Хотинський районний суд чернівецької області
Новинка
Отримуйте стислий та зрозумілий зміст судового рішення. Це заощадить ваш час та зусилля.
РеєстраціяСправа № 724/3283/25 Провадження № 2-а/724/42/25
У Х В А Л А
про залишення позову без руху
11 вересня 2025 року м. Хотин
Суддя Хотинського районного суду Чернівецької області Скрипник С.М., дослідивши адміністративний позов ОСОБА_1 до Управління патрульної поліції в Тернопільській області про скасування постанови про адміністративне правопорушення від 26.08.2025 серії ЕНА №5566732 про накладення адміністративного стягнення за ч. 5 ст. 122 КУпАП,-
ВСТАНОВИВ:
Позивач ОСОБА_1 звернувся до суду із адміністративним позовом до Управління патрульної поліції в Тернопільській області про скасування постанови про адміністративне правопорушення від 26.08.2025 серії ЕНА №5566732 про накладення адміністративного стягнення за ч. 5 ст. 122 КУпАП у сумі 510 гривень.
Вивчивши матеріали справи, вважаю, що позивачем при подачі позовної заяви не належно виконано вимоги ст. 160, 171 КАС України.
Так, у порушення п.2 ч.5ст. 160 КАС України, у позовній заяві не зазначено: 1) ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі підприємств і організацій України (для юридичних осіб, зареєстрованих за законодавством України); 2) відомі номери засобів зв`язку, адреса електронної пошти, відомості про наявність або відсутність електронного кабінету;
Щодо дотримання при подачі позову правил предметної, територіальної та інстанційної підсудності, визначенихГлавою 2 КАС України«Адміністративна юрисдикція», судом відзначається наступне.
Згідно п.1ч.1ст.20КАС України, місцевим загальним судам як адміністративним судам підсудні: адміністративні справи з приводу рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень у справах про притягнення до адміністративної відповідальності.
Відповідно до ч.1ст. 25 КАС України, адміністративні справи з приводу оскарження індивідуальних актів, а також дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень, які прийняті (вчинені, допущені) стосовно конкретної фізичної чи юридичної особи (їх об`єднань), вирішуються за вибором позивача адміністративним судом за зареєстрованим у встановленому законом порядку місцем проживання (перебування, знаходження) цієї особи-позивача або адміністративним судом за місцезнаходженням відповідача, крім випадків, визначених цим Кодексом.
Вбачається, що позивачем заявлено вимогу до Управління патрульної поліції в Тернопільській області, про визнання протиправною та скасування постанови про притягнення до адміністративної відповідальності.
При цьому слід враховувати, що відповідно до ч. 1ст. 1 Закону України від 02.07.2015 № 580-УІІІ «Про Національну поліцію», Національна поліція України (далі - поліція) - це центральний орган виконавчої влади, який служить суспільству шляхом забезпечення охорони прав і свобод людини, протидії злочинності, підтримання публічної безпеки і порядку. Вимогами ст.13 Закону України «Про Національну поліцію» визначено, що у складі поліції функціонують, зокрема, патрульна поліція.
Постановою Кабінету Міністрів України від 16.09.2015 №730 Про утворення територіальних органів Національної поліції та ліквідацію територіальних органів Міністерства внутрішніх справ» утворено як юридичну особу публічного права Департамент патрульної поліції як міжрегіональний територіальний орган Національної поліції.
Згідно з вимогами п. 1 р. 1 Положення про Департамент патрульної поліції, затвердженого наказом Національної поліції України від 06.07.2015 № 73 (зі змінами), Департамент патрульної поліції є міжрегіональним територіальним органом Національної поліції. який створюється, реорганізовується та ліквідовується Кабінетом Міністрів України за поданням Міністра внутрішніх справ України в установленому законом порядку. Відповідно до Положення, Департамент патрульної поліції є юридичною особою публічного права, має самостійний баланс, рахунки в органах Державної казначейської служби України та банківських установах, має печатки із зображенням Державного Герба України, інші печатки та штампи; Департамент патрульної поліції є органом, що фінансується за рахунок коштів Державного бюджету України, а також інших джерел, не заборонених законом, згідно із щорічним кошторисом видатків, передбачених для Національної поліції і відповідно до чинного законодавства може виступати від власного імені в суді. Згідно з вимогами п. 4 розділу 1 Положення про Департамент патрульної поліції Національної поліції України від 06.07.2015 № 73 (зі змінами) Департамент патрульної поліції організовує діяльність своїх підрозділів.
В свою чергу, наказом Департаменту патрульної поліції від 17.01.2016 № 38 (зі змінами) затверджене Положення про Управління, згідно з яким Управління є територіальним відокремленим підрозділом Департаменту патрульної поліції та не є юридичною особою, не має самостійного балансу та рахунків в органах Державної казначейської служби України чи банківських установах.
Отже, виходячи з наведеного, Управління є територіальним (відокремленим) підрозділом Департаменту патрульної поліції, а відтак Управління не може виступати окремим учасником даної справи, не маючи статусу юридичної особи.
На підставі викладеного, керуючись ст. 160, 169, 171,256,286КАС України, суд,
ПОСТАНОВИВ:
ОСОБА_1 до Управління патрульної поліції в Тернопільській області про скасування постанови про адміністративне правопорушення від 26.08.2025 серії ЕНА №5566732 про накладення адміністративного стягнення за ч. 5 ст. 122 КУпАП залишити без руху.
Надати позивачу строк, який не може перевищувати п`ять днів з дня вручення ухвали про залишення позовної заяви без руху усунути зазначені недоліки.
Попередити позивача, що у випадку невиконання вимог цієї ухвали позовна заява підлягає поверненню заявнику.
Копію ухвали про залишення позовної заяви без руху надіслати особі, яка її подала.
Ухвала оскарженню не підлягає.
Суддя: Сергій Миколайович СКРИПНИК
| Суд | Хотинський районний суд Чернівецької області |
| Дата ухвалення рішення | 11.09.2025 |
| Оприлюднено | 15.09.2025 |
| Номер документу | 130136135 |
| Судочинство | Адміністративне |
| Категорія | Справи щодо забезпечення громадського порядку та безпеки, національної безпеки та оборони України, зокрема щодо дорожнього руху, транспорту та перевезення пасажирів, з них дорожнього руху |
Адміністративне
Хотинський районний суд Чернівецької області
Скрипник С. М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні