Господарський суд чернігівської області
Новинка
Отримуйте стислий та зрозумілий зміст судового рішення. Це заощадить ваш час та зусилля.
РеєстраціяУ Х В А Л А
01 жовтня 2025 року м. Чернігівсправа № 927/184/13-г(927/969/25)
Господарський суд Чернігівської області у складі судді А.С. Сидоренка, розглянувши матеріали позовної заяви Товариства з обмеженою відповідальністю «НіжинТеплоМережі» до ОСОБА_1 (РНОКПП НОМЕР_1 ), ОСОБА_2 (РНОКПП НОМЕР_2 ), ОСОБА_3 (РНОКПП НОМЕР_3 ) та ОСОБА_4 (РНОКПП НОМЕР_4 ) про стягнення 46 034 грн 27 коп., поданої в межах справи за заявоюКРЕДИТОРА: фізичної особи - підприємця Коленченка Олександра Олександровича (РНОКПП НОМЕР_5 ) АДРЕСА_1 БОРЖНИК: Товариство з обмеженою відповідальністю «НіжинТеплоМережі» (код 32750668) 16600, м. Ніжин Чернігівської області, вул. Глібова, 1про порушення справи про банкрутство
ВСТАНОВИВ:
Ухвалою Господарського суду Чернігівської області від 19.02.2013 порушено провадження у справі про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю «НіжинТеплоМережі».
Постановою Господарського суду Чернігівської області від 12.07.2021 боржника визнано банкрутом і відкрито ліквідаційну процедуру, виконуючим обов`язки ліквідатора банкрута призначено арбітражного керуючого Лященка П.В.
Постановою Північного апеляційного господарського суду від 04.11.2021 постанову Господарського суду Чернігівської області від 12.07.2021 скасовано, справу передано для продовження розгляду до місцевого господарського суду.
На підставі розпорядження від 04.05.2022 № 02-01/76/22 керівника апарату Господарського суду Чернігівської області «Щодо призначення повторного автоматизованого розподілу справи № 927/184/13-г» був призначений повторний автоматичний розподіл справи № 927/184/13-г, внаслідок якого для її розгляду визначено суддю А.С.Сидоренка.
26.09.2025 до Господарського суду Чернігівської області, в межах справи про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю «НіжинТеплоМережі», надійшла позовна заява від 23.09.2025 № 01-07/1301 Товариства з обмеженою відповідальністю «НіжинТеплоМережі» до ОСОБА_1 , ОСОБА_2 , ОСОБА_3 та ОСОБА_4 про стягнення солідарно 46 034,27 грн (присвоєно єдиний унікальний номер 927/969/25).
В обгрунтування заявлених позовних вимог позивач посилається на невиконання відповідачами своїх зобов`язань щодо оплати теплової енергії, поставленої у період з 01.10.2018 по 31.07.2025.
Нормативно - правовим обгрунтуванням позовних вимог позивачем визначено, зокрема, приписи Закону України «Про житлово-комунальні послуги».
Згідно п. 1, 4 Прикінцевих та перехідних положень Кодексу України з процедур банкрутства, цей Кодекс введений в дію з 21.10.2019. З дня введення в дію цього Кодексу подальший розгляд справ про банкрутство здійснюється відповідно до положень цього Кодексу незалежно від дати відкриття провадження у справі про банкрутство, крім справ про банкрутство, які на день введення в дію цього Кодексу перебувають на стадії санації, провадження в яких продовжується відповідно до Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом». Перехід до наступної судової процедури та подальше провадження у таких справах здійснюється відповідно до цього Кодексу.
Статтею 7 Кодексу України з процедур банкрутства передбачено, що господарський суд розглядає спори, стороною в яких є боржник, за правилами, визначеними Господарським процесуальним кодексом України.
Відповідно до ст. 7 Кодексу України з процедур банкрутства, спори, стороною в яких є боржник, розглядаються господарським судом за правилами, передбаченими Господарським процесуальним кодексом України, з урахуванням особливостей, визначених цією статтею.
Господарський суд, у провадженні якого перебуває справа про банкрутство (неплатоспроможність), у межах цієї справи вирішує всі майнові спори, стороною в яких є боржник; спори з позовними вимогами до боржника та щодо його майна; спори про визнання недійсними результатів аукціону; спори про визнання недійсними будь-яких правочинів, укладених боржником; спори про повернення (витребування) майна боржника або відшкодування його вартості відповідно; спори про відшкодування шкоди та/або збитків, завданих боржнику; спори про стягнення заробітної плати; спори про поновлення на роботі посадових та службових осіб боржника; спори щодо інших вимог до боржника, у тому числі спори про визначення та сплату (стягнення) грошових зобов`язань (податкового боргу), визначених відповідно до Податкового кодексу України.
Склад учасників розгляду спору визначається відповідно до Господарського процесуального кодексу України.
Господарський суд розглядає спори, стороною в яких є боржник, за правилами, визначеними Господарським процесуальним кодексом України. За результатами розгляду спору суд ухвалює рішення.
Заяви (позовні заяви) учасників провадження у справі про банкрутство (неплатоспроможність) або інших осіб у спорах, стороною в яких є боржник, розглядаються в межах справи про банкрутство (неплатоспроможність) за правилами спрощеного позовного провадження.
У відповідності з ч. 5 ст. 252 Господарського процесуального кодексу України, суд розглядає справу в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи за наявними у справі матеріалами, за відсутності клопотання будь - якої із сторін про інше. За клопотанням однієї із сторін або з власної ініціативи суду розгляд справи проводиться в судовому засіданні з повідомленням (викликом) сторін.
Враховуючи відсутність відповідного клопотання позивача, суд вважає за можливе розглянути справу без повідомлення учасників справи за наявними у справі матеріалами.
Положеннями ч. 1 ст. 176 Господарського процесуального кодексу України визначено, що за відсутності підстав для залишення позовної заяви без руху, повернення позовної заяви чи відмови у відкритті провадження суд відкриває провадження у справі протягом п`яти днів з дня надходження позовної заяви або заяви про усунення недоліків, поданої в порядку, передбаченому статтею 174 цього Кодексу.
За таких обставин, суд дійшов висновку про можливість відкриття провадження у даній справі.
Згідно ст. 50 Господарського процесуального кодексу України якщо суд при вирішенні питання про відкриття провадження у справі або при підготовці справи до розгляду встановить, що рішення господарського суду може вплинути на права та обов`язки осіб, які не є стороною у справі, суд залучає таких осіб до участі у справі як третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору. Про залучення третіх осіб до участі у справі суд постановляє ухвалу, в якій зазначає, на які права чи обов`язки такої особи та яким чином може вплинути рішення суду у справі.
Дослідивши зміст позовної заяви та доданих до неї документів, суд вважає за необхідне залучити до участі у справі арбітражного керуючого Лященка Павла Володимировича в якості третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору, на стороні позивача, оскільки прийняте за результатами вирішення даного спору судове рішення може вплинути на його права та обов`язки щодо Товариства з обмеженою відповідальністю «НіжинТеплоМережі» під час виконання ним своїх повноважень розпорядника майна.
За правилами ст. 81 Господарського процесуального кодексу України учасник справи у разі неможливості самостійно надати докази вправі подати клопотання про витребування доказів судом. Таке клопотання повинно бути подане в строк, зазначений в частинах другій та третій статті 80 цього Кодексу. Якщо таке клопотання заявлено з пропуском встановленого строку, суд залишає його без задоволення, крім випадку, коли особа, яка його подає, обґрунтує неможливість його подання у встановлений строк з причин, що не залежали від неї. У клопотанні про витребування судом доказів повинно бути зазначено: 1) який доказ витребовується (крім клопотання про витребування судом групи однотипних документів як доказів); 2) обставини, які може підтвердити цей доказ, або аргументи, які він може спростувати; 3) підстави, з яких випливає, що цей доказ має відповідна особа; 4) заходи, яких особа, яка подає клопотання, вжила для отримання цього доказу самостійно, докази вжиття таких заходів та (або) причини неможливості самостійного отримання цього доказу; 5) причини неможливості отримати цей доказ самостійно особою, яка подає клопотання. Будь-яка особа, в якої знаходиться доказ, повинна видати його на вимогу суду. Особи, які не мають можливості подати доказ, який витребовує суд, або не мають можливості подати такий доказ у встановлені строки, зобов`язані повідомити про це суд із зазначенням причин протягом п`яти днів з дня вручення ухвали. У разі неповідомлення суду про неможливість подати докази, витребувані судом, або неподання таких доказів без поважних причин, суд застосовує до відповідної особи заходи процесуального примусу, передбачені цим Кодексом.
Разом з даним позовом позивачем до Господарського суду Чернігівської області подано клопотання від 23.09.2025 № 01-07/1303 про витребування доказів, яким просить витребувати від Управління «Центр надання адміністративних послуг» Виконавчого комітету Ніжинської міської ради Чернігівської області відомості (інформацію) щодо місця реєстрації ОСОБА_1 , ОСОБА_2 , ОСОБА_3 та ОСОБА_4 .
Звертаючись з даним клопотанням позивач повідомляє про відсутність можливості самостійного отримання відповідних відомостей та надати їх суду з огляду на відповідь Управління «Центр надання адміністративних послуг» Виконавчого комітету Ніжинської міської ради Чернігівської області (лист від 28.08.2025 № 06-10/1830).
Постановою Кабінету Міністрів України від 07.02.2022 № 265 затверджений Порядок створення, ведення та адміністрування реєстрів територіальних громад (надалі - Порядок), яким визначаються засади створення, ведення та адміністрування реєстрів територіальних громад, а також процедура надання та передачі інформації з/до такого реєстру.
Згідно Порядку виконавчий орган сільської, селищної або міської ради (далі - орган реєстрації) для потреб декларування та реєстрації місця проживання (перебування) осіб, зокрема для обліку осіб, які проживають на території відповідної адміністративно-територіальної одиниці, формує та веде в електронній формі реєстр територіальної громади засобами власної інформаційно-комунікаційної системи або засобами відомчої інформаційної системи ДМС із доступом через офіційний веб-сайт ДМС.
Орган реєстрації є розпорядником власної інформаційно-комунікаційної системи та реєстру територіальної громади, забезпечує їх функціонування та призначає адміністратора.
Орган реєстрації, що веде реєстр територіальної громади із використанням власної інформаційно-комунікаційної системи, забезпечує передачу відомостей із реєстру територіальної громади до відомчої інформаційної системи ДМС із подальшою передачею до Єдиного державного демографічного реєстру кожні дві години протягом робочого дня, але не рідше одного разу на добу.
Обробка і захист інформації в інформаційно-комунікаційній системі органу реєстрації та реєстрі територіальної громади здійснюється із дотриманням вимог Законів України "Про захист персональних даних", "Про інформацію", "Про захист інформації в інформаційно-комунікаційних системах" та інших нормативно-правових актів у сфері захисту інформації.
Реєстр територіальної громади забезпечує виконання, зокрема таких функцій як зберігання персональних даних, що внесені до реєстру територіальної громади, та їх відображення за встановленою формою; перевірка факту декларування/реєстрації/зняття із задекларованого/зареєстрованого місця проживання (перебування) фізичної особи за іншою адресою в межах реєстру територіальної громади; пошук інформації про фізичну особу за базою даних реєстру територіальної громади.
До реєстру територіальної громади вносяться відомості про особу, місце проживання (перебування) якої задекларовано/зареєстровано, зокрема щодо адреси задекларованого/зареєстрованого місця проживання (перебування); дата декларування/реєстрації місця проживання (перебування) особи; попереднє місце проживання із зазначенням адреси житла (якщо попереднє місце проживання (перебування) особи було задекларовано/зареєстровано); дата зняття особи із задекларованого/зареєстрованого місця проживання (перебування); дата зміни задекларованого/зареєстрованого місця проживання (перебування) особи; дата скасування відомостей про задеклароване/зареєстроване місце проживання (перебування) особи.
Доступ до реєстру територіальної громади здійснюється з дотриманням вимог Конституції України, Законів України "Про надання публічних (електронних публічних) послуг щодо декларування та реєстрації місця проживання в Україні", "Про інформацію", "Про захист персональних даних".
Відносини щодо створення, збирання, одержання, зберігання, використання, поширення, охорони, захисту інформації регулюються Законом України «Про інформацію», згідно ст. 1, 5, 10, 11, 20, 21 якого інформація - будь-які відомості та/або дані, які можуть бути збережені на матеріальних носіях або відображені в електронному вигляді.
Кожен має право на інформацію, що передбачає можливість вільного одержання, використання, поширення, зберігання та захисту інформації, необхідної для реалізації своїх прав, свобод і законних інтересів. Реалізація права на інформацію не повинна порушувати громадські, політичні, економічні, соціальні, духовні, екологічні та інші права, свободи і законні інтереси інших громадян, права та інтереси юридичних осіб.
За змістом інформація поділяється, зокрема на інформацію про фізичну особу.
Інформація про фізичну особу (персональні дані) - відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. Не допускаються збирання, зберігання, використання та поширення конфіденційної інформації про особу без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та захисту прав людини. До конфіденційної інформації про фізичну особу належать, зокрема, дані про її національність, освіту, сімейний стан, релігійні переконання, стан здоров`я, а також адреса, дата і місце народження. Кожному забезпечується вільний доступ до інформації, яка стосується його особисто, крім випадків, передбачених законом.
За порядком доступу інформація поділяється на відкриту інформацію та інформацію з обмеженим доступом. Будь-яка інформація є відкритою, крім тієї, що віднесена законом до інформації з обмеженим доступом.
Інформацією з обмеженим доступом є конфіденційна, таємна та службова інформація. Конфіденційною є інформація про фізичну особу, інформація, доступ до якої обмежено фізичною або юридичною особою, крім суб`єктів владних повноважень, а також інформація, визнана такою на підставі закону. Конфіденційна інформація може поширюватися за бажанням (згодою) відповідної особи у визначеному нею порядку відповідно до передбачених нею умов, якщо інше не встановлено законом. Відносини, пов`язані з правовим режимом конфіденційної інформації, регулюються законом.
Правові відносини, пов`язані із захистом і обробкою персональних даних, і спрямований на захист основоположних прав і свобод людини і громадянина, зокрема права на невтручання в особисте життя, у зв`язку з обробкою персональних даних регулюються Законом України «Про захист персональних даних». Цей Закон поширюється на діяльність з обробки персональних даних, яка здійснюється повністю або частково із застосуванням автоматизованих засобів, а також на обробку персональних даних, що містяться у картотеці чи призначені до внесення до картотеки, із застосуванням неавтоматизованих засобів.
За змістом ст. 2, 14, 16 Закону України «Про захист персональних даних» персональні дані - відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована.
Поширення персональних даних передбачає дії щодо передачі відомостей про фізичну особу за згодою суб`єкта персональних даних. Поширення персональних даних без згоди суб`єкта персональних даних або уповноваженої ним особи дозволяється у випадках, визначених законом, і лише (якщо це необхідно) в інтересах національної безпеки, економічного добробуту, прав людини та для проведення Всеукраїнського перепису населення.
Порядок доступу до персональних даних третіх осіб визначається умовами згоди суб`єкта персональних даних на обробку цих даних, наданої володільцю персональних даних, або відповідно до вимог закону. Порядок доступу третіх осіб до персональних даних, які перебувають у володінні розпорядника публічної інформації, визначається Законом України "Про доступ до публічної інформації", крім даних, що отримує від інших органів центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову та бюджетну політику, під час здійснення верифікації та моніторингу державних виплат та орган державного фінансового контролю під час здійснення провадження у справах про адміністративні правопорушення у випадках, передбачених законом. Суб`єкт відносин, пов`язаних з персональними даними, подає запит щодо доступу (далі - запит) до персональних даних володільцю персональних даних. У запиті зазначаються: 1) прізвище, ім`я та по батькові, місце проживання (місце перебування) і реквізити документа, що посвідчує фізичну особу, яка подає запит (для фізичної особи - заявника); 2) найменування, місцезнаходження юридичної особи, яка подає запит, посада, прізвище, ім`я та по батькові особи, яка засвідчує запит; підтвердження того, що зміст запиту відповідає повноваженням юридичної особи (для юридичної особи - заявника); 3) прізвище, ім`я та по батькові, а також інші відомості, що дають змогу ідентифікувати фізичну особу, стосовно якої робиться запит; 4) відомості про базу персональних даних, стосовно якої подається запит, чи відомості про володільця чи розпорядника персональних даних; 5) перелік персональних даних, що запитуються; 6) мета та/або правові підстави для запиту.
Постановляючи дану ухвалу суд також враховує, що за правилами ч. 8 ст. 176 Господарського процесуального кодексу України суддя з метою визначення підсудності може також користуватися даними Єдиного державного демографічного реєстру.
Внаслідок вчинення відповідних процесуальних дій судом було встановлено, що в Єдиному державному демографічному реєстрі інформація щодо реєстрації відповідачів за адресою: АДРЕСА_2 відсутня.
Розглянувши клопотання позивача про витребування доказів, господарський суд вважає за можливе його задовольнити, оскільки за своїм змістом воно відповідає вимогам ст. 81 Господарського процесуального кодексу України та є достатньо обґрунтованим.
Крім того, постановляючи дану ухвалу, суд вказує наступне:
як вже було зазначено вище в Єдиному державному демографічному реєстрі відсутня інформація щодо реєстрації, зокрема, ОСОБА_1 за адресою: АДРЕСА_2 .
З метою перевірки реєстрації ОСОБА_1 в Державному реєстрі фізичних осіб - платників податків судом був вчинений відповідний запит, результатом якого є: «особу ідентифіковано, але на момент надходження запиту РНОКПП закрито/серія (за наявності) та номер паспорта знято з обліку, у зв`язку з наявністю повідомлення від ВРАЦС про громадян, які померли» (Відповідь № 1830880 від 29.09.2025).
Згідно ст. 49 Цивільного кодексу України актами цивільного стану є події та дії, які нерозривно пов`язані з фізичною особою і започатковують, змінюють, доповнюють або припиняють її можливість бути суб`єктом цивільних прав та обов`язків. Актом цивільного стану є, зокрема смерть фізичної особи. Державній реєстрації підлягає, зокрема смерть фізичної особи. Реєстрація актів цивільного стану провадиться відповідно до закону. Обов`язковому внесенню до Державного реєстру актів цивільного стану громадян в органах юстиції в порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України, підлягає, зокрема смерть фізичної особи.
Відносини, пов`язані з проведенням державної реєстрації актів цивільного стану, внесенням до актових записів цивільного стану змін, їх поновленням та припиненням їхньої дії, визначає засади діяльності органів державної реєстрації актів цивільного стану регулюються Законом України «Про державну реєстрацію актів цивільного стану»; цей Закон визначає правові та організаційні засади державної реєстрації актів цивільного стану.
За змістом ст. 3, 4, 6, 9, 11 Закону України «Про державну реєстрацію актів цивільного стану» державна реєстрація актів цивільного стану у встановлених законом випадках є обов`язковою. Відомості, зокрема про смерть фізичної особи підлягають обов`язковому внесенню до Державного реєстру актів цивільного стану громадян та Єдиного державного демографічного реєстру в обсязі, визначеному Законом України "Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус".
Органами державної реєстрації актів цивільного стану є, зокрема відділи державної реєстрації актів цивільного стану Головного управління юстиції Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим, головних управлінь юстиції в областях, містах Києві та Севастополі, районних, районних у містах, міських, міськрайонних управлінь юстиції (далі - відділи державної реєстрації актів цивільного стану).
Відділи державної реєстрації актів цивільного стану проводять державну реєстрацію народження фізичної особи та її походження, шлюбу, розірвання шлюбу, зміни імені, смерті, вносять зміни до актових записів цивільного стану, їх поновлюють та припиняють їхню дію; формують Державний реєстр актів цивільного стану громадян, ведуть його, зберігають архівний фонд; здійснюють відповідно до законодавства інші повноваження. Органи державної реєстрації актів цивільного стану видають відповідні свідоцтва про державну реєстрацію актів цивільного стану.
Державна реєстрація актів цивільного стану проводиться з метою забезпечення реалізації прав фізичної особи та офіційного визнання і підтвердження державою факту, зокрема смерті фізичної особи. Державна реєстрація актів цивільного стану проводиться шляхом складення актових записів цивільного стану. Актовий запис цивільного стану - це документ органу державної реєстрації актів цивільного стану, який містить персональні відомості про особу та підтверджує факт проведення державної реєстрації акта цивільного стану. Інформація про персональні дані фізичної особи, що містяться в актовому записі цивільного стану, є конфіденційною і не підлягає розголошенню. Актовий запис цивільного стану є безспірним доказом фактів, реєстрація яких посвідчується, до спростування його в судовому порядку.
Державний реєстр актів цивільного стану громадян - це державна електронна інформаційна система, яка містить відомості про акти цивільного стану, зміни, що вносяться до актових записів цивільного стану, їх поновлення та припинення їхньої дії та відомості про видачу свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану і про видачу витягів з нього. Державний реєстр актів цивільного стану громадян ведеться відділами державної реєстрації актів цивільного стану.
З огляду на вищенаведені обставини та норми діючого законодавства України існує необхідність витребувати від Ніжинського відділу державної реєстрації актів цивільного стану у Ніжинському районі Чернігівської області Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції відомості з Державного реєстру актів цивільного стану громадян щодо державної реєстрації смерті ОСОБА_1 ( ІНФОРМАЦІЯ_1 ; РНОКПП НОМЕР_1 ; відоме місце проживання: АДРЕСА_3 ).
Також постановляючи дану ухвалу суд вказує, що згідно Інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна щодо об`єкта нерухомого майна (сформована 29.09.2025) (параметри запиту: пошук в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно про: права власності, інші речові права, іпотеки, обтяження) у відповідних реєстрах відсутні відповідні відомості щодо об`єкту нерухомості, розташованого за адресою: АДРЕСА_2 ; як наслідок - з метою виконання завдань господарського судочинства щодо справедливого та неупередженого вирішення даного спору, ухвалення законного та обгрунтованого рішення суд дійшов висновку про необхідність звернення до Комунального підприємства «Ніжинське міжміське бюро технічної інвентаризації» Чернігівської обласної ради для отримання інформації щодо зареєстрованого права власності на об`єкт нерухомого майна за адресою: АДРЕСА_2 .
Керуючись ст. 2, 7 Кодексу України з процедур банкрутства, ст. 20, 50, 81, 121, 176, 233, 234, 252 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд
УХВАЛИВ:
Прийняти позовну заяву до розгляду та відкрити провадження у справі № 927/184/13-г (927/969/25).
Розгляд позовної заяви здійснювати в межах справи № 927/184/13-г про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю «НіжинТеплоМережі» за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи за наявними у справі матеріалами.
Залучити арбітражного керуючого Лященка Павла Володимировича (свідоцтво про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) № 335 від 28.02.2013; РНОКПП НОМЕР_6 ; 14000, м. Чернігів, провулок Коцюбинського, 4/9; е-mail: ІНФОРМАЦІЯ_2 ) до участі у справі в якості третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору, на стороні позивача.
Встановити процесуальний строк для подання відповідачами відзиву на позовну заяву - протягом п`ятнадцяти днів з дня вручення даної ухвали. У разі подання відзиву на заяву його зміст та порядок подання повинні відповідати ст. 165 Господарського процесуального кодексу України.
Встановити процесуальні строки: для подання позивачем відповіді на відзив - протягом п`яти днів з дня отримання відзиву; для подання відповідачами заперечення - протягом п`яти днів з дня отримання відповіді на відзив. У разі подання відповіді на відзив та заперечення їх зміст та порядок подання повинні відповідати ст. 166, 167 Господарського процесуального кодексу України.
Встановити процесуальний строк для подання третьою особою (арбітражним керуючим Лященком Павлом Володимировичем) письмових пояснень щодо позову - протягом п`ятнадцяти днів з дня вручення даної ухвали. У разі подання пояснень їх зміст та порядок подання повинні відповідати ст. 165, 168 Господарського процесуального кодексу України.
Роз`яснити сторонам та третій особі, що подання відзиву на позовну заяву, відповіді на відзив, заперечення та письмових пояснень щодо позову є їх правом.
Роз`яснити сторонам, що клопотання про розгляд справи у судовому засіданні з повідомленням сторін відповідач має подати в строк для подання відзиву, а позивач - разом з позовом або не пізніше п`яти днів з дня отримання відзиву.
Клопотання від 23.09.2025 № 01-07/1303 Товариства з обмеженою відповідальністю «НіжинТеплоМережі» про витребування доказів задовольнити.
Витребувати від Управління «Центр надання адміністративних послуг» Виконавчого комітету Ніжинської міської ради Чернігівської області (16600, м. Ніжин Чернігівської області, вул. Покровська, 8) інформацію щодо зареєстрованого місця проживання (перебування) наступних фізичних осіб:
ОСОБА_1 ІНФОРМАЦІЯ_1 (можливе місце проживання (перебування): АДРЕСА_3 ; РНОКПП НОМЕР_1 ),
ОСОБА_2 ІНФОРМАЦІЯ_3 (можливе місце проживання (перебування): АДРЕСА_3 ; РНОКПП НОМЕР_2 ),
ОСОБА_3 ІНФОРМАЦІЯ_4 (можливе місце проживання (перебування): АДРЕСА_3 ; РНОКПП НОМЕР_3 ),
ОСОБА_4 ІНФОРМАЦІЯ_5 (можливе місце проживання (перебування): АДРЕСА_3 ; РНОКПП НОМЕР_4 ).
Витребувати від Комунального підприємства «Ніжинське міжміське бюро технічної інвентаризації» Чернігівської обласної ради (16600, м. Ніжин Чернігівської області, вул. Покровська, 18) інформацію щодо зареєстрованого права власності на об`єкт нерухомого майна за адресою: АДРЕСА_2 станом на 31.12.2012.
Витребувати від Ніжинського відділу державної реєстрації актів цивільного стану у Ніжинському районі Чернігівської області Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (16600, м. Ніжин Чернігівської області, вул. Гоголя, 6; код 35057259) відомості з Державного реєстру актів цивільного стану громадян щодо державної реєстрації смерті ОСОБА_1 ( ІНФОРМАЦІЯ_1 ; РНОКПП НОМЕР_1 ; відоме місце проживання: АДРЕСА_3 ).
Витребувані даною ухвалою докази подати суду протягом 10 днів з дня вручення даної ухвали.
У випадку відсутності можливості подати докази, які витребовує суд, або відсутності можливості подати такі докази у встановлені строки, зобов`язати Управління «Центр надання адміністративних послуг» Виконавчого комітету Ніжинської міської ради Чернігівської області, Комунальне підприємство «Ніжинське міжміське бюро технічної інвентаризації» Чернігівської обласної ради та Ніжинський відділ державної реєстрації актів цивільного стану у Ніжинському районі Чернігівської області Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції протягом 10 днів з дня вручення ухвали повідомити про це суд із зазначенням відповідних причин.
Попередити Управління «Центр надання адміністративних послуг» Виконавчого комітету Ніжинської міської ради Чернігівської області, Комунальне підприємство «Ніжинське міжміське бюро технічної інвентаризації» Чернігівської обласної ради та Ніжинський відділ державної реєстрації актів цивільного стану у Ніжинському районі Чернігівської області Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції про те, що у разі неповідомлення суду про неможливість подати докази, витребувані судом, або неподання таких доказів без поважних причин, суд застосовує до відповідної особи заходи процесуального примусу у вигляді тимчасового вилучення доказів для дослідження судом та стягнення в дохід державного бюджету з відповідної особи штрафу у сумі від 3 028 грн до 30 280 грн.
Копії цієї ухвали надіслати Товариству з обмеженою відповідальністю «НіжинТеплоМережі» (16600, м. Ніжин Чернігівської області, вул. Глібова, 1), ОСОБА_1 ( АДРЕСА_3 ), ОСОБА_2 ( АДРЕСА_3 ), ОСОБА_3 ( АДРЕСА_3 ), ОСОБА_4 ( АДРЕСА_3 ), арбітражному керуючому Лященку П.В. (14000, м. Чернігів, провулок Коцюбинського, 4/9), Управлінню «Центр надання адміністративних послуг» Виконавчого комітету Ніжинської міської ради Чернігівської області (16600, м. Ніжин Чернігівської області, вул. Покровська, 8), Комунальному підприємству «Ніжинське міжміське бюро технічної інвентаризації» Чернігівської обласної ради (16600, м. Ніжин Чернігівської області, вул. Покровська, 18) та Ніжинському відділу державної реєстрації актів цивільного стану у Ніжинському районі Чернігівської області Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (16600, м. Ніжин Чернігівської області, вул. Гоголя, 6).
Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання та не підлягає оскарженню.
Дата набрання ухвалою законної сили - 01.10.2025.
Суддя А.С. Сидоренко
| Суд | Господарський суд Чернігівської області |
| Дата ухвалення рішення | 01.10.2025 |
| Оприлюднено | 06.10.2025 |
| Номер документу | 130707870 |
| Судочинство | Господарське |
| Категорія | Справи позовного провадження Справи про банкрутство, з них: майнові спори, стороною в яких є боржник, з них: |
Господарське
Господарський суд Чернігівської області
Сидоренко А.С.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні