Шепетівський міськрайонний суд хмельницької області
Новинка
Отримуйте стислий та зрозумілий зміст судового рішення. Це заощадить ваш час та зусилля.
РеєстраціяСправа 688/696/24
№ 2/688/942/25
Рішення
Іменем України
01 вересня 2025 року м. Шепетівка
Шепетівський міськрайонний суд Хмельницької області
у складі: головуючого - судді Цідик А.Ю.,
за участю: секретаря судового засідання Кілікевич І.П.,
розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі засідань у м. Шепетівка цивільну справу за позовом Шепетівського підприємства теплових мереж до ОСОБА_1 , ОСОБА_2 про стягнення заборгованості та визнання відключення від мережі централізованого теплопостачання самовільним та незаконним,
встановив:
1. Стислий виклад позиції позивача та заперечень відповідача.
Шепетівське підприємство теплових мереж звернулося до суду з позовом про стягнення заборгованості та визнання відключення від мережі централізованого теплопостачання самовільним та незаконним, посилаючись на те, що рішенням LХІІ (позачергової) сесії Шепетівської міської ради VII скликання № 1 від 11.10.2019 року Шепетівське підприємство теплових мереж, визнано виконавцем послуг з постачання теплової енергії у місті Шепетівка.
Рішенням LХХ сесії Шепетівської міської ради № 10 від 27.02.2020 року «Про затвердження переліку майна, активів та пасивів цілісного майнового комплексу «Шепетівське підприємство теплових мереж» затверджено акти приймання дебіторської та кредиторської заборгованості.
Оскільки співвласники багатоквартирного будинку АДРЕСА_1 , не звернулися в 30-денний термін до Шепетівського підприємства теплових мереж з повідомленням про вибір моделі договірних відносин та не уклали відповідний договір, тому з усіма споживачами послуг з постачання теплової енергії даного будинку було укладено індивідуальний договір про надання комунальної послуги, що є публічним договором приєднання.
Послуги з постачання теплової енергії відповідачу надаються безперебійно в порядку визначеному Законом України «Про житлово-комунальні послуги». Жодних заперечень за весь час надання послуг щодо якості чи кількості наданих послуг від відповідача на адресу позивача не надходило.
В порушення своїх зобов`язань, ОСОБА_1 було допущено заборгованість за надані послуги з постачання теплової енергії по квартирі АДРЕСА_2 , особовий рахунок № НОМЕР_1 , яка згідно даних абонентської бази підприємства за період з 01.11.2019 року по 01.02.2024 року складає 143 856,65 грн., з яких 58 565,31 грн - заборгованість передана згідно Рішенням LХХ сесії ІІІепетівської міської ради № 10 від 27.02.2020 року «Про затвердження переліку майна, активів та пасивів цілісного майнового комплексу «Шепетівське підприємство теплових мереж» та 85 291,34 грн - утвореної за період діяльності Шепетівського підприємства теплових мереж (з 01.11.2019 по 01.02.2024).
Крім заборгованостіза наданіпослуги зпостачання тепловоїенергії, ОСОБА_1 було допущенотакож заборгованістьза послугиабонентського обслуговуванняза період01.10.2020по 01.02.2024в розмірі1382,01грн,плата заякі булавведена вдію згідноіз ЗакономУкраїни «Провстановлення зміндо деякихзаконів Українищодо врегулюванняокремих питаньу сфері надання житлово-комунальних послуг» від 03.12.2020 року; Постанови Кабінету Міністрів України від 21.08.2019 року № 808 «Про встановлення граничного розміру плати за абонентське обслуговування у розрахунку на одного абонента для комунальних послуг, що надаються споживачам багатоквартирних будинків за індивідуальними договорами».
У зв`язку з тим, що відповідач в добровільному порядку не сплачував існуючу заборгованість, 31.01.2024 підприємство звернулося із листом-претензією № 111 до ОСОБА_1 про сплату в добровільному порядку заборгованості, яка станом на 30.01.2024 становила 139475,29 грн - за послуги з постачання теплової енергії та 1339,07 грн за послуги абонентського обслуговування.
З метою уникнення примусового стягнення боргу, підприємство запропонувало боржнику у разі неможливості повної оплати, укласти договір реструктуризації заборгованості за надані послуги з постачання теплової енергії, однак жодних реагувань з боку боржника не відбулося.
Окрім допущеної заборгованості, відповідач здійснив самовільне відключення квартири АДРЕСА_3 від системи централізованого теплопостачання.
02.10.2020 представниками Шепетівського підприємства теплових мереж здійснено комісійне обстеження квартири АДРЕСА_2 , на предмет наявності системи централізованого теплопостачання.
Обстеживши дану квартиру, комісія встановила факт механічного від`єднання від централізованого теплопостачання та встановлення системи індивідуального опалення, про що відповідно складено акт.
Також при обстежені встановлено, що квартира АДРЕСА_3 переобладнана в нежитлове приміщення, оскільки фактично в ній проводиться діяльність з продажу лікарської продукції. На усну вимогу працівники аптеки не надали жодної документації щодо влаштування системи індивідуального опалення та переобладнання житлового приміщення в нежитлове.
Станом на сьогодні таких документів підприємство не отримувало від відповідача. При особистій розмові, яка відбувалася з керівництвом Шепетівського підприємства теплових мереж, відповідач відмовився надати документи щодо правомірності та законності відключення квартири від централізованої системи теплопостачання та переоформлення її з житлового приміщення в нежитлове.
Лише належнимчином оформленийакт навідключення квартиричи нежитловогоприміщення відтеплопостачання єпідставою длязняття забонентського обліку,споживачів. Відповідач, не надавав підприємству акта про відокремлення квартири АДРЕСА_3 від централізованого опалення, що знаходиться в будинку АДРЕСА_1 , тому вважають дане відключення самовільним та таким, що проведено із порушенням вимог Порядку відключення споживачів від систем централізованого опалення та постачання гарячої води затвердженого Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України № 169 від 26.07.2019 року.
Самовільне відключення від системи централізованого теплопостачання не є підставою для звільнення від плати за послуги.
На підставі викладеного, підприємство просило визнати відключення квартири АДРЕСА_2 від мережі централізованого теплопостачання самовільним та незаконним. Стягнути з ОСОБА_1 на користь Шепетівського підприємства теплових мереж заборгованість за надані послуги з постачання теплової енергії у сумі 143 856, 65 грн та послуги абонентського обслуговування в сумі 1 382,01 грн, а також судовий збір.
В подальшому позовні вимоги були змінені та позивач просив визнати відключення квартири АДРЕСА_2 від мережі централізованого теплопостачання самовільним та незаконним; стягнути солідарно з ОСОБА_1 , ОСОБА_2 на користь Шепетівського підприємства теплових мереж заборгованість за надані послуги з постачання теплової енергії у сумі 143 856, 65 грн та послуги абонентського обслуговування в сумі 1 382,01 грн, а також судовий збір.
Представник позивача у судове засідання не з`явився, про дату, час і місце судового засідання повідомлений належним чином, звернувся до суду із заявою щодо проведення розгляду справи за його відсутності, позовні вимоги підтримав у повному обсязі.
Відповідачі у судове засідання не з`явилися, про час та місце розгляду справи повідомлені належним чином. Представник відповідача ОСОБА_2 подала судузаяву пророзгляд справиза їївідсутності,позов невизнає,оскільки від`єднання квартири відповідача від централізованого теплопостачання з 2016 року та встановлення у його квартирі газового опалення виключає можливість споживання ним централізованого теплопостачання.
2. Заяви, клопотання та інші процесуальні дії у справі.
Ухвалою суду від 02.05.2025 скасовано заочне рішення суду від 19.09.2024 та призначено підготовче судове засідання на 04.06.2025. Ухвалою суду від 04.06.2025 закрито підготовче судове засідання, справу призначено до судового розгляду по суті на 23.06.2025. За клопотанням представника відповідача судове засідання відкладено на 21.07.2025, 01.09.2025. 21.08.2025 до суду надійшли додаткові пояснення представника відповідача ОСОБА_2 .
3. Фактичні обставини, встановлені судом та зміст спірних правовідносин, з посиланням на докази, на підставі яких встановлені відповідні обставини.
Судом встановлено, що квартира АДРЕСА_2 з 23.08.2016 на праві приватної власності належить ОСОБА_2 , на підставі договору купівлі-продажу від 23.08.2016.
02.10.2020 представниками Шепетівського підприємства теплових мереж здійснено комісійне обстеження квартири АДРЕСА_2 , на предмет наявності системи централізованого теплопостачання.
Обстеживши дану квартиру, комісія встановила факт механічного від`єднання від централізованого теплопостачання та встановлення системи індивідуального опалення, про що відповідно складено акт.
Також при обстежені встановлено, що квартира АДРЕСА_3 переобладнана в нежитлове приміщення, оскільки фактично в ній проводиться діяльність з продажу лікарської продукції.
Рішенням LXII (позачергової) сесії Шепетівської міської ради VII скликання №1 від 11 жовтня 2019 року, Шепетівське підприємство теплових мереж визначено виконавцем надання послуг з постачання теплової енергії у м. Шепетівка. Згідно акту комісії з приймання цілісного майнового комплексу Шепетівське підприємство теплових мереж, що є додатком №1 до вищевказаного рішення, комісія прийняла майно від ТОВ «Шепетівка Енергоінвест», об`єкти якого розташовані у м. Шепетівка, зокрема за адресою: АДРЕСА_1 .
У зв`язку із внесенням змін до законодавства, що регулює порядок надання житлово-комунальних послуг, в т.ч. щодо вибору співвласниками багатоквартирного будинку моделі договірних відносин 06жовтня 2021року ШПТМ на своєму офіційному сайті опублікувало повідомлення для споживачів про можливість ознайомлення з умовами індивідуального договору про надання послуги з постачання теплової енергії, що є публічним договором приєднання. У вказаному повідомленні зазначено, що фактом приєднання споживача до умов індивідуального договору (акцептування договору) є вчинення споживачем будь-яких дій, які свідчать про його бажання укласти договір, зокрема надання виконавцю підписаної заяви-приєднання, сплата рахунка за надані послуги, факт отримання послуги.
Рішеннями виконавчого комітету Шепетівської міської ради за № 232 від 21 вересня 2020 року, №294 від 10 грудня 2020 року, №1 від 16 січня 2021 року, №85 від 18 березня 2021 року, №229 від 22 липня 2021 року, №307 від 21 жовтня 2021 року, №368 від 11 листопада 2021 року, №307 від 21 жовтня 2022 року, №300 від 21 вересня 2023 року були встановлені тарифи на теплову енергію (її виробництво, транспортування та постачання) та послуги з постачання теплової енергії для Шепетівського підприємства теплових мереж.
Відповідно до помісячного розрахунку нарахування та оплати за послуги теплопостачання по особовому рахунку № НОМЕР_1 , відкритого на ім`я ОСОБА_1 (попереднього співвласника означеної квартири), за період з 01.11.2019 по 01.02.2024 існує заборгованість в сумі 143856,65 грн.
Згідно помісячного розрахунку нарахування та оплати за послуги абонентського обслуговування за період з 01.11.2019 по 01.02.2024 існує заборгованість в сумі 1382,01 грн.
31 січня 2024 року за вих. №111 ШПТМ направило для відповідача ОСОБА_1 лист-претензію з вимогою сплатити заборгованість в сумі 139475,29 грн та 1339,07 грн протягом 5 днів з дня отримання претензії.
4. Норми права, які застосував суд.
Відповідно до статті 1 Закону України «Про житлово-комунальні послуги» (далі - Закон) житлово-комунальні послуги - результат господарської діяльності, спрямованої на забезпечення умов проживання та перебування осіб у жилих і нежилих приміщеннях, будинках і спорудах, комплексах будинків і споруд відповідно до нормативів, норм, стандартів, порядків і правил; комунальні послуги результат господарської діяльності, спрямованої на задоволення потреби фізичної чи юридичної особи в забезпеченні холодною та гарячою водою, водовідведенням, газо - та електропостачанням, опаленням, а також вивезення побутових відходів у порядку, встановленому законодавством.
У частині першій та другій Закону передбачено, що відносини між учасниками договірних відносин у сфері житлово-комунальних послуг здійснюються виключно на договірних засадах. Учасниками відносин у сфері житлово-комунальних послуг є: власник, споживач, виконавець, виробник.
Споживач - фізична чи юридична особа, яка отримує або має намір отримати житлово-комунальну послугу; виконавцем відповідно до Закону є суб`єкт господарювання, предметом діяльності якого є надання житлово- комунальної послуги споживачу відповідно до умов договору.
Згідно із частиною п`ятою статті 19 Закону виконавцем послуг із централізованого постачання холодної води та послуг із водовідведення (з використанням внутрішньобудинкових систем) для об`єктів усіх форм власності є суб`єкт господарювання, що провадить господарську діяльність із централізованого водопостачання та водовідведення.
Статті 20, 21 цього Закону визначають обов`язки споживача та виконавця житлово-комунальних послуг. Зокрема, відповідно до пункту 1 частини першої статті 20 цього Закону споживач має право, зокрема, одержувати вчасно та відповідної якості житлово-комунальні послуги згідно із законодавством та умовами договору на надання житлово-комунальних послуг.
Пунктом 1 частиною третьою статті 20 Закону передбачений обов`язок споживача укласти договір на надання житлово-комунальних послуг, підготовлений виконавцем на основі типового договору. Цей обов`язок відповідає зустрічному обов`язку виконавця, визначеному пунктом 3 частини другої статті 21 цього Закону, підготувати та укласти зі споживачем договір на надання житлово-комунальних послуг із визначенням відповідальності за дотримання умов його виконання згідно з типовим договором.
Виконавець зобов`язаний підготувати та укласти зі споживачем договір на надання житлово-комунальних послуг з визначенням відповідальності за дотримання умов його виконання згідно з типовим договором.
Закон передбачає істотні (обов`язкові) умови договору на надання житлово-комунальних послуг між виконавцем/виробником та споживачем. Істотними умовами договору є ті умови, без погодження яких договір взагалі не вважається укладеним.
Крім істотних договір може містити інші умови за згодою сторін. Договір на надання житлово-комунальних послуг набирає чинності з моменту його укладення. Процедура погодження договору відбувається протягом одного місяця з дня внесення проекту договору однією зі сторін.
Зміст договору про надання житлово-комунальних послуг не може суттєво відрізнятися від змісту типового договору.
Правила надання послуг із централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 21 липня 2005 року № 630, яка регулює відносини між суб`єктом господарювання, предметом діяльності якого є надання житлово- комунальних послуг (виконавець), і фізичною та юридичною особою (споживач), яка отримує або має намір отримувати послуги з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення.
Пунктом 8 Правил передбачено, що послуги надаються споживачеві згідно з договором, який оформляється на основі типового договору про надання послуг із централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення.
Споживач, який отримує житлово-комунальні послуги, зобов`язаний укласти договір на їхнє надання, підготовлений виконавцем на основі типового договору. Цей обов`язок відповідає зустрічному обов`язку виконавця, визначеному пунктом 3 частиною другою статті 21 Закону, підготувати та укласти зі споживачем договір на надання житлово-комунальних послуг з визначенням відповідальності за дотримання умов його виконання згідно з типовим договором.
Порядок відключення споживачів від теплопостачання регулювався «Порядком відключення окремих житлових будинків від мереж централізованого опалення та постачання гарячої води при відмові споживачів від централізованого теплопостачання», затвердженим Наказ Міністерства будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства України № 4 від 22.11.2005 року.
Відповідно до п. 1.1 Порядку цей Порядок визначає процедуру відключення від мереж централізованого опалення та постачання гарячої води (далі - ЦО і ГВП) житлового будинку при відмові споживачів від послуг ЦО і ГВП.
За п. 1.2 Порядку для реалізації права споживачів на відмову від отриманняпослуг ЦО і ГВП орган місцевого самоврядування або місцевий орган виконавчої влади створює своїм рішенням постійно діючу міжвідомчу комісію для розгляду питань щодо відключення споживачів від мереж ЦО і ГВП (далі - Комісія), призначає голову та затверджує її склад, затверджує положення про роботу комісії. Засідання постійно діючої міжвідомчої комісії відбуваються у міру потреби, але не рідше одного разу на місяць.
П. п. 2.1, 2.2 Порядку визначено, що для вирішення питання відключення житлового будинку (будинків) від мереж централізованого опалення його власник (власники) повинен (повинні) звернутися до Комісії з письмовою заявою про відключення від мереж ЦО і ГВП. Комісія розглядає надані документи лише за наявності затвердженої органом місцевого самоврядування в установленому порядку оптимізованої схеми перспективного розвитку систем теплопостачання населеного пункту та у відповідності до неї. Комісія, після вивчення наданих власником (власниками) документів, у місячний строк приймає рішення щодо відключення від мереж ЦО і ГВП, улаштування індивідуальної (автономної)системи теплопостачання та збір вихідних даних і технічних умов для виготовлення проектної документації.
За п. 2.2.1 при позитивному рішенні Комісії заявнику надається перелік організацій, до яких слід звернутися для отримання технічних умов для розробки проекту індивідуального (автономного) теплопостачання і відокремлення від мереж ЦО і ГВП.
П.п. 2.5, 2.6 Порядку передбачено, що відключення приміщень від внутрішньобудинкових мереж ЦО і ГВП виконується монтажною організацією, яка реалізує проект, по закінченні робіт складається акт про відключення будинку від мереж ЦО і ГВП.
Відповідно до вимог ч. 1 ст. 81 ЦПК України кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог або заперечень, крім випадків, встановлених цим Кодексом.
5. Оцінка суду.
З врахуванням встановлених судом обставин справи та дослідивши матеріали справи, суд дійшов висновку, що позов не підлягає задоволенню, з огляду на таке.
Предметом позову у даній справі є вимога позивача до відповідача про стягнення заборгованості за надані послуги з постачання теплової енергії та абонентське обслуговування.
Судом встановлено, що Шепетівське підприємство теплових мереж відповідно до Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України з 11 жовтня 2019 року надає населенню м. Шепетівка Хмельницької області теплову енергію для потреб опалення, у тому числі за місцем знаходження квартири АДРЕСА_2 , яка з 23.08.2016 належить відповідачу ОСОБА_2 на праві приватної власності. Попереднім співвласником квартири був ОСОБА_1 .
Особовий рахунок № НОМЕР_1 , відкрито на ім`я ОСОБА_1 та переоформлений не був.
Споживачі зобов`язані оплатити житлово-комунальні послуги, якщо вони фактично користувалися ними.
У 2015 році попередній власник квартири ОСОБА_1 відповідно до Порядку відключення окремих житлових будинків від мереж централізованого опалення та постачання гарячої води при відмові споживачів від централізованого теплопостачання, затвердженого наказом Міністерства будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства України № 4 від 22.11.2005 року, чинного на той час, звернувся до виконавчого комітету Шепетівської міської ради Хмельницької області із заявою про надання дозволу на від`єднання від централізованого теплопостачання та облаштування у квартирі індивідуального опалення.
Відповідно до виписки з протоколу №3 засідання комісії з розгляду питань, пов`язаних з відключенням споживачів від мереж централізованого опалення виконавчого комітету Шепетівської міської ради від 25.09.2014 року власникам квартир, які розташовані у будинку АДРЕСА_1 надано дозвіл на відключення від мереж централізованого опалення та встановлення у квартирі індивідуального опалення.
Відповідно до виписки з протоколу №2 засідання комісії з розгляду питань, пов`язаних з відключенням споживачів від мереж централізованого опалення виконавчого комітету Шепетівської міської ради від 10.07.2015 року власнику квартири АДРЕСА_2 надано дозвіл на виготовлення технічної документації та встановлення у квартирі індивідуального опалення.
У зв`язку з цим у квартирі АДРЕСА_2 було встановлено газове опалювальне обладнання відповідно до робочого проекту встановлення газового котла, погодженого ПАТ «Шепетівкагаз» 30.08.2016 та зареєстрований газовий прилад.
Таким чином, попередній власник квартири відповідач ОСОБА_1 у встановлений законодавством спосіб, відповідно до Порядку відключення окремих житлових будинків від мереж централізованого опалення та постачання гарячої води при відмові споживачів від централізованого теплопостачання, затвердженого наказом Міністерства будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства України № 4 від 22.11.2005 року, на підставі рішення органу місцевого самоврядування з дотриманням технічних умов, отриманих від ТОВ «Шепетівка Енергоінвест», з якою в нього були правовідносини з послуг теплопостачання, та ПрАТ «Шепетівкагаз», з 2016 року відключився від централізованого теплопостачання, перестав користуватися послугами теплопостачання та став користуватися індивідуальним газовим опаленням. В подальшому квартиру з індивідуальним опаленням придбав відповідач ОСОБА_2 .
В зв`язку з цим доводи позивача про те, що відповідач здійснив відключення квартири від централізованої мережі теплопостачання із порушенням норм чинного законодавства тому, він і надалі є користувачем послуг з теплопостачання, суд відхиляє.
Крім того, суд не бере до уваги, твердження позивача, що процедура відокремлення від централізованого теплопостачання не завершена, так як у відповідача відсутній Акт про відокремлення (відключення) квартири від мереж (систем) централізованого опалення (теплопостачання)/постачання гарячої води.
З врахуванням того, що послуги з теплопостачання відповідач отримував від ТОВ «Шепетівка Енергоінвест», з яким перебував у відповідних правовідносинах, вказана організація затвердила технічні умови на відключення від централізованого теплопостачання на відключення квартири від мереж централізованого опалення, то даний акт мав бути складений саме представником ТОВ «Шепетівка Енергоінвест». Однак позивач не довів суду відсутність даного акта в ТОВ «Шепетівка Енергоінвест», де він і має бути.
Крім того, враховуючи законність і дотримання відповідачем ОСОБА_1 порядку відключення від централізованого теплопостачання з отриманням відповідних дозволів і технічних умов, відсутність вищевказаного акта не може бути безумовною підставою для визнання дій відповідача протиправними. Наявність такого акта лише фіксує завершення процесу відключення в документальному порядку, однак не спростовує законності відключення.
Позивач став виконавцем надання послуг з теплопостачання в будинку відповідача лише з 11.10.2019 року, тобто після того, як відповідач перестав бути споживачем послуг централізованого теплопостачання, а тому відповідач не мав потреби, не міг приєднатися та не приєднувався до договору, запропонованого позивачем, оскільки не споживав відповідних послуг та не мав жодних правовідносин з позивачем з приводу отримання відповідних послуг.
До того ж, актом від 02.10.2020, складеним комісією Шепетівського підприємства теплових мереж встановлено, що система централізованого опалення в даному приміщенні відсутня, а встановлена індивідуальна система опалювання.
Відтак позовні вимоги про стягнення заборгованості з відповідачів задоволенню не підлягають, оскільки вони не є споживачами послуг позивача, а ОСОБА_1 з 2016 року не є власником квартири, що відповідно виключає можливість стягнення заборгованості й в солідарному порядку.
Позовні вимоги про визнання відключення від мережі централізованого теплопостачання самовільним та незаконним задоволенню не підлягають, оскільки відключення від централізованого теплопостачання відбулося у передбачений законом спосіб з дотриманням норм чинного законодавства.
Керуючись ст.ст. 263-265 ЦПК України, суд
ухвалив:
У задоволенні позову Шепетівського підприємства теплових мереж до ОСОБА_1 , ОСОБА_2 про стягнення заборгованості та визнання відключення від мережі централізованого теплопостачання самовільним та незаконним відмовити.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку для подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення набирає законної сили після розгляду справи апеляційним судом.
На рішення може бути подана апеляційна скарга безпосередньо до Хмельницького апеляційного суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.
Учасники справи:
позивач Шепетівське підприємство теплових мереж (пров. Володимира Кочубея, 1А м. Шепетівка Хмельницької області, ЄДРПОУ 02091981);
відповідачі - ОСОБА_1 ( АДРЕСА_4 , РНОКПП НОМЕР_2 ), ОСОБА_2 ( АДРЕСА_5 , РНОКПП НОМЕР_3 ).
Повний текст рішення складено 02.09.2025.
Суддя Алла ЦІДИК
| Суд | Шепетівський міськрайонний суд Хмельницької області |
| Дата ухвалення рішення | 01.09.2025 |
| Оприлюднено | 04.09.2025 |
| Номер документу | 129916918 |
| Судочинство | Цивільне |
| Категорія | Справи позовного провадження Справи у спорах, що виникають із правочинів, зокрема договорів (крім категорій 301000000-303000000), з них надання послуг |
Цивільне
Шепетівський міськрайонний суд Хмельницької області
Цідик А. Ю.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні