТОВ "Астара" про відкладення (перенесення) розгляду справи (підготовчого засідання) задовольнив, відклав підготовче засідання у справі № 925/738/25 до 18.08.2025 о 14:30.
Ухвалою, занесеною до протоколу судового засідання від 18.08.2025, суд на підставі п. 3 ч. 2 ст. 185 ГПК України закрив підготовче провадження по справі № 925/738/25 та призначив справу до судового розгляду по суті на 01.09.2025 о 16:00.
Присутній у судовому засіданні 01.09.2025 представник позивача позовні вимоги підтримав. Представник відповідача у судовому засіданні участі не брав, про дату та час розгляду справи належно повідомлений, що підтверджується довідкою про доставку електронного листа (копії ухвали суду від 18.08.2025) до його електронного кабінету.
01.09.2025 суд оголосив вступну та резолютивну частини рішення.
В обґрунтування позовних вимог позивач зазначає, що 02.05.2024 між ТОВ "Астара" (Замовник) та ПП "Текс-Буд" (Підрядник) укладено договір на виконання робіт № 8-БР/ПКД, за умовами якого підрядник зобов`язується на свій ризик, наявними у нього силами і засобами виконати електромонтажні роботи на приєднання до електричних мереж ПАТ "Черкасиобленерго" електроустановок замовника по вулиці Одеській будинок 27 в місті Черкаси, а замовник зобов`язується прийняти та оплатити виконані роботи відповідно до умов цього договору.
На виконання договору сторони підписали акт № 1 форми КБ-2в приймання виконаних будівельних робіт без дати на суму 66 457,07 грн, акт № 2 форми КБ-2в вартості устаткування, придбання якого покладено на виконавця робіт без дати на суму 753 190,01 грн, та акт № 3 форми № КБ-2в приймання виконаних будівельних робіт без дати на суму 1 131 112,92 грн. Також сторонами підписано довідку форми № КБ-3 без дати про вартість виконаних будівельних робіт та витрати на загальну суму 1 950 760,00 грн, що відповідає вартості робіт, що визначений п. 3.1 договору на виконання робіт від 02.05.2024 № 8-БР/ПКД.
Позивач повідомляє, що 17.02.2025 на підставі наданих документів щодо введення об`єкта будівництва в експлуатацію згідно технічних умов та робочого проекту між відповідачем ТОВ "Астара" та ПАТ "Черкасиобленерго" укладено договір споживача про надання послуг з розподілу електричної енергії № 7464, що свідчить про належне виконання умов договору на виконання робіт від 02.05.2024 року № 8-БР/ПКД Підрядником.
Позивач вважає, що оскільки перелічені акти № 2 форми КБ-2в та довідка форми № КБ-3 не містять дати підписання (складання), то аналізуючи умови договору датою для остаточного розрахунку за договором є 21.02.2025, бо у відповідності до п. 3.2.3 остаточний розрахунок за договором здійснюється Замовником не пізніше трьох банківських днів після підключення об`єкта до мереж ПАТ "Черкасиобленерго", що співпадає з датою укладення договору споживача про надання послуг з розподілу електричної енергії № 7464 між ТОВ "Астара" та ПАТ "Черкасиобленерго", тобто 17.02.2025.
Відповідачем було здійснено оплату за даним договором лише за два етапи виконання робіт на підставі виставлених рахунків-фактур № ТБ-0000016 від 03.05.2024 на суму 780 304,00 грн в тому числі ПДВ 130 050,67 грн, та № ТБ-0000030 від 24.07.2025 на суму 682 766,00 грн в тому числі ПДВ на суму 113 794,33 грн. Кошти було перераховано на розрахунковий рахунок позивача.
Позивач стверджує, що виставлення рахунку фактури для здійснення остаточного розрахунку за договором сторони не передбачали. Таким чином, за розрахунком позивача, заборгованість за виконані роботи відповідача складає 487 690,00 грн основного боргу та 49 330,18 грн пені у відповідності до п. 7.1 Договору.
Як встановлено судом, відповідач своїм правом не скористався, відзив на позов суду не надав.
У разі ненадання відповідачем відзиву у встановлений судом строк без поважних причин, суд вирішує справу за наявними матеріалами. (ч. 9 ст. 165 ГПК України)
Заслухавши пояснення представника позивача, розглянувши матеріали справи, суд встановив таке.
02.05.2024 ПП "Текс-Буд" (Підрядник) та ТОВ "Астара" (Замовник) підписали Договір на виконання робіт № 8-БР/ПКД. (далі - Договір)
Підрядник зобов`язується на свій ризик, наявними силами і засобами виконати електромонтажні роботи на приєднання до електричних мереж ПАТ "Черкасиобленерго" електроустановок Замовника по вул. Одеська, буд. 27 в м. Черкаси (далі - Роботи), а Замовник зобов`язується прийняти та оплатити виконані роботи відповідно до умов цього Договору. (п. 1.1. Договору)
Найменування Робіт визначених в п. 1.1. Договору:
- отримання технічних умов потужністю 200 кВ (ІІІ категорія надійності);
- інженерно-геодезичні вишукування;
- розробка проектно-кошторисної документації та погодження її експлуатуючими організаціями інженерних мереж;
- закупівля обладнання та матеріалів;
- виконання електромонтажних робіт, згідно технічних умов та робочого проекту;
- підключення об`єкта до мереж ПАТ "Черкасиобленерго" та введення об`єкта в експлуатацію;
- укладання договору на постачання електроенергії з ПАТ "Черкасиобленерго". (п. 1.2. Договору)
Відповідно до п. 2.1. Договору, термін виконання робіт за даним Договором:
- загальний термін виконання робіт вказаних в п. 1.1., 1.2. по цьому Договору становить 50 (п`ятдесят) робочих днів, які включають всі ІІІ етапи виконання робіт.
2.1.1. І етап виконується згідно умов п. 3.2.1.
2.1.1. II етап виконується через 25 (двадцять) робочих днів з дня отримання оплати за відповідний етап згідно п. 3.2.1.
2.1.2. III етап виконується через 25 (двадцять п`ять) робочих днів з дня завершення II етапу.
Вартість робіт, виконання яких покладається на Підрядника, становить 1 950 760,00 грн. (Один мільйон дев`ятсот п`ятдесят тисяч сімсот шістдесят гривень 00 копійок), у т.ч. ПДВ - 325 126,67 грн. Вказана ціна є тверда, розраховується та обґрунтовується згідно з діючими нормативами та чинним законодавством України. (п. 3.1. Договору)
Згідно з п. 3.2. Договору оплата за цим Договором здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Підрядника в національній валюті України та здійснюється поетапно:
3.2.1. І-етап: До початку виконання проектних та геодезичних робіт, для замовлення обладнання та матеріалів Замовник сплачує Підряднику авансовий платіж в розмірі 40% від вартості Договору в сумі 780 304,00 грн. (Сімсот вісімдесят тисяч триста чотири гривні 00 копійок) з ПДВ, на підставі відповідного рахунка Підрядника;
3.2.2. ІІ-етап: Після отримання матеріалів та обладнання на об`єкт, Замовник протягом 2 (двох) календарних днів сплачує Підряднику платіж в розмірі 35% від вартості Договору в сумі 682 766,00 грн. (Шістсот вісімдесят дві тисячі сімсот шістдесят шість гривень 00 копійок) з ПДВ, на підставі відповідного рахунка Підрядника;
3.2.3. ІІІ-етап: Остаточний розрахунок по даному Договору в розмірі 25% від вартості Договору, в сумі 487 690,00 грн. (Чотириста вісімдесят сім тисяч шістсот дев`яносто гривень 00 копійок) з ПДВ, здійснюється Замовником не пізніше 3 (трьох) банківських днів після підключення об`єкта до мереж ПАТ "Черкасиобленерго" та надання всіх документів, що підтверджують введення об`єкта в експлуатацію згідно технічних умов та робочого проекту.
Підрядник зобов`язується виконати роботи по Договору в термін, передбачений цим Договором, повідомити за два дні Замовника про готовність здати виконані роботи. (п. 4.1.4, 4.1.5 Договору)
Підрядник має право отримувати оплату за виконані обсяги робіт в рамках і в терміни, передбачені цим Договором. (п. 4.2.1. Договору)
Замовник зобов`язується оплатити вартість виконаних робіт в порядку, передбаченому цим Договором. (п. 4.3.4. Договору)
Виконання робіт оформляється актами виконаних робіт, підписаними обома Сторонами. (п. 5.1. Договору)
Замовник зобов`язаний прийняти роботи, виконані Підрядником, не пізніше 5 (п`яти) календарних днів з дня отримання від Підрядника актів виконаних робіт. (п. 5.3. Договору)
Відповідно до абз. 2 п. 7.1. Договору, за порушення з вини Замовника передбачених цим Договором строків перерахування платежів за виконані роботи, зазначених у п. 3.2.3. цього Договору, Замовник сплачує Підряднику на його письмову вимогу пеню за кожен день прострочення у розмірі подвійної облікової ставки НБУ від суми заборгованості за виконані роботи.
Цей Договір набуває чинності з моменту його підписання і діє до 31 грудня 2024 року. (п. 10.1. Договору)
Сторони передбачають та погоджують можливість оформлювати первинні документи в електронному вигляді з накладенням електронних підписів (УЕП/КЕП) Сторін та направляти за допомогою системи КП "M.E.Doc". Документи, надіслані Сторонами одна одній в електронному вигляді є первинними документами, які підтверджують після їх підписання факт виконання Сторонами своїх зобов`язань відповідно до Договору. (п. 10.9. Договору)
Відповідно до підписаної сторонами Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати форми № КБ-3, всього вартість виконаних робіт по об`єкту будівництва, устаткування, меблів, інвентарю з урахуванням ПДВ становить 1 950 760 грн.
На підтвердження виконання робіт за Договором позивач надав:
- підписаний сторонами Акт форми № КБ-2в № 1 приймання виконаних будівельних робіт на суму 66 457,07 грн;
- Акт форми № КБ-2в № 2 вартості устаткування придбання якого покладено на виконавця робіт на суму 753 190,01 грн; такий акт представником відповідача не підписаний, але містить відбиток печатки ТОВ "Астара";
- підписаний сторонами Акт № 3 приймання виконаних будівельних робіт на загальну суму 1 131 112,92 грн.
03.05.2024 ПП "Текс-Буд" виставив ТОВ "Астара" рахунок-фактуру № ТБ-0000016 на оплату електромонтажних робіт на приєднання до електричних мереж ПАТ "Черкасиобленерго" електроустановок Замовника по вул. Одеська, буд. 27 в м. Черкаси на загальну суму з ПДВ 780 304 грн.
Відповідно до платіжної інструкції № 14 від 21.05.2024 ТОВ "Астара" сплатило на рахунок ПП "Текс-Буд" 780 304 грн (призначення платежу - оплата зг.рах. № ТБ-0000016 від 3 травня 2024 р. у т.ч. ПДВ 20.00% - 130050,67).
24.07.2024 ПП "Текс-Буд" виставило ТОВ "Астара" рахунок-фактуру №ТБ-0000030 на оплату електромонтажних робіт на приєднання до електричних мереж ПАТ "Черкасиобленерго" електроустановок Замовника по вул. Одеська, буд. 27 в м. Черкаси на загальну суму з ПДВ 682 766 грн.
Відповідно до платіжної інструкції № 118 від 25.07.2024 ТОВ "Астара" сплатило на рахунок ПП "Текс-Буд" 682 766 грн (призначення платежу - оплата зг.дог. №8-БР/ПКД від 02.05.2024 р. та зг. рах. №ТБ-0000030 від 24 липня 2024 р. у т.ч. ПДВ 20.00% - 113794,33).
Отже, всього відповідач оплатив виконані позивачем роботи в сумі 1 463 070 грн (780 304 + 682 766), тобто відповідно до п. 3.2. Договору відповідач оплатив перші два етапи робіт.
Враховуючи таку сплату, суд доходить висновку, що відповідачем здійснено оплату вартості устаткування у сумі 753 190,01 грн, стосовно якої укладено Акт форми КБ-2в № 2 на суму 753 190,01 грн, тому відсутність підпису відповідача на такому Акті (за наявності печатки) не входить в предмет дослідження у даній справі.
17.02.2025 ПАТ "Черкасиобленерго", від імені якого діє Черкаська міська філія (Оператор системи розподілу) та ТОВ "Астара" (Споживач) підписали Договір споживача про надання послуг з розподілу електричної енергії № 7464, відповідно до п. 1.1. якого, цей договір споживача про надання послуг з розподілу електричної енергії є публічним договором приєднання, який встановлює порядок та умови розподілу електричної енергії споживачам як послуги Оператора системи розподілу. Цей Договір укладається сторонами з урахуванням статей 633, 634, 641, 642 Цивільного кодексу України шляхом приєднання Споживача до умов цього договору згідно з заявою-приєднання, що є додатком 1 до цього Договору.
Додатками до Договору споживача про надання послуг з розподілу електричної енергії № 7464 від 17.02.2025 є, серед іншого, підписані сторонами акт розмежування балансової належності електромереж та експлуатаційної відповідальності сторін (далі - Акт розмежування) та однолінійна схема (схема електропостачання споживача із зазначенням ліній, що живлять електроустановки споживача, і точок їх приєднання).
Балансова належність електромереж та установок: Оператор системи розподілу: ПС ЗТА; КЛ-10кВ від РУ-10кВ КТП-272 до КТП-1071; КЛ-10кВ КТП-942 до КТП-1071.
Споживач: КТП-1071 з засобом комерційного обліку електроенергії та все внутрішнє електрогосподарство. (п. 1 Акта розмежування)
Межа балансової належності та експлуатаційної відповідальності, точка розподілу встановлюється на: кабельних наконечниках КЛ-10кВ в РУ-10кВ КТП-1071. (п. 2 Акта розмежування)
Перелік об`єктів споживача, потужності та категорія надійності електропостачання: станція технічного обслуговування автомобілів, Черкаська обл., м. Черкаси, вул. Одеська, буд. 27 з приєднаною потужністю 250 кВ, 230кВт, дозволеною потужністю - 200 кВт та категорією надійності електропостачання - ІІІ. (п. 5 Акта розмежування)
Схема електропостачання об`єкта Споживача, наведена в додатку 7 до даного договору. (п. 6 Акта розмежування)
Таким чином, з урахуванням положень пп. 3.2.3. п. 3.2.Договору, строк остаточного розрахунку за Договором в розмірі 25 % від вартості Договору в сумі 487 690 грн сплив 20.02.2025.
Позивач стверджує, що відповідач самостійно не сплатив 487 690 грн, що стало підставою для звернення до суду з цим позовом.
Розглядаючи спір суд враховує такі положення чинного законодавства.
З матеріалів справи випливає, що спірні правовідносини сторін виникли з укладеного між ними Договору, який за своєю правовою природою є договором підряду.
Відповідно до ч. 1, 2 ст. 837 Цивільного кодексу України (далі - ЦК України), за договором підряду одна сторона (підрядник) зобов`язується на свій ризик виконати певну роботу за завданням другої сторони (замовника), а замовник зобов`язується прийняти та оплатити виконану роботу. Договір підряду може укладатися на виготовлення, обробку, переробку, ремонт речі або на виконання іншої роботи з переданням її результату замовникові.
У договорі підряду визначається ціна роботи або способи її визначення. (ч. 1 ст. 843 ЦК України)
Якщо договором підряду не передбачена попередня оплата виконаної роботи або окремих її етапів, замовник зобов`язаний сплатити підрядникові обумовлену ціну після остаточної здачі роботи за умови, що роботу виконано належним чином і в погоджений строк або, за згодою замовника, - достроково. (ч. 1 ст. 854 ЦК України)
Як уже встановлено судом, відповідно до п. 3.1. Договору, вартість робіт, виконання яких покладається на Підрядника, становить 1 950 760,00 грн.
У п. 3.2. Договору сторони погодили, що оплата за цим Договором здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Підрядника в національній валюті України та здійснюється поетапно.
Виконання робіт оформляється актами виконаних робіт, підписаними обома Сторонами. (п. 5.1. Договору)
Суд встановив, що перший та другий етап виконаних позивачем робіт відповідачем оплачено в повному обсязі.
ІІІ-етап: Остаточний розрахунок по даному Договору в розмірі 25% від вартості Договору, в сумі 487 690,00 грн з ПДВ, здійснюється Замовником не пізніше 3 (трьох) банківських днів після підключення об`єкта до мереж ПАТ "Черкасиобленерго" та надання всіх документів, що підтверджують введення об`єкта в експлуатацію згідно технічних умов та робочого проекту. (пп. 3.2.3. п. 3.2. Договору)
Як уже встановлено судом, сторони підписали Акт № 3 форми № КБ-2в приймання виконаних будівельних робіт на залишок передбаченої Договором вартості виконаних робіт - 1 131 112,92 грн (1 950 760 - 66 457,07 грн (вартість робіт за Актом № 1) - 753 190,01 грн (вартість робіт за Актом № 2)).
Оскільки Договором конкретно не передбачено документів, що підтверджують введення об`єкта в експлуатацію згідно технічних умов та робочого проєкту, беручи до уваги, що 17.02.2025 відповідач та ПАТ "Черкасиобленерго" підписали Договір споживача про надання послуг з розподілу електричної енергії, додатками до якого є, зокрема, підписані сторонами акт розмежування балансової належності електромереж та експлуатаційної відповідальності сторін та однолінійна схема (схема електропостачання споживача із зазначенням ліній, що живлять електроустановки споживача, і точок їх приєднання), суд доходить висновку, що позивач належно виконав передбачені Договором роботи.
Відтак, відповідно до пп. 3.2.3. п. 3.2. Договору, строк сплати відповідачем 487 690 грн сплив 20.02.2025 (через три банківські дні після підключення об`єкта до ПАТ "Черкасиобленерго").
Якщо у зобов`язанні встановлений строк (термін) його виконання, то воно підлягає виконанню у цей строк (термін). (ч. 1 ст. 530 ЦК України)
Відповідач не надав суду доказів сплати заборгованості в сумі 487 690 грн, відтак судом встановлено порушення відповідачем зобов`язання, яке ним взято відповідно до умов Договору.
Отже вимога позивача про стягнення з відповідача 487 690 грн основного боргу є обґрунтованою та підлягає задоволенню.
Також позивач заявив до стягнення 50 986,98 грн пені.
Відповідно до ст. 610 ЦК України, порушенням зобов`язання є його невиконання або виконання з порушенням умов, визначених змістом зобов`язання (неналежне виконання).
У разі порушення зобов`язання настають правові наслідки, встановлені договором або законом, зокрема, відшкодування збитків, сплата неустойки (ст. 611 ЦК України).
Відповідно до положень ч. 1, 3 ст. 549 ЦК України, неустойкою (штрафом, пенею) є грошова сума або інше майно, які боржник повинен передати кредиторові у разі порушення боржником зобов`язання. Пенею є неустойка, що обчислюється у відсотках від суми несвоєчасно виконаного грошового зобов`язання за кожен день прострочення виконання. Боржник, який прострочив виконання грошового зобов`язання, на вимогу кредитора зобов`язаний сплатити на користь кредитора пеню в розмірі подвійної облікової ставки Національного банку України, що діяла у період, за який сплачується пеня. Договором може бути визначено менший розмір пені.
Згідно з абз. 2 п. 7.1. Договору, за порушення з вини Замовника передбачених цим Договором строків перерахування платежів за виконані роботи, зазначених у п. 3.2.3. цього Договору, Замовник сплачує Підряднику на його письмову вимогу пеню за кожен день прострочення у розмірі подвійної облікової ставки НБУ від суми заборгованості за виконані роботи.
Позивач здійснює розрахунок пені за період 21.02.2025 - 24.06.2025 на суму боргу 487 690 грн таким чином:
за період 21.02.2025 - 06.03.2025 - 5 424,72 грн;
за період 07.03.2025 - 17.04.2025 - 17 396,50 грн;
за період 18.04.2025 - 24.06.2025 - 28 165,77 грн.
Дослідивши розрахунок позивача, суд встановив, що він є обґрунтованим та арифметично правильним.
При цьому суд враховує, що якщо додати всі заявлені суми пені за кожен період, вказаний позивачем, то їх сума становить 50 986,99 грн, а не 50 986,98 грн, як заявлено позивачем.
Водночас, суд не виходячи за межі позовних вимог, задовольняє вимогу позивача про стягнення з відповідача 50 986,98 грн пені.
Підсумовуючи викладене, суд повністю задовольняє позовні вимоги.
На підставі п. 2 ч. 1 ст. 129 ГПК України судовий збір покладається на відповідача.
Керуючись ст. 74, 76-77, 129, 233, 236-241, 326-327 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд
ВИРІШИВ:
Позов задовольнити повністю.
Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю "Астара" (ідентифікаційний код 45475513, вул. Одеська, буд. 27, м. Черкаси, 18029) на користь Приватного підприємства "Текс-Буд" (ідентифікаційний код 40393007, вул. Хрещатик, буд. 219, офіс 30, м. Черкаси, 18001) 487 690 грн основного боргу, 50 986,98 грн пені та витрати по сплаті судового збору в розмірі 6 464,12 грн.
Наказ видати після набрання рішенням законної сили.
Рішення господарського суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови суду апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Рішення може бути оскаржено до Північного апеляційного господарського суду протягом двадцяти днів з дня складення повного судового рішення.
Копії рішення надіслати сторонам за допомогою системи "Електронний суд".
Повне рішення складено та підписано 01.09.2025.
Суддя Зоя ЗАРІЧАНСЬКА
Суд | Господарський суд Черкаської області |
Дата ухвалення рішення | 01.09.2025 |
Оприлюднено | 03.09.2025 |
Номер документу | 129892500 |
Судочинство | Господарське |
Категорія | Справи позовного провадження Справи у спорах, що виникають з правочинів щодо акцій, часток, паїв, інших корпоративних прав в юридичній особі підряду, з них |
Господарське
Господарський суд Черкаської області
Зарічанська З.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні