Герб України

Ухвала від 17.09.2025 по справі 912/291/24

Господарський суд кіровоградської області

Новинка

ШІ-аналіз судового документа

Отримуйте стислий та зрозумілий зміст судового рішення. Це заощадить ваш час та зусилля.

Реєстрація

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ

вул.В`ячеслава Чорновола, 29/32, м.Кропивницький, Україна, 25006,

тел. 30-10-22, 30-10-23 E-mail: inbox@kr.arbitr.gov.ua

УХВАЛА

17 вересня 2025 рокуСправа № 912/291/24

Господарський суд Кіровоградської області у складі судді Бестаченко О.Л., за участю секретаря судового засідання Проскурні О.О., розглянувши у відкритому судовому засіданні заяву Південно-Східного міжрегіонального управління Державної служби з питань праці від 20.07.2025 про грошові вимоги

у справі № 912/291/24 від 04.03.2024 про банкрутство Приватного акціонерного товариства "Ліки Кіровоградщини",

представники:

від кредитора (Південно-Східного міжрегіонального управління Державної служби з питань праці) - Бакаєва М.О., виписка з ЄДР;

від банкрута - участі не брали;

ВСТАНОВИВ:

Постановою від 19.06.2024 господарський суд припинив процедуру розпорядження майном Приватного акціонерного товариства "Ліки Кіровоградщини"; припинив повноваження розпорядника майна, арбітражного керуючого Лукашука В.В.; визнав Приватне акціонерне товариство "Ліки Кіровоградщини" банкрутом; відкрив ліквідаційну процедуру у справі строком на 12 місяців; ліквідатором Приватного акціонерного товариства "Ліки Кіровоградщини" призначив арбітражного керуючого Христенка В.В.; постановив офіційно оприлюднити повідомлення про визнання Приватного акціонерного товариства "Ліки Кіровоградщини" банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури на офіційному вебпорталі судової влади України.

24.06.2024 (номер публікації: 73463, дата публікації: 24.06.2024 10:56) офіційно оприлюднено повідомлення про визнання Приватного акціонерного товариства "Ліки Кіровоградщини" банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури на офіційному вебпорталі судової влади України.

Ухвалою від 14.07.2025 суд продовжив строк ліквідаційної процедури банкрута - Приватного акціонерного товариства "Ліки Кіровоградщини" до 19.12.2025.

21.07.2025 до господарського суду надійшла заява Південно-Східного міжрегіонального управління Державної служби з питань праці від 20.07.2025 № б/н про грошові вимоги, в якій заявник просить визнати грошові вимоги Південно-Східного міжрегіонального управління Державної служби з питань праці до боржника Приватного акціонерного товариства "Ліки Кіровоградщини" у розмірі 32 000,00 грн.

Ухвалою від 22.07.2025 господарський суд заяву Південно-Східного міжрегіонального управління Державної служби з питань праці від 20.07.2025 № б/н про грошові вимоги залишив без руху.

24.07.2025 на виконання вимог ухвали суду від 22.07.2025 до господарського суду надійшла заява Південно-Східного міжрегіонального управління Державної служби з питань праці від 24.07.2025 про усунення недоліків заяви про грошові вимоги.

Ухвалою від 29.07.2025 прийнято заяву Південно-Східного міжрегіонального управління Державної служби з питань праці від 20.07.2025 № б/н про грошові вимоги. Постановлено розглянути заяву Південно-Східного міжрегіонального управління Державної служби з питань праці від 20.07.2025 № б/н про грошові вимоги у судовому засіданні 03.09.2025 о 10:00 год. Зобов`язано ліквідатора, арбітражного керуючого Христенка В.В. до засідання суду надати господарському суду письмове повідомлення заявника про результати розгляду вимог такого кредитора, відповідно до вимог ч. 5 ст. 45 Кодексу України з процедур банкрутства.

03.09.2025 до суду від ліквідатора, арбітражного керуючого Христенка В.В. надійшло повідомлення про визнання вимог кредитора. У повідомленні вказано, що ліквідатором визнано грошові вимоги Південно-Східного міжрегіонального управління Державної служби з питань праці в загальному розмірі 32 000,00 грн (шоста черга).

У судовому засіданні 03.09.2025 брала участь представник Південно-Східного міжрегіонального управління Державної служби з питань праці.

Протокольною ухвалою від 03.09.2025 господарський суд на підставі ст. 216 Господарського процесуального кодексу України оголосив перерву у засіданні суду з розгляду заяви Південно-Східного міжрегіонального управління Державної служби з питань праці від 20.07.2025 № б/н про грошові вимоги до Приватного акціонерного товариства "Ліки Кіровоградщини" у справі № 912/291/24 про банкрутство Приватного акціонерного товариства "Ліки Кіровоградщини" до 17.09.2025 на 11:00 год та зобов`язав Південно-Східне міжрегіональне управління Державної служби з питань праці надати суду копію акта, на підставі якого було винесено постанови про накладення штрафів.

15.09.2025 до господарського суду від Південно-Східного міжрегіонального управління Державної служби з питань праці надійшла заява від 13.09.2025 про виконання ухвали суду до якої було додано копії: акта складеного за результатами проведення позапланового заходу державного нагляду (контролю) щодо додержання вимог законодавства у сфері праці від 05.04.2024 №ПС/КР/38146/0098-ПС/КР/11463/П0095 з додатками; наказу Мінекономіки від 07.03.2024 № 6233 "Про внесення зміни до наказу Міністерства економіки України від 16 червня 2023 року №5782"; припису про усунення виявлених порушень законодавства про працю від 02.11.2023 №ПС/КР/38146/0098/П; наказу Південно-Східного міжрегіонального управління Державної служби з питань праці від 02.04.2024 №111/ПС-ЗК "Про проведення позапланового заходу зі здійснення державного нагляд (контролю)".

У заяві Південно-Східне міжрегіональне управління Державної служби з питань праці зазначає, що реквізит акта ((складеного за результатами проведення позапланового заходу державного нагляду (контролю) щодо додержання вимог законодавства у сфері праці від 05.04.2024 №ПС/КР/38146/0098-ПС/КР/11463/П0095)) містить технічну помилку щодо дати його складання - зазначено помилково 2023 рік замість 2024 року.

У судовому засіданні 17.09.2025 брала участь представник Південно-Східного міжрегіонального управління Державної служби з питань праці, яка підтримала заяву з грошовими вимогами.

Розглядаючи заяву кредитора Південно-Східного міжрегіонального управління Державної служби з питань праці з грошовими вимогами до боржника, господарський суд виходить з такого.

Згідно ч. 1, 4 ст. 45 Кодексу України з процедур банкрутства конкурсні кредитори за вимогами, що виникли до дня відкриття провадження у справі про банкрутство, зобов`язані подати до господарського суду письмові заяви з вимогами до боржника, а також документи, що їх підтверджують, протягом 30 днів з дня офіційного оприлюднення оголошення про відкриття провадження у справі про банкрутство.

Вимоги кредиторів, заявлені після закінчення строку, встановленого для їх подання, задовольняються в порядку черговості, встановленої цим Кодексом.

Відповідно до ч. 4 ст. 60 Кодексу України з процедур банкрутства у ліквідаційній процедурі господарський суд розглядає заяви з вимогами поточних кредиторів, які надійшли до господарського суду після офіційного оприлюднення повідомлення про визнання боржника банкрутом. Заяви з вимогами поточних кредиторів розглядаються господарським судом у порядку черговості їх надходження. За результатами розгляду зазначених заяв господарський суд своєю ухвалою визнає чи відхиляє (повністю або частково) вимоги таких кредиторів. Вимоги поточних кредиторів погашаються в порядку черговості, визначеної ст. 64 цього Кодексу.

Грошові вимоги Південно-Східного міжрегіонального управління Державної служби з питань праці обґрунтовано наступними обставинами.

На підставі Акта від 05.04.2024 № ПС/КР/38146/0098-ПС/КР/11463/П0095 (з урахуванням технічної помилки в даті його складення), складеного за результатами позапланового заходу державного нагляду (контролю) щодо додержання вимог законодавства у сфері праці, відносно Приватного акціонерного товариства "Ліки Кіровоградщини" за порушення законодавства про працю та зайнятість населення, були винесені постанови:

- від 02.05.2024 року № ПС/КР/38146/0098-ПС/КР/11463/П0095/ЗБ-ФС, якою встановлено порушення вимог, передбачених ч. 4 ст. 10 Закону України "Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану", та на підставі абз. 4 ч. 2 ст. 265 КЗпП України накладено штраф у розмірі 24 000,00 грн;

- від 02.05.2024 № ПС/КР/38146/0098-ПС/КР/11463/П0095/ІП-ФС, якою встановлено порушення вимог, передбачених ч. 4 ст. 10 Закону України "Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану", та на підставі абз. 10 ч. 2 ст. 265 КЗпП України накладено штраф у розмірі 8 000,00 грн.

Підставою для проведення з 04 по 05.04.2024 позапланового заходу зі здійснення державного нагляду (контролю) у формі перевірки у Приватному акціонерному товаристві "Ліки Кіровоградщини" є перевірка виконання припису від 02.11.2023 №ПС/КР/38146/0098/П, який був винесений за результатами перевірки, підставою для якої були звернення громадян про порушення їх прав стосовно не виплати заробітної плати.

Відповідно до ч. 9 ст. 265 Кодексу законів про працю України (далі - КЗпП України) передбачено, що у разі несплати штрафу у визначений строк, його стягнення здійснюється органами державної виконавчої служби в примусовому порядку.

Ураховуючи, що 19.06.2024 року Господарським судом Кіровоградської області було винесено постанову про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури у справі № 912/291/24, постанову про накладення штрафу було повернуто Подільським відділом державної виконавчої служби у місті Кропивницькому Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса) без прийняття до виконання (вхідний №19003/ПС/1-25 та 19005/ПС/1-25 від 02.07.2025).

Південно-Східне міжрегіональне управління Державної служби з питань праці зазначає, що станом на дату подачі даної заяви (20.07.2025) має місце невиконання постанов від 02.05.2024 року № ПС/КР/38146/0098-ПС/КР/11463/П0095/ЗБ-ФС про накладення штрафу у розмірі 24 000,00 грн та від 02.05.2025 № ПС/КР/38146/0098-ПС/КР/11463/П0095/ІП-ФС про накладення штрафу у розмірі 8 000,00 грн.

Відповідно до ч. 1 ст. 259 КЗпП України державний нагляд та контроль за додержанням законодавства про працю юридичними особами незалежно від форми власності, виду діяльності, господарювання, фізичними особами - підприємцями, які використовують найману працю, здійснює центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику з питань нагляду та контролю за додержанням законодавства про працю, у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.

Законом України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" визначено правові та організаційні засади, основні принципи і порядок здійснення державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності, повноваження органів державного нагляду (контролю), їх посадових осіб і права, обов`язки та відповідальність суб`єктів господарювання під час здійснення державного нагляду (контролю).

Відповідно до ст. 1 Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" державний нагляд (контроль) - діяльність уповноважених законом центральних органів виконавчої влади, їх територіальних органів, державних колегіальних органів, органів виконавчої влади Автономної Республіки Крим, місцевих державних адміністрацій, органів місцевого самоврядування (далі - органи державного нагляду (контролю)) в межах повноважень, передбачених законом, щодо виявлення та запобігання порушенням вимог законодавства суб`єктами господарювання та забезпечення інтересів суспільства, зокрема належної якості продукції, робіт та послуг, допустимого рівня небезпеки для населення, навколишнього природного середовища.

Заходи державного нагляду (контролю) - планові та позапланові заходи, які здійснюються у формі перевірок, ревізій, оглядів, обстежень та в інших формах, визначених законом.

Згідно ч. 1 ст. 6 Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" підставами для здійснення позапланових заходів є, зокрема, перевірка виконання суб`єктом господарювання приписів, розпоряджень або інших розпорядчих документів щодо усунення порушень вимог законодавства, виданих за результатами проведення попереднього заходу органом державного нагляду (контролю).

Відповідно до п. 1 постанови Кабінету Міністрів України від 13.03.2022 № 303 "Про припинення заходів державного нагляду (контролю) в умовах воєнного стану" (далі - Постанова № 303) припинено проведення планових та позапланових заходів державного нагляду (контролю) на період воєнного стану, введеного Указом Президента України від 24.02.2022 № 64 "Про введення воєнного стану в Україні".

Відповідно до п. 2 Постанови № 303 за наявності загрози, що має негативний вплив на права, законні інтереси, життя та здоров`я людини, захист навколишнього природного середовища та забезпечення безпеки держави, а також для виконання міжнародних зобов`язань України протягом періоду воєнного стану дозволено здійснення позапланових заходів державного нагляду (контролю) на підставі рішень центральних органів виконавчої влади, що забезпечують формування державної політики у відповідних сферах.

Згідно з п. 1 Положення про Державну службу України з питань праці, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.02.2015 № 96, Державна служба України з питань праці є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра соціальної політики, і який реалізує державну політику у сферах промислової безпеки, охорони праці, гігієни праці, здійснення державного гірничого нагляду, а також з питань нагляду та контролю за додержанням законодавства про працю, зайнятість населення, загальнообов`язкове державне соціальне страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності, у зв`язку з тимчасовою втратою працездатності, на випадок безробіття (далі - загальнообов`язкове державне соціальне страхування) в частині призначення, нарахування та виплати допомоги, компенсацій, надання соціальних послуг та інших видів матеріального забезпечення з метою дотримання прав і гарантій застрахованих осіб.

Наказом Державної служби України з питань праці від 23.09.2022 № 167 затверджено Положення про Південно-Східне міжрегіональне управління Державної служби з питань праці.

Відповідно до ст. 16 Закону України "Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану", наказу Міністерства економіки України від 16.06.2023 № 5782 "Про здійснення позапланових заходів державного нагляду (контролю) протягом періоду воєнного стану" дозволено Державній службі України з питань праці протягом періоду воєнного стану проведення позапланових заходів державного нагляду (контролю) у сфері охорони праці, гігієни праці, а також з питань нагляду та контролю за додержанням законодавства про працю з підстав, визначених абзацами четвертим, п`ятим, восьмим та дев`ятим частини першої статті 6 Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності".

Відповідно до ч. 2, 4 ст. 10 Закону України "Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану" роботодавець повинен вживати всіх можливих заходів для забезпечення реалізації права працівників на своєчасне отримання заробітної плати. У разі неможливості своєчасної виплати заробітної плати внаслідок ведення бойові дії, строк виплати заробітної плати може бути відтермінований до моменту відновлення діяльності підприємства.

Згідно абз. 4, 10 ч. 2 ст. 265 КЗпП України юридичні та фізичні особи, які використовують найману працю, несуть відповідальність у вигляді штрафу в разі: недотримання мінімальних державних гарантій в оплаті праці - у двократному розмірі мінімальної заробітної плати, встановленої законом на момент виявлення порушення, за кожного працівника, стосовно якого скоєно порушення; порушення інших вимог законодавства про працю, крім передбачених абзацами другим - дев`ятим цієї частини, - у розмірі мінімальної заробітної плати за кожне таке порушення; вчинення порушення, передбаченого абзацом десятим цієї частини, повторно протягом року з дня виявлення порушення - у двократному розмірі мінімальної заробітної плати за кожне таке порушення.

Механізм накладення на суб`єктів господарювання та роботодавців штрафів за порушення законодавства про працю та зайнятість населення, передбачених ч. 2 ст. 265 КЗпП України визначає Порядок накладення штрафів за порушення законодавства про працю та зайнятість населення, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 17.07.2013 № 509 із змінами та доповненнями (далі - Порядок № 509).

Відповідно до п. 2 Порядку № 509 штрафи накладаються Головою Держпраці, його заступниками, керівниками територіальних органів Держпраці та їх заступниками (з підстав, визначених абзацами третім - сьомим цього пункту) (далі - уповноважені посадові особи).

Штрафи накладаються на підставі: рішення суду про оформлення трудових відносин із працівником, який виконував роботу без укладення трудового договору, та встановлення періоду такої роботи чи роботи на умовах неповного робочого часу в разі фактичного виконання роботи повний робочий час, установлений на підприємстві, в установі, організації; акта, складеного за результатами заходу державного контролю за додержанням законодавства про працю або зайнятість населення, здійсненого у зв`язку з невиконанням вимог припису; акта, складеного за результатами заходу державного контролю за додержанням законодавства про працю, у ході якого виявлено факти використання праці неоформлених працівників; акта про неможливість проведення інспекційного відвідування/невиїзного інспектування; акта перевірки ДПС, її територіального органу, у ході якої виявлені порушення законодавства про працю.

Як вище було зазначено, на підставі Акта від 05.04.2024 № ПС/КР/38146/0098-ПС/КР/11463/П0095, складеного за результатами позапланового заходу державного нагляду (контролю) щодо додержання вимог законодавства у сфері праці, відносно Приватного акціонерного товариства "Ліки Кіровоградщини" за порушення законодавства про працю та зайнятість населення, були винесені постанови від 02.05.2024 року № ПС/КР/38146/0098-ПС/КР/11463/П0095/ЗБ-ФС та від 02.05.2024 № ПС/КР/38146/0098-ПС/КР/11463/П0095/ІП-ФС, якими встановлено порушення вимог, передбачених ч. 4 ст. 10 Закону України "Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану", та на підставі абз. 4, 10 ч. 2 ст. 265 КЗпП України накладено штрафи у розмірі 24 000,00 грн та 8 000,00 грн, відповідно.

При розгляді вимог Південно-Східного міжрегіонального управління Державної служби з питань праці заперечень щодо них від інших кредиторів судом отримано не було.

Як вище було зазначено, ліквідатором, арбітражним керуючим Христенком В.В. визнані вимоги кредитора у повному обсязі у сумі 32 000,00 грн.

Відповідно до ч. 1 ст. 74 Господарського процесуального кодексу України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог або заперечень.

Згідно ч. 1 ст. 77 Господарського процесуального кодексу України обставини, які відповідно до законодавства повинні бути підтверджені певними засобами доказування, не можуть підтверджуватися іншими засобами доказування.

У результаті дослідження всіх обставин справи та заяви, враховуючи положення ч. 1, абз. 3 ч. 6 ст. 45, ч. 4 ст. 60 Кодексу України з процедур банкрутства, період виникнення заявленої заборгованості та дату звернення з заявою до суду, господарський суд дійшов висновку, що грошові вимоги кредитора Південно-Східного міжрегіонального управління Державної служби в сумі 32 000,00 грн є обґрунтованими, підтвердженими належними та допустимими документальними доказами та такими, що підлягають визнанню.

Відповідно до п. 20 ч. 1 ст. 5 Закону України "Про судовий збір" від сплати судового збору під час розгляду справи в усіх судових інстанціях звільняється центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику з питань нагляду та контролю за додержанням законодавства про працю, його територіальні органи.

Частиною 2 ст. 129 Господарського процесуального кодексу України передбачено, що судовий збір, від сплати якого позивач у встановленому порядку звільнений, стягується з відповідача в дохід бюджету пропорційно розміру задоволених вимог, якщо відповідач не звільнений від сплати судового збору.

За викладених обставин, в дохід Державного бюджету України підлягають стягненню зПриватного акціонерного товариства "Ліки Кіровоградщини"4 844,80 грн судового збору за подання заяви з грошовими вимогами.

Керуючись ст. 2, 41, 45, Кодексу України з процедур банкрутства, ст. 3, 12, 129, 232, 234-235 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд

УХВАЛИВ:

Визнати грошові вимоги кредитора - Південно-Східного міжрегіонального управління Державної служби з питань праці (49064, м. Дніпро, вул. Коксохімічна, буд. 1; код ЄДРПОУ: 44729283) до Приватного акціонерного товариства "Ліки Кіровоградщини" (код ЄДРПОУ: 33142589) на загальну суму 32 000,00 (6 черга задоволення).

Стягнути з Приватного акціонерного товариства "Ліки Кіровоградщини" (25006, Кіровоградська область, м. Кропивницький, вул. Набережна, 13; код ЄДРПОУ: 33142589) в дохід Державного бюджету України (отримувач коштів - ГУК у м.Києві/м.Київ/22030106, код отримувача (код за ЄДРПОУ) 37993783, код банку отримувача - 899998, банк отримувача - Казначейство України (ЕАП), рахунок отримувача - UA908999980313111256000026001, код класифікації доходів бюджету - 22030106) судовий збір у розмірі 4 844,80 грн.

Наказ видати після набрання ухвалою законної сили.

Ухвала набирає законної сили з моменту її прийняття та може бути оскаржена до Центрального апеляційного господарського суду в порядку, встановленому Господарським процесуальним кодексом України, з урахуванням особливостей, передбачених Кодексом України з процедур банкрутства.

Копії ухвали надіслати Приватному акціонерному товариству "Фармацевтична фірма "Дарниця", Товариству з обмеженою відповідальністю "БаДМ" та його представнику, адвокату Єрьомичевій А.В., Товариству з обмеженою відповідальністю "Тетафарм", Товариству з обмеженою відповідальністю "ДОЛФІ-Україна" та його представнику Горець О.А., представнику ОСОБА_1 , адвокату Яриш Д.В., Комунальному некомерційному підприємству "Центральна міська лікарня" Гайворонської міської ради, Головному управлінню ДПС у Кіровоградській області, Товариству з обмеженою відповідальністю "ФІТО-ЛЕК", Подільському відділу державної виконавчої служби у м. Кропивницькому Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса), Кіровоградській обласній раді, Головному управлінню Пенсійного фонду України в Кіровоградській області, Приватному акціонерному товариству "Ліки Кіровоградщини", ліквідатору, арбітражному керуючому Христенку В.В., Товариству з обмеженою відповідальністю "Газопостачальна компанія "Нафтогаз України" та його уповноваженому представнику, адвокату Саранюку В.М., Управлінню поліції охорони в Кіровоградській області, Кіровоградській обласній прокуратурі, Південно-Східному міжрегіональному управлінню Державної служби з питань праці та його уповноваженому представнику, Бакаєвій М.О. до електронних кабінетів у системі "Електронний суд", представнику працівників боржника Ручкіній М.М. (простим листом за адресою: АДРЕСА_1 ).

Повний текст ухвали складено 19.09.2025.

Суддя О.Л. Бестаченко

СудГосподарський суд Кіровоградської області
Дата ухвалення рішення17.09.2025
Оприлюднено22.09.2025
Номер документу130343026
СудочинствоГосподарське
КатегоріяСправи позовного провадження Справи про банкрутство, з них: банкрутство юридичної особи

Судовий реєстр по справі —912/291/24

Ухвала від 14.11.2025

Господарське

Господарський суд Кіровоградської області

Бестаченко О.Л.

Ухвала від 21.10.2025

Господарське

Господарський суд Кіровоградської області

Бестаченко О.Л.

Ухвала від 17.09.2025

Господарське

Господарський суд Кіровоградської області

Бестаченко О.Л.

Ухвала від 03.09.2025

Господарське

Господарський суд Кіровоградської області

Бестаченко О.Л.

Ухвала від 29.07.2025

Господарське

Господарський суд Кіровоградської області

Бестаченко О.Л.

Рішення від 23.07.2025

Господарське

Господарський суд Кіровоградської області

Бестаченко О.Л.

Ухвала від 22.07.2025

Господарське

Господарський суд Кіровоградської області

Бестаченко О.Л.

Ухвала від 14.07.2025

Господарське

Господарський суд Кіровоградської області

Бестаченко О.Л.

Ухвала від 09.07.2025

Господарське

Господарський суд Кіровоградської області

Бестаченко О.Л.

Ухвала від 01.07.2025

Господарське

Господарський суд Кіровоградської області

Бестаченко О.Л.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні